megaroni23
Νεοφερμένο μέλος


1)εαν πηγένεται φροντιστήριο παρατηρίσατε ότι τα κάνετε εντελώς διαφορετικά π.χ στο σχολείο χρησιμοποιούμε ευρώ ενώ στο φρονιστήριο? λίρες
2) γιατί βάζουμε τους debtors στα Assets ακόμα να καταλάβω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν έχει ξεμείνει τίποτα προβλήματα από τα παλιά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Είναι απόλυτα βασικό μάθημα, είναι παράλογο ένας μαθητής να μην ξέρει να κάνει αποφορόλογηση*, να μην ξέρει την διαφορά κερδοφορίας και κέρδους, να μην ξέρει να συμπληρώσει ένα Ε9, να μην ξέρει αν αγοράσει 10 μετοχές πότε θα εισπράξει το μέρισμα και σε ποίες περιπτώσεις (10 μετοχές μπορούν να κοστίζουν μόλις και 10 ευρώ).
Δεν είναι τυχαίο που αντιμετωπίζουμε τέτοια δυσπιστία τις εταιρίες και κάθε επιχειρηματική κίνηση, δεν είναι τυχαίο που ακόμη και στην πληροφορική του ΟΠΑ έχουν υποχρεωτικό μάθημα λογιστικής.
*Υ.γ.: Πάντως σίγουρα χρειαζόμαστε και μάθημα αριθμητικής ... έχω βαρεθεί να εξηγώ γιατί αν κάτι που κοστίζει 100 ευρώ αλλάξει η τιμή σε 120 τότε έχουμε 20% αύξηση, ενώ αν κοστίζει 120? και πάει στα 100? τότε έχουμε μείωση 16% και διάφορα αλλά τέτοια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ceres Victoria
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτά είναι ... μακάρι να υπήρχε μάθημα λογιστικής στο λύκειο.
Είναι απόλυτα βασικό μάθημα, είναι παράλογο ένας μαθητής να μην ξέρει να κάνει αποφορόλογηση*, να μην ξέρει την διαφορά κερδοφορίας και κέρδους, να μην ξέρει να συμπληρώσει ένα Ε9, να μην ξέρει αν αγοράσει 10 μετοχές πότε θα εισπράξει το μέρισμα και σε ποίες περιπτώσεις (10 μετοχές μπορούν να κοστίζουν μόλις και 10 ευρώ).
Δεν είναι τυχαίο που αντιμετωπίζουμε τέτοια δυσπιστία τις εταιρίες και κάθε επιχειρηματική κίνηση, δεν είναι τυχαίο που ακόμη και στην πληροφορική του ΟΠΑ έχουν υποχρεωτικό μάθημα λογιστικής.
*Υ.γ.: Πάντως σίγουρα χρειαζόμαστε και μάθημα αριθμητικής ... έχω βαρεθεί να εξηγώ γιατί αν κάτι που κοστίζει 100 ευρώ αλλάξει η τιμή σε 120 τότε έχουμε 20% αύξηση, ενώ αν κοστίζει 120? και πάει στα 100? τότε έχουμε μείωση 16% και διάφορα αλλά τέτοια.
16.7%

Συμφωνω παντως οτι πρεπει να υπαρχει τετοιο μαθημα στο σχολειο γιατι δεν ειναι λιγοι αυτοι που δεν ξερουν που πανε τα 4


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anna_md
Δραστήριο μέλος


Γεία σας παδιά είμαι καινούργιος εδώ και θέλω να σας ρωτήσω κάτι για την λογιστική! δεν ξέρω αν κάνετε εκεί στην ελλάδα αλλά πιστεύω πως πρέπει η ερώτηση μου είναι
1)εαν πηγένεται φροντιστήριο παρατηρίσατε ότι τα κάνετε εντελώς διαφορετικά π.χ στο σχολείο χρησιμοποιούμε ευρώ ενώ στο φρονιστήριο? λίρες
2) γιατί βάζουμε τους debtors στα Assets ακόμα να καταλάβω
Στο ενεργητικο βαζουμε τις απαιτησεις κ στο παθητικο τις υποχρεωσεις...απλα πραγματα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Επίσης ενεργητικό που αυξάνει χρεώνουμε, παθητικό που αυξάνει πιστώνουμε.Στο ενεργητικο βαζουμε τις απαιτησεις κ στο παθητικο τις υποχρεωσεις...απλα πραγματα![]()
Υ.γ.: Στις τράπεζες οι όροι χρέωση και πίστωση ΔΕΝ χρησιμοποιούνται ανάποδα, απλά τους χρησιμοποιούμε από την σκοπιά της τράπεζας ...
Υ.γ.2: Οκ σταματάω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Να ο κατάλογος των μαθημάτων επιλογής: https://www.ypepth.gr/el_ec_page171.htm
Να και το βιβλίο:ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
1. Β΄ Ξένη Γλώσσα: 2
2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: 2
3. Στατιστική: 2
4. Λογική: Θεωρία και Πρακτική: 2
5. Εφαρμογές Υπολογιστών*: 2
6. Ιστορία της Τέχνης: 2
7. Ιστορία των Επιστημών & της Τεχνολογίας: 2
8. Προβλήματα Φιλοσοφίας: 2
9. Νεοελληνική Λογοτεχνία: 2
10. Τεχνολογία και Ανάπτυξη: 2
11. Στοιχεία Γεωπονίας & Αγροτική Ανάπτυξη: 2
12. Βιομηχανική Παραγωγή & Ενέργεια: 2
13. Αρχές Λογιστικής: 2
14. Σχέδιο Τεχνικό: 2
15. Σχέδιο Αρχιτεκτονικό: 2
16. Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα: 2
17. Πολυμέσα - Δίκτυα: 2
18. Εφαρμογές Λογισμικού: 2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Πάντως, δεν νομίζω πως η λογιστική θα έπρεπε να είναι αυτοτελές μάθημα στο λύκειο, τουλάχιστον στη γενική παιδεία, γιατί είναι κπάπως εξειδικευμένο αντικείμενο. Κατ'εμέ, το καλύτερο θα ήταν να ενσωματώθει στα Οικονομικά της Α'λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 045911
Επισκέπτης


Δεν υπάρχουν απλώς καθηγητές να το διδάξουν, και η μαθητες της γ λυκείου δεν το επιλέγουν εξαιτίας του φόρτου.
Μαθήματα επιλογής Γ λυκειου
Επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
1. Β΄ Ξένη Γλώσσα 2
2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας 2
3. Στατιστική 2
4. Λογική: Θεωρία και Πρακτική 2
5. Εφαρμογές Υπολογιστών* 2
6. Ιστορία της Τέχνης 2
7. Ιστορία των Επιστημών & της Τεχνολογίας 2
8. Προβλήματα Φιλοσοφίας 2
9. Νεοελληνική Λογοτεχνία 2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Δεν τη θυμάμαι αυτή την επιλογή. Πιθανόν να έχεις δίκιο. Καθηγητές, όμως, υπαρχουν. Μαθηματικοί ή οικονομολόγοι. Τα οικονομικά δηλαδή ποιός τα διδάσκει? Πιθανόν, οι μαθητές δεν το επιλέγουν, λόγω φόρτου εργασίας. Οι περισσότεροι επιλέγουν πληροφορική ή γαλλικά / γερμανικά.Υπάρχει σαν μάθημα επιλογής στη γ λυκείου ( αρχές στατιστικής νομίζω) . Γι'αυτό μη λέτε πως δεν υπάρχει.
Δεν υπάρχουν απλώς καθηγητές να το διδάξουν, και η μαθητες της γ λυκείου δεν το επιλέγουν εξαιτίας του φόρτου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Συμφωνώ και εγώ με το bold…Πρώτη φορά ακούω για λογιστική στο λύκειο. Το μόνο συναφές μάθημα που μπορώ να σκεφτώ είναι τα οικονομικά της Α'λυκείου και η Στατιστική της Γ'λυκείου. Αναφέρομαι σε μαθήματα Γενικής Παιδείας. Νομίζω πως οικονομικά & διοίκηση επιχειρήσεων κάνουν και στην τεχνολογική κατεύθυνση, αλλά δεν είμαι βέβαιη. Επίσης υπάρχουν και τα Οικονομικά της Γ'λυκείου για όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου.
Πάντως, δεν νομίζω πως η λογιστική θα έπρεπε να είναι αυτοτελές μάθημα στο λύκειο, τουλάχιστον στη γενική παιδεία, γιατί είναι κπάπως εξειδικευμένο αντικείμενο. Κατ'εμέ, το καλύτερο θα ήταν να ενσωματώθει στα Οικονομικά της Α'λυκείου.
Αν και η λογιστική και γενικότερα τα οικονομικά είναι κάτι που θα συναντήσουμε όλοι μας όταν βγούμε στην αγορά εργασίας και γενικά όταν «βγούμε έξω», θεωρώ πως είναι μια εξεζητημένη επιστήμη.
Η παιδεία μας χωλαίνει από παντού, οπότε ένα τέτοιο μάθημα θα ήταν μάθημα…πολυτελείας!
Οι περισσότεροι τελειώνουμε το σχολείο και καλούμαστε ως λειτουργικά αναλφάβητοι ή στερούμαστε σημαντικές γνώσεις, πχ ιστορία ή γεωγραφία. (αχ

Δεν είναι στην σφαίρα ενδιαφέροντος όλων των μαθητών παρά μόνο όσων θα ασχοληθούν με τέτοιες σχολές… Δεν με ενδιαφέρει στην ηλικία των 17 χρόνων να μάθω πώς να συμπληρώνω το Ε9, δεν είναι δική μου αρμοδιότητα και για αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι λογιστές.
Με την ίδια λογική να διδασκόμασταν και διάφορα θέματα ιατρικής, μια και η υγεία κατέχει σημαντικό ρόλο στον άνθρωπο, και να λαμβάναμε μόνοι μας πρωτοβουλίες και συνεπώς να μην επισκεπτόμαστε ιατρούς!
Άλλος είναι ο στόχος του σχολείου, όχι η απόκτηση εξεζητημένων γνώσεων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος


Πράγματι, η λογιστική είναι πολύ εξειδικευμένη για να αποτλέσει αυτοτελές μάθημα. Οπως είπες και εσύ, ο στόχος του σχολείου είναι να παρέχει γενικές γνώσεις. Η εξειδίκευση στη γνώση γίνεται στο Πανεπιστήμιο. Σίγουρα, όμως, κάποιες γενικές γνώσεις λογιστικής θα ήταν χρήσιμες, για αυτό ίσως θα έπρεπε να ενσωματωθούν στη διδασκαλία των οικονομικών της Α'λυκείου. Θα μπορούσε βέβαια να αποτέλεσει και μάθημα κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Όπως είπατε και προηγουμένως κάποιες γνώσεις λαμβάνουμε από την οικονομία της Αʼ λυκείου, ικανές πιστεύω για μια επαφή.@ Theodora
Πράγματι, η λογιστική είναι πολύ εξειδικευμένη για να αποτλέσει αυτοτελές μάθημα. Οπως είπες και εσύ, ο στόχος του σχολείου είναι να παρέχει γενικές γνώσεις. Η εξειδίκευση στη γνώση γίνεται στο Πανεπιστήμιο. Σίγουρα, όμως, κάποιες γενικές γνώσεις λογιστικής θα ήταν χρήσιμες, για αυτό ίσως θα έπρεπε να ενσωματωθούν στη διδασκαλία των οικονομικών της Α'λυκείου. Θα μπορούσε βέβαια να αποτέλεσει και μάθημα κατεύθυνσης.
Λόγου χάρη θυμάμαι πως μιλούσε για τις διάφορες επιχειρήσεις, Α.Ε., Ε.Π.Ε κα, για τις συναλλαγματικές, τις συναλλαγές, τις επιταγές, τα οιωνοί δημόσια αγαθά, τα αγαθά, τα προϊόντα, τη ζήτηση και πολλά άλλα! (πέρασαν και 3 χρόνια

Στο πανεπιστήμιο τι θα μαθαίνουμε;

Ακόμα, ήδη ο όγκος της ύλης είναι τεράστιος και δεν μπορεί να αφομοιωθεί, φαντάσου να ειδικευόμαστε και στη λογιστική.
Ρομποτάκια θα λεγόμασταν και όχι μαθητές..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.