Μπορώ να κάνω μεταπτυχιακό σε μάθημα που δεν προσφέρει προπτυχιακά το πανεπιστήμιο;

dspnn

New member

Η dspnn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας!

Οι πανελλαδικές είναι κοντά και το άγχος ρίαλ.

Σκέφτομαι να περάσω Ιστορία-Αρχαιολογία ( preferably στο τμήμα του Ρεθύμνου ) αλλά έχω μερικές αμφιβολίες.

Γενικά δε μου αρέσει η νεότερη και βυζαντινή ιστορία (αν και το τμήμα προσφέρει και τις 2), και περισσοτερα μαθήματα δεν με πολυενδιαφέρουν

Και η ερώτηση μου είναι η εξής:

Εφόσον δεν με πολυενδιαφέρουν οι ιστορικές περίοδοι και γενικότερα τα μαθήματα που προσφέρει το πανεπιστήμιο, μπορώ αργότερα να κάνω μεταπτυχιακό σε μια ιστορία που μου αρέσει και όμως δεν προσφέρεται από κανένα πανεπιστήμιο της ελλαδας;

Θα μου άρεσε να ειδικευτω στην ιστορια Κεντρικής και Ανατολικης Ασιας, αλλά εφόσον δεν προσφέρει κανενα πανεπιστήμιο της Ελλαδας προπτυχιακά μαθήματα, μπορώ ακόμα να κάνω μεταπτυχιακό πάνω σε αυτή;

Το ρωταω αυτό γιατί ειλικρινά δεν έχω ιδέα από μεταπτυχιακά.

Ξέρω, ξέρω, η ερώτηση μου είναι χαζή, ίσως και προφανής. Μα ειλικρινά έχω μπερδευτεί.

Εύχομαι να μην σας μπερδεψα και εσάς 🙃
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,510 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Ναι εννοείται ότι μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό στο συγκεκριμένο είδος Ιστορίας που σε ενδιαφέρει όχι στην Ελλάδα, αλλά σε κάποια άλλη χώρα όπου το πανεπιστήμιο εκεί θα έχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σας!

Οι πανελλαδικές είναι κοντά και το άγχος ρίαλ.

Σκέφτομαι να περάσω Ιστορία-Αρχαιολογία ( preferably στο τμήμα του Ρεθύμνου ) αλλά έχω μερικές αμφιβολίες.

Γενικά δε μου αρέσει η νεότερη και βυζαντινή ιστορία (αν και το τμήμα προσφέρει και τις 2), και περισσοτερα μαθήματα δεν με πολυενδιαφέρουν

Και η ερώτηση μου είναι η εξής:

Εφόσον δεν με πολυενδιαφέρουν οι ιστορικές περίοδοι και γενικότερα τα μαθήματα που προσφέρει το πανεπιστήμιο, μπορώ αργότερα να κάνω μεταπτυχιακό σε μια ιστορία που μου αρέσει και όμως δεν προσφέρεται από κανένα πανεπιστήμιο της ελλαδας;

Θα μου άρεσε να ειδικευτω στην ιστορια Κεντρικής και Ανατολικης Ασιας, αλλά εφόσον δεν προσφέρει κανενα πανεπιστήμιο της Ελλαδας προπτυχιακά μαθήματα, μπορώ ακόμα να κάνω μεταπτυχιακό πάνω σε αυτή;

Το ρωταω αυτό γιατί ειλικρινά δεν έχω ιδέα από μεταπτυχιακά.

Ξέρω, ξέρω, η ερώτηση μου είναι χαζή, ίσως και προφανής. Μα ειλικρινά έχω μπερδευτεί.

Εύχομαι να μην σας μπερδεψα και εσάς 🙃
Τµήµα Τουρκικών Σπουδών και
Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών ΕΚΠΑ
 

dspnn

New member

Η dspnn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Τµήµα Τουρκικών Σπουδών και
Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών ΕΚΠΑ

Το τμήμα της ΕΚΠΑ επικεντρώνεται περισσότερο στην Τουρκολογία, η οποία δεν με ενδιαφέρει, και έχει ελάχιστα μαθήματα για την Μέση Ανατολή:/ ευχαριστώ πάντως!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλησπέρα,

Ναι εννοείται ότι μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό στο συγκεκριμένο είδος Ιστορίας που σε ενδιαφέρει όχι στην Ελλάδα, αλλά σε κάποια άλλη χώρα όπου το πανεπιστήμιο εκεί θα έχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
ειλικρινά, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
 

uni77

Well-known member

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 424 μηνύματα.
Ασχετο αλλα σχετικο😅
Για όποιον θελει να βαλει το τμημα Τουρκικων φέτος ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ για την κατεύθυνση των Ασιατικων... να μην σας ξεγελαει ο τιτλος. Τα μαθήματα εχουν καθαρα σχεση με τον πολιτισμο της Τουρκιας, την ιστορια της, την γλωσσα και την πολιτικη της. Λιγα μαθήματα εχουν σχέση με Κινεζους (τουλαχιστον εγω εχω δει μονο ενα μαθημα σχετικα με αυτους και καποιες αναφορες σε ενα μάθημα που ασχολείται με την ιστορια της τουρκικης γλωσσας).
Επισης στα δυο πρώτα εξαμηνα μαθαινετε για το Ισλαμ, Βυζαντινορωμαικο, Χαλιφεια, Αραβικο πολιτισμο κτλ.
Το πτυχιο ειτε θα εξιδεικευεται στην γλωσσα-μεταφραση/διερμηνεία ειτε στην πολιτικη/γεωστρατηγική
 

dspnn

New member

Η dspnn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ασχετο αλλα σχετικο😅
Για όποιον θελει να βαλει το τμημα Τουρκικων φέτος ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ για την κατεύθυνση των Ασιατικων... να μην σας ξεγελαει ο τιτλος. Τα μαθήματα εχουν καθαρα σχεση με τον πολιτισμο της Τουρκιας, την ιστορια της, την γλωσσα και την πολιτικη της. Λιγα μαθήματα εχουν σχέση με Κινεζους (τουλαχιστον εγω εχω δει μονο ενα μαθημα σχετικα με αυτους και καποιες αναφορες σε ενα μάθημα που ασχολείται με την ιστορια της τουρκικης γλωσσας).
Επισης στα δυο πρώτα εξαμηνα μαθαινετε για το Ισλαμ, Βυζαντινορωμαικο, Χαλιφεια, Αραβικο πολιτισμο κτλ.
Το πτυχιο ειτε θα εξιδεικευεται στην γλωσσα-μεταφραση/διερμηνεία ειτε στην πολιτικη/γεωστρατηγική
Καθόλου άσχετο και ευχαριστώ που το έγραψες! :worship:Γενικά πολλά τμήματα το κάνουν αυτό. Και στο ιστορικο-αρχαιολογικο του Ρεθύμνου μέχρι πέρυσι από ο,τι θυμάμαι έγραφε "Αφρικανικές και Ασιατικές Σπουδές" ως μάθημα και είχε μόνο για την Τουρκία. Είναι πολυ misleading οπότε γενικά τσεκαρετε πρώτα το πρόγραμμα σπουδών.
 

uni77

Well-known member

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 424 μηνύματα.
Καθόλου άσχετο και ευχαριστώ που το έγραψες! :worship:Γενικά πολλά τμήματα το κάνουν αυτό. Και στο ιστορικο-αρχαιολογικο του Ρεθύμνου μέχρι πέρυσι από ο,τι θυμάμαι έγραφε "Αφρικανικές και Ασιατικές Σπουδές" ως μάθημα και είχε μόνο για την Τουρκία. Είναι πολυ misleading οπότε γενικά τσεκαρετε πρώτα το πρόγραμμα σπουδών.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Πολλα παιδια δεν βλεπουν πρωτα τι προσφερει το καθε τμημα και το δηλωνουν στα τυφλα!(οπως εγω) Υστερα συνειδητοποιουν οτι δεν τους αρεσει. Πρεπει παντα να βλεπουμε το προγραμμα σπουδων
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,510 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Πολλα παιδια δεν βλεπουν πρωτα τι προσφερει το καθε τμημα και το δηλωνουν στα τυφλα!(οπως εγω) Υστερα συνειδητοποιουν οτι δεν τους αρεσει. Πρεπει παντα να βλεπουμε το προγραμμα σπουδων
Δυστυχώς, έτσι είναι. Πολλές φορές και οι τίτλοι των ίδιων των μαθημάτων είναι παραπλανητικοί από μόνοι τους (τις λεπτομέρειες του κάθε μαθηματος/τα επιμέρους τμήματα αξίζει να μελετήσεις πριν την επιλογή της σχολής). Είχε ένα μάθημα στο τμήμα φυσικής που λεγόταν <Φυσική για σύγχρονους ποιητές> Λες θα έχει μέσα λογοτεχνία συνδυαστικά πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Καμία απολύτως σχέση μόνο φυσική ήταν.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,500 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Πολλα παιδια δεν βλεπουν πρωτα τι προσφερει το καθε τμημα και το δηλωνουν στα τυφλα!(οπως εγω) Υστερα συνειδητοποιουν οτι δεν τους αρεσει. Πρεπει παντα να βλεπουμε το προγραμμα σπουδων
Πολλές φορές μια ανάγνωση του προγράμματος σπουδών (syllabus) ανά μάθημα δεν λέει και πολλά όπως αυτό διδάσκεται. Η ύλη συνήθως δεν ανανεώνεται συχνά και πολλοί καθηγητές ενώ μπορεί να αλλάζουν κάθε χρονιά τη θεματολογία του μαθήματος, ή τον προσανατολισμό, τον τύπο ασκήσεων κλπ, δεν σημαίνει ότι συνήθως αλλάζουν και την αναγραφόμενη ύλη στον οδηγό σπουδών. Θυμάμαι είχαμε μάθημα με τίτλο "Στοχαστικές Διαδικασίες" και σχεδόν το 90% του μαθήματος ήταν κλασική Θεωρία Μέτρου...τελείως διαφορετική προσέγγιση από άλλο θεματικό κλάδο των Μαθηματικών. Ο οδηγός σπουδών όμως το περιέγραφε πολύ διαφορετικά ως θεματική ενότητα. Συνεπώς ήταν πολύ εύκολο και ένας ψαγμένος φοιτητής να την πατήσει.
 

uni77

Well-known member

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 424 μηνύματα.
Πολλές φορές μια ανάγνωση του προγράμματος σπουδών (syllabus) ανά μάθημα δεν λέει και πολλά όπως αυτό διδάσκεται. Η ύλη συνήθως δεν ανανεώνεται συχνά και πολλοί καθηγητές ενώ μπορεί να αλλάζουν κάθε χρονιά τη θεματολογία του μαθήματος, ή τον προσανατολισμό, τον τύπο ασκήσεων κλπ, δεν σημαίνει ότι συνήθως αλλάζουν και την αναγραφόμενη ύλη στον οδηγό σπουδών. Θυμάμαι είχαμε μάθημα με τίτλο "Στοχαστικές Διαδικασίες" και σχεδόν το 90% του μαθήματος ήταν κλασική Θεωρία Μέτρου...τελείως διαφορετική προσέγγιση από άλλο θεματικό κλάδο των Μαθηματικών. Ο οδηγός σπουδών όμως το περιέγραφε πολύ διαφορετικά ως θεματική ενότητα. Συνεπώς ήταν πολύ εύκολο και ένας ψαγμένος φοιτητής να την πατήσει.
Ναι υπαρχουν σιγουρα και τετοιες περιπτώσεις. Αλλα γενικα καλό ειναι να ενημερωνόμαστε οσο καλυτερα μπορούμε για ενα τμημα που μας ενδιαφερει, εστω να καταλαβουμε σε γενικο πλαισιο τι θα σπουδασουμε αν μπουμε σε αυτο.
Εξαλλου, και να μπεις σε μια σχολή της αρεσκείας σου δεν νομιζω να μην υπαρξει εστω και ενα μαθημα που να μην σου κεντρίζει το ενδιαφερον παραπάνω απο τα αλλα
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,500 μηνύματα.
Ναι υπαρχουν σιγουρα και τετοιες περιπτώσεις. Αλλα γενικα καλό ειναι να ενημερωνόμαστε οσο καλυτερα μπορούμε για ενα τμημα που μας ενδιαφερει, εστω να καταλαβουμε σε γενικο πλαισιο τι θα σπουδασουμε αν μπουμε σε αυτο.
Εξαλλου, και να μπεις σε μια σχολή της αρεσκείας σου δεν νομιζω να μην υπαρξει εστω και ενα μαθημα που να μην σου κεντρίζει το ενδιαφερον παραπάνω απο τα αλλα
Θα μεταφέρω την εμπειρία μου από Ευρωπαϊκό δημόσιο Πανεπιστήμιο. Θυμάμαι ότι από την περίοδο του Φεβρουαρίου κάθε χρονιάς, διάφοροι μαθητές και γονείς έρχονταν επίσκεψη να ρωτήσουν πληροφορίες για το Τμήμα που τους ενδιέφερε. Υπήρχαν κάποιες "open days" με ειδικό υπαλληλικό προσωπικό στην είσοδο της πρυτανείας που μοίραζε φυλλάδια και έδινε όλες τις πληροφορίες ή τους έστελνε στο αντίστοιχο Τμήμα για πιο στοχευμένες ερωτήσεις. Σε αυτή την προσπάθεια συμμετείχαν και οι φοιτητικοί εκπρόσωποι. Θυμάμαι είχα μείνει σαστισμένος όταν το πρωτοείδα!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top