Λίγα πράγματα για τους ΗΜΜΥ

Invincible

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
καλησπερα...εχω διαβασει πολλα σχολια-οχι μονο εδω αλλα και σε αλλα thread με θεμα σχολες ημμυ -και ολοι λενε οτι θελει τρελο διαβασμα κτλ....εχω πανικοβληθει...ενταξει καταλαβαινω οτι θελει διαβασμα και κοπο,τιποτα δεν μπορει να αποκτηθει ευκολα,και λογικο ειναι.ομως αυτο σημαινει οτι αν τελικα περασω ημμυ(ή ημτυ) δεν θα ζησω φοιτητικη ζωη?θα πρεπει να διαβαζω σε καθημερινη βαση??????δεν πιστευω οτι θα αντιμετωπισω προβλημα οσον αφορα το ειδος των μαθηματων αφου μου αρεσουν...αλλα δεν θελω να τελειωσω σε 7 χρονια...
Χαλαρωσε, τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα φαντάζεσαι.
Απλά θα σε βοηθήσει αφάνταστα το να αφιερώνεις 1 ωρίτσα από τη ζωή σου κάθε μέρα απλά για να ρίχνεις μια ματιά στο τι σας έκανε ο καθηγητής για την εξεταστική.
Βέβαια μπορείς απλά να ξεσκιστείς στην εξεταστική χωρίς σίγουρα αποτελέσματα :)
Εννοείται πως θα βγαίνεις, εννοείται πως θα κάνεις τις φοιτητικές "τρέλες". Απλά το θέμα είναι να σου αρέσει το αντικείμενο. Κάτσε δες με προσοχή τα μαθήματα που γίνονται γιατί όσοι μπαίνουν στη σχολή και δεν έχουν καμία σχέση με αυτήν απλά για μόστρα, φεύγουν άκλαφτοι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
δεν πιστευω οτι θα αντιμετωπισω προβλημα οσον αφορα το ειδος των μαθηματων αφου μου αρεσουν...

Χαχα. Κάτσε να δεις τον προγραμματισμό που κάνουν (Από κοντά, όχι σε οδηγούς σπουδών. Εκεί όλα όμορφα φαίνονται.) και θα αναθεωρήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paladin_k20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paladin_k20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Χαχα. Κάτσε να δεις τον προγραμματισμό που κάνουν (Από κοντά, όχι σε οδηγούς σπουδών. Εκεί όλα όμορφα φαίνονται.) και θα αναθεωρήσεις.

Αχ αυτος ο προγραμματισμος θα μας στειλει...τι να πεις ομως.Μπηκαμε στο χορο και θα χορεψουμε.Επισης οπως λενε και καποιοι πιο πανω ξεχαστε τη φοιτητικη ζωη,μονο ο πρωτος μηνας ειναι χαλαρος και αν(μεχρι να ξεκινησουν τα εργαστηρια ουσιαστικα).Φυσικα ολα αυτα για καποιον που μπαινει αποφασισμενος να ασχοληθει.Οντως θελει καθημερινο διαβασμα γιατι μετα στην εξεταστικη θα τρεχεις και δε θα φτανεις...ασε που ετσι κι αλλος θα τα βρεις μπροστα σου τα περισσοτερα στα επομενα εξαμηνα οποτε οσο ασχολεισαι τοσο το καλυτερο. Ομως αν σας αρεσουν τα μαθηματα ειναι πορωση!Ειδικα το σχεδιο ειναι...μπορω να καθομαι ατελειωτες ωρες ξεχασμενος στο autocad!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
μιας και αναφερεται η σχολη Ηλεκτρονικων ΜΜΥ της Κρητης,
θα ηθελα να ρωτησω τι παραπανω μπορει να κανει ενας αποφοιτος απο κει σε συγκριση με αποφοιτους της δικης μου σχολης
γιατι το επαγγελμα του ηλεκτρονικου, ειναι ενα αμιγως τχενικο επαγγελμα
εγω ξερω οτι οι ηλεκτρονικοι μπορουν να απασχοληθουν στους εξης τομεις:
εναεριτες, συναρμολογηση pc, ιστοσελιδες,
σχεδιασμος/κατασκευη πλακετων/κυκλωματων,
ηχοληπτες, οπερατερ, υπευθυνοι συστηματων εκπομπης/ληψης κλπ
ομως δεν εχω καταλαβει τι παραπανω μπορει να κανει ενας αποφοιτος της εν λογω σχολης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
μιας και αναφερεται η σχολη Ηλεκτρονικων ΜΜΥ της Κρητης,
θα ηθελα να ρωτησω τι παραπανω μπορει να κανει ενας αποφοιτος απο κει σε συγκριση με αποφοιτους της δικης μου σχολης
γιατι το επαγγελμα του ηλεκτρονικου, ειναι ενα αμιγως τχενικο επαγγελμα
εγω ξερω οτι οι ηλεκτρονικοι μπορουν να απασχοληθουν στους εξης τομεις:
εναεριτες, συναρμολογηση pc, ιστοσελιδες,
σχεδιασμος/κατασκευη πλακετων/κυκλωματων,
ηχοληπτες, οπερατερ, υπευθυνοι συστηματων εκπομπης/ληψης κλπ
ομως δεν εχω καταλαβει τι παραπανω μπορει να κανει ενας αποφοιτος της εν λογω σχολης...

Η λογική σου είναι λάθος.

Όλα αυτά που αναφέρεις μπορεί να τα κάνει ο οποιοσδήποτε εραστιτέχνης που ασχολείται στο τομέα δεν είναι επαγγελματικά δικαιώματα του ηλεκτρονικού είτε είναι μηχανικός είτε απόφοιτος ΤΕΙ.

Μια διαφορά που έχουν είναι ότι οι πρώτοι γράφονται στο Τεχνικό Επιμελητήριος Ελλάδας. Δώρο άδωρο καθώς οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί ΑΕΙ δεν έχουν ξεκάθαρα επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν μπορεί να υπογράφει ηλεκτρομηχανολογικές μελέτες (υπογράφουν μέχρι και 150 ΚW που υπογράφουν και οι πολιτικοί μηχανικοί). Τους παραμυθιάζουν χρόνια ότι οι σχολή τους θα μεταονομαστεί σε ηλεκτρολόγους αλλά δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα.

Η διαφορά μεταξύ ηλεκτρολόγου μηχανικού με ηλεκτρολόγου ΤΕΙ είναι ότι οι δεύτεροι έχουν δικαίωμα υπογραφής μέχρι 150 kW (στην πράξη δεν υπογράφουν γιατί υπογράφει ο πολιτικός μηχανικός που αναλαμβάνει το έργο). Αντίθετα οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί έχουν δικαίωμα υπογραφής όχι μόνο απεριόριστης ισχύος στα ηλεκτρολογικά αλλά και απεριόριστων ίππων (στα μηχανολογικά).

Συνοπτικά απαντώτας την ερώτηση του η διαφορά μεταξύ ηλεκτρονικού μηχανικού και ηλεκτρονικού ΤΕΙ στα επαγγελματικά δικαιώματα είναι ότι οι πρώτοι μπορούν να υπογράψουν ηλεκτρολογικομηχανολογικές μελέτες μέχρι 150 KW ενώ οι δεύτεροι όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Αχ αυτος ο προγραμματισμος θα μας στειλει...τι να πεις ομως.Μπηκαμε στο χορο και θα χορεψουμε.Επισης οπως λενε και καποιοι πιο πανω ξεχαστε τη φοιτητικη ζωη,μονο ο πρωτος μηνας ειναι χαλαρος και αν(μεχρι να ξεκινησουν τα εργαστηρια ουσιαστικα).Φυσικα ολα αυτα για καποιον που μπαινει αποφασισμενος να ασχοληθει.Οντως θελει καθημερινο διαβασμα γιατι μετα στην εξεταστικη θα τρεχεις και δε θα φτανεις...ασε που ετσι κι αλλος θα τα βρεις μπροστα σου τα περισσοτερα στα επομενα εξαμηνα οποτε οσο ασχολεισαι τοσο το καλυτερο. Ομως αν σας αρεσουν τα μαθηματα ειναι πορωση!Ειδικα το σχεδιο ειναι...μπορω να καθομαι ατελειωτες ωρες ξεχασμενος στο autocad!
Κοιτα, ας μην τρομοκρατουμε κιολας τα παιδια (ξερω, αντιφασκω λιγο). Παλευεται η σχολη. Ολες παλευονται. Για το πρωτο εξαμηνο ξερω απο γνωστους πως δεν εχουν πολλα μαθηματα (6) και πως γενικα δεν ειναι σε διαφορετικο επιπεδο απο τις υπολοιπες σχολες, μιας και τα μαθηματα συχνα εχουν τη δυσκολια που θελει να δωσει ο εκαστοτε καθηγητης. Απλα, εδω στο ΕΜΠ (δεν εχω ιδεα για τις υπολοιπες σχολες) ο προγραμματισμος περνιεται χωρις ιδιαιτερη δυσκολια, αλλα πολυ δυσκολα χτυπας βαθμο. Αυτο για προφανεις λογους. Η σχολη ασχολειται αρκετα με υπολογιστες και πρεπει να ξεχωρισουν αυτοι που πραγματικα εχουν εφεση στο αντικειμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βασιλική22

Νεοφερμένος

Η βασιλική22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Ευχαριστω π μ απαντησατε...δηλαδη το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι αν τελικα περασω εκει θα τα βρω σκουρα??θελω να πω,θα απογοητευτω απο το επιπεδο δυσκολιας και απο τις απαιτησεις των μαθηματων?οσοι ειστε φοιτητες ηλεκτρολογων μηχανικων θεωρειτε οτι κακως επιλεξατε τη συγκεκριμενη?
Εγω παντως ακομα πιστευω οτι μου ταιριαζει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paladin_k20

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paladin_k20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Ευχαριστω π μ απαντησατε...δηλαδη το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι αν τελικα περασω εκει θα τα βρω σκουρα??θελω να πω,θα απογοητευτω απο το επιπεδο δυσκολιας και απο τις απαιτησεις των μαθηματων?οσοι ειστε φοιτητες ηλεκτρολογων μηχανικων θεωρειτε οτι κακως επιλεξατε τη συγκεκριμενη?
Εγω παντως ακομα πιστευω οτι μου ταιριαζει...

Αν πιστευεις οτι σου ταιριαζει, να την επιλεξεις ανεπιφυλακτα.Σκουρα θα τα βρεις σχεδον παντου...τιποτα δε γινεται χωρις προσπαθεια και χωρις να υπαρχει καποια σχετικη δυσκολια.Τωρα αν θα δυσκολευτεις λιγο παραπανω σε σχεση με αλλες σχολες απο οσα ξερω αυτο αληθευει.Αλλα δεν υπαρχει λογος απογοητευσης.Προσωπικα εγω δεν εχω μετανιωσει για την επιλογη μου αν και προς το παρον γενικα μαθηματα πολυτεχνικων σχολων κανουμε με εξαιρεση το σχεδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Theo_k93

Νεοφερμένος

Ο Theo_k93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Χαχα. Κάτσε να δεις τον προγραμματισμό που κάνουν (Από κοντά, όχι σε οδηγούς σπουδών. Εκεί όλα όμορφα φαίνονται.) και θα αναθεωρήσεις.

Πόσο σωστός...

Ευχαριστω π μ απαντησατε...δηλαδη το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι αν τελικα περασω εκει θα τα βρω σκουρα??θελω να πω,θα απογοητευτω απο το επιπεδο δυσκολιας και απο τις απαιτησεις των μαθηματων?οσοι ειστε φοιτητες ηλεκτρολογων μηχανικων θεωρειτε οτι κακως επιλεξατε τη συγκεκριμενη?
Εγω παντως ακομα πιστευω οτι μου ταιριαζει...

Το πιο σημαντικο ειναι να μπεις εκει που γουσταρεις. Θα τα βρεις οχι σκουρα (εκτος και αν μπηκες επειδη... μπηκες) αλλα απαιτητικα και challenging. Ως προς το διαβασμα αναφερθηκε πριν καλο ειναι να ριχνουμε μια ματια 1 ωρίτσα την ημερα τι εκανε ο καθηγητής. Για αυτο θεωρω οτι δεν αξιζει να μπεις μονο για το ονομα γιατι θα δυσκολευτείς πολυ.(Στην εξεταστικη παιζει διαβασμα απο το πρωι μεχρι το βραδυ στα βαρβατα μαθηματα (συνηθως πλειονοτητα) αλλα αυτο διαρκει 2,5 εβδομαδες)

Μια παρενθεση { Ο πραγματικος προγραμματισμος ειναι by far διαφορετικος απο αυτον στο σχολειο, και απο όσο ειδα εχεί αποκτησει φημη. Χαρακτηριστικα συμφοιτητης μεγαλυτερου εξαμήνου είπε "ξερεις προγραμματισμος? οχι πως να κανεις στοιχιση και αυξουσες στοιχισεις... Σε ρωτάω αν ξερεις πραγματικά προγραμματισμο..."}

Υ.Γ.:Μεχρι να τα σκεφτείς αυτα εχεις καιρο γραψε πανελληνιες πρωτα και αν εχεις την "βαθμολογικη" δυνατοτητα τοτε σκεψου το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Χαχα. Κάτσε να δεις τον προγραμματισμό που κάνουν (Από κοντά, όχι σε οδηγούς σπουδών. Εκεί όλα όμορφα φαίνονται.) και θα αναθεωρήσεις.

Πόσο σωστός...

Ως προς το διαβασμα αναφερθηκε πριν καλο ειναι να ριχνουμε μια ματια 1 ωρίτσα την ημερα τι εκανε ο καθηγητής. Για αυτο θεωρω οτι δεν αξιζει να μπεις μονο για το ονομα γιατι θα δυσκολευτείς πολυ.(Στην εξεταστικη παιζει διαβασμα απο το πρωι μεχρι το βραδυ στα βαρβατα μαθηματα (συνηθως πλειονοτητα) αλλα αυτο διαρκει 2,5 εβδομαδες)

Μια παρενθεση { Ο πραγματικος προγραμματισμος ειναι by far διαφορετικος απο αυτον στο σχολειο, και απο όσο ειδα εχεί αποκτησει φημη. Χαρακτηριστικα συμφοιτητης μεγαλυτερου εξαμήνου είπε "ξερεις προγραμματισμος? οχι πως να κανεις στοιχιση και αυξουσες στοιχισεις... Σε ρωτάω αν ξερεις πραγματικά προγραμματισμο..."}

Αχ αυτος ο προγραμματισμος θα μας στειλει...τι να πεις ομως.



Για πίο εξάμηνο μιλάτε τι γλώσσες κάνετε και σε πόσο βάθος αν επιτρέπετε? πολύ τρομακτικά τα ακούω τα πράγματα.

Πάντως ότι και επίπεδο προγραμματισμού να είναι με το να βλέπεις τι έκανε ο καθηγητής για μια ώρα δύσκολο να μάθεις,το παν είναι η πολύωρη εξάσκηση.Λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις στην περίοδο της εξεταστικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βασιλική22

Νεοφερμένος

Η βασιλική22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Μια παρενθεση { Ο πραγματικος προγραμματισμος ειναι by far διαφορετικος απο αυτον στο σχολειο, και απο όσο ειδα εχεί αποκτησει φημη. Χαρακτηριστικα συμφοιτητης μεγαλυτερου εξαμήνου είπε "ξερεις προγραμματισμος? οχι πως να κανεις στοιχιση και αυξουσες στοιχισεις... Σε ρωτάω αν ξερεις πραγματικά προγραμματισμο..."}.
ναι,το γνωριζω οτι ο προγραμματισμος του σχολειου διαφερει και κατα πολυ μαλιστα απο τον πραγματικο...απο οσες γνωσεις εχω(ψαχνω πραγματα και μονη μ οταν εχω χρονο) καταλαβαινω οτι οχι μονο ειναι σε επιπεδο γυμνασιου αλλα δεν δινει και σωστες βασεις...ειδικα το γεγονος οτι καποια κομματια που τα εχουν βγαλει εκτος(π.χ αντικειμενοστραφης) χρειαζονται για να κατανοησεις αλλα...εκτος αυτου το βιβλιο ειναι απο τη φυση του αχρηστο και δεν σε βοηθαει να αποκτησεις καλυτερη εικονα θεωρω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Το βιβλίο μας είναι ''αλγοριθμοστρεφές''. Όπως λένε και οι συγγραφείς, δεν θα μάθουμε προγραμματισμό φέτος, αλλά μάλλον θα αναπτύξουμε την αφαιρετική και αναλυτική μας σκέψη, καθώς και θα μάθουμε (μάθαμε) λίγα πράγματα σε σχέση με τους αλγορίθμους και τις γλώσσες προγραμματισμού. Η ΓΛΩΣΣΑ, επίσης, έχει απόλυτα πρακτικό ρόλο: να διακρίνει ο μαθητής κάποιες διαφορές μεταξύ αλγορίθμων και γλωσσών προγραμματισμού. Οπότε προγραμματισμό μαθαίνουμε αν θέλουμε αργότερα, σε πανεπιστήμιο ή μια γλώσσα μόνοι μας. Απλά θα είναι πιο εύκολο να γράψουμε τον αλγόριθμο και να μπούμε στη λογική του προγράμματος μετά το ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
ναι,το γνωριζω οτι ο προγραμματισμος του σχολειου διαφερει και κατα πολυ μαλιστα απο τον πραγματικο...απο οσες γνωσεις εχω(ψαχνω πραγματα και μονη μ οταν εχω χρονο) καταλαβαινω οτι οχι μονο ειναι σε επιπεδο γυμνασιου αλλα δεν δινει και σωστες βασεις...ειδικα το γεγονος οτι καποια κομματια που τα εχουν βγαλει εκτος(π.χ αντικειμενοστραφης) χρειαζονται για να κατανοησεις αλλα...εκτος αυτου το βιβλιο ειναι απο τη φυση του αχρηστο και δεν σε βοηθαει να αποκτησεις καλυτερη εικονα θεωρω...

ο σκοπός και τα οφέλη του ΑΕΠΠ όπως αναφέρει και ο antwwwnis είναι να μπεις στη λογική του προγραμματισμού...δεν πρόκειται να σου μάθει ούτε lisp ούτε java(επειδή γράφεις κάτι για αντικειμενοστράφεια: προφανώς και είναι εκτός, αυτό έλειπε), σου δίνει απλά κάποιες βάσεις...
κατά τη γνώμη μου λοιπόν όχι απλά δεν είναι άχρηστο βιβλίο, αλλά ίσως ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να υπάρχει ως προκαταρκτικό για όσους θέλουν να ακολουθήσουν σχολές πληροφορικής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
Για πίο εξάμηνο μιλάτε τι γλώσσες κάνετε και σε πόσο βάθος αν επιτρέπετε? πολύ τρομακτικά τα ακούω τα πράγματα.

νταξ... μη τρομάζεις και τόσο πολύ.

Έχω διαβάσει κάποια ποστ σου στο thread "βοήθεια στη γλώσσα C". Έχω την εντύπωση ότι ο μέσος ΗΜΜΥήτης, ειδικά αυτός που δεν έχει ακολουθήσει κατεύθυνση υπολογιστών, δε γνωρίζει C καλύτερα από εσένα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgos992

Νεοφερμένος

Ο giorgos992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Καρλόβασι (Σάμος). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Είμαι στο τμήμα μηχανικών πληροφοριακών & επικοινωνιακών συστημάτων και απ οτι ακούω απο άλλους φίλους μου απο σχολές πληροφορικής του παπει, οπα, τει ηπείρου ακομα και απο το ceid της πάτρας ο προγραμματισμός που κάνουμε (τουλαχιστο στο πρώτο έτος) είναι πολύ πιο μπροστά απο αυτούς. Με εβδομαδιαίες εργασίες κτλπ (δε τα λέω έτσι το έχω ψάξει)

Γενικά το ΑΕΠΠ σου δίνει φοβερές βάσεις πάνω στο αντικείμενο. Απλά αυτό που κάνουμε εμείς ειναι να μαθαίνουμε τη γλώσσα (C) και να εφαρμόζουμε πραγματα τα οποία σαν λογική τα έχουμε κάνει στο αεππ και να τα εξελίσουμε (π.χ. δομές, δυναμική δέσμευση μνήμης, έλεγχος,αναδρομικές συναρτήσεις κ.α. πολλα). Πάντως ο μέσος όρος κατα γενικη ομολογία δε τα πάει καλα με το προγραμματισμό. Εμένα μ' αρέσει αρκετά και το βρίσκω δημιουργικό, αμα σ' αρέσει και σένα δε θα αντιμετωπισεις μεγαλο προβλημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βασιλική22

Νεοφερμένος

Η βασιλική22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 118 μηνύματα.
Το βιβλίο μας είναι ''αλγοριθμοστρεφές''. Όπως λένε και οι συγγραφείς, δεν θα μάθουμε προγραμματισμό φέτος, αλλά μάλλον θα αναπτύξουμε την αφαιρετική και αναλυτική μας σκέψη, καθώς και θα μάθουμε (μάθαμε) λίγα πράγματα σε σχέση με τους αλγορίθμους και τις γλώσσες προγραμματισμού. Η ΓΛΩΣΣΑ, επίσης, έχει απόλυτα πρακτικό ρόλο: να διακρίνει ο μαθητής κάποιες διαφορές μεταξύ αλγορίθμων και γλωσσών προγραμματισμού. Οπότε προγραμματισμό μαθαίνουμε αν θέλουμε αργότερα, σε πανεπιστήμιο ή μια γλώσσα μόνοι μας. Απλά θα είναι πιο εύκολο να γράψουμε τον αλγόριθμο και να μπούμε στη λογική του προγράμματος μετά το ΑΕΠΠ.

ο σκοπός και τα οφέλη του ΑΕΠΠ όπως αναφέρει και ο antwwwnis είναι να μπεις στη λογική του προγραμματισμού...δεν πρόκειται να σου μάθει ούτε lisp ούτε java(επειδή γράφεις κάτι για αντικειμενοστράφεια: προφανώς και είναι εκτός, αυτό έλειπε), σου δίνει απλά κάποιες βάσεις...
κατά τη γνώμη μου λοιπόν όχι απλά δεν είναι άχρηστο βιβλίο, αλλά ίσως ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να υπάρχει ως προκαταρκτικό για όσους θέλουν να ακολουθήσουν σχολές πληροφορικής...
σωστα εχετε δικιο σε αυτο...απλα θεωρω οτι δεν ειναι επιπεδου γ λυκειου...δηλαδη μπορει να θεωρηθει αντιστοιχο της χημειας της θετικης?σε καμια περιπτωση...τωρα για το γεγονος οτι αποτελει πολυ καλη βαση για σχολες πληροφορικης,ελπιζω να το ανακαλυψω απο του χρονου με το καλο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
παιδια εγω που ειμαι θετικη και σκεφτομαι κα το ημμυ σε περιπτωση που περασω εκει θα πρεπει να κανω εξτρα δουλεια δλδ εστω με το βιβλιο της γ λυκειου στο ΑΕΠΠ να ασχοληθω το καλοκαιρι ας πουμε??? Η΄ δε θα εχω προβλημα κ ξεκινας απο την αρχη τον προγραμματισμο στη σχολη??/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgos992

Νεοφερμένος

Ο giorgos992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Καρλόβασι (Σάμος). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
παιδια εγω που ειμαι θετικη και σκεφτομαι κα το ημμυ σε περιπτωση που περασω εκει θα πρεπει να κανω εξτρα δουλεια δλδ εστω με το βιβλιο της γ λυκειου στο ΑΕΠΠ να ασχοληθω το καλοκαιρι ας πουμε??? Η΄ δε θα εχω προβλημα κ ξεκινας απο την αρχη τον προγραμματισμο στη σχολη??/

Δεν ειναι απαραίτητο, τα ξεκινάς απο την αρχή. Άν παρολ' αυτα θες να ασχοληθείς το καλοκαίρι μονο θετικό θα ειναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miro2

Δραστήριο μέλος

Η miro2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 619 μηνύματα.
Είμαι στο τμήμα μηχανικών πληροφοριακών & επικοινωνιακών συστημάτων και απ οτι ακούω απο άλλους φίλους μου απο σχολές πληροφορικής του παπει, οπα, τει ηπείρου ακομα και απο το ceid της πάτρας ο προγραμματισμός που κάνουμε (τουλαχιστο στο πρώτο έτος) είναι πολύ πιο μπροστά απο αυτούς. Με εβδομαδιαίες εργασίες κτλπ (δε τα λέω έτσι το έχω ψάξει)

τι σε κάνει να πιστεύεις ότι εμείς δεν έχουμε εργασίες?:Pεπίτρεψέ μου να αμφιβάλω στο κατά πόσο είστε πιο μπροστά, πόσο μάλλον πολύ κιόλας...(τουλάχιστον από το δικό μου τμήμα, για τα άλλα δε γνωρίζω αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ισχύει το ίδιο-ειδικά για το επιστήμης υπολογιστών Κρήτης...)


σωστα εχετε δικιο σε αυτο...απλα θεωρω οτι δεν ειναι επιπεδου γ λυκειου...δηλαδη μπορει να θεωρηθει αντιστοιχο της χημειας της θετικης?σε καμια περιπτωση...τωρα για το γεγονος οτι αποτελει πολυ καλη βαση για σχολες πληροφορικης,ελπιζω να το ανακαλυψω απο του χρονου με το καλο

δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, χημεία καταρχάς κάνεις από 2α γυμνασίου ενώ προγραμματισμό στην ουσία στη Γ λυκείου...και δεν είναι και ίδια η δυσκολία των δύο επιστημών(οι χημικοί τα λένε, όχι εγώ :P)...εδώ καλά καλά δεν ξέρεις τι είναι πρόγραμμα, φαντάζεσαι να υπήρχαν στην ύλη δείκτες, λίστες κλπ?μιλάμε για σφαγή στις εξετάσεις:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
εδώ καλά καλά δεν ξέρεις τι είναι πρόγραμμα, φαντάζεσαι να υπήρχαν στην ύλη δείκτες, λίστες κλπ?μιλάμε για σφαγή στις εξετάσεις:P

Μακάρι να υπήρχαν και να είχε το μάθημα τη δυσκολία που του άξιζε, εκεί είναι που ζορίζονται οι πολλοί άλλωστε if και while μόνο και η γιαγιά μου ξέρει να βάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top