Μεταπτυχιακό στο εξωτερικό

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Δεν κατανοω το conspiracy theory σου!

https://web.xrh.unipi.gr/cv/cv_gr/Staikouras_CV_gr.pdf


Απόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής
(1994-1998 )
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βαθμός Πτυχίου: 7.32 (Λίαν Καλώς)

<3 8)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hidd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hidd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
https://web.xrh.unipi.gr/cv/cv_gr/Staikouras_CV_gr.pdf


Απόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής
(1994-1998 )
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βαθμός Πτυχίου: 7.32 (Λίαν Καλώς)

<3 8)

Και?? Αν δεις το cv θα δεις οτι εκανε phd στο LSE και ηταν και καθηγητης εκει. Αυτο υποδυκνθει οτι στο κλαδο του μπορει οντως να ηταν πολυ καλος. Επισης μπορει να ηταν συνεπης και διαβαστερος σαν ατομο. Το γεγονος οτι διαφωνεις τις πολιτικες της κυβερνησης που ειναι μελος δεν συνδεεται με το κατα ποσο ηταν αξιος η οχι φοιτητης.
Το σοφισμα αυτο δεν μπορει να θεωρηθει καν επιχειρημα. Δεν σου λεω οτι τα πραγματα ειναι ιδανικα, σιγουρα μπορει να υπαρχουν αδικιες. Γι αυτο ομως και πανεπιστημια οπως Cambridge κλπ δεν κοιτανε μονο το βαθμο αλλα τη συνολικη εικονα. Καλως η κακως ο βαθμος ειναι το πιο σημαντικο δειγμα παραγωγικοτητας και ευφυίας. Οποιος θελει να παει στα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου , η λυση δεν ειναι να παραπονιεται και να γκρινιαζει αλλα να στρωσει το κολο του κατω και να παει οσο καλυτερα μπορει. Ξερω οτι στην ελλαδα το να διαβαζεις απο πρωτο ετος 5-8 ωρες τη μερα ειναι πολυ δυσκολο αυτα τα πανεπιστημια ομως αυτους τους μαθητες στοχευουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Μεγάλη μαγκιά ή φαύλος κύκλος οι αναβαθμολογήσεις; Το ίδιο ισχύει και για τη λογική του κόβομαι επίτηδες σε ένα μάθημα, γιατί δεν έχω ελπίδες να γράψω πολύ ψηλά.
Ασχολείσαι συνέχεια με εξετάσεις, μέσα σε ένα σύστημα που τις έχει θεοποιήσει.
Στη Βρετανία, αν κοπείς το Μάϊο, στην επανεξέταση του Αυγούστου παίρνεις τη βάση (4), ακόμα και αν γράψεις 10.
Αν κοπείς και τον Αύγουστο, όταν ξαναδώσεις το μάθημα τον επόμενο Μάϊο, αλλιώς δεν μπορείς να συνεχίσεις στο επόμενο έτος, το 4 σε ακολουθεί.
Όμως, σε σχέση με τα άριστα, όλα τα παραπάνω συνυπολογίζονται στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα.
Το άριστα στην Ελλάδα είναι 8,5+, ενώ στη Βρετανία είναι 7+. Ποιό είναι πιο δύσκολο, σε σχέση με τις βαθμολογίες;
Δε γνωρίζω. Το σίγουρο είναι ότι το ένα σύστημα σε πιέζει να προχωράς μπροστά, ενώ στο άλλο επιστρέφεις συνεχώς πίσω.

θα συμφωνούσα (απόλυτα μάλιστα) αν οι βαθμοί εδώ έμπαιναν όπως πρέπει....αλλά επειδή έχω δει πως μπαίνουν και το να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο δεν φαντάζει πλέον ως λύση, είναι άδικο να μην μπορώ να αναιρέσω το τρελό 5 που μου έβαλε ο ανίκανος καθηγητής στο δεύτερο έτος, ο οποίος κιόλας μου απαγόρεψε να ξαναδώσω το μάθημα...ναι, άλλο το άριστα εδώ κ άλλο εκεί...αλλά και άλλα τα δεδομένα;)
τέλος, το πως θα διαχειριστεί κάποιος τις σπουδές του είναι προσωπική επιλογή η οποία και θα καθορίσει την πορεία του...επομένως, για αυτόν που εκούσια θα γυρίζει μόνο πίσω έχοντας μια βαθμοθηρική πολιτική δε θα φταίει το σύστημα το οποίο θα προσφέρει μια διευκόλυνση, αλλά ο ίδιος...

όσο αφορά τη συζήτηση για το βαθμό πτυχίου, νομίζω ότι αν εξαιρέσουμε πανεπιστήμια τύπου Stanford, Columbia, Cambridge, MIT κλπ, είναι ασφαλές να πούμε ότι όντως ο βαθμός πτυχίου δεν αρκεί και κάποιος με 8.5 δε θα πρέπει να θεωρεί ούτε για μια στιγμή την είσοδό του δεδομένη αν μόνο αυτό έχει να προσφέρει...
Τα καλά πανεπιστήμια ψάχνουν ανθρώπους δημιουργικούς, δε σε βλέπουν μόνο ως έναν αριθμό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τη μανία αρκετών για τους βαθμούς. ...σαν να μην πέρασε μια μέρα από το γυμνάσιο. :P Η miro2 παρουσιάζει μια κατάσταση η οποία κρύβεται τεχνηέντως κάτω από το χαλί, όπως τόσα θέματα στη χώρα μας. Από την προσωπική εμπειρία μου, ένας βαθμός πτυχίου 8.5 δεν έχει καμία μα καμία διαφορά από έναν βαθμό 6. Αυτό συμβαίνει διότι ο τρόπος διδασκαλίας-εξέτασης των μαθημάτων σε προπτυχιακό επίπεδο θυμίζει 4η λυκείου. Επίσης όσο και αν φαίνεται παράδοξο σε κάποια Τμήματα υπάρχει συγκεκριμένη κατεύθυνση απέναντι στην φυσιογνωμία που προσπαθεί να δώσει ο σύλλογος ΔΕΠ. Παίζει ρόλο και η φυσιογνωμία της επιστήμης. Μιας και αναφερθήκατε έστω και ως παράδειγμα, στις θετικές επιστήμες, στα μαθηματικά... θεωρείτε ότι οι φοιτητές αυτοί με τον χαμηλό βαθμό είναι κατώτερης "στάθμης" από τους αντίστοιχους των 8.5 άλλων επιστημών; Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται οι πανελλήνιες της "ενέσιμης" μάθησης με την εξεταστική του εξαμήνου. Ούτε τα μόρια εισαγωγής παίζουν κάποιο ρόλο σχετικά με την ποιότητα του φοιτητή. Αλλού εστιάζεται το πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Μεγάλη μαγκιά ή φαύλος κύκλος οι αναβαθμολογήσεις; Το ίδιο ισχύει και για τη λογική του κόβομαι επίτηδες σε ένα μάθημα, γιατί δεν έχω ελπίδες να γράψω πολύ ψηλά.
Ασχολείσαι συνέχεια με εξετάσεις, μέσα σε ένα σύστημα που τις έχει θεοποιήσει.
Στη Βρετανία, αν κοπείς το Μάϊο, στην επανεξέταση του Αυγούστου παίρνεις τη βάση (4), ακόμα και αν γράψεις 10.
Αν κοπείς και τον Αύγουστο, όταν ξαναδώσεις το μάθημα τον επόμενο Μάϊο, αλλιώς δεν μπορείς να συνεχίσεις στο επόμενο έτος, το 4 σε ακολουθεί.
Όμως, σε σχέση με τα άριστα, όλα τα παραπάνω συνυπολογίζονται στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα.
Το άριστα στην Ελλάδα είναι 8,5+, ενώ στη Βρετανία είναι 7+. Ποιό είναι πιο δύσκολο, σε σχέση με τις βαθμολογίες;
Δε γνωρίζω. Το σίγουρο είναι ότι το ένα σύστημα σε πιέζει να προχωράς μπροστά, ενώ στο άλλο επιστρέφεις συνεχώς πίσω.

για ποια αγγλια λες γιατι εχει και ενα σωρο σχολες εντελως της πλακας το νησι ...αν μιλας για τα δεκα ξερω γω καλυτερα αλλο αυτο...δεν εχεις εμπειρια απο ελληνικα πανεπιστημια...στην ελλαδα υπαρχουν περισσοτερα μαθηματα σε προπτυχιακο επιπεδο...επισης υπαρχουν πολυ δυσκολες σχολες...π.χ ΗΜΜΥ ΕΜΠ,οι σχολες του φυσικου,της πληροφορικης ειναι σχολες δυσκολες και οι βαθμοι καθε αλλο παρα ευκολοι ειναι υψηλοι..θελει προσπαθεια ΣΟΒΑΡΗ,πολυ σοβαρη...

μην τα ισοπεδωνουμε ολα να χαρειτε..

για να κανεις μαστερ εξω σε κορυφη σχολη(να παρεις και υποτροφια εννοειται) ...θελει τα παντα βαθμολογια κ.λπ...υπαρχουν λιγες σχολες που εμμενουν κυριως στην βαθμολογια..αλλα οι περισσοτερες θελουν ολο το πακετο...εξωσχο δραστηριοτητες..συμμετοχη σε εργασιες...συστατικες και φυσικα βαθμολογια που οσο υψηλοτερη τοσο καλυτερο.

πολλοι κινεζοι εμφανιζονται με δεκαρια στο απολυτο στα πτυχια τους...οποτε οι αξιολογητες δεν δινουν μεγαλη σημασια σε αυτο..αντιθετως ενας βαθμος μεγαλος στην ελλαδα εχει αξια..π.χ ακομα και ο δασκαλακης που ελυσε τον γριφο του νας 9.98 πηρε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
τι διαφορά το 9.98 από το 10...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
το 10 ομως υπονοει πως τερματισε η βαθμολογια,αρα μπορω να παρω και 12...

το 9.98 σου λεει οκ τοσο...σχεδον τελειο...

οταν εχεις 20 αιτησεις κινεζων με δεκαρια και σου ρχεται και ο δασκαλακης με το 9.98 εχει διαφορα και οφειλεις να ψαξεις η εκαστοτε σχολη αν δινει τους βαθμους με το κιλο ή τι...

διαφορετικα μπορει να εγκρινεις εναν κινεζο να κοψεις τον δασκαλακη και μολις σου διεφυγε ο τυπος που ελυσε τον γριφο του νας και πληρωνεις για εναν κινεζο που απλα ανακυκλωνει την υλη

οπως επισης ειναι σαφες πως εχεις ενα αρχειο με τα αποτελεσματα και την πορεια στο πανεπιστημιο σου οσων δεχτηκες παλαιοτερα απο την εκαστοτε σχολη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
για ποια αγγλια λες γιατι εχει και ενα σωρο σχολες εντελως της πλακας το νησι ...αν μιλας για τα δεκα ξερω γω καλυτερα αλλο αυτο...δεν εχεις εμπειρια απο ελληνικα πανεπιστημια...στην ελλαδα υπαρχουν περισσοτερα μαθηματα σε προπτυχιακο επιπεδο...επισης υπαρχουν πολυ δυσκολες σχολες...π.χ ΗΜΜΥ ΕΜΠ,οι σχολες του φυσικου,της πληροφορικης ειναι σχολες δυσκολες και οι βαθμοι καθε αλλο παρα ευκολοι ειναι υψηλοι..θελει προσπαθεια ΣΟΒΑΡΗ,πολυ σοβαρη...

μην τα ισοπεδωνουμε ολα να χαρειτε..

για να κανεις μαστερ εξω σε κορυφη σχολη(να παρεις και υποτροφια εννοειται) ...θελει τα παντα βαθμολογια κ.λπ...υπαρχουν λιγες σχολες που εμμενουν κυριως στην βαθμολογια..αλλα οι περισσοτερες θελουν ολο το πακετο...εξωσχο δραστηριοτητες..συμμετοχη σε εργασιες...συστατικες και φυσικα βαθμολογια που οσο υψηλοτερη τοσο καλυτερο.

πολλοι κινεζοι εμφανιζονται με δεκαρια στο απολυτο στα πτυχια τους...οποτε οι αξιολογητες δεν δινουν μεγαλη σημασια σε αυτο..αντιθετως ενας βαθμος μεγαλος στην ελλαδα εχει αξια..π.χ ακομα και ο δασκαλακης που ελυσε τον γριφο του νας 9.98 πηρε...
Δεν κατάλαβα αν διαφωνούμε κάπου.
Δεν έκανα κάποια αξιολόγηση των Ελληνικών και των Βρετανικών πανεπιστημίων.
Και στην Ελλάδα και στη Βρετανία υπάρχουν πανεπιστήμια κορυφαία, καλά, μέτρια και κακά.
Υπάρχουν πανεπιστήμια και τμήματα πολύ δύσκολα, μέτριας δυσκολίας και εύκολα.
Εγώ όμως μίλησα για άλλο πράγμα.
Μίλησα για δυο διαφορετικά συστήματα βαθμολόγησης.
Ποιά είναι η γνώμη σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
παρερμηνευσα,σε διαβασα βιαστικα..ειχα και ποσα παραθυρα ανοιχτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Καλησπέρα.Ξέρει κανείς για μεταπτυχιακό άν εκτός απο τους βαθμούς παίζει ρόλο και ο χρόνος απόκτησης του πτυχίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Οι απόψεις διίστανται. Καθηγήτρια στη σχολή έχει πει ότι θα προτιμηθεί ένας πτυχιούχος για μάστερ στο εξωτερικό αν έχει τελειώσει στα 4 χρόνια και έχει πτυχίο 7, παρά ένας που θα έχει τελειώσει στα 6 με πτυχίο 9. Αλλοι λένε πως 5 χρόνια με ένα πτυχίο πάνω από 7,5 είναι μια χαρά και από χρόνο και από βαθμολογία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Αυτό ισχύει και για Ελλάδα η εδώ είναι πιο χαλαρά τα πράγματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cydonian Knight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Cydonian Knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Εδώ, περισσότερο ρόλο νομίζω παίζει ο βαθμός που έχει ένα σημαντικό ποσοστό στη γενική αξιολόγηση του υποψηφίου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Οι απόψεις διίστανται. Καθηγήτρια στη σχολή έχει πει ότι θα προτιμηθεί ένας πτυχιούχος για μάστερ στο εξωτερικό αν έχει τελειώσει στα 4 χρόνια και έχει πτυχίο 7, παρά ένας που θα έχει τελειώσει στα 6 με πτυχίο 9. Αλλοι λένε πως 5 χρόνια με ένα πτυχίο πάνω από 7,5 είναι μια χαρά και από χρόνο και από βαθμολογία...

H καθηγήτρια στη σχολή δεν έχει κανένα ένσημο γι' αυτό να μην ακούς αυτούς τους ανθρώπους να μιλούν για αγορά εργασίας. Οι απόψεις τους είναι πιθανοτικές. ;) Ο χρόνος κτήσης πτυχίου, ειδικά στην Ελλάδα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ας φτιάξουν πρώτα το Πανεπιστήμιο σε απλά και βασικά θέματα...Στην αγορά δεν παίζουν ρόλο τα τυπικά προσόντα όσο τι γνωρίζει κάποιος, τι επιστήμη έχει σπουδάσει,κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Κατά την προσωπική μου άποψη, τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα είναι πολύ καλά. Αν βέβαια κάποιος έχει την οικονομική άνεση και επιθυμεί κάτι πολύ εξειδικευμένο (λ.χ. ρομποτική), δεν θα ήταν άσχημο να κάνει ένα μάστερ στο εξωτερικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Καλό θα ήταν να επισημανθεί μια λεπτομέρεια: Το γεγονός ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν είναι super markets πτυχίων, δεν αντιμετωπίζουν τον φοιτητή ως πελάτη.


  • Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο δυσκολίας των μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα τουλάχιστον για τις Θετικές Επιστήμες που ξέρω θέλουν πολλά κιλά όρχεις και υπομονή για να ανταπεξέλθει κάποιος. Συνήθως τα 2/3 των εγγεγραμμένων μεταπτυχιακών φοιτητών σε κάθε πρόγραμμα (με μετρήσεις) τα παρατάνε. Υπάρχει δηλαδή, μια δυσαναλογία εισακτέων και πτυχιούχων. Οι πτυχιούχοι μεταπτυχιακού τίτλου σε κάθε 2ετία, είναι ελάχιστοι.
  • Επίσης η απουσία της πελατειακής νοοτροπίας συνεπάγεται απουσία εκπτώσεων στην προσφερόμενη γνώση. Οι καθηγητές δεν ρίχνουν το επίπεδο των σπουδών, στο επίπεδο των πτυχιούχων που αποφασίζουν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές. Διδάσκουν στο επίπεδο που επιτάσσει η τρέχουσα διεθνής επιστημονική έρευνα. Αυτό μπορεί να ελεγχθεί από την συνιστώμενη διεθνή βιβλιογραφία και την ύλη ανά μεταπτυχιακό μάθημα. Επίσης στο Ακαδημαϊκό καταθετήριο του κάθε Ελληνικού Πανεπιστημίου υπάρχει ψηφιακό αρχείο (με copyrights) με τις διπλωματικές εργασίες και εκεί φαίνεται ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της αξιέπαινης δουλειάς πολλών Ελλήνων (και όχι μόνο) φοιτητών στη λήψη του μεταπτυχιακού διπλώματος.

Κάτι θετικό που έχει η χώρα μας εν μέσω οικονομικής κρίσης και στοχευμένης ισοπεδωτικής επίθεσης των Πανεπιστημίων της, θα πρέπει να το προβάλλουμε. Δεν είναι όλα τόσο μαύρα όσο κάποιοι θέλουν να είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeRtr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GeorgeRtr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Καλό θα ήταν να επισημανθεί μια λεπτομέρεια: Το γεγονός ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν είναι super markets πτυχίων, δεν αντιμετωπίζουν τον φοιτητή ως πελάτη.

Α τώρα άλλα πτυχία ξένων χωρών παίρνονται από super markets ε ; 'Οταν τα έλεγα εγώ σας πείραζε. Ok w/e.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Όχι απλά θέλει πολύ ψάξιμο που θα σπουδάσει κάποιος στο εξωτερικό. Δεν σημαίνει ότι εξωτερικό = ποιότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
  • Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο δυσκολίας των μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα τουλάχιστον για τις Θετικές Επιστήμες που ξέρω θέλουν πολλά κιλά **** και υπομονή για να ανταπεξέλθει κάποιος.


  • Πράγματι. Εσύ μιλάς βέβαια για άλλα κιλά. Πάντως εγώ έχω να σου πω ότι, όταν ξεκίνησα το μεταπτυχιακό, ήμουν 58 κιλά και μέσα σε ενάμιση χρόνο έχω φτάσει στα 53 χωρίς να κάνω καμία δίαιτα. Σ' αυτό βέβαια μπορεί να φταίει κι ο θυροειδής. Άσχετο! Και μην φανταστείς ότι κάνω μεταπτυχιακό σε κανένα πρωτοκλασάτο πανεπιστήμιο, τύπου Νομικής, Ιατρικής ή Πολυτεχνείου κτλ.. Στο ΕΑΠ το κάνω και διαβάζω γύρω στις 6 ώρες καθημερινά. Τα Σαββατοκύριακα δε φτάνω και το εννιάωρο. Δεν παραπονούμαι γι' αυτό. Τα καλά εν κόποις κτώνται. Επόμενο είναι να έχει πολλές απαιτήσεις το μεταπτυχιακό. Έτσι κρατάει και το επίπεδό του, όπως πολύ σωστά προανέφερες. :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλό θα ήταν να επισημανθεί μια λεπτομέρεια: Το γεγονός ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν είναι super markets πτυχίων, δεν αντιμετωπίζουν τον φοιτητή ως πελάτη.

Σουπερ Μαρκετ πτυχίων τι είναι αυτά που λες;; Αυτό ισχύει για τη σαβούρα των ξένων πανεπιστημίων καθώς υπάρχουν πολλές δεκάδες ίσω και εκαντοντάδες αξιόλογων πανεπιστημίων τα οποία είναι πάρα πολύ καλύτερα από τα ελληνικά και αξίζει να προτιμηθούν, εαν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top