Μεταπτυχιακό Κλινική Ψυχολογία Εκπα

avatar20

Νεοφερμένος

Η avatar20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Ενδιαφέρομαι να δώσω εξετάσεις για το μεταπτυχιακό της κλινικής του εκπα αλλά αναρωτιέμαι ένα δεν αρκεί η κατά μονας προετοιμασία και χρειάζεται και η υποστήριξη από φροντιστήριο. Γνωρίζει κάποιος κάτι ή έχει κάποια γνώμη για αυτό;
Σας ευχαριστώ
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Φροντιστήριο για εξετάσεις μεταπτυχιακού;

Ειλικρινά πρώτα φορά το ακούω και είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής.
 

avatar20

Νεοφερμένος

Η avatar20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
ναι μέσα σε μια έρευνα που έκανα συνειδητοποίησα ότι υπάρχει κάτι ανάλογο και είπα να το διερευνησω τι γίνεται τι ισχύει
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
ναι μέσα σε μια έρευνα που έκανα συνειδητοποίησα ότι υπάρχει κάτι ανάλογο και είπα να το διερευνησω τι γίνεται τι ισχύει
Μάλλον κάποιος φροντιστηριατζής ψάχνει για εύκολα θύματα.

Και από την στιγμή που σε έβαλε σε σκέψεις, μάλλον πέτυχε.
 

avatar20

Νεοφερμένος

Η avatar20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
δεν ξέρω εγώ το σκέφτομαι από τη πλευρά του ανταγωνιστικου πλεονεκτήματος αλλά μπορεί αν έχεις δίκιο
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
δεν ξέρω εγώ το σκέφτομαι από τη πλευρά του ανταγωνιστικου πλεονεκτήματος αλλά μπορεί αν έχεις δίκιο
Τα μεταπτυχιακά δεν είναι αποκλειστικά γραπτός διαγωνισμός, αλλά εξετάζονται και ολιστικά τα προφίλ των υποψηφίων.