Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68.411 εγγεγραμμένα μέλη και 3.560.674 μηνύματα σε 105.882 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 224 άτομα.
Θα ήθελα να ακούσω κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό, αν δε βαριέσαι! Θέλω να καταλάβω τι εννοείς.Θα επαναλάβω το unpopular opinion ότι το "σχήμα της τυρόπιτας" είναι ένα πολύ σοβαρό αίτημα. Και μιλάω πολύ σοβαρά. Όχι για το περιτύλιγμά του, αλλά για την ουσία που κρύβεται από πίσω.
Ακριβώς· και η υποβάθμιση μαθημάτων όπως η Κ.Π.Α., η Πολιτική Παιδεία που θεωρούνται η ώρα του παιδιού ενώ θα έπρεπε να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε αυτά. Τα θεωρώ από τα σημαντικότερα μαθήματα για τη διαμόρφωση των αυριανών πολιτών. Πάντως προς το παρόν οι γενικές συνελεύσεις είναι για κλάματα.Για αυτό υπάρχει η γενική συνέλευση. Το ότι παίρνονται πάντως αυθαίρετες αποφάσεις είναι αλήθεια και είναι δείγμα του ότι δεν έχει γίνει καμία σοβαρή προσπάθεια μόρφωσης των παιδιών περί πολιτείας και δημοκρατίας.
Κοίτα, το ελληνικό σχολείο έχει άπειρα προβλήματα για τα οποία αξίζει να υπάρχουν διαμαρτυρίες. Διαφωνώ με τον συγκεκριμένο τρόπο, είναι παράνομος και πέραν αυτού καλλιεργείται μια αντίληψη ότι μπορεί ο καθένας να καταστρατηγεί τον νόμο και να μην έρχεται αντιμέτωπος με τις επακόλουθες συνέπειες. Έτσι δημιουργούνται οι αυριανοί ενήλικες οι οποίοι θα έχουν γαλουχηθεί με τις αντιλήψεις αυτές. Και πάλι στην Πολιτική Παιδεία γυρνάμε και στις πολιτικές - κοινωνικές επιστήμες εν γένει που δε διδάσκονται επαρκώς.Σωστή η οπτική σου. Πιστεύεις ότι καταγγέλοντας τις ενέργειες των παιδιών ωστόσο μαθαίνουν κάτι χρήσιμο σαν αυτό;
Συμφωνούμε κατ' αρχήν. Όλο αυτό οφείλεται σε νοσηρά φαινόμενα που έρχονται από το παρελθόν, σε χρόνια προβλήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος - που όσες καταλήψεις και να γίνονται, παραμένουν άλυτα! Από εκεί και πέρα όταν μιλάμε για μαθητές Γ' Λυκείου, μιλάμε για μαθητές που έχουν το δικαίωμα της ψήφου και δεν μπορούμε να τους απαλλάξουμε ολοκληρωτικά από κάθε ευθύνη. Σίγουρα όμως τα βαθύτερα αίτια των καταλήψεων είναι αυτά που προαναφέρθηκαν. Απλά προσωπικά, είμαι εντελώς αντίθετος με τον εν λόγω τρόπο διαμαρτυρίας. Πιστεύω πως στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου μπορούμε να τα αντιληφθούμε αυτά.Οι καταλήψεις πρέπει να ιδωθούν ως παθογένεια όπως είπες, αλλά προερχόμενες από το σύστημα. Δε μπορεί να βάλλουμε κατά των παιδιών είτε έχουν σωστά αιτήματα είτε όχι. Διότι ακόμα και μάθημα να θέλουν να χάσουν, ακόμα και αντιδημοκρατικές αποφάσεις να παίρνουν, είναι από μόνα τους αυτά δείγματα των παθογενειών και αιτήματα για αλλαγή. Για να γίνει το σχολείο ένα μέρος που δε θα βαριούνται, δε θα σιχαίνονται και δε θα ψάχνουν ευφάνταστα αιτήματα για να μη κάνουν μάθημα. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά όταν μιλάμε για τα σχολεία, θα πρέπει να βλέπουμε τη διαδικασία αυτή παιδευτικά και όχι καταγγελτικά.
Τα παιδιά δε φταίνε σε τίποτα.