Να παω οικονομικά η θετική κατεύθυνση

anastasia116

Νεοφερμένος

Η anastasia116 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Μαρεσει πολύ η φυσική και όλο το vibe της θετικής κατευθυνσης αλλά δεν είμαι άριστη μαθήτρια οι σχολές που θα μαρεσαν είναι ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανολογων μηχανικών. Απ την άλλη τα οικονομικά μου φαίνονται πιο μετρια αλλά με ελκύει πολύ η ιδέα της πληροφορικής και του μάρκετινγκ +ότι είναι πιο εύκολη κατευθυνση και η ύλη πιο λίγη.Αυτο με απασχολεί έναν χρόνο τώρα αλλά έφτασε η στιγμή να αποφασίσω
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Μαρεσει πολύ η φυσική και όλο το vibe της θετικής κατευθυνσης αλλά δεν είμαι άριστη μαθήτρια οι σχολές που θα μαρεσαν είναι ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανολογων μηχανικών. Απ την άλλη τα οικονομικά μου φαίνονται πιο μετρια αλλά με ελκύει πολύ η ιδέα της πληροφορικής και του μάρκετινγκ +ότι είναι πιο εύκολη κατευθυνση και η ύλη πιο λίγη.Αυτο με απασχολεί έναν χρόνο τώρα αλλά έφτασε η στιγμή να αποφασίσω
καλα η ύλη πιο λιγη και πιο ευκολη δε τη λες, και εγω νόμιζα ότι δε θα θελε καθολου διάβασαμ αλλα η πληροφορικη είναι 2 βιβλία το καθένα με 500-600 σελίδες
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 402 μηνύματα.
Η ύλη δεν είναι πιο μικρή. Αυτό που είναι πιο εύκολο είναι ότι δεν χρειάζεσαι βάσεις σε 2 μαθήματα....αλλά αν δεν έχεις σκοπό να αφιερωθεις στο διάβασμα όπου και να πας θα βγάλεις λίγα μόρια
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Μαρεσει πολύ η φυσική και όλο το vibe της θετικής κατευθυνσης αλλά δεν είμαι άριστη μαθήτρια οι σχολές που θα μαρεσαν είναι ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανολογων μηχανικών. Απ την άλλη τα οικονομικά μου φαίνονται πιο μετρια αλλά με ελκύει πολύ η ιδέα της πληροφορικής και του μάρκετινγκ +ότι είναι πιο εύκολη κατευθυνση και η ύλη πιο λίγη.Αυτο με απασχολεί έναν χρόνο τώρα αλλά έφτασε η στιγμή να αποφασίσω

Σημασία έχει το επάγγελμα που θες να κάνεις μετέπειτα. Από θετική περνάς και σε σχολές πληροφορικής, απλά δε θα έχειε τις βάσεις του ΑΕΠΠ της Γ λυκείου που είναι απαραίτητες για να μπορείς να βγάλεις τη σχολή. Γενικά τα οικονομικά και το ΑΕΠΠ είναι πιο βατά διότι τα αρχίζεις από τη Γ λυκείου και δεν απευτούν προηγούμενες γνώσεις. Όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση όλα αυτά τα τμήματα έχουν φοβερές προοπτικές με καλές απολαβές, στο εξωτερικό βέβαια. Επιπλέον θα πρέπει να αποφασίσεις, στον τομέα της πληροφορικής, εάν θες να ασχοληθείς πιο πολύ με τον προγραμματισμό και το software development ή με τη μηχανολογία (με μαθήματα φυσικής) και το hardware. Ελπίζω να βοήθησα.
 

Guest 968714

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
καλα η ύλη πιο λιγη και πιο ευκολη δε τη λες, και εγω νόμιζα ότι δε θα θελε καθολου διάβασαμ αλλα η πληροφορικη είναι 2 βιβλία το καθένα με 500-600 σελίδες
Ως πληροφορικάριος/φοιτητής οφείλω να ενημερώσω ότι το συγκεκριμένο βιβλίο είναι αρκετά παλιό και αυτές οι 500-600 σελίδες είναι ανάλυση γενικών ενοιών στον κλάδο της πληροφορικής που αν εξεταστούν ως ερώτηση θεωρίας θα ποιάνουν ελάχιστες μονάδες και κάποιος μπορεί να τις πάρει όλες αν πει απλά τον ορισμό με δικά του λόγια, αρκεί να έχει καταλάβει γιατί μιλάει. Γενικά η πληροφορική θέλει να γράψεις κώδικα προκειμένου να μάθεις όποτε το να κατεβάσει κάποιος τον διερμηνευτή και να πειραματιστεί θα τον βοηθήσει να γράφει μόνος του προγράμματα ΤΡΟΜΕΡΑ ποιο γρήγορα από ότι το συγκεκριμένο βιβλίο. Επίσης προτείνω να διαβάσει από το καινούργιο βιβλίο(μικρό) το οποίο έχει έννοιες οι οποίες συνίθως εξετάζονται στα πρώτα θέματα αλλά ως εφαρμογή όχι θεωρία(καθώς έχει αλλάξει ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος σχετικά πρόσφατα). Όποτε στις πανελλήνιες λογικά δεν θα ζητηθεί ο ορισμός του δέντρου(εκτός αν είναι ο τυχερός ορισμός) αλλά είναι πιθανό να μπει κάτι του τύπου "Σχεδίασε τα κλαδιά σε ένα δυαδικό δέντρο σύμφωνα με τη συγκεκριμένη συνθήκη" όπου πρακτικά εξέταζεσαι στο να ξέρεις τι κάνεις, όχι την αποστήθιση λέξεων.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Μαρεσει πολύ η φυσική και όλο το vibe της θετικής κατευθυνσης αλλά δεν είμαι άριστη μαθήτρια οι σχολές που θα μαρεσαν είναι ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανολογων μηχανικών. Απ την άλλη τα οικονομικά μου φαίνονται πιο μετρια αλλά με ελκύει πολύ η ιδέα της πληροφορικής και του μάρκετινγκ +ότι είναι πιο εύκολη κατευθυνση και η ύλη πιο λίγη.Αυτο με απασχολεί έναν χρόνο τώρα αλλά έφτασε η στιγμή να αποφασίσω
Μπορείς να πας ημμυ και να ασχοληθείς με διάφορους τομείς που συνδυάζουν γνώσεις πληροφορικής και φυσικής όπως π.χ. ρομποτική , επεξεργασία σήματος , τηλεπικοινωνίες κτλπ. Εν συνεχεία μπορείς να κάνεις ένα master και σε θέματα οικονομικών ή μάρκετινγκ και να δουλέψεις ως sales engineer . Δεν είναι καθόλου σπάνιο , ιδίως για πολύ τεχνικά και εξειδικευμένα θέματα κάθε εταιρία έχει τέτοιους γιατί το μάρκετινγκ στοχεύει σε μηχανικούς . Οπότε χρειάζεσαι μηχανικούς να κάνουν την επικοινωνία , οι οποίοι αφενός ξέρουν από πωλήσεις και αφετέρου μπορούν να καταλάβουν το προϊόν ώστε να το προωθήσουν κατάλληλα .

Ωστόσο οφείλω να σου υπογραμμίσω ότι το ημμυ δεν είναι εύκολη σχολή . Εάν δεν σου αρέσει πολύ θα φτύσεις αίμα διότι είναι ταυτόχρονα μια ιδιαίτερα τεχνική αλλά και αφηρημένη επιστήμη .
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Μπορείς να πας ημμυ και να ασχοληθείς με διάφορους τομείς που συνδυάζουν γνώσεις πληροφορικής και φυσικής όπως π.χ. ρομποτική , επεξεργασία σήματος , τηλεπικοινωνίες κτλπ. Εν συνεχεία μπορείς να κάνεις ένα master και σε θέματα οικονομικών ή μάρκετινγκ και να δουλέψεις ως sales engineer . Δεν είναι καθόλου σπάνιο , ιδίως για πολύ τεχνικά και εξειδικευμένα θέματα κάθε εταιρία έχει τέτοιους γιατί το μάρκετινγκ στοχεύει σε μηχανικούς . Οπότε χρειάζεσαι μηχανικούς να κάνουν την επικοινωνία , οι οποίοι αφενός ξέρουν από πωλήσεις και αφετέρου μπορούν να καταλάβουν το προϊόν ώστε να το προωθήσουν κατάλληλα .

Ωστόσο οφείλω να σου υπογραμμίσω ότι το ημμυ δεν είναι εύκολη σχολή . Εάν δεν σου αρέσει πολύ θα φτύσεις αίμα διότι είναι ταυτόχρονα μια ιδιαίτερα τεχνική αλλά και αφηρημένη επιστήμη .
Να αναφέρω πως σύμφωνα με στατιστικά μονάχα το 15% αποφοιτεί από το τμήμα ΗΜΜΥ της Πάτρας, που είναι από τα καλύτερα τμήματα στο πεδίο αυτό. Έχω έναν γνωστό που σπουδάζει σε αυτό το τμήμα και ειναι φοβερός μαθητής και έξυπνος άνθρωπος γενικά. Τώρα ειναι 26 χρονών και χρωστάει μόνο δύο μαθήματα. Έχω και έναν άλλο που το παράτησε στο 1ο εξάμηνο...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,292 μηνύματα.
Να αναφέρω πως σύμφωνα με στατιστικά μονάχα το 15% αποφοιτεί από το τμήμα ΗΜΜΥ της Πάτρας, που είναι από τα καλύτερα τμήματα στο πεδίο αυτό. Έχω έναν γνωστό που σπουδάζει σε αυτό το τμήμα και ειναι φοβερός μαθητής και έξυπνος άνθρωπος γενικά. Τώρα ειναι 26 χρονών και χρωστάει μόνο δύο μαθήματα. Έχω και έναν άλλο που το παράτησε στο 1ο εξάμηνο...
Γενικά θα συμβούλευα όποιον θέλει να μείνει σε εφαρμογές λογισμικού να προτιμήσει ένα αντίστοιχο τμήμα πληροφορικής , εκτός εαν τον ενδιαφέρει το υλικό στο πιο βαθύ του επίπεδο . Δηλαδή απο μελέτη της συμπεριφοράς και της φυσικής ( ενδεχομένως και της χημείας ) των βασικών υλικών ( απο ηλεκτρομαγνητικής σκοπιάς κυρίως ), ως την υλοποίηση/κατασκευή του τελικού προϊόντος . Το υλικό είναι εντελώς άλλο μανίκι απο το λογισμικό και απαιτεί ομοίως διαφορετικά χαρακτηριστικά ανθρώπου για να μπορεί κάποιος να είναι χαρούμενος και επομένως "επιτυχημένος" σε αυτό .

Στην πράξη βλέπω πολύ κόσμο να αμφιταλαντεύεται μεταξύ υλικού/λογισμικού . Ο κύριος λόγος είναι οτι δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ σοβαρά είτε με υλικό είτε με λογισμικό . Το οποίο είναι λογικό καθώς το σχολείο δεν έχει σκοπό να εστιάσει αυτό . Το πρόβλημα είναι οτι ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών κάνουν λάθος επιλογή επειδή κάτι άλλο είχαν στο νου τους και εν τέλει ανακαλύπτουν οτι τα πράγματα είναι διαφορετικά . Το τονίζω λοιπόν πως θέλει προσοχή η επιλογή διότι αυτοί οι δύο κόσμοι διαφέρουν αρκετά . Υπάρχει βέβαια σύνδεση μεταξύ τους . Το προχωρημένο λογισμικό επιτρέπει σχεδίαση πιο εξελιγμένου υλικού , και το τελευταίο με την σειρά του δίνει την δυνατότητα ανάπτυξης πιο προχωρημένου και πολύπλοκου λογισμικού .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top