Μισώ το διάβασμα και τις πανελλήνιες

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,924 μηνύματα.
Ρε φίλε έχω δει αρκετές απαντήσεις σου και έχω να πω ότι είσαι πολύ απαισιόδοξος. Το παιδί ζητάει ψυχική βοήθεια και το μπουκώνεις τρέλα. "Παίρνεις 5 και είσαι Θεός". Αφού τα αγαπάει τα μαθηματικά άστον να φάει το δήθεν σκατό του (που έγινε διαφωνώ καθέτως με το λέγειν σου πως όντως θα φάει σκατό). Δηλαδή προς θεού ρε φίλε πες του και κάτι καλό. Σκέτη μιζέρια σκας βρε παιδί μου άραξε λίγο

Γενικά, στο Μαθηματικό η πλειονότητα φοιτητών τρώει μεγάλο σκατό σκληρό σαν κακοψημένη μπριζόλα. Οι καθηγητές Πανεπιστημίου των φυσικομαθηματικών τμημάτων είναι λιγάκι...πως να το πω κομψά, παράξενοι. Οι περισσότεροι φοιτητές ερχόμενοι με τον αέρα του φροντιστηρίου και τη μέθοδο λύσης ασκήσεων στο περίπου, με ασάφειες επιστημονικής εξήγησης, καθώς δεν έχουν μάθει να διατυπώνουν σωστά τη μαθηματική απάντηση, με κάθε ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, με αποτέλεσμα οι καθηγητές Πανεπιστημίων που λειτουργούν με άλλα επίπεδα μαθηματικής σκέψης και έκφρασης, να κόβουν βαθμούς και κάποιος φοιτητής μπορεί θεωρητικά να διάβασε για να γράψει 8, και γράφει 2. :P Ο βαθμός 2 δεν τρώγεται ειδικά όταν θα πρέπει να δίνονται αναφορές σε γονείς κτλ, επειδή υπάρχει αποτυχία στην εξεταστική.

Σε αυτό το φόρουμ γενικά οι απόψεις παρεξηγούνται εύκολα. Στα πλαίσια μιας υποτυπώδους δημοκρατίας απόψεων, η αντίθετη γνώμη γενικά στοχοποιείται. Συνήθως όσοι λένε αλήθειες μπαίνουν στη μαύρη λίστα επειδή η μαθητική κοινότητα ζει σε ένα ροζ συννεφάκι επειδή τα μαθηματικά διδάσκονται με ειδικούς μετασχηματισμούς ώστε όλα να είναι απλά και με λύση. Στην πραγματικότητα της μαθηματικής επιστήμης, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Υπάρχει αρκετό διάβασμα και πίκρα. Να σημειώσω ότι αρκετοί μαθητές έρχονται μετά από πολλά χρόνια ως φοιτητές και απόφοιτοι Πανεπιστημίου και λένε ότι είχαμε δίκιο. Κλασική νοοτροπία ξερόλα Έλληνα που ποτέ δεν ακούει κάποιον που μπορεί να έχει μια χ εμπειρία ζωής μέχρι να φάει χαστούκα από τη ζωή και τις επιλογές του και μετά να το παίζει κοτούλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Corfu kitty

Νεοφερμένος

Η Corfu kitty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Κάποια στιγμή είναι λογικό να επέλθει η κόπωση, πνευματική και σωματική μετά από πολυετή επιμοχθη εργασία, ειδικά αν κάποια αντικείμενα δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Υπομονή, λίγο έμεινε και το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Μην αφήνεις κανέναν συγγενή και φροντιστή να σου ρίξει το ηθικό. Τα μαθηματικά τμήματα έχουν αυξημένο συντελεστή στα μαθηματικά και χαμηλή βάση, στοιχεία τα οποία διευκολύνουν την εισαγωγη σου. Για τη φυσική προσοχή στα φαινόμενα και καλά σχήματα και στη χημεία καλή γνώση της θεωρίας που συμπεριλαμβάνεται στα μπλε πλαίσια του βιβλίου προκειμένου να μην χάσεις μονάδες τσάμπα κι όλα καλά θα πάνε.
Όσο για το ίδιο το τμήμα στη Θεσσαλονίκη που είμαι εγώ όσο περιμένω παίρνω περίπου και οι καθηγητές βοηθάνε στα θέματα γενικά ανακυκλώνοντας θέματα πχ η λέγοντας στο τελευταίο μάθημα κάποια sos. Ωστόσο αν θες πραγματικά να μάθεις να σκέφτεσαι και κυνηγάς το 10 δεν θα είναι εύκολο. Πάντως, τα Ιωάννινα είχαν πάντα τη φήμη του δύσκολου.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,168 μηνύματα.
οχι παντσερ. Θεωρείς τον εαυτό σου θεο που πήρες 5 γιατί εσυ αναγκάστηκες να περασεις μαθηματικό απο τους καθηγητές σχολείου και φροντιστηρίου σου. ητανεξ εκάθαρο οτι δεν ετρεφες καμια απολυτως αγαπη για μαθηματικα, φυσικα και θα τα εβλεπες αρνητικά. Ο OP οταν παιε μαθηματικό με το καλό να μας πει τη γνώμη του
Δηλαδή το γεγονός ότι σε όλα τα μαθηματικά τμήματα ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι 5,5 και ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι τα 8,5 έτη δε λέει τίποτα;

Στη στατιστική πιστεύεις;
 

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 2,016 μηνύματα.
Δηλαδή το γεγονός ότι σε όλα τα μαθηματικά τμήματα ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι 5,5 και ο μέσος χρόνος αποφοίτησης είναι τα 8,5 έτη δε λέει τίποτα;

Στη στατιστική πιστεύεις;
Σε ολες τις καθαρα θετικες επιστήμες είναι ετσι. Το μαθηματικό είναι αντικειμενικά ΔΥΣΚΟΛΟ.
Άλλη αξία εχει το 5.5 οταν βλαστημάς καθε μερα την επιλογή σου να μπείς σε αυτο το τμήμα και αλλο οταν ειναι το όνειρο σου να περάσεις μαθηματικό, και το χημικό και το φυσικό τόσα είναι, τι, ολοι που περασαν εκεί το μίσησαν;
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,757 μηνύματα.
Αν δεν αντέχεις το διάβασμα, δε πας πανεπιστήμιο.

Ο φόρτος του πανεπιστημίου δεν είναι ούτε το 1/10 του συνολικού φόρτου όλων των μαθημάτων των πανελληνίων από άποψη όγκου και βάθους.

Κάνε μια ειλικρινή συζήτηση με τους δικούς σου.
δεν πιστευω οτι ο μεσος φοιτητης διαβαζει περισσοτερο απ΄οτι διαβαζε στις πανελληνιες , και δεν νομιζω οτι χρειαζεται
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,924 μηνύματα.
Σε ολες τις καθαρα θετικες επιστήμες είναι ετσι. Το μαθηματικό είναι αντικειμενικά ΔΥΣΚΟΛΟ.
Άλλη αξία εχει το 5.5 οταν βλαστημάς καθε μερα την επιλογή σου να μπείς σε αυτο το τμήμα και αλλο οταν ειναι το όνειρο σου να περάσεις μαθηματικό, και το χημικό και το φυσικό τόσα είναι, τι, ολοι που περασαν εκεί το μίσησαν;

Κατά κάποιον τρόπο τα γεγονότα ξεπερνάνε τις φαντασιώσεις. ;) Δεν υπάρχει όνειρο, υπάρχει μια πραγματικότητα. Ή περνάς το μάθημα με 5 ή 5.5 ή 0. Ο καθηγητής δεν βάζει πάνω από αυτούς τους βαθμούς. Υπάρχουν τέτοιοι καθηγητές πολλοί ή γίνονται με κάποιον τρόπο έτσι, οπότε μετά από τα πρώτα 5άρια, αρχίζουν οι εκπτώσεις σε προσδοκίες. Τη μια φορά ήταν τα θέματα εξεταστικής εκτός ύλης σε σχέση με τις ασκήσεις του μαθήματος, την άλλη φορά διόρθωσε κάποιος βοηθός και ξέχασε να τα κοιτάξει δεύτερη φορά, την άλλη φορά ο καθηγητής έστειλε αμέσως βαθμούς στη γραμματεία οπότε και λάθος να έγινε-να μην αλλάζει, την άλλη φορά ο καθηγητής θυμήθηκε στην εξεταστική να μας διδάξει ένα θέμα ερευνητικής ομιλίας του ως μικρή εισαγωγή της εξέτασης (τότε το θυμήθηκε) και μετά να το έχει βάλει ως 5ο θέμα και να μετράει 4 βαθμούς(!), την άλλη φορά τα θέματα του βγήκαν έτσι (η κλασική δικαιολογία), κτλ. Να σημειώσω ότι αντικειμενικά οι ασκήσεις που λύνονται στα φροντιστήρια του μαθήματος για εξάσκηση των φοιτητών είναι αρκετά υποτονικές και υποτυπώδεις σε σχέση με αυτά που μπαίνουν στην εξεταστική, με αποτέλεσμα ο κάθε φοιτητής να μην ξέρει ακριβώς πως ο καθηγητής του μαθήματος να θεωρεί την άσκηση σωστά λυμένη.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,168 μηνύματα.
δεν πιστευω οτι ο μεσος φοιτητης διαβαζει περισσοτερο απ΄οτι διαβαζε στις πανελληνιες , και δεν νομιζω οτι χρειαζεται
Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Τουλάχιστον για μη-σοβαρές σχολές.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,760 μηνύματα.
δεν πιστευω οτι ο μεσος φοιτητης διαβαζει περισσοτερο απ΄οτι διαβαζε στις πανελληνιες , και δεν νομιζω οτι χρειαζεται
Διαβάζει διαφορετικά θα έλεγα, αλλά ειδικά σε περιόδους εξεταστικής εγώ παίρνω έντονα flashbacks Πανελληνίων από άποψη ωρών διαβάσματος. Αλλά είναι διαφορετικό να διαβάζεις κάτι που σου αρέσει και επέλεξες από το να διαβάζεις για Πανελλήνιες με όλο το ψυχολογικό βάρος που προσθέτουν. Είναι κι αυτό σημαντικός παράγοντας, στην προετοιμασία των Πανελλαδικών είναι διαφορετικό το άγχος σε σχέση με μία εξεταστική. Στην εξεταστική αν δεν περάσεις ένα μάθημα εντάξει, κρίμα, αλλά δεν χάθηκε κι ο κόσμος. Αν δεν περάσεις στις Πανελλαδικές το έχεις αλλιώς στο μυαλό σου και πρέπει ή να ξαναδώσεις σε έναν χρόνο ή να συμβιβαστείς με κάτι που δεν είναι η πρώτη σου επιλογή (αν και αυτό έχει βγει σε αρκετούς σε καλό).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top