Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

Hey Joy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Hey Joy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 306 μηνύματα.
κανενας δν αντιλεγει οτι καθε γνωση ειναι χρησιμη και θα τη χρειαστουμε καποια στιγμη στη ζωη μας..απλως εγω (για τους παραπανω λογους)δν θεωρω το πως κανει το επιμπρημι γ προσωπο προστακτικη γνωση.υπαρχουν πολυ πιο ουσιωδη πραγματα για ν καθενα.επειδη αναφερθηκε πριν ο homo universalis εχω να σας ρωτησω με μεγαλη περιεργεια ποιος απο σας πιστευει οτι το σημερινο ελληνικο σχολειο υπηρετει τις ιδεες και τα προτυπα της αναγεννησης και του διαφωτισμου..γτ κυκλοφορωντας χρονια σε διαδρομους σχολειων και ξεροντας απο αλλους τι γινεται στους διαδρομους των πανεπιστημιων δεν ειδα ποτε κανεναν ανερχομενο da vinci ή Βολταιρο παρα μονο βαθμοθηρες με τυποποιημενες γνωσεις που τις ξεχνουν 1 μηνα μετα..
Πω πω πεστα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
+1!



Ντάξει δεν σε πέρνει εσένα να μιλάς πολύ για ωριμότητα :P:P:P.

Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ ότι όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά, αλλά έτσι όπως τα έχουν διαμορφώσει τα βιβλία και την ύλη, είναι τόση πολύ που ξεχνιέται εύκολα και δεν μένει τίποτα στα παιδιά από τα μαθημάτα που δεν τους ενδιαφέρουν. Πιστεύω θα έρπεπε να διδάσκωνται πιο ελαστικά ή έστω πιο αναλυτικά, παρά αυτό το χάος "Βάζω 500 πράγματα λέω 2-3 πράγματα και τελείωσα" χωρίς ούτε παραδείγματα όπως πειράματα σε θετικά μαθήματα να γίνονται ούτε τίποτα. Και όσο για τα αρχαία, είσαι ακόμα Α Γυμνασίου, ρώτα και εμένα στην Ά Λυκείου, που έκλεισα 13.5 ώρες διαβάσματος και ακόμα διαβάζω για τις εξετάσεις, χώρια που είναι πανδύσκολα ενώ στο Γυμνάσιο ήταν γελοία...

Μιλάει ο πάτσος... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Στην τελική όμως τι είναι χρήσιμο?
Σε μένα είναι χρήσιμα η βιολογία και η χημεία σε άλλον μπορεί να είναι τα αρχαία σε άλλον η γυμναστική σε άλλον το ΣΕΠ κτλ..
Από την άλλη δείτε το πρακτικά το θέμα: Πως θα θεωρήσουμε ποια μαθήματα είναι χρήσιμα και ποια άχρηστα (καθαρά υποκειμενικό το θέμα)? Πότε θα γίνεται ο διαχωρισμός και η επιλογή από τους μαθητές? Από το γυμνάσιο που σχεδόν όλα τα παιδιά δεν ξέρουν επακριβώς τι θέλουν? Και αν κάποιος αλλάξει γνώμη στην πορεία τι γίνεται? Αν πχ κάνει μαθηματικά και θέλει να ασχοληθεί με τα αρχαία, θα πρέπει να σκοτωθεί στο διάβασμα για να φτάσει σε αξιόλογο επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβώς γι'αυτό δεν επιτρέπεται η πλήρης κατευθυνσιοποίηση και ειδίκευση στην εκπαίδευση. Η ελευθερία της επιλογής κατοχυρώνεται μέσα από τη γενική και όχι την ειδική εκπαίδευση. Είναι τουλάχιστον ανεύθυνο για μια πολιτεία, νομίζω, να αναγκάζει παιδιά σε τόσο δύσκολο ηλικία να πάρουν αποφάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
οπως ειπα και πριν οι περισσοτερες γνωσεις που αποκομιζονται απο τη γενικη παιδεια ειναι ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ..με την επιλογη κατευθυνσης (ειδικα στην τριτη λυκειου)σβηνεται οποιοδηποτε αλλο ενδιαφερον πανω στα υπολοιπα μαθηματα γτ πολυ απλα οσοι εμαθαν κατι αλλο το εχουν ξεχασει μιας και ειναι προσηλωμενοι στη τελειοποιηση των μαθηματων της κατευθυνσης..κανεις δε λεει να επιλεγεται κατευθυνση απο το γυμνασιο!απλα να μν ειναι τοσο μεγαλος ο φορτος των γενικων μαθηματων για οσους μονο εχουν ηδη επιλεξει τη πορεια τους(εγω πχ απο τη πρωτη γυμνασιου ηξερα οτι θεωρητικη αποκλειεται να παρω..θα προτιμουσα λοιπον αντι να σπαταλω ωρες διαβαζοντας συντακτικο κ γραμματικη να τελειοποηιθω στα μαθηματικα κ την φυσικη)..ειναι κοροιδια η γενικη παιδεια στην χωρα μας και ενας απο τους λογους ειναι ο πανηλιθιος σχεδιασμος εκπαιδευτικης πολιτικης..οσοι ελληνες επιστημονες εχουν ερωτηθει για το ελληνικο σχολειο ειπαν τα χειροτερα..δν ειναι τυχαιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το γεγονός οτι η Γενική Παιδεία αντιμετωπίζει τόσα προβλήματα οφείλεται απλά και μόνο στο γεγονός οτι υπάρχει έντονη εξειδίκευση. Δεν οφείλεται στο γεγονός οτι υπάρχει Γενική Παιδεία που όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί, αλλά και να μονοπωλήσει την εκπαίδευση μέχρι τα 18. Και όχι, δε μπορείς να αποκλείεις τη λογική των μισών επιστημών της ανθρωπότητας όντας ένα σχεδόν αγράμματο δωδεκάχρονο παιδάκι. Και γραμματική και συντακτικό και τα πάντα χρειάζεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftkox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Είναι σίγουρο ότι στο γυμνάσιο είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ να λαμβάνεις ευρεία μόρφωση, χρειάζεσαι όλα τα μαθήματα. Δυστυχώς μερικά μαθήματα ουσιώδη (π.χ. πληροφορική, ΣΕΠ, γυμναστική) καταντάνε η ώρα του παιδιού απ' ότι θυμάμαι. Στο λύκειο πάλι νομίζω ότι η κατευθύνσεις είναι αναγκαίες. Δε νοείται φοιτητής πολυτεχνικής/θετικής σχολής που να μην έχει εμβαθύνει στην ανάλυση, όπως δε νοείται φιλόλογος που να μην έχει μεταφράσει άγνωστο κείμενο στο σχολείο του. Παράλληλα, είναι πρακτικά αδύνατο κάποιος να εμβαθύνει ΚΑΙ στα μαθηματικά, ΚΑΙ στα αρχαια ΚΑΙ στη βιολογία ΚΑΙ στο ΑΟΔΕ κλπ κλπ. ταυτόχρονα. Συνεπώς είναι αναγκαία η εξειδίκευση στο λύκειο.
Δεν υποστηρίζω ούτε την εξειδίκευση από την πρώτη λυκείου ούτε την κατάργηση των κατευθύνσεων, απλά τουλάχιστον μέχρι και τη 2α λυκείου όπου δεν υπάρχει το άγχος των πανελληνίων πρέπει στη γενική παιδεία να γίνεται ουσιαστικό μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από quertyuiop2:
Μιλάει ο πάτσος... :D
Τώρα αυτό ήταν αστείο?Να ξέρω να γελάσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
Το γεγονός οτι η Γενική Παιδεία αντιμετωπίζει τόσα προβλήματα οφείλεται απλά και μόνο στο γεγονός οτι υπάρχει έντονη εξειδίκευση. Δεν οφείλεται στο γεγονός οτι υπάρχει Γενική Παιδεία που όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί, αλλά και να μονοπωλήσει την εκπαίδευση μέχρι τα 18. Και όχι, δε μπορείς να αποκλείεις τη λογική των μισών επιστημών της ανθρωπότητας όντας ένα σχεδόν αγράμματο δωδεκάχρονο παιδάκι. Και γραμματική και συντακτικό και τα πάντα χρειάζεσαι...

αγραμματο μεν 16χρονο δε:P..που ειδες να λεω πως δε χρειαζομαστε τη γραμματικη κ το συντακτικο?ελεος εγω δν βλεπω καλα?ειπα οτι δν χρειαζεται να δινεται βαρος σε ανουσιες λεπτομερειες τους που προσφερουν τυποποιημενες γνωσεις εφοσον καποιος επιθυμει να διεισδυσει σε αλλους τομεις..δν το ξερα οτι απαγορευεται να εχουμε κλισεις κ να βαζουμε προτεραιοτητες στα μαθησιακα μας θεματα..το σχολειο με τη υποτιθεμενη γενικη παιδεια του ουσιαστικα "φυλακιζει" το εμφυτο παθος ,περιεργεια και ενδιαφερον του καθενος μας πανω σε εναν κλαδο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick-Firestorm

Νεοφερμένος

Ο Nick-Firestorm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
:))))))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 901443

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας
Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ τα τελευταία 8 χρόνια :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,078 μηνύματα.
Γιατί δηλαδή πρέπει εγώ να λιώσω στο διάβασμα, να διαβάζω περι μιγαδικούς αριθμούς και ταλαντώσεις ώστε να περάσω Πληροφορική???

Δεν μπορώ να το καταλάβω...
Γιατί αν δεν ξέρεις μιγαδικούς, μάλλον θα τα βρεις σκούρα στη σχολή Πληροφορικής. :)

Μα καλά, τι νομίζετε ότι θα πάτε να μάθετε σε μία σχολή Πληροφορικής; Τι είναι η μητρική, η CPU, η RAM και άλλες τέτοιες νηπιακές γνώσεις; :P
(άντε δείτε το πρόγραμμα σπουδών μιας οποιασδήποτε σχολής πληροφορικής ΤΕΙ/ΑΕΙ... )

btw, σχολείο δεν πάμε για να πάρουμε γνώσεις οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν πρακτικά (τουλάχιστον άμεσα) στην καθημερινή ζωή. Όπως είπε και ο miv, σκοπός είναι να μας εισάγουν έναν τρόπο σκέψης και να μας αναπτυχθεί η αντίληψη.
Πέρα από αυτό όμως και στον τομέα της εξειδίκευσης βοηθάνε αυτές οι γνώσεις καθώς σε εισάγουν στις διάφορες επιστήμες. Αργότερα μπορείς να διαπιστώσεις πια επιστήμη σου ταιριάζει περισσότερο και να την ακολουθήσεις (μαθηματικά, φυσική, φιλολογία, βιολογία, χημεία κτλ).


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick29

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Τίποτα από όσα μαθαίνουμε δεν είναι άχρηστο. Βοηθούν στην ανάπτυξη της σκέψης και της προσωπικότητάς μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

conn-a

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
τιποτα δεν παει χαμμενο!!ειναι καλο να μαθαινουμε τα παντα ποτε δεν ξερουμε ποτε θα μας χρειαστουν και ακομα και αν δεν μας χρειαστουν ποτε και μονο που θα εχουμε μπει στην λογικη επεξεργασιας και φιλτραρισματος των πληροφοριων που δεχτηκαμε απο τον πομπο ειναι αρκετο για να αναπτυχθει η κριτικη μας ικανοτητα παραπανω παρολαυτα τουλαχιστον εμενα μεχρι σημερα δεν εχει βρεθει κατι που να μην μου εχει χρησιμευσει και να ναι στην περιοδο που το μαθαινω ασχετο με αυτα που πρεπει να μαθω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

filipaster

Νεοφερμένος

Ο filipaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
ρε παιδια εκτος απο αυτο ειναι μερικα μαθηματα δεν περιεχουν και σωστες πληροφοριες..............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

happy i

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η happy i αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
ρε παιδια εκτος απο αυτο ειναι μερικα μαθηματα δεν περιεχουν και σωστες πληροφοριες..............

σε ποια μαθήματα αναφέρεσαι;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mimi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mimi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 120 μηνύματα.
αυτο το ακουγα ολη τη χρονια φετος απο συμμαθητες μου!ελεγαν πχ τι θα μου χρειαστουν τα ολοκληρωματα?μα ανοιγει το μυαλο,μαθαινεις να σκεφτεσαι, να αντιμετωπιζεις προβληματα,το μυαλο ειναι σε εγρηγορση(μιλω για μαθηματικα,φυσικη κτλ)Ας απολαυσουμε τα μαθηματα οσο σπαστικα και αν μας φαινονται μερικες φορες!Τελικα ομως πιστευω πως δεν ειναι τοσο τα μαθηματα που μας ενοχλουν οσο ο τροπος που διδασκονται και εξεταζονται!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το σχολικό πρόγραμμα και όλα τα μαθήματα.

ΧΑ. ΧΑ. ΧΑ. Δυστυχώς δεν έχεις πάει ακόμα Γ' λυκείου αδερφέ... Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θ' απογοητευτείς απ' τον χρησιμοθυρικό τρόπο που αντιμετωπίζονται ΟΛΑ τα μαθήματα εκεί... Αν έστω για μια στιγμή αισθανθείς ότι μαθαίνεις τα Μαθηματικά ή τη Φυσική σωστά και ανοίγει το μυαλό σου σφύρα μου.

Προς απόφοιτους: Αν νομίζετε αγάπες μου γλυκές ότι γίνατε στο ελάχιστο επιστήμονες, ότι χρησιμοποιήσατε την κριτική σας ικανότητα ή ότι μάθατε πραγματικά κάτι όμορφο ή/και χρήσιμο, δεν έχετε πάρει πρέφα.

Κι επειδή μερικά μπουζούκια θα πουν ότι ζηλεύω or something κι εγώ αριστούχος είμαι, 18,4.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Φυσικά μιλάω για ιδανικές καταστάσεις, στις οποίες η Γενική Παιδεία παίζει το βασικό ρόλο και όχι η κατεύθυνση με τις επιλεκτικές βλακείες που, θέλοντας και μη, είσαι υποχρεωμένος να μάθεις χρησιμοθηρικά εν'οψει εξετάσεων.
Μαθηματικά εντάξει, λόγω καθηγητή, νομίζω οτι θα χω την ευκαιρία να τα δω κι αλλιώς, αλλά σίγουρα ξέρω οτι δεν υπάρχει χρονος για τέτοιες πολυτέλειες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

Νεοφερμένος

Ο ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στον τρόπο διδασκαλίας κ το όλο εκπαιδευτικό σύστημα!!!!πόσες φορές κάνατε μια ερώτηση σε ένα καθηγητή και σας είπε αυτό δεν μας αφορα είναι εξώ από τα πλαίσια του βιβλίου ή δεν μπορούμε να ασχοηθούμε κτλ.......;;;; εμένα μου συνέβει αρκετές φορές με αποτέλεσμα κάποιοι να μου την λένε θεωρώντας ότι κακώσ ρωτάω κτλ όποτε σταμάτησα κ ότι θέλω το ψάχνω μόνος σε βιβλία κτλ α επίσης γνωρίζω παιδιά που γνώριζαν ιστορία για παράδειγμα στις πανελλήνιες πάτωσαν γιατί απλά δεν παπαγάλησαν ενώ οι γνώσεις τους είναι άπαιχτες!!! α επιπλέον πωσ εξηγείτε το γεγονός ότι τα παιδιά στο πανεπιστήμιο ασχολούνατι με λογοτεχνία διαβάζουν παίζουν μουσική ενδιαφέρονται για θέατρο κτλ ενώ στο σχολείο εγώ δεν είχα συναντήσει τέτοιο κόσμο;τι έγινε ξαφνικά όλοι "μεταμορφώνονται"? ε δεν το νομίζω μάλλον τα εξαντλητικά ώραρία μας αναλώνουν όλο το χρόνο μας χωρίς να μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο που μας αρέσει πραγματικά!!!εγώ θα προτιμούσα ένα εκπαιδευτικό σύστημα πάντως που θα πέρναμε κάποιες γενικές γνώσεις χωρίς το άγχοσ των βαθμών για παράδειγμα!!!!θεωρώ ότι κάποια μαθήματα όπωσ η κοινωνιολογία είναι πολύ πιο βασικά από άλλα αλλά ποίος ασχολείται με αυτά;κ τι αρκεί να παπαγαλήσεις ή κάτι να αποκομίσεις από όλο αυτό;επίσης ποτέ δεν κατάλαβα το νόημα της λογοτεχνίας έτσι όπως διδάσκεται ;;;; η στα αρχαία;;;;τι νόημα έχει να διαβάσεις πχ αντιγόνη αν δεν πας στο θέτρο να δεις μια παράσταση για να καταλάβεις;;;;;;χημεία ας πούμε πώς είναι δυνατόν να ξέρεις αν δεν δεις τα στοιχεία σε εργαστήριο ή πιο το νόημα να κάνεις γεωγραφία χωρίς χάρτη κτλ;;;;;;;φυσική δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος να μάθει χωρίς πείραμα;;;;(παρατήρησα ότι τρεις τέσσερις φορές που έγιναν κάποια πειράματα στην αίθουσα το ενδιαφέρον όλων ήταν αυξημένο(υπήρχαν και εξαιρέσεισ)) επίσης πιστευω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα εξειδικεύει πάρα πολύ και στα μαθήμτα γενικής παιδείας χωρίς αυτό να είναι καλό!!!για παράδειγμα κατά την γνώμη η φυσική β λυκείου γενικής είναι υπερβολική για ένα παιδί θεωρήτικης και αποτέλεσμα είναι να την θεωρεί άχρηστή!!!!όπως η λογοτεχνία για ένα παιδί της θετικής!!!! όσο για το άχρηστα και χρήσιμα πιστεύω ότι η γνώση είναι δύναμη αρκει να χρησιμοποιείται!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top