Μαθαίνουν όλη την ύλη της χρονιάς μέσα σε 3 ημέρες!

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ενω το δικο μας δεν εχει ως κεντρο τις πανελληνιες ας πουμε... :P Τουλαχιστον αυτοι εχουν ως κεντρο τις εξετασεις και προετοιμαζουν τους μαθητες καταλληλα. Το βρισκω πιο εντιμο...

δεν ειπα το αντιθετο αλλα τουλαχιστον εμεις τα μαθαινουμε σε περισσοτερο χρονο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fosa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Fosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Έλεος βγαίνουμε εμείς δηλαδή με το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα να κράξουμε τους άγγλους?Μη σας ξαναδώ να κλαίγεστε για την παιδεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, ακριβώς αυτό με προβληματίζει κι εμένα Eruyomo. Δε νομίζω ότι η γνώση θα κρατούσε και πολύ στο μυαλό. Από την άλλη, η έννοια του "βγάζω την ύλη" σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά σημαίνει ακριβώς να κάτσεις να μπλεχτείς με ασκήσεις, δεν σημαίνει να μάθεις 10 αποδείξεις. Αυτές ούτως ή άλλως κι εμείς τις τελευταίες δύο μέρες τις μαθαίνουμε.
Fosa, που κολλάει το αγγλικό σύστημα με όλο αυτό; Έχεις ιδέα τι σημαίνει η διαδικασία εισαγωγής σε πανεπιστήμιο στη Βρετανία; Οι Πανελλήνιες μοιάζουν ξεφτίλα μπροστά της. Ξαναλέω, όταν ακούμε κάτι σε μια χώρα, δεν σημαίνει ότι συμβαίνει παντού στη χώρα έτσι. Δεν έχουν παντού universal εκπαιδευτικό σύστημα όπως η Ελλάδα. Έχουν 100 διαφορετικούς τύπους σχολείων, επιπέδων, υπάρχουν τα ελίτ δημόσια και τα μη ελίτ δημόσια, όπως κι εδώ. Μόνο που εκεί είναι επίσημο. Πόσο μάλλον δεν συνεπάγεται πως όταν κατι γινεται σε κάποια χώρα συμβαίνει και σε "όλη την πολιτισμένη Ευρώπη". Μου φαίνεται ότι μετά από κάποιο σημείο, όταν ενημερώνεις τους Έλληνες πρέπει να σταματήσεις να μιλάς για τον τόπο γιατί η γενίκευση και η συμπερασματολογία έχω πειστεί πως (όπως και με γειτονικούς λαούς, βέβαια) ανήκει πλέον στο εθνικό DNA.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Ναι, ακριβώς αυτό με προβληματίζει κι εμένα Eruyomo. Δε νομίζω ότι η γνώση θα κρατούσε και πολύ στο μυαλό.

Δεν κατάλαβες. Δεν εννοώ ακριβώς αυτό.
Φαντάσου το σαν να το έχεις μέσα έτοιμο, σαν ευρετήριο, στο μυαλό σου ωστε όταν χρειαστεί να κάτσεις να λύσεις μια άσκηση, να τα έχεις όλα "μπροστά σου".

Στην περίπτωση των μαθηματικών νομίζω οτι το πολύ ένα τρίωρο θα χρειαζόσουν έτσι. Και εντάξει, μην παίρνεις σαν παράδειγμα τα Μ/Κ τα οποία δεν έχουν και την άπειρη ύλη (αν και επει το πλέιστον παπαγαλία είναι, τουλάχιστον όπως τα δινα εγώ). Δες την πρακτική εφαρμογή τους σε θέματα που είναι πιο "κρίσιμο" να θυμάσαι ακριβώς εκείνη τη στιγμή το τι πρέπει να γίνει.

Η γνώση έτσι και αλλιώς για να παραμείνει χρειάζεται συνεχή εξάσκηση. Ούτε 1 μήνα ούτε 6 ούτε 9. Μην νομίζεις οτι απο τα Μ/Κ θα θυμάσαι πολλά μετά στο πανεπηστίμιο :P (εκτός απο αυτά που θα κάνεις και στο πανεπιστήμιο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Μην νομίζεις οτι απο τα Μ/Κ θα θυμάσαι πολλά μετά στο πανεπιστήμιο :P (εκτός απο αυτά που θα κάνεις και στο πανεπιστήμιο)
Το χειροτερο ειναι να θες να περασεις σε μια σχολη που δεν εχει πολλα Μαθηματικα και να πρεπει να γραψεις καλα για να περασεις, οσο κι αν τα σιχαινεσαι. :P

Στα Μ.Κ. η παπαγαλια ειναι μια λυση, πχ μαθαινεις παπαγαλια καποιες μεθοδολογιες και τις εφαρμοζεις σε ασκησεις. Αλλα και παλι αν δεν τα καταλαβαινεις υπαρχει προβλημα. Ασε που υπαρχουν και ασκησεις στις οποιες δεν πιανει η παπαγαλια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paraskevas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paraskevas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
chris_90 μη το πεις παραεξω αυτο με τα μαθ.κατ. και τη παπαγαλια. Δε παιζει..!! Η το χεις η δε το χεις σ αυτο το μαθημα ξεκαθαρα τα πραγματα..!και ευτυχως δηλαδη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
chris_90 μη το πεις παραεξω αυτο με τα μαθ.κατ. και τη παπαγαλια. Δε παιζει..!! Η το χεις η δε το χεις σ αυτο το μαθημα ξεκαθαρα τα πραγματα..!και ευτυχως δηλαδη..
1ον, δεν το ειπα μονο εγω :P
2ον, ειπα απλα οτι μπορει να "ξελασπωσει" καποιους που οπως λες "δεν το 'χουν" σε καποιες μορφες ασκησεων που ειναι στανταρ. Και κατι ακομα: αν πχ δεν μαθεις τον τυπο της ολοκληρωσης κατα παραγοντες, πως θα μπορεσεις να λυσεις τετοιας μορφης ολοκληρωματα; Η οι παραγωγοι και οι αντιπαραγωγοι καποιων συναρτησεων δεν ειναι στανταρ; Αυτο που θελω να πω ειναι οτι υπαρχει η θεωρια που πρεπει να απομνημονευσεις και οι ασκησεις που εκει οντως παιζει το "το 'χεις η δεν το 'χεις" (και παλι οχι σε ολες).
-----------------------------------------
Το χειροτερο ειναι να θες να περασεις σε μια σχολη που δεν εχει πολλα Μαθηματικα και να πρεπει να γραψεις καλα για να περασεις, οσο κι αν τα σιχαινεσαι. :P

Στα Μ.Κ. η παπαγαλια ειναι μια λυση, πχ μαθαινεις παπαγαλια καποιες μεθοδολογιες και τις εφαρμοζεις σε ασκησεις. Αλλα και παλι αν δεν τα καταλαβαινεις υπαρχει προβλημα. Ασε που υπαρχουν και ασκησεις στις οποιες δεν πιανει η παπαγαλια...
Και να πω οτι δεν το ειπα... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nellufo

Νεοφερμένος

Η nellufo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Εμας μας το ειπε ενας καθηγητες στο σχολειο για αυτη τη μεθοδο.Αυτος επεμενε οτι μπορει να εφαρμοστει και εγω του ελεγα οτι ειναι αδυνατο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Εμας μας το ειπε ενας καθηγητες στο σχολειο για αυτη τη μεθοδο.Αυτος επεμενε οτι μπορει να εφαρμοστει και εγω του ελεγα οτι ειναι αδυνατο.

Που το στήριζες εσύ και πού αυτός;

chris_90 μη το πεις παραεξω αυτο με τα μαθ.κατ. και τη παπαγαλια. Δε παιζει..!! Η το χεις η δε το χεις σ αυτο το μαθημα ξεκαθαρα τα πραγματα..!και ευτυχως δηλαδη..

Όχι.
Το μάθημα είναι παπαγαλία κατα 90%.
Μεθοδολογίες επι μεθοδολογιών.

Μπορείς βέβαια να πας και έτσι στο φλου, αλλα γιατί να το ρισκάρεις;
Ειδικά στο τέλος που ανταγώνίζεσαι τόσο σκληρά, θα είσαι χαζός αν δεν εκμεταλευτείς έτοιμο υλικό και κάθεσε και ξαναανακαλύπτεις τον τροχό.

Κατα άλλο 10% είναι να κάνεις μια ψευτοαναγωγή σε κάποιο πρόβλημα που λύνεται με γνωστή μεθοδολογία, αλλα πραγματικά, το μάθημα προωθεί την παπαγαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alessia #8

Νεοφερμένος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Πανε καλα.........?????????μονο αυτο.......

no other comments
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vickaki-4

Δραστήριο μέλος

Η BIKY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Μου φαίνεται πολύ επιφανειακός αυτός ο τρόπος μάθησης κάθως επίσης πιστεύω ότι δεν οξύνουν την κριτική τους ικανότητα και μοιάζουν περισσότερο με προγραμματισμένα ρομποτάκια παρά με μαθητές!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βλέποντας το θέμα θυμήθηκα ένα κειμενάκι που είχα ανεβάζει στο blog μου και αφορούσε τα πανεπιστημιακά συγγράμματα και στο οποίο περιγράφο το επιφανειακό διάβασμα που λέει η vickaki-4.

Όποιος ενδιαφέρεται να δει το κείμενο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

onoffon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο onoffon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 265 μηνύματα.
Ενας φιλος μου εμαθε ολη την υλη ΑΟΔΕ μεσα σε 13 ωρες και εγραψε 15 αχαχ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ενας φιλος μου εμαθε ολη την υλη ΑΟΔΕ μεσα σε 13 ωρες και εγραψε 15 αχαχ
Αμφιβάλλω. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top