Νοσηλευτική Λάρισας - Φοιτητική Εστία και εκπρόθεσμη δήλωση

barkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο barkos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους ,
Είμαι πρωτοετης φοιτητής νοσηλευτικής στην Λάρισα και ήθελα να μπώ στην εστία . Κατά την εγγραφή μου στο τμήμα ρώτησα την γραμματεία για τις προθεσμίες που υπαρχουν ώστε να στείλω δικαιολογητικά και μου απάντησε οτι αυτα γινονται στον Σεπτέβριο και να δώ τις ανακοινώσεις . Παρόλα αυτά εγω είχα την εντύπωση οτι γίνοταν πιο νωρίς. Τώρα που τελείωσα απο σεζόν κοιτούσα σε ένα τοπικό σαιτ και είδα οτι εχουν δώσει ηδη δωμάτια και οτι η διαδικασία είχε γίνει πολύ πιο νωρίς . Εγώ τώρα υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ; κάποια εκπρόθεσμη υποβολη ; τα έχω ήδη ολα τα δικαιολογητικά

Ευχαριστώ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,592 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους ,
Είμαι πρωτοετης φοιτητής νοσηλευτικής στην Λάρισα και ήθελα να μπώ στην εστία . Κατά την εγγραφή μου στο τμήμα ρώτησα την γραμματεία για τις προθεσμίες που υπαρχουν ώστε να στείλω δικαιολογητικά και μου απάντησε οτι αυτα γινονται στον Σεπτέβριο και να δώ τις ανακοινώσεις . Παρόλα αυτά εγω είχα την εντύπωση οτι γίνοταν πιο νωρίς. Τώρα που τελείωσα απο σεζόν κοιτούσα σε ένα τοπικό σαιτ και είδα οτι εχουν δώσει ηδη δωμάτια και οτι η διαδικασία είχε γίνει πολύ πιο νωρίς . Εγώ τώρα υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ; κάποια εκπρόθεσμη υποβολη ; τα έχω ήδη ολα τα δικαιολογητικά

Ευχαριστώ
αφου τωρα πηρες κωδικους ..πως εγιναν σεπτεμβρη οι αιτησεις? οτι να ναι
στο αιγαιου εγινα με χρηση κωδικων πανελληνιων μεχρι 25 σεπτεμβρη
εκει τι ειπαν οι ανακοινωσεις?..δεν το εχω για τοσο προχω το θεσσαλιας
 

barkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο barkos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.