Μηχανογραφικό 2021

Parsha

Νεοφερμένος

Ο Parsha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική Θεσσαλίας. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ξέρει κανείς πότε ακριβώς κάνουμε μηχανογραφικό και πότε περίπου βγαίνουν οι βαθμοί
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
Ξέρει κανείς πότε ακριβώς κάνουμε μηχανογραφικό και πότε περίπου βγαίνουν οι βαθμοί
Μηχανογραφικα αρχιζουν δοκιμαστικα καπου 10 Ιουλιου και οι βαθμοι βγαινουν καπου 17 ιουλιου
 

Parsha

Νεοφερμένος

Ο Parsha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική Θεσσαλίας. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Τι ακριβώς εννοείς δοκιμαστικά
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τελικα ισχυει αυτο που ειπε η Κεραμεως. Οτι θα κανουν δυο μηχανογραφικα οι υποψηφιοι. Ενα για τα πανεπιστημια και ενα για τα Δημοσια ιεκ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
τελικα ισχυει αυτο που ειπε η Κεραμεως. Οτι θα κανουν δυο μηχανογραφικα οι υποψηφιοι. Ενα για τα πανεπιστημια και ενα για τα Δημοσια ιεκ?
Ναι ισχυει , Τωρα τι σοι πλεονεκτημα εινα αυτο? Εξισωση ΑΕΙ με ΙΕΚ? Ευκαιρια να πανε ΙΕΚ που ουτως η αλλως μπορουσαν να πανε και το σεπτεμβρη που γινονται η κανονικη επιλογη ΙΕΚ. Προτεραιότητα να μπουνε σε ΙΕΚ ? μα δεν υπηρχε ανταγωνισμος. Σανος με το τσουβαλι!
Α μηπως σχεδιαζει να μειωσει τα δημοσια ΙΕΚ για να εχει νοημα το μηχανογραφικο αυτο?
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι ισχυει , Τωρα τι σοι πλεονεκτημα εινα αυτο? Εξισωση ΑΕΙ με ΙΕΚ? Ευκαιρια να πανε ΙΕΚ που ουτως η αλλως μπορουσαν να πανε και το σεπτεμβρη που γινονται η κανονικη επιλογη ΙΕΚ. Προτεραιότητα να μπουνε σε ΙΕΚ ? μα δεν υπηρχε ανταγωνισμος. Σανος με το τσουβαλι!
Α μηπως σχεδιαζει να μειωσει τα δημοσια ΙΕΚ για να εχει νοημα το μηχανογραφικο αυτο?
ή μηπως ηθελε να δωσει τροφη στα κολλεγια που ηδη αναγνωριζει
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Πως γίνεται να εξισώνει τα ΙΕΚ με τα Πανεποστήμια; Επίσης, γιατί τα παιδιά να συμπληρώνουν μηχανογραφικό και για τα ΙΕΚ;; Αυτά αποδέχονται σπουδαστές με τα δικά τους κριτήρια, έτσι δε είναι;
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πως γίνεται να εξισώνει τα ΙΕΚ με τα Πανεποστήμια; Επίσης, γιατί τα παιδιά να συμπληρώνουν μηχανογραφικό και για τα ΙΕΚ;; Αυτά αποδέχονται σπουδαστές με τα δικά τους κριτήρια, έτσι δε είναι;
ειπε οτι δεν γινεται να βγαινουν τοσοι ανεργοι απο τα πανεπιστημια και οτι ειναι καιρος να προωθηθει η τεχνικη επαγγελματικη εκπαιδευση
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
ειπε οτι δεν γινεται να βγαινουν τοσοι ανεργοι απο τα πανεπιστημια και οτι ειναι καιρος να προωθηθει η τεχνικη επαγγελματικη εκπαιδευση
Λες και φταίνε οι φοιτητές για την ανεργία..
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λες και φταίνε οι φοιτητές για την ανεργία..
οχι αλλα πρεπει να αρχισει λιγο η παραγωγη και ο δευτερογενης τομεας να παιρνει τα πανω του. ΔΕΝ γινεται ολοι να βγαινουμε επιστημονες ειτε εφαρμοσμενων επιστημων ειτε ερευντηικων επιστημων. Πρεπει να αρχιζουμε να παραγουμε κατι. Δεν σημαινει οτι επειδη τελειωσα εγω κατι ή εσυ οτι ο ηλεκτρονικος, ο ψυχτικος, ο υδραυλικος πρεπει να ειναι κατωτεροι των περιστασεων επειδη εμαθαν μια τεχνη. Εχουμε μεινει πολυ πισω σε αυτο το τομεα σαν χωρα και οπως εχουμε ξαναπει ΔΕΝ γινετια να σπουδαζουν ολοι. ΔΕΝ ειναι ολα για ολους. Αν καθε χρονο βαζεις 70000 στα πανεπιστημια, αποφοιτουν οι 40-50 χιλ , λες και η χωρα εχει 50 χιλ θεσεις εργασιας για να απορροφησει αυτους ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ δεν εχει νοημα
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
οχι αλλα πρεπει να αρχισει λιγο η παραγωγη και ο δευτερογενης τομεας να παιρνει τα πανω του. ΔΕΝ γινεται ολοι να βγαινουμε επιστημονες ειτε εφαρμοσμενων επιστημων ειτε ερευντηικων επιστημων. Πρεπει να αρχιζουμε να παραγουμε κατι. Δεν σημαινει οτι επειδη τελειωσα εγω κατι ή εσυ οτι ο ηλεκτρονικος, ο ψυχτικος, ο υδραυλικος πρεπει να ειναι κατωτεροι των περιστασεων επειδη εμαθαν μια τεχνη. Εχουμε μεινει πολυ πισω σε αυτο το τομεα σαν χωρα και οπως εχουμε ξαναπει ΔΕΝ γινετια να σπουδαζουν ολοι. ΔΕΝ ειναι ολα για ολους. Αν καθε χρονο βαζεις 70000 στα πανεπιστημια, αποφοιτουν οι 40-50 χιλ , λες και η χωρα εχει 50 χιλ θεσεις εργασιας για να απορροφησει αυτους ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ δεν εχει νοημα
Ναι, έχεις δίκιο. Όμως, υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ.
Οι μαθητές που συμμετέχουν αυτά τα χρόνια στις Πανελλαδικές εξετάσεις έχουν βιώσει χρόνια οικονομικής κρίσης και έχουν μεγαλώσει με την ιδέα ότι για να μην στερηθούν σημαντικά πράγματα στην ζωή τους, πρέπει να σπουδάσουν κάποιο αντικείμενο που θα τους ποτίσει στο χρήμα. Είτε αυτό είναι ιατρική, είτε κάποια σχολή Πολυτεχνείου, είτε νομική κλπ. Και μετά, προετοιμάζονται για μετανάστευση σε άλλες χώρες της Ευρώπης με περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες και λιγότερη ανεργία.
Άρα τι γίνεται στην Ελλάδα; Όσοι μένουν εδώ με πτυχίο σε αυτά τα αντικείμενα κυρίως, ξέρουν ότι είναι λιγο απίθανο να βρουν θέση εργασίας στον τομέα τους γιατί υπάρχουν άλλοι με περισσότερη εμπειρία που περιμένουν να πάρουν σύνταξη αλλά δεν παίρνουν και έτσι, σπάνια βλέπεις νεαρά πρόσωπα.
Δεν μπορείς να πεις σε ένα παιδί να μην σπουδάσει, ούτε μπορείς να του πεις να μην στρέφεται σε θετικές σχολές. Δεν φταίει αυτό που δεν στρέφεται στον πρωτογενή και στον δευτερογενή τομέα όταν ακούει γύρω του πως τα επαγγέλματα αυτού του τομέα είναι κατώτερα από τα άλλα.
Επίσης, πως να σπουδάσουν τα παιδιά της πόλης σε γεωπονικές σχολές για παράδειγμα όταν δεν έχουν επαφή με την φύση; Θα ενδιαφερθούν πιστεύεις για τις καλλιέργειες; Για κτήματα; Αυτά έχουν να κάνουν και με τα ερεθίσματα που έχει ο καθένας, το μέρος που μεγαλώνει και τα λοιπά.
Το ίδιο ισχύει και για τα αντικείμενα των ΙΕΚ. Αν το βλέπεις ως κάτι "κατώτερο", αν νομίζεις ότι εκεί πηγαίνουν οι "χαζοί" και οι "κακοί" μαθητές, τότε μην απορείς για την κατάσταση που επικρατεί.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, έχεις δίκιο. Όμως, υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ.
Οι μαθητές που συμμετέχουν αυτά τα χρόνια στις Πανελλαδικές εξετάσεις έχουν βιώσει χρόνια οικονομικής κρίσης και έχουν μεγαλώσει με την ιδέα ότι για να μην στερηθούν σημαντικά πράγματα στην ζωή τους, πρέπει να σπουδάσουν κάποιο αντικείμενο που θα τους ποτίσει στο χρήμα. Είτε αυτό είναι ιατρική, είτε κάποια σχολή Πολυτεχνείου, είτε νομική κλπ. Και μετά, προετοιμάζονται για μετανάστευση σε άλλες χώρες της Ευρώπης με περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες και λιγότερη ανεργία.
Άρα τι γίνεται στην Ελλάδα; Όσοι μένουν εδώ με πτυχίο σε αυτά τα αντικείμενα κυρίως, ξέρουν ότι είναι λιγο απίθανο να βρουν θέση εργασίας στον τομέα τους γιατί υπάρχουν άλλοι με περισσότερη εμπειρία που περιμένουν να πάρουν σύνταξη αλλά δεν παίρνουν και έτσι, σπάνια βλέπεις νεαρά πρόσωπα.
Δεν μπορείς να πεις σε ένα παιδί να μην σπουδάσει, ούτε μπορείς να του πεις να μην στρέφεται σε θετικές σχολές. Δεν φταίει αυτό που δεν στρέφεται στον πρωτογενή και στον δευτερογενή τομέα όταν ακούει γύρω του πως τα επαγγέλματα αυτού του τομέα είναι κατώτερα από τα άλλα.
Επίσης, πως να σπουδάσουν τα παιδιά της πόλης σε γεωπονικές σχολές για παράδειγμα όταν δεν έχουν επαφή με την φύση; Θα ενδιαφερθούν πιστεύεις για τις καλλιέργειες; Για κτήματα; Αυτά έχουν να κάνουν και με τα ερεθίσματα που έχει ο καθένας, το μέρος που μεγαλώνει και τα λοιπά.
Το ίδιο ισχύει και για τα αντικείμενα των ΙΕΚ. Αν το βλέπεις ως κάτι "κατώτερο", αν νομίζεις ότι εκεί πηγαίνουν οι "χαζοί" και οι "κακοί" μαθητές, τότε μην απορείς για την κατάσταση που επικρατεί.
Θα αναγκαστούν κάποιοι να φύγουν στο Εξωτερικό, στα κολλέγια και πάει λέγοντας. Παρόλα αυτά και κάποιος που τελειώνει στη τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση μέσω των Δημοσίων ΙΕΚ , μπορεί να φύγει στο Εξωτερικό και να βγάλει χρήματα. Υπάρχουν υδραυλικοί, ηλεκτρολόγο που έφυγαν στο εξωτερικό και κάνουν αρκετά καλά χρήματα με βάση τις υπηρεσίες τους. Δεν είναι όλα μέλι-γάλα.

Πρέπει να σπάσουμε τη διάκριση και την αντίληψη ότι " Άντε μωρε υδραυλικος θα πας να γίνεις, πηγαινε σπουδασε να μη λεει και ο κοσμος οτι εισαι αμορφωτος". Πρεπει να τελειωσουμε με αυτη τη νοοτροπια του χωριου που πηαινε η Μαρικα στη Κατινα για γειτονια και ελεγε " Αχ ο εγγονος μου περασε ιατρικη , κερναω ολο το χωριο" και μετα απο 10 χρονια ο εγγονος της ηταν ανεργος αλλα εκεινη συνεχιζει να περηφανευεται οτι ο εγγονος της περασει ιατρος
 

marian

Νεοφερμένος

Η marian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Βασικα το θεμα ειναι γιατι να κανεις μηχανογραφικο για ΙΕΚ αφου μπορεις να γραφτεις στο ΙΕΚ ετσι κ αλλιως...δηλαδη θα αλλαξουν τον τρόπο εισαγωγης σε ΙΕΚ; θα υπαρχει ενας αριθμος που γινεται δεκτος απο πανελληνιες και ενας απο αποφοιτους;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
Ναι... αυτο εκαναν ηδη , χωρισαν τους εισακτεους μαλλον στα 2 , 15 ατομα ανα τμημα μπαινουν μεσω μηχανογραφικου πανελληνιων.
 

maria20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Θα ήθελα να ρωτησω αν το πτυχίο από το τμήμα επιστημών της εκπαίδευσης και της κοινωνικής εργασίας Πάτρας έχει διασφαλισμενα επαγγελματικά δικαιώματα;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
H σχολή αναφέρει τα παρακάτω

Κατεύθυνση Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης

Οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης μπορούν να σταδιοδρομήσουν:
• Ως εκπαιδευτικοί στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (κλάδος ΠΕ-70)
• Ως εκπαιδευτικοί στην Ιδιωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
• Ως επιστημονικό προσωπικό σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Επιχειρήσεις /Οργανισμούς που ασχολούνται με συναφείς θεματικές, όπως σε Κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, σε Ιδρύματα παιδικής πρόνοιας, σε παιδικές κατασκηνώσεις, ξενοδοχειακές μονάδες, παιδικά μουσεία κ.ά.
• Ως ερευνητές σε εκπαιδευτικά κέντρα και οργανισμούς
• Ως συγγραφείς εκπαιδευτικών βιβλίων
• Με περαιτέρω εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, οι απόφοιτοι αυτής της κατεύθυνσης θα είναι σε θέση να καταλάβουν θέσεις στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής, ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.).
Για τα πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων της κατεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης, μπορείτε να ανατρέξετε στην αντίστοιχη νομοθεσία: Ν. 1566/1985, άρθρα 13 και 15 (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-2- 1991). Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα.

Κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ (αριθμός:50, ΦΕΚ 23, τ. Α, 26-1-1989, σελ. 345-347) Άρθρο 1 Επαγγελματικά Δικαιώματα

1. Οι πτυχιούχοι του τμήματος κοινωνικής εργασίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας των Τεχνολογικών Εκπ/κών Ιδρυμάτων, Κοινωνικοί Λειτουργοί, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις - θεωρητικές και εφαρμοσμένες - ασχολούνται, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, σε όλους τους τομείς δραστηριότητας που αποβλέπουν στην πραγματοποίηση ενός ή και συνδυασμού από τους παρακάτω στόχους:
α) Πρόληψη και θεραπεία κοινωνικών προβλημάτων.
β) Βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και της κοινωνικής λειτουργικότητας, ατόμων και ομάδων με την πραγμάτωση θεσμικών αλλαγών μέσα στην κοινότητα.
2. Οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν δικαίωμα απασχόλησης, ως στελέχη στον ιδιωτικό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται από τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά, με τα παρακάτω αντικείμενα:
α) Διενέργεια κοινωνικής μελέτης ή ψυχοκοινωνικής μελέτης όπου κρίνεται απαραίτητη, του περιστατικού, της ομάδας και της κοινότητας που χρειάζεται την παρέμβασή τους.
β) Διαμόρφωση διάγνωσης, αυτόνομα ή και σε συνεργασία με άλλους ειδικούς για τα προβλήματα που εντοπίστηκαν.
γ) Εκπόνηση και εκτέλεση σχεδίου δράσης και ενεργειών για την αντιμετώπιση συγκεκριμένης κατάστασης.
3. Οι πτυχιούχοι του τμήματος ασκούν τις παρακάτω δραστηριότητες κατά τομέα απασχόλησης, ως εξής:
α) Τομέας Κοινωνικής Πρόνοιας: Προγράμματα παιδικής προστασίας, υπερηλίκων, αναπήρων και γενικά ατόμων και οικογενειών με κοινωνικές ανάγκες.
β) Τομέας Υγείας. Παροχή ειδικών κοινωνικών υπηρεσιών προς τον ασθενή και τους οικείους του, σε νοσηλευτικά ιδρύματα, αναρρωτήρια, Θεραπευτικούς ξενώνες, ιατροκοινωνικά κέντρα, μονάδες οικογενειακού προγραμματισμού κ.λπ. γ) Τομέας Ψυχικής Υγείας: Παροχή υπηρεσιών διαγνωστικού συμβουλευτικού και θεραπευτικού χαρακτήρα σε άτομα, ομάδες και οικογένειες τα οποία θεραπεύονται σε
κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας, Θεραπευτήρια Ψυχικών Παθήσεων, Συμβουλευτικούς Σταθμούς κ.λπ.
δ) Τομέας Κοινωνικής Ασφάλισης. Παροχή κοινωνικών υπηρεσιών ενημερωτικού, συμβουλευτικού και επιβοηθητικού χαρακτήρα σε ασφαλισμένα άτομα ή και στις οικογένειες τους, μέσα από τους αρμόδιους φορείς π.χ. Ι.Κ.Α., Ο.Γ.Α., κ.λπ.
ε) Τομέας επαγγελματικού προσανατολισμού εργασίας. Παροχή κοινωνικών υπηρεσιών στο πλαίσιο των φορέων επαγγελματικού προσανατολισμού, επαγγελματικής εκπαίδευσης και απασχόλησης, όπως Κέντρα Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Σχολές Μαθητείας, Κέντρα Εργαζομένης Νεότητας, βιομηχανικές μονάδες, επιχειρήσεις κ.λπ.
στ) Τομέας εκπαίδευσης. Παροχή ειδικών κοινωνικών υπηρεσιών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
z) Τομέας πρόληψης και καταστολής της ροπής προς παραβάσεις ανηλίκων και εγκληματικότητας. Παροχή ειδικών υπηρεσιών ενημερωτικού, συμβουλευτικού και επιβοηθητικού χαρακτήρα, μέσα από κρατικούς ή άλλους φορείς όπως Δικαστήρια Ανηλίκων, Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων, Εταιρείες Προστασίας Ανηλίκων, Ιδρύματα Αγωγής Ανηλίκων, Σωφρονιστικά Καταστήματα, Φυλακές, Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων, Εταιρεία Προστασίας Αποφυλακιζομένων, ιδρύματα και υπηρεσίες για άτομα με παρεκκλίνουσα κοινωνική συμπεριφορά.
η) Τομέας Κοινωνικής Οργάνωσης και Ανάπτυξης. Παροχή κοινωνικών υπηρεσιών με στόχο την υποβοήθηση αναπτυξιακών δραστηριοτήτων σε όλες τις βαθμίδες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Λαϊκής Επιμόρφωσης, Κέντρων Νεότητας, Πολιτιστικών Κέντρων κ.λπ.
θ) Τομέας Κοινωνικών Υπηρεσιών για τις ένοπλες Δυνάμεις και τις υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.
4. Οι πτυχιούχοι του τμήματος ασκούν κάθε άλλη δραστηριότητα σε επαγγελματικά αντικείμενα που δεν αναφέρονται παραπάνω και προκύπτουν από την εξέλιξη της επιστήμης, στην ειδικότητα της κοινωνικής εργασίας, και καλύπτουν όλο το φάσμα της Διοικητικής ιεραρχίας των Υπηρεσιών που υπηρετούν.
5. Οι πτυχιούχοι του αναφερόμενου τμήματος, απασχολούνται, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και κατάρτισης σε Θέματα κοινωνικής εργασίας, σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία.Επίσης μπορούν να απασχοληθούν με την έρευνα Θεμάτων της ειδικότητάς τους.
6. Οι πτυχιούχοι του τμήματος ασκούν το επάγγελμα στο πλαίσιο των αναφερομένων επαγγελματικών τους δικαιωμάτων, μετά την απόκτηση άδειας άσκησης επαγγέλματος, που χορηγείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

maria20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Καλημερα!!Μελετώντας τις αντιστοιχιες των μετεγγραφων παρατηρησα οτι το τμημα εκπαιδευσης επιστημων και κοινωνικης εργασιας το 2020 δεν ηταν αντιστοιχο με τα αλλα τμηματα παιδαγωγικων και κοινωνικης εργασιας ενώ το 2019 υπηρχε η δυνατοτητα μετεγγραφης.Πιστευετε οτι αυτη η εξελιξη θα επηρεασει τα επαγγελματικα δικαιωματα των αποφοιτων του τμηματος ή οφειλεται στη διαδικασια πιστοποιησης του προγραμματος σπουδων που πρεπει να λαβει το τμημα?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
H περσινή αντιστοίχηση δεν εχει να κανει με τα δικαιωματα ή την αξια της σχολης, ηταν κολπο του υπουργειου να μειωσει μετεγγραφες. Αναμενουμε την φετινη λιστα να δουμε προθεσεις. Το Ιονιο Πανεπιστημιο διαμαρτηρηθηκε προσφατα για την περσινη αυτη λογικη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top