Guest 699855
Επισκέπτης


https://www.protothema.gr/politics/...-tin-akurosi-tis-tetartis-nomikis-stin-patra/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Η Νίκη Κεραμέως θα περιγράψει στις 2 το μεσημέρι τις προτεραιότητές της για την Παιδεία.
https://www.protothema.gr/politics/article/906828/to-up-paideias-prohora-me-tin-katargisi-tou-asulou-kai-tin-akurosi-tis-tetartis-nomikis-stin-patra/
και οχι μονο.επιστρεφει το ν+2.Αυτο σημαινει μετα απο ν+2 διαγραφεσαι απο σχολη ή απλα δεν εχεις πασο και σιτηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ziekr
Εκκολαπτόμενο μέλος


Η Νίκη Κεραμέως θα περιγράψει στις 2 το μεσημέρι τις προτεραιότητές της για την Παιδεία.
https://www.protothema.gr/politics/article/906828/to-up-paideias-prohora-me-tin-katargisi-tou-asulou-kai-tin-akurosi-tis-tetartis-nomikis-stin-patra/
"Δεν χρειαζόμαστε άλλους ανέργους δικηγόρους"
Ναι ντάξει, τουλάχιστον με την Νομική υπάρχει μια ρεαλιστική πιθανότητα να έχει κάποιος μια άλφα επαγγελματική αποκατάσταση (έστω με τις οποίες συνθήκες που θα την έχει). Οι σχολές της θεωρητικής που έχουν ουσιαστικά επαγγελματικά δικαιώματα είναι μετρημένες στα δάχτυλα και πάτε και ακυρώνετε μια από τις ελάχιστες διεξόδους που μπορεί να έχουν οι φοιτητές αυτού του πεδίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Η κατάργηση του ασύλου πιο πολύ για τα μάτια του κόσμου γίνεται. Το πρόβλημα δε βρίσκεται στη θεωρία του νόμου, αλλά στην πρακτική εφαρμογή του. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξουν καταλήψεις και χάσουμε το εξάμηνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


και οχι μονο.επιστρεφει το ν+2.Αυτο σημαινει μετα απο ν+2 διαγραφεσαι απο σχολη ή απλα δεν εχεις πασο και σιτηση;
Αυτό που ίσχυε πριν τον Μάιο 2015 ήταν ότι: "Μετά το πέρας της περιόδου κανονικής φοίτησης, που ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για την απονομή του τίτλου σπουδών εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής, προσαυξημένο κατά τέσσερα εξάμηνα, ο φοιτητής διαγράφεται από το πρόγραμμα“.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Ελπίζω να υπάρξει και περιστολή στον αριθμό των εισακτέων, όχι μόνο στις νομικές αλλά και στις υπόλοιπες θεωρητικές σχολές.
Αφού αναφέρει ότι : "Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα αποκτούν την αρμοδιότητα να καθορίζουν τα ίδια τον ετήσιο αριθμό εισακτέων και τη βάση εισαγωγής" είναι απολύτως βέβαιο ότι θα μειωθεί ο αριθμός εισακτέων!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Με την κατάργηση του ασύλου δε θα μπορούν να συλλαμβάνονται για καταλήψεις;Μέχρι στιγμής στον τομέα της Παιδείας οι προτάσεις μου φαίνονται πολύ θετικες. Ωστόσο και εγώ θέλω να πιστεύω ότι δεν θα χαθεί το εξάμηνο από τους κνιτες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Με την κατάργηση του ασύλου δε θα μπορούν να συλλαμβάνονται για καταλήψεις;
πλαγιως θελουν να καταστειλουν την διακινηση ιδεων μεσα στο πανεπιστημιο.Και ναι να χαθει το εξαμηνο αν ειναι να εφαρμοστει αυτο το τρονομοσχεδιο του υπουργειου παιδειας που συμπεριλαμβανει ν+2 ετη σπουδων και καταργηση ασυλου και πολλα αλλα που θα δουμε στην συνεχεια.Και οχι δεν ειμαι κνιτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


πλαγιως θελουν να καταστειλουν την διακινηση ιδεων μεσα στο πανεπιστημιο.
Μα πώς είναι δυνατόν αγαπητέ να κυκλοφορήσουν ελεύθερα οι ιδέες και η γνώση όταν τα πανεπιστήμια είναι μέσα στη βία και την παρανομία; Χιλιάδες περιστατικά έχουν δει το φως της δημοσιότητας και ούτε μπορούμε να φανταστούμε πόσα άλλα έχουν γίνει και δεν τα μάθαμε. Ξέχασες πρόσφατα την προειδοποίηση της Συγκλήτου του ΟΠΑ για αναστολή λειτουργίας του Πανεπιστημίου λόγω της ανεξέλεγκτης παρουσίας τοξικομανών στους χώρους του ή τη σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτριες στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου; Ξέφραγο αμπέλι είναι τα Πανεπιστήμια! Εγώ θέλω να αισθάνομαι ασφαλής όταν μπαίνω στους χώρους του Πανεπιστημίου και όχι να κρύβω σουγιά στην τσέπη μου για να αμυνθώ (αν τα καταφέρω και δεν κοκκαλώσω)!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Μα πώς είναι δυνατόν αγαπητέ να κυκλοφορήσουν ελεύθερα οι ιδέες και η γνώση όταν τα πανεπιστήμια είναι μέσα στη βία και την παρανομία; Χιλιάδες περιστατικά έχουν δει το φως της δημοσιότητας και ούτε μπορούμε να φανταστούμε πόσα άλλα έχουν γίνει και δεν τα μάθαμε. Ξέχασες πρόσφατα την προειδοποίηση της Συγκλήτου του ΟΠΑ για αναστολή λειτουργίας του Πανεπιστημίου λόγω της ανεξέλεγκτης παρουσίας τοξικομανών στους χώρους του ή τη σεξουαλική επίθεση σε φοιτήτριες στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου; Ξέφραγο αμπέλι είναι τα Πανεπιστήμια! Εγώ θέλω να αισθάνομαι ασφαλής όταν μπαίνω στους χώρους του Πανεπιστημίου και όχι να κρύβω σουγιά στην τσέπη μου για να αμυνθώ (αν τα καταφέρω και δεν κοκκαλώσω)!
Γνωριζεις αν ισχυσει το ν+2 για οσους φοιτους ηδη η για τους νεουςεισαχθεντες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος


Μεγάλο φάουλ η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, ενός θεσμού που δεν λειτούργησε καθόλου εκείνη τη χρονιά που εφαρμόστηκε.
Τώρα με το άσυλο υπάρχουν πολλές αμφιβολίες. Από τη μια, θα είναι πιο ασφαλή τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη ίσως να σταματήσει το άσυλο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Κρίνοντας συνολικά τις μεταρρυθμίσεις, νομίζω ότι η ΝΔ θέλει να εφαρμόσει ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο της Ελβετίας, μόνο που εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε Ελβετία από τη μια στιγμή στην άλλη. Μου αρέσει που ως αντιπολίτευση κατηγορούσε τον Τσίπρα ότι εφαρμόζει πράγματα απλά αντιγράφοντάς τας από το εξωτερικό χωρίς να κρίνει αν είναι όντως εφαρμόσιμα.
Είναι απότομη αυτή η μετάβαση,όχι ότι συμφωνούσα με τις μεταρρυθμίσεις του Σύριζα στην εκπαίδευση. Δεν μπορούν να γίνουν τόσες ιδιωτικοποιήσεις στην εκπαίδευση. Τέλος διαφωνώ πλήρως με την έμφαση στην τεχνοκρατική εκπαίδευση( π.χ. ενισχύεται και θεοποιείται η Πληροφορική εις βάρος άλλων κλάδων) και την ακόμη μεγαλύτερη παραμέληση της ανθρωπιστικής παιδείας
Αυτές είναι απλώς κάποιες σκέψεις μου. Μακάρι να εφαρμοστούν όλα αυτά σωστά, να βοηθήσουν ΟΛΟΥΣ τους μαθητές,φοιτητές,εκπαιδευτικούς και να βελτιωθεί η παιδεία. Πολύ φοβάμαι όμως ότι από εδώ και πέρα θα αυξηθούν τα επεισόδια, οι απεργίες και οι καταλήψεις που είχαν περιοριστεί κάπως λόγω Αριστεράς στην κυβέρνηση. Θυμηθείτε επί πρωθυπουργίας Καραμανλή και Σαμαρά πόσες αντιδράσεις υπήρχαν, μόνο και μόνο εξαιτίας Δεξιάς στην κυβέρνηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό που λειτουργούν πολλοί με αυτό τον τρόπο, όμως γίνεται και δεν πρέπει να το αγνοούμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Θα εξηγήσω.
Υπήρχε τότε καταγγελία ότι σε κάποια σχολεία, άλλα μαθήματα δήλωναν και άλλα είχαν στο πρόγραμμα.
Έτσι οι καθηγητές έπαιρναν τα θέματα πριν, τα έλυναν και τα έλυναν στα παιδιά.
Αν είναι να εφαρμοστεί, πρέπει να βγει ένα πρόγραμμα κοινό για όλες τα σχολεία και να είναι ίδια θέματα δυσκολίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Πολλές αλλαγές με το καλημέρα. Πάμε κατευθείαν από το ένα άκρο στο άλλο.
Μεγάλο φάουλ η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, ενός θεσμού που δεν λειτούργησε καθόλου εκείνη τη χρονιά που εφαρμόστηκε.
Τώρα με το άσυλο υπάρχουν πολλές αμφιβολίες. Από τη μια, θα είναι πιο ασφαλή τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη ίσως να σταματήσει το άσυλο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Κρίνοντας συνολικά τις μεταρρυθμίσεις, νομίζω ότι η ΝΔ θέλει να εφαρμόσει ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο της Ελβετίας, μόνο που εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε Ελβετία από τη μια στιγμή στην άλλη. Μου αρέσει που ως αντιπολίτευση κατηγορούσε τον Τσίπρα ότι εφαρμόζει πράγματα απλά αντιγράφοντάς τας από το εξωτερικό χωρίς να κρίνει αν είναι όντως εφαρμόσιμα.
Είναι απότομη αυτή η μετάβαση,όχι ότι συμφωνούσα με τις μεταρρυθμίσεις του Σύριζα στην εκπαίδευση. Δεν μπορούν να γίνουν τόσες ιδιωτικοποιήσεις στην εκπαίδευση. Τέλος διαφωνώ πλήρως με την έμφαση στην τεχνοκρατική εκπαίδευση( π.χ. ενισχύεται και θεοποιείται η Πληροφορική εις βάρος άλλων κλάδων) και την ακόμη μεγαλύτερη παραμέληση της ανθρωπιστικής παιδείας
Αυτές είναι απλώς κάποιες σκέψεις μου. Μακάρι να εφαρμοστούν όλα αυτά σωστά, να βοηθήσουν ΟΛΟΥΣ τους μαθητές,φοιτητές,εκπαιδευτικούς και να βελτιωθεί η παιδεία. Πολύ φοβάμαι όμως ότι από εδώ και πέρα θα αυξηθούν τα επεισόδια, οι απεργίες και οι καταλήψεις που είχαν περιοριστεί κάπως λόγω Αριστεράς στην κυβέρνηση. Θυμηθείτε επί πρωθυπουργίας Καραμανλή και Σαμαρά πόσες αντιδράσεις υπήρχαν, μόνο και μόνο εξαιτίας Δεξιάς στην κυβέρνηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό που λειτουργούν πολλοί με αυτό τον τρόπο, όμως γίνεται και δεν πρέπει να το αγνοούμε.
τρομονοσχεδιο με λιγα λογια ασε.Ναι ας χαθει το εξαμηνο απο το καλημερα της νεα κυβερνησης.Δεν γινεται να χαθουν τοσες κατακτησεις που εχει πετυχει το φοιτητικο κινημα με το καλημερα απο την κυβερνηση μητσοτακη οπως η καταργηση το ν+2 ετη σπουδων η διπλη εξεταστικη το ασυλο που υπαρχει στα πανεπιστημια και αλλα πολλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Πολλές αλλαγές με το καλημέρα. Πάμε κατευθείαν από το ένα άκρο στο άλλο.
Μεγάλο φάουλ η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, ενός θεσμού που δεν λειτούργησε καθόλου εκείνη τη χρονιά που εφαρμόστηκε.
Τώρα με το άσυλο υπάρχουν πολλές αμφιβολίες. Από τη μια, θα είναι πιο ασφαλή τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη ίσως να σταματήσει το άσυλο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Κρίνοντας συνολικά τις μεταρρυθμίσεις, νομίζω ότι η ΝΔ θέλει να εφαρμόσει ένα σύστημα ανάλογο με εκείνο της Ελβετίας, μόνο που εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε Ελβετία από τη μια στιγμή στην άλλη. Μου αρέσει που ως αντιπολίτευση κατηγορούσε τον Τσίπρα ότι εφαρμόζει πράγματα απλά αντιγράφοντάς τας από το εξωτερικό χωρίς να κρίνει αν είναι όντως εφαρμόσιμα.
Είναι απότομη αυτή η μετάβαση,όχι ότι συμφωνούσα με τις μεταρρυθμίσεις του Σύριζα στην εκπαίδευση. Δεν μπορούν να γίνουν τόσες ιδιωτικοποιήσεις στην εκπαίδευση. Τέλος διαφωνώ πλήρως με την έμφαση στην τεχνοκρατική εκπαίδευση( π.χ. ενισχύεται και θεοποιείται η Πληροφορική εις βάρος άλλων κλάδων) και την ακόμη μεγαλύτερη παραμέληση της ανθρωπιστικής παιδείας
Αυτές είναι απλώς κάποιες σκέψεις μου. Μακάρι να εφαρμοστούν όλα αυτά σωστά, να βοηθήσουν ΟΛΟΥΣ τους μαθητές,φοιτητές,εκπαιδευτικούς και να βελτιωθεί η παιδεία. Πολύ φοβάμαι όμως ότι από εδώ και πέρα θα αυξηθούν τα επεισόδια, οι απεργίες και οι καταλήψεις που είχαν περιοριστεί κάπως λόγω Αριστεράς στην κυβέρνηση. Θυμηθείτε επί πρωθυπουργίας Καραμανλή και Σαμαρά πόσες αντιδράσεις υπήρχαν, μόνο και μόνο εξαιτίας Δεξιάς στην κυβέρνηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό που λειτουργούν πολλοί με αυτό τον τρόπο, όμως γίνεται και δεν πρέπει να το αγνοούμε.
Με την κατάργηση του ασύλου δε θα μπορούν να συλλαμβάνονται για καταλήψεις;
Συμφωνώ με την κατάργηση του ασύλου γιατί είναι απαράδεκτο να νιώθει ο Έλληνας φοιτητής φοβο. Τα πανεπιστήμια απο χώρος ελεύθερης διακίνησης ιδεών είχαν καταλήξει σε χώρο ελεύθερης διακίνησης ναρκωτικών . Δεν ξέρω κατά πόσο όμως δεν θα μετατραπούν τώρα σε πεδίο μάχης για να αντιμετωπιστούν τυχόν καταλήψεις . Ο σωστός φοιτητής που θέλει να διαμαρτυρηθεί το κάνει ειρηνικά και επιδιώκει τον διάλογο . Ορισμένοι όμως πράγματι,όπως λέτε,κρίνουν οτι η αναστολή λειτουργίας των ιδρυμάτων αποτελεί καλύτερο τρόπο να τραβήξουν την προσοχή,οπότε δεν είναι απίθανο να δούμε και τέτοια. Ελπίζω όμως να μην προκύψει αυτό το πρόβλημα στο οποίο θα χρειαστεί να βρεθεί λύση . Έχουμε δεί που καταλήγουν αυτά και οτι οι ζημιές που προκύπτουν πληρώνονται απο τον Έλληνα πολίτη .
Ιάκωβε,η Κεραμέως ξέρει τι κάνει . Η θεωρητική έχει κορεστεί,το να δημιουργήσουμε και άλλες θεωρητικές σχολές που βγάζουν κατά κύριο λόγο καθηγητές,οταν διορισμοί έχουν να γίνουν εδώ και καμιά δεκαετία δεν έχει νόημα. Πόσο μάλλον όταν την ίδια στιγμή οι εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες που σχετίζονται με την πληροφορική πληθαίνουν εκθετικά,καθώς και οι θέσεις εργασίας . Εαν θέλουμε η χώρα να πάει μπροστά πρέπει να κατανοήσουμε τις ανάγκες και τις προτεραιότητες που υπάρχουν . Αυτή την στιγμή πρέπει να τονώσουμε τις επιχειρήσεις,την βιομηχανία μας . Όλα θα γίνουν(hopefully),αλλά πρέπει να ορίσουμε κάποιες προτεραιότητες πρώτα . Αυτές είναι ο κόσμος να έχει δουλειά . Αργότερα όταν θα ξεφύγουμε απο την εξαθλίωση που έχει καλύψει την χώρα θα στηθούν πιο σοβαρές δομές για πιο ποιοτική ανθρωπιστική παιδεία . Η ενίσχυση της πληροφορικής στον 21ο αιώνα είναι ίσως το πιο λογικό που μπορεί να κάνει μια κυβέρνηση .
Εν κατακλείδι,θεωρώ λάθος τον συλλογισμό σου οτι η ενίσχυση επαγγελμάτων στην πληροφορική,την ναυτιλία & τον τουρισμό αποτελεί στήριξη της τεχνοκρατικής παιδείας . Άλλο η ενίσχυση πρακτικών επαγγελμάτων και άλλο η υιοθέτηση τεχνοκρατικού εκπαιδευτικού συστήματος .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Αν πάει το μάθημα 2ωρο (όπως αρμόζει), από μονόωρο και επιλογής που είναι από το γυμνάσιο μέχρι τη β' λυκείου, είναι κακό αυτό; Με θρησκευτικά 2ωρα δεν πρόκειται να πάει και παραπάνω ούτως ή άλλως!... Τέλος διαφωνώ πλήρως με την έμφαση στην τεχνοκρατική εκπαίδευση( π.χ. ενισχύεται και θεοποιείται η Πληροφορική εις βάρος άλλων κλάδων) και την ακόμη μεγαλύτερη παραμέληση της ανθρωπιστικής παιδείας ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Το v+2 δεν πρόκειται να εφαρμοστεί. Αφορά πολλά παιδιά και η αντίδραση του φοιτητικού κινήματος θα είναι άμεση και έντονη. Δεν μπορεί να ακυρώνονται >4 χρόνια από τη ζωή ενός φοιτητή.
Τράπεζα θεμάτων είμαι υπέρ και στη δευτεροβάθμια και στις πανελλαδικές αρκεί η τράπεζα να είναι γνωστή από την αρχή της χρονιάς.
Θα θελα σε κάθε σχολή να υπάρχουν εικονικά δίδακτρα και ο μαθητής με την αποφοίτηση του να έχει κουπόνι που να το εξαργυρώνει με την είσοδο του στη σχολή. Αυτό το σχέδιο θα κάνει ομαλή μετάβαση στο να μπουν δίδακτρα στο δημόσιο σύστημα παιδείας. Όταν ένα παιδί θέλει να σπουδάσει 2η και 3η σχολή μπαίνει με το 10% να πληρώνει τα δίδακτρα που του αναλογούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Η τράπεζα θεμάτων προσωπικά με αφήνει αρκετά αδιάφορη προς το παρόν, με την έννοια ότι αντιλαμβάνομαι και τα θετικά στοιχεία που η χρήση της προσφέρει, αλλά και τις επικρίσεις. Αυτό που θέλω να σημειώσω ωστόσο, είναι πως δεν μπορούμε να αναμένουμε άμεσα αποτελέσματα στις αλλαγές που γίνονται κάθε φορά στην εκπαίδευση. Όπως πολύ σωστά λες πιο κάτω, κάποια πράγματα δεν αλλάζουν από τη μία στιγμή στην άλλη - πόσο μάλλον σε μία σχολική χρονιά. Χρειάζεται στρατηγικός σχεδιασμός, ξεκάθαρη στοχοθεσία και ουσιαστικές τομές που θα λειτουργούν προς την επιθυμητή κατεύθυνση.Μεγάλο φάουλ η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, ενός θεσμού που δεν λειτούργησε καθόλου εκείνη τη χρονιά που εφαρμόστηκε.
Σε αυτό θα είμαι αρκετά κάθετη. Η κατάσταση στις μεγάλες πανεπιστημιουπόλεις είναι από κακή εώς επικίνδυνη. Είναι δεδομένο, ότι κάποιες ομάδες εκμεταλλευόμενες το άσυλο δρουν παράνομα μέσα στο πανεπιστήμιο. Είναι αδιανόητο να μην μπορεί η πανεπιστημιακή κοινότητα να προστατεύσει τα μέλη της. Η εξέλιξη αυτή έχει στερήσει πλέον στο άσυλο σαν έννοια τον συμβολικό χαρακτήρα που του αποδόθηκε μετά την μεταπολίτευση. Επομένως, επιτακτικός λόγος για το άσυλο δεν υπάρχει, και η διατήρησή του εν είδη συμβολισμού έχει οδηγήσει σε μία ανεξέλεκτη κατάσταση.Τώρα με το άσυλο υπάρχουν πολλές αμφιβολίες. Από τη μια, θα είναι πιο ασφαλή τα πανεπιστήμια αλλά από την άλλη ίσως να σταματήσει το άσυλο στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Όπως νομίζω είπε και ο Nihilist, το νομικό πλαίσιο ήδη υπάρχει. Ξέρω for a fact, πως στο Αριστοτέλειο οι πρυτανικές αρχές έχουν καλέσει την αστυνομία να μπει στο πανεπιστήμιο σε κάποιες περιπτώσεις και η αστυνομία δεν ανταποκρίθηκε. Επομένως, δε ξέρω αν η άρση του ασύλου θα δώσει μία πιο έντονη πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση της κατάστασης.
Τέλος, η παύση ελεύθερης διακίνησης ιδεών λόγω κατάργησης του ασύλου ανάγεται σε μύθο πλέον στις μέρες μας. Ζεις σε μία ελεύθερη κοινωνία, όπου η ελευθερία λόγου προστατεύεται αρκετά καλά! Ας μην ξεχνάμε, πως σχετικά με το άσυλο είμαστε ιδιάζουσα περίπτωση, αφού είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
Καταλαβαίνω γιατί κάποιος μπορεί να δυσανασχετεί σε αυτό, αλλά αν πράγματικά καθίσεις να σκεφτείς πόσο πίσω είναι το πρόγραμμα σπουδών (και πόσο τρομακτικά ελλιπές) αναφορικά με την Πληροφορική, θα συμφωνήσεις και εσύ στην ανάγκη για μία καλύτερη (αν όχι ισχυρότερη) παρουσία του στο σχολείο.Είναι απότομη αυτή η μετάβαση,όχι ότι συμφωνούσα με τις μεταρρυθμίσεις του Σύριζα στην εκπαίδευση. Δεν μπορούν να γίνουν τόσες ιδιωτικοποιήσεις στην εκπαίδευση. Τέλος διαφωνώ πλήρως με την έμφαση στην τεχνοκρατική εκπαίδευση( π.χ. ενισχύεται και θεοποιείται η Πληροφορική εις βάρος άλλων κλάδων) και την ακόμη μεγαλύτερη παραμέληση της ανθρωπιστικής παιδείας
Ενδεικτικά αναφέρω, πως το κομμάτι της ασφάλειας στο διαδίκτυο απαντάται στο σχολείο μόνο επιδερμικά, ενώ μόλις πρόσφατα έχουν ξεκινήσει τρίτοι φορείς, μετά από δική τους πρωτοβουλία, την συνεργασία τους με σχολεία για την επιμόρφωση των μαθητών πάνω στο θέμα.
Οι θεματικές ελλείψεις που υπάρχουν στην πρωτοβάθμια - δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι πολλές και σημαντικές. Από Home economics μέχρι health class και την σεξουαλική αγωγή. Μου φαίνεται αδιανόητο, το ότι για να ενημερωθούν μαθητές ουσιαστικά για την σεξουαλική τους υγεία θα πρέπει να αφιερώσει λίγη ώρα ένας καθηγητής - ήρωας, που τις επόμενες μέρες θα δεχθεί πληθώρα παραπόνων από γονείς σε έξαλλη κατάσταση. Μετά μας φαίνεται περίεργο που συζητάμε τα ίδια θέματα (ναι, για τις εκτρώσεις και τα ΣΜΝ) σε αυτό το χώρο εδώ και μία δεκαετία, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή...
Μακάρι να βγούμε λάθος, αλλά πολύ φοβάμαι πως αυτό που περιγράφεις θα γίνει πραγματικότητα. =/Θυμηθείτε επί πρωθυπουργίας Καραμανλή και Σαμαρά πόσες αντιδράσεις υπήρχαν, μόνο και μόνο εξαιτίας Δεξιάς στην κυβέρνηση. Δεν λέω ότι είναι σωστό που λειτουργούν πολλοί με αυτό τον τρόπο, όμως γίνεται και δεν πρέπει να το αγνοούμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.