Μετάβαση από ΕΠΑΛ σε ΓΕΛ

Ilias__

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Επισης μιας που μιλάμε γενικα για τα γενικής,βιολογια ειναι δυσκολη στη β; Θυμάμαι κατι ωραια που κάναμε με το dna στη γ γυμνασίου τέτοια θα εχει ή πιο δυσκολα;
Από όσο θυμάμαι έχει για ομοιόσταση,ανασοποιητικο σύστημα, και κάτι με τροφικές αλυσίδες που παίζει αρκετά στην τράπεζα θεμάτων
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Επισης μιας που μιλάμε γενικα για τα γενικής,βιολογια ειναι δυσκολη στη β; Θυμάμαι κατι ωραια που κάναμε με το dna στη γ γυμνασίου τέτοια θα εχει ή πιο δυσκολα;
Γραφής εξετασεισ στην Β και όχι DNA δεν έχει. έχει για το περιβάλλον, την εξέλιξη, την υγεία και της αμυνες του οργανισμού. Αλλά ο βαθμός της βιολογιας (μέσος όρος προφορικων και γραπτου) συμψηφιζεται με την φυσική γενικής και την χημεία γενικής δηλαδή δεν επιρεαζει πολυ τον Γενικό βαθμό
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Γραφής εξετασεισ στην Β και όχι DNA δεν έχει. έχει για το περιβάλλον, την εξέλιξη, την υγεία και της αμυνες του οργανισμού. Αλλά ο βαθμός της βιολογιας (μέσος όρος προφορικων και γραπτου) συμψηφιζεται με την φυσική γενικής και την χημεία γενικής δηλαδή δεν επιρεαζει πολυ τον Γενικό βαθμό
Α οκ τοτε,η εξέλιξη μπορει να ειναι ωραια,
Από όσο θυμάμαι έχει για ομοιόσταση,ανασοποιητικο σύστημα, και κάτι με τροφικές αλυσίδες που παίζει αρκετά στην τράπεζα θεμάτων
Τροφικες αλυσίδες κάναμε αλλα ηταν φουλ βαρετές. Τωρα ομοιοσταση δεν έχω ιδεα τι ειναι.
 

Ilias__

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
ομοιοσταση δεν έχω ιδεα τι ειναι.
Είναι το πρώτο μάθημα και λέει πως ο οργανισμός διατηρεί σταθερές κάποιες λειτουργίες πχ να διατηρεί σταθερή την θερμοκρασία. Παλιά το κάνανε και στο Γυμνάσιο όταν ήμουν τώρα δεν ξέρω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ηταν φουλ βαρετές
Ήταν όντως προσωπικά δεν μου άρεσαν καθόλου επίσης θα κάνετε και ένα κεφάλαιο για την εξέλιξη και τον Δαρβίνο αλλά είναι το τελευταίο και πολλοί δεν το κάνουν
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Το περιβάλλον οικοσύστηματα και τροφικές αλυσίδες μου φαίνονταν τα πιο εύκολα γιατί συνήθως βάζουν ασκήσεις και όχι τόσο θεωρία

Τροφικες αλυσίδες κάναμε αλλα ηταν φουλ βαρετές.
Εντάξει όπως το δει ο καθένας αν και δεν νομίζω να τα κάναμε τόσο αναλυτικά στο Γυμνάσιο.
Τώρα θα κάνεις και κάτι πυραμίδες πληθυσμου - μάζας - ενέργειας


για την εξέλιξη και τον Δαρβίνο αλλά είναι το τελευταίο και πολλοί δεν το κάνουν
Σε εμάς είπαν SOS ο Δαρβίνος ειδικά με την τράπεζα θεμάτων
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Το περιβάλλον οικοσύστηματα και τροφικές αλυσίδες μου φαίνονταν τα πιο εύκολα γιατί συνήθως βάζουν ασκήσεις και όχι τόσο θεωρία


Εντάξει όπως το δει ο καθένας αν και δεν νομίζω να τα κάναμε τόσο αναλυτικά στο Γυμνάσιο.
Τώρα θα κάνεις και κάτι πυραμίδες πληθυσμου - μάζας - ενεργειας
Καλό αυτο με ασκήσεις, όσο για τα αλλα εμάς μας έκανε. Ειχαμε μια εξαιρετική καθηγήτρια που πραγματικά τη συμπάθησα και μας έκανε διαφορά. Μέσα σε αυτά και πώς να υπολογίζουμε την ενέργεια. Τη μάζα δε θυμάμαι. Όμως αυτα ακουστά τα εχω,κάναμε και διαφορετικές αλυσίδες. Τωρα εντάξει οκ,εμένα μου αρκεί οτι ειναι κομπλέ και οτι βγαίνουν,γιατι δε σκοπεύω να πολυδιαβασω.
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
δε σκοπεύω να πολυδιαβασω
Νομίζω ότι είχα υπολογίσει ότι η βιολογία στην Β λυκείου μετράει 3% στον γενικό μέσο όρο δηλαδή περίπου 0.5 παραπάνω στον μέσο όρο θα έχεις εάν έχεις 18-19 βιολογια απο οτι 0.

Εγώ την είχα βάλει στον αυτόματο διάβαζα μόνο όταν θα έλεγα μάθημα δηλαδή όταν έβλεπα κάποιο SOS κεφάλαιο (πχ Δαρβίνος) και εξετάσεις εστι πήγα με μια ανάγνωση την πρωιγουμενη μέρα.
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Νομίζω ότι είχα υπολογίσει ότι η βιολογία στην Β λυκείου μετράει 3% στον γενικό μέσο όρο δηλαδή περίπου 0.5 παραπάνω στον μέσο όρο θα έχεις εάν έχεις 18-19 βιολογια απο οτι 0.

Εγώ την είχα βάλει στον αυτόματο διάβαζα μόνο όταν θα έλεγα μάθημα δηλαδή όταν έβλεπα κάποιο SOS κεφάλαιο (πχ Δαρβίνος) και εξετάσεις εστι πήγα με μια ανάγνωση την πρωιγουμενη μέρα.
Οκ τοτε,καλα αν ειναι ενδιαφέρουσα θα διαβάζω έτσι απλά γιατι μου καπνισε. Απλα επειδη δεν ξερω και τη γράφουμε εξετάσεις,να δω αν θα τα βγάλω πέρα. Για τα αλλα ταμαθηματα δεν ανησυχώ,αρχαια και ιστορια θεωρώ το εχω γενικής,μαθηματικα τα λατρεύω και φυσικη/χημεια έχουμε ελαστικούς καθηγητες αφότου δεν τα γράφουμε στο τέλος.
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Οκ τοτε,καλα αν ειναι ενδιαφέρουσα θα διαβάζω έτσι απλά γιατι μου καπνισε. Απλα επειδη δεν ξερω και τη γράφουμε εξετάσεις,να δω αν θα τα βγάλω πέρα. Για τα αλλα ταμαθηματα δεν ανησυχώ,αρχαια και ιστορια θεωρώ το εχω γενικής,μαθηματικα τα λατρεύω και φυσικη/χημεια έχουμε ελαστικούς καθηγητες αφότου δεν τα γράφουμε στο τέλος.
Εάν έχεις τελικό βαθμό 12 στην βιολογια αντί να έχεις 19 θα σε επιρεση κατά 0.2 (δηλαδή εάν έχεις 17 θα μπορούσες να έχεις 17.2 με βιολογια 19 αντί 12) δηλαδή καμία σημαντική διαφορά εάν όμως έχεις 19.6 το 19.8 μπορεί να κρίνει τον σημαιοφόρο
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Οκ θα το εχω υπόψιν μου. Φέτος το πηγα καλα έβγαλα 19.3,ας ελπίσουμε οτι κι οι επόμενες 2 χρονιές θα κυλήσουν ομαλα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.867 μηνύματα.
Ήταν παντα έτσι τα πράγματα στα επαλ;
Στο μυαλό των περισσότερων τα ΕΠΑΛ αποτελούν την εύκολη λύση να πάρουν ένα χαρτί για να μην θεωρούνται αγράμματοι, αλλά χωρίς να φάνε στην μάπα τις απαιτήσεις ενός ΓΕΛ.

Κοινώς τα παιδιά από όλες τις κατεστραμμένες οικογένειες με πλήρη αδιαφορία για τα παιδιά, καταλήγουν στο ΕΠΑΛ.

Φυσικά αυτή η κατάσταση έχει υποβαθμιστεί τρομερά το επίπεδο αλλά και τον ρόλο των ΕΠΑΛ, καθώς ο σκοπός τους δεν ήταν να αποτελούν την εύκολη επιλογή, αλλά να αποτελούν μια διέξοδο από νωρίς για όσα παιδιά θέλανε μια πιο τεχνική εκπαίδευση.
 

anna_6

Νεοφερμένο μέλος

Η anna_6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Για την Α λυκείου θα πω πως ναι, με λίγη προσοχή στα αρχαία. Τώρα για Β λυκειου δεν ξέρω 🥲 αναμένω
Της γενικής μια χαρά θα είσαι με λιγότερη προσοχή μόνο μετάφραση και ερμηνευτικά χωρίς εξετασεις
Εάν είσαι θεωρητική... κατεύθυνσης δεν ξέρω...
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Για την Α λυκείου θα πω πως ναι, με λίγη προσοχή στα αρχαία. Τώρα για Β λυκειου δεν ξέρω 🥲 αναμένω
Τι εννοεις με λίγη προσοχη;;; Αντε γραμματική να πάει στο "καλο" τη ξέρεις από γυμνασιο. Λεξιλόγια οκ μαθαίνεις αρχικούς και ειναι τέλεια,αλλα ερμηνευτικά και συνταξη; Ερμηνευτικά που μαθαίνεις απαντήσεις από οεφε πανω-κατω για κάθε μάθημα και τα σχόλια από πισω;; Σύνταξη που...ειναι σύνταξη!! Πού το βρίσκεις το "λίγη προσοχη"; Ειναι άθλος να γράψεις πάνω από 17 θεωρώ,τωρα αν μιλάς για κάνα 12 με 14 τοτε αλλάζει το πράγμα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.867 μηνύματα.
Τα καλά νέα πάντως είναι πως τα αρχαία θα μειωθούν σε ώρες στο ΓΕΛ.
Γενικότερα για εμένα τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα θα έπρεπε να υπάρχουν :

Γλώσσα
Μαθηματικά
Οικονομικά
Φυσικές επιστήμες

Και απλά να γίνεται στο καθένα 1000 φορές πιο ποιοτική δουλειά απο ο,τι γίνεται σήμερα με ύλη πιο στοχευμένη ανά τάξη στην ουσία και όχι σε λεπτομέρειες που ούτε αίσθηση κάνουν αλλά ούτε μένουν μετά απο χρόνια. Εαν μπουν σωστά οι βάσεις όποιος έχει ενδιαφέρον θα ψαχτεί παραπάνω είτε απο μόνος είτε επιλέγοντας περισσότερα μαθήματα...αρκεί να μπουν σωστά οι βάσεις όμως. Σήμερα αυτό δεν γίνεται, και παρά τις άπειρες ώρες μαθημάτων μαθηματικών, αρχαίων κτλπ. τελικά ελάχιστα εφόδια αποκτούνται για την μετέπειτα ζωή.
 

Drscientist

Νεοφερμένο μέλος

Ο Drscientist αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.867 μηνύματα.
Πιστεύεις ότι θα γίνει; Έχει βγει επίσημη απόφαση; Οι φιλόλογοι αντιδρούν πολύ έντονα...
Επίσημα δεν ξέρω εάν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση αλλά αυτό ακούγεται από την υπουργό, και αυτές οι ώρες θα πάνε λένε σε μάθημα οικονομίας.

Η αντίδραση των φιλόλογων είναι αναμενόμενη και η διαμαρτυρία έχει να κάνει κυρίως με τεχνικό οικονομικούς παράγοντες από την σκοπιά τους παρά με εκπαιδευτικούς. Ούτως ή άλλως όλοι ξέρουμε πως τα αρχαία όπως διδάσκονται σήμερα δεν έχουν ουσιαστική συνεισφορά στην καλλιέργεια των αξιών. Σε ένα παράλληλο σύμπαν που διδάσκονταν σωστά, ίσως.

Γενικότερα είναι εξειδικευμένο μάθημα όμως. Χρήσιμο για όποιον θέλει να εμβαθύνει στις βάσεις της γλώσσας αλλά όχι για τους υπόλοιπους.

Ομοίως η ύλη των μαθηματικών θέλει αναδιάρθρωση. Πρέπει να ξεχωρίσουν αυτά που έχουν νόημα για να την πλειοψηφία από τα πιο εξειδικευμένα.

Αυτό δεν το προτείνω σε ένα πλαίσιο τύπου αυτό είναι χρήσιμο το τάδε όχι. Όλα είναι χρήσιμα και ωραία. Δυστυχώς όμως ο χρόνος είναι περιορισμένος και είναι σημαντικό να υπάρχουν προτεραιότητες. Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο και μόνο το να ξέρεις ας πούμε πως να λύνεις μια απλή εξίσωση είναι πιο σημαντικό από τα κριτήρια ισότητας τριγώνων. Γιατί το πρώτο θα το χρησιμοποιήσουν όλοι στην ζωή τους κάποια στιγμή, ενώ το δεύτερο, είναι λίγο πιο ιδιαίτερη γνώση. Παράδειγμα φυσικά αυτό έτσι...
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Δυστυχώς όμως ο χρόνος είναι περιορισμένος
Γι αυτο ακριβώς δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουμε μαθήματα επιλογής. Στο πανεπιστήμιο στο πρόγραμμα σπουδών έχετε κάποια υποχρεωτικά ναθημα και κάποια επιλογής. Γιατι δεν ειναι έτσι και το λυκειο; Θα μπορούσαν απλα να αυξήσουν λίγο το ωράριο στο γυμνάσιο και δημοτικό έτσι ωστε τα παιδιά να πάρουν βάσεις σε πανω-κατω όλες τις επιστημες και μετα στο λύκειο να διαλέγουν να εμβαθύνουν. Να υπάρχουν κάποια βασικά μαθήματα όπως πρότεινες πριν(γλωσσα,μαθηματικα,οικονομια+πολιτική παιδεια και ιστορια) και έπειτα διαλέγουν. Θέλουν αρχαια,θέλουν λατινικα,θέλουν φυσική,θέλουν αστρονομία,θέλουν κοινωνιολογια κτλ. Έτσι θα διδάσκονταν περισσότερα μαθήματα και ο καθε μαθητής θα μπορούσε να βρει κάτι που του ταιριάζει. Ως προς τα πανεπιστήμια θα μπορούσαν να βγάλουν προκήρυξη τι μαθήματα θέλουν και τι βαθμό. Αυτο ειναι τοσο δυσκολο;
 

Ilias__

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Γι αυτο ακριβώς δεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουμε μαθήματα επιλογής. Στο πανεπιστήμιο στο πρόγραμμα σπουδών έχετε κάποια υποχρεωτικά ναθημα και κάποια επιλογής. Γιατι δεν ειναι έτσι και το λυκειο; Θα μπορούσαν απλα να αυξήσουν λίγο το ωράριο στο γυμνάσιο και δημοτικό έτσι ωστε τα παιδιά να πάρουν βάσεις σε πανω-κατω όλες τις επιστημες και μετα στο λύκειο να διαλέγουν να εμβαθύνουν. Να υπάρχουν κάποια βασικά μαθήματα όπως πρότεινες πριν(γλωσσα,μαθηματικα,οικονομια+πολιτική παιδεια και ιστορια) και έπειτα διαλέγουν. Θέλουν αρχαια,θέλουν λατινικα,θέλουν φυσική,θέλουν αστρονομία,θέλουν κοινωνιολογια κτλ. Έτσι θα διδάσκονταν περισσότερα μαθήματα και ο καθε μαθητής θα μπορούσε να βρει κάτι που του ταιριάζει. Ως προς τα πανεπιστήμια θα μπορούσαν να βγάλουν προκήρυξη τι μαθήματα θέλουν και τι βαθμό. Αυτο ειναι τοσο δυσκολο;
Μαθήματα επιλογής υπήρχαν παλιά αλλά δυστυχώς τα κατάργησαν. Θεατρολογία, Γεωλογία, Σχέδιο Γραμμικό και Ελεύθερο (που ήταν και είναι πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα), Ιστορία της Τέχνης, Στοιχεία Αστρονομία και Διαστημικής κλπ
 

Stelios1231

Νεοφερμένο μέλος

Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Μαθήματα επιλογής υπήρχαν παλιά αλλά δυστυχώς τα κατάργησαν. Θεατρολογία, Γεωλογία, Σχέδιο Γραμμικό και Ελεύθερο (που ήταν και είναι πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα), Ιστορία της Τέχνης, Στοιχεία Αστρονομία και Διαστημικής κλπ
Ένα καλο πραγμα ειχε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και αυτί το χάλασαν,ήμαρτον.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top