Καταργούνται 100 Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
For sure,ας μας πουν και πόσοι παρακολουθούν τα ΤΕΙ στο Αργοστόλι και τις άλλες πόλεις.Γιατί εγώ δε ξέρω πολλούς.

Επίσης, τονίζουν ότι το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων παρέχει ειδικότητες που είναι μοναδικές και φοιτούν πολλοί φοιτητές σε αυτές

Προφανώς δεν μιλάει για όλα τα τμήματα αλλά για τα τμήματα που παρέχουν μοναδικές σπουδές στην Ελλάδα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Πολλοί εννοεί ότι είναι όλοι μαζί οι φοιτητές όλων των τμημάτων , γιατί ανά τμήμα , άστα .
Τελευταίοι σπασμοί του παρακμιακού κράτους .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Poseidon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Poseidon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αταλάντη (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
Επίσης, τονίζουν ότι το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων παρέχει ειδικότητες που είναι μοναδικές και φοιτούν πολλοί φοιτητές σε αυτές

Προφανώς δεν μιλάει για όλα τα τμήματα αλλά για τα τμήματα που παρέχουν μοναδικές σπουδές στην Ελλάδα

Nαι bro,δε διαφωνώ σε αυτό,απλά αναρωτιέμαι πόσοι παρακολοθούν αυτές τις μοναδικές στο είδος τους σπουδές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Μικρό το πρόβλημα. Οι μοναδικές αυτές σπουδές αυτές μπορούν να μεταφερθούν σε πιο κεντρικά σημεία. Κλείσιμο του ιδρύματος δε σημαίνει απαραίτητα κατάργηση της ειδικότητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Kαιρος ειναι πιστευω να καταργηθουν ορισμενες αχρηστες και διακοσμητικες σχολες.:)

Αχρηστες προς τι?
Και το design ολοκληρη επιστημη ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Poseidon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Poseidon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αταλάντη (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
Xάουζ γατάκι το γραψα κάτι μέρες πριν αυτό :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Οι μοναδικές αυτές σπουδές αυτές μπορούν να μεταφερθούν σε πιο κεντρικά σημεία.

Διαφωνώ!

Θεωρώ δε, πως είναι πολύ πιο σωστό να γίνει "αποκέντρωση" στην τριτοβάθμια, από το να γίνει "αστικοποίηση"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το Ισραήλ, στο οποίο λειτουργούν μόνο 7 ΑΕΙ έφερε ως παράδειγμα ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος σε σημερινή συνένετυξη τύπου για να ενισχύσει την άποψη ότι τα 40 ΑΕΙ που υπάρχουν στην Ελλάδα είναι πάρα πολλά.

«Ολοι αντιλαμβανόμαστε ότι 40 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στη χώρα είναι πολλά» είπε ο κ. υπουργός και πρόσθεσε: « Όταν, για παράδειγμα, το Ισραήλ έχει μόνο 7 αντιλαμβάνεστε για μια χώρα 11 εκ. κατοίκων 40 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είναι πολλά. Και ξέρουμε όλοι πως έγινε αυτή η ανάπτυξη του Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας. Δεν λογοδοτούσε ούτε σε Ακαδημαϊκά ούτε σε αναπτυξιακά κριτήρια».
Σχετικά με τις εκλογές στα ΑΕΙ για την ανάδειξη των νέων συμβουλίων Διοίκησης ο κ. Αρβανιστόπουλος είπε: «Οι ρυθμίσεις που καταθέσαμε ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο Νόμος 4009 και κατά το Διοικητικό του σκέλος, και χαίρομαι σήμερα να πω ότι σχεδόν όλα τα Πανεπιστήμια έχουν προκηρύξει εκλογές για Συμβούλια. Αυτό, δηλαδή, το οποίο αποτελούσε αγκάθι τον περασμένο χρόνο, έρχεται να λυθεί, να ολοκληρωθεί η εφαρμογή του Νόμου, η οποία πιστεύουμε ότι θα φέρει μια καλύτερη διοικητική λειτουργία των Πανεπιστημίων».


https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...rgosi-ellada-exei-40-aei-kai-to-israil-7.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το Ισραήλ, στο οποίο λειτουργούν μόνο 7 ΑΕΙ έφερε ως παράδειγμα ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος σε σημερινή συνένετυξη τύπου για να ενισχύσει την άποψη ότι τα 40 ΑΕΙ που υπάρχουν στην Ελλάδα είναι πάρα πολλά.

«Ολοι αντιλαμβανόμαστε ότι 40 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στη χώρα είναι πολλά» είπε ο κ. υπουργός και πρόσθεσε: « Όταν, για παράδειγμα, το Ισραήλ έχει μόνο 7 αντιλαμβάνεστε για μια χώρα 11 εκ. κατοίκων 40 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είναι πολλά. Και ξέρουμε όλοι πως έγινε αυτή η ανάπτυξη του Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας. Δεν λογοδοτούσε ούτε σε Ακαδημαϊκά ούτε σε αναπτυξιακά κριτήρια».
Σχετικά με τις εκλογές στα ΑΕΙ για την ανάδειξη των νέων συμβουλίων Διοίκησης ο κ. Αρβανιστόπουλος είπε: «Οι ρυθμίσεις που καταθέσαμε ούτως ώστε να εφαρμοστεί ο Νόμος 4009 και κατά το Διοικητικό του σκέλος, και χαίρομαι σήμερα να πω ότι σχεδόν όλα τα Πανεπιστήμια έχουν προκηρύξει εκλογές για Συμβούλια. Αυτό, δηλαδή, το οποίο αποτελούσε αγκάθι τον περασμένο χρόνο, έρχεται να λυθεί, να ολοκληρωθεί η εφαρμογή του Νόμου, η οποία πιστεύουμε ότι θα φέρει μια καλύτερη διοικητική λειτουργία των Πανεπιστημίων».


https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...rgosi-ellada-exei-40-aei-kai-to-israil-7.html

Καλά,γενικά το να παίρνεις το Ισραήλ ως πρότυπο,είναι λίγο πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Εγω παντως δεν καταλαβαινω το κομπλεξ καποιων με τις σχολες.

Ποιο το προβλημα να υπαρχουν?Με περικοπες στην παιδεια θα λυθει το προβλημα?Μηπως να κλεισουμε και κανα νοσοκομειο,επειδη μας πεφτουν πολλα?
Ελεος δηλαδη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Αν οι σχολές ήταν "σχολές" δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα . Αν όμως είναι μοχλοί ενοικίασης γκαρσονιερών και αύξησης , τζίρου καφετεριών , ενώ ταυτόχρονα δεν έχουν καθηγητές η οι καθηγητές διορίζονται μέσω της κομματικής καμαρίλας και των ιδεολογικών εμμονών , αλλά και το 40 % αυτών στερούνται επαγγελματικών δικαιωμάτων , τότε δεν έχουμε σχολές , αλλά άλλου είδους "ιδρύματα" .

Επίσης αν οι σχολές δεν προσφέρουν στην ανάπτυξη της χώρας , όπως θα έπρεπε μέσω της έρευνας και όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο , διότι κάποιοι κολλημένοι θεωρούν ότι η επιχειρηματικότητα είναι κάτι κακό , δεν έχουν λόγο ύπαρξης .

Χιλιάδες παιδιά και οι γονείς τους που σπούδασαν σε τέτοιες σχολές , μπορεί τότε να πέρασαν μιά ωραία φοιτητική ζωή , αλλά τώρα κλαίνε τα χαμένα τους χρόνια που δεν ξαναγυρίζουν .
Επιτέλους αυτό ας σταματήσει .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το χρονοδιάγραμμα συγχωνεύσεων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ-ΝΕΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΙ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα του υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλου , για τον εξορθολογισμό των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ (συγχωνεύσεις –καταργήσεις):

-Αυτές τις ημέρες στην ΑΔΙΠ συγκροτούνται Επιτροπές που θα κάνους το διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς
-Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα καταρτιστούν τα κριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει ο εξορθολογισμός των ΑΕΙ
-Το Νοέμβριο θα διεξαχθεί ο διάλογος μεταξύ των Επιτροπών γτης ΑΔΙΠ και των εμπλεκόμενων φορέων
-Πριν ή αμέσως μετά τα Χριστούγεννα θα επικυρωθούν οι τελικές αποφάσεις, έτσι ώστε οι μαθητές της Γ Λυκείου να συμπληρώσουν τα τμήματα που επιθυμούν να εισαχθούν με βάση το νέο «χάρτη» των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ


https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...ramma-sygxoneyseon-panepistimion-kai-tei.html

Πάντως κάτι περίεργο συμβαίνει με τα τμήματα που δεν δέχονται αξιολόγηση...και είναι πολλά.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eskl1nd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ۞_۞ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Πάντως κάτι περίεργο συμβαίνει με τα τμήματα που δεν δέχονται αξιολόγηση...και είναι πολλά.....

Γνωριζουμε ποια τμηματα ειναι αυτα;:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Γνωριζουμε ποια τμηματα ειναι αυτα;:/:

Από τα 500+ κάπου στα 200+ δεν έχουν αξιολογηθεί νομίζω..Αν μπεις στην σελίδα της ΑΔΙΠ έχει ποια τμήματα έχουν ολοκληρώσει την αξιολόγηση
ένα από τα ΑΕΙ χωρίς κανένα τμήμα του να έχει αξιολογηθεί είναι το πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Είπαν ότι όσα τμήματα δεν αξιολογηθούν , δεν θα αναγνωρίζονται στο εξωτερικό και ότι αυτό είναι κοινοτική απόφαση .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine.#

Νεοφερμένος

Η catherine.# αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Αρα μετα τα Χριστουγεννα θα γνωριζουμε τι θα γινει,ποια τμηματα συγχωνευονται ,καταργουνται κλπ :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Είπαν ότι όσα τμήματα δεν αξιολογηθούν , δεν θα αναγνωρίζονται στο εξωτερικό και ότι αυτό είναι κοινοτική απόφαση .

Ακριβώς ήδη πληρώνουμε πρόστιμα προς την ΕΕ λόγο του ότι δεν έχουμε αξιολογήσει τα ΑΕΙ μας..Κάτι που έπρεπε να γίνεται συστηματικά εδώ και πολλά χρόνια αλλά εμείς ως συνήθως μια ζωή πίσω σε τέτοια θέματα.
Έχουμε περιθώριο μέχρι το τέλος του 2012 δηλαδή τον ερχόμενο Δεκέμβριο

Αρα μετα τα Χριστουγεννα θα γνωριζουμε τι θα γινει,ποια τμηματα συγχωνευονται ,καταργουνται κλπ :worry:

Προφανώς το καμπανάκι χτυπάει για τα τμήματα που δεν ολοκλήρωσαν την αξιολόγηση η οποία ξεκίνησε από το 2008....Αλλά εδώ είμαστε Ελλαδάρα θα αρχίσουν τις καταλήψεις θα ζητάνε παράταση γιατί δεν πρόλαβαν κτλ κτλ......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
«Αγώνας» δρόμου για τις συγχωνεύσεις των ΑΕΙ-Το χρονοδιάγραμμα-Τι ορίζει ο νόμος

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
Το «πράσινο φως» στην ΑΔΙΠ να ξεκινήσει το διάλογο για τις συγχωνεύσεις των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος και ήδη άρχισαν να στέλνονται οι σχετικές προσκλήσεις στους εμπλεκόμενους φορείς.
Τον ουσιαστικό διάλογο από την πλευρά του υπουργείου, θα τον κάνουν οι Επιτροπές της ΑΔΙΠ που συγκροτήθηκαν γι αυτό το λόγο.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθούν και τα κριτήρια βάσει των οποίων θα γίνει ο εξορθολογισμός των ΑΕΙ
- Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου εκτιμάται ότι ο διάλογος θα ολοκληρωθεί και η ΑΔΙΠ θα κάνει τις σχετικές προτάσεις προς την πολιτική ηγεσία.
-Πριν ή αμέσως μετά τα Χριστούγεννα θα επικυρωθούν οι τελικές αποφάσεις, έτσι ώστε οι μαθητές της Γ Λυκείου να συμπληρώσουν τα τμήματα που επιθυμούν να εισαχθούν με βάση το νέο «χάρτη» των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ
Ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος στην προ ημερών συνάντηση με τα προεδρεία των Πανεπιστημιακών και καθηγτών των ΤΕΙ είχε δηλώσει σχετικά πως «το υπουργείο θα προβεί σε κατάλληλες δράσεις, ώστε το θέμα να έλθει στο επίκεντρο των ενδιαφερομένων και θα προχωρήσει στην πρόσκληση έγκυρων ακαδημαϊκών από το διεθνή χώρο, οι οποίοι έχουν εμπλακεί με επιτυχία σε ανάλογα εγχειρήματα στις χώρες τους. Στόχος του Υπουργείου είναι η διαμόρφωση συγκεκριμένης πρότασης μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Επίσης πρόσθεσε ότι σε πρώτη φάση θα ζητήσει από τις διοικήσεις των ΑΕΙ και μάλιστα σε αποκλειστική προθεσμία ενός μηνός, να κάνουν προτάσεις για το χωροταξικό των Ιδρυμάτων τους ή για συνεργασίες με άλλα Ιδρύματα».
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
Σύμφωνα με το νόμο 4009/11 της Α. Διαμαντοπούλου, όπως τροποποιήθηκε στη συνέχεια από το νυν υπουργό παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου , σήμερα ισχύουν τα εξής:
1. Κάθε ίδρυμα αποτελείται από σχολές, οι οποίες αποτελούν τις βασικές διοικητικές και ακαδημαϊκές μονάδες του. Η σχολή καλύπτει μια ενότητα συγγενών επιστημονικών κλάδων και εξασφαλίζει τη διεπιστημονική προσέγγιση, τη μεταξύ τους επικοινωνία και τον αναγκαίο για τη διδασκαλία και την έρευνα συντονισμό τους. Η σχολή συντονίζει και εποπτεύει τη λειτουργία των προγραμμάτων σπουδών, αναθέτει την υλοποίησή τους σε τμήματα κατά την έννοια της επόμενης παραγράφου και απονέμει τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών, κατά τα οριζόμενα στον Οργανισμό και τον Εσωτερικό Κανονισμό του ιδρύματος. Τα προγράμματα σπουδών οργανώνονται ή καταργούνται με απόφαση του πρύτανη, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση της κοσμητείας και γνώμη της Συγκλήτου, εγκρίνεται από το Συμβούλιο και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
2. Το τμήμα αποτελεί τη βασική εκπαιδευτική μονάδα, του ιδρύματος, προάγει την επιστήμη, την τεχνολογία ή τις τέχνες στο αντίστοιχο επιστημονικό πεδίο, οργανώνει τη διδασκαλία στο πλαίσιο ενός προγράμματος σπουδών και εξασφαλίζει τη συνεχή βελτίωση της μάθησης σε αυτό. Το τμήμα αποτελείται από σύνολο των καθηγητών της σχολής που διδάσκουν σε ένα πρόγραμμα σπουδών.
3. Τα εργαστήρια, οι κλινικές και τα μουσεία υπάγονται στις σχολές, όπως ορίζεται στον Οργανισμό του ιδρύματος.
4. Η σχολή μεταπτυχιακών σπουδών αποτελεί τη βασική διοικητική μονάδα που εξασφαλίζει τη διεπιστημονική συνεργασία και επικοινωνία, συντονίζει και οργανώνει τα προγράμματα μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών του ιδρύματος και αναθέτει την υλοποίησή τους σε τμήματα ή ομάδες διδασκόντων. Η σχολή αυτή ιδρύεταιμε τον Οργανισμό του ιδρύματος.
5. Η σχολή δια βίου μάθησης αποτελεί τη βασική διοικητική μονάδα που εξασφαλίζει το συντονισμό και τη διεπιστημονική συνεργασία στην ανάπτυξη προγραμμάτων δια βίου μάθησης. Η σχολή αυτή ιδρύεται με τον Οργανισμό του ιδρύματος.
≪6. Με την επιφύλαξη των οριζομένων στις παραγράφους 3, 4 και 5, με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού μπορούν να συγχωνεύονται, κατατέμνονται, μετονομάζονται και καταργούνται Α.Ε.Ι. και να μεταβάλλεται η έδρα τους, καθώς επίσης και να ιδρύονται, συγχωνεύονται, κατατέμνονται, μετονομάζονται και καταργούνται Σχολές ή και Τμήματα και να μεταβάλλεται η έδρα τους, για τους ακόλουθους, κατά περίπτωση, λόγους:
α) Όταν είναι αναγκαίο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων κοινωνικών αναγκών για την ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης ή για την καλλιέργεια νέων
επιστημονικών και τεχνικών πεδίων ή πεδίων διεπιστημονικού χαρακτήρα που κρίνονται απαραίτητα για την οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας και δεν καλύπτονται με επάρκεια από τα Α.Ε.Ι. ή τις Σχολές ή τα Τμήματα που λειτουργούν.
β) Όταν επιβάλλεται από το δυσανάλογα μεγάλο ή αντίστοιχα μικρό ετήσιο αριθμό φοιτητών ή αποφοίτων ανά καθηγητή σε ένα Α.Ε.Ι. ή μια Σχολή ή ένα Τμήμα.
γ) Όταν η λειτουργία μεμονωμένων Α.Ε.Ι. ή Σχολών ή Τμήματος δεν δικαιολογείται επιστημονικά και, αντιθέτως, δυσχεραίνει την έρευνα και τη διδασκαλία στα αντίστοιχα γνωστικά πεδία.
δ) Όταν είναι σύμφωνες με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εθνικής οικονομίας.
Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού πριν την υποβολή της ανωτέρω πρότασης υποβάλει ερώτημα, συνοδευόμενο από ειδική τεκμηρίωση, για έκδοση γνώμης από την Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), καθώς και από το Συμβούλιο των οικείων ιδρυμάτων, μετά από διατύπωση γνώμης της Συγκλήτου αυτών. Στα ιδρύματα που δεν έχει ακόμα συγκροτηθεί Συμβούλιο, η ανωτέρω αρμοδιότητα ασκείται από τη Σύγκλητο.
Οι ανωτέρω γνώμες θεωρείται ότι εδόθησαν μετά την άπρακτη παρέλευση εξήντα (60) ημερών από την περιέλευση του ερωτήματος από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε αυτές.
Για εξαιρετικούς λόγους, όπως ενδεικτικά είναι η υποβολή διευκρινιστικών ερωτημάτων από τα γνωμοδοτούντα όργανα, η ανωτέρω προθεσμία μπορεί να παρατείνεται για επτά (7) ημέρες. Περαιτέρω παράταση της προθεσμίας αποκλείεται.≫.

7. Με τα προεδρικά διατάγματα, που προβλέπονται στην παράγραφο 6, ρυθμίζονται τα θέματα που προκύπτουν από τη συγχώνευση, κατάτμηση, μετονομασία, μεταβολή έδρας ή κατάργηση Α.Ε.Ι. ή Σχολής ή Τμήματος, όπως ιδίως η κατανομή και ένταξη φοιτητών και προσωπικού και ο χρόνος έναρξης της λειτουργίας των νέων Ιδρυμάτων ή Σχολών ή Τμημάτων, τα θέματα ισοτιμίας των παλαιών και νέων πτυχίων, καθώς και τα θέματα που σχετίζονται με την υπεισέλευση σε ενοχικά και εμπράγματα δικαιώματα και υποχρεώσεις και η συνέχιση των εκκρεμών δικών.≫.
8. Τα Α.Ε.Ι. που προκύπτουν από συγχώνευση σύμφωνα με το άρθρο αυτό υπεισέρχονται αυτοδικαίως από το χρόνο που ορίζεται στο οικείο προεδρικό διάταγμα και χωρίς άλλη διατύπωση σε όλα τα ενοχικά και εμπράγματα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συγχωνευόμενων ιδρυμάτων. Οι εκκρεμείς δίκες συνεχίζονται αυτοδικαίως από το νέο Α.Ε.Ι., χωρίς να απαιτείται ειδική διαδικαστική πράξη συνέχισης για καθεμία από αυτές.
9. Παραρτήματα των Α.Ε.Ι. μπορεί να ιδρύονται σε άλλες χώρες, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις κατά τους οποίους ιδρύεται μια Σχολή σε ίδρυμα της ημεδαπής και τη διαδικασία και τους όρους που ισχύουν για την ίδρυση αντίστοιχης ακαδημαϊκής δομής στην άλλη χώρα.

https://www.esos.gr/dimosia-ekpaidef...-aei-to-xronodiagramma-ti-orizei-o-nomos.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Και τη στιγμή που σχεδόν όλα τα ΑΕΙ υπολειτουργούν σε εστίες σίτιση συγγράμματα εξοπλισμό καθηγητές θέρμανση καθαριότητα κτλ........Μέχρι τον Δεκέμβριο πρέπει να κατατεθούν και οι προτάσεις για τις συγχωνεύσεις χωρίς άλλη παράταση.
Κάποιοι φαίνεται να συνεχίζουν την ίδια νοοτροπία .....Ο λόγος για το πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας!!
Ως γνωστόν άνοιξε χωρίς λόγο και μελέτη εν μια νυκτί, δεν έχει καθηγητές δικούς του, δεν έχει εργαστηριακό εξοπλισμό και φυσικά δεν έχει δικό του κτίριο αλλά νοικιάζει χώρο σε πολυκατοικία.Και αντί να είναι το πρώτο από τα τμήματα που έπρεπε να συγχωνευτούν (και εκτός οικονομικής κρίσης) σε αντίθεση εγκρίθηκε η ανέγερση ενός νέου υπέρ-κτιρίου..Το φαγοπότι στην Ελλάδα δεν έχει όρια!!
Και για την ιστορία, έχει γίνει πολλές φορές πρόταση στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνης) να συστεγαστεί με το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνης) από τι στιγμή που το δεύτερο είναι το τρίτο μεγαλύτερο κτιριακό ίδρυμα της Ελλάδας με πλήρη εργαστηριακό εξοπλισμό και χώρου, αλλά το θεώρησαν υποβάθμιση να βρίσκονται στον ίδιο χώρο με το ΤΕΙ!!!!!!

Το έργο θα κατασκευαστεί σε γήπεδο συνολικής έκτασης 948,087 στρ., ενώ προβλέπεται η δηµιουργία 452 συνολικά χώρων στάθµευσης αυτοκινήτων στην ευρύτερη περιοχή των κτιρίων. Σε ό,τι αφορά τις κτιριακές υποδομές θα κατασκευαστεί το κτίριο διοίκησης µε συνολική επιφάνεια υπέργειων ορόφων 5.010m2 και συνολική επιφάνεια υπογείου 2.300m2 και- κτιριακό συγκρότηµα εκπαίδευσης µε συνολική επιφάνεια υπέργειων ορόφων 10.500m2 και συνολική επιφάνεια υπογείου 3.890m2

Ακόμη προβλέπεται η κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων και συγκεκριµένα: (α) κτίριο αποδυτηρίων – κυλικείου, (β) γήπεδο ποδοσφαίρου – στίβος, (γ) τρία γήπεδα 5×5, (δ) τέσσερα γήπεδα tennis, (ε) τέσσερα γήπεδα basket, (στ) τέσσερα γήπεδα volley. Τέλος στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται ακόμη η διαµόρφωση χώρων φύτευσης συνολικής έκτασης ~81 στρεµµάτων.

Πολύ ειρωνεία όταν κάποια ΑΕΙ κλείνουν γιατί δεν έχουν χρήματα ούτε για τα βασικά όπως την κάλυψη θέρμανσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
όντως....
Το είδα κι εγώ και δεν το πίστευα...

ορίστε και η πηγή για την ακρίβεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top