Καταγγελία Καθηγητή

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Γενικά, δεν πρέπει να είναι εσφαλμένα ως ιστορικά δεδομένα (π.χ. η σφαγή της Τριπολιτσάς), αλλά δεν ξέρω ποια ήταν η κατάσταση μέσα στο μάθημα. Δηλαδή, τα είπε με μίσος, τα είπε ως ιστορικά δεδομένα, τα είπε με κάποια αφορμή ή απλά άρχισε να μιλάει γενικά και αόριστα;

Ας μην είμαστε βιαστικοί στο να πάρουμε θέση υπέρ ή κατά ενός ανθρώπου. Άλλωστε, το να αναφέρεσαι σε αληθείς προκείμενες δε σημαίνει απαραίτητα ούτε ότι λες αλήθεια ούτε ότι το κάνεις για καλό σκοπό.
Να και το βίντεο:



Φαινεται ότι όλοι ειναι χαλαροί, προφανως δεν κάνουν χημεία ( ισως κάποιο κενό ή μετά το τέλος του μαθήματος).

Δεν είπε κάτι μεμπτό, ίσα ίσα αλήθειες που πονάνε.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Σημασία δεν έχει τι λες αλλά πως τα λες. Η εκπαιδευτική διαδικασία με τον καθηγητή παντογνώστη που προσπαθεί να επιβάλλει την όποια αποψή του δεν είναι σωστή εκπαιδευτική διαδικασία. Εδώ παρατηρούμε τους μαθητές να έχουν βάλει κάμερα και από τον τόνο της φωνής μιας κοπέλας υπάρχει η αίσθηση πως τον τρολλάρουν. Συνεπώς υποψιάζομαι πως δυστυχώς το φαινόμενο να μη γίνεται το μάθημα της χημείας δεν ήταν κάτι που γίνονταν για πρώτη φορά σε εκείνο το σχολείο.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του λόγου του (δεν μπορώ να τα διασταυρώσω όλα αυτήν τη στιγμή, αν κάποιος έχει όρεξης ας επαληθεύσει τα λοιπά περί Μπουμπουλίνας κ.λπ.), ο τόνος του δεν είναι τόνος που αρμόζει σε εκπαιδευτικό. Είναι πολύ «κατηχητικός» και απόλυτος.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Aπαράδεκτο που ηχογραφήσανε τον καθηγητή και πρέπει να πέσουν παραδειγματικές ποινες στους μαθητές που δεν δείχνουν καθόλου σεβασμό. Απλώς λέει την γνώμη του ως ελεύθερο πολίτης. Δεν βλέπω καμία παρανομία και ο καθηγητής δεν λέει κατι που να μην ισχύει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Με το να επιβάλλουμε ποινές σε μαθητές δε νομίζω πως θα φτιαχτεί ένα καλύτερο σχολείο.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Με το να επιβάλλουμε ποινές σε μαθητές δε νομίζω πως θα φτιαχτεί ένα καλύτερο σχολείο.
Η κινηματογράφηση χωρίς την άδεια αυτων που κινηματογραφούνται είναι παράνομη τάξη.

Αν κάποιος μαθητής δεν πάρει την ευθύνη για την ενέργεια αυτή ώστε να αποβληθεί απο το σχολείο, τουλάχιστον πρέπει να κοπεί η τριήμερη/πενταήμερη σε όλη τη τάξη.

Γενικά, δεν πρέπει να είναι εσφαλμένα ως ιστορικά δεδομένα (π.χ. η σφαγή της Τριπολιτσάς), αλλά δεν ξέρω ποια ήταν η κατάσταση μέσα στο μάθημα. Δηλαδή, τα είπε με μίσος, τα είπε ως ιστορικά δεδομένα, τα είπε με κάποια αφορμή ή απλά άρχισε να μιλάει γενικά και αόριστα;

Ας μην είμαστε βιαστικοί στο να πάρουμε θέση υπέρ ή κατά ενός ανθρώπου. Άλλωστε, το να αναφέρεσαι σε αληθείς προκείμενες δε σημαίνει απαραίτητα ούτε ότι λες αλήθεια ούτε ότι το κάνεις για καλό σκοπό.
Αυτοί που απαντανε με μίσος χωρίς επιχειρήματα είναι οι μαθητές.

Η βιογραφία της Μπουμπουλινας που επιβεβαιωνουν τον καθηγητή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Γενικά, δεν πρέπει να είναι εσφαλμένα ως ιστορικά δεδομένα (π.χ. η σφαγή της Τριπολιτσάς), αλλά δεν ξέρω ποια ήταν η κατάσταση μέσα στο μάθημα. Δηλαδή, τα είπε με μίσος, τα είπε ως ιστορικά δεδομένα, τα είπε με κάποια αφορμή ή απλά άρχισε να μιλάει γενικά και αόριστα;

Ας μην είμαστε βιαστικοί στο να πάρουμε θέση υπέρ ή κατά ενός ανθρώπου. Άλλωστε, το να αναφέρεσαι σε αληθείς προκείμενες δε σημαίνει απαραίτητα ούτε ότι λες αλήθεια ούτε ότι το κάνεις για καλό σκοπό.


Aπ' ότι φαίνεται από το βίντεο είχε απλά μια κανονική κουβέντα (το μάθημα πρέπει να είχε τελειώσει γιατί κάποια παιδιά έφευγαν ή ετοιμάζονταν να φύγουν)

Αλλά και σε άσχετη στιγμή να τα είπε, δεν λέει κάτι αυτό. Οι περισσότεροι καθηγητές, στα περισσότερα σχολεία, αρχίζουν να μιλάνε για κοινωνικά, πολιτικά, ιστορικά θέματα χωρίς να τους ρωτήσει κανείς. Απλά αυτό το περιστατικό πείραξε γιατί ο καθηγητής έθιξε κάποιες μυθοποιημένες ελληνικές φιγούρες
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Από το βίντεο καταλαβαίνει κανείς πως η κουβεντούλα μάλλον είναι το συχνό φαινόμενο και όχι το μάθημα. Επίσης δεν έχει σημασία ο εκπαιδευτικός να επιβάλλει απόψεις αλλά να δίνει τροφή για σκέψη. Σκοπός δεν είναι να γίνουν μαθητές φερέφωνα αλλά πολίτες με κριτική σκέψη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Από το βίντεο καταλαβαίνει κανείς πως η κουβεντούλα μάλλον είναι το συχνό φαινόμενο και όχι το μάθημα. Επίσης δεν έχει σημασία ο εκπαιδευτικός να επιβάλλει απόψεις αλλά να δίνει τροφή για σκέψη. Σκοπός δεν είναι να γίνουν μαθητές φερέφωνα αλλά πολίτες με κρίση.

Άμα η κουβεντούλα γίνεται εκτός ωρών του μαθήματος, πράγμα που φαίνεται απ' το βίντεο, τότε όχι μόνο δεν είναι επιλήψιμο αλλά πρέπει και να συστήνεται. Καλό είναι να εκτίθονται οι μαθητές σε διαφορετικές απόψεις οι οποίες δοκιμάζουν τον τρόπο που (μαθαίνουν να) βλέπουν τα πράγματα. Πως ακριβώς θα γίνουν "πολίτες με κρίση" όπως λες χωρίς αυτό? Με το να αποστηθίζουν σελίδες από τα σχολικά βιβλία?

Επίσης, που τον είδες να επιβάλλει την άποψή του? Ίσα ίσα που είπε "κατά την γνώμη μου" για τον Μελά. Για τον Κολοκοτρώνη απλά παρέθεσε ιστορικά γεγονότα. Αν είχε φορτισμένο τόνο φωνής είναι επειδή οι 2-3 μαθητές μιλάγαν από πάνω του και τον είχαν ταράξει στην ειρωνία.
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Δε φαίνεται αυτό από το βίντεο. Από το βίντεο φαίνεται πως μάλλον έχει ξεκινήσει από πριν τη λήξη του μαθήματος και μάλλον γίνονταν πολλές φορές διότι οι μαθητές απαντούν σαν να γνωρίζουν από πριν πως θα πιάσουν συζήτηση . Δε συστήνεται να επιβάλλει κανένας σε κανέναν την άποψη του. Είμαστε στον 21ο αιώνα , πλέον ο δάσκαλος αυθεντία είναι ξεπερασμένο. Ο φορτισμένος τόνος φωνής επηρρεάζει αρνητικά μια συζήτηση. Θυμάμαι όταν ήμουν στην α λυκείου συζητούσαμε με τον καθηγητή θέματα που ακόμα και αν διαφωνούσαμε μας έκαναν όλους καλύτερους διότι γίνονταν με ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο. Πάντως μη μου πείτε πως ως μαθητές δεν είχατε καθηγητές που δεν έκαναν μάθημα ή καθηγητές που ήθελαν να επιβάλλουν την άποψή τους ;

Τον ειρωνεύονταν διότι προφανώς θα γίνονταν συχνά τέτοιες συζητήσεις αντί για μάθημα και έτσι βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν πλάκα. Ήταν δηλαδή κατά την ταπεινή μου άποψη προετοιμασμένοι διότι θα γίνονταν συχνά τέτοιες συζητήσεις αντί για μάθημα.
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Δε φαίνεται αυτό από το βίντεο. Από το βίντεο φαίνεται πως μάλλον έχει ξεκινήσει από πριν τη λήξη του μαθήματος
Που ακριβώς συμπέρανες κάτι τέτοιο? Οι μαθητές στο βίντεο είναι με τις τσάντες πάνω στο θρανίο έτοιμοι να φύγουν και μια άλλη κοπελιά έχει την πλάτη της γυρισμένη (και στην συνέχεια βάζει την τσάντα της και φεύγει όπως και ένας άλλος πιο μετά). Φαίνεται επίσης να είναι και οι μόνοι μαθητές στην αίθουσα.

Δε συστήνεται να επιβάλλει κανένας σε κανέναν την άποψη του. Είμαστε στον 21ο αιώνα , πλέον ο δάσκαλος αυθεντία είναι ξεπερασμένο. Ο φορτισμένος τόνος φωνής επηρρεάζει αρνητικά μια συζήτηση. Θυμάμαι όταν ήμουν στην α λυκείου συζητούσαμε με τον καθηγητή θέματα που ακόμα και αν διαφωνούσαμε μας έκαναν όλους καλύτερους διότι γίνονταν με ήρεμο και πολιτισμένο τρόπο. Πάντως μη μου πείτε πως ως μαθητές δεν είχατε καθηγητές που δεν έκαναν μάθημα ή καθηγητές που ήθελαν να επιβάλλουν την άποψή τους ;
Ξαναλέω, δεν επέβαλλε πουθενά την άποψή του. Υπάρχουν καθηγητές που μιλάνε 100 φορές πιο απόλυτα και δογματικά αλλά όμως δεν νοιάζεται κανείς γιατί λένε πράγματα που είναι σύμφωνα με συγκεκριμένες απόψεις. Όσον αφορά τον τόνο της φωνής, χάνεται η ουσία. Στους περισσότερους διαλόγους, ενήλικων ή όχι, υπάρχουν εντάσεις στην φωνή σε ζητήματα πολιτικού/κοινωνικού/ιστορικού τύπου (και ειδικά άμα ο άλλος σε ειρωνεύεται και δείχνει πως δεν έχει διάθεση για σοβαρή συζήτηση).


Τον ειρωνεύονταν διότι προφανώς θα γίνονταν συχνά τέτοιες συζητήσεις αντί για μάθημα και έτσι βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν πλάκα. Ήταν δηλαδή κατά την ταπεινή μου άποψη προετοιμασμένοι διότι θα γίνονταν συχνά τέτοιες συζητήσεις αντί για μάθημα.

Τον ειρωνεύονταν γιατί θέλαν να τον τσιγκλίσουν, να τον βγάλουν βίντεο και να τον διαπομπεύσουν στις κωλοφυλλάδες (γιατί τόλμησε να θίξει εθνικούς μύθους). Φαντάζομαι θα ήλπιζαν να τα είχε πάρει άσχημα και να άρχιζε να φωνάζει, θα ήταν η καλύτερή τους.
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Δε γίνεται να βάλουμε στην ίδια ζυγαριά έναν μαθητή με έναν επαγγελματία που πρέπει να διαχειρίζεται καταστάσεις. Ο τόνος της φωνής είναι επιβλητικός. Η συζήτηση φαίνεται πως έχει ξεκινήσει πιο πριν και οι μαθητές προετοιμασμένοι για την ειρωνική συμπεριφορά άρα συχνά αντί για μάθημα Χημείας μπορεί να γίνονταν συζητήσεις. Και ερωτώ εσείς ως μαθητές δεν είχατε καθηγητές που αντί για μάθημα έκαναν συζητήσεις όπου προσπαθούσαν να μας ενστερνιστούμε τις απόψεις τους θέλοντας και μη;
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Δε γίνεται να βάλουμε στην ίδια ζυγαριά έναν μαθητή με έναν επαγγελματία που πρέπει να διαχειρίζεται καταστάσεις. Ο τόνος της φωνής είναι επιβλητικός. Η συζήτηση φαίνεται πως έχει ξεκινήσει πιο πριν και οι μαθητές προετοιμασμένοι για την ειρωνική συμπεριφορά άρα συχνά αντί για μάθημα Χημείας μπορεί να γίνονταν συζητήσεις.
H συζήτηση κάνει κύκλους οπότε το αφήνω εδώ, αφού δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.
Και ερωτώ εσείς ως μαθητές δεν είχατε καθηγητές που αντί για μάθημα έκαναν συζητήσεις όπου προσπαθούσαν να μας ενστερνιστούμε τις απόψεις τους θέλοντας και μη;

Ναι είχαμε. Καθηγητές που ήταν απόλυτοι, που φωνάζανε, που μιλούσαν χωρίς επιχειρήματα, που δεν επέτρεπαν αντίλογο από τους μαθητές. Ο καθηγητής στο βίντεο ούτε κατά διάνοια δεν εντάσσεται σε αυτήν την κατηγορία.
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Επίσης θα πρέπει να προβληματιστούμε γιατί οι μαθητές δεν αγαπούν το σχολείο; Τι τους οδηγούν να βλέπουν το σχολείο με απέχθεια;

Εντάσσεται απλά έχει απόψεις που σου αρέσουν. Πολλές φορές αν ακούμε αυτό που μας αρέσει το βαφτίζουμε και σωστό εν γένει. Για αυτό λέω και εγω πως σημασία δεν έχει μόνο τι λες αλλά και πως το παρουσιάζεις.

Από την άλλη τίθεται το εξής ερώτημα : Γιατί τον βιντεοσκόπησαν και ανέβασαν στο διαδίκτυο το βίντεο;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
"- Ο Παύλος Μελἀς... Ο Παύλος Μελάς ήταν αμφιλεγὀμενη προσωπικότητ-
- ΓΙΟΥΧΟΥ"

Πραγματική παρωδία διαλόγου. Ειρωνεία, υφἀκι, ψευτοπατριωτισμός ("και εσύ είσαι έλληνας τώρα, ε;"), πληγωμένο εθνικό φρόνημα, λογική αγέλης.

Ακόμα και αν ο καθηγητής είχε άδικο, για να κάνεις διάλογο χρειάζεσαι ένα ορισμένο γνωστικό υπόβαθρο, υπόβαθρο που η πλειοψηφία των μαθητών, ειδικά σε ιστορικά ζητήματα, δεν διαθέτει. Αν την διέθετε, δεν θα βλέπαμε τέτοιες αντιδρἀσεις στο βίντεο.

Αλλά αυτοί είναι οι μαθητές που δημιουργεί το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, και οι αυριανοί πολίτες. Και μετά έχουμε τη ψευδαίσθηση ότι μπορεί να λειτουργήσει η δημοκρατία υπό τέτοιες συνθήκες;


Υ.Γ. Δείτε τα σχόλια του βίντεο :'(
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Επίσης θα πρέπει να προβληματιστούμε γιατί οι μαθητές δεν αγαπούν το σχολείο; Τι τους οδηγούν να βλέπουν το σχολείο με απέχθεια;

Εντάσσεται απλά έχει απόψεις που σου αρέσουν. Πολλές φορές αν ακούμε αυτό που μας αρέσει το βαφτίζουμε και σωστό εν γένει. Για αυτό λέω και εγω πως σημασία δεν έχει μόνο τι λες αλλά και πως το παρουσιάζεις.

Που είδες δηλαδή πως ο καθηγητής ήταν απόλυτος? Που φώναξε? Που δεν επέτρεψε αντίλογο? Που μίλησε χωρίς να στηρίζει σε γεγονότα τις απόψεις του?

Και δεν τον υποστηρίζω επειδή είχε απόψεις "που μου αρέσουν". Την υποκρισία δεν μπορώ. Το θέμα φούσκωσε επειδή ειπώθηκαν απόψεις που δεν άρεσαν σε άλλους. Σε κάποιους που λένε να έχουμε λιγότερη κοινωνική ιστορία και περισσότερη ιστορία που "διαμορφώνει εθνική συνείδηση" και στους υποστηρικτές τέτοιων σκοταδιστικών πρακτικών.

Από την άλλη τίθεται το εξής ερώτημα : Γιατί τον βιντεοσκόπησαν και ανέβασαν στο διαδίκτυο το βίντεο;
Γιατί θα το είπαν στους γονείς τους ή σε άλλους παρατρεχάμενους που ως κλασικοί ελληνάρες θα σοκαρίστηκαν και θα τους προέτρεψαν να τον ρεζιλέψουν δημόσια. Βέβαια αυτό αποτελεί παράνομη ηχογράφηση αλλά ποιος νοιάζεται, στην Ελλάδα είσαι
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Άρα οι καθηγητές που έχουν τους κάνουν έτσι . Και εκεί είναι που πρέπει να μας προβληματίσει. Γιατί το σχολείο έχει απαξιωθεί τόσο που οι μαθητές το μισούν; Ποιοι είναι και τι κάνουν οι καθηγητές ; Αξιολογούνται; Έχουν κίνητρα βελτίωσης; Επίσης όταν τρέχει το κράτος χιλιάδες εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο σε άλλο μέρος επέρχεται με τα χρόνια η κούραση .

Όταν φωνάζεις δε γίνεται διάλογος με ήρεμο τρόπο αλλά προσπάθεια να πείσω για το δίκιο μου. Δεν είναι έτσι όμως η εκπαιδευτική διαδικασία. Έπειτα τους μαθητές που κατηγορείτε αυτούς έχουν ως εκπαιδευτικούς και άρα είναι υπεύθυνοι για αυτό που είναι.

Και ας υποθέσουμε πως για όλα φταίνει οι μαθητές. Ποιους έχουν καθηγητές; ΑΞιολογήθηκε ποτέ κάποιος; Το εύκολο είναι να ρίξουμε αναθέματα και αποβολές και έτσι λύθηκε το θέμα. Όμως ρωτάω δε σας προβληματίζει που τα παιδιά σήμερα μισούν το σχολείο;

Τη μία θα μπει ο χημικός και θα λέει για την ιδεολογία του .Την άλλη θα μπει ο φυσικός και θα λέει για μπάλλα .Έπειτα θα μπει ο φιλόλογος και θα λέει για την ιδεολογία του που είναι αντίθετη από του χημικού και με επιχειρήματα θα πρέπει οι μαθητές να λένε ναι κ.ο.κ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Άρα οι καθηγητές που έχουν τους κάνουν έτσι . Και εκεί είναι που πρέπει να μας προβληματίσει. Γιατί το σχολείο έχει απαξιωθεί τόσο που οι μαθητές το μισούν; Ποιοι είναι και τι κάνουν οι καθηγητές ; Αξιολογούνται; Έχουν κίνητρα βελτίωσης; Επίσης όταν τρέχει το κράτος χιλιάδες εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο σε άλλο μέρος επέρχεται με τα χρόνια η κούραση .

Όταν φωνάζεις δε γίνεται διάλογος με ήρεμο τρόπο αλλά προσπάθεια να πείσω για το δίκιο μου. Δεν είναι έτσι όμως η εκπαιδευτική διαδικασία. Έπειτα τους μαθητές που κατηγορείτε αυτούς έχουν ως εκπαιδευτικούς και άρα είναι υπεύθυνοι για αυτό που είναι.

Και ας υποθέσουμε πως για όλα φταίνει οι μαθητές. Ποιους έχουν καθηγητές; ΑΞιολογήθηκε ποτέ κάποιος; Το εύκολο είναι να ρίξουμε αναθέματα και αποβολές και έτσι λύθηκε το θέμα. Όμως ρωτάω δε σας προβληματίζει που τα παιδιά σήμερα μισούν το σχολείο;

Τη μία θα μπει ο χημικός και θα λέει για την ιδεολογία του .Την άλλη θα μπει ο φυσικός και θα λέει για μπάλλα .Έπειτα θα μπει ο φιλόλογος και θα λέει για την ιδεολογία του που είναι αντίθετη από του χημικού και με επιχειρήματα θα πρέπει οι μαθητές να λένε ναι κ.ο.κ

Δεν φταἰνε όλοι οι καθηγητές. Φταίνε μερικοἰ και αυτοί εν μέρει.

Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι σαθρό. Αν απορείς γιατί το μισούν οι μαθητές, σκέψου μόνο τα εξής:

i. Υπερβολική ύλη, υπερβολικά εξειδικευμένη για τον μέσο άνθρωπο γνώση, αποκομμένη από την πρακτικότητα της καθημερινότητας
ii. Δυσκίνητο πρόγραμμα σπουδών, καθόλου προσαρμόσιμο στις ιδιαίτερες κλίσεις, προτιμήσεις και αδυναμίες του μαθητή
iii. Απαρχαιωμένη και δυσλειτουργική εκπαιδευτική μέθοδος
iv. Λανθασμένες προτεραιότητες στις πρώτες τάξεις του σχολείου, οι οποίες είναι και οι πιο σημαντικές για τη διαμόρφωση της σχέσης του παιδιού με το σχολείο
v. Άγονος εγκυκλοπαιδισμός, ελάχιστη μέριμνα για ηθική διάπλαση του νέου

Το σχολεἰο λειτουργεί βασισμένο στο αξίωμα ότι η γνώση είναι αυταξία. Παρότι το αξίωμα αυτό είναι ορθό, αντί να καλλιεργείται σταδιακά στους μαθητές, επιβάλλεται. Και φυσικά η επιβολή αυτή είναι που οδηγεί στην αποστροφή των μαθητὠν για το σχολείο και, τελικά, στον αναλφαβητισμό.

Επίσης, στην προκειμένη περίπτωση, η συζήτηση καμία σχέση δεν έχει με ιδεολογία. Ο χημικός παρουσιάζει αντικειμενικά ιστορικά γεγονότα. Οι μαθητές, αντίθετα, επηρεασμένοι από μια ψευτοεθνική ιδεολογία, συμπεριφέρονται ανάλογα.
 

christos87

Νεοφερμένος

Ο christos87 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Διαφωνώ στο τελευταίο. Ο καθηγητής μιλάει και λέει ως αυθεντία . Δεν παρουσιάζει πηγές κτλ κτλ . Απλά μιλάει και μάλιστα με εκνευρισμό όπως μπορεί να μιλάνε δύο φίλοι που τσακώνονται και προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλον για το δίκιο του. Λάθος εκπαιδευτική προσέγγιση. Με τα παραπάνω συμφωνώ.

Πέρα του ότι για να του έχουν στημένο το πείραγμα σημαίνει πως έκανε συχνά τέτοιες συζητήσεις αντί για μάθημα . Είχαν βρει το κουμπί του για να γλιτώσουν από το μάθημα.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Και από την πλευρά του καθηγητή η κουβέντα είχε επίπεδο καφενείου. Χημικός δεν είναι; Αυθεντευει και στην ιστορία; Όχι ιδιαίτερα ανώτερος από τους μαθητές του θα έλεγα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top