Διομήδης Κουκουβάγιας
Εκκολαπτόμενο μέλος


Eνώ οι αλλαγές που ήθελαν να φέρουν ο μισέλληνας Φίλης και ο ηλίθιος Γιαβρόγλου, ήταν στα γούστα σου, ε;Βλέποντας τις αλλαγές που έρχεται να φέρει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η κ. Νίκη Κεραμέως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να γίνονται καταλήψεις σε λύκεια, και γιατί όχι, σε γυμνάσια.
Mπιμπερό το λένε, δοκίμασε το

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διομήδης Κουκουβάγιας
Εκκολαπτόμενο μέλος



Γενικόλογες ασυναρτησίες γράφεις με το...δια ταύτα, η Νίκη Κεραμέως. Άντε να μεγαλώσεις λίγο και τα ξαναλέμε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διομήδης Κουκουβάγιας
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μόνο κακό δεν είναι αυτό, τα πανεπιστήμια δεν είναι άσυλο ανιάτων αριστερών, κυρία.. Άγνωστητο μόνο που θα κάνουν είναι να πετάξουν περισσότερο κόσμο έξω από τα πανεπιστήμια

Συγγνώμη που είμαι κακός, έχω τα νεύρα μου σήμερα, αύριο μπορεί να αγαπηθούμε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διομήδης Κουκουβάγιας
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Eνώ οι αλλαγές που ήθελαν να φέρουν ο μισέλληνας Φίλης και ο ηλίθιος Γιαβρόγλου, ήταν στα γούστα σου, ε;
Mπιμπερό το λένε, δοκίμασε το![]()
Ο Γαβρόγλου ήταν εν συνόλω ανίκανος, αλλά σε ό,τι αφορά τον Φίλη, δε θα έλεγα ανθελληνικό το να πετάξει απ' έξω τα θρησκευτικά όπως είναι από τα σχολεία. Αλλά, η εκκλησία είναι το μεγαλύτερο λόμπυ σε αυτήν τη χώρα, μάλλον.
Τέλος πάντων, σε ό,τι αφορά την Κεραμέως, έχει αποδείξει ως τώρα ότι παίζει στο ίδιο μήκος κύματος με τους προηγούμενους υπουργούς παιδείας, επαναφέροντας ένα πιο σκληρό σύστημα της τελευταίας κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ/ΝΔ με τράπεζες θεμάτων κ.λπ., κάνοντας αλλαγές μόνο στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια και όλα τα γνωστά.
Μας έχουν κάνει να παρακαλάμε να φέρουν τη Γιαννάκου και τη Διαμαντοπούλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Βλέποντας τις αλλαγές που έρχεται να φέρει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η κ. Νίκη Κεραμέως δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να γίνονται καταλήψεις σε λύκεια, και γιατί όχι, σε γυμνάσια.
1) Βάση του 10,
2) τράπεζα θεμάτων,
3) απολυτήριο που θα συμπεριλαμβάνει τους βαθμούς από τις τρεις χρονιές του λυκείου...
4) Ακόμη και η εξίσωση πτυχίων των ΑΕΙ με των ιδιωτικών κολλεγίων σας αφορά άμεσα, αφού οι περισσότεροι, αν όχι όλοι θα θελήσουν να μπουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
1) Απολύτως σωστό! Δεν είναι δυνατόν να γράφει κάποιος το όνομά του και να εισάγεται σε σχολή! Απαξίωση των εξετάσεων, απαξίωση των Πανεπιστημίων, απαξίωση της εκπαίδευσης!
2) Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά δεν βρίσκω κάτι κακό στην τράπεζα θεμάτων.
3) Αυτό που έχει ειπωθεί είναι ότι για την εισαγωγή ενός μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα υπολογίζεται με διαβάθμιση ποσοστού η επίδοσή του και στις 3 τάξεις του Λυκείου και θα αρχίσει να ισχύει από τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄Λυκείου την επόμενη σχολική χρονιά (2020-21).
4) Εδώ έχω κι εγώ αρκετές απορίες και αντιρρήσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


2) Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά δεν βρίσκω κάτι κακό στην τράπεζα θεμάτων.
3) Αυτό που έχει ειπωθεί είναι ότι για την εισαγωγή ενός μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα υπολογίζεται με διαβάθμιση ποσοστού η επίδοσή του και στις 3 τάξεις του Λυκείου και θα αρχίσει να ισχύει από τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄Λυκείου την επόμενη σχολική χρονιά (2020-21).
Σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων και την τυχαία επιλογή θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, το ζήτημα είναι ότι δεν μπορεί να δουλέψει αυτό σε ένα σχολείο σοβαρών ελλείψεων σε καθηγητές, μιας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην φτάνουν όλα τα σχολεία στο ίδιο σημείο της ύλης, να καλύπτουν διαφορετικά σημεία με διαφορετική βαρύτητα και άλλα πολλά. Θα ήταν, τουλάχιστον, να έχει φροντίσει η κυβέρνηση να γίνει μία ευρύτερη συζήτηση επί της ύλης και ένας σχετικός εξορθολογισμός και μετά να έρθει η τράπεζα θεμάτων. Από αυτήν την άποψη, είναι επιπόλαιο και σχεδόν ιδεοληπτικό να επαναφέρουν κάτι τέτοιο σε μία πραγματικότητα που δεν είναι έτοιμη για αυτό, ακόμα, τουλάχιστον.
Για τις τρεις τάξεις, όντως, με τις υπάρχουσες συνθήκες, εντατικοποιεί απλά το διάβασμα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και σπρώχνει περισσότερα παιδιά στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα - ναι, τον κλάδο μου τον συμφέρει, αλλά δε θέλω να το δω τόσο κοντόφθαλμα. Διότι, ναι μεν κατηγορήθηκε η προηγούμενη κυβέρνηση για την παραμέληση της γενικής παιδείας με την επιλογή Γαβρόγλου να βάλουν σχεδόν μόνο μαθήματα προσανατολισμού (πέρα, προφανώς, από τα θρησκευτικά), αλλά και η διαρκής προετοιμασία για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από την Α' λυκείου δεν προάγει τη γενική παιδεία και το χαρακτήρα του λυκείου.
Οπότε, σε αυτά τα δύο απλώς βλέπουμε άλλη μία σειρά επιπολαιοτήτων από μεριάς και αυτής της κυβέρνησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


1) Σε σχέση με την Τράπεζα Θεμάτων και την τυχαία επιλογή θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, το ζήτημα είναι ότι δεν μπορεί να δουλέψει αυτό σε ένα σχολείο σοβαρών ελλείψεων σε καθηγητές, μιας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην φτάνουν όλα τα σχολεία στο ίδιο σημείο της ύλης, να καλύπτουν διαφορετικά σημεία με διαφορετική βαρύτητα και άλλα πολλά. Θα ήταν, τουλάχιστον, να έχει φροντίσει η κυβέρνηση να γίνει μία ευρύτερη συζήτηση επί της ύλης και ένας σχετικός εξορθολογισμός και μετά να έρθει η τράπεζα θεμάτων. Από αυτήν την άποψη, είναι επιπόλαιο και σχεδόν ιδεοληπτικό να επαναφέρουν κάτι τέτοιο σε μία πραγματικότητα που δεν είναι έτοιμη για αυτό, ακόμα, τουλάχιστον.
2) Για τις τρεις τάξεις, όντως, με τις υπάρχουσες συνθήκες, εντατικοποιεί απλά το διάβασμα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια και σπρώχνει περισσότερα παιδιά στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα - ναι, τον κλάδο μου τον συμφέρει, αλλά δε θέλω να το δω τόσο κοντόφθαλμα. Διότι, ναι μεν κατηγορήθηκε η προηγούμενη κυβέρνηση για την παραμέληση της γενικής παιδείας με την επιλογή Γαβρόγλου να βάλουν σχεδόν μόνο μαθήματα προσανατολισμού (πέρα, προφανώς, από τα θρησκευτικά), αλλά και η διαρκής προετοιμασία για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο από την Α' λυκείου δεν προάγει τη γενική παιδεία και το χαρακτήρα του λυκείου.
Οπότε, σε αυτά τα δύο απλώς βλέπουμε άλλη μία σειρά επιπολαιοτήτων από μεριάς και αυτής της κυβέρνησης.
1) Σωστές οι παρατηρήσεις σου αλλά φαντάζομαι ότι αυτά που λες θα ληφθούν υπόψη.
2) Ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Η πλειοψηφία των μαθητών του Λυκείου κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Με τρόμο διαπιστώνω ότι πολλά μεγάλα φροντιστήρια έχουν δημιουργήσει ακόμα και τμήματα προετοιμασίας μαθητών Δημοτικού!
Θα δούμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


1) Σωστές οι παρατηρήσεις σου αλλά φαντάζομαι ότι αυτά που λες θα ληφθούν υπόψη.
2) Ειλικρινά δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Η πλειοψηφία των μαθητών του Λυκείου κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Με τρόμο διαπιστώνω ότι πολλά μεγάλα φροντιστήρια έχουν δημιουργήσει ακόμα και τμήματα προετοιμασίας μαθητών Δημοτικού!
Θα δούμε!
1) Για να είμαι ειλικρινής, την πρώτη φορά που θεσπίστηκε η τράπεζα θεμάτων δεν είχαν ληφθεί υπ' όψιν, γι' αυτό και είμαι αρνητικός στο να γίνει πρώτα η αλλαγή του εξεταστικού συστήματος και έπειτα η ουσιώδης μεταρρύθμιση στην παιδεία. Μένει, πράγματι, να δούμε τι θα γίνει.
2) Εκ πείρας, στην Α' λυκείου δεν πηγαίνουν όλοι οι μαθητές φροντιστήριο/ιδιαίτερο, στον ίδιο βαθμό που γίνεται στην Β' και στη Γ' λυκείου, γι' αυτό και θεωρώ ότι, εν μέρει, είναι ένα μέτρο που κοιτά να εξυπηρετήσει και άλλα συμφέροντα πέρα από την αναβάθμιση της παιδείας.
Όσο για τα δημοτικά, ναι, πολλά φροντιστήρια επεκτείνονται και σε «κέντρα μελέτης», χωρίς ωστόσο, να έχουν φροντίσει δύο διαδοχικές κυβερνήσεις να θεσπίσουν το ανάλογο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας - όσο αστείο κι αν φαίνεται, δεν υπάρχει σαφής πρόβλεψη για τα εργασιακά δικαιώματα του κλάδου των απασχολούμενων σε κέντρα μελέτης ούτε για φροντιστηριακή εκπαίδευση/οργάνωση μελέτης/υποστήριξη μελέτης στην πρωτοβάθμια.
Οψόμεθα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.