Πανελλήνιες: αντιγραφή ή αξιοκρατία

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Αχ! Αυτό το καταραμένο σκοτεινό απρόσωπο σύστημα φταίει για όλα! Εμείς δεν είμαστε γρανάζια του και ποτέ δεν φταίμε σε τίποτα.



Και πρόσωπο έχει και εκπροσώπους και λάδι στα γρανάζια του για να το συντηρεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Ενω τα σκονάκια δύσκολα περνάνε στις πανελλήνιες και οδηγούν σε πολλούς μηδενισμούς δεν εχω ακούσει κάτι περαν της απλής παρατήρησης για ψιθίρισμα απαντήσεων κλπ. Τα ΣΛ και τα πολλαπλής κυκλοφορούν σχετικά εύκολα. Έχετε παρατηρήσει και εσείς αυτή την ανοχή σε αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Scalpel

Νεοφερμένος

Ο Mr.Scalpel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Ενω τα σκονάκια δύσκολα περνάνε στις πανελλήνιες και οδηγούν σε πολλούς μηδενισμούς δεν εχω ακούσει κάτι περαν της απλής παρατήρησης για ψιθίρισμα απαντήσεων κλπ. Τα ΣΛ και τα πολλαπλής κυκλοφορούν σχετικά εύκολα. Έχετε παρατηρήσει και εσείς αυτή την ανοχή σε αυτό;

Αναλόγως τους επιτηρητές. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Παραθυράκι συστήματος δεν υπάρχει παλιότερα που ήταν οι καραβανάδες υπήρχαν τώρα όλα γίνονται μεσω πανελληνίων που είναι ίσως ενα απο τα πιο αδιάβλητα και αξιοκρατικά συστήματα που υπάρχει στο ελληνικό δημόσιο.Ακόμα και στις περιπτώσεις που έγιναν νοθείες στις πανελλήνιες (βλ 1979 ράμμος και 2007 διαρροη θεμάτων) οι υπεύθυνοι τιμωρήθηκαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
....στις περιπτώσεις που έγιναν νοθείες στις πανελλήνιες (.... 2007 διαρροη θεμάτων) οι υπεύθυνοι τιμωρήθηκαν
Δε νομίζω να υπήρξε διαρροή θεμάτων το 2007. Εκτός αν αναφέρεσαι στο ότι βγήκαν έξω τα θέματα πριν την ώρα τους ή το 2009 που ένα ιδιωτικό σχολείο στην Καλαμάτα προσπάθησε να τα υποκλέψει. Αν δεν έχω σωστή πληροφόρηση, σε παρακαλώ εξήγησε.
Η εφημερίδα είναι του 1979:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Με το παραθυράκι του συστήματος εννοώ τους τρίτεκνους, πολύτεκνους, τους αθλητές και ό,τι άλλο έχει, άδικες κατηγορίες που καταργήθηκαν από όλες τις σχολές εκτός των στρατιωτικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Δεν ήξερα ότι υπήρχαν περιπτώσεις νoθείας στις πανελλήνιες! :eek:
Αν υπήρξαν τέτοια περιστατικά ποιος εγγυάται ότι δεν έχουν επαναληφθεί χωρίς να αποκαλυφθούν αυτή τη φορά? Γιατί έχω ακούσει κάνα δυο περιπτώσεις που οι καθηγητές παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι κατά τις 23:00 την παραμονή των εξετάσεων με sos θέματα αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω...
Επίσης ψιλοπαραθυράκια εξακολουθούν να υπάρχουν. Ένα γνωστό είναι ότι κάποια παιδιά γράφονται σε εσπερινό λύκειο (συνήθως έχουν δικαιολογητικό ότι εργάζονται στο ιατρείο του πατέρα τους :whistle: ) ώστε να αντιμετωπίσουν μειωμένο ανταγωνισμό.
Άλλα παιδιά με τις πλάτες των καθηγητών κάνουν πολύ περισσότερες απουσίες από τις επιτρεπόμενες (αν και αυτό δεν είναι άμεσο παραθυράκι, εξακολουθεί όμως να είναι αθέμιτο).
Στο θέμα μας πάντως, επειδή και εγώ το σκεφτόμουν, αν δεν έχεις σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, εγώ δεν θα την προτιμούσα. Κι εγώ σε παρόμοιο δίλημμα ήμουν πέρυσι, ανάμεσα σε σσασ ιατρική-φαρμακευτική-οδοντιατρική και τις πολιτικές ιατρική και φαρμακευτική.
Κατ'αρχάς θα πρέπει να αφιερώσεις κάποιες ώρες από τον ιανουάριο και μετά σε προπονήσεις, ειδικά αν δεν είχες κάποια επαφή με τον αθλητισμό μέχρι τώρα. Τα αθλήματα μπορεί να ακούγεται ότι είναι εύκολα και περνιούνται, όσοι τα λένε αυτά όμως υπολογίζουν σε λάδι. Είχα γνωστό που ασχολείται με την εκγύμναση παιδιών για τις στρατιωτικές σχολές και όταν απευθύνθηκα σε αυτόν όλο στο λάδι το πήγαινε, και μιλάμε για μεγάλα ποσά...
Σαφώς και το λάδωμα λοιπόν δεν αποτελεί λύση και από θέμα ποσού και από ηθικής απόψεως, αν αποφασίσεις να ασχοληθείς όμως για να περάσεις τα αθλήματα μπορεί να επηρεαστεί η απόδοση στα μαθήματα.
Πέρα από αυτό όμως, και μέσα στη σχολή εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η λογική του μέσου (γιατί αξιοκρατία στο στρατό μην περιμένεις να δεις...) καθώς και η λογική ότι θα έχεις κάποιο στρατιωτικό ανώτερό σου (και ξέρεις τι λογική κουβαλάνε πολλοί από αυτούς...)
Και από θέμα επαγγελματικής αποκατάστασης πιστεύω ότι δεν αξίζει να θυσιάσεις τις χαρές της φοιτητικής ζωής για να είσαι εξασφαλισμένη, ειδικά στο συγκεκριμένο επάγγελμα. Ακόμα και αν δεν βρίσκεις δουλειά μετά την ειδίκευσή σου, αν δεχτείς να πας σε κάποια παραμεθόριο περιοχή λογικά κάτι θα βρεις.
Επίσης έχε υπόψιν σου ότι αν αποφασίσεις να τα παρατήσεις θα πρέπει να καταβάλεις αποζημίωση στο στρατό για τα έξοδα εκπαίδευσης, πολλές χιλιάδες ευρώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Δε νομίζω να υπήρξε διαρροή θεμάτων το 2007. Εκτός αν αναφέρεσαι στο ότι βγήκαν έξω τα θέματα πριν την ώρα τους ή το 2009 που ένα ιδιωτικό σχολείο στην Καλαμάτα προσπάθησε να τα υποκλέψει. Αν δεν έχω σωστή πληροφόρηση, σε παρακαλώ εξήγησε.
Η εφημερίδα είναι του 1979:


Αναφέρομαι στην διαρροή των θεμάτων τον 2007 απο λυκειακή επιτροπή σχολείου στο ηράκλειο κρήτης το οποίο έδωσε τα θέματα στο φροντιστήριο "ορίζοντες" στην ίδια πόλη.Η αστυνομική έρευνα ξεκίνησε αρχικά απο την ασφάλεια λάρισας όταν συνέλαβαν φροντιστηριούχο που είχε δώσει τα θέματα βιολογίας νωρίτερα απο το επεπιτρεπτό.Στην συνέχεια η έρευνα συνεχίστηκε απο τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής που ύστερα απο ψηφιακή έρευνα τον ηλεκτρονικών ιχνών βρήκε οτι τα θέματα στα περισσοτερα φροντιστήρια είχαν σταλεί τότε απο τα κεντρικά γραφεία του ΟΕΦΕ με αποστολέα τον ίδιο το πρόεδρο του τον Γιώργο Χατζητέγα ο οποίος συνελήφθει λίγες μέρες αργότερα στο σπίτι του στην κυψέλη απο αστυνομικούς της ασφάλειας και στη συνέχεια του ασκήθηκε ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία σε παράβαση υπηρεσιακού απορρήτου κατ εξακολούθηση και ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αναφέρομαι στην διαρροή των θεμάτων τον 2007 απο λυκειακή επιτροπή σχολείου στο ηράκλειο κρήτης το οποίο έδωσε τα θέματα στο φροντιστήριο "ορίζοντες" στην ίδια πόλη....... τα θέματα στα περισσοτερα φροντιστήρια είχαν σταλεί τότε απο τα κεντρικά γραφεία του ΟΕΦΕ με αποστολέα τον ίδιο το πρόεδρο του τον Γιώργο Χατζητέγα .....ασκήθηκε ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία σε παράβαση υπηρεσιακού απορρήτου κατ εξακολούθηση και ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος.
Ναι, η περίπτωση αυτή του 2007 δεν μπορεί να θεωρηθεί "διαρροή". Απλά κάποιος καθηγητής έστειλε τα θέματα, αφού τα είχαν πάρει οι εξεταζόμενοι, σε ένα φροντιστήριο πριν την ώρα που όριζε το υπουργείο. Από εκεί πήγαν στον ΟΕΦΕ και μετά σε όλα τα άλλα φροντιστήρια, ακόμα και σε βιβλιοπωλεία. Δεν υπήρξαν ενδείξεις ότι έφτασαν οι λύσεις σε μαθητές. Πολύ απλά, οι φροντιστές ήθελαν να έχουν από νωρίς τα θέματα, ώστε να τα λύσουν με την ησυχία τους και να τα παρουσιάσουν απαντημένα στους μαθητές τους. Προφανώς και διαπράχτηκαν τα αδικήματα που αναφέρεις, όμως δεν ήταν "διαρροή".
Πραγματική διαρροή έγινε το 1979, όπου ο ίδιος ο πρόεδρος της επιτροπής εξετάσεων Ράμμος, έδωσε τα θέματα σε κάποια φροντιστήρια αντί ευτελούς ποσού την παραμονή των εξετάσεων, καθώς τότε τα έβγαζαν την προηγούμενη μέρα και τα φύλαγαν στο χρηματοκιβώτιο της εθνικής τράπεζας. Φυσικά, όλη η Ελλάδα έμαθε τα θέματα και τελικά οι μαθητές ξαναέγραψαν κάποια μαθήματα, ενώ ο Ράμμος καταδικάστηκε. Από τότε τα θέματα έβγαιναν από βραδύς με τους θεματοβγάλτες φυλακισμένους στο υπουργείο. Μάλιστα, μετά τη διαρροή, τα θέματα υπαγορεύονταν 1-2 χρόνια από το ραδιόφωνο, μέχρι που ανακαλύφθηκε το τηλεομοιότυπο (στα ελληνικά FAX). Αργότερα η μετάδοση των θεμάτων καθιερώθηκε να γίνεται με κρυπτογραφημένο σύστημα μέσω Τ.V. (Αναλυτικά για το πώς βγαίνουν και πώς μεταδίδονται τα θέματα, είναι γραμμένο ΕΔΩ).
Το 2009 έγινε απόπειρα υποκλοπής των θεμάτων σε ιδιωτικό σχολείο στην Καλαμάτα. Καθηγητές του σχολείου είχαν κρυφτεί στο υπόγειο και είχαν συνδέσει υπολογιστές με τον υπολογιστή του σχολείου που δεχόταν τα θέματα. Συνελήφθησαν και παραπέμφθηκαν στη Δικαιοσύνη. Άλλες περιπτώσεις; Σύμβουλος Αγγλικών (δεν έχω πρόχειρο το πότε) υποχρέωσε βαθμολογητές στη Θεσσαλονίκη να αλλάξουν βαθμολογίες προς τα πάνω ή (άλλη χρονιά) ανακαλύφθηκε ότι υπάλληλος του υπουργείου Άμυνας είχε παραποιήσει βαθμολογίες πρακτικών δοκιμασιών στρατιωτικών σχολών.
Δηλαδή (εκτός από το 1979) δεν έχουμε κάποια περίπτωση "καθαρής" διαρροής. Όμως, στις πανελλήνιες τα παράθυρα υπάρχουν σε αφθονία. (Τέτοια παράθυρα έχουν αναλυθεί ΕΔΩ).


.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Επειδή δεν έχετε ακούσει κάτι για διαρροή δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει κιόλας, κανένας θεσμός δεν είναι αδιάβλητος και είναι τόσο πολλοί οι υποψήφιοι που όλο και κάποιοι θα περνάνε στη σχολή που θέλουνε γνωρίζοντας τα θέματα από την προηγούμενη μέρα ή και με αντιγραφή την ώρα των εξετάσεων. Κανείς δεν μπορεί να μας πει με σιγουριά αν γίνεται αυτό ή όχι.

Για τους στρατιωτικούς που λέτε πως έχουν έτοιμη την πελατεία τους, πώς ακριβώς γίνεται αυτό αφού συνέχεια παίρνουνε μεταθέσεις από την μια άκρη της ελλάδας στην άλλη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Ναι, η περίπτωση αυτή του 2007 δεν μπορεί να θεωρηθεί "διαρροή". Απλά κάποιος καθηγητής έστειλε τα θέματα, αφού τα είχαν πάρει οι εξεταζόμενοι, σε ένα φροντιστήριο πριν την ώρα που όριζε το υπουργείο. Από εκεί πήγαν στον ΟΕΦΕ και μετά σε όλα τα άλλα φροντιστήρια, ακόμα και σε βιβλιοπωλεία. Δεν υπήρξαν ενδείξεις ότι έφτασαν οι λύσεις σε μαθητές. Πολύ απλά, οι φροντιστές ήθελαν να έχουν από νωρίς τα θέματα, ώστε να τα λύσουν με την ησυχία τους και να τα παρουσιάσουν απαντημένα στους μαθητές τους. Προφανώς και διαπράχτηκαν τα αδικήματα που αναφέρεις, όμως δεν ήταν "διαρροή".
Πραγματική διαρροή έγινε το 1989, όπου ο ίδιος ο πρόεδρος της επιτροπής εξετάσεων Ράμμος, έδωσε τα θέματα σε κάποια φροντιστήρια αντί ευτελούς ποσού την παραμονή των εξετάσεων, καθώς τότε τα έβγαζαν την προηγούμενη μέρα και τα φύλαγαν στο χρηματοκιβώτιο της εθνικής τράπεζας. Φυσικά, όλη η Ελλάδα έμαθε τα θέματα και τελικά οι μαθητές ξαναέγραψαν κάποια μαθήματα, ενώ ο Ράμμος καταδικάστηκε. Από τότε τα θέματα έβγαιναν από βραδύς με τους θεματοβγάλτες φυλακισμένους στο υπουργείο. Μάλιστα, μετά τη διαρροή, τα θέματα υπαγορεύονταν 1-2 χρόνια από το ραδιόφωνο, μέχρι που ανακαλύφθηκε το τηλεομοιότυπο (στα ελληνικά FAX). Αργότερα η μετάδοση των θεμάτων καθιερώθηκε να γίνεται με κρυπτογραφημένο σύστημα μέσω Τ.V. (Αναλυτικά για το πώς βγαίνουν και πώς μεταδίδονται τα θέματα, είναι γραμμένο ΕΔΩ).
Το 2009 έγινε απόπειρα υποκλοπής των θεμάτων σε ιδιωτικό σχολείο στην Καλαμάτα. Καθηγητές του σχολείου είχαν κρυφτεί στο υπόγειο και είχαν συνδέσει υπολογιστές με τον υπολογιστή του σχολείου που δεχόταν τα θέματα. Συνελήφθησαν και παραπέμφθηκαν στη Δικαιοσύνη. Άλλες περιπτώσεις; Σύμβουλος Αγγλικών (δεν έχω πρόχειρο το πότε) υποχρέωσε βαθμολογητές στη Θεσσαλονίκη να αλλάξουν βαθμολογίες προς τα πάνω ή (άλλη χρονιά) ανακαλύφθηκε ότι υπάλληλος του υπουργείου Άμυνας είχε παραποιήσει βαθμολογίες πρακτικών δοκιμασιών στρατιωτικών σχολών.
Δηλαδή (εκτός από το 1989) δεν έχουμε κάποια περίπτωση "καθαρής" διαρροής. Όμως, στις πανελλήνιες τα παράθυρα υπάρχουν σε αφθονία. (Τέτοια παράθυρα έχουν αναλυθεί ΕΔΩ).




ΤΟ 1979 και οχι το 1989 φιλε δια ναι η τροπή που πήρε τότε το θέμα με το ράμμο σαφώς και δεν επαναλήφθηκε αλλά συνέχεια έχουμε περιστατικά προσπαθειας να γίνει διαστρέβλωσης των πανελληνίων που βγαίνουν ας πούμε το 2011 και 2012 όταν συνελήφθησαν μαθητές που καθηγητές φροντιστηρίων τους έστελναν τις απαντήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Κανονικά θα έπρεπε να απαγορεύεται η δημοσίευση των θεμάτων πριν την λήξη του 3ωρου, έτσι όπως είναι τώρα λύνει μισό θέμα κάθε καθηγητής, βγάζουν τις λύσεις σε 5 λεπτά και τις περνάνε στους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ΤΟ 1979 και οχι το 1989 φιλε δια ναι η τροπή που πήρε τότε το θέμα με το ράμμο σαφώς και δεν επαναλήφθηκε αλλά συνέχεια έχουμε περιστατικά προσπαθειας να γίνει διαστρέβλωσης των πανελληνίων που βγαίνουν ας πούμε το 2011 και 2012 όταν συνελήφθησαν μαθητές που καθηγητές φροντιστηρίων τους έστελναν τις απαντήσεις.
Ο.Κ. ημερομηνία διορθώθηκε.
Σίγουρα κάθε χρόνο γίνονται προσπάθειες "δολίευσης" των εξετάσεων. Εδώ όμως δεν φταίει το σύστημα των εξετάσεων, αλλά η ελλιπής επιτήρηση. Από τη μια το υπουργείο για λόγους οικονομίας στέλνει με το σταγονόμετρο τους επιτηρητές και από την άλλη οι επιτηρητές είναι χαλαροί, λέγοντας "εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα;". Επίσης, ας μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε τα τόσα "παράθυρα".

Υ.Γ. Η υπέρμετρη φετινή αύξηση του αριθμού ¨λιποθυμιών" και "κρίσεων πανικού", δεν ήταν "δολίευση" των εξετάσεων;


.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Στο λύκειο μου πάντως είχαμε επιτηρητές που ήταν καθηγητές μας 3 χρόνια στο γυμνάσιο, άρα μας γνώριζαν και θα μπορούσαν πολύ εύκολα να μας αφήσουν να αντιγράψουμε, επίσης πολλές φορές κάποιοι πήγαιναν στις τουαλέτες χωρίς συνοδεία επιτηρητή και τέλος αν είχες σκονάκι πάνω σου άνετα το έβλεπες στην τουαλέτα. Για να γίνονταν αυτά στο σχολείο μου, φαντάζομαι τι θα γίνεται αλλού!

Ακόμη, σε περίπτωση μαθητή που χτύπησε το κινητό που είχε στην τσέπη του, είπε πως δεν ήταν δικό του και δεν τιμωρήθηκε και σε άλλη περίπτωση που έπιασαν μαθητή με σκονάκι, οι καθηγητές αποφάσισαν πως τα σκονάκια δεν ήταν λύσεις των θεμάτων (εε βέβαια αφού πέταξε αυτά που δεν χρειαζόταν) και τον άφησαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Στο λύκειο μου πάντως είχαμε επιτηρητές που ήταν καθηγητές μας 3 χρόνια στο γυμνάσιο, άρα μας γνώριζαν και θα μπορούσαν πολύ εύκολα να μας αφήσουν να αντιγράψουμε, επίσης πολλές φορές κάποιοι πήγαιναν στις τουαλέτες χωρίς συνοδεία επιτηρητή και τέλος αν είχες σκονάκι πάνω σου άνετα το έβλεπες στην τουαλέτα. Για να γίνονταν αυτά στο σχολείο μου, φαντάζομαι τι θα γίνεται αλλού!
Ακόμη, σε περίπτωση μαθητή που χτύπησε το κινητό που είχε στην τσέπη του, είπε πως δεν ήταν δικό του και δεν τιμωρήθηκε και σε άλλη περίπτωση που έπιασαν μαθητή με σκονάκι, οι καθηγητές αποφάσισαν πως τα σκονάκια δεν ήταν λύσεις των θεμάτων (εε βέβαια αφού πέταξε αυτά που δεν χρειαζόταν) και τον άφησαν...
Έχω τη γνώμη ότι όσοι τους τα είπανε ή βγάλανε σκονάκια ή αντιγράψανε ή είχανε ...συχνουρία, δεν κέρδισαν και πολλά. Άντε μερικά πολλαπλής ή Σου-Λου, καθώς αφού θέλανε "βοήθεια" σ' αυτά, δεν ξέρανε ούτε μπορούσαν να "κλέψουν" τα πιο δύσκολα. Δηλαδή, μιλάμε για 4-5 (στις 20) μονάδες, όσες χρειάζονταν για να "πετύχουν" στο ΤΕΙ Βαφής Αυγών Πάσχα της Κάτω Ποταμιάς.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Ναι ισχύει αυτό που λες, ειδικά σε θετικά μαθήματα αν δεν ξέρεις να λύνεις ασκήσεις, ούτε να αντιγράψεις μπορείς, ούτε να κάνεις σκονάκι! Ακόμα και για να αντιγράψεις πρέπει να είσαι σε ένα ποσοστό διαβασμένος...

Νομίζω βγήκαμε τελείως οφφ τοπικ... Πάει το θέμα το κατέστρεψα πάλι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ακόμα και για να αντιγράψεις πρέπει να είσαι σε ένα ποσοστό διαβασμένος...
Όταν έδινα πανελλήνιες, τη μέρα που δίναμε το μάθημα γενικής παιδείας, μόλις είχαμε τελειώσει, έρχεται στην αυλή ο ...πισινός μου και μου λέει: "Ρε μαλάκα που παριστάνεις τον καλό μαθητή, αντέγραψα από σένα τα Σωστό - Λάθος και ήταν λάθος, με έκαψες ρε μαλάκα". Του απάντησα: "Εγώ σε έκαψα ρε μαλάκα ή από τη μαλακία σου κάηκες; Εσύ έδινες Μαθηματικά γενικής κι εγώ Φυσική γενικής". Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω την έκφραση του προσώπου του και να μη χαμογελάσω...

Υ.Γ. Εδώ που μας μετέφεραν μια χαρά μπορούμε να λέμε τέτοια.


.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
"Ρε μαλάκα που παριστάνεις τον καλό μαθητή, αντέγραψα από σένα τα Σωστό - Λάθος και ήταν λάθος, με έκαψες ρε μαλάκα". Του απάντησα: "Εγώ σε έκαψα ρε μαλάκα ή από τη μαλακία σου κάηκες; Εσύ έδινες Μαθηματικά γενικής κι εγώ Φυσική γενικής".

Χα χα, και κάπου αλλού το είχα ξαναδεί(παλιά) αυτό, πολύ μου άρεσε(ι) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Φερτε μου τις απαντησεις εστω του Σ/Λ και θα σας πω ποσο αξιοκρατια εχω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Συμφωνώ με το Δία πως πράγματι, λίγα μπορεί να κερδίσει κανείς σε φυσική και μαθηματικά με τα σκονάκια, αλλά και αυτά γιατί να τα κερδίσει; Και αυτός κάποιους άλλους ανταγωνίζεται για μία θέση. Κάποιοι το είδαν έντιμα και πήγαν κι έγραψαν με την αξία τους έναν άσσο στη φυσική και ξεσκίστηκαν στ' άλλα μαθήματα για να μπουν εκεί που θέλουν, δεν έκαναν πουστιές. Αλλά επιμένω στο ότι όλοι κάποιον ανταγωνίζονται. Μπορεί το 5 απ' το μηδέν του αδιάφορου να είναι πρακτικά το ίδιο για μένα ή για σας, όμως την ίδια σχολή διεκδικούν κι άλλοι με τέτοιους βαθμούς. Το ότι είναι χαμηλόβαθμες κάποιες σχολές δε σημαίνει πως είναι δίκαιο να μπαίνει μέσα... όποιος έκανε την "καλύτερη" πουστιά.

Κι ακόμη χειρότερα, υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών με σχετικά καλές επιδόσεις που έκαναν σκονάκι. Στο σκονάκι οφείλονται οι επιδόσεις; Όχι. Αλλά να ένας λόγος παραπάνω που δε τους τιμά αυτό που κάνουν. Απορώ πως είναι δυνατόν να μην θυσιάζουν αυτό το ελάχιστον όφελος στον αξιοπρέπεια, ή τουλάχιστον στην ικανοποίηση του να πουν "μόνος μου τα κατάφερα". Το να βλέπω παιδιά, που θα μπορούσαν να τα καταφέρουν με τις δικές τους δυνάμεις, να μετέρχονται τέτοια μέσα, με αηδιάζει ακόμη περισσότερο από την περίπτωση που ένας αδιάφορος κερδίζει το δυαράκι του μ' ένα σκονάκι. Κι ας μη κερδίζουν ούτε μισό βαθμό. Ένας λόγος παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top