Μουράτες σχολές

Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο "μουράτη" σχολή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 1,016)
  • Νομική

    Ψήφοι: 133 13.1%
  • Ιατρική

    Ψήφοι: 299 29.4%
  • Πολυτεχνείο

    Ψήφοι: 213 21.0%
  • Άλλη σχολή (πείτε ποια)

    Ψήφοι: 47 4.6%
  • Στρατιωτικές - αστυνομία

    Ψήφοι: 40 3.9%
  • Φιλολογία

    Ψήφοι: 34 3.3%
  • Σχολές θετικών επιστημών (μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία)

    Ψήφοι: 71 7.0%
  • Οικονομικές - Επιχειρησιακές

    Ψήφοι: 62 6.1%
  • Σχολή πιλότων (ή Ικάρων)

    Ψήφοι: 55 5.4%
  • Σχολή Καλών Τεχνών

    Ψήφοι: 34 3.3%
  • Πολιτικές Επιστήμες

    Ψήφοι: 6 0.6%
  • Ιστορία

    Ψήφοι: 9 0.9%
  • Δεν υπάρχουν "μουράτες" σχολές

    Ψήφοι: 11 1.1%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 2 0.2%

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
@nPb ρε φιλε αυτο που λες οτι ενας δικηγορος,οταν χασει μια δικη, αναγκαζεται να αντιμετωπισει τον πελατη και σε πολλες περιπτωσεις να θεσει σε κινδυνο την σωματικη του ακεραιοτητα, δεν ισχυει σε καμια περιπτωση.Η μητερα μου ποτε δεν χρειαστηκε να παρει "μετρα", προκειμενου να αντιμετωπισει τον εξοργισμενο πελατη.Και ειναι στην δικηγορια 25 χρονια.Οταν πας σε εναν δικηγορο, σου εξηγει τις πιθανοτητες που εχεις για να κερδισεις την δικη και εσυ αποφασιζεις αμα θα κινηθεις νομικα ή οχι.Με την ιδια λογικη ο καθηγητης αναγκαζεται να αντιμετωπισει τον εξοργισμενο γονεα, γιατι εβαλε
στο παιδι του 19 και οχι 20.Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

Αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ από την προσωπική μου εμπειρία - είμαι συμβολαιογράφος - στην νομική εξάλλου υπάρχουν αρκετές διέξοδοι ...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
Δε θεωρώ τον εαυτό μου επιστήμονα γιατί δε παράγω έρευνα. Από το e-steki επιστήμονας είναι η revekka που έχει κάνει διατριβή και συνεχίζει ακαδημαϊκα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αν κάνει έρευνα πάνω σε αυτό ναι είναι αν κάνει απλά τον βοσκό δεν είναι εν δύναμη μπορεί να είναι επιστήμονας ένας απόφοιτος της σχολής αυτής. Αυτός που διδάσκει λογικά κάνει και έρευνα συνεπώς θεωρητικά είναι και επιστήμονας
συγγνωμη τι εννοεις ο καθηγητης να κανει τον βοσκο?:clapup::clapup:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

διαφωνω σε αυτο.οσοι παιρνουν πτυχιο θεωρουνται επιστημονες,εχουν ενα διαφορετικο στατους στην κοινωνια.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
διαφωνω σε αυτο.οσοι παιρνουν πτυχιο θεωρουνται επιστημονες,εχουν ενα διαφορετικο στατους στην κοινωνια.
Αν με ένα πτυχίο είσαι επιστήμονας, μάλλον πρέπει να αναπροσαρμόσουμε την έννοια «επιστήμονας».
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
συγγνωμη τι εννοεις ο καθηγητης να κανει τον βοσκο?:clapup::clapup:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

διαφωνω σε αυτο.οσοι παιρνουν πτυχιο θεωρουνται επιστημονες,εχουν ενα διαφορετικο στατους στην κοινωνια.
Αρα το 80% των Ελληνων ειναι επιστημονες. Πολυ μπροστα ειμαστε τελικα ρε παιδι μου...πως γινεται να μην μπορουμε να ξεκολλήσουμε απο αυτη τη ριμαδα την κριση παρα τους τοσους επιστημονες που εχουμε μαζεψει απορια το χω...🤔
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.
οσοι παιρνουν πτυχιο θεωρουνται επιστημονες

Nope , Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης επαγγελματίες του αντίστοιχου κλάδου θεωρούνται. Για να θεωρείσαι επιστήμονας σε έναν τομέα , πρέπει να έχεις PhD.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
Nope , Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης επαγγελματίες του αντίστοιχου κλάδου θεωρούνται. Για να θεωρείσαι επιστήμονας σε έναν τομέα , πρέπει να έχεις PhD.
με στενοχωρησες πολυ με αυτο που ειπες:(
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Αρα το 80% των Ελληνων ειναι επιστημονες. Πολυ μπροστα ειμαστε τελικα ρε παιδι μου...πως γινεται να μην μπορουμε να ξεκολλήσουμε απο την κριση παρα τους τοσους επιστημονες που εχουμε μαζεψει απορια το χω...🤔

Επιστήμονες των 5.000 -10.000 μορίων ...
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
Eφόσον κάποιος είναι πτυχιούχος και ασκεί την επιστήμη του ως επάγγελμα για το κεφάλαιο για ποιο λόγο να μην είναι επαγγελματίας-επιστήμονας; Ο άλλος που έχει διδακτορικό θεωρείται ακαδημαϊκός επιστήμονας, άσχετα αν το γυρίσαμε το διδακτοριλίκι ως "μεταπτυχιακό" για μόρια στο ΑΣΕΠ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
συγγνωμη τι εννοεις ο καθηγητης να κανει τον βοσκο?:clapup::clapup:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

διαφωνω σε αυτο.οσοι παιρνουν πτυχιο θεωρουνται επιστημονες,εχουν ενα διαφορετικο στατους στην κοινωνια.
Δεν είδα που γράφεις διδάσκει και το άλλαξα ατο τέλος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Eφόσον κάποιος είναι πτυχιούχος και ασκεί την επιστήμη του ως επάγγελμα για το κεφάλαιο για ποιο λόγο να μην είναι επαγγελματίας-επιστήμονας; Ο άλλος που έχει διδακτορικό θεωρείται ακαδημαϊκός επιστήμονας, άσχετα αν το γυρίσαμε το διδακτοριλίκι ως "μεταπτυχιακό" για μόρια στο ΑΣΕΠ.
Αν μετά το διδακτορικό συνεχίζει με νέα έρευνα ή πρωτόκολλα ναι αν το παρατήσει το άθλημα όχι
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
ο επιστημονας δεν γινεται με τα μορια αλλα με την μεγαλη την καρδια που εχει και την θεληση να ανεβει στον κλαδο του.
Πρώτη φορά ακούω
ο επιστημονας δεν γινεται με τα μορια αλλα με την μεγαλη την καρδια που εχει και την θεληση να ανεβει στον κλαδο του.
Φαντάσου να έχεις και μεγαλοκαρδία ...
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Για καθηγητή Δευτεροβάθμιας μιλάμε? Τι έρευνα προσφέρει Ευκλείδη?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,836 μηνύματα.
Γιατί δεν παράγει κάποια έρευνα για να θεωρηθεί επιστήμονας.

Αυτός που παράγει έρευνα για την ακαδημία λέγεται ακαδημαϊκός (-ερευνητής). Η γενική εφαρμοσμένη έρευνα δεν είναι απαραίτητο να γίνει στην ακαδημία. Ο άλλος μπορεί να έχει το ψώνιο μετά το 8ωρο της δουλειάς του να ψάξει τη φιλοσοφική ερμηνεία του φυσικού αριθμού 5 και να κάνει διατριβή.

Από τη στιγμή που για το επάγγελμά του χρησιμοποιεί μέρος της επιστήμης του είναι μελετητής-επιστήμονας. Αν θέλει μπορεί να παράξει κάποιο αποτέλεσμα. Υπάρχουν παραδείγματα εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες (π.χ. Αγγλία, Αυστρία) που έχουν δημιουργήσει ερευνητικό ενδιαφέρον με το έργο τους ή οι ίδιοι έχουν προτείνει κάποια θεωρητική βελτίωση παιδαγωγικής μεθόδου, κάποιοι Μαθηματικοί είχαν αποδείξει θεώρημα στα Διακριτά Μαθηματικά ...και ήταν στη μέση εκπαίδευση. Σε πολλά άρθρα στο εξωτερικό θα δεις τον όρο Educational Sciences και όποιος κάνει job την ειδικότητα, λέγεται Specialist (Scientist) in Educational Sciences.

Βέβαια στην Ελλάδα που στεκόμαστε μόνο στον τίτλο της επιστήμης και ότι μόνο ο γιατρός ή ο δικηγόρος παρέχει επιτυχημένη εργασιακή σταδιοδρομία (επειδή είναι σάπιο το κράτος και βολεύονται "όλοι" παρασιτικά εις βάρος της άλλης επιστήμης) αυτά είναι ψιλά γράμματα.
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Αν θέλει μπορεί να παράξει κάποιο αποτέλεσμα.

Φυσικά και μπορεί , ΜΕΧΡΙ να το παράξει όμως πως στο καλό τον θεωρείς επιστήμονα τον πτυχιούχο? Το επιχείρημα ότι μπορεί να βρει νέες παιδαγωγικές μεθόδους επίσης το περίμενα , το ότι έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι είναι επιστήμονες. ΜΟΛΙΣ το κάνουν (κάνουν την αντίστοιχη διατριβή/έρευνα πάνω στην παιδαγωγική μέθοδο ή μαθηματική ανακάλυψη μιας που ανέφερες το 5 πχ) τότε θεωρούνται επιστήμονες.

Βέβαια στην Ελλάδα που στεκόμαστε μόνο στον τίτλο της επιστήμης και ότι μόνο ο γιατρός ή ο δικηγόρος παρέχει επιτυχημένη εργασιακή σταδιοδρομία (επειδή είναι σάπιο το κράτος και βολεύονται "όλοι" παρασιτικά εις βάρος της άλλης επιστήμης) αυτά είναι ψιλά γράμματα.

Τώρα αυτό που κολλάει? :P
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
Όλες οι σχολές στην Ελλάδα "παράγουν" επιστήμονες. Επιστήμονας είναι και ο φιλόλογος και ο μαθηματικός, αλλά και ο γιατρός και ο ερευνητής.

Ούτως ή άλλως, η λέξη επιστήμη προέρχεται από το ρήμα επίσταμαι, το οποίο σημαίνει ότι γνωρίζω πολύ καλά.

Προφανώς σε μια τυπική συζήτηση όλους επιστήμονες θα τους πεις .
Αλλά εαν γράψεις στο google scientist δεν θα σου βγάλει φιλόλογο,ούτε καν θεωρητικό φυσικό,κάτι σημαίνει και αυτό... :P .

Επιστήμονας ανεξάρτητα πως επιλέγει κανείς να το ορίσει,για εμένα είπα οτι είναι αυτός που κάνει χρήση της επιστημονικής μεθόδου. Δηλαδή παρατηρεί,κάνει υποθέσεις,υπολογίζει συνέπειες,εξετάζει στην πράξη αυτές τις συνέπειες και επιβεβαιώνει ή απορρίπτει τις αρχικές υποθέσεις,δοκιμάζοντας άλλες στην συνέχεια.

Ο φιλόλογος τώρα δεν είναι επιστήμονας γιατί και εγώ μπορώ να δημιουργήσω γλώσσες και να αρχίσω να τις μελετάω. Η χρησιμότητα μου στηρίζεται κυρίως στο οτι ο κόσμος απο σύμβαση συμφώνησε να επικοινωνεί σε αυτή την γλώσσα . Εαν επιλέξει κάποια άλλη η γη θα συνεχίσει να γυρίζει όπως και πριν,η δουλειά θα συνεχίσει να γίνεται όπως γινόταν και γενικά δεν θα αλλάξουν πολλά. Δεν χρειάζεται την επιστημονική μέθοδο για να κάνει την μελέτη του,ούτε καν στοιχεία για το εαν είναι σωστός ή λάθος. Εγώ μπορώ να κάνω ένα ανάποδο π και να πω,αυτό θα σημαίνει καλημέρα :P . Δεν μπορεί κανείς να μου πει όχι,δεν μπορείς να το κάνεις αυτό,ούτε να μου ζητήσει πειραματική απόδειξη οτι πράγματι αυτό είναι το καλημέρα,γιατί έτσι το όρισα εγώ,γιατί μπορούσα.

Ο μαθηματικός τώρα είναι όντως κομμάτι δυσκολάκι,γιατί φαίνεται οτι περισσότερο ανακαλύπτουμε μαθηματικά παρά τα δημιουργούμε. Το κάνουμε και αυτό με χρήση ειδικών συμβόλων,ωστόσο οι αλήθειες που προκύπτουν απο την διαδικασία είναι ανεξάρτητες απο αυτά τα σύμβολα . Για αυτό τον λόγο και επειδή η φύση κάνει υπολογισμούς και ορισμένοι λιγότερο γνωστοί κλάδοι των μαθηματικών ανακαλύπτουν νέες αλήθειες έτσι,θα μπορούσα να τους θεωρήσω επιστήμονες. Για τους φιλόλογους αυτό δεν υπάρχει. Πες τους ακαδημαϊκούς ή μελετητές,αλλά έτσι όπως αντιλαμβάνομαι εγώ τον όρο του επιστήμονα,δεν είναι τέτοιοι.

So δεν είναι τόσο απλή υπόθεση,απλά να πετάξεις τον ετυμολογικό ορισμό της λέξης,γιατί έτσι και ο Σεφ που ξέρει πολύ καλά να μαγειρεύει είναι επιστήμονας. Και ένας οδηγός σε πίστες είναι επιστήμονας. Εε εαν όλοι όσοι γνωρίζουν καλά μια τέχνη, ή έχουν εκπαιδευτεί σε μια ικανότητα είναι επιστήμονες τότε κανείς δεν είναι στο τέλος και ο όρος γίνεται abused . Γνώμη μου πάντα...
 

J.Cameron

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο J.Cameron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 308 μηνύματα.
@Samael τα μαθηματικα δεν τα ανακαλυπτουμε, τα οριζουμε.Εμεις ορισαμε τι ειναι παραγωγος, ολοκληρωμα κ.λ.π.Δεν ειναι dna που το ανακαλυψαμε.

@nPb θα ηταν ενδιαφερον να παρεις θεση σε αυτο το ζητημα(δεν το λεω ειρωνικα).
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
@Samael τα μαθηματικα δεν τα ανακαλυπτουμε, τα οριζουμε.Εμεις ορισαμε τι ειναι παραγωγος, ολοκληρωμα κ.λ.π.Δεν ειναι dna που το ανακαλυψαμε.

@nPb θα ηταν ενδιαφερον να παρεις θεση σε αυτο το ζητημα(δεν το λεω ειρωνικα).

Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση στο ερώτημα,κάποιοι πιστεύουν το δε και κάποιοι το μεν.
Εγώ μέχρι μια εποχή ήμουν υπερ οτι τα εφευρούμε. Αλλά πλέον έχω αλλάξει αντιλήψεις ως προς το θέμα.

Εσύ μπορείς να τα όρισες και να τα εξέφρασες σε μια συγκεκριμένη γλώσσα με ορισμένα σύμβολα,αλλά η σημασία τους και η ύπαρξη τους είναι ανεξάρτητη της επιλογής αυτών των συμβόλων.

Με τον ίδιο τρόπο που μια φυσική διανυσματική ποσότητα μπορεί να εκφραστεί σε διαφορετικές βάσεις,αλλά παραμένει αμετάβλητη στον φυσικό κόσμο.Ο τρόπος που την αναλύεις είναι αυτό που αλλάζει αλλά η σημασία,και η ύπαρξη της φυσικής ποσότητας δεν επηρεάζονται . Έτσι και οι μαθηματικές αλήθειες υπάρχουν,αλλά για να είναι χρήσιμες πρέπει να ενσαρκωθούν σε κάτι υλικό,έναν σύμβολισμο ας πούμε. Δεν έχει σημασία ποιος θα είναι αυτός,αρκεί να υπάρχει κάποιος . Προφανώς για λόγους ευκολίας δεν χρησιμοποιούμε εξωγήινους ή ασύμφορα δύσκολους συμβολισμούς,αλλά απλούς και εύκολους .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top