Καταλήψεις σε λύκεια: "μόδα" ή αντίδραση;

Διομήδης Κουκουβάγιας

Active member

Ο Διομήδης Κουκουβάγιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Βλέποντας τις αλλαγές που έρχεται να φέρει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η κ. Νίκη Κεραμέως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να γίνονται καταλήψεις σε λύκεια, και γιατί όχι, σε γυμνάσια.
Eνώ οι αλλαγές που ήθελαν να φέρουν ο μισέλληνας Φίλης και ο ηλίθιος Γιαβρόγλου, ήταν στα γούστα σου, ε;
Mπιμπερό το λένε, δοκίμασε το :baby:
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Δεν μίλησα για κανέναν από αυτούς, εσύ μάλλον γουστάρεις να αποπροσανατολίζεις την κουβέντα. Για πες μας, για ποιο λόγο είναι καλές οι αλλαγές αυτές που πάνε να περάσουν τώρα για την δευτεροβάθμια; Για ποιο λόγο είναι τόσο καλή η εξίσωση των πτυχίων των δημόσιων ΑΕΙ με τα ιδιωτικά κολέγια;
 

Διομήδης Κουκουβάγιας

Active member

Ο Διομήδης Κουκουβάγιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Το γιατί δεν είναι καλές δεν άκουσα πρώτα από σένα, που ...θίχτηκες :)
Γενικόλογες ασυναρτησίες γράφεις με το...δια ταύτα, η Νίκη Κεραμέως. Άντε να μεγαλώσεις λίγο και τα ξαναλέμε ;)
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Με συγχωρείς θεώρησα ότι είναι... λίγο αυτονόητο ότι οι αλλαγές που προανέφερα το μόνο που θα κάνουν είναι να πετάξουν περισσότερο κόσμο έξω από τα πανεπιστήμια, να σκληρύνουν ακόμη περισσότερο τη ζωή ενός μαθητή που ενδιαφέρεται να δώσει πανελλήνιες αφού πρέπει αρχικά να έχει αρκετά καλούς βαθμούς σε Α,Β,Γ λυκείου, να γράψει πάνω από 10.000 και εν τέλει αφού καταφέρει μέσα από αυτή τη διαδικασία να περάσει στο πανεπιστήμιο η ανεργία να είναι ακόμη χειρότερη σε σχέση με πριν γιατί το πτυχίο του έχει εξισωθεί με αυτό ενός ιδιωτικού κολεγίου....
 

Διομήδης Κουκουβάγιας

Active member

Ο Διομήδης Κουκουβάγιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 257 μηνύματα.
το μόνο που θα κάνουν είναι να πετάξουν περισσότερο κόσμο έξω από τα πανεπιστήμια
Μόνο κακό δεν είναι αυτό, τα πανεπιστήμια δεν είναι άσυλο ανιάτων αριστερών, κυρία.. Άγνωστη :baby:
Συγγνώμη που είμαι κακός, έχω τα νεύρα μου σήμερα, αύριο μπορεί να αγαπηθούμε :P
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Μάλλον διαβάζεις αυτά που θες να διαβάσεις και απλά λες ατάκες. Αυτό που είπα είναι ότι με τη βάση του 10, πολλοί μαθητές θα μείνουν έξω από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό έχει πολλά αποτελέσματα. Κάποιοι από αυτούς θα προσφύγουν στα ιδιωτικά κολέγια μιας και τα πτυχία τους θα έχουν εξισωθεί. Κάποιοι όχι.
 

Διομήδης Κουκουβάγιας

Active member

Ο Διομήδης Κουκουβάγιας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Έτσι είναι η ζωή, αλλά η Κεραμέως δεν φταίει γι αυτό, οκ ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

:tongue:
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Eνώ οι αλλαγές που ήθελαν να φέρουν ο μισέλληνας Φίλης και ο ηλίθιος Γιαβρόγλου, ήταν στα γούστα σου, ε;
Mπιμπερό το λένε, δοκίμασε το :baby:
Ο Γαβρόγλου ήταν εν συνόλω ανίκανος, αλλά σε ό,τι αφορά τον Φίλη, δε θα έλεγα ανθελληνικό το να πετάξει απ' έξω τα θρησκευτικά όπως είναι από τα σχολεία. Αλλά, η εκκλησία είναι το μεγαλύτερο λόμπυ σε αυτήν τη χώρα, μάλλον.

Τέλος πάντων, σε ό,τι αφορά την Κεραμέως, έχει αποδείξει ως τώρα ότι παίζει στο ίδιο μήκος κύματος με τους προηγούμενους υπουργούς παιδείας, επαναφέροντας ένα πιο σκληρό σύστημα της τελευταίας κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ/ΝΔ με τράπεζες θεμάτων κ.λπ., κάνοντας αλλαγές μόνο στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια και όλα τα γνωστά.

Μας έχουν κάνει να παρακαλάμε να φέρουν τη Γιαννάκου και τη Διαμαντοπούλου.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,663 μηνύματα.
Βλέποντας τις αλλαγές που έρχεται να φέρει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η κ. Νίκη Κεραμέως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να γίνονται καταλήψεις σε λύκεια, και γιατί όχι, σε γυμνάσια.
1) Βάση του 10,
2) τράπεζα θεμάτων,
3) απολυτήριο που θα συμπεριλαμβάνει τους βαθμούς από τις τρεις χρονιές του λυκείου...
4) Ακόμη και η εξίσωση πτυχίων των ΑΕΙ με των ιδιωτικών κολλεγίων σας αφορά άμεσα, αφού οι περισσότεροι, αν όχι όλοι θα θελήσουν να μπουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

1) Απολύτως σωστό! Δεν είναι δυνατόν να γράφει κάποιος το όνομά του και να εισάγεται σε σχολή! Απαξίωση των εξετάσεων, απαξίωση των Πανεπιστημίων, απαξίωση της εκπαίδευσης!
2) Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά δεν βρίσκω κάτι κακό στην τράπεζα θεμάτων.
3) Αυτό που έχει ειπωθεί είναι ότι για την εισαγωγή ενός μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα υπολογίζεται με διαβάθμιση ποσοστού η επίδοσή του και στις 3 τάξεις του Λυκείου και θα αρχίσει να ισχύει από τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄Λυκείου την επόμενη σχολική χρονιά (2020-21).
4) Εδώ έχω κι εγώ αρκετές απορίες και αντιρρήσεις!
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
2) Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά δεν βρίσκω κάτι κακό στην τράπεζα θεμάτων.
3) Αυτό που έχει ειπωθεί είναι ότι για την εισαγωγή ενός μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα υπολογίζεται με διαβάθμιση ποσοστού η επίδοσή του και στις 3 τάξεις του Λυκείου και θα αρχίσει να ισχύει από τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄Λυκείου την επόμενη σχολική χρονιά (2020-21).
Σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων και την τυχαία επιλογή θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, το ζήτημα είναι ότι δεν μπορεί να δουλέψει αυτό σε ένα σχολείο σοβαρών ελλείψεων σε καθηγητές, μιας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην φτάνουν όλα τα σχολεία στο ίδιο σημείο της ύλης, να καλύπτουν διαφορετικά σημεία με διαφορετική βαρύτητα και άλλα πολλά. Θα ήταν, τουλάχιστον, να έχει φροντίσει η κυβέρνηση να γίνει μία ευρύτερη συζήτηση επί της ύλης και ένας σχετικός εξορθολογισμός και μετά να έρθει η τράπεζα θεμάτων. Από αυτήν την άποψη, είναι επιπόλαιο και σχεδόν ιδεοληπτικό να επαναφέρουν κάτι τέτοιο σε μία πραγματικότητα που δεν είναι έτοιμη για αυτό, ακόμα, τουλάχιστον.

Για τις τρεις τάξεις, όντως, με τις υπάρχουσες συνθήκες, εντατικοποιεί απλά το διάβασμα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και σπρώχνει περισσότερα παιδιά στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα - ναι, τον κλάδο μου τον συμφέρει, αλλά δε θέλω να το δω τόσο κοντόφθαλμα. Διότι, ναι μεν κατηγορήθηκε η προηγούμενη κυβέρνηση για την παραμέληση της γενικής παιδείας με την επιλογή Γαβρόγλου να βάλουν σχεδόν μόνο μαθήματα προσανατολισμού (πέρα, προφανώς, από τα θρησκευτικά), αλλά και η διαρκής προετοιμασία για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από την Α' λυκείου δεν προάγει τη γενική παιδεία και το χαρακτήρα του λυκείου.

Οπότε, σε αυτά τα δύο απλώς βλέπουμε άλλη μία σειρά επιπολαιοτήτων από μεριάς και αυτής της κυβέρνησης.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,663 μηνύματα.
1) Σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων και την τυχαία επιλογή θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, το ζήτημα είναι ότι δεν μπορεί να δουλέψει αυτό σε ένα σχολείο σοβαρών ελλείψεων σε καθηγητές, μιας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην φτάνουν όλα τα σχολεία στο ίδιο σημείο της ύλης, να καλύπτουν διαφορετικά σημεία με διαφορετική βαρύτητα και άλλα πολλά. Θα ήταν, τουλάχιστον, να έχει φροντίσει η κυβέρνηση να γίνει μία ευρύτερη συζήτηση επί της ύλης και ένας σχετικός εξορθολογισμός και μετά να έρθει η τράπεζα θεμάτων. Από αυτήν την άποψη, είναι επιπόλαιο και σχεδόν ιδεοληπτικό να επαναφέρουν κάτι τέτοιο σε μία πραγματικότητα που δεν είναι έτοιμη για αυτό, ακόμα, τουλάχιστον.

2) Για τις τρεις τάξεις, όντως, με τις υπάρχουσες συνθήκες, εντατικοποιεί απλά το διάβασμα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και σπρώχνει περισσότερα παιδιά στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα - ναι, τον κλάδο μου τον συμφέρει, αλλά δε θέλω να το δω τόσο κοντόφθαλμα. Διότι, ναι μεν κατηγορήθηκε η προηγούμενη κυβέρνηση για την παραμέληση της γενικής παιδείας με την επιλογή Γαβρόγλου να βάλουν σχεδόν μόνο μαθήματα προσανατολισμού (πέρα, προφανώς, από τα θρησκευτικά), αλλά και η διαρκής προετοιμασία για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από την Α' λυκείου δεν προάγει τη γενική παιδεία και το χαρακτήρα του λυκείου.

Οπότε, σε αυτά τα δύο απλώς βλέπουμε άλλη μία σειρά επιπολαιοτήτων από μεριάς και αυτής της κυβέρνησης.

1) Σωστές οι παρατηρήσεις σου αλλά φαντάζομαι ότι αυτά που λες θα ληφθούν υπόψη.

2) Ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Η πλειοψηφία των μαθητών του Λυκείου κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Με τρόμο διαπιστώνω ότι πολλά μεγάλα φροντιστήρια έχουν δημιουργήσει ακόμα και τμήματα προετοιμασίας μαθητών Δημοτικού!

Θα δούμε!
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
1) Σωστές οι παρατηρήσεις σου αλλά φαντάζομαι ότι αυτά που λες θα ληφθούν υπόψη.

2) Ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Η πλειοψηφία των μαθητών του Λυκείου κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Με τρόμο διαπιστώνω ότι πολλά μεγάλα φροντιστήρια έχουν δημιουργήσει ακόμα και τμήματα προετοιμασίας μαθητών Δημοτικού!

Θα δούμε!
1) Για να είμαι ειλικρινής, την πρώτη φορά που θεσπίστηκε η τράπεζα θεμάτων δεν είχαν ληφθεί υπ' όψιν, γι' αυτό και είμαι αρνητικός στο να γίνει πρώτα η αλλαγή του εξεταστικού συστήματος και έπειτα η ουσιώδης μεταρρύθμιση στην παιδεία. Μένει, πράγματι, να δούμε τι θα γίνει.

2) Εκ πείρας, στην Α' λυκείου δεν πηγαίνουν όλοι οι μαθητές φροντιστήριο/ιδιαίτερο, στον ίδιο βαθμό που γίνεται στην Β' και στη Γ' λυκείου, γι' αυτό και θεωρώ ότι, εν μέρει, είναι ένα μέτρο που κοιτά να εξυπηρετήσει και άλλα συμφέροντα πέρα από την αναβάθμιση της παιδείας.

Όσο για τα δημοτικά, ναι, πολλά φροντιστήρια επεκτείνονται και σε «κέντρα μελέτης», χωρίς ωστόσο, να έχουν φροντίσει δύο διαδοχικές κυβερνήσεις να θεσπίσουν το ανάλογο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας - όσο αστείο κι αν φαίνεται, δεν υπάρχει σαφής πρόβλεψη για τα εργασιακά δικαιώματα του κλάδου των απασχολούμενων σε κέντρα μελέτης ούτε για φροντιστηριακή εκπαίδευση/οργάνωση μελέτης/υποστήριξη μελέτης στην πρωτοβάθμια.

Οψόμεθα!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top