Κατάταξη 6 τμημάτων Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας και στο 2ο πεδίο.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Αυτο ειναι μια καλη εξελιξη για τα παιδια που 2ου διοτι θελει εβε 8,5 αντι 10.
Οκ το 2ο πεδιο μπορει να καλυψει ανετα και ολες τις σχολες του 3ου και του 4ου πεδιων αλλα υπαρχει και η πολιτικη των πολιτικων για να εχουν την κατανομη που θελουν.

 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 321 μηνύματα.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι οτί με το ζόρι θέλουν να κάνουν όλα τα παιδία, κορποραίους (όπως λέει και ο Αυτοκράτωρ @Valder) μανατζεράδες με γνώσεις Πληροφορικής. Δεν γίνεται επειδή υπάρχει η φούσκα της Τεχνητής Νοημοσύνης να απαιτείς περισσοτέρους πτυχιούχους με ΓΝΩΣΕΙΣ τεχνολογίας παρά ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. Η Γερμανία από την εποχή του Bismarck επένδυε στην Επιστήμη και στην Μηχανική και το ίδιο και κάνει μέχρι της ημέρες μας.
Για αυτό και η λίστα των π.χ. μηχανικών είναι τεράστια. Ενδεικτικά:

von Linde
Benz
Daimler
W. von Siemens
von Brahun
F.Porsche
Diesel
Zuse
Wankel
Ulhenhaut
Dickmanns

Όλοι αυτοί συνέβαλαν στο παρόν και στο μέλλον της τεχνολογικής εξέλιξης.
Μην αφήνεται κανέναν να σας πείσει οτί οι μανατζεράδες και οι HR είναι ανώτεροι από τους Επιστήμονες και τους Μηχανικούς .

(Γνώμη ενός Αποφοίτου Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Λύκειο με αγάπη όμως για την επιστήμη και την τεχνολογία)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,444 μηνύματα.
Αυτο ειναι μια καλη εξελιξη για τα παιδια που 2ου διοτι θελει εβε 8,5 αντι 10.
Οκ το 2ο πεδιο μπορει να καλυψει ανετα και ολες τις σχολες του 3ου και του 4ου πεδιων αλλα υπαρχει και η πολιτικη των πολιτικων για να εχουν την κατανομη που θελουν.

Μεσαίωνας στα σχόλια γενικά.
Τέλος πάντων, σιγά μην πάει ένας μαθητής στοχευμένα σε αυτά τα τμήματα απο το 2ο πεδίο, έχοντας φάει στην μάπα τα πιο δύσκολα και άσχετα με το αντικείμενο, μαθήματα της φυσικής και της χημείας.

Πιθανότατα μόνο όσοι στοχεύουν πολυτεχνεία και για τον α ή β λόγο δεν τους βγει.
Που σε αυτή την περίπτωση θα προτιμήσουν ένα τμήμα πληροφορικής πιθανότατα. Ειδάλλως δεν έχει νόημα, πας απο το 4ο πεδίο...εαν δεν είσαι χαζός τουλάχιστον ή εαν δεν σε ενδιαφέρουν άλλες σχολές του 2ου.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Το πραγματικό πρόβλημα είναι οτί με το ζόρι θέλουν να κάνουν όλα τα παιδία, κορποραίους (όπως λέει και ο Αυτοκράτωρ @Valder) μανατζεράδες με γνώσεις Πληροφορικής. Δεν γίνεται επειδή υπάρχει η φούσκα της Τεχνητής Νοημοσύνης να απαιτείς περισσοτέρους πτυχιούχους με ΓΝΩΣΕΙΣ τεχνολογίας παρά ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. Η Γερμανία από την εποχή του Bismarck επένδυε στην Επιστήμη και στην Μηχανική και το ίδιο και κάνει μέχρι της ημέρες μας.
Για αυτό και η λίστα των π.χ. μηχανικών είναι τεράστια. Ενδεικτικά:

von Linde
Benz
Daimler
W. von Siemens
von Brahun
F.Porsche
Diesel
Zuse
Wankel
Ulhenhaut
Dickmanns

Όλοι αυτοί συνέβαλαν στο παρόν και στο μέλλον της τεχνολογικής εξέλιξης.
Μην αφήνεται κανέναν να σας πείσει οτί οι μανατζεράδες και οι HR είναι ανώτεροι από τους Επιστήμονες και τους Μηχανικούς .

(Γνώμη ενός Αποφοίτου Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Λύκειο με αγάπη όμως για την επιστήμη και την τεχνολογία)

Έχεις ντέικιο. Όμως δυστυχώς στην Ελλάδα 2.0 του 41τακατό, οι θετικές επιστήμες σταματάνε στην ...Ιατρική (ουπς η Ιατρική δεν είναι θετική επιστήμη) και άντε σε ό,τι έχει σχέση με το ψηφιακό σχολείο, την ψηφιακή υγεία, την ψηφιακή θρησκεία, την ψηφιακή φραπεδιά. Η επιστημονική γνώμη των ΜΜΕ θεωρούν τον Δασκαλάκη θετικό επιστήμονα εκπρόσωπο και των μαθηματικών στην τεχνητή νοημοσύνη ενώ υπάρχουν άλλοι πιο ειδικοί που δεν έχουν τόσο μαλλί αφάνα και ούτε βγαίνουν φόρα σε όλα τα συνέδρια επιστημονικής και πολιτικής σκέψης που κάνει η κυβέρνηση.

Ο κόσμος που αποτελούν την κρατική ομάδα των Ελλήνων, δεν έχουν ενδιαφέρον για τον Porsche και τον Leibnitz. Εμείς έχουμε τον μεγαλοβιομήχανο Kasselakis. Aπό όσα χρόνια είμαι σε αυτό το φόρουμ, βλέπω περισσότερο ενδιαφέρον από μαθητές, γονείς και συγγενείς, αν υπήρχε τρόπος όλες οι σχολές να ήταν ή στο οικονομικό επιμελητήριο ή στο επιμελητήριο μηχανικών. Οπότε και το ΔΕΤ αν υπήρχε να τρόπος να ήταν υπερμαθηματικό τμήμα ή και υπερφυσικής τμήμα αλλά και τμήμα μηχανολόγων όλα σε ένα, λόγω επιχειρησιακής έρευνας. Τα υπόλοιπα που λες, δεν διαβάζονται στο ραντάρ σκέψης του μέσου Έλληνα φοιτητρόμπα.

Απλά και ωραία: βγαίνω μεγαλοστέλεχος από το ΔΕΤ; θα βρω πρώτη δουλειά ως CEO manager;
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 321 μηνύματα.
Έχεις ντέικιο. Όμως δυστυχώς στην Ελλάδα 2.0 του 41τακατό, οι θετικές επιστήμες σταματάνε στην ...Ιατρική (ουπς η Ιατρική δεν είναι θετική επιστήμη) και άντε σε ό,τι έχει σχέση με το ψηφιακό σχολείο, την ψηφιακή υγεία, την ψηφιακή θρησκεία, την ψηφιακή φραπεδιά. Η επιστημονική γνώμη των ΜΜΕ θεωρούν τον Δασκαλάκη θετικό επιστήμονα εκπρόσωπο και των μαθηματικών στην τεχνητή νοημοσύνη ενώ υπάρχουν άλλοι πιο ειδικοί που δεν έχουν τόσο μαλλί αφάνα και ούτε βγαίνουν φόρα σε όλα τα συνέδρια επιστημονικής και πολιτικής σκέψης που κάνει η κυβέρνηση.

Ο κόσμος που αποτελούν την κρατική ομάδα των Ελλήνων, δεν έχουν ενδιαφέρον για τον Porsche και τον Leibnitz. Εμείς έχουμε τον μεγαλοβιομήχανο Kasselakis. Aπό όσα χρόνια είμαι σε αυτό το φόρουμ, βλέπω περισσότερο ενδιαφέρον από μαθητές, γονείς και συγγενείς, αν υπήρχε τρόπος όλες οι σχολές να ήταν ή στο οικονομικό επιμελητήριο ή στο επιμελητήριο μηχανικών. Οπότε και το ΔΕΤ αν υπήρχε να τρόπος να ήταν υπερμαθηματικό τμήμα ή και υπερφυσικής τμήμα αλλά και τμήμα μηχανολόγων όλα σε ένα, λόγω επιχειρησιακής έρευνας. Τα υπόλοιπα που λες, δεν διαβάζονται στο ραντάρ σκέψης του μέσου Έλληνα φοιτητρόμπα.

Απλά και ωραία: βγαίνω μεγαλοστέλεχος από το ΔΕΤ; θα βρω πρώτη δουλειά ως CEO manager;

Η Λίστα είναι τόσο μεγάλη που ξέχασα τον Hertz και τον Otto btw.

Θα σου πω και κάτι ακόμα. Αν θεωρητικά γινόμουν στέλεχος μάρκετινγκ σε εταιρία καλλυντικών και έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε έμενα που έβγαλα τμήμα Επικοινωνίας και μια κοπέλα που είναι καλή Φαρμακοποιός ή Χημικός θα έκανα τα πάντα να γίνει η Φαρμακοποιός η Χημικός. Εγώ ξέρω να μαρκετάρω κρέμες, δεν ξέρω πως να τις παράξω.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Η Λίστα είναι τόσο μεγάλη που ξέχασα τον Hertz και τον Otto btw.

Θα σου πω και κάτι ακόμα. Αν θεωρητικά γινόμουν στέλεχος μάρκετινγκ σε εταιρία καλλυντικών και έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε έμενα που έβγαλα τμήμα Επικοινωνίας και μια κοπέλα που είναι καλή Φαρμακοποιός ή Χημικός θα έκανα τα πάντα να γίνει η Φαρμακοποιός η Χημικός. Εγώ ξέρω να μαρκετάρω κρέμες, δεν ξέρω πως να τις παράξω.

Κακώς. Θα έπρεπε να ξέρεις και δερματολογία-πλαστική προσώπου να ξέρεις τις παρενέργειες ενός καλλυντικού σε μια μάσκα ομορφιάς. :ropalo: Το ερώτημα είναι αν όσοι "φτιάχνουν" τις θέσεις εργασίας γνωρίζουν ακριβώς τις διαφορές μεταξύ των επιστημών. Θεωρητικά σε όλα τα Τμήματα των Μηχανικών (από Μηχανολόγους μέχρι Μηχανικών Οικονομίας) κάνουν μαθήματα φυσικής. Σε καμία όμως περίπτωση δεν γίνονται επιστήμονες φυσικής ας έχουν διδαχθεί αρκετή Φυσική. Υπάρχει μια λογική σε αυτό που σχετίζεται με την προσέγγιση, τα παραδείγματα και τον διδακτικό στόχο.

Αυτο ειναι μια καλη εξελιξη για τα παιδια που 2ου διοτι θελει εβε 8,5 αντι 10.
Οκ το 2ο πεδιο μπορει να καλυψει ανετα και ολες τις σχολες του 3ου και του 4ου πεδιων αλλα υπαρχει και η πολιτικη των πολιτικων για να εχουν την κατανομη που θελουν.


Με βάση το περιεχόμενο σπουδών, η Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία ανήκουν στις θετικές επιστήμες ως "ευρεία" οικογένεια μαθηματικών επιστημών ως εφαρμογές της στατιστικής, των πιθανοτήτων και της πληροφορικής (δομές δεδομένων και αλγόριθμοι λήψης αποφάσεων). Οτιδήποτε έχει μάθημα Πληροφορικής δεν είναι απαραίτητα και "τεχνολογικός" τομέας ή αν συνδέεται με Οικονομικά δεν είναι τομέας διοίκησης. Η διοίκηση δεν διδάσκεται απαραίτητα σε Οικονομική σχολή καθώς μπορεί να απαιτεί πιο μαθηματική ή αλγοριθμική προσέγγιση. Η λήψη ποσοτικών αποφάσεων είναι υποκλάδος των εφαρμοσμένων μαθηματικών που για πρακτικούς λόγους δεν μπορεί να χωρέσει σε ένα Τμήμα Μαθηματικών / Εφαρμοσμένων Μαθηματικών. Αυτό που έκανε το Υπουργείο είναι νομίζω αυτονόητο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Η Λίστα είναι τόσο μεγάλη που ξέχασα τον Hertz και τον Otto btw.

Θα σου πω και κάτι ακόμα. Αν θεωρητικά γινόμουν στέλεχος μάρκετινγκ σε εταιρία καλλυντικών και έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα σε έμενα που έβγαλα τμήμα Επικοινωνίας και μια κοπέλα που είναι καλή Φαρμακοποιός ή Χημικός θα έκανα τα πάντα να γίνει η Φαρμακοποιός η Χημικός. Εγώ ξέρω να μαρκετάρω κρέμες, δεν ξέρω πως να τις παράξω.
Δεν κατάλαβα! Αφού στο μαρκετινγκ κρέμες θα πουλάς. δεν θα τις παράγεις.....γιατί να μην πάρεις τη θέση εσύ?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
O Bελλόπουλος που πουλάει κηραλοιφές και χειρόγραφα του Ιησού marketing έχει σπουδάσει;
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
O Bελλόπουλος που πουλάει κηραλοιφές και χειρόγραφα του Ιησού marketing έχει σπουδάσει;
Τι να σπουδασεις στο marketing, ανοησίες, η συντριπτική πλειοψηφία των θέσεων εργασίας απλά πρακτικά πράγματα χρειάζονται που μπορείς να τα μάθεις και στην πράξη.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Τι να σπουδασεις στο marketing, ανοησίες, η συντριπτική πλειοψηφία των θέσεων εργασίας απλά πρακτικά πράγματα χρειάζονται που μπορείς να τα μάθεις και στην πράξη.

Αέρα κοπανιστό με στατιστικά γραφήματα και woke λεξιλόγιο, γυαλιά σοφιστικέ και ενδυμασία γραφείου. Μαθαίνεις πως να πουλάς κρέμες "αντιγήρανσης" και "αντιρύπανσης" σε μια μαλακισμένη που πιστεύει ότι αν απλώσει τις κρέμες αυτές στη μάπα της μπορεί να μείνει νέα. ;)
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Εχω την εντυπωση οτι στην ελλαδα δεν υπαρχει πραγματικο μαρκετινκ αλλα μονο προωθητικες ενεργειες.
Στις πολυεθνικες εταιριες αυτο ερχεται απο εξω και στις ντοπιες το κανει ο ιδιοκτητης.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Εχω την εντυπωση οτι στην ελλαδα δεν υπαρχει πραγματικο μαρκετινκ αλλα μονο προωθητικες ενεργειες.
Στις πολυεθνικες εταιριες αυτο ερχεται απο εξω και στις ντοπιες το κανει ο ιδιοκτητης.

Τι είναι το "πραγματικο" μαρκετινγκ?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Τι είναι το "πραγματικο" μαρκετινγκ?
Παραδειγμα
Η JBL ειναι μια πολυ παλια εταιρια ποιοτικου ηχου και ακριβη.
Η αγορα λυμαινεται απο τους κινεζους που φτιαχουν ακουστικα με μαπα ηχο και ψευτικης αντοχης και τα πουλανε 10 €.
Το μαρκετινκ της JBL λεει στην ερευνα της .... θελω ακουστικα που να συνδεονται με λαπ τοπ και κινητο με καλωδιο και να εχουν ηχο που να εκστασιαζει και να πουλιουνται παντου 20€
Θελω τα ιδια σκουστικα ασυρματα ΒΤ να πουλιούνται στα 40€ και να εχω περιθωριο να τα κανω και με περιοδικη προωθηση στα 25€ .
Θελω ακουστικα σε πολλα ελκυστικα χρωματακια για κοριτσια και μαυρα για αγορια
Αυτα εκανε... τις τα φτιαξανε και εκλεισε την αγορα προς το παρον ..ενω πριν ηταν αγνωστη.

Αλλο παραδειγμα
Υπαρχει η εταιρια Μπαρμπασταθης του fund CVC που πουλαει τον αρακα 4,5 € και ερχεται ενα αλλος και τον πουλαει 2,5€.
Λεει Η CVC στον κουλη ..πηγαινε και χωστου 1εκατ προστιμο ..και παει και του το χωνει για υπερβολικο κερδος. ( στην βουλη το ειπαν) .
Αυτο ειναι ενα μαρκετινκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Παραδειγμα
Η JBL ειναι μια πολυ παλια εταιρια ποιοτικου ηχου και ακριβη.
Η αγορα λυμαινεται απο τους κινεζους που φτιαχουν ακουστικα με μαπα ηχο και ψευτικης αντοχης και τα πουλανε 10 €.
Το μαρκετινκ της JBL λεει στην ερευνα της .... θελω ακουστικα που να συνδεονται με λαπ τοπ και κινητο με καλωδιο και να εχουν ηχο που να εκστασιαζει και να πουλιουνται παντου 20€
Θελω τα ιδια σκουστικα ασυρματα ΒΤ να πουλιούνται στα 40€ και να εχω περιθωριο να τα κανω και με περιοδικη προωθηση στα 25€ .
Θελω ακουστικα σε πολλα ελκυστικα χρωματακια για κοριτσια και μαυρα για αγορια
Αυτα εκανε... τις τα φτιαξανε και εκλεισε την αγορα προς το παρον ..ενω πριν ηταν αγνωστη.

Αλλο παραδειγμα
Υπαρχει η εταιρια Μπαρμπασταθης του fund CVC που πουλαει τον αρακα 4,5 € και ερχεται ενα αλλος και τον πουλαει 2,5€.
Λεει Η CVC στον κουλη ..πηγαινε και χωστου 1εκατ προστιμο ..και παει και του το χωνει για υπερβολικο κερδος. ( στην βουλη το ειπαν) .
Αυτο ειναι ενα μαρκετινκ.
Δηλαδή ο σχεδιασμός προιόντων; Μηπως αυτό είναι ένα κομμάτι του μαρκετινγκ που αρέσει σε σενα; Αυτό δεν είναι και κάτι που έχει σταθερή ροή δουλειάς και συχνότητα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Δηλαδή ο σχεδιασμός προιόντων; Μηπως αυτό είναι ένα κομμάτι του μαρκετινγκ που αρέσει σε σενα; Αυτό δεν είναι και κάτι που έχει σταθερή ροή δουλειάς και συχνότητα.
Οχι ο σχεδιασμος προιοντων ειναι αλλο πραγμα ...το μαρκετινκ μελετα τι θελει η αγορα ..τι θα ξεκολλήσει τις πωλησεις ... τι θα φερει τα ζητουμενα κερδη το fund...και λεει στο σχεδιασμο φτιαχτο μου..
Εμενα δε με αρεσει το μαρκετινκ.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Οχι ο σχεδιασμος προιοντων ειναι αλλο πραγμα ...το μαρκετινκ μελετα τι θελει η αγορα ..τι θα ξεκολλήσει τις πωλησεις ... τι θα φερει τα ζητουμενα κερδη το fund...και λεει στο σχεδιασμο φτιαχτο μου..
Εμενα δε με αρεσει το μαρκετινκ.
Αυτό το κανουν ολοι και ο πωλητης που γυρναει εξω πανω-κάτω ξέρει τι φευγει.Εγω εχω ακουσει καταπληκτικες προτασεις απο ολες τις βαθμιδες εργαζομενων σε επιχειρησεις.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Αυτό το κανουν ολοι και ο πωλητης που γυρναει εξω πανω-κάτω ξέρει τι φευγει.Εγω εχω ακουσει καταπληκτικες προτασεις απο ολες τις βαθμιδες εργαζομενων σε επιχειρησεις.
Ναι ετσι... οι πωλητες ειναι το πρωτο σταδιο που ξεψαχνιζουν οι μαρκετιστες.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Ναι ετσι... οι πωλητες ειναι το πρωτο σταδιο που ξεψαχνιζουν οι μαρκετιστες.

Ας ρωτήσω αλλοιως, είσαι μαρκετιστας σε μια επιχείρηση, δουλεύεις 1800 ώρες/έτος σε αυτήν. Τι κάνεις όλη μέρα; Άντε να πούμε πως αποφασίζει να βγάλει ένα νέο προϊόν, πόσο θα ασχοληθείς; 1μηνα; 2 μήνες; Τους υπόλοιπους τι κάνεις; Αν αποφασίσει να βγάλει άλλο σε δύο χρόνια εσύ τι θα κάνεις; Θα περιμένεις και θα τους κοιτάς; Κοινώς πως βγάζεις το ψωμί σου εκεί το καθημερινό;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,791 μηνύματα.
Ας ρωτήσω αλλοιως, είσαι μαρκετιστας σε μια επιχείρηση, δουλεύεις 1800 ώρες/έτος σε αυτήν. Τι κάνεις όλη μέρα; Άντε να πούμε πως αποφασίζει να βγάλει ένα νέο προϊόν, πόσο θα ασχοληθείς; 1μηνα; 2 μήνες; Τους υπόλοιπους τι κάνεις; Αν αποφασίσει να βγάλει άλλο σε δύο χρόνια εσύ τι θα κάνεις; Θα περιμένεις και θα τους κοιτάς; Κοινώς πως βγάζεις το ψωμί σου εκεί το καθημερινό;
Το καθημερινο ψωμι βγαινει με τα προγράμματα προωθησης .. το τι προώθηση κανει ο αντιπαλος ... με φωτογραφιση προιοντων .. την εκδοση φυλλαδίων ( σουπερ μαρκετ)..την διαφημιση στο ραδιο και την ΤΒ.. την παραγωγη διαφημισης ( επικοινωνια με διαφημιστες) ...το πλακωμα με τους κοστολογους και τον γενικο να σου δωσουν τιμες ...και οτι αλλο...
Λεω και φανταζομαι δεν τα εκανα ποτε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Το καθημερινο ψωμι βγαινει με τα προγράμματα προωθησης .. το τι προώθηση κανει ο αντιπαλος ... με φωτογραφιση προιοντων .. την εκδοση φυλλαδίων ( σουπερ μαρκετ)..την διαφημιση στο ραδιο και την ΤΒ.. την παραγωγη διαφημισης ( επικοινωνια με διαφημιστες) ...το πλακωμα με τους κοστολογους και τον γενικο να σου δωσουν τιμες ...και οτι αλλο...
Λεω και φανταζομαι δεν τα εκανα ποτε.

Ήδη είπες 200 πράγματα που δεν κολλάνε με το "πραγματικό" μάρκετινγκ όπως το παρουσίασες, επομένως ποτέ δεν είναι μόνο αυτό που είπες, άρα δεν υφίσταται πραγματικό, ίσως θεωρητικό να είναι η καταλληλότερη λεξη, αλλά θεωρητικό, διότι στην πράξη ποτέ δεν είναι μόνο αυτό που λες (το οποίο είναι σπάνιο και ευκαιριακό). Επομένως μάρκετινγκ είναι όλα, από πωλήσεις μέχρι να βγεις να μοιράζεις φυλλάδια εσύ ο ίδιος ο μαρκετιστας (εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης κλπ). Όμως αυτό που θα σου εξασφαλίσει το καθημερινό ψωμί, είναι να είσαι πωλητής και να φέρνεις κεφάλια. Αν θες να σχεδιάζεις μόνο προϊόντα θα πρέπει να πας σε μια εταιρεία πολύ μεγάλη που έχει πολλούς πελάτες και κάνει μόνο αυτό, αλλά αυτές είναι ελαχιστοτατες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top