γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.039 μηνύματα.

17-09-23

00:08
Παντα υποστηριζα οτι ο θεσμος αυτος ειναι βασανιστικος ,αδικος και μη αποτελεσματικος και εψαχνα καποιο συμμαχο να με βοηθησει.
Τελικα τον βρηκα στο Μπαμπινιωτη
Ο Γ. Μπαπινιώτης προτείνει προς τον Κ. Πιερρακάκη τις ακόλουθες αλλαγές:
Πρέπει η σχολική Εκπαίδευση:
α) να απεγκλωβιστεί από την δίνη των Εισαγωγικών Εξετάσεων υπό την συγκεκριμένη τους μορφή (απάνθρωπη, άδικη και γνωσιακά αναξιόπιστη) που έχει διαλύσει την καίρια παιδευτικά και ηλικιακά φοίτηση στο Λύκειο και έχει παραμορφώσει στην συνείδηση γονέων και μαθητών την ουσία τής παιδείας
β) να απεγκλωβιστεί από τους όγκους πληροφοριών που στοιβάζει στον σκληρά δοκιμαζόμενο εγκέφαλο των μαθητών όλων των βαθμίδων τού σχολείου μας, χωρίς οι πληροφορίες αυτές να μετατρέπονται σε χρήσιμη συνειδητοποιημένη γνώση
γ) να απεγκλωβιστεί από την μονοπώληση τής δήθεν γνώσης εις βάρος τής αγωγής (ήθος, αξίες, ενσυναίσθηση, ανθρωπιά, αίσθηση ορίων, σεβασμός των δικαιωμάτων και τής προσωπικότητας τού άλλου κ.ά.), η οποία στο παρελθόν ευλόγως διεκδικούσε τουλάχιστον ίση βαρύτητα.
www.esos.gr
Τελικα τον βρηκα στο Μπαμπινιωτη
Ο Γ. Μπαπινιώτης προτείνει προς τον Κ. Πιερρακάκη τις ακόλουθες αλλαγές:
Πρέπει η σχολική Εκπαίδευση:
α) να απεγκλωβιστεί από την δίνη των Εισαγωγικών Εξετάσεων υπό την συγκεκριμένη τους μορφή (απάνθρωπη, άδικη και γνωσιακά αναξιόπιστη) που έχει διαλύσει την καίρια παιδευτικά και ηλικιακά φοίτηση στο Λύκειο και έχει παραμορφώσει στην συνείδηση γονέων και μαθητών την ουσία τής παιδείας
β) να απεγκλωβιστεί από τους όγκους πληροφοριών που στοιβάζει στον σκληρά δοκιμαζόμενο εγκέφαλο των μαθητών όλων των βαθμίδων τού σχολείου μας, χωρίς οι πληροφορίες αυτές να μετατρέπονται σε χρήσιμη συνειδητοποιημένη γνώση
γ) να απεγκλωβιστεί από την μονοπώληση τής δήθεν γνώσης εις βάρος τής αγωγής (ήθος, αξίες, ενσυναίσθηση, ανθρωπιά, αίσθηση ορίων, σεβασμός των δικαιωμάτων και τής προσωπικότητας τού άλλου κ.ά.), η οποία στο παρελθόν ευλόγως διεκδικούσε τουλάχιστον ίση βαρύτητα.

Επιστολή Γ. Μπαμπινιώτη προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Πιερρακάκη
Ο Γ. Μπαπινιώτης προτείνει προς τον Κ. Πιερρακάκη τις ακόλουθες αλλαγές: Πρέπει η σχολική Εκπαίδευση: α) να απεγκλωβιστεί από την δίνη των Εισαγωγικών Εξετάσεων υπό την συγκεκριμένη τους μορφή (απάνθρωπη, άδικη και γνωσιακά αναξιόπιστη) που έχει διαλύσει την καίρια παιδευτικά και ηλικιακά...

nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.618 μηνύματα.

17-09-23

00:23
Όχι άλλο αλλαγές. Πήξαμε σε αλλαγές. 

Than003
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Than003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 310 μηνύματα.

17-09-23

00:25
Δεν νομίζω να υπάρχει νοήμων άνθρωπος που υποστηρίζει αυτό το έκτρωμα με την ονομασία πανελλήνιες. Απλά το να βρεθεί ένα ενεαλλακτικό σύστημα που δεν παραβιάζει τις αρχές που έθιξε ο Μπαμπινιώτης είναι δύσκολο εγχείρημα. Δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς τι περιλαμβάνει ένα τέτοιο ιδανικό σύστημα εισαγωγής αλλά σίγουρα απαιτεί ριζική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης ήδη από το Γυμνάσιο. Και επίσης ας παραδεχτούμε πως κάποια πράγματα είναι και λίγο ουτοπικά (κακώς φυσικά). Όσο υπάρχει ανταγωνισμός τόσο θα γίνεται ορατή και η αθέμιτη πλευρά του (επειδή κάπου γίνεται λόγος για αγωγή). Και όσο θα υπάρχει ένα παγιωμένο σύστημα εισαγωγής, ανεξαρτήτως της μορφής που θα έχει, θα στήνεται γύρω του μία κερδοσκόπος βιομηχανία, είτε λέγεται φροντιστήριο είτε κάπως αλλιώς. Θέλω να πω δεν είναι μόνο η προβληματική εκπαίδευση, αλλά κυρίως η προβληματική νοοτροπία των μαθητών-γονέων (πχ μην πας δάσκαλος, πότε θα διοριστείς και τετοια).
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.039 μηνύματα.

17-09-23

00:26
Ποιες αλλαγες ?... τερτιπια διευθέτησης υπηρξαν απο καθε κυβερνηση.Όχι άλλο αλλαγές. Πήξαμε σε αλλαγές.![]()
Ο μονος που τολμησε σοβαρη αλλαγη ( με αγνωστα αποτελεσματα βεβαια) ηταν ο Γαβρογλου ,η οποια σταματησε πριν εφαρμοστει.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.618 μηνύματα.

17-09-23

00:28
Δεν νομίζω να υπάρχει νοήμων άνθρωπος που υποστηρίζει αυτό το έκτρωμα με την ονομασία πανελλήνιες. Απλά το να βρεθεί ένα ενεαλλακτικό σύστημα που δεν παραβιάζει τις αρχές που έθιξε ο Μπαμπινιώτης είναι δύσκολο εγχείρημα. Δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς τι περιλαμβάνει ένα τέτοιο ιδανικό σύστημα εισαγωγής αλλά σίγουρα απαιτεί ριζική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης ήδη από το Γυμνάσιο. Και επίσης ας παραδεχτούμε πως κάποια πράγματα είναι και λίγο ουτοπικά (κακώς φυσικά). Όσο υπάρχει ανταγωνισμός τόσο θα γίνεται ορατή και η αθέμιτη πλευρά του (επειδή κάπου γίνεται λόγος για αγωγή). Και όσο θα υπάρχει ένα παγιωμένο σύστημα εισαγωγής, ανεξαρτήτως της μορφής που θα έχει, θα στήνεται γύρω του μία κερδοσκόπος βιομηχανία, είτε λέγεται φροντιστήριο είτε κάπως αλλιώς. Θέλω να πω δεν είναι μόνο η προβληματική εκπαίδευση, αλλά κυρίως η προβληματική νοοτροπία των μαθητών-γονέων (πχ μην πας δάσκαλος, πότε θα διοριστείς και τετοια).
...ήταν και αυτός Υπουργός. Όλοι κατόπιν εορτής το παίζουν ειδικοί και σωτήρες. Όταν δεν έχουν "ευθύνη" ή "πολιτικό κόστος".
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 56 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Natsuko
- Dr. Gl. Luminous
- user2727
- Than003
- Maria_Xagorari
- bill09876
- Frozensun
- angies
- SoyN
- Dafney
- Ilovemycats27
- nicole1982
- Jojo K
- Abiogenesis
- Alessandra Eliza
- Maynard
- iiTzArismaltor_
- GeorgePap2003
- Obi-Wan Kenobi
- Helen06
- Γιώργος μεγ
- Joji
- ilias_21
- Enhypen
- Mary06
- Leo komm
- Nala
- Hased Babis
- Giorgkalo
- Τρελας123
- Scandal
- suuuuiiii
- constansn
-
Φορτώνει...