Νέος τρόπος υπολογισμού μορίων

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Έπεσε το μάτι μου σε αυτήν εδώ την είδηση η οποία, πάνω κάτω, μας λέει τα εξής:

Τώρα πια που δεν υπάρχουν οι συντελεστές βαρύτητας, για να υπολογιστούν τα μόρια απλώς διαιρούμε το άθροισμα των βαθμών (υπολογισμένοι στα 20 με ένα δεκαδικό ακρίβεια) με το 4 και, στη συνέχεια, το πολλαπλασιάζουμε με το 1000. Πρακτικά, μπορούμε να πούμε ότι πολλαπλασιάζουμε το άθροισμα των βαθμών με το 250. Επίσης, δεδομένου ότι έχουμε και ένα δεκαδικό ψηφίο ακρίβεια, στο τέλος όλοι οι βαθμοί που θα προκύπτουν υπολογισμένοι σε μόρια θα είναι πολλαπλάσια του 250/10=25. Επομένως, κάποιος μαθητής πέρυσι μπορούσε να γράψει 15.654 μόρια, αλλά φέτος δε θα μπορεί γιατί όλοι οι πιθανοί βαθμοί θα λήγουν σε 00 ή 25 ή 50 ή 75. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι θα προκύπτουν πολλές ισοβαθμίες, οι οποίες, στις "στενές" σχολές (όπως ιατρικές και γενικά υψηλόβαθμες) θα πυκνώσουν. Έχουν πέσει διάφορες ιδέες στο τραπέζι για να λυθεί το ζήτημα, αλλά, εξ όσων ξέρω, δεν υπάρχει κάποια απόφαση ακόμα.

Όποια/ος μάθει κάτι νεώτερο, ας το ποστάρει εδώ! :)
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Από το νέο ΦΕΚ, έχουμε αυτό (Άρθρο 3, §1):

Ο υπολογισμός του συνολικού αριθμού μορίων κάθε υποψηφίου/ας για εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων γίνεται σύμ-φωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως αυτό αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 100 του ν. 4610/2019 (Α ́70) και αντικαταστάθη-κε εκ νέου με το άρθρο 165 του ν. 4635/2019 (Α’ 167). Ο βαθμός κάθε πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος εκφράζεται στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου. Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 υπολογίζεται μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζο-μένων μαθημάτων. Για τον υπολογισμό του συνολικού αριθμού μορίων ο ανωτέρω μέσος όρος πολλαπλασιά-ζεται επί χίλια (1.000).
 

Σταυρής

Νεοφερμένος

Ο Σταυρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Ωραία και δεν θα χουμε βαρετή γενική παιδεία, (μπουυυυ) ?
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Ισχύει αυτο! Το εχω σκεφτεί και εγώ... επισης τωρα σε μια σχολη που ο τελευταίος μπαίνει με 16,231 τώρα μπορεί να είναι πολλοί αυτοί που έγραψαν 16,225 ή 16,250. Επομένως θα τροποποιηθεί και ο αριθμός εισακτέων...
Οντως πρεπει να λυθεί
 

PsychoGR

Νεοφερμένος

Ο PsychoGR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Δεν μπορώ ούτε εγώ να φανταστώ κάποιον τρόπο να λυθεί αυτό, χωρίς να ξανα αλλάξει το σύστημα βαθμολόγησης(πράγμα που σίγουρα δεν θα ισχύει για φέτος και κατά πάσα πιθανότητα ούτε του χρόνου)

Το πρόβλημα βέβαια που φαντάζομαι θα είναι ότι για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσει το σύστημα ισοβαθμίες πολλών ατόμων(δεν μου φαίνεται παράλογο για παράδειγμα να είναι ακριβώς πάνω στην βάση 5-10 άτομα με το νέο σύστημα). Ξέρουμε πως λειτουργεί η εισαγωγή σε τέτοιες περιπτώσεις;
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το πρόβλημα βέβαια που φαντάζομαι θα είναι ότι για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσει το σύστημα ισοβαθμίες πολλών ατόμων(δεν μου φαίνεται παράλογο για παράδειγμα να είναι ακριβώς πάνω στην βάση 5-10 άτομα με το νέο σύστημα). Ξέρουμε πως λειτουργεί η εισαγωγή σε τέτοιες περιπτώσεις;

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά με τις ισοψηφίες.

Για όσους δώσουν με ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ισχύουν:
1) Σε περίπτωση ισοβαθμίας σου με τον τελευταίο εισαγόμενο σε τμήμα που δήλωσες προτίμηση, προηγείται αυτός που έχει μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών στα δύο μαθήματα με συντελεστές βαρύτητας του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου.
2) Εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγεται αυτός που έχει μεγαλύτερο το διπλάσιο άθροισμα γραπτών βαθμών των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου.
3) Αν και πάλι υπάρχει ισοβαθμία, εισάγονται όλοι οι ισοβαθμούντες ανεξάρτητα από τη σειρά που δήλωσε ο καθένας το τμήμα αυτό
4) εκτός αν πρόκειται για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές ή Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Στην περίπτωση ισοβαθμίας σε Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές ή Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, ως τρίτο στη σειρά κριτήριο επιλογής λαμβάνεται υπόψη η σειρά προτίμησης, οπότε προηγείται αυτός που δήλωσε τη σχολή με προγενέστερη προτίμηση. Αν και πάλι υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγεται αυτός που έχει μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα με το μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου.

΄Οπως φαίνεται αυτό δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στο νέο σύστημα εκτός αν βάλουν ως κριτήριο επιλογής αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα για τις στρατιωτικές σχολές δηλαδή να προηγείται αυτός που δήλωσε τη σχολή με προγενέστερη προτίμηση και όταν συμπληρωθούν οι θέσεις να παίρνουν και τους ισοψηφούντες που δήλωσαν τη σχολή στην ίδια θέση προτίμησης με τον τελευταίο εισαχθέντα.

Υπομονή, σύντομα θα μάθουμε!
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά με τις ισοψηφίες.

Για όσους δώσουν με ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ισχύουν:
1) Σε περίπτωση ισοβαθμίας σου με τον τελευταίο εισαγόμενο σε τμήμα που δήλωσες προτίμηση, προηγείται αυτός που έχει μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών στα δύο μαθήματα με συντελεστές βαρύτητας του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου.
2) Εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγεται αυτός που έχει μεγαλύτερο το διπλάσιο άθροισμα γραπτών βαθμών των τεσσάρων πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου.
3) Αν και πάλι υπάρχει ισοβαθμία, εισάγονται όλοι οι ισοβαθμούντες ανεξάρτητα από τη σειρά που δήλωσε ο καθένας το τμήμα αυτό
4) εκτός αν πρόκειται για Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές Σχολές ή Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής. Στην περίπτωση ισοβαθμίας σε Στρατιωτικές, Αστυνομικές, Πυροσβεστικές ή Σχολές Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, ως τρίτο στη σειρά κριτήριο επιλογής λαμβάνεται υπόψη η σειρά προτίμησης, οπότε προηγείται αυτός που δήλωσε τη σχολή με προγενέστερη προτίμηση. Αν και πάλι υπάρχουν ισοβαθμούντες, εισάγεται αυτός που έχει μεγαλύτερο βαθμό στο μάθημα με το μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου.

΄Οπως φαίνεται αυτό δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στο νέο σύστημα εκτός αν βάλουν ως κριτήριο επιλογής αυτό που ίσχυε μέχρι τώρα για τις στρατιωτικές σχολές δηλαδή να προηγείται αυτός που δήλωσε τη σχολή με προγενέστερη προτίμηση και όταν συμπληρωθούν οι θέσεις να παίρνουν και τους ισοψηφούντες που δήλωσαν τη σχολή στην ίδια θέση προτίμησης με τον τελευταίο εισαχθέντα.

Υπομονή, σύντομα θα μάθουμε!
Πιστεύω δεν θα ήταν λάθος στο νέο σύστημα να σπάνε ισοβαθμίες με τα μαθήματα που στο παλιό σύστημα είχαν βαρύτητα, διότι εάν το αφήσουν στη σειρά δήλωσης τότε ακόμα θα υπάρχουν πολλές ισοβαθμίες σε υψηλόβαθμες σχολές (τις οποίες όλοι τις δηλώνουν πρώτες και δεύτερες επιλογές) οι οποίες με την σειρά τους πρέπει να μειώσουν τον αριθμό εισακτέων για να εξισορροπήσουν τους έξτρα που θα περάσουν εξαιτίας της ισοβαθμίας, μια περίπτωση που πιστεύω δεν μπορεί να επιλυθεί εύκολα
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Πιστεύω δεν θα ήταν λάθος στο νέο σύστημα να σπάνε ισοβαθμίες με τα μαθήματα που στο παλιό σύστημα είχαν βαρύτητα, διότι εάν το αφήσουν στη σειρά δήλωσης τότε ακόμα θα υπάρχουν πολλές ισοβαθμίες σε υψηλόβαθμες σχολές (τις οποίες όλοι τις δηλώνουν πρώτες και δεύτερες επιλογές) οι οποίες με την σειρά τους πρέπει να μειώσουν τον αριθμό εισακτέων για να εξισορροπήσουν τους έξτρα που θα περάσουν εξαιτίας της ισοβαθμίας, μια περίπτωση που πιστεύω δεν μπορεί να επιλυθεί εύκολα

Δε νομίζω ότι κάποια σχολή θα δεχθεί να πάρει περισσότερους εισακτέους - ειδικά τα τμήματα της Αθήνας - δεδομένου ότι όλες οι προτάσεις των σχολών για τον αριθμό των εισακτέων αγνοούνται συστηματικά από το εκάστοτε υπουργείο. Προφανώς, με κάποιον τρόπο θα λυθούν οι ισοβαθμίες μέχρι να βγουν οι βάσεις - τουλάχιστον, αυτό θα ήταν το εύλογο - αλλά, το να μπουν από το παράθυρο τα μαθήματα βαρύτητας και πάλι δεν ξέρω κατά πόσον είναι δίκαιο, ειδικά στο μέσο του σχολικού έτους. Διότι, στο κάτω-κάτω της γραφής, έχουμε δύο διαδοχικούς υπουργούς που δεν το πήραν πρέφα εγκαίρως - ο ένας κατά τη νομοθέτηση, μάλιστα.

Γενικά, είναι όπως και να έχει άδικο για τους φετινούς εξεταζόμενου μαθητές, οπότε πρέπει η όποια λύση προταθεί από το Υπουργείο να είναι αυτή που ελαχιστοποιεί την αδικία που υφίστανται οι υποψήφιοι.
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Δε νομίζω ότι κάποια σχολή θα δεχθεί να πάρει περισσότερους εισακτέους - ειδικά τα τμήματα της Αθήνας - δεδομένου ότι όλες οι προτάσεις των σχολών για τον αριθμό των εισακτέων αγνοούνται συστηματικά από το εκάστοτε υπουργείο. Προφανώς, με κάποιον τρόπο θα λυθούν οι ισοβαθμίες μέχρι να βγουν οι βάσεις - τουλάχιστον, αυτό θα ήταν το εύλογο - αλλά, το να μπουν από το παράθυρο τα μαθήματα βαρύτητας και πάλι δεν ξέρω κατά πόσον είναι δίκαιο, ειδικά στο μέσο του σχολικού έτους. Διότι, στο κάτω-κάτω της γραφής, έχουμε δύο διαδοχικούς υπουργούς που δεν το πήραν πρέφα εγκαίρως - ο ένας κατά τη νομοθέτηση, μάλιστα.

Γενικά, είναι όπως και να έχει άδικο για τους φετινούς εξεταζόμενου μαθητές, οπότε πρέπει η όποια λύση προταθεί από το Υπουργείο να είναι αυτή που ελαχιστοποιεί την αδικία που υφίστανται οι υποψήφιοι.
Παίζει να το πάμε στην περίπτωση των περιπτώσεων διότι δεν γράφουν 20 άτομα όσο έχει η βάση της σχολής.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Παίζει να το πάμε στην περίπτωση των περιπτώσεων διότι δεν γράφουν 20 άτομα όσο έχει η βάση της σχολής.

Πρόσεξε. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε ομοιόμορφη κατανομή στους βαθμούς - δηλαδή, αναμένουμε να γράψουν 20.000 μόρια, τόσοι όσοι αναμένουμε να γράψουν 12.000 μόρια και τόσοι όσοι αναμένουμε να γράψουν 0 μόρια - τότε, έχοντας ~100.000 υποψήφιους (λίγο παραπάνω) και 20.000/25=800 διαφορετικούς βαθμούς, αναμένουμε να έχουμε 100.000/800=125 ισοβαθμίες ανά βαθμό. Επομένως, αν αναλογιστούμε ότι στα υψηλά κλιμάκια τα τμήματα εισαγωγής είναι ανάλογης τάξης μεγέθους με το 125 - βάλε όλες τις ιατρικές/πολυτεχνικές/νομικές κ.λπ. σε αυτήν την κατηγορία, αναμένεις ισοβαθμίες και μάλιστα αρκετές.

Τώρα, αν δεχθείς την πιο εύλογη αρχική υπόθεση ότι η κατανομή βαθμών ακολουθεί ομοιόμορφη κατανομή με κέντρο κάπου στο 12-13.000 και τυπική απόκλιση κάπου στο 1.600-2.000, τότε εκεί στις μεσαίες σχολές περιμένεις επίσης μία σφαγή από ισοβαθμίες. Οπότε, με αριθμούς μιλώντας, δε νομίζω ότι είναι αμελητέο το πρόβλημα.
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Πρόσεξε. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε ομοιόμορφη κατανομή στους βαθμούς - δηλαδή, αναμένουμε να γράψουν 20.000 μόρια, τόσοι όσοι αναμένουμε να γράψουν 12.000 μόρια και τόσοι όσοι αναμένουμε να γράψουν 0 μόρια - τότε, έχοντας ~100.000 υποψήφιους (λίγο παραπάνω) και 20.000/25=800 διαφορετικούς βαθμούς, αναμένουμε να έχουμε 100.000/800=125 ισοβαθμίες ανά βαθμό. Επομένως, αν αναλογιστούμε ότι στα υψηλά κλιμάκια τα τμήματα εισαγωγής είναι ανάλογης τάξης μεγέθους με το 125 - βάλε όλες τις ιατρικές/πολυτεχνικές/νομικές κ.λπ. σε αυτήν την κατηγορία, αναμένεις ισοβαθμίες και μάλιστα αρκετές.

Τώρα, αν δεχθείς την πιο εύλογη αρχική υπόθεση ότι η κατανομή βαθμών ακολουθεί ομοιόμορφη κατανομή με κέντρο κάπου στο 12-13.000 και τυπική απόκλιση κάπου στο 1.600-2.000, τότε εκεί στις μεσαίες σχολές περιμένεις επίσης μία σφαγή από ισοβαθμίες. Οπότε, με αριθμούς μιλώντας, δε νομίζω ότι είναι αμελητέο το πρόβλημα.
Με βάση τέτοιες εκτιμήσεις είναι δύσκολο να βγάλεις σωστό συμπέρασμα αλλά μπορείς να δεις την πραγματική κλιμάκωση μορίων όπου παρατηρούνται ότι πράγματι μπορεί να υπάρχουν πολλά άτομα που παρατηρούνται μέχρι και 1000 περίπου άτομα ανά πεδίο ανά 500 μόρια (500÷25=20 πιθανές βαθμολογίες στο νέο σύστημα που πρέπει να μοιραστούν 1000 άτομα ) που σημαίνει πως 50 άτομα ανά πεδίο θα έχουν την ίδια βαθμολογία με το νέο. Βέβαια αυτή η ακραία περίπτωση γίνεται μόνο στα 13000-16000 μόρια οπότε σε εκείνο το σημείο οι κανόνες για την σειρά προτίμησης είναι επαρκής για να σπάσουν ισοβαθμίες. Όμως στις κορυφαίες σχολές η κατάσταση αλλάζει λχ στο 1ο πεδίο από τις περσινές πανελλαδικές. Σε αυτό υπάρχουν 638 άτομα με μόρια 18000-18499 δηλαδή 31.9 άτομα που έχουν ίδια βαθμολογία ενώ οι σχολές που έχουν βάσεις 18000-18499 στο 1ο πεδίο είναι μόνο 2 κανονικές+2 στρατιωτικές οπότε καθίσταται πολύ πιθανό ένας σημαντικός αριθμός από τα 32 άτομα να έχουν δηλώσει με ίδια προτίμηση τις σχολές και να έχουν μείνει με την ισοβαθμία με αποτέλεσμα κορυφαίες σχολές του 1ου πεδίου να πρέπει να δεχτούν έξτρα ~10 άτομα μην πω παραπάνω. Εν κατακλείδι, μπορεί το παράδειγμα που παρτιθεται να είναι εξίσου ακραίο αλλά συμφωνώ πως πρέπει το υπουργείο να βρει τρόπο να σπάσει την ισοβαθμία για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ακραίο και πιστεύω ότι αν το κάνουν με βάση την βαθμολογία σε συγκεκριμένο μάθημα θα ήταν δίκαιο και επαρκές.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Με βάση τέτοιες εκτιμήσεις είναι δύσκολο να βγάλεις σωστό συμπέρασμα αλλά μπορείς να δεις την πραγματική κλιμάκωση μορίων όπου παρατηρούνται ότι πράγματι μπορεί να υπάρχουν πολλά άτομα που παρατηρούνται μέχρι και 1000 περίπου άτομα ανά πεδίο ανά 500 μόρια (500÷25=20 πιθανές βαθμολογίες στο νέο σύστημα που πρέπει να μοιραστούν 1000 άτομα ) που σημαίνει πως 50 άτομα ανά πεδίο θα έχουν την ίδια βαθμολογία με το νέο. Βέβαια αυτή η ακραία περίπτωση γίνεται μόνο στα 13000-16000 μόρια οπότε σε εκείνο το σημείο οι κανόνες για την σειρά προτίμησης είναι επαρκής για να σπάσουν ισοβαθμίες. Όμως στις κορυφαίες σχολές η κατάσταση αλλάζει λχ στο 1ο πεδίο από τις περσινές πανελλαδικές. Σε αυτό υπάρχουν 638 άτομα με μόρια 18000-18499 δηλαδή 31.9 άτομα που έχουν ίδια βαθμολογία ενώ οι σχολές που έχουν βάσεις 18000-18499 στο 1ο πεδίο είναι μόνο 2 κανονικές+2 στρατιωτικές οπότε καθίσταται πολύ πιθανό ένας σημαντικός αριθμός από τα 32 άτομα να έχουν δηλώσει με ίδια προτίμηση τις σχολές και να έχουν μείνει με την ισοβαθμία με αποτέλεσμα κορυφαίες σχολές του 1ου πεδίου να πρέπει να δεχτούν έξτρα ~10 άτομα μην πω παραπάνω. Εν κατακλείδι, μπορεί το παράδειγμα που παρτιθεται να είναι εξίσου ακραίο αλλά συμφωνώ πως πρέπει το υπουργείο να βρει τρόπο να σπάσει την ισοβαθμία για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ακραίο και πιστεύω ότι αν το κάνουν με βάση την βαθμολογία σε συγκεκριμένο μάθημα θα ήταν δίκαιο και επαρκές.

Από όσα έχουν προταθεί ως τώρα, ίσως είναι το λιγότερο κακό, αλλά, θεωρώ ότι θα μπορούσαν να βρεθούν και καλύτερες λύσεις, που να μην έχουν αυτήν την αναδρομικότητα . Ίσως, για παράδειγμα, να μπορούσε να αλλάξει η βαθμολόγηση από τα κέντρα - να γίνεται απευθείας σε μόρια ή στα 1000 αντί για τα 100 (για να έχουμε μεγαλύτερη ακρίβεια). Αν και αυτό ίσως κάνει δύσκολη την έκδοση των οδηγιών προς τα βαθμολογικά.

Όπως και να έχει, θέλει σκέψη το πράγμα, μιας και οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί, αν γίνει άτσαλα, να προκαλέσει αλλοίωση της προσπάθειας των μαθητών.
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Ρε παιδιά παίζει να αναβληθούν οι πανελλήνιες λόγω κορονοιου και να γίνουν τίποτα Σεπτέμβρη; θα είναι έγκλημα κ πολλοί είμαι σίγουρος θα τα παρατήσουν
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ένας κατατοπιστικός οδηγός για το πώς επιλύονται οι όποιες ισοβαθμίες προκύπτουν στη βάση μιας σχολής.
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Ένας κατατοπιστικός οδηγός για το πώς επιλύονται οι όποιες ισοβαθμίες προκύπτουν στη βάση μιας σχολής.
Αυτό το συγκεκριμένο βρίσκεται σε κάποιο ΦΕΚ; Ή απλά είναι μία πρόταση η οποία συνάδει με αυτήν που προτείνα; Βέβαια συμφωνώ ότι είναι πολύ ικανοποιητικό.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top