Με προβληματίζει η Χημεία

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Καλησπέρα ομάδα,
Προβληματίζομαι σχετικά με το μάθημα της Χημείας στο λύκειο σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς, σκέφτομαι να ξανά δώσω εξετάσεις από το 2ο επιστημονικό πεδίο.
Χημεία δεν είχαμε καλή σχέση στην Α' και στην Β' Λυκείου, για αυτόν τον λόγο θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο είναι δυνατόν να βγει ικανοποιητικά η απαραίτητη ύλη της Α' και της Β' το καλοκαίρι, ώστε να προχωρήσω κανονικά από Σεπτέμβρη στην ύλη της γ' λυκείου. Ταυτόχρονα, ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείται δύσκολο μάθημα η Χημεία. Φυσική κατεύθυνσης β' που όλοι την έλεγαν "παλούκι" κλπ μου φαινόταν εύκολο σαν μάθημα και με λίγο διάβασμα (χωρίς φροντιστήριο στην Φυσική) έγραφα άνετα 14. Αντίθετα, το μάθημα της Χημείας μου φαινόταν πάντα υπερβολικά σύνθετο. Βέβαια, έπαιξε ρόλο σε αυτό και η χημικός που είχα Α' και Β' λυκείου καθώς, είναι προσβολή για τους άλλους καθηγητές να αποκαλέσεις αυτή την γυναίκα εκπαιδευτικό.. Έκανε το μάθημα να φαίνεται ποιο πολύ σαν αρχαία ελληνικά παρά σαν μία θετική επιστήμη. Σε σημείο, όπως μάθαινα απέξω την μετάφραση μπας και πάρω κανά 10 αρχαία καπώς έτσι (ονοματολογία) μας έβαζε παπαγαλία Ca είναι το Κάλιο κλπ. Έδινε υπερβολικά πολύ βάση στο κομμάτι της παπαγαλίας και όχι στο πώς να καταλάβουμε να λύνουμε ασκήσεις. Πχ όταν κάναμε ενώσεις (ιοντικούς δεσμούς κάτι τέτοιο). Με αποτέλεσμα, να επικρατεί χάος μέσα στην τάξη και η συγκεκριμένη καθηγήτρια να φωνάζει σαν να βρίσκεται στο Καραΐσκάκη.
Θέλω την γνώμη σας για τον όγκο της ύλης της Χημείας καθώς και αν είναι ρεαλιστικό να καλυφτούν μέσα σε ένα έτος αυτά.
Έχω ως στόχο περίπου 15-16 χιλιάδες μόρια καθώς, θέλω να περάσω σε κάποιο τμήμα Ηλεκτρολόγων μηχανικών (Χανιά ή Ξάνθη κατά προτίμηση)​


Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τον χρόνο σας!
Καλή συνέχεια!
Λ.​
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Καλησπέρα!

Το μάθημα της χημείας ή που θα το λατρεύεις ή που θα το μισείς. Δεν είναι δύσκολο, αλλά θέλει συνέπεια. Η ύλη της Α' λυκείου έχει όντως αρκετή αποστήθιση γιατί πρέπει όντως να μάθεις ονοματολογία (όσο βαρετό κι αν σου φαίνεται), αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό η χημεία. Η ύλη της β' λυκείου έχει αλλάξει απ' την εποχή μου κι απ' όσο γνωρίζω έχει μεταφερθεί ένα κομμάτι της στη γ'. Μέσα σ' ένα καλοκαίρι δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να τα μάθεις ως δια μαγείας, αλλά αν ξεκινήσεις από αύριο να διαβάζεις συστηματικά μόνος σου (1-1μιση ωρίτσα την ημέρα αλλά συγκεντρωμένα), πιστεύω ότι θα μπορείς το καλοκαίρι να κάνεις πιο ταχύρρυθμα μαθήματα και τον Σεπτέμβρη να μπεις στην ύλη της γ'. Για ό,τι θες μπορούμε να σε βοηθήσουμε κι εμείς εδώ. Αν το μυαλό σου κόβει αρκετά για να καταλάβεις μαθηματικά και φυσική, τότε σίγουρα μπορείς να μάθεις και χημεία. Είναι ένα μάθημα που δε θέλει πολλή ευφυΐα αλλά θέλει καλή μνήμη και υπομονή.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Το μάθημα της χημείας δεν διδάσκεται ικανοποιητικά στο λύκειο και αυτό είναι αλήθεια.
Είναι εφικτό να βγάλεις την ύλη και η μεγαλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι ότι πρέπει να προσαρμοστείς με τις έννοιες που περιλαμβάνει η ύλη σου. Μόνο όταν καταλαβαίνεις 100% τι διαβάζεις και δεν ακολουθείς τυφλά μεθοδολογίες που έχεις μάθει παπαγαλία θα καταφέρεις καλό βαθμό.
Γι' αυτό κάλυψε κενά (δηλαδή τα πράγματα που δεν έχεις καταλάβει καλά, είτε από την ύλη προηγούμενων τάξεων που επηρεάζει την τωρινή σου ύλη είτε από τα νέα κεφάλαια που διδάσκεσαι στην τρίτη λυκείου) και λύνε συνέχεια ασκήσεις για να αναπτύξεις μια άνεση στον τρόπο που πρέπει να διαχειριστείς τις ασκήσεις διαφορετικών κεφαλαίων.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Καλησπέρα!

Το μάθημα της χημείας ή που θα το λατρεύεις ή που θα το μισείς. Δεν είναι δύσκολο, αλλά θέλει συνέπεια. Η ύλη της Α' λυκείου έχει όντως αρκετή αποστήθιση γιατί πρέπει όντως να μάθεις ονοματολογία (όσο βαρετό κι αν σου φαίνεται), αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό η χημεία. Η ύλη της β' λυκείου έχει αλλάξει απ' την εποχή μου κι απ' όσο γνωρίζω έχει μεταφερθεί ένα κομμάτι της στη γ'. Μέσα σ' ένα καλοκαίρι δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να τα μάθεις ως δια μαγείας, αλλά αν ξεκινήσεις από αύριο να διαβάζεις συστηματικά μόνος σου (1-1μιση ωρίτσα την ημέρα αλλά συγκεντρωμένα), πιστεύω ότι θα μπορείς το καλοκαίρι να κάνεις πιο ταχύρρυθμα μαθήματα και τον Σεπτέμβρη να μπεις στην ύλη της γ'. Για ό,τι θες μπορούμε να σε βοηθήσουμε κι εμείς εδώ. Αν το μυαλό σου κόβει αρκετά για να καταλάβεις μαθηματικά και φυσική, τότε σίγουρα μπορείς να μάθεις και χημεία. Είναι ένα μάθημα που δε θέλει πολλή ευφυΐα αλλά θέλει καλή μνήμη και υπομονή.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Άρα η ονοματολογία που την θεωρούσα κάτι το ανούσιο, χρειάζεται για τα επόμενα κεφάλαια ;
Δεν γνωρίζω την ύλη της Χημείας στην Γ' .
Όσον αφορά την θεωρία είναι όπως τα μαθηματικά; Που μπαίνουν ερωτήσεις θεωρίας με απόδειξη ή κάποιες άλλες φορές χωρίς απόδειξη απλά ορισμός πχ ο ορισμός της συνάρτησης
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Άρα η ονοματολογία που την θεωρούσα κάτι το ανούσιο, χρειάζεται για τα επόμενα κεφάλαια ;
Δεν γνωρίζω την ύλη της Χημείας στην Γ' .
Όσον αφορά την θεωρία είναι όπως τα μαθηματικά; Που μπαίνουν ερωτήσεις θεωρίας με απόδειξη ή κάποιες άλλες φορές χωρίς απόδειξη απλά ορισμός πχ ο ορισμός της συνάρτησης

Η ονοματολογία είναι η γλώσσα της χημείας. Αν πχ στην εκφώνηση αργότερα αντί να σου δώσει χημικό τύπο, σου πει "έχουμε ένα ισομοριακό διάλυμα προπανόλης - ακεταλδεΰδης" κι εσύ δεν ξέρεις ποιες ενώσεις είναι αυτές, δε θα μπορείς να ξεκινήσεις καν την άσκηση. Οι ασκήσεις της χημείας είναι εύκολες. Στην πραγματικότητα είναι απλώς υπολογιστικές και σου χρειάζονται για τα πειράματα που υποτίθεται θα κάνεις. Η θεωρία της χημείας είναι πανεύκολη και συνήθως εξετάζεται με ερωτήσεις πολλαπλής ή με αιτιολόγηση στις ασκήσεις. Σε δυσκολία δεν μπορούν να σου βάλουν κάτι εξωπραγματικο, αλλά μπορούν να σου βάλουν μεγάλο όγκο θεμάτων κι απ ό,τι βλέπω τα τελευταία χρόνια το κάνουν.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Η ονοματολογία είναι η γλώσσα της χημείας. Αν πχ στην εκφώνηση αργότερα αντί να σου δώσει χημικό τύπο, σου πει "έχουμε ένα ισομοριακό διάλυμα προπανόλης - ακεταλδεΰδης" κι εσύ δεν ξέρεις ποιες ενώσεις είναι αυτές, δε θα μπορείς να ξεκινήσεις καν την άσκηση. Οι ασκήσεις της χημείας είναι εύκολες. Στην πραγματικότητα είναι απλώς υπολογιστικές και σου χρειάζονται για τα πειράματα που υποτίθεται θα κάνεις. Η θεωρία της χημείας είναι πανεύκολη και συνήθως εξετάζεται με ερωτήσεις πολλαπλής ή με αιτιολόγηση στις ασκήσεις. Σε δυσκολία δεν μπορούν να σου βάλουν κάτι εξωπραγματικο, αλλά μπορούν να σου βάλουν μεγάλο όγκο θεμάτων κι απ ό,τι βλέπω τα τελευταία χρόνια το κάνουν.
Άρα, πρέπει να δώσω ιδιαίτερη βάση στην ονοματολόγια καθώς είναι το αλφάβητο της Χημείας.
Αν ξεκινήσω τον Ιούνιο αμέσως μετά τις εξετάσεις, είναι ρεαλιστικός βαθμός ένα 13-14 στην Χημεία;
Φέτος θα μπω σε κάποιο τμήμα του 4ου πεδιου ισα ισα για την αναβολή για τον στρατό. Και ξεκινάω αμέσως προετιμασία καθώς θέλω να σπουδάσω ηλεκτρολόγος μηχανικός.
Η επιλογή πεδίου φέτος έγινε με εντελώς λανθασμένα κριτήρια οπότε αναγκαστικά πρέπει να χάσω μία χρονιά ώστε να καλύψω την απαραίτητη ύλη, ώστε να είμαι σε θέση να δώσω εξετάσεις από το 2ο επιστημονικό πεδίο και να κυνηγήσω θέση σε κάποιο τμήμα ΗΜΜΥ κατά προτίμηση Χανιά ή Ξάνθη .
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Άρα, πρέπει να δώσω ιδιαίτερη βάση στην ονοματολόγια καθώς είναι το αλφάβητο της Χημείας.
Αν ξεκινήσω τον Ιούνιο αμέσως μετά τις εξετάσεις, είναι ρεαλιστικός βαθμός ένα 13-14 στην Χημεία;
Φέτος θα μπω σε κάποιο τμήμα του 4ου πεδιου ισα ισα για την αναβολή για τον στρατό. Και ξεκινάω αμέσως προετιμασία καθώς θέλω να σπουδάσω ηλεκτρολόγος μηχανικός.
Η επιλογή πεδίου φέτος έγινε με εντελώς λανθασμένα κριτήρια οπότε αναγκαστικά πρέπει να χάσω μία χρονιά ώστε να καλύψω την απαραίτητη ύλη, ώστε να είμαι σε θέση να δώσω εξετάσεις από το 2ο επιστημονικό πεδίο και να κυνηγήσω θέση σε κάποιο τμήμα ΗΜΜΥ κατά προτίμηση Χανιά ή Ξάνθη .

Δεν μπορώ να σου πω να δώσεις ιδιαίτερη βάση κάπου και να ξεπεταξεις κάτι άλλο, και η ονοματολογία χρειάζεται, και οι ασκήσεις και κάποια κομμάτια θεωρίας. Επίσης είναι κρίμα να πας για 13-14 χημεία ενώ μπορείς εύκολα να γράψεις 17-18. Όταν ο στόχος σου είναι 15-16.000 μόρια, πρέπει να στοχεύεις στο 17-18. Γι' αυτό ξέχνα τις προκαταληψεις που έχεις για το μάθημα και πιάστο απ' την αρχή. Είναι κρίμα να γράψεις 13 από τεμπελιά, αυτό το μάθημα είναι για 17 τουλάχιστον. Άσε τα 13-14 για την έκθεση και τα πιο δύσκολα και κοίτα να μαζέψεις χαρισμένα μόρια από εδώ.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Δεν μπορώ να σου πω να δώσεις ιδιαίτερη βάση κάπου και να ξεπεταξεις κάτι άλλο, και η ονοματολογία χρειάζεται, και οι ασκήσεις και κάποια κομμάτια θεωρίας. Επίσης είναι κρίμα να πας για 13-14 χημεία ενώ μπορείς εύκολα να γράψεις 17-18. Όταν ο στόχος σου είναι 15-16.000 μόρια, πρέπει να στοχεύεις στο 17-18. Γι' αυτό ξέχνα τις προκαταληψεις που έχεις για το μάθημα και πιάστο απ' την αρχή. Είναι κρίμα να γράψεις 13 από τεμπελιά, αυτό το μάθημα είναι για 17 τουλάχιστον. Άσε τα 13-14 για την έκθεση και τα πιο δύσκολα και κοίτα να μαζέψεις χαρισμένα μόρια από εδώ.
Δεν έχω ξεκινήσει ακόμα Χημεία, μα με αυτά που ακούω με το μέγεθος της ύλης μου φαίνεται δύσκολο το 17 που λες. Όσο για την έκθεση με βάση τα θέματα 2019 και 2020 γράφω μεταξύ 15-16
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Χημεια για να ανταποκριθεί κάποιος στα θέματα των τελευταίων ετών πάνω από 14 θέλει πολύ δουλειά . ( χαρακτηριστικό είναι ότι τα άριστα γραπτά φέτος στη χημεία ήταν πολύ λιγότερα από ότι Φυσική και μαθηματικά).
Για να τα παει κάποιος καλα πρέπει να καταλάβει σε βάθος ολόκληρη την ύλη και να είναι ικανός να λύνει σε καποιο βαθμο ακόμα και θέματα διαγωνισμών χημεία. Το καλό παντως είναι πως αν καποιος φτάσει στο υψηλό επίπεδο που απαιτείται το αποτέλεσμα στις εξετάσεις θα είναι το αναμενόμενο.
Τώρα όσον αφορά την ονοματολογία ότι παραπάνω ξερεις τοσο πιο καλυμμένος θα είσαι. Πολλές φορές αν δεν γνωρίζεις Καποια βασικά ονόματα δεν θα μπορείς Ου τε να ξεκινήσεις την άσκηση ενώ κάποιες πιο περίπλοκες ονομασίες θα φαίνονται μεσα στην άσκηση.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Χημεια για να ανταποκριθεί κάποιος στα θέματα των τελευταίων ετών πάνω από 14 θέλει πολύ δουλειά . ( χαρακτηριστικό είναι ότι τα άριστα γραπτά φέτος στη χημεία ήταν πολύ λιγότερα από ότι Φυσική και μαθηματικά).
Για να τα παει κάποιος καλα πρέπει να καταλάβει σε βάθος ολόκληρη την ύλη και να είναι ικανός να λύνει σε καποιο βαθμο ακόμα και θέματα διαγωνισμών χημεία. Το καλό παντως είναι πως αν καποιος φτάσει στο υψηλό επίπεδο που απαιτείται το αποτέλεσμα στις εξετάσεις θα είναι το αναμενόμενο.
Τώρα όσον αφορά την ονοματολογία ότι παραπάνω ξερεις τοσο πιο καλυμμένος θα είσαι. Πολλές φορές αν δεν γνωρίζεις Καποια βασικά ονόματα δεν θα μπορείς Ου τε να ξεκινήσεις την άσκηση ενώ κάποιες πιο περίπλοκες ονομασίες θα φαίνονται μεσα στην άσκηση.
χημεια πραγματικα δεν θυμαμαι απολυτως τιποτα.στην εποχη μου ηταν το στανταρ μαθημα.αυτο που παρατηρησα ειναι οτι εχουν βαλει κεφαλαια της β λυκειου μεσα πραγμα που καθιστα την υλη της γ τεραστια.μου κανει παντως τρομερη εντυπωση αυτα που λες περι διαγωνισμων χημειας κτλπ.για να τα λες ομως εσυ που εβγαλες πολλα μορια σημαινει οτι θα ισχυει.ειναι παντως τρομερο ενω τα μαθηματικα τα χουν ξεφτιλισει τελειως πως οι χημικοι σηκωσαν κεφαλι και καναν το μαθημα τους δυσκολο
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
χημεια πραγματικα δεν θυμαμαι απολυτως τιποτα.στην εποχη μου ηταν το στανταρ μαθημα.αυτο που παρατηρησα ειναι οτι εχουν βαλει κεφαλαια της β λυκειου μεσα πραγμα που καθιστα την υλη της γ τεραστια.μου κανει παντως τρομερη εντυπωση αυτα που λες περι διαγωνισμων χημειας κτλπ.για να τα λες ομως εσυ που εβγαλες πολλα μορια σημαινει οτι θα ισχυει.ειναι παντως τρομερο ενω τα μαθηματικα τα χουν ξεφτιλισει τελειως πως οι χημικοι σηκωσαν κεφαλι και καναν το μαθημα τους δυσκολο
Οι διαγωνισμοί χημειας διαφέρουν από αυτούς των μαθηματικών και αποτελούνται απλά από πιο δύσκολες ασκήσεις πάνω στην ύλη των πανελληνίων. Τα τελευταία χρόνια το στυλ των θεμάτων στις πανελληνιες πλησιάζει πολύ το στυλ στους διαγωνισμούς χημείας. Χαρακτηριστικο μάλιστα είναι πως πολύ καθηγητές συμβουλεύουν τους μαθητές να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς χημείας Γιατί τους θεωρούν καλη προετοιμασία για τις πανελλήνιες.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Σαν απόφοιτος θα μπορώ να πάω σε διαγωνισμό χημείας; Τελειώνω φέτος το λύκειο και σκοπεύω να ξανά δώσω πανελλήνιες εξετάσεις του χρόνου από άλλο πεδιο καθώς, επέλεξα το πεδίο που είμαι τώρα για εντελώς λάθος λόγους..
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,878 μηνύματα.
Καλησπέρα ομάδα,
Προβληματίζομαι σχετικά με το μάθημα της Χημείας στο λύκειο σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς, σκέφτομαι να ξανά δώσω εξετάσεις από το 2ο επιστημονικό πεδίο.
Χημεία δεν είχαμε καλή σχέση στην Α' και στην Β' Λυκείου, για αυτόν τον λόγο θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο είναι δυνατόν να βγει ικανοποιητικά η απαραίτητη ύλη της Α' και της Β' το καλοκαίρι, ώστε να προχωρήσω κανονικά από Σεπτέμβρη στην ύλη της γ' λυκείου. Ταυτόχρονα, ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείται δύσκολο μάθημα η Χημεία. Φυσική κατεύθυνσης β' που όλοι την έλεγαν "παλούκι" κλπ μου φαινόταν εύκολο σαν μάθημα και με λίγο διάβασμα (χωρίς φροντιστήριο στην Φυσική) έγραφα άνετα 14. Αντίθετα, το μάθημα της Χημείας μου φαινόταν πάντα υπερβολικά σύνθετο. Βέβαια, έπαιξε ρόλο σε αυτό και η χημικός που είχα Α' και Β' λυκείου καθώς, είναι προσβολή για τους άλλους καθηγητές να αποκαλέσεις αυτή την γυναίκα εκπαιδευτικό.. Έκανε το μάθημα να φαίνεται ποιο πολύ σαν αρχαία ελληνικά παρά σαν μία θετική επιστήμη. Σε σημείο, όπως μάθαινα απέξω την μετάφραση μπας και πάρω κανά 10 αρχαία καπώς έτσι (ονοματολογία) μας έβαζε παπαγαλία Ca είναι το Κάλιο κλπ. Έδινε υπερβολικά πολύ βάση στο κομμάτι της παπαγαλίας και όχι στο πώς να καταλάβουμε να λύνουμε ασκήσεις. Πχ όταν κάναμε ενώσεις (ιοντικούς δεσμούς κάτι τέτοιο). Με αποτέλεσμα, να επικρατεί χάος μέσα στην τάξη και η συγκεκριμένη καθηγήτρια να φωνάζει σαν να βρίσκεται στο Καραΐσκάκη.
Θέλω την γνώμη σας για τον όγκο της ύλης της Χημείας καθώς και αν είναι ρεαλιστικό να καλυφτούν μέσα σε ένα έτος αυτά.
Έχω ως στόχο περίπου 15-16 χιλιάδες μόρια καθώς, θέλω να περάσω σε κάποιο τμήμα Ηλεκτρολόγων μηχανικών (Χανιά ή Ξάνθη κατά προτίμηση)​


Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τον χρόνο σας!
Καλή συνέχεια!
Λ.​
Χευ.Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες η χημεία τα δύο τελευταία χρόνια έχει εμφανίσει αυξημένη δυσκολία και τα ποσοστά άριστου γραπτού έχουν πέσει κατακόρυφα!Σε αυτό ωστόσο δεν οφείλονται τα δύσκολα θέματα αλλά το γεγονός ότι προσπαθούν να σε μπερδέψουν με τις εκφωνήσεις καθώς και ο τεράστιος όγκος ασκήσεων που βάζουν.Όταν εγώ έδινα,θυμάμαι έτρεχα να προλάβω μη τυχόν και δε φτάσει ο χρόνος,γιατί ακόμα και τότε ήταν πάααρα πολλά.
Με λίγα λόγια,νομίζω ότι έχεις αρκετό χρόνο να βγάλεις την ύλη Α και Β λυκείου σε ένα καλοκαίρι.Στην Α λυκείου ούτως ή άλλως γίνονται πολύ εισαγωγικά πράγματα.Κοίτα να κατανοήσεις καλά την έννοια του mol και της συγκέντρωσης.Παίζει και λίγο ονοματολογία,κοίτα και αυτή καλά,γιατί όπως σου είπα παραπάνω,πλέον εστιάζουν να σε μπερδέψουν στις εκφωνήσεις.Ηλεκτρονιακή δομή κοίταξε,αλλά ούτως ή άλλως αυτά που θα μάθεις θα "αλλάξουν" στη Γ λύκειου.Στη Β λύκειου κοίτα πάρα πολύ καλά την οργανική.Είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντική,καθώς και την ονοματολογία.Λύσε αρκετές στοιχειομετρικές ασκήσεις κιόλας για να μπεις στο κλίμα.Άμα μάθεις καλά οργανική β λυκείου,όταν θα προστεθούν επιπλέον αντιδράσεις στην Γ,θα σου φανεί παιχνιδάκι.
Σχετικά με τη χημεία γ λυκείου.Η χημεία γ λυκείου γενικά είναι πιο εύκολη από τη φυσική κατεύθυνσης αν θέλεις τη γνώμη μου.Ωστόσο,μπορεί να γίνει απίστευτα ύπουλη,και αυτό έχει φανεί ιδιαιτέρως τα τελευταία 2 χρόνια!Από όσο έχω μάθει έχουν προστεθεί και έννοιες του τύπου "δεσμός υδρογόνου,αλληλεπιδράσεις van der waals κτλ,ώσμωση".Σε αυτές έχω παρατηρήσει ότι πετάνε πολύ ψαγμένες ασκήσεις.Το ίδιο και στο κομμάτι της ταχύτητας αντίδρασης/παράγοντες επίδρασης ταχύτητας αντίδρασης.Δε θα σου έλεγα να εστιάσεις εκεί σε καμία περίπτωση,αποτελεί ένα πολύ μικρό κομμάτι της ύλης της γ, αλλά γενικά είναι φανερό ότι θέλουν να "χτυπήσουν" σε έννοιες που δεν επεξηγούνται πολύ καλά πρακτικά εν όψει πανελλαδικών αλλά φουλ θεωρητικά(γενικά θα το παρατήρησες και μόνος σου,στη χημεία του λυκείου επικρατεί παπαγαλία).Αυτούς πλέον δε τους νοιάζει αν ξέρεις τη θεωρία φαρσί για να κάνεις τις αιτιολογήσεις σου,αλλά τους νοιάζει να μπορείς να την εφαρμόσεις σε βάθος!Για αυτό,θα σου πρότεινα να κατανοήσεις πάαρα πολύ καλά τη θεωρία,ιδίως σε αυτά τα κεφάλαια.Επίσης,εννοείται να δώσεις έμφαση σε χημικές/ιοντικές ισορροπίες/οξειδοαναγωγή(περίσσειες,ελλείμματα) και προσπάθησε να εξασκηθείς στο να λύνεις ασκήσεις γρήγορα γιατί δεν είναι μόνο πονηρή αλλά και εκτενής από άποψη θεμάτων.Επιπλέον να κοιτάξεις ηλεκτρονιακή θεωρία καλά,συνήθως οι ασκήσεις που μπαίνουν εκεί είναι συγκεκριμένες(αν και φέτος παρατήρησα οτι είχε μπει ένα επίσης ύπουλο υποερώτημα από αυτό το κεφάλαιο).Και για το τέλος σου αφήνω την οργανική που είναι σίγουρες μονάδες στο γ θέμα.Έτσι και ξέρεις καλά οργανική έχεις μόρια από το "δεντράκι".Επίσης αν έχεις ασχοληθεί με στοιχειομετρία καλά θα καταφέρεις λογικά να λύσεις το γ θέμα όλο με επιτυχία.
Anyway,νομίζω σε κούρασα αλλά και σε άγχωσα,να με συγχωρείς :P Απλά είναι καλό να ξέρεις με τι έχεις να κάνεις ώστε να ξέρεις τι έχεις να αντιμετωπίσεις.Εντάξει δεν είναι και Οδύσσεια,ίσως έτσι στο παρουσιάζω παραπάνω,απλά σε αυτό το μάθημα ο βαθμός κρίνεται στη λεπτομέρεια.Όπως λες εσύ ενδιαφέρεσαι να γράψεις περίπου 15-16.000 μόρια,οπότε θεωρώ ότι άμα ακολουθήσεις πάνω κάτω ό,τι σου είπα εγώ και οι προηγούμενοι,δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!Αυτά από εμένα :D
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Χευ.Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες η χημεία τα δύο τελευταία χρόνια έχει εμφανίσει αυξημένη δυσκολία και τα ποσοστά άριστου γραπτού έχουν πέσει κατακόρυφα!Σε αυτό ωστόσο δεν οφείλονται τα δύσκολα θέματα αλλά το γεγονός ότι προσπαθούν να σε μπερδέψουν με τις εκφωνήσεις καθώς και ο τεράστιος όγκος ασκήσεων που βάζουν.Όταν εγώ έδινα,θυμάμαι έτρεχα να προλάβω μη τυχόν και δε φτάσει ο χρόνος,γιατί ακόμα και τότε ήταν πάααρα πολλά.
Με λίγα λόγια,νομίζω ότι έχεις αρκετό χρόνο να βγάλεις την ύλη Α και Β λυκείου σε ένα καλοκαίρι.Στην Α λυκείου ούτως ή άλλως γίνονται πολύ εισαγωγικά πράγματα.Κοίτα να κατανοήσεις καλά την έννοια του mol και της συγκέντρωσης.Παίζει και λίγο ονοματολογία,κοίτα και αυτή καλά,γιατί όπως σου είπα παραπάνω,πλέον εστιάζουν να σε μπερδέψουν στις εκφωνήσεις.Ηλεκτρονιακή δομή κοίταξε,αλλά ούτως ή άλλως αυτά που θα μάθεις θα "αλλάξουν" στη Γ λύκειου.Στη Β λύκειου κοίτα πάρα πολύ καλά την οργανική.Είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντική,καθώς και την ονοματολογία.Λύσε αρκετές στοιχειομετρικές ασκήσεις κιόλας για να μπεις στο κλίμα.Άμα μάθεις καλά οργανική β λυκείου,όταν θα προστεθούν επιπλέον αντιδράσεις στην Γ,θα σου φανεί παιχνιδάκι.
Σχετικά με τη χημεία γ λυκείου.Η χημεία γ λυκείου γενικά είναι πιο εύκολη από τη φυσική κατεύθυνσης αν θέλεις τη γνώμη μου.Ωστόσο,μπορεί να γίνει απίστευτα ύπουλη,και αυτό έχει φανεί ιδιαιτέρως τα τελευταία 2 χρόνια!Από όσο έχω μάθει έχουν προστεθεί και έννοιες του τύπου "δεσμός υδρογόνου,αλληλεπιδράσεις van der waals κτλ,ώσμωση".Σε αυτές έχω παρατηρήσει ότι πετάνε πολύ ψαγμένες ασκήσεις.Το ίδιο και στο κομμάτι της ταχύτητας αντίδρασης/παράγοντες επίδρασης ταχύτητας αντίδρασης.Δε θα σου έλεγα να εστιάσεις εκεί σε καμία περίπτωση,αποτελεί ένα πολύ μικρό κομμάτι της ύλης της γ, αλλά γενικά είναι φανερό ότι θέλουν να "χτυπήσουν" σε έννοιες που δεν επεξηγούνται πολύ καλά πρακτικά εν όψει πανελλαδικών αλλά φουλ θεωρητικά(γενικά θα το παρατήρησες και μόνος σου,στη χημεία του λυκείου επικρατεί παπαγαλία).Αυτούς πλέον δε τους νοιάζει αν ξέρεις τη θεωρία φαρσί για να κάνεις τις αιτιολογήσεις σου,αλλά τους νοιάζει να μπορείς να την εφαρμόσεις σε βάθος!Για αυτό,θα σου πρότεινα να κατανοήσεις πάαρα πολύ καλά τη θεωρία,ιδίως σε αυτά τα κεφάλαια.Επίσης,εννοείται να δώσεις έμφαση σε χημικές/ιοντικές ισορροπίες/οξειδοαναγωγή(περίσσειες,ελλείμματα) και προσπάθησε να εξασκηθείς στο να λύνεις ασκήσεις γρήγορα γιατί δεν είναι μόνο πονηρή αλλά και εκτενής από άποψη θεμάτων.Επιπλέον να κοιτάξεις ηλεκτρονιακή θεωρία καλά,συνήθως οι ασκήσεις που μπαίνουν εκεί είναι συγκεκριμένες(αν και φέτος παρατήρησα οτι είχε μπει ένα επίσης ύπουλο υποερώτημα από αυτό το κεφάλαιο).Και για το τέλος σου αφήνω την οργανική που είναι σίγουρες μονάδες στο γ θέμα.Έτσι και ξέρεις καλά οργανική έχεις μόρια από το "δεντράκι".Επίσης αν έχεις ασχοληθεί με στοιχειομετρία καλά θα καταφέρεις λογικά να λύσεις το γ θέμα όλο με επιτυχία.
Anyway,νομίζω σε κούρασα αλλά και σε άγχωσα,να με συγχωρείς :P Απλά είναι καλό να ξέρεις με τι έχεις να κάνεις ώστε να ξέρεις τι έχεις να αντιμετωπίσεις.Εντάξει δεν είναι και Οδύσσεια,ίσως έτσι στο παρουσιάζω παραπάνω,απλά σε αυτό το μάθημα ο βαθμός κρίνεται στη λεπτομέρεια.Όπως λες εσύ ενδιαφέρεσαι να γράψεις περίπου 15-16.000 μόρια,οπότε θεωρώ ότι άμα ακολουθήσεις πάνω κάτω ό,τι σου είπα εγώ και οι προηγούμενοι,δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!Αυτά από εμένα :D
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια! Δεν γνώριζα πώς έχει αλλάξει η "φύση" του μαθήματος καθώς, πίστευα ότι στα θέματα έδιναν ιδιαίτερη βάση θεωρία. Μπορείς να προτείνεις κάποιο βοήθημα Α' Λυκείου; Σκέφτομαι να δω λίγο μόνος μου ονοματολογία που είναι καθαρά διάβασμα από ότι κατάλαβα ώστε να είμαι ποιο άνετα το καλοκαίρι.
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Παιδιά, σε όλα τα μαθήματα μπορούν να πέσουν ύπουλα θέματα, είναι πώς θα τύχει κάθε χρονιά. Τελευταία βάζουν στη χημεία πιο ύπουλα, όταν έδινα εγώ (το 2015) είχαν βάλει παλούκι Δ θέμα στη φυσική και τη βιολογία κατεύθυνσης. Προφανώς όσο πιο ουσιαστικά έχεις κατανοήσει το μάθημα, τόσο το καλύτερο. Επίσης αν κάτσουμε να αναλύσουμε όλη την ύλη του μαθήματος, είναι λογικό να φαίνεται βουνό, κι εγώ αγχώθηκα που τα διάβασα. Αν θες να το δώσεις, διάβασε από τώρα την ύλη των προηγούμενων ετών για να καλύψεις τα κενά που έχεις και μετά αν βρεις έναν καλό καθηγητή, θα προλάβεις μια χαρά την ύλη της γ. Αν τα αφήσεις όλα για το καλοκαίρι, το πιο πιθανό είναι να μην προλάβεις να μπεις στη λογική του μαθήματος και να δυσκολευτείς. Όσο για τους διαγωνισμούς χημείας, παλιά ήταν σε εντελώς άλλο επίπεδο απ' τις Πανελλήνιες. Όταν έδωσα εγώ στον διαγωνισμό έγραψα 15-16, ενώ στις Πανελλήνιες έγραψα σχεδόν 20 και σπούδασα και χημικό μετά (θέλω να πω μου άρεσε τρελά το μάθημα). Τώρα που κοιτάζω κάθε χρόνο τα θέματα που πέφτουν, η φιλοσοφία τους αρχίζει και μοιάζει όντως με τα θέματα του διαγωνισμού, δηλαδή θέλει λίγο κριτική σκέψη και συνδυαστική μέθοδο, αλλά αυτά θα σε απασχολήσουν στο τέλος.

Εσύ πρέπει να ξεκινήσεις από πολύ πιο βασικά πράγματα προς το παρόν. Ξεκίνα γι' αρχή να διαβάζεις τη θεωρία της Α' και λύσε όλα τα λυμένα παραδείγματα και τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Από βοηθήματα όταν έδινα εγώ ήταν μονόδρομος ο Σαλτερής αλλά προτείνω να πάρεις μόνο της Β' λυκείου για να μη φας έξτρα χρόνο με την ύλη της Α'. Περιμένω απάντηση και από μια φίλη μου χημικό που δουλεύει σε φροντιστήριο κι αν μου προτείνει κάποιο άλλο θα σ' ενημερώσω.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Παιδιά, σε όλα τα μαθήματα μπορούν να πέσουν ύπουλα θέματα, είναι πώς θα τύχει κάθε χρονιά. Τελευταία βάζουν στη χημεία πιο ύπουλα, όταν έδινα εγώ (το 2015) είχαν βάλει παλούκι Δ θέμα στη φυσική και τη βιολογία κατεύθυνσης. Προφανώς όσο πιο ουσιαστικά έχεις κατανοήσει το μάθημα, τόσο το καλύτερο. Επίσης αν κάτσουμε να αναλύσουμε όλη την ύλη του μαθήματος, είναι λογικό να φαίνεται βουνό, κι εγώ αγχώθηκα που τα διάβασα. Αν θες να το δώσεις, διάβασε από τώρα την ύλη των προηγούμενων ετών για να καλύψεις τα κενά που έχεις και μετά αν βρεις έναν καλό καθηγητή, θα προλάβεις μια χαρά την ύλη της γ. Αν τα αφήσεις όλα για το καλοκαίρι, το πιο πιθανό είναι να μην προλάβεις να μπεις στη λογική του μαθήματος και να δυσκολευτείς. Όσο για τους διαγωνισμούς χημείας, παλιά ήταν σε εντελώς άλλο επίπεδο απ' τις Πανελλήνιες. Όταν έδωσα εγώ στον διαγωνισμό έγραψα 15-16, ενώ στις Πανελλήνιες έγραψα σχεδόν 20 και σπούδασα και χημικό μετά (θέλω να πω μου άρεσε τρελά το μάθημα). Τώρα που κοιτάζω κάθε χρόνο τα θέματα που πέφτουν, η φιλοσοφία τους αρχίζει και μοιάζει όντως με τα θέματα του διαγωνισμού, δηλαδή θέλει λίγο κριτική σκέψη και συνδυαστική μέθοδο, αλλά αυτά θα σε απασχολήσουν στο τέλος.

Εσύ πρέπει να ξεκινήσεις από πολύ πιο βασικά πράγματα προς το παρόν. Ξεκίνα γι' αρχή να διαβάζεις τη θεωρία της Α' και λύσε όλα τα λυμένα παραδείγματα και τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Από βοηθήματα όταν έδινα εγώ ήταν μονόδρομος ο Σαλτερής αλλά προτείνω να πάρεις μόνο της Β' λυκείου για να μη φας έξτρα χρόνο με την ύλη της Α'. Περιμένω απάντηση και από μια φίλη μου χημικό που δουλεύει σε φροντιστήριο κι αν μου προτείνει κάποιο άλλο θα σ' ενημερώσω.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Θα ξεκινήσω για αρχή όπως είπες με την θεωρία και στην συνέχεια θα προχωρήσω με τις ασκήσεις θεωρίας.
Σχετικά με βοήθημα, μία φίλη μου λίγο μεγαλύτερη από εμένα, έχει το βοήθημα Χημείας Β' Λυκείου των εκδόσεων Πουκαμίσα. Να δουλέψω με αυτό ;
Γ' θα κάνω με ότι πει ο καθηγητής που θα βρω το καλοκαίρι. Πάντως με λίγο ψάξιμο τώρα ο Σαλτέρης που είπες από ότι κατάλαβα είναι ο "Μπάρλας της Χημείας".
 

ΒΕΧ2

Νεοφερμένος

Ο ΒΕΧ2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα ομάδα,
Προβληματίζομαι σχετικά με το μάθημα της Χημείας στο λύκειο σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς, σκέφτομαι να ξανά δώσω εξετάσεις από το 2ο επιστημονικό πεδίο.
Χημεία δεν είχαμε καλή σχέση στην Α' και στην Β' Λυκείου, για αυτόν τον λόγο θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο είναι δυνατόν να βγει ικανοποιητικά η απαραίτητη ύλη της Α' και της Β' το καλοκαίρι, ώστε να προχωρήσω κανονικά από Σεπτέμβρη στην ύλη της γ' λυκείου. Ταυτόχρονα, ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείται δύσκολο μάθημα η Χημεία. Φυσική κατεύθυνσης β' που όλοι την έλεγαν "παλούκι" κλπ μου φαινόταν εύκολο σαν μάθημα και με λίγο διάβασμα (χωρίς φροντιστήριο στην Φυσική) έγραφα άνετα 14. Αντίθετα, το μάθημα της Χημείας μου φαινόταν πάντα υπερβολικά σύνθετο. Βέβαια, έπαιξε ρόλο σε αυτό και η χημικός που είχα Α' και Β' λυκείου καθώς, είναι προσβολή για τους άλλους καθηγητές να αποκαλέσεις αυτή την γυναίκα εκπαιδευτικό.. Έκανε το μάθημα να φαίνεται ποιο πολύ σαν αρχαία ελληνικά παρά σαν μία θετική επιστήμη. Σε σημείο, όπως μάθαινα απέξω την μετάφραση μπας και πάρω κανά 10 αρχαία καπώς έτσι (ονοματολογία) μας έβαζε παπαγαλία Ca είναι το Κάλιο κλπ. Έδινε υπερβολικά πολύ βάση στο κομμάτι της παπαγαλίας και όχι στο πώς να καταλάβουμε να λύνουμε ασκήσεις. Πχ όταν κάναμε ενώσεις (ιοντικούς δεσμούς κάτι τέτοιο). Με αποτέλεσμα, να επικρατεί χάος μέσα στην τάξη και η συγκεκριμένη καθηγήτρια να φωνάζει σαν να βρίσκεται στο Καραΐσκάκη.
Θέλω την γνώμη σας για τον όγκο της ύλης της Χημείας καθώς και αν είναι ρεαλιστικό να καλυφτούν μέσα σε ένα έτος αυτά.
Έχω ως στόχο περίπου 15-16 χιλιάδες μόρια καθώς, θέλω να περάσω σε κάποιο τμήμα Ηλεκτρολόγων μηχανικών (Χανιά ή Ξάνθη κατά προτίμηση)​


Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τον χρόνο σας!
Καλή συνέχεια!
Λ.​
φίλε καλησπέρα είχα το ίδιο πρόβλημα με εσένα πέρσι το μάθημα της χημείας θέλει πολύ διάβασμα και συνέπεια . Προσωπικά , το μάθημα το είχα λατρέψει και στο τέλος μου φαινόταν το πιο εύκολο από όλα τα μαθήματα γι αυτο κατάφερα και έγραψα 16,7 το μεγαλύτερο μου συνεπώς δεν είναι αναγκη να ανησυχείς κάτσε διάβασε και όλα θα πάνε καλά λύσε πολλές ασκήσεις και θα είσαι κομπλέ
 

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
Λοιπόν, η φίλη μου λέει Σαλτερή αν και έχει το κακό ότι σε βάζει κατευθείαν στο ψητό και δεν έχει διαβαθμισμένης δυσκολίας. Γι' αυτό ξεκίνα με του βιβλίου, δες κι αυτό που μου είπες ότι έχει η φίλη σου, και άμα θες κι άλλες ασκήσεις κοίτα και τον Σαλτερή. Για οτιδήποτε απορία έχεις μπορείς να χρησιμοποιείς το αντίστοιχο θρεντ που έχουμε εδώ και να σε βοηθήσουμε, ή στέλνε μου pm.
 

thecrazycretan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thecrazycretan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Λοιπόν, η φίλη μου λέει Σαλτερή αν και έχει το κακό ότι σε βάζει κατευθείαν στο ψητό και δεν έχει διαβαθμισμένης δυσκολίας. Γι' αυτό ξεκίνα με του βιβλίου, δες κι αυτό που μου είπες ότι έχει η φίλη σου, και άμα θες κι άλλες ασκήσεις κοίτα και τον Σαλτερή. Για οτιδήποτε απορία έχεις μπορείς να χρησιμοποιείς το αντίστοιχο θρεντ που έχουμε εδώ και να σε βοηθήσουμε, ή στέλνε μου pm.
Ευχαριστώ πολύ!
 
Top