Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος


Εδώ (Χανιά) συγκεκριμένα, εκτός απο ακριβά, έχουν και αρκετά αραιά δρομολόγια με αποτέλεσμα να μην είναι καθόλου εξυπηρετικά.
Το φοιτητικό εισιτήριο για το Πολυτεχνείο κανονικά είναι 85 λεπτά (εκτός πόλης), ευτυχώς έχει υπογραφτεί σύμβαση όμως ώστε να είναι 40 λεπτά.
Στην Αθήνα χρησιμοποιώ πολύ το μετρό (απο Κορωπί προς Αθήνα και πάλι πίσω), είναι πολύ βολικό και άνετο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Συνήθως ταξί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jenny
Πολύ δραστήριο μέλος


Για να πάω Αθήνα χρησιμοποιώ τον Προαστειακό και μετά παίρνω το μέσο που με εξυπηρετεί περισσότερο αναλόγως σε ποια περιοχή πρόκειται να πάω (μετρό, ΗΣΑΠ ή τραμ)
Όταν πηγαίνω βόρεια Ελλάδα συνήθως πάω με το λεωφορείο (από Κηφισό) ή με το αεροπλάνο.
Το αμάξι το χρησιμοποιώ σε μαθήματα που έχω εκτός περιοχής μου ή όταν θέλω να πάω για καφέ πάλι εκτός....

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος



Mπαααα.... στο τραίνο....
Το τρένο δεν γράφεται εδώ και μερικά χρόνια με έψιλον; Όπως το ξύδι σαν ξίδι κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Συνήθως με αστικά λεωφορεία όταν βγαίνω με φίλους κλπ, καθώς κάνει στάση ακριβώς μπροστά στο σπίτι μου είναι σαν να καλείς ραδιοTAXI. Με taxi πιο σπάνια, και σε τρένο μόνο μία φορά, έχω ανέβει σε μετρο καμιά 20αριά φορές στις 3 φορές που πήγα στην Αθήνα, να δούμε πότε θα γίνει και στην Θεσσαλονίκη. Σε αεροπλάνο ποτέ.
Το τρένο δεν γράφεται εδώ και μερικά χρόνια με έψιλον; Όπως το ξύδι σαν ξίδι κλπ.
Το 2013 θα γινει στη Θεσσαλονικη...Θα ειναι βεβαια πολυ πιο μικρο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Philip007
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
piou*
Εκκολαπτόμενο μέλος



Από το μετρό είμαι ικανοποιημένη και απο τον ηλεκτρικό το ίδιο.
Ταξι χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, εφόσον όταν φεύγω στις 4-5 απο όπου είμαι προτιμώ ταξί παρά το ολονύκτιο λεωφορείο για διάφορους λόγους.
Αυτάαα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Astraxan
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shaman
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Εγώ πάντως κάθε πρωί ξυπνάω και πάω στο άλλο χωριό με το λεωφορείο μιας και δεν υπάρχει Λύκειο εδώ!!![]()
Το καλοκαιρι που ειχα μετακομισει στο εξοχικο στη Χαλκιδα εζησα κατι τετοια...Αυτα μου τη σπανε στην επαρχια. "Αστικη συγκοινωνια" σου λενε μετα...Τι αστικη βρε κακομοιρηδες με 10 δρομολογια τη μερα...
Το μετρο εδω πανω Πετρουπολη δεν εχει φτασει ακομα...Λενε για επεκταση μεχρι το 2016. Σε ενα χρονο που θα ανεβει Ανθουπολη/Θηβων θα με βολευει ουτως ή αλλως αλλα και τωρα στον Αγιο Αντωνη μια χαρα μου πεφτει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


(χαζή ερώτηση) Αλλά γιατί 8 ευρώ σε ταξιτζή (σε διπλή βάρδια) αντί για το Χ14;Χμ χρησιμοποιώ πολύ λεωφορεία, τρόλευ και μετρό. Στα λεωφορεία πολλές φορές υπάρχουν αργοπορίες γιατί μένω πάνω στην κηφισίας σχεδόν και εχει συνεχώς κίνηση..Το πιο σπαστικό εδω βέβαια είναι άλλο. όταν έχει τροχονόμο στην διασταύρωση για να περάσεις στο ρεύμα προς αθήνα την κηφισίας, κάνει περίπου κανα 10λεπτο να αφήσει πεζούς να περάσουν απέναντι, με αποτέλεσμα να βλέπεις τα λεωφορεία να περνάνε και να τα χάνεις
Από το μετρό είμαι ικανοποιημένη και απο τον ηλεκτρικό το ίδιο.
Ταξι χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, εφόσον όταν φεύγω στις 4-5 απο όπου είμαι προτιμώ ταξί παρά το ολονύκτιο λεωφορείο για διάφορους λόγους.
Αυτάαα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
piou*
Εκκολαπτόμενο μέλος


(χαζή ερώτηση) Αλλά γιατί 8 ευρώ σε ταξιτζή (σε διπλή βάρδια) αντί για το Χ14;
κακες εμπειριες τις οποιες εχω αναφερει στο τοπικ περι 'emo'..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!Βάλια!
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
haroula
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Λεωφορείο, μόνο αυτό έχουμε στη Θες. Υπ'όψην το ταξί δεν είναι μέσο μαζικής μεταφοράς, αν και κάποιες φορές μετατρέπεται, βέβαια καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αυτό τον καιρό γίνονται πάρα πολλές διεργασίες στην πόλη για τη δημιουργία μετρό, μεχρι το 3.000 θα είναι έτοιμο.
Σχετικά με τα ταξί, βρίσκω τους Ισταμπουλίτες πολύ πιο τίμιους. Πέρα από τα κλασικά, ατομικά, ταξί, έχουνε και τα dolmus, που είναι στεισον, βανακια, ή ακόμη και μακρουλα sedan που φουλάρουν απο ένα προορισμό σε ένα άλλο (λογικά όχι από το σπιτι του φίλου σου μέχρι το δικο σου...

Σχετικά με το ΜΘ, θα τελειώσει το 2016 και η αρχική γραμμή θα είναι μία και πολύ μικρή, αν δεν κάνω λάθος από το Νέο ΣΣ στη Μοναστηρίου μέχρι την είσοδο της Πυλαίας. Η μόνη διαφορά με το Αττικό θα είναι η μη παρουσία οδηγού. Αυτό προσωπικα το θεωρώ τη μεγαλύτερη βλακεία που έγινε ποτέ. Αντί να επενδύσουν σε μεγαλύτερη γραμμή, δίνουν τόσα λεφτά για ένα υπερσύγχρονο, αλλά ανεφάρμοστο μέχρι τώρα, μετρό, χωρίς οδηγό...Το συγκεκριμένο...ευφυιολόγημα ανέβασε το κόστος του ΜΘ σχεδόν στο διπλάσιο του αθηναικού, με τη μόνη διαφορά ότι το δικό μας είχε αρχικά δυο ανεξάρτητες γραμμές και 13 σταθμούς και όχι μία γραμμή...
Το θέμα είναι βέβαια ότι θα έχουμε πάλι εγκεφαλικά από τον κύριο (σε εισαγωγικά) Ψωμιάδη, γιατί το σύστημα θα διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία που διαχειρίζεται και της Αθήνας, υπό την επωνυμία Αττικό Μετρό...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SCULLY
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.