Μηδενισμός στην έκθεση λόγω αντίστροφης σειράς ανάλυσης των ζητουμένων;

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
πριν λιγες μερες η καθηγητρια μας στο φροντιστηριο στην εκθεση μας ειπε οτι αν καποιος γραψει στην εκθεση στις πανελλαδικές με διαφορετικη σειρά τα ζητουμενα από αυτή που ζητουνται στην εκφώνηση κι ας εχει αναλυσει το θεμα τελεια θα χασει και τις 40 μονάδες (ή όσες πιανει τελος παντων η εκθεση) Ισχύει οντως κατι τετοιο. Μου φαινεται αρκετα παραλογο αλλα όλα τα περιμενω από το υπουργειο
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
πριν λιγες μερες η καθηγητρια μας στο φροντιστηριο στην εκθεση μας ειπε οτι αν καποιος γραψει στην εκθεση στις πανελλαδικές με διαφορετικη σειρά τα ζητουμενα από αυτή που ζητουνται στην εκφώνηση κι ας εχει αναλυσει το θεμα τελεια θα χασει και τις 40 μονάδες (ή όσες πιανει τελος παντων η εκθεση) Ισχύει οντως κατι τετοιο. Μου φαινεται αρκετα παραλογο αλλα όλα τα περιμενω από το υπουργειο
Τι αλλο θα ακούσω. Δηλαδή έστω και να ίσχυε αυτό... ο πρόλογος δεν πιάνεται; Ο επίλογος;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εντούτοις δεν καταλαβαινω για ποιο λόγο να αναλυθούν με άλλη σειρά
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εντούτοις δεν καταλαβαινω για ποιο λόγο να αναλυθούν με άλλη σειρά
πιθανως επειδη του φαινεται πως ταιριαζει καλυτερα η αλλη σειρα στον συλλογισμό του

Τι αλλο θα ακούσω. Δηλαδή έστω και να ίσχυε αυτό... ο πρόλογος δεν πιάνεται; Ο επίλογος;
ελα ντε
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
πριν λιγες μερες η καθηγητρια μας στο φροντιστηριο στην εκθεση μας ειπε οτι αν καποιος γραψει στην εκθεση στις πανελλαδικές με διαφορετικη σειρά τα ζητουμενα από αυτή που ζητουνται στην εκφώνηση κι ας εχει αναλυσει το θεμα τελεια θα χασει και τις 40 μονάδες (ή όσες πιανει τελος παντων η εκθεση) Ισχύει οντως κατι τετοιο. Μου φαινεται αρκετα παραλογο αλλα όλα τα περιμενω από το υπουργειο
Συνήθως τα ζητούμενα έχουν μια λογική σειρά( π.χ. συνέπειες του ρατσισμού και τρόπους με τους οποίους το σχολείο θα συνδάμει στην άμβλυνσή του)
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
λεω σε θεματα που ταιριαζει αλλαγη, τυπου : "Εξηγηστε γιατί οι νέοι δεν διαβάζουν βιβλια και ποια ειναι η προσφορά του βιβλιου στον ψυχικό κοσμο των νεων" μια χαρά στεκει και μια χαρά λογικη σειρά ειναι και η αντιστροφη
 

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Λόγω κατανόησης της εκφώνησης. Συνήθως (όχι όπως πέρυσι) οι εκφωνήσεις των Δ (παλιά Γ) είναι αυστηρές. Αν τώρα εσύ αλλάζεις σειρά είτε το κάνεις εσκεμμένα είτε δεν κατανοείς τι σου ζητάνε.Οι καθηγητές καταλαβαίνουν το 2ο (είσαι εκτός θέματος) και χάνεις το κύριο μέρος.(τον πρόλογο και τον επίλογο γιατί;) Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή μου όταν έκανα το ίδιο "λάθος".
 

Cortes

Νεοφερμένος

Η Cortes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Εγω θα ελεγα να τα απαντησεις με την σειρα, γιατι δεν ξερεις ποτε που θα τυχει το γραπτό σου, ουτε ποιες θα είναι οι οδηγιες
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λόγω κατανόησης της εκφώνησης. Συνήθως (όχι όπως πέρυσι) οι εκφωνήσεις των Δ (παλιά Γ) είναι αυστηρές. Αν τώρα εσύ αλλάζεις σειρά είτε το κάνεις εσκεμμένα είτε δεν κατανοείς τι σου ζητάνε. Οι καθηγητές καταλαβαίνουν το 2ο (είσαι εκτός θέματος) και χάνεις το κύριο μέρος.(τον πρόλογο και τον επίλογο γιατί;) Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή μου όταν έκανα το ίδιο "λάθος".
εχει τεραστια διαφορά το εκτός θεματος και το διαφορετική σειρά νομίζω ειναι προφανές προφανώς όταν η μόνη λογική σειρά ειναι αυτή της εκφωνησης αυτή θα γραψεις δεν χωραει αμφισβητηση όμως στην περιπτωση εστω και σπανια που επιδεχεται αλλαγή τότε τι στο καλό συμβαινει
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγω θα ελεγα να τα απαντησεις με την σειρα, γιατι δεν ξερεις ποτε που θα τυχει το γραπτό σου, ουτε ποιες θα είναι οι οδηγιες
μωρε ναι απλά θελω να μαθω αν ισχύει όντως αν δεν βγαλω ακρη αυτο θα γινει
 

igeorgeoikonomo

Νεοφερμένος

Ο igeorgeoikonomo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Ρώτα κάνα καθηγητή σου στο σχολείο. Αν βαθμολογεί θα ξέρει να σου πει τις οδηγίες του Υπουργείου.
εχει τεραστια διαφορά το εκτός θεματος και το διαφορετική σειρά νομίζω ειναι προφανές προφανώς όταν η μόνη λογική σειρά ειναι αυτή της εκφωνησης αυτή θα γραψεις δεν χωραει αμφισβητηση όμως στην περιπτωση εστω και σπανια που επιδεχεται αλλαγή τότε τι στο καλό συμβαινει
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


μωρε ναι απλά θελω να μαθω αν ισχύει όντως αν δεν βγαλω ακρη αυτο θα γινει
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Άμα η έκθεση έχει ως ζητούμενα τα αίτια και τα αποτελέσματα ενός φαινομένου με οποια σειρά και να τα γραψει ο εξεταζόμενοι δεν νομιζω να υπάρχει θέμα αν ο εξεταζόμενοι ξεκαθαρίζει ποτε αναφέρεται στα δεδομένα και ποτε στα ζητούμενα. Αν τωρα καποιος γράψει τα πράγματα χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει ο ίδιος τι θεωρεί ως αίτιο και τι ως αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες απώλειες ακομα και αν εν τέλει έχει αναφέρει σχεδόν όλα τα ζητούμενα.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άμα η έκθεση έχει ως ζητούμενα τα αίτια και τα αποτελέσματα ενός φαινομένου με οποια σειρά και να τα γραψει ο εξεταζόμενοι δεν νομιζω να υπάρχει θέμα αν ο εξεταζόμενοι ξεκαθαρίζει ποτε αναφέρεται στα δεδομένα και ποτε στα ζητούμενα. Αν τωρα καποιος γράψει τα πράγματα χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει ο ίδιος τι θεωρεί ως αίτιο και τι ως αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες απώλειες ακομα και αν εν τέλει έχει αναφέρει σχεδόν όλα τα ζητούμενα.
Εγώ προσωπικά όταν έκανα στο διαγώνισμα το "λάθος" αυτό τα είχα ξεκαθαρίσει μια χαρά τα ζητούμενα δεν μου έκοψε από την σειρά γτ μου είπε δεν το ήξερες οπότε δεν πειράζει και μου έβαλε 36/40. Αλλά είπε ότι αν αυτό γινόταν στις πανελλαδικές εξετάσεις θα έχανα όλη την έκθεση


λεω σε θεματα που ταιριαζει αλλαγη, τυπου : "Εξηγηστε γιατί οι νέοι δεν διαβάζουν βιβλια και ποια ειναι η προσφορά του βιβλιου στον ψυχικό κοσμο των νεων"
Αυτό ήταν το θέμα που μας είχε βάλει στο εν λόγω διαγώνισμα
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αποτελεί για εσένα τόσο σημαντικό ζήτημα. Για να αποφύγεις ένα τέτοιο απευκταίο ενδεχόμενο (αν όντως αληθεύει), απλά να απαντάς στα ζητούμενα με την σειρά που αναγράφονται. Η σειρά αυτή συνήθως δεν είναι τυχαία.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
λεω σε θεματα που ταιριαζει αλλαγη, τυπου : "Εξηγηστε γιατί οι νέοι δεν διαβάζουν βιβλια και ποια ειναι η προσφορά του βιβλιου στον ψυχικό κοσμο των νεων" μια χαρά στεκει και μια χαρά λογικη σειρά ειναι και η αντιστροφη
Με μια πρώτη ανάγνωση αυτό το θέμα εδώ δεν στέκει ανάποδα.
Έχεις ένα γεγονός που το εξηγείς και πας στην ιδανική λύση με το να λες τα πλεονεκτήματα αυτής.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Με μια πρώτη ανάγνωση αυτό το θέμα εδώ δεν στέκει ανάποδα.
Έχεις ένα γεγονός που το εξηγείς και πας στην ιδανική λύση με το να λες τα πλεονεκτήματα αυτής.

δεν νομιζω οτι το καταλαβες μια χαρα στεκει με ανεση μπορεις να γραψεις πρωτα τι προσφερει η αναγνωση βιβλιων στο νεο που ειναι το δευτερο ζητουμενο και υστερα να πεις παρολα αυτα οι νεοι δεν συνιθιζουν σημερα να διαβάζουν βιβλια .... νομιζω με καταλαβαινεις
δεν νομιζω οτι ζηταει λυσεις αν ζηταγε λυσεις θα το διατυπωνε αλλιως : "Εξηγηστε γιατί οι νέοι δεν διαβάζουν βιβλια και με ποιους τροπους μπορεύν οι φορεις να τους παρκινησουν να ενισχυσουν την σχεση τους με την αναγνωση βιβλιων." ετσι δεν επιδεχεται αμφισβιτησης
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αυτό ίσως θα έστεκε αν έλεγες γενικά για τα οφέλη του βιβλίου. Να μιλούσες γενικά για το τι προσφέρει το διάβασμα και να πεις ότι σήμερα παρατηρείται ότι οι νέοι δεν διαβάζουν. Ακόμα και έτσι όμως να το πας, μετά πρέπει να ξαναγυρίσεις στο τι προσφέρει η ανάγνωση βιβλίων στους νέους. Αλλιώς τι μας νοιάζει που δεν διαβάζουν;

Και στην τελική γιατί να εστιάσεις στα οφέλη για τους νέους αν δεν έχεις το πάτημα ότι οι νέοι δεν διαβάζουν; Άρα πρώτα το γεγονός ότι δεν διαβάζουν και μετά το επιχείρημα για το διάβασμα.

Φυσικά και ζητάει λύσεις, όλα τα κείμενα πρέπει κάπου να καταλήγουν. Με τα θετικά που σου "ζητά" να γράψεις, στην ουσία δομείς την επιχειρηματολογία που ιδανικά θα χρησιμοποιηθεί για να πείσεις τους νέους να διαβάσουν.

Σαν γενικό σχόλιο:
Νομίζω δεν έχει καμία σημασία αν θα γράψεις Α-Β-Γ ή Γ-Α-Β από τη στιγμή που η σειρά που επιλέγεις βγάζει νόημα. Αυτό είναι το κακό που σας κάνει η έκθεση με τον τρόπο που γίνεται στα φροντιστήρια, το μαθαίνετε σαν παπαγαλία, δεν μπορείτε να γράψετε μετά μόνοι σας ή να διαβάσετε πίσω από τις γραμμές. Πάντως, ακόμα και στο πανεπιστήμιο, δεν είναι λίγες οι φορές που η εκφώνηση είναι η λύση ή η δομή της απάντησης.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
μου αρεσει που προσπαθειτε να βγαλετε ακρη με την εκθεση.αντε μπες στο μυαλο ενος φιλολογου:dance3:
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Σαν γενικό σχόλιο:
Νομίζω δεν έχει καμία σημασία αν θα γράψεις Α-Β-Γ ή Γ-Α-Β από τη στιγμή που η σειρά που επιλέγεις βγάζει νόημα. Αυτό είναι το κακό που σας κάνει η έκθεση με τον τρόπο που γίνεται στα φροντιστήρια, το μαθαίνετε σαν παπαγαλία, δεν μπορείτε να γράψετε μετά μόνοι σας ή να διαβάσετε πίσω από τις γραμμές. Πάντως, ακόμα και στο πανεπιστήμιο, δεν είναι λίγες οι φορές που η εκφώνηση είναι η λύση ή η δομή της απάντησης.
Το πρόβλημα δεν είναι τα φροντιστήρια. Αυτά προετοιμάζουν βάσει της εξεταστέα ύλης που ορίζει το υπουργείο και των οδηγιών του ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής. Κατά την ταπεινή μου γνώμη θα πρέπει η έκθεση να εξετάζεται όπως εξεταζόταν στα χρόνια των δεσμών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν οι ασκήσεις (περιλήψεις, τρόποι ανάπτυξης παραγράφου, δομή, πειθώ, λογοτεχνικά κείμενα κ.λ.π.) και να ζητείται από τους υποψηφίους να γράψουν ένα κείμενο δοκιμιακού χαρακτήρα (όχι ομιλίες, επιστολές κ.λ.π) πάνω σε ένα θέμα. Βέβαια μια τέτοια αλλαγή προϋποθέτει και σοβαρή επιμόρφωση των διορθωτών ώστε να αποφεύγονται οι αποκλίσεις.

Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολικό να μηδενίσουν κάποιον λόγω αντιστροφής ερωτημάτων. Αμφιβάλλω αν δίδεται τέτοια οδηγία στα βαθμολογικά κέντρα. Βέβαια καλό είναι να ακολουθείς τη σειρά που σου δίδεται γιατί συνήθως είναι και η λογική.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
μου αρεσει που προσπαθειτε να βγαλετε ακρη με την εκθεση.αντε μπες στο μυαλο ενος φιλολογου:dance3:
Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι απλή, λογική ροή κειμένου! :)
Το πρόβλημα δεν είναι τα φροντιστήρια. Αυτά προετοιμάζουν βάσει της εξεταστέα ύλης που ορίζει το υπουργείο και των οδηγιών του ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής. Κατά την ταπεινή μου γνώμη θα πρέπει η έκθεση να εξετάζεται όπως εξεταζόταν στα χρόνια των δεσμών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν οι ασκήσεις (περιλήψεις, τρόποι ανάπτυξης παραγράφου, δομή, πειθώ, λογοτεχνικά κείμενα κ.λ.π.) και να ζητείται από τους υποψηφίους να γράψουν ένα κείμενο δοκιμιακού χαρακτήρα (όχι ομιλίες, επιστολές κ.λ.π) πάνω σε ένα θέμα. Βέβαια μια τέτοια αλλαγή προϋποθέτει και σοβαρή επιμόρφωση των διορθωτών ώστε να αποφεύγονται οι αποκλίσεις.

Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολικό να μηδενίσουν κάποιον λόγω αντιστροφής ερωτημάτων. Αμφιβάλλω αν δίδεται τέτοια οδηγία στα βαθμολογικά κέντρα. Βέβαια καλό είναι να ακολουθείς τη σειρά που σου δίδεται γιατί συνήθως είναι και η λογική.
Η περίληψη δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καταργηθεί! Είναι εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, ειδικά στις θεωρητικές σχολές και χρειάζεται σε όλη μας τη ζωή. :)

Και εγώ πάντως δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η σειρά, αν το γραπτό βγάζει νόημα. Το ανέφερα και παραπάνω.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι απλή, λογική ροή κειμένου! :)

Η περίληψη δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καταργηθεί! Είναι εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, ειδικά στις θεωρητικές σχολές και χρειάζεται σε όλη μας τη ζωή. :)

Και εγώ πάντως δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η σειρά, αν το γραπτό βγάζει νόημα. Το ανέφερα και παραπάνω.
Μπορεί και να έχεις δίκιο δεδομένου ότι η περίληψη εξετάζει την αφαιρετική ικανότητα του υποψηφίου. Τα υπόλοιπα, βέβαια, πρέπει να καταργηθούν!!!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top