[Πανελλήνιες] Πρόβλημα με το γραπτό

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Μου προέκυψε και μένα μια απορία ,μιας και του χρόνου δίνω και εγώ πανελλαδικές...
Έχουν τα παιδιά πολυτέκνων κάπια προνόμια(π.χ.να περάσουν σε σχολή και επειτα "διαλεγουν" πολη)εναντι των αλλων??
Δεν ειμαι απο οικογενεια πολυτεκνων απλα το θεωρω λιγο αδικο να συμβαινει κατι τετοιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
παιδια μπορει να μου πει καποιος πως εξαγεται ο βαθμος προσβασης των πανελληνιων(συνολικα μορια) θελω να κανω μια πιθανη προβλεψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Μου προέκυψε και μένα μια απορία ,μιας και του χρόνου δίνω και εγώ πανελλαδικές...
Έχουν τα παιδιά πολυτέκνων κάπια προνόμια(π.χ.να περάσουν σε σχολή και επειτα "διαλεγουν" πολη)εναντι των αλλων??
Δεν ειμαι απο οικογενεια πολυτεκνων απλα το θεωρω λιγο αδικο να συμβαινει κατι τετοιο...

εχουν καποια προνομια πχ ειδικες κατηγοριες σε στρατιωτικες σχολες.δε μου λες φιλε μου συντοπιτη...εγω που εχω 3 αδερφια και πηγα φροντιστηριο μονο στην τριτη λυκειου,για να μην επιβαρυνω τους γονεις μου,που σκοτωνονται ολοι μερα οι ανθρωποι,επαιξα με ισους ορους στις πανελληνιες?ωστοσο εμεις δε διαμαρτυρομαστε.μην το κανετε εσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Kαι εγω σημερα Σ-Λ τα εγραψα και στα μαθηματικα νομιζω ετσι τα ειχα γραψει!!Αν ειναι δυνατον δηλαδη να το παρουν για λαθος δλδ αποκλιεται πιστευω να ιχυει κατι τετοιο
Εγω επισης και στα μαθηματικα και στη βιολογια και σημερα στο ΑΟΔΕ ειχα αρχησει μια ερωτηση την οποια την αφησα στη μεση επειδη δε θυμομουνα παρακατω και εβαλα 2 αστερακια και εγραψα "συνεχιζεται μπροστα" και στις μπροστινες σελιδες εβαλα παλι αστερακι και εγραψα "συνεχεια ερωτηματος ταδε", το ειδε η επιτηρητρια σημερα και αναρωτηθηκε αν υπαρχει καποιος λογος επειδη εβαλα τα αστερακια δηλαδη μην σημαινει κατι για τον βαθμολογητη κτλπ αλλα ηρθε και η υπευθυνη μετα μεσα και αλλοι επιτηρητες και ειπαν οχι δεν υπαρχει κανενα προβλημα :-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
gianniskeeper :

Την περιπτωση την δικη σου και αρκετων αλλων ακομη την σεβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ,απλως ηταν παραληψη μου προηγουμενως και σορρυ γι'αυτο...ηθελα να πω πως θεωρω αδικο να μην γινεται συμφωνα με την οικογενειακη οικονομικη κατασταση.καθως υπαρχουν μερικες οικογενειες που επιδιωκουν τετοιου ειδους προνομια(πιστευω σε αυτο να συμφωνεις)και παλι συγνωμη για πριν συντοπιτη(και απο το ιδιο λυκειο)...
αυτο που ειπα για την πολη ισχυει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
gianniskeeper :

Την περιπτωση την δικη σου και αρκετων αλλων ακομη την σεβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ,απλως ηταν παραληψη μου προηγουμενως και σορρυ γι'αυτο...ηθελα να πω πως θεωρω αδικο να μην γινεται συμφωνα με την οικογενειακη οικονομικη κατασταση.καθως υπαρχουν μερικες οικογενειες που επιδιωκουν τετοιου ειδους προνομια(πιστευω σε αυτο να συμφωνεις)και παλι συγνωμη για πριν συντοπιτη(και απο το ιδιο λυκειο)...
αυτο που ειπα για την πολη ισχυει?
δεν υπάρχει προβλημα.νομιζω κατι υπαρχει του στυλ οτι τα μικροτερα αδερφια μπορει να ζητησουν μεταγραφη στην πολη που σπουδαζει ο μεγαλυτερος,η να πανε στην πολη που ειναι το πατρικο τους.δηλαδη αν η αδερφη μου περασει παιδαγωγικα ρεθυμνου,μαλλον δικαιουται μεταγραφη στη Ροδο ως πολυτεκνη.και εσυ στο Καζουλλειο πουλακι μου?βασικα γραφω εγω πουθενα πως ειμαι απο κει ?:Dαν τα παιδια απο Κ ειναι στο τμημα σου εισαι συμμαθητης με την αδερφη μου.η αν εισαι θεωριτικη.μας δειχναν κι οι ειδησεις σημερα.μηδενησαν μια δικια μας που αντεγραφε.ντροπη :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Το γραφεις στο προφιλ σου...:confused::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
και οταν τα θεματα ειναι λαθος;

πχ βλεπε θεμα β 2005 φυσικη κατευθυνσης που ηταν ενα τραπεζι και δυο ομοιοι δισκοι που τραβας τον ενα απο το κεντρο μαζας και τον αλλο εφαπτομενικα και ρωταει σε ποση ωρα θα φτασουν απο τη μια ακρη του τραπεζιου στην αλλη

η επιτροπη ελεγε Σf = mα, αρα α= Σf/m και δεν ασκειται ροπη επειδη δεν υπαρχει σταθερο σημειο ή αξονας αρα η κινηση ειναι μονο μεταφορικη, αρα με ιδια επιταχυνση στον ιδιο χρονο κανουν ισα διαστηματα, αρα θα κανουν τους ιδιους χρονους

το θεμα ειναι πως το θεμα ειναι λαθος γιατι στανταρ στιγμιαια για τον ενα μπορεις να θεωρησεις σε στοιχειωδη χρονο πως ενα σημειο ειναι ακινητο ή πως υπαρχει καποιος αξονας που διερχεται κατακορυφα(λες και τρυπαει καθετα το τραπεζι) και πως ασκειται ροπη αρα ενα μερος του εργου της δυναμης θα γινει κινητικη ενεργεια στροφικης κινησης και ενα κομματι μεταφορικης, αρα δεν θα μετατραπει ολο το εργο της εφ σε ενεργεια για τη μεταφορικη κινηση αρα θα κανει περισσοτερο χρονο για να φτασει στην ακρη του τραπεζιου τελικα

το εχω συζητησει με τους καθηγητες μου και αυτοι λενε πως το θεμα ηταν λαθος και πως εχω δικιο, αλλα οι λυσεις ελεγα οτι σιγμα εφ ισον μι επι αλφα απλα

και τωρα η ερωτηση ουσιαστικα ειναι, εγω κανω την παραπανω τεκμηριωση για την ασκηση και οι διορθωτες βλεπουν αυτα που λεει η επιτροπη στο σκονακι τους

τι πιανουν σωστο, το δικο μου ή το "επισημο" σωστο; ¯\(°_o)/¯

εκτος αν πραματι τα λεγανε καλα και κανουν ολοι οι αλλοι λαθος εμου συμπεριλαμβανομενου ;PpPP
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
και οταν τα θεματα ειναι λαθος;
πχ βλεπε θεμα β 2005 φυσικη κατευθυνσης .............ενα μερος του εργου της δυναμης θα γινει κινητικη ενεργεια στροφικης κινησης και ενα κομματι μεταφορικης, αρα δεν θα μετατραπει ολο το εργο της εφ σε ενεργεια για τη μεταφορικη κινηση αρα θα κανει περισσοτερο χρονο για να φτασει στην ακρη του τραπεζιου τελικα
1) Με συγχωρείς, αλλά επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα και το έχω συζητήσει κι εγώ με καθηγητές, θα μου επιτρέψεις να έχω άποψη.
2) Το θέμα μπορεί να το πει κανείς άκυρο, ακατάλληλο, χαζό, κακό, αλλά λάθος δεν ήταν.
3) Πουθενά δεν είδα να λέει κάποιος ότι ο δίσκος δεν κάνει και στροφική κίνηση. Κάνει σύνθετη κίνηση: και μεταφορική και στροφική γιατί υπάρχει ροπή και μάλιστα κάνει στροφική ταλάντωση.
4) Εύκολα όμως μπορούμε να δούμε ότι το έργο της ροπής σε μια ταλάντωση από τη μια ακραία θέση στην άλλη είναι μηδέν, άρα δεν είναι σωστό ότι μέρος του έργου της δύναμης μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια περιστροφής.
5) Έτσι μπορούμε να δουλέψουμε μόνο για τη μεταφορική κίνηση και να δείξουμε ότι οι δύο δίσκοι θα φτάσουν απέναντι ταυτόχρονα.
6) Από όσο μου έχουν πει οι καθηγητές αυτό έλεγε και το υπουργείο στις απαντήσεις και δεν έχω ακούσει ότι κάποιος καθηγητής έχει άλλη γνώμη.
7) Άρα αν κάποιος έγραφε ότι ο στρεφόμενος δίσκος θα φτάσει πιο αργά δεν θα ήταν σωστό.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
1) Με συγχωρείς, αλλά επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα και το έχω συζητήσει κι εγώ με καθηγητές, θα μου επιτρέψεις να έχω άποψη.
2) Το θέμα μπορεί να το πει κανείς άκυρο, ακατάλληλο, χαζό, κακό, αλλά λάθος δεν ήταν.
3) Πουθενά δεν είδα να λέει κάποιος ότι ο δίσκος δεν κάνει και στροφική κίνηση. Κάνει σύνθετη κίνηση: και μεταφορική και στροφική γιατί υπάρχει ροπή και μάλιστα κάνει στροφική ταλάντωση.
4) Εύκολα όμως μπορούμε να δούμε ότι το έργο της ροπής σε μια ταλάντωση από τη μια ακραία θέση στην άλλη είναι μηδέν, άρα δεν είναι σωστό ότι μέρος του έργου της δύναμης μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια περιστροφής.
5) Έτσι μπορούμε να δουλέψουμε μόνο για τη μεταφορική κίνηση και να δείξουμε ότι οι δύο δίσκοι θα φτάσουν απέναντι ταυτόχρονα.
6) Από όσο μου έχουν πει οι καθηγητές αυτό έλεγε και το υπουργείο στις απαντήσεις και δεν έχω ακούσει ότι κάποιος καθηγητής έχει άλλη γνώμη.
7) Άρα αν κάποιος έγραφε ότι ο στρεφόμενος δίσκος θα φτάσει πιο αργά δεν θα ήταν σωστό.


τοτε προφανως ο καθεις απο τους καθηγητες μας ειναι στον κοσμο του γιατι οι δικοι μου ελεγαν αλλα, και διαφωνουσαν με του υπουργειου χαλαροτατα

εγω αυτο που λες στροφικη ταλαντωση το καταλαβαινω σαν φαινομενο, δεν το εχω μελετησει μεν ποτε σε ολη την σχολικη χρονια και ουτε εχω δει ποτε τον ορο "στροφικη ταλαντωση" για να μπορεσω να απαντησω στο θεμα ¯\(°_o)/¯
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
τοτε προφανως ο καθεις απο τους καθηγητες μας ειναι στον κοσμο του γιατι οι δικοι μου ελεγαν αλλα, και διαφωνουσαν με του υπουργειου χαλαροτατα ......... εγω αυτο που λες στροφικη ταλαντωση το καταλαβαινω σαν φαινομενο, δεν το εχω μελετησει μεν ποτε σε ολη την σχολικη χρονια και ουτε εχω δει ποτε τον ορο "στροφικη ταλαντωση" για να μπορεσω να απαντησω στο θεμα ¯\(°_o)/¯
Πουθενά δεν υπάρχει στην ύλη μας στροφική ταλάντωση. Όμως το έψαξα και έμαθα κάποια πράγματα. Αν θέλεις βάλε το στο google και θα βρεις. Θα σου βγάλει μαζί και πολλά για το θέμα του 2005 που λέμε.
Σχετικά με το θέμα ήθελε μόνο να πούνε ότι εφαρμόζουν στο 2ο δίσκο θεμελιώδη νόμο για τη μεταφορική κίνηση του κέντρου μάζας και να βρούνε ίδιο αcm = F/m με την επιτάχυνση του 1ου άρα από χ = ½ αt² να βρούν ότι φτάνουν μαζί. Δεν ήθελε ούτε να εξηγήσεις τι κίνηση κάνει ο δίσκος ούτε τίποτε άλλο. Δηλαδή σίγουρα η κίνηση είναι στροφική αλλά δεν έπρεπε να ενδιαφέρει. Και γιαυτό ήταν και κακό θέμα: ένας που δεν το πολυσκέφτηκε απαντούσε γρήγορα και σωστά. Όμως κάποιος σαν εσένα που προετοιμάστηκε καλά και την έψαχνε ίσως θα κόλλησε γιατί άρχιζε να αναρωτιέται τι κίνηση κάνει και ίσως κατέληγε και στο λάθος σου για την ενέργεια που πάει στην περιστροφή και έτσι δεν θα ήξερε να βγάλει ότι το έργο της ροπής είναι μηδέν και θα απαντούσε λανθασμένα. Δηλαδή ήταν ένα θέμα παγίδα για τους καλά διαβασμένους και απλό για τους μέτρια διαβασμένους. Και σίγουρα δεν ήταν λάθος το θέμα αλλά λάθος ήταν αυτοί που το έβαλαν. Από τότε δεν ξανάβαλαν κάτι άκυρο και ελπίζω και εύχομαι και να μην ξαναβάλουν.
Όσο για τους καθηγητές που λες και κυρίως τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων με έχουν σε πολλά αηδιάσει με τη στάση τους. Εντάξει επιχείρηση είναι αλλά κάπου υπάρχουν όρια. Είναι ανάγκη να μας εξουθενώνουν με τα 15-20 ωρών πακέτα τους, ενώ η δουλειά γίνεται και με λογότερες ώρες? Ακόμα είναι καταπληκτικό το πόσο εύκολα λένε ψέματα για να κερδίσουν. Γυρίσαμε πρόσφατα 20 φροντιστήρια ρωτώντας για τεχνολογική 1. Το τι ψέματα μας είπανε για να μην τη ζητάμε δεν περιγράφονται!!! Αυτά και άλλα με έχουν κάνει να είμαι δύσπιστος σε όσα λένε οι φροντιστές.
Σου εύχομαι καλή συνέχεια.
Νίκος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

db92

Νεοφερμένος

Ο db92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Όσο για τους καθηγητές που λες και κυρίως τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων με έχουν σε πολλά αηδιάσει με τη στάση τους. Εντάξει επιχείρηση είναι αλλά κάπου υπάρχουν όρια. Είναι ανάγκη να μας εξουθενώνουν με τα 15-20 ωρών πακέτα τους, ενώ η δουλειά γίνεται και με λογότερες ώρες? Ακόμα είναι καταπληκτικό το πόσο εύκολα λένε ψέματα για να κερδίσουν. Γυρίσαμε πρόσφατα 20 φροντιστήρια ρωτώντας για τεχνολογική 1. Το τι ψέματα μας είπανε για να μην τη ζητάμε δεν περιγράφονται!!! Αυτά και άλλα με έχουν κάνει να είμαι δύσπιστος σε όσα λένε οι φροντιστές.
Σου εύχομαι καλή συνέχεια.
Νίκος.

καλα και εγω εχω σιχαθει σε γενικες γραμμες

ο καθηγητης που μου το ελεγε ομως αυτο για αυτο το θεμα ηταν αυτος στο σχολειο μου ;ΡΡ αυτος που διαφωνουσε με τις λυσεις του υπουργειου

τεσπα αστο να παει στο κερατο σιγα, στην τελικη αμα βαλουν κανα τετοιο δεν θα ειμαι ο μονος που θα την πατησω ;ρ

με βαση τις μεχρι τωρα εκτιμωμενες βαθμολογιες στα αλλα μαθηματα, με ενα 15 στον προγραμματισμο και στην φυσικη περναω εκει που θελω αρα δεν ζω και κανενα δραμα τρελλο ;Ρ θενξ ενιγουει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xyder

Νεοφερμένος

Ο xyder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
παιδιά συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά δε ξέρω αν έχει απαντηθεί αυτό το ερώτημα...
λοιπόν έχω μια απορία...
αν για παράδειγμα θέλω να μπω σε μια σχολή η οποία έχει 15.500 μόρια κι εγώ βγάλω 15.800 γενικό βαθμο πρόσβασης αλλά τα μόρια μου είναι 15.300 τι ισχύει εδώ; τι μετράει από τα δυο;
ευχαριστώ πολύ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kr1tik0s

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τυμπάκι (Ηράκλειο). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Λοιπόν παίδες μπορεί κάποιος που ξέρει να μου πει περίπου πως θα είναι οι βάσεις φέτος στα ΤΕΙ
Μ' αρέσει πάρα πολύ το Εφαρμοσμένης Πληροφορικής & Πολυμέσων στο Ηράκλειο... το 2009 ήταν
9300 μπορεί κάποιος που γνωρίζει να κάνει μια εκτίμηση...να μου πει περίπου που θα είναι φέτος ;
Στο περίπου ... Ευχαριστώ πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Λοιπόν παίδες μπορεί κάποιος που ξέρει να μου πει περίπου πως θα είναι οι βάσεις φέτος στα ΤΕΙ
Μ' αρέσει πάρα πολύ το Εφαρμοσμένης Πληροφορικής & Πολυμέσων στο Ηράκλειο... το 2009 ήταν
9300 μπορεί κάποιος που γνωρίζει να κάνει μια εκτίμηση...να μου πει περίπου που θα είναι φέτος ;
Στο περίπου ... Ευχαριστώ πολύ

Θα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση αν καποιος σου απαντουσε, δεδομενου οτι ειμαι της αποψης πως ο ανθρωπος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να προβλεψει το μελλον του, ποσο μαλλον οταν αυτο που ρωτας το επηρρεαζουν επισης:

- Τα θεματα στα μαθηματα που δεν εχουν δοθει ακομη,
- Οι επιδοσεις των υποψηφιων,
- Οι προτιμησεις τους.

Το εχω πει και θα το ξαναπω: ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ.

παιδιά συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά δε ξέρω αν έχει απαντηθεί αυτό το ερώτημα...
λοιπόν έχω μια απορία...
αν για παράδειγμα θέλω να μπω σε μια σχολή η οποία έχει 15.500 μόρια κι εγώ βγάλω 15.800 γενικό βαθμο πρόσβασης αλλά τα μόρια μου είναι 15.300 τι ισχύει εδώ; τι μετράει από τα δυο;
ευχαριστώ πολύ..

Δεν μπαινεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sonic_X

Νεοφερμένος

Ο Sonic_X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω και εγώ πάνω σε αυτό. Δίνω φέτος.

Στο εξώφυλλο, στο μάθημα ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, έγραψα το όνομα του μαθήματος οσο πιο κοφτά μπορούσα (γιατι δεν χώραγε) αλλα δεν έγραψα την κατεύθυνση (για όσους δεν το ξέρουν το μάθημα αυτό είναι μόνο στην τεχνολογική κατεύθυνση) Δεν υπάρχει θέμα έτσι;;

Το ίδιο μας είπε και ένας επιτηρητής σήμερα στην ΦυσικΉ. μας λέει γράφτε μόνο "Φυσική Τεχνολογικής Κατεύθυνσης" (επειδή είμασταν τεχνολογική) ""για να μην φωνάζουν"" ΕΛΕΟΣ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dianechristy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dianechristy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 185 μηνύματα.
Εμεις στην Οργανωση γραψαμε και την κατευθυνση.. Βασικα το γραψαμε ετσι ακριβως οπως μας το εδινε... Και στην Φυσικη γραψαμε και τον κυκλο περα απο την κατευθυνση...
Αυτα ειναι ψιλα γραματα... Μην κολλας σε αυτα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Εμας μας ειπαν να γραψουμε ΑΟΔΕ και αυτο γραψαμε ...σιγα μην κολλατε σε αυτα τα τυπικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sonic_X

Νεοφερμένος

Ο Sonic_X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Και εγώ πιστεύω ότι αυτά είναι "ψιλά γράμματα". Δεν πιστεύω να δημιουργήθει πρόβλημα από αυτό. Πάντως στον προγραμματισμό (Α.Ε.Π.Π.) Θα προσπαθήσω να τα χωρέσω όλα!!

Μέσα στο τετράδιο πάντως τα γράφω κανονικά τα ονόματα των μαθημάτων όπως τα έχει η φωτοτυπία, οπότε νομίζω είμαι καλυμμένος!

Καλη επιτυχία σε όλους και να περάσετε όπου επιθυμείτε!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
τι σημαινει τα μορια μου ειναι (ΤΑΔΕ),ο Γ.Μ.Τ. δεν ειναι αυτος που μετραει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top