"Κόπηκε" η Παπαχρήστου

"Κόπηκε" η Παπαχρήστου, λόγω του γεγονότος ότι προέβη σε ρατσιστικές δηλώσεις. Συμφωνείτε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 116)
  • Ναι, σωστά αποκλείστηκε.

    Ψήφοι: 44 37.9%
  • Όχι, δεν ήταν σωστός ο αποκλεισμός της.

    Ψήφοι: 36 31.0%
  • Έπρεπε να εξεταστεί περαιτέρω το ζήτημα και να απολογηθεί η αθλήτρια.

    Ψήφοι: 33 28.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 2.6%

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Οταν το ''οτι θελει'' αποτελει χλευασμο,τοτε πρεπει να διωκεται.Το οτι καποιος ειναι αριστερος στην θεωρια,δεν ειναι κατι το απειλητικο,και φυσικα δεν αποτελει χλευασμο.Αυτη ειναι η λεπτη διαφορα μεταξυ του λεω οτι μαλακια μου κατεβει στο κεφαλι,και ας μην στεκει λογικα πχ ο ουρανος ειναι γαλαζιος και πανω του περπατανε σκιουρακι,και μεταξυ του λεω κατι που εγκειται σε ενα πλαισιο χλευασμου προς τον αλλο,οτι και αν ειναι ο αλλος.
Αρα λοιπον,δεν μιλαμε για μια απλη δηλωση,αλλα για μια δηλωση που στρεφεται με κακο και ηλιθιωδες χιουμορ(?) απεναντι στους μαυρους ανθρωπους.

Καμία διαφορά δεν υπάρχει.Και αυτή είναι ρατσίστρια στη θεωρία,όπως και ο αριστερός του παραδείγματος.Στην πράξη θα ήταν αν πλάκωνε στο ξύλο μετανάστες π.χ.
Και όχι,όπως ξαναείπα,δεν θεωρώ το σχόλιο ρατσιστικό.Αποτυχημένο και κακόγουστο ναι,αλλά όχι ρατσιστικό.Δεύτερον,δεν έχω κανένα taboo με τη χλεύη.Αντιθέτως,λατρεύω τη χλεύη,και αυτό νομίζω ότι μπορεί να το πιστοποιήσει οποιοσδήποτε διαβάσει μερικά μηνύματά μου,ότι χρησιμοποιώ τη χλεύη όσο πιο συχνά μπορώ.Θεωρώ τη χλεύη,την ύψιστη μορφή κριτικής.Τίποτα,και όταν λέω τίποτα εννοώ τίποτα,δεν είναι υπεράνω της χλεύης.Η χλεύη αποτελεί την υπέρτατη μορφή κριτικής,καθώς αποτελεί την απόλυτη διαφωνία,το ότι δηλαδή "βρίσκω την άποψή σου τόσο ηλίθια,που η μόνη απάντηση που πιστεύω της ταιριάζει είναι ο χλευασμός και η γελοιοποίηση".Απαγόρευση της χλεύης,ισοδυναμή με αυτόματη απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου.Η ύπαρξη οποιουδήποτε θέματος απαγορευμένου ως προς τη χλεύη,το καθιστά "τοτέμ",και "ιερό" για μια κοινωνία,και όλοι ξέρουμε που καταλήγουν τέτοιες λογικές.

Ορίστε τα όρια του λόγου:


Και στο κατω κατω ρε crowley,ναι,μπορει μεσω αυτου τωρα,να δωθει βημα στους φασιστες εμμεσα,αλλα επισης αμα δεν γινονταν η διωξη,θα αφηναμε παλι το πεδιο ελευθερο ωστε να γραφει ο καθενας οτι ρατσιστικη και αλογη μαλακια του κατεβει στο κεφαλι.

Ας λένε ό,τι μαλακία θέλουν.Η απάντηση δεν είναι οι απαγορεύσεις,αλλά το ξεφτίλισμα.

Μπραβο της που βγηκε και ειχε το θαρρος να πει την καταντια της Ελλαδας μας τον τελευταιο καιρο.Που κυκλοφορεις στην Αθηνα και για να δεις Ελληνα να μιλησεις πρεπει να κανεις 40 ταματα στην παναγια την Σουμελα.Που φοβασαι να κυκλοφορησεις στην Ομονοια απο τους μαυρους τους κιτρινους και τους πρασινους που υπαρχουν εκει περα.ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!Ολοι ειναι μαζι της!Γιατι η Ελλαδα αυτη σκοτωνει τα ονειρα των νεων ανθρωπων!Οπως θα κανουν και σε εσας φοιτητες και μη σε λιγο καιρο!Ξυπνατε!Η δημοκρατια πεθανε και εσεις κοιμαστε ορθιοι!

Το μόνο που βλέπω νεκρό είναι το μυαλό σου,γι'αυτό και βρωμάει σκατίλα μέσα απ'το κρανίο σου.Εκτός βέβαια και αν έχεις ονομάσει τον εγκέφαλό σου "δημοκρατία",in which case,πάω πάσο.

δ) Την απέκλεισαν μόνο και μόνο επειδή το ζήτησε η ΔΗΜΑΡ, δεν σου κάνει εντύπωση?

Actually,not.Το ζήτησαν ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ,ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ.

α) Εάν ήσουν Αφρικανός, θα το έβλεπες. Ό,τι δε μας θίγει, δε σημαίνει ότι δεν είναι και ρατσιστικό.

Ανεξάρτητα απ'το υπόλοιπο context (ποιος το είπε,σε τι συγκυρίες το είπε κλπ),η δήλωση όχι,δεν είναι ρατσιστική,και αυτό ισχύει είτε είσαι Αφρικανός,είτε όχι.Το να πω "οι Αφρικανοί είναι απ'την Αφρική",δεν είναι ρατσιστικό.Το να πω "η Αθήνα έχει πολλούς Αφρικανούς",δεν είναι ρατσιστικό.Το να πω "τα κουνούπια του δυτικού Νείλου προέρχονται απ'τον δυτικό Νείλο",δεν είναι ρατσιστικό.Ε,ούτε και ο συνδυασμός όλων αυτών είναι ρατσιστικός.

Είμαι Πόντιος, και για κάποιον λόγο δεν θίγομαι από τα ανέκδοτα των ποντίων. Μάλιστα βρήκα το ανέκδοτο της αρκετά πετυχημένο.

Η σύγκρισή σου είναι κάπως άκυρη,είχα αναφέρει γιατί προηγουμένως,αν θες ρίξε μια ματιά.

Ναι,θα αυξηθουν,αλλα θα ηταν καλυτερο να αφηναμε ελευθερη την σκηνη,και να λεει ο καθενας οτι ρατσιστικη μαλακια του κατεβει?

Ναι.

"If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all." (Noam Chomsky)

Βάζω στοίχημα πως αν το έγραφα εγώ αυτό εδώ στα ανέκδοτα, ούτε ο House ούτε κάποιος άλλος θα είχε αυτή την υπερβολική αντίδραση. Η επιρροή των MME, η δύναμη της μάζας, το "και καλά αντιρατσιστής" και το επαναστατικό πνεύμα των νέων τους κάνει να έχουν αυτή την αντίδραση.

Obvious comment is obvious.Δεν καταλαβαίνω καν γιατί το θεωρείς αυτό επιχείρημα.Δεν είσαι το ίδιο εσύ και μια αθλήτρια των Ολυμπιακών.Σε παγκόσμιους αγώνες,καλείσαι να βρίσκεσαι στον ίδιο χώρο και να αγωνίζεσαι ισότιμα με ανθρώπους όλων των φυλών,με ένα κατάμεστο στάδιο να σε βλέπει.Φαντάσου να βγεις και να σε γιουχάρουν όλοι.Επίσης,αποτελείς πρότυπο για χιλιάδες παιδιά με κλίση στον αθλητισμό,οπότε ναι,πρέπει να προσέχεις τι λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Actually,not.Το ζήτησαν ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ,ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ.
Actually, πρώτα το ζήτησε η ΔΗΜΑΡ γιατί όλα τα μέσα μόνο για την ΔΗΜΑΡ έλεγαν.
Η σύγκρισή σου είναι κάπως άκυρη,είχα αναφέρει γιατί προηγουμένως,αν θες ρίξε μια ματιά.
Το έχω διαβάσει και διαφωνώ. Θεωρείς ότι δεν πέρασα ρατσισμό εγώ? Την μια ρωσοπόντιο με κατεβάζανε την άλλη Ρώσο. Ούτε καν. Και όμως δεν με θίγανε τα ανέκδοτα με τους ποντίους. Και αυτή μίλησε για Αφρικανούς και θίχτηκε η ΔΗΜΑΡ και ο House λες και τους θίξαμε την μάνα.

Obvious comment is obvious.Δεν καταλαβαίνω καν γιατί το θεωρείς αυτό επιχείρημα.Δεν είσαι το ίδιο εσύ και μια αθλήτρια των Ολυμπιακών.Σε παγκόσμιους αγώνες,καλείσαι να βρίσκεσαι στον ίδιο χώρο και να αγωνίζεσαι ισότιμα με ανθρώπους όλων των φυλών,με ένα κατάμεστο στάδιο να σε βλέπει.Φαντάσου να βγεις και να σε γιουχάρουν όλοι.Επίσης,αποτελείς πρότυπο για χιλιάδες παιδιά με κλίση στον αθλητισμό,οπότε ναι,πρέπει να προσέχεις τι λες.
Επειδή έκανε ένα ανέκδοτο με μαύρους? Μα δεν είπε τίποτα και εμείς από το πουθενά εμφανίσαμε ένα ολόκληρο θέμα. Τώρα αν πας Ολυμπιακούς Αγώνες δεν ήξερα ότι απαγορεύεται να λες ανέκδοτα με μαύρους :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Actually, πρώτα το ζήτησε η ΔΗΜΑΡ γιατί όλα τα μέσα μόνο για την ΔΗΜΑΡ έλεγαν.

Δεν έχει να κάνει,εγώ σου λέω ότι το ζήτησαν και οι άλλοι.Το ποιος το ζήτησε πρώτος δεν έχει σημασία,διαγωνισμό κάνουμε?

Το έχω διαβάσει και διαφωνώ. Θεωρείς ότι δεν πέρασα ρατσισμό εγώ? Την μια ρωσοπόντιο με κατεβάζανε την άλλη Ρώσο. Ούτε καν. Και όμως δεν με θίγανε τα ανέκδοτα με τους ποντίους. Και αυτή μίλησε για Αφρικανούς και θίχτηκε η ΔΗΜΑΡ και ο House λες και τους θίξαμε την μάνα.

Πέρασες.Δεν περνάς,αυτό σου εξηγώ.Ο χρόνος,έχει μεγάλη σημασία.Σήμερα,στην ελληνική κοινωνία,υπάρχει από ελάχιστος εως μηδενικός ρατσισμός για τους Ποντίους,ενώ αντίθετα για τους μαύρους,υπάρχει τεράστιος ρατσισμός.Αυτό εξηγώ.Σημασία παίζει ο τόπος και ο χρόνος.Στη σημερινή ελληνική κοινωνία,είναι ακίνδυνο να πεις ένα ανέκδοτο για βλάχους,για Πόντιους,ή για Αλβανούς π.χ.,επειδή ελάχιστοι κρατούν πραγματικά ρατσιστική στάση απέναντι σ'αυτές τις πληθυσμιακές ομάδες και είναι fully integrated στον κοινωνικό ιστό,δεν ισχύει όμως το ίδιο για τους Πακιστανούς π.χ.,ή τους Αφρικανούς,οι οποιοί βιώνουν τεράστιο ρατσισμό στο σήμερα.

Επειδή έκανε ένα ανέκδοτο με μαύρους? Μα δεν είπε τίποτα και εμείς από το πουθενά εμφανίσαμε ένα ολόκληρο θέμα. Τώρα αν πας Ολυμπιακούς Αγώνες δεν ήξερα ότι απαγορεύεται να λες ανέκδοτα με μαύρους :confused:

Σου επαναλαμβάνω,εγώ δεν το θεωρώ ρατσιστικό,και βρίσκω άδικο τον αποκλεισμό.Απλώς,προσπαθώ να ερμηνεύσω την υπερεαισθησία αυτή,που ως ένα βαθμό,έχει μια βάση.Βάσει των τωρινών συνθηκών,και του περιρρέοντος ρατσισμού προς τη συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα,καθένας που αποτελεί role model για τις νέες γενιές θα πρέπει να προσέχει τι λέει,γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι impact μπορεί να έχει κάτι τέτοιο,π.χ. σε κάποιον νέο ο οποίος είναι ήδη ψιλορατσιστής & looks up to you,να λάβει κα΄τι τέτοιο ως encouragement.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Επειδή έκανε ένα ανέκδοτο με μαύρους? Μα δεν είπε τίποτα και εμείς από το πουθενά εμφανίσαμε ένα ολόκληρο θέμα. Τώρα αν πας Ολυμπιακούς Αγώνες δεν ήξερα ότι απαγορεύεται να λες ανέκδοτα με μαύρους :confused:
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη πως η Αφρική είναι χώρα που φιλοξενεί μόνο μαύρους, όμως είναι λάθος, υπάρχουν πολλοί λευκοί που είναι Αφρικανοί. Οπότε το σχόλιο της Βούλας δεν είναι καν φυλετικός ρατσισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZinaM

Νεοφερμένος

Η Ζήνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Ευτυχώς που αποκλείστηκε! Επιτέλους γίνεται κάτι σωστό σ'αυτή τη χώρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Καμία διαφορά δεν υπάρχει.Και αυτή είναι ρατσίστρια στη θεωρία,όπως και ο αριστερός του παραδείγματος.Στην πράξη θα ήταν αν πλάκωνε στο ξύλο μετανάστες π.χ.
Και όχι,όπως ξαναείπα,δεν θεωρώ το σχόλιο ρατσιστικό.Αποτυχημένο και κακόγουστο ναι,αλλά όχι ρατσιστικό.Δεύτερον,δεν έχω κανένα taboo με τη χλεύη.Αντιθέτως,λατρεύω τη χλεύη,και αυτό νομίζω ότι μπορεί να το πιστοποιήσει οποιοσδήποτε διαβάσει μερικά μηνύματά μου,ότι χρησιμοποιώ τη χλεύη όσο πιο συχνά μπορώ.Θεωρώ τη χλεύη,την ύψιστη μορφή κριτικής.Τίποτα,και όταν λέω τίποτα εννοώ τίποτα,δεν είναι υπεράνω της χλεύης.Η χλεύη αποτελεί την υπέρτατη μορφή κριτικής,καθώς αποτελεί την απόλυτη διαφωνία,το ότι δηλαδή "βρίσκω την άποψή σου τόσο ηλίθια,που η μόνη απάντηση που πιστεύω της ταιριάζει είναι ο χλευασμός και η γελοιοποίηση".Απαγόρευση της χλεύης,ισοδυναμή με αυτόματη απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου.Η ύπαρξη οποιουδήποτε θέματος απαγορευμένου ως προς τη χλεύη,το καθιστά "τοτέμ",και "ιερό" για μια κοινωνία,και όλοι ξέρουμε που καταλήγουν τέτοιες λογικές.

Λατρευεις δηλαδη ο αλλος να σε βριζει,μονο να σε βριζει και να σε χλευαζει.:confused:

Επισης ξερεις,αλλο χλευη,που ειναι κατι εντελως ηλιθιο και ανουσιο,και αλλο ο κυνισμος,που ειναι κατι πραγματικα εξυπνο.
Υποστηριζεις δηλαδη,οτι ειναι γαμαουα ο αλλος να σου κατεβασει ολο το υβρεολογιο,παρα να σου αντιπαραθεσει επιχειρηματα,και το αντιστροφο.
Επισης,την χλευη μπορει να την χρησιμοποιησει ενας μεθυσμενος,ενας νευριασμενος,ενας αγανακτισμενος,ενας χαζος,ενας ηλιθιος,ενας διανοητικα καθυστερημενος,ενω ελαχιστοι μπορουν να ερθουν σε αντιπαραθεση με επιχειρηματα.ΓΙαυτο λοιπον,η χλευη ειναι μια ηλιθιοτητα και μονο,που απλως δειχνει οτι ο αλλος δεν εχει να παρουσιασει κανενα επιχειρημα,και μιλαει για να μιλησει.

Απαγορευση της χλευης,ειναι πολιτισμος με την εννοια του διαλογου και της επιχειρηματολογιας,στα πλαισια φυσικα που και ο πομπος δεν ειναι ο βασανιστης,και ο δεκτης δεμενος στον στύλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shark.0wNz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jimakos R αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
παιδιά και τελικά μετά τον αποκλεισμό φάνηκε πόσο άρρωστη είναι η κοινωνία μας και ως συνέπεια αυτού το πολιτικό μας σύστημα..αν είναι δυνατόν..μια φορά όλα λειτούργησαν σωστά..η ελληνική πολιτεία λειτούργησε σωστά..''έκοψε'' μια αθλήτρια που έκανε ρατσιστικά ανεκδοτάκια..να σκέπτεται άλλη φορά πριν μιλήσει ή αν δεν μπορεί να τρέχει μόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Λατρευεις δηλαδη ο αλλος να σε βριζει,μονο να σε βριζει και να σε χλευαζει.:confused:

Επισης ξερεις,αλλο χλευη,που ειναι κατι εντελως ηλιθιο και ανουσιο,και αλλο ο κυνισμος,που ειναι κατι πραγματικα εξυπνο.
Υποστηριζεις δηλαδη,οτι ειναι γαμαουα ο αλλος να σου κατεβασει ολο το υβρεολογιο,παρα να σου αντιπαραθεσει επιχειρηματα,και το αντιστροφο.
Επισης,την χλευη μπορει να την χρησιμοποιησει ενας μεθυσμενος,ενας νευριασμενος,ενας αγανακτισμενος,ενας χαζος,ενας ηλιθιος,ενας διανοητικα καθυστερημενος,ενω ελαχιστοι μπορουν να ερθουν σε αντιπαραθεση με επιχειρηματα.ΓΙαυτο λοιπον,η χλευη ειναι μια ηλιθιοτητα και μονο,που απλως δειχνει οτι ο αλλος δεν εχει να παρουσιασει κανενα επιχειρημα,και μιλαει για να μιλησει.

Απαγορευση της χλευης,ειναι πολιτισμος με την εννοια του διαλογου και της επιχειρηματολογιας,στα πλαισια φυσικα που και ο πομπος δεν ειναι ο βασανιστης,και ο δεκτης δεμενος στον στύλο.

Όχι,δεν το λατρεύω.Λατρεύω να το κάνω εγώ.Απ'τη στιγμή όμως που μ'αρέσει να κάνω κάτι σε άλλους,και θεωρώ ότι πρέπει να έχω αυτό το δικαίωμα,δέχομαι να το κάνουν και αυτοί σ'εμένα,είτε μ'αρέσει,είτε όχι.Στο κάτω κάτω,πολλές φορές,όταν δέχομαι χλευασμό,αυτό με κάνει να σκέφτομαι,αν όντως αυτά που λέω είναι άξια χλευασμού.

Τον κυνισμό απ'την άλλη,δεν τον θεωρώ με τίποτα έξυπνο.Είναι απλώς μια τελείως διεστραμμένη και αρρωστημένη μορφή ρεαλισμού,που ακριβώς εξ'αιτίας της διαστροφής της,καταντάει να μην είναι ρεαλισμός.Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια κυνικός άνθρωπος,όπως δεν είμαι και ρομαντικός:είμαι απλώς ρεαλιστής.
Η χλεύη και το βρίσιδι δεν είναι ακριβώς το ίδιο.Η χλεύη είναι witty,το βρισίδι είναι απλώς σου γαμώ το μουνί της μάνας σου καριόλη.Ένας έξυπνος χλευάζει,ένας βλάκας βρίζει.Η χλεύη έχει νόημα,το βρισίδι όχι.Αλλά και πάλι,αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαγορευτεί το βρισίδι:αυτό θα ήταν άδικο για τους βλάκες.Είναι δυνατόν οι έξυπνοι να έχουν το δικαίωμα να χλευάσουν,αλλά οι χαζοί να μην έχουν το δικαίωμα να βρίσουν?Όχι,αν λέγαμε κάτι τέτοιο,θα ήμασταν ρατσιστές.Ο καθένας έχει το δικαίωμα να χλευάσει,να βρίσει και να κάνει ό,τι άλλο θέλει,όπως και εμείς έχουμε την επιλογή να κλείσουμε τ'αυτιά μας,και να διαλέξουμε εμείς το τι θέλουμε ν'ακούσουμε,ανάλογα με το τι μας αρέσει/το τι θεωρούμε σοβαρό.Και νομίζω,αυτό το κάνουμε συνέχεια,εκτός και αν θες να μου πεις ότι εσύ κάθε φορά που ανοίγεις την τηλεόραση βλέπεις αναγκαστικά το πρώτο πρόγραμμα που θα πετύχεις,και δεν επιλέγεις αυτό που θέλεις να δεις.Δεν πρέπει να απαγορεύσουμε καμία ελευθερία του λόγου,αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να συνειδητοποίησουμε ότι έχουμε την επιλογή ως προς το τι θα ακούμε,και δεν χρειάζεται να δίνουμε σημασία σε ό,τι μαλακία βγάλει απ'τον κώλο του ο κάθε τρόμπας.
Προσωπικά,βρίσκω τη χλεύη ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο:είναι η μόνη απάντηση όταν για παράδειγμα ακούω απόψεις του στυλ "η γη είναι επίπεδη","evolution is just a theory","οι Έλληνες έχουν διαφορετικό,ανώτερο DNA",ή όταν διαβάζω καθυστερημένα posts όπως εκείνο του τυπά στον οποίον απάντησα ακριβώς αφού απάντησα σε σένα,στο προηγούμενο comment μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Όχι,δεν το λατρεύω.Λατρεύω να το κάνω εγώ.Απ'τη στιγμή όμως που μ'αρέσει να κάνω κάτι σε άλλους,και θεωρώ ότι πρέπει να έχω αυτό το δικαίωμα,δέχομαι να το κάνουν και αυτοί σ'εμένα,είτε μ'αρέσει,είτε όχι.Στο κάτω κάτω,πολλές φορές,όταν δέχομαι χλευασμό,αυτό με κάνει να σκέφτομαι,αν όντως αυτά που λέω είναι άξια χλευασμού.

Τον κυνισμό απ'την άλλη,δεν τον θεωρώ με τίποτα έξυπνο.Είναι απλώς μια τελείως διεστραμμένη και αρρωστημένη μορφή ρεαλισμού,που ακριβώς εξ'αιτίας της διαστροφής της,καταντάει να μην είναι ρεαλισμός.Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια κυνικός άνθρωπος,όπως δεν είμαι και ρομαντικός:είμαι απλώς ρεαλιστής.
Η χλεύη και το βρίσιδι δεν είναι ακριβώς το ίδιο.Η χλεύη είναι witty,το βρισίδι είναι απλώς σου γαμώ το μουνί της μάνας σου καριόλη.Ένας έξυπνος χλευάζει,ένας βλάκας βρίζει.Η χλεύη έχει νόημα,το βρισίδι όχι.Αλλά και πάλι,αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαγορευτεί το βρισίδι:αυτό θα ήταν άδικο για τους βλάκες.Είναι δυνατόν οι έξυπνοι να έχουν το δικαίωμα να χλευάσουν,αλλά οι χαζοί να μην έχουν το δικαίωμα να βρίσουν?Όχι,αν λέγαμε κάτι τέτοιο,θα ήμασταν ρατσιστές.Ο καθένας έχει το δικαίωμα να χλευάσει,να βρίσει και να κάνει ό,τι άλλο θέλει,όπως και εμείς έχουμε την επιλογή να κλείσουμε τ'αυτιά μας,και να διαλέξουμε εμείς το τι θέλουμε ν'ακούσουμε,ανάλογα με το τι μας αρέσει/το τι θεωρούμε σοβαρό.Και νομίζω,αυτό το κάνουμε συνέχεια,εκτός και αν θες να μου πεις ότι εσύ κάθε φορά που ανοίγεις την τηλεόραση βλέπεις αναγκαστικά το πρώτο πρόγραμμα που θα πετύχεις,και δεν επιλέγεις αυτό που θέλεις να δεις.Δεν πρέπει να απαγορεύσουμε καμία ελευθερία του λόγου,αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να συνειδητοποίησουμε ότι έχουμε την επιλογή ως προς το τι θα ακούμε,και δεν χρειάζεται να δίνουμε σημασία σε ό,τι μαλακία βγάλει απ'τον κώλο του ο κάθε τρόμπας.
Προσωπικά,βρίσκω τη χλεύη ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο:είναι η μόνη απάντηση όταν για παράδειγμα ακούω απόψεις του στυλ "η γη είναι επίπεδη","evolution is just a theory","οι Έλληνες έχουν διαφορετικό,ανώτερο DNA",ή όταν διαβάζω καθυστερημένα posts όπως εκείνο του τυπά στον οποίον απάντησα ακριβώς αφού απάντησα σε σένα,στο προηγούμενο comment μου.

Εξαρταται ρε crowley,απο ποιον δεχεσαι χλευασμο.Αλλοι χλευαζουν χωρις λογο,αλλοι παλι,ορθα χλευαζουν σε καταστασεις που δεν χρειαζεται να απαντησει καποιος με επιχειρηματα:P

Εγω απο την αλλη,τον κυνισμο τον εχω αρκετα υψηλα,στην καθημερινη μου επικοινωνια.:rolleyes:
Διοτι και αυτος ειναι witty,ετσι τον κατανοω δηλαδη και εγω,απο αυτους που τον πρωτο-χρησιμοποιησαν μαλιστα ως μεθοδο ''επαναστασης'' και αντιστασης στο κατεστημενο και στους ''δηθεν'' της εποχης.Οι Κυνικοι φιλοσοφοι δηλαδη.
Δεν βρισκω κατι αρρτωστημενο,κατι υπαινικτικο ομως ναι,υπαρχει,που και αυτο ομως οδηγει στον ρεαλισμο.So,there is no problem here.

Δηλαδη για να καταλαβω την συλλογιστικη σου μηχανικη,εσυ λες να γυρναμε ουσιαστικα το κεφαλι σε οτι δεν μας αρεσει,που γινεται γυρω μας.Δεν θα ηταν καλυτερα,αντι να εχουμε αυτη την σταση που μπορει να οδηγησει σε πληρη απαθεια,να προσπαθουμε να αλλαξουμε τα πραγματα προς το καλυτερο?
Δεν θα ηταν καλυτερο,να μαθαινε ο τρομπας,οτι δεν μπορει να πει αυτη την μαλακια,αντι να του γυρναμε το κεφαλι ?
Θες μια ορθολογιστικη κοινωνια,μια κοινωνια δηλαδη που τα θεμελια της να ειναι η λογικη.Ε πως αναζητας και επιδιωκεις μια τετοια κοινωνια?Αγνοωντας καταστασεις,η αλλαζοντας προς το ''λογικοτερο'' τις καταστασεις?:hmm:
Δηλαδη η ολη λογικη σου,μας λεει να γυρναμε το κεφαλι,και να μην επιδιωκουμε αλλαγη.:hmm:


Για τα 2 σαιτ,εχεις δικαιο,η καλυτερη απαντηση ειναι η χλευη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Εξαρταται ρε crowley,απο ποιον δεχεσαι χλευασμο.Αλλοι χλευαζουν χωρις λογο,αλλοι παλι,ορθα χλευαζουν σε καταστασεις που δεν χρειαζεται να απαντησει καποιος με επιχειρηματα:P

Γι'αυτό έγραψα "με κάνει και σκέφτομαι",dude.Πρόβλημα ανάγνωσης έχεις?

Εγω απο την αλλη,τον κυνισμο τον εχω αρκετα υψηλα,στην καθημερινη μου επικοινωνια.:rolleyes:
Διοτι και αυτος ειναι witty,ετσι τον κατανοω δηλαδη και εγω,απο αυτους που τον πρωτο-χρησιμοποιησαν μαλιστα ως μεθοδο ''επαναστασης'' και αντιστασης στο κατεστημενο και στους ''δηθεν'' της εποχης.Οι Κυνικοι φιλοσοφοι δηλαδη.
Δεν βρισκω κατι αρρτωστημενο,κατι υπαινικτικο ομως ναι,υπαρχει,που και αυτο ομως οδηγει στον ρεαλισμο.So,there is no problem here.

Ο κυνισμός,όπως τον εννοούμε στην καθημερινότητά μας,δεν έχει καμία σχέση με το ρεύμα της αρχαιότητας.Still,this is 2012 man,και να ήθελες δεν θα μπορούσες να είσαι κυνικός φιλόσοφος,άσε που δεν θα είχε και νόημα.Το ρεύμα των κυνικών υπήρξε και πέρασε,μπορούμε να μάθουμε κάποια πράγματα απ'αυτό,but that's it.
Ο κυνικός,δεν έχει ρεαλιστική θεώρηση της πραγματικότητας.Αντιθέτως,"τραβάει" κάποια χαρακτηριστικά,και αγνοεί κάποια άλλα (π.χ. τα συναισθήματα),με συνέπεια να έχει μια τελείως λανθασμένη εικόνα.Θα σου περάσει μετά την εφηβεία,it happens to most people.

Δηλαδη για να καταλαβω την συλλογιστικη σου μηχανικη,εσυ λες να γυρναμε ουσιαστικα το κεφαλι σε οτι δεν μας αρεσει,που γινεται γυρω μας.Δεν θα ηταν καλυτερα,αντι να εχουμε αυτη την σταση που μπορει να οδηγησει σε πληρη απαθεια,να προσπαθουμε να αλλαξουμε τα πραγματα προς το καλυτερο?
Δεν θα ηταν καλυτερο,να μαθαινε ο τρομπας,οτι δεν μπορει να πει αυτη την μαλακια,αντι να του γυρναμε το κεφαλι ?
Θες μια ορθολογιστικη κοινωνια,μια κοινωνια δηλαδη που τα θεμελια της να ειναι η λογικη.Ε πως αναζητας και επιδιωκεις μια τετοια κοινωνια?Αγνοωντας καταστασεις,η αλλαζοντας προς το ''λογικοτερο'' τις καταστασεις?:hmm:
Δηλαδη η ολη λογικη σου,μας λεει να γυρναμε το κεφαλι,και να μην επιδιωκουμε αλλαγη.:hmm:

Όχι,δε λέω αυτό.Εγώ λέω πως όταν μια άποψη (διότι τόσην ώρα μιλάμε για λόγια,όχι για πράξεις/καταστάσεις),σου σπάει τόσο τ'αρχίδια,just live & let live.Απ'τη στιγμή που κάτι δεν σε επηρεάζει άμεσα (και μόνο οι πράξεις σε επηρεάζουν άμεσα),δεν έχεις κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι γι'αυτό.
Δεν λέω να μην συζητάς,λέω πως όταν βρίσκεις ανούσια τη συζήτηση (& I think we both agree πως όταν ο άλλος π.χ. σε βρίζει η συζήτηση είναι ανούσια),μπορείς απλώς να κλείσεις τ'αυτιά σου σ'αυτά που λέει.Είναι πολύ πιο λογικό,και εν τέλει ορθολογιστικό (γιατί ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις το τι θα λένε οι άλλοι?),να ασχολείσαι εσύ με αυτά που θεωρείς that matter,απ'το να προσπαθείς να απαγορεύσεις ό,τι βρισκεις ανούσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νάγια Τ.

Διάσημο μέλος

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,317 μηνύματα.
Το καλυτερο troll στο συγκεκριμενο θεμα...(ετσι να το ελαφρυνουμε λιγο):P

https://www.youtube.com/watch?v=XIqkumxNI70&feature=plcphttps://
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Γι'αυτό έγραψα "με κάνει και σκέφτομαι",dude.Πρόβλημα ανάγνωσης έχεις?



Ο κυνισμός,όπως τον εννοούμε στην καθημερινότητά μας,δεν έχει καμία σχέση με το ρεύμα της αρχαιότητας.Still,this is 2012 man,και να ήθελες δεν θα μπορούσες να είσαι κυνικός φιλόσοφος,άσε που δεν θα είχε και νόημα.Το ρεύμα των κυνικών υπήρξε και πέρασε,μπορούμε να μάθουμε κάποια πράγματα απ'αυτό,but that's it.
Ο κυνικός,δεν έχει ρεαλιστική θεώρηση της πραγματικότητας.Αντιθέτως,"τραβάει" κάποια χαρακτηριστικά,και αγνοεί κάποια άλλα (π.χ. τα συναισθήματα),με συνέπεια να έχει μια τελείως λανθασμένη εικόνα.Θα σου περάσει μετά την εφηβεία,it happens to most people.



Όχι,δε λέω αυτό.Εγώ λέω πως όταν μια άποψη (διότι τόσην ώρα μιλάμε για λόγια,όχι για πράξεις/καταστάσεις),σου σπάει τόσο τ'αρχίδια,just live & let live.Απ'τη στιγμή που κάτι δεν σε επηρεάζει άμεσα (και μόνο οι πράξεις σε επηρεάζουν άμεσα),δεν έχεις κανένα δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι γι'αυτό.
Δεν λέω να μην συζητάς,λέω πως όταν βρίσκεις ανούσια τη συζήτηση (& I think we both agree πως όταν ο άλλος π.χ. σε βρίζει η συζήτηση είναι ανούσια),μπορείς απλώς να κλείσεις τ'αυτιά σου σ'αυτά που λέει.Είναι πολύ πιο λογικό,και εν τέλει ορθολογιστικό (γιατί ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις το τι θα λένε οι άλλοι?),να ασχολείσαι εσύ με αυτά που θεωρείς that matter,απ'το να προσπαθείς να απαγορεύσεις ό,τι βρισκεις ανούσιο.

Τα συναισθηματα διαφερουν απο ανθρωπο σε ανθρωπο,η αντικειμενικοτητα οχι.Το οτι τα τραβαει,πραγμα που αληθευει,δεν μου λεει τιποτα,αφου στοχευει στην πραγματικοτητα και μονο.
Και crowley...man,δεν εισαι 60 χρονων,cool.Ενα χρονο διαφορα εχουμε,μην το αναφερεις ολο :P Η εφηβεια εχει περασει εδω και καιρο.Ξερεις,δεν παιζει καποιος να ειναι ενσυνειδητα ε?:confused: :whistle:

Οκ,σε επιασα,οπως εχεις πει,εισαι πρακτικος τυπος :P
Απλως και εγω,για να μην παρεξηγηθω,δεν μιλησα για απαγορευση,απλως για μια κατασταση καλυτερης της αδιαφοριας.
Και εξαλλου,ολα απο την θεωρια ξεκινανε.Σημερα δινεται σε καποιον το δικαιωμα να προπαγανδιζει τις μαλακιες του πχ Χρυση Αυγη,την αλλη μερα θα τα κανει πραξη.Κανεις δεν εμεινε στην θεωρια,οταν ειδε οτι υπαρχει ανοχη,και οχι πιεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Τα συναισθηματα διαφερουν απο ανθρωπο σε ανθρωπο,η αντικειμενικοτητα οχι.Το οτι τα τραβαει,πραγμα που αληθευει,δεν μου λεει τιποτα,αφου στοχευει στην πραγματικοτητα και μονο.

Το ότι είναι υποκειμενικά,δεν τα κάνει λιγότερο πραγματικά.Τα συναισθήματα υπάρχουν,εγείρονται από πραγματικές αιτίες,και οδηγούν τους ανθρώπους σε πραγματικές πράξεις,ανεξάρτητα που αυτές διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.You can't ignore that.
Και όχι,ο κυνισμός δεν στοχεύει στην πραγματικότητα.Διαστρέφει την πραγματικότητα πίσω από ένα τελείως προσωπικό και στενό-και εν τέλει συναισθηματικό-πρίσμα.

Ξερεις,δεν παιζει καποιος να ειναι ενσυνειδητα ε?:confused: :whistle:

Από ένα σημείο και μετά,καταλαβαίνεις ότι δεν είναι πρακτικό.

Απλως και εγω,για να μην παρεξηγηθω,δεν μιλησα για απαγορευση,απλως για μια κατασταση καλυτερης της αδιαφοριας.
Και εξαλλου,ολα απο την θεωρια ξεκινανε.Σημερα δινεται σε καποιον το δικαιωμα να προπαγανδιζει τις μαλακιες του πχ Χρυση Αυγη,την αλλη μερα θα τα κανει πραξη.Κανεις δεν εμεινε στην θεωρια,οταν ειδε οτι υπαρχει ανοχη,και οχι πιεση.

Σου εξηγώ,δεν είναι όλες οι καταστάσεις το ίδιο.Εσύ κρίνεις πότε κάτι είναι ανούσιο,πότε κάτι είναι μεν χαζό αλλά αξίζει σχολιασμού,πότε είναι επικίνδυνο,etc,και πως πρέπει να δράσεις αναλόγως σε κάθε περίπτωση.Αλλά ποτέ,δεν απαγορεύεις κάτι ("απαγορεύεται να απαγορεύετε",που είναι και το σλόγκαν του αντιαπαγορευτικού φεστιβάλ).Αν θες απαντάς,αν θες αγνοείς,those are the choices.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Διάβασα τα κείμενά σας και είδα ότι οι περισσότεροι είσθε κατά του αποκλεισμού της αθλήτριας. Όμως μην βλέπετε μόνον με βάση τα όσα ισχύουν στην Ελλάδα. Για εμάς όλους δεν ήταν παρά ένα σαχλό ασήμαντο ανέκδοτο σαν αυτά που όλοι μας ακούμε και λέμε. Όμως η Παπαχρήστου όφειλε να είναι πολύ πιο προσεκτική καθώς σαν ολυμπιακή αθλήτρια είναι δημόσιο πρόσωπο και εκπροσωπεί τη χώρα μας. Στην Ευρώπη υπάρχει πολύ μεγαλύτερη από εμάς ευαισθησία στα θέματα τα οποία έστω και λίγο αγγίζουν το ρατσισμό. Επίσης για τους ολυμπιακούς αγώνες υπάρχουν γραπτοί και άγραφοι κανόνες για τους αθλητές, καθώς η διοργάνωση υποτίθεται ότι εμπνέεται από ιδεώδη. Η Ελληνική ολυμπιακή επιτροπή δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Έπρεπε να την αποκλείσει διότι διαφορετικά η ελληνική επιτροπή θα είχε τεράστια προβλήματα. Θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη για όσα έγραψε η αθλήτρια και υπήρχε μεγάλη πιθανότητα και να επιβληθούν από τη διεθνή ολυμπιακή επιτροπή και αποκλεισμός της Παπαχρήστου, αλλά και κυρώσεις στην Ελληνική αντιπροσωπεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης94

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Διάβασα προσεκτικά όλα όσα λέγονται. Αναφερόμαστε στα Ολυμπιακά ιδεώδη, την ισότητα ανάμεσα στους αθλητές, τις δημοκρατικές διαδικασίες, τον ρατσισμό κ.ά. Κατ' αρχάς συμφωνώ με όσους λένε ότι πράγματι ήταν πολύ σκληρή η τιμωρία της αθλήτριας. Θέλω να σας θέσω μια ερώτηση, που αρχικά μπορεί να φανεί «άτοπη και εκτός θέματος», αλλά πιστέψτε με... δεν είναι.
Δεν είδα ούτε άκουσα ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ υπεύθυνο και μη, να διαμαρτύρεται για τον όρο που έχουν θέση οι Αμερικάνοι, ότι δλδ οι δικές τους αποστολές ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΤΟΠΙΝΓΚ CONTROL στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτό άραγε δεν είναι φασιστικό, ρατσιστικό, αντιδημοκρατικό, αντίθετο προς τα Ολυμπιακά ιδεώδη. Αντίθετα «ηρωποιούμε και θαυμάζουμε» όλους τους αθλητές των δικών τους αποστολών, οι οποίοι «σαρώνουν» τα μετάλλια... Τι ικανός πράγματι λαός!!! Όλα μπορούν να τα κατορθώσουν.... ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ!!!! Δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί που «χτυπιούνται» για τα «ιδεώδη», ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ - ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΜΗ, να αντισταθούν σε αυτούς τους «δημοκρατικούς και αντιρατσιστικούς» όρους; Μια ερώτηση κάνω και όποιος θέλει μου απαντά!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Λόγω της θέσης της και επειδή προφανώς θα γνώριζε πως τα κοινωνικά δίκτυα τέτοιων ανθρώπων συνεχώς παρακολουθούνται θα ήταν ανάρμοστο να γράφει τέτοια πράγματα λόγω του ότι θα συμμετείχε σε έναν παγκόσμιο θεσμό!!Από την άλλη μία απλή ανάρτηση ήταν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Irodis

Δραστήριο μέλος

Ο Irodis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 721 μηνύματα.
Κακώς κόπηκε !
Καθένας εκφράζει την γνώμη του και βεβαιώς δεν ήταν κάτι ρατσιστικό μην τρελαθούμε κιόλας ...

Εδώ ο πάγκαλος ο χοντρομπαάς είπε τα φάγαμε όλοι μαζί ! Εκεί γιατί δε πήγε ο εισαγγελέας να πει τι να αυτά που λες και πες τι θες να πεις ;;;

Τα Ολυμπιακά ιδεώδη που βρήκαν κάποιοι να αναφέρουν οι αθλητές τα ξέρουν καλύτερα από τα
άτομα του φραπέ και του καναπέ που κάθονται σχολιάζουν και τους λυπάμαι...
:whistle:

Κάτι ακόμα δείτε εδώ παρακαλώ https://www.sport24.gr/Sports/Olympi...a_phgan_stoys_olympiakous_agwnes.1870314.html
Για αυτό σαν σήμερινοί έλληνες γίναμε πάλι ξεφτύλες εξαιτίας των ανθελήνων και των νεοσύστατων γενίτσαρων!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Δεν είδα ούτε άκουσα ποτέ ΚΑΝΕΝΑΝ υπεύθυνο και μη, να διαμαρτύρεται για τον όρο που έχουν θέση οι Αμερικάνοι, ότι δλδ οι δικές τους αποστολές ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΤΟΠΙΝΓΚ CONTROL στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτό άραγε δεν είναι φασιστικό, ρατσιστικό, αντιδημοκρατικό, αντίθετο προς τα Ολυμπιακά ιδεώδη. Αντίθετα «ηρωποιούμε και θαυμάζουμε» όλους τους αθλητές των δικών τους αποστολών, οι οποίοι «σαρώνουν» τα μετάλλια... Τι ικανός πράγματι λαός!!! Όλα μπορούν να τα κατορθώσουν.... ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ!!!! Δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί που «χτυπιούνται» για τα «ιδεώδη», ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ - ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ ΜΗ, να αντισταθούν σε αυτούς τους «δημοκρατικούς και αντιρατσιστικούς» όρους; Μια ερώτηση κάνω και όποιος θέλει μου απαντά!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Δεν έχω ιδέα ποιο είναι το status της αμερικανικής ομάδας ως προς το doping control (δεν το έχω κοιτάξει ποτέ μου,αν και μου ακούγεται πολύ urban legend δεδομένου ότι είχαν πιάσει τη Johnson για doping a couple of years back),αλλά όπως και να 'χει,είσαι τελείως off topic,dude.Η μία-ενδεχόμενη-παραβίαση ενός κανονισμού,δεν δικαιολογεί και λοιπές παραβιάσεις.

Anyway,νομότυπα,είχαν δίκιο για τον αποκλεισμό.Για μένα μεγαλύτερη σημασία έχει να συζητάμε κατά πόσο ο κανονισμός είναι σωστός ή όχι,παρά αν την απέκλεισαν δικαίως ή όχι.

Η Βούλα Παπαχρήστου Και Ο Ελληνικός Διάλογος

Πριν από δύο μήνες, δύο Αυστραλοί κολυμβητές που έκαναν προετοιμασία για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στις ΗΠΑ, ανέβασαν στα social media μια φωτογραφία που τους δείχνει να κρατάνε όπλα. Τίποτα άλλο: Ήταν σε ένα κατάστημα που πούλαγε όπλα, και κράταγαν κάτι τουφέκια. Η Ομοσπονδία τους αποφάσισε και τους επέβαλε την εξής τιμωρία: Να μην ξαναχρησιμοποιήσουν social media μέχρι το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων, και να επιστρέψουν αμέσως στην Αυστραλία μετά το τέλος των αθλημάτων τους.
Κι αυτό για μια φωτογραφία που ανέβηκε στο Facebook δυο μήνες πριν.

Το θέμα της Βούλας Παπαχρήστου και του αποκλεισμού της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες για ένα tweet είχε προφανές ενδιαφέρον γιατί έμπλεκε μέσα πολλά συναρπαστικά θέματα (τεχνολογία! αθλητισμός! ρατσισμός! λογοκρισία!) αλλά το σημαντικότερο που αναδείχθηκε κατά τη γνώμη μου ήταν για μια ακόμα φορά η αδυναμία των Ελλήνων -και μάλιστα της μορφωμένης ελίτ που ξημεροβραδιάζεται στα σόσιαλ μύδια- να αναλύσει και να κουβεντιάσει ένα θέμα. Διαβάζοντας posts και tweets και σχόλια (κι εδώ) εντοπίζω ότι σ’ αυτό το δημόσιο «διάλογο» (που στην πραγματικότητα είναι περισσότερο επικαλυπτόμενοι μονόλογοι) υπάρχουν τρία προβλήματα:
1. Υπάρχει μια καθολική και προφανής αδυναμία να εντοπίσουμε το θέμα που συζητάμε.
2. Υπάρχει μια τρομερή βιασύνη να διαμορφώσουμε άποψη και να την εκφράσουμε
3. Από τη στιγμή που τη διαμορφώσουμε, εμφανίζουμε μια πλήρη άρνηση να την αλλάξουμε/διορθώσουμε.
Το θέμα της ιστορίας του αποκλεισμού της Βούλας Παπαχρήστου δεν έχει να κάνει με το ρατσισμό, και δεν έχει να κάνει με την ελευθερία του λόγου ή τη λογοκρισία. Τα αγγίζει αυτά τα σημαντικά θέματα, και αποτελεί έναυσμα για παράλληλες συζητήσεις πάνω σε αυτά. Το πραγματικό θέμα, όμως, κι αυτό που πολλοί δεν έχουν καταλάβει, είναι η υπακοή στους κανόνες.

Κανένας δεν αμφισβήτησε το δικαίωμα της κοπέλας να γράφει ανέκδοτα στο Twitter, να ανεβάζει φωτογραφίες με όπλα και να κάνει RT πολιτευτές ή τσιτάτα της Χρυσής Αυγής. Τα έκανε όλα αυτά. Το Twitter δεν την εμπόδισε γιατί δεν παραβίασε τους όρους χρήσης, και η χώρα στην οποία είναι πολίτης δεν την εμπόδισε γιατί τίποτα από αυτά που εκφράζει δεν είναι παράνομο. Επίσης κανένας δεν την εμπόδισε να έχει πολιτικές απόψεις οποιουδήποτε είδους. Δεν κινήθηκε κανείς εναντίον της νομικά. Δεν διαγράφηκε από την Εθνική ομάδα στίβου. Δεν αποκλείστηκε από άλλους αγώνες. Δεν της ζητήθηκε από κανέναν να αφαιρέσει τα tweets της, καν. Η ελευθερία της να τα κάνει δημόσια δεν αμφισβητείται από κανέναν.
Η μόνη συνέπεια αυτών που έγραψε (και όχι αυτών που σκέφτεται) είναι ο αποκλεισμός από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι ένα ανοιχτό φόρουμ συζήτησης ή πολιτικής έκφρασης. Είναι μια διοργάνωση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής. Οι συμμετέχοντες σ’ αυτούς καλούνται να ακολουθήσουν συγκεκριμένους κανόνες. Υπεύθυνοι για την τήρηση και την εφαρμογή αυτών των κανόνων είναι οι κατά τόπους εθνικές Ολυμπιακές Επιτροπές. Οι κανόνες αυτοί δεν ισχύουν για όλους τους αθλητές του κόσμου: Ισχύουν μόνο για όσους συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Και επειδή το «αθλητής που συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες» δεν είναι μια ιδιότητα διαχρονική, οι κανόνες αυτοί δεν ισχύουν για όλους τους αθλητές πάντα. Αν η Βούλα Παπαχρήστου δεν είχε γράψει αυτό το tweet παραμονές της Τελετής Έναρξης αλλά πριν από έξι μήνες, ας πούμε, προφανώς δεν θα είχε γίνει τόσος ντόρος. Οι Αυστραλοί κολυμβητές με τα όπλα τιμωρήθηκαν σκληρά πριν από δύο μήνες -αν είχαν ανεβάσει τη φωτογραφία προχτές, πιθανότατα θα αποκλείονταν επίσης.
Τους κανόνες για τη χρήση των social media από τους αθλητές μπορείς να τους διαβάσεις ολόκληρους εδώ. Περιλαμβάνουν το εξής:
Postings, blogs and tweets should at all times conform to the Olympic spirit and fundamental principles of Olympism as contained in the Olympic Charter, be dignified and in good taste, and not contain vulgar or obscene words or images.
To «Olympic Charter» που λέει είναι ένας Χάρτης με τις αρχές της διεξαγωγής των Αγώνων, και μπορείς να το διαβάσεις ολόκληρο εδώ. Στο κεφάλαιο «Fundamental Principles of Olympism» η παράγραφος 6 γράφει:
Any form of discrimination with regard to a country or a person on grounds of race, religion, politics, gender or otherwise is incompatible with belonging to the Olympic Movement.
Το αν συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτούς τους κανόνες και το αν βρίσκεις υπερβολική την επιβολή τους είναι αδιάφορο. Εγώ ας πούμε φρίττω με την απαγόρευση που επιβάλλουν στους εθελοντές για να μη γράφουν στα social media. Αν είχε γίνει αυτό το 2004 θα ήμουν έξω φρενών (ήμουν εθελοντής -ευτυχώς δεν υπήρχαν social media τότε). Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι δικοί σου ή δικοί μου – είναι της ΔΟΕ. Και είναι ένα γιγάντιο και εξαιρετικά πολύπλοκο και ευαίσθητο γεγονός, το μεγαλύτερο στη Γη, και το πώς εφαρμόζονται οι κανόνες του είναι ένα πολύπλοκο θέμα για το οποίο γνωρίζουμε ελάχιστα και δεν μας αφορά και πολύ, εδώ που τα λέμε.
Για τους περισσότερους ανθρώπους που διαβάζουν τακτικά αυτό εδώ το site, το θέμα εδώ λήγει. Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο να ειπωθεί. Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται να ξέρει κανείς. Το θέμα είναι άσπρο-μαύρο: Η αθλήτρια έκανε λάθος, παραβίασε τους κανόνες, αποκλείστηκε από τους Αγώνες, και θα συνεχίσει την καριέρα της και τη ζωή της κανονικά.
Για άλλους, όμως, που αποφάσισαν (ίσως πρόωρα, ίσως βιαστικά) ότι η γνώμη τους θα είναι πως η τιμωρία ήταν άδικη και πως «το κορίτσι» δεν έπρεπε να τιμωρηθεί, αυτά δεν αρκούν. Το σημαντικό γι’ αυτούς δεν είναι τα παραπάνω: Το σημαντικό είναι να έχουν δίκιο. Οπότε θα στρίψουν την κουβέντα αλλού:
«Ναι αλλά το tweet δεν ήταν ρατσιστικό», λένε.
Ως γραφιάς, είμαι πολύ ευαίσθητος στο θέμα της πολιτικής ορθότητας στη γλώσσα. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να ποινικοποιούνται οι λέξεις και, εκτός όλων των άλλων, έχω γράψει μπόλικες από δαύτες δημόσια, και η υπερβολική αυστηρότητα σ’ αυτό το θέμα δεν με συμφέρει. Αλλά οι λέξεις δεν υπάρχουν μόνες τους. Για τις κρίνουμε και να τις χαρακτηρίσουμε πρέπει να λαμβάνουμε πάντα υπ’ όψιν ποιος τις έγραψε, σε ποιό περιβάλλον, και υπό ποιες συνθήκες. Ο χρόνος παίζει ρόλο. Η ακριβής φρασεολογία επίσης. Η γλώσσα είναι πολύπλοκο θέμα, δεν περιλαμβάνει μόνο τις λέξεις σκέτες, γυμνές.
Το επίμαχο tweet της Βούλας Παπαχρήστου για πολλούς δεν είναι ρατσιστικό. Εγώ διαφωνώ, αλλά αυτό είναι μέχρι ένα σημείο θέμα υποκειμενικό, και δεν είναι χρήσιμο να αναπτύξω επιχειρηματολογία σ’ αυτό εδώ το σημείο. Έστω ότι από μόνο του το tweet, απομονωμένο, δεν θεωρείται μεμπτό.
Μα κοίτα πού γράφτηκε: Στο Τwitter account μιας Ελληνίδας αθλήτριας που βρίσκεται στο Λονδίνο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Και κοίτα τι άλλο γράφει έγραφε, πριν τα σβήσει, το Twitter account της Ελληνίδας αθλήτριας: RT’s της Χρυσής Αυγής, φωτογραφίες με όπλα και ακροδεξιά σύμβολα, βιντεάκια σχετικού περιεχομένου, χρόνια πολλά στον Κασιδιάρη που είναι «αληθινός».
Αν ο Τζον Στιούαρτ πει ένα αστείο για τους Εβραίους, όλοι θα κρίνουν το αστείο και κανένας δεν θα τον κατηγορήσει για ρατσισμό (αφού είναι κωμικός -και Εβραίος). Αν πει το ίδιο αστείο για τους Εβραίους η Άνγκελα Μέρκελ, όμως, κανένας δεν θα ασχοληθεί με το αστείο. Όλοι θα ασχοληθούν με το ότι το είπε μια Γερμανίδα.
Το ποιος λέει το αστείο και το πώς το λέει έχει σημασία. Το πότε το λέει έχει σημασία επίσης. Μια Ελληνίδα οπαδός της Χρυσής Αυγής που γράφει ένα καλαμπούρι με αναφορά σε μετανάστες δυο μέρες πριν αρχίσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες στους οποίους συμμετέχει, δεν κάνει τίποτα το τρομερά μεμπτό, σιγά το πράγμα, κανείς δεν θα της απαγορεύσει να το κάνει. Αλλά κανείς δεν μπορεί να πει πως έτσι δεν παραβιάζει τους κανόνες των Ολυμπιακών Αγώνων.
«Ναι αλλά σιγά τις αξίες των Ολυμπιακών Αγώνων με τους ντοπαρισμένους», λένε.
Είναι κι αυτό ίδιον του Ελληνικού διαλόγου: Όταν η κουβέντα δεν μας πάει καλά, αλλάζουμε το θέμα.
Επίσης ίδιον του Ελληνικού διαλόγου: Πάντα πρέπει να γίνει πρώτα κάτι άλλο. Αν συμβεί κάτι που δεν μας αρέσει, λέμε «ναι αλλά γιατί δεν έγινε το άλλο πρώτα;». Που βέβαια δεν αποδεικνύει καθόλου ότι αυτό που δεν μας άρεσε δεν έπρεπε να γίνει.
Επίσης ίδιον του Ελληνικού διαλόγου: Διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα. Οι ντοπαρισμένοι που πιάνονται δέχονται ποινές πολύ πολύ μεγαλύτερες από την ποινή της Βούλας Παπαχρήστου.
Αλλά ξέφυγα.
Κανένας δεν θα αλλάξει γνώμη μ’ αυτά που έχω γράψει παραπάνω, το ξέρω, καθώς έχουν περάσει πια πολλές ώρες και οι αναγνώστες έχουν ταμπουρωθεί πίσω από τη γνώμη τους, δηλαδή την πρώτη ενστικτώδη αντίδραση που είχε ο καθένας όταν άκουσε για την είδηση. Αλλά δεν έχει σημασία. Το γράψιμο γι’ αυτά τα θέματα με τέτοιο τρόπο βοηθάει κάποιους από εμάς να επεξεργαζόμαστε τα πράγματα που διαβάζουμε και ακούμε κάπως πιο ψύχραιμα, να ψάχνουμε το τι και το πώς, και να διαμορφώνουμε γνώμη κάπως διαφορετικά, πιο αργά ίσως αλλά πιο προσεκτικά.
Κι όταν δεν υπάρχει χρόνος ή άνεση για ψάξιμο και διάβασμα χαρτών της ΔΟΕ; Τι κάνουμε τότε;
Τότε, αγαπητέ αναγνώστη, κάνουμε το εξής: Δε γράφουμε τίποτα.


Από δω


Οι νόσοι του ελληνικού DNA ξαναχτυπούν



Εάν τελικά, στα πλαίσια της νεοελληνικής κοπαδοποίησης, ο Αύγουστος είναι ο μήνας όπου, λόγω μαζικών αδειών και καλοκαιρινής ραστώνης, θεωρούμε ότι για κάποιο λόγο τα γεγονότα παύουν να τρέχουν, τότε μάλλον δικαιολογείται και η τάση κάθε τέλη Ιουλίου ο δημόσιος λόγος να κατακλύζεται από ανούσιες διαμάχες για ανούσια θέματα. Αυτή η επιμονή να θέλουμε να δραματοποιήσουμε το τίποτα υπό την απειλή της καλοκαιρινής ουδετερότητας. Μην τυχόν και θιχτεί ο πατριωτισμός, το τσαγανό, η ιδεολογία και η ουτοπία που με τόσο πάθος υπερασπιζόμαστε τους υπόλοιπους μήνες.


Ίσως μέσα σε αυτό το πλαίσιο να εντάσσεται και η πρόσφατη εμμονή να υπεραναλύσουμε το «αμαρτωλό» tweet της Βούλας Παπαχρήστου σε βαθμό διαλεκτικού αυτισμού. Έναν βαθμό που ακόμα και αν κάποιος επέλεγε να μην παρακολουθήσει το θέμα, τελικά δέχεται τόσα απανωτά και γεμάτα ένταση ερεθίσματα από τα ΜΜΕ, τα social media και τον τυχαίο αραχτό στο καφενείο, που αναγκαστικά, λίγο πριν πάει για ένα μακροβούτι ξελαμπικαρίσματος, να νοιώθει την ανάγκη να βάλει και αυτός το ασήμαντο λιθαράκι του στην άβυσσο ματαιότητας του εν λόγω διαλόγου.


Και επειδή η θεματολογία του παρόντος ιστολογίου – ήτοι ο Ελληναράς, προστάζει να γίνει μία τοποθέτηση απέναντι στο «Ελληναρίστικο» φαινόμενο που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας και δίπλα στα αυτιά μας τα τελευταία δυο τρία 24ωρα, ας αναβάλουμε το μακροβούτι για ένα εικοσάλεπτο.


Άκουσε με λίγο αγαπητέ Ελληναρά: Το πρόβλημα δεν είναι αν η Βούλα είναι ή δεν είναι ρατσίστρια ή φαν της Χρυσής Ομελέτας. Το πρόβλημα είναι ότι απλά παραβίασε έναν κανονισμό, οπότε πρέπει να υποστεί τις οποίες συνέπειες. Μόνο αυτό και τίποτα άλλο. Αν η Βούλα είναι «παιδί του στίβου» που δεν έχει χρόνο για διάβασμα ή για να καλλιεργηθεί, ή αν είναι όντως ξενοφοβική, είναι δικό της πρόβλημα το οποίο το διαχειρίζεται όπως θέλει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως δεν το έχει η Βούλα, αλλά εσύ που δεν μπορείς με καμία Παναγία να κατανοήσεις την έννοια του «κανονισμού». Όχι αυτόν της ΔΟΕ στον οποίο εμπίπτει και ο αποκλεισμός της Βούλας, αλλά την ευρύτερη σημασία που εξυπηρετεί ένας οποιοσδήποτε κανονισμός.


Εμένα αυτό με συφιλιάζει. Όταν κάποιος θεωρεί αδιανόητες τις επιπτώσεις μίας παράβασης, και αμέσως δημιουργούνται ιδεολογικά στρατόπεδα είτε προς υπεράσπιση, είτε για κριτική απέναντί του. Αυτό το πράγμα που αδυνατούμε να υποστούμε συνέπειες υπεύθυνα και τρέχουμε αμέσως να βρούμε την πιο έτοιμη συναισθηματική δικαιολογία που θα μας δικαιώσει στα μάτια… ποιανού τελικά; Τον πατριωτισμό μας, την εφηβεία μας, την υπερπροσπάθειά μας. Αυτό, που όλοι πρέπει να έχουμε γνώμη για τα πάντα και να περιπλέκουμε υποκειμενικές αντιλήψεις με σαφείς αντικειμενικές διαδικασίες. Αυτό, που θεωρούμε την τιμωρία ως κάποιο υποχθόνιο σχέδιο και όχι ως ευκαιρία αυτοκριτικής και αναλογισμού των σχετικών ευθυνών. Αυτό το «ναι μεν, αλλά…». Το ξερασματικό: «Τόσα και τόσα προβλήματα έχουμε, αυτό σε μάρανε;». Όλα αυτά τα γνωστά χαρακτηριστικά του γνήσιου, ελληνικού DNA μας, που με τόσο καμάρι προτάσσουμε σε κάθε ευκαιρία. Ιδίως σε αυτή που έχουμε τη δυνατότητα έστω και για λίγο να προβάλλουμε το εθνικιστικό μας κόμπλεξ διεθνώς.


Ας συζητήσουμε την ορθότητα του κανονισμού για όσες ώρες θες. Όχι όμως τις ευαισθησίες και τις ενδεχόμενες δικαιολογίες της Βούλας. Αυτές ας τις κατανοήσει μόνη της. Ας επιλέξει η ίδια αν θέλει την φοβερή βοήθεια των «βαθυστόχαστων» σχολιασμών μας και του μαμαδίστικου ελέους της «κοινής γνώμης» και των υπερπατριωτικών ΜΜΕ.




Από δω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iratus

Δραστήριο μέλος

Ο Iratus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Και η Εφη Σαρρη τραγουδησε το "Αφρικανε, Αφρικανε" δεν την απεκλεισε ομως κανεις απο το τραγουδι..
Αδικια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Διαφωνώ και με τα δυο κείμενα που παράθεσε ο Crowley, το πρώτο αναφέρει ότι το μήνυμα της είναι ενάντια στους κανόνες, ωστόσο διαβάζοντας ξανά και ξανά το ανέκδοτο δεν βρίσκω τίποτα απολύτως ρατσιστικό. Αν η αναφορά των Αφρικανών (ούτε καν μαύρους τους είπε) σε ανέκδοτο συνεπάγεται αμέσως τον αποκλεισμό από τους Ολυμπιακούς Αγώνες τότε τι να πω. Να χαίρεστε τους... δημοκρατικούς κανόνες! Στο δεύτερο κείμενο γίνεται περισσότερο επίθεση στο ελληνικό... DNA . Μάλιστα ο ίδιος ο αρθρογράφος φέρεται ρατσιστικά στο κόμμα της Χρυσής Αυγής αναφέροντας την Χρυσή Ομελέτα. Ε αν είναι να γίνουμε χειρότεροι και από φασίστες, ευχαριστώ δεν συμμετέχω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top