Καφετέρια του iSchool ΙΙ

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,112 μηνύματα.
Α έχεις ακόμη.

Κακώς το σκέφτεσαι τόσο πρόωρα.

Καλά αν αναφέρεσαι στο γυμναστήριο έτσι κι αλλιώς ήθελα να το αρχίσω, ευτυχώς που υπάρχει η ιδέα του στρατού ως κινητήριος δύναμη γιατί πάλι άλλον έναν χρόνο βότσαλα στη θάλασσα θα πετούσα.
 

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Θα με σκοτώσει η έκθεση μα τον Χριστό
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,674 μηνύματα.
Και που λέτε παιδιά, δουλεύω σε ένα project για την σχολή με fractals και την γραφική τους αναπαράσταση. Εδώ πέρα να πω πως έχω μηδενικό μαθηματικό υπόβαθρο, και προσπαθώ να διαβάσω την θεωρία πίσω από το σύνολο Μάντελμπροτ.

View attachment 125807

Ίσως να έχετε πέσει σε κανένα βιντεάκι που κάνουν zoom σε αυτό (1 εβδομάδα render) και είναι trippy.

Εσείς οι μαθηματικοί πως τα βγάζετε πέρα;;; Γιατί έχουμε μιγαδικούς αριθμούς; Αφού δεν υπάρχουν. ;(
Την εχω ερωτευτεί αυτή τη θεωρία και χαιρομαι πολυ που αναφέρθηκε εδώ πέρα. Είχα μια εργασία σε ένα μάθημα, και χρειάστηκε να την αναφέρω και να πω κάποια πράγματα. Θελω να χτυπήσω κάποιο fractal tattoo.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,366 μηνύματα.
Εσείς οι μαθηματικοί πως τα βγάζετε πέρα;;; Γιατί έχουμε μιγαδικούς αριθμούς; Αφού δεν υπάρχουν. ;(
Γιατί υπάρχουν οι πραγματικοί αριθμοί με αυτή την λογική ;
Κατασκευάσματα είναι όλα. Το ίδιο πίστευαν κάποτε και για τους άρρητους. Μέχρι που εν τέλει ανακάλυψαν οτι χρειάζονταν άρρητους για να δώσουν απάντηση σε ορισμένα προβλήματα(π.χ. μήκος υποτείνουσας ορθογωνίου τριγώνου με μήκη πλευρών 1). Same thing goes και με τους μιγαδικούς. Σου δίνουν απαντήσεις σε ορισμένα προβλήματα. Απλώς τυγχάνει αυτά τα προβλήματα να είναι εκτός της καθημερινότητας του μέσου ανθρώπου και έτσι περνάει η πεποίθηση οτι είναι "φανταστικοί".

Η πραγματικότητα είναι οτι χρησιμοποιούνται εκτενέστατα στην φυσική και επομένως και στους ηλεκτρολόγους μηχανικούς. Φυσικά οι μαθηματικοί έχουν δημιουργήσει και άλλους αριθμούς όπως τα τετραδόνια, τα οποία βρίσκουν εφαρμογή στα γραφικά υπολογιστών. Συγκεκριμένα για το πρόβλημα σου επεκτείνουν το σύνολο Mandlebrot στις 4 διαστάσεις.

Που θα σου χρειαστεί αυτό ; I honestly don't know. Αλλά οι μαθηματικοί δεν δουλεύουν(όχι όλοι τουλάχιστον) με κίνητρο που θα σου χρειαστεί κάτι. Είναι απλοί άνθρωποι, μπορεί κάτι να γενικευτεί ; Το γενικεύουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Κι όμως, για εμένα είναι το πιο ποιοτικό μάθημα αυτή τη στιγμή.
Koίτα δε λέω, μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και η δημιουργική γραφή, αλλα 3 εκθέσεις την εβδομάδα εδω και εναν μήνα με ακριβως το ίδιο θέμα καθε φορά με έχει γυρίσει ανάποδα... Τουλάχιστον τώρα φεύγουμε απο παραπληροφόρηση και παμε ανεργεία αντε να αλλάξει λίγο το τοπίο :laugh:
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.
Koίτα δε λέω, μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και η δημιουργική γραφή, αλλα 3 εκθέσεις την εβδομάδα εδω και εναν μήνα με ακριβως το ίδιο θέμα καθε φορά με έχει γυρίσει ανάποδα... Τουλάχιστον τώρα φεύγουμε απο παραπληροφόρηση και παμε ανεργεία αντε να αλλάξει λίγο το τοπίο :laugh:
Καλά γράμματα, αμουτζούρωτο γραπτό, καλή στίξη, διάκενα για αλλαγή παραγράφων.

Ο μισός σου βαθμός θα κριθεί από αυτό, ελπίζω να στο έχουν πει.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.
Γιατί έχουμε μιγαδικούς αριθμούς; Αφού δεν υπάρχουν;
Περίεργο το δεύτερο σκέλος της ερώτησης σου, το οποίο ίσως δείχνει ελλειπή κατανόηση της έννοιας των αριθμών. Οι μιγαδικοί αριθμοί πρώτα ανακαλύφθηκαν και μετά ορίστηκαν ή επινοήθηκαν, πες το όπως θες. Η ανακάλυψη αυτή προέκυψε από την ανάγκη για επίλυση εξισώσεων 3ου βαθμού, επειδή στη λύση παρουσιάζονταν όροι της μορφής :

complex_numbers.png


γεγονός που προκαλούσε σύγχυση στην περίπτωση που το q ήταν αρνητικό. Ο λογος που δόθηκε έμφαση στις εξισώσεις 3ου βαθμού είναι επειδή η γενική λύση του προβλήματος περιλαμβάνει αρνητικές υπόρριζες ποσότητες ακόμη και αν οι λύσεις που προκύπτουν είναι πραγματικές (διαφορετικό απ' αυτό που συμβαίνει στις δευτεροβάθμιες).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Και που λέτε παιδιά, δουλεύω σε ένα project για την σχολή με fractals και την γραφική τους αναπαράσταση. Εδώ πέρα να πω πως έχω μηδενικό μαθηματικό υπόβαθρο, και προσπαθώ να διαβάσω την θεωρία πίσω από το σύνολο Μάντελμπροτ.

View attachment 125807

Εσείς οι μαθηματικοί πως τα βγάζετε πέρα;;; Γιατί έχουμε μιγαδικούς αριθμούς; Αφού δεν υπάρχουν. ;(

Οι αριθμοί υπάρχουν πάντα σε κάποιο αξιωματικό σύνολο. Αυθαίρετα δεν υπάρχει ή υπάρχει κάτι, στον κόσμο των Μαθηματικών. Το κάθε σύνολο αριθμών έχει κάποιους κανόνες, ιδιότητες, και αξιώματα. Η ύπαρξη έχει να κάνει με κάποια σύγκλιση καθώς είναι από τα θεμελιώδη ζητήματα να δούμε αν αυτοί οι αριθμοί είναι "οσοδήποτε" κοντά σε άλλους αριθμούς και τι είδους σχέση προκύπτει από αυτή την σύγκλιση. Αυτό με τη σειρά του μετά από κάποιους αιώνες μελετών, και αποτυχιών, οδήγησε στη σύγκλιση των αλγορίθμων ώστε να τερματίζει το πρόγραμμα κατά την εκτέλεσή του που το λένε τελείως "χοντρικά" οι επιστήμονες της πληροφορικής. Ο κώδικας σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή "χοντρικά" προσομοιάζει μια σύγκλιση μεγάλης συνάρτησης (προβλήματος με πολλά δεδομένα και επίπεδα εσωτερικών υπολογισμών) σε κάποια τιμή ή διατεταγμένο σύνολο τιμών (διάνυσμα).

Η έννοια της σύγκλισης δίνει νόημα και ζωή σε ένα τυχαίο σύνολο στοιχείων (αριθμών, συναρτήσεων, πινάκων κτλ). Πάνω στη σύγκλιση χτίζεται μια ολόκληρη τοπολογία μετρικής ξεκινώντας από την πακτωμένη απόσταση των αριθμών, αν αυτή η απόσταση μεταβάλλεται και πόσο (διασπορά: αριθμητική ή στατιστική εκτίμηση), αν η απόσταση γίνεται με κάποια κατεύθυνση ώστε να έχουμε όρια τιμών (συναρτήσεων) και πάνω εκεί μετά ασχολούμαστε με την ταχύτητα της σύγκλισης που είναι η παράγωγος. Η δυναμική των συγκλίσεων αυτή που περιέγραψα συνοπτικά υπάρχει στον μικρόκοσμο των σωματιδίων του φυσικού κόσμου.

Αν οι αριθμοί δεν συγκλίνουν στο σύνολο των πραγματικών, υπάρχουν αλλά όχι ως πραγματικοί. Η "ύπαρξη" των αριθμών σε βαθύτερη ανάλυση αγγίζει και τα όρια της Φιλοσοφίας των Μαθηματικών, όπως είναι οι θεωρίες των Καντ για τους αριθμούς. Mέχρι και ο Νεύτωνας είχε ασχοληθεί με την φιλοσοφική έννοια της παραγώγου.

Ο αριθμός μηδέν υπάρχει; :bye2:
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Μου έβαλε απουσία η καθηγήτρια επειδή άργησα να μπώ στην τάξη επειδή περίμενα να κανουνε άκρη τα παιδιά που είχαν μαζευτεί στους διαδρόμους...
Αυτή η καθηγήτρια αργεί κανα πεντάλεπτο μονίμως πριν το μάθημα. :bye2:
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μου έβαλε απουσία η καθηγήτρια επειδή άργησα να μπώ στην τάξη επειδή περίμενα να κανουνε άκρη τα παιδιά που είχαν μαζευτεί στους διαδρόμους...
Αυτή η καθηγήτρια αργεί κανα πεντάλεπτο μονίμως πριν το μάθημα. :bye2:
Να της βάλεις κι εσύ απουσία.

1701088516967.png

Υ.Γ. Αμάν ρε παιδιά! Πώς κάνετε έτσι με τις απουσίες; Αφού στο τέλος πάντα τις σβήνουν!
 

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Να της βάλεις κι εσύ απουσία.
θα της βανω καποια στιγμη
Υ.Γ. Αμάν ρε παιδιά! Πώς κάνετε έτσι με τις απουσίες; Αφού στο τέλος πάντα τις σβήνουν!
Γιατι οι γονεις μου γκρινιάζουν για καθε φορα που παίρνω απουσία. Την παρασκευή έπρεπε να μείνω σπίτι επειδή ήμουν άρρωστος και επειδή θα έπαιρνα 6 απουσίες μου τα έπρηξαν, φαντάσου το πρήξιμο που έφαγα οταν τους είπα οτι άργησα να μπώ στην τάξη...

(παραδόξως δεν γκρινιάζουν για να κατεβαίνω προπύλαια και σύνταγμα για πορείες, και γαμώ)
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,539 μηνύματα.
Μου έβαλε απουσία η καθηγήτρια επειδή άργησα να μπώ στην τάξη επειδή περίμενα να κανουνε άκρη τα παιδιά που είχαν μαζευτεί στους διαδρόμους...
Αυτή η καθηγήτρια αργεί κανα πεντάλεπτο μονίμως πριν το μάθημα. :bye2:
Το λιγότερο τραγική
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,112 μηνύματα.
Γιατι οι γονεις μου γκρινιάζουν για καθε φορα που παίρνω απουσία. Την παρασκευή έπρεπε να μείνω σπίτι επειδή ήμουν άρρωστος και επειδή θα έπαιρνα 6 απουσίες μου τα έπρηξαν, φαντάσου το πρήξιμο που έφαγα οταν τους είπα οτι άργησα να μπώ στην τάξη...
Average γονείς be like.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,539 μηνύματα.
Γιατί μπορούν οι δικηγόροι να μεταφράζουν πτυχία;
 

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,947 μηνύματα.
Αυτό πλάκα πλάκα είναι μια πολύ καλή ερώτηση
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,688 μηνύματα.
Γιατί μπορούν οι δικηγόροι να μεταφράζουν πτυχία;
Γιατί είναι πρόσωπα ανυπέρβλητου και αδιαμφισβήτητου κύρους εις των οποίων τα προσόντα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αφενός η γλωσσομάθεια και αφετέρου, αφετέρου λέγω, η ειλικρίνεια τους!
:pfff:

Απορία το έχω κι εγώ αυτό
 

Kate1914

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,947 μηνύματα.
Γιατί είναι πρόσωπα ανυπέρβλητου και αδιαμφισβήτητου κύρους εις των οποίων τα προσόντα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αφενός η γλωσσομάθεια και αφετέρου, αφετέρου λέγω, η ειλικρίνεια τους!
:pfff:

Απορία το έχω κι εγώ αυτό
Όσο για το δεύτερο δε χωρά αμφιβολία :laugh:
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,688 μηνύματα.
Όσο για το δεύτερο δε χωρά αμφιβολία :laugh:
Ναι, το ακόμα πιο αστείο είναι ότι για να μεταφράσουν δεν χρειάζεται να αποδεικνύεται η γνώση της γλώσσας με κάποιο πιστοποιητικό, παρά μόνο οι ίδιοι να διαβεβαιώσουν ότι έχουν επαρκή γνώση της γλώσσας… :lol:
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γιατί μπορούν οι δικηγόροι να μεταφράζουν πτυχία;
Η σφραγίδα του δικηγόρου δεν είναι τυχαία. Έχει κύρος και νομική ευθύνη σε περίπτωση λάθους. Αυτό δεν ισχύει για άλλους πλην φυσικά των αρμοδίων υπηρεσιών.

1701201277438.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top