Κάμερες στα σχολεία

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Θα ήταν πολύ ωραίος ο κόσμος αν κάθετι παράνομο ήταν ανέφικτο ή έστω εύκολο να βρεις το δράστη
Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, όποιος ανεβάσει κάτι τέτοιο θα αφήσει ηλεκτρονικό στίγμα και οι μαθητές/χρήστες που ήταν online την ώρα του μαθήματος φαίνονται αμέσως. Γενικά είναι κάτι που δεν θα συμβαίνει και συχνά έτσι και αλλιώς. Πολλοί λίγοι θα καθόντουσαν με το screen recording έτοιμο για το αν πει κάποιος κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για χαβαλέ. Δεν νομίζω πως είναι σοβαρό επιχείρημα από την στιγμή που μπορείς να ελέγχεις ποιος μπαίνει και ποιος όχι.
Παραβιάζονται πολύ περισσότερο τα προσωπικά δεδομένα. Ο καθηγητής δεν ελέγχει την κάμερα όπως από το σπίτι του, αλλά είναι κάτι το εξωτερικό. Επίσης, καταγράφεται όλη η αλληλεπίδραση με τους μαθητές στο πλαίσιο της τάξης, που είναι ακόμα πιο ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Παράλληλα, ανατρέπεται όλη η δυναμική του μαθήματος υπό το φόβο της κάμερας, όπως ξαναείπα. Πού γίνεται το «ίδιο»;

Θεωρητικά τουλάχιστον από την στιγμή που αυτοί που θα σε ακούσουν είναι πάλι συμμαθητές σου (από το σπίτι) δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος επιπλέον φόβος. Ούτε γονείς ούτε κανείς άλλο δεν θα σε ακούσει. Για αυτό και μιλάμε για μάθημα μέσω webex (η οποιαδήποτε παρόμοιας πλατφόρμας) και κάμερα από κάποιο μέσω όπως λάπτοπ ή τάμπλετ το οποίο θα τοποθετεί ο καθηγητής σε σημείο που θα φαίνεται μόνο ο πίνακας και ο ίδιος, όπως τόσο καιρό που έκαναν μαθήματα έβλεπαν τον καθηγητή από το σπίτι και οι μαθητές επικοινωνούσαν με τα μικρόφωνα(και τους άκουγαν όλοι), έτσι και εδώ θα ισχύει το ίδιο. Δεν θα βλέπει τον τοίχο του σπιτιού των συνομιλητών αλλά τον πίνακα του σχολείου. Περισσότερο βρίσκω το άγχος του καθηγητή να τα ελέγχει και να προσαρμόζει το μάθημα κατάλληλα παρά το άγχος των παιδιών μην τους ακούσουν οι συμμαθητές τους από τα σπίτια τους. Θεωρητικά τουλάχιστον όπως είπα, γιατί δεν ξέρω και ακριβώς πως έχουν σκοπό να το λειτουργήσουν.
Έχει ειπωθεί 100 φορές πως υπάρχουν εξίσου πρόσφορα μέτρα. Γιατί κάποιοι έχετε κολλήσει στην κάμερα; Λες και αυτή υποκαθιστά την ατμόσφαιρα της σχολικής αίθουσας, την άμεση αλληλεπίδραση, τον διάλογο και την κοινωνικοποίηση. Τα θετικά αποτελέσματα της κάμερας θα είναι λίγα και εύκολα υποκαταστήσιμα με άλλες μορφές εκπαίδευσης, ενώ συχρόνως θα προκαλέσει μύρια κακά.
Τα εξίσου πρόσφορα μέτρα δεν τα έχω ακούσει. Και αν είναι σαν αυτό που είπε ο mountain πιο πάνω τότε δεν τα βλέπω να έχουν και ιδιαίτερο ρεαλισμό. Προσωπικά δεν έχω καθόλου κόλλημά με τις κάμερες, αν υπάρχει κάτι καλύτερο φυσικά και να γίνει, αλλά στην συγκεκριμένη μεσοβέζικη περίπτωση του είμαστε ανοιχτά και κλειστά ταυτόχρονα δεν βλέπω κάτι καλύτερο. Και από φθινόπωρο στα ίδια θα είμαστε πιθανότατα γιατί κάπως πρέπει να ικανοποιηθούν όλοι και αυτοί που φοβούνται και αυτοί που γκρινιάζουν για τα μαθήματα που χάνονται. Αν είναι χειρότερα και πάμε κατευθείαν σε τηλεκπαίδευση από το σπίτι όλα αυτά είναι να είχαμε να λέγαμε και θα συνεχίσουμε όπως τόσους μήνες. Υποκαταστήσιμα και μάλιστα εύκολα δεν είναι γιατί υπάρχει το θέμα της απόστασης. Η απόσταση απαιτεί διαδικτυακή επικοινωνία. Το μάθημα φυσικά και δεν θα είναι το ίδιο αλλά τι είναι ποια το ίδιο; Γίνεται και να είναι σπίτι και να μαθαίνουν ταυτόχρονα με κάποιον άλλο τρόπο; Αν υπάρχει πείτε τον.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Προφανώς είναι άλλο η προετοιμασία για εξ αποστάσεως στα αει και άλλο η προετοιμασία της κάμερας στα σχολεία. Τα αει είναι βέβαιο πως θα συνεχίσουν τα εξ αποστάσεως, σιγά μη γεμίζουν τα αμφιθέατρα 500 φοιτητές, οπότε το ζήτημα είναι να τηλεκαταρτιστούν οι καθηγητές, που είναι προϊούσα διαδικασία και άρα θέλει προετοιμασία, ενώ δεν παραβιάζει προσωπικά δεδομένα ούτε ανατρέπει το χαρακτήρα του μαθήματος. Η κάμερα στα σχολεία δε θέλει προετοιμασία, απλώς την τοποθετείς, ενώ αν είναι να τη δοκιμάσουμε πιλοτικά απο τώρα θα πρέπει να αγοράσουμε εκατοντάδες χιλιάδες κάμερες, με απίστευτο κόστος, τη στιγμή που απο του χρόνου παίζει να μη χρειαστούν. Παράλληλα, είπαμε παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα και ανατρέπουν όλη τη δυναμική του σχολικού μαθήματος, που διαφέρει από τη διάλεξη των αει, οπότε ίσως να μην είναι το πιο κατάλληλο μέτρο. Οπότε μην κοιτάς τι είπα συγκεκριμένα για τις κάμερες στα σχολεία, για να συναγάγεις πως θέλω να αδρανήσουμε για τη βελτίωση της πανεπιστημιακής τηλεκπαίδευσης, είναι ξέχωρα ζητήματα και το ξέρεις.
Άλλα λες όμως στο θέμα για τις διαδικτυακές εξετάσεις. :p

Σοβαρά τώρα, πώς θα τηλεκαταρτιστούν οι καθηγητές, αφού όταν πήγε να τους καταρτήσει το υπουργείο, μέσω του ΕΑΠ, αυτοί βρήκαν παράθυρο μέσω GDPR για να μπλοκάρουν το όλο εγχείρημα. Δύο μηνύματα παραπάνω το έγραψα αυτό, για να με trollάρεις τα γράφεις κάτι τέτοια; :hehe:
Μπα, ο gdpr βγήκε ακριβώς λόγω της ανεξέλγκτης δύναμης που σου δίνει το διαδίκτυο για να δημοσιοποιείς και αλλοιώνεις τα πάντα. Πριν μια δεκαετία δεν ήταν κοινή γνώση το screen recorder, το μοντάζ, η διακίνηση βίντεο σε ομαδικές στο μέσσεντζερ, το λούμπεν, το τσίλι καφενείο κλπ κλπ. Ό,τι καταγράφεται σε κάμερα είναι πλέον επικίνδυνο για το κύρος σου, την τιμή σου κλπ.
Ο GDPR καλά έκανε και βγήκε. Η παρενέργεια του είναι ότι η φράση "παραβίαση προσωπικών δεδομένων" έχει καταντήσει καραμέλα. Σε λίγο θα ζητάμε υπεύθυνη δήλωση για να προσφωνούμε χρήστες με τα πραγματικά τους ονόματα μέσα στο forum, γιατί είναι και αυτό προσωπικό δεδομένο! ;)

Σύμφωνοι, να προετοιμαστούμε. Αυτό δεν προϋποθέτει πως πρέπει να δεσμευτούμε από τώρα να γίνουν όλα εξ αποστάσεως. Θέλω να ελπίζω πως υπογείως οι πρυτάνεις θα προετοιμάζονται.
Χωρίς παρεξήγηση, όταν πήρα προχθές τηλέφωνο το διευθυντή του μεταπτυχιακού, να ρωτήσω τι θα κάνουμε με τις εξετάσεις (βάση προγράμματος ξεκινάμε μεθαύριο), άρχισε να μου λέει "δεν μπορώ να σου πω και να δεσμευτώ, γιατί έχει σύγκλητο την τρίτη και μπορεί να αλλάξει" και κάτι τέτοια κουλά.
Έχω ασχοληθεί αρκετά για να ξέρω, όταν κάποιος δεν θέλει να δεσμευτεί για κάτι αυτό σημαίνει ΠΑΝΤΑ ότι δεν έχει καμία πρόθεση να το κάνει". Άνδρας που δεν θέλει να δεσμευτεί, μιλάει και με άλλες", λένε στο χωριό μου. Το ότι σχολεία και Πανεπιστήμια ΔΕΝ δεσμεύονται ότι θα μπορούν του χρόνου να υποστήριξουν απρόσκοπτα το διδακτικό έργο σημαίνει, ότι σε μια ενδεχόμενη έξαρση, θα αρχίσουμε πάλι να παίζουμε μπάλα ευθυνών μεταξύ σχολικών/πανεπιστημιακών μονάδων, διευθυντών/πρυτάνεων και υπουργείου. Εδώ θα είμαστε και θα το δούμε.

Και, μεταξύ μας, δεν γίνεται από την μία να λες τι προβλήματα δημιουργούν οι διαδικτυακές εξετάσεις σε πρακτικές, υποτροφίες και βραβεία, να ζητάς τα ρέστα για την ανοργανωσιά (και καλά κάνεις βέβαια) και από την άλλη πλευρά να λες, "ντάξει μωρέ, εάν του χρόνου γίνουν πάλι σκάτα, βλέπουμε".
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τα εξίσου πρόσφορα μέτρα δεν τα έχω ακούσει. Και αν είναι σαν αυτό που είπε ο mountain πιο πάνω τότε δεν τα βλέπω να έχουν και ιδιαίτερο ρεαλισμό. Προσωπικά δεν έχω καθόλου κόλλημά με τις κάμερες, αν υπάρχει κάτι καλύτερο φυσικά και να γίνει, αλλά στην συγκεκριμένη μεσοβέζικη περίπτωση του είμαστε ανοιχτά και κλειστά ταυτόχρονα δεν βλέπω κάτι καλύτερο. Και από φθινόπωρο στα ίδια θα είμαστε πιθανότατα γιατί κάπως πρέπει να ικανοποιηθούν όλοι και αυτοί που φοβούνται και αυτοί που γκρινιάζουν για τα μαθήματα που χάνονται. Αν είναι χειρότερα και πάμε κατευθείαν σε τηλεκπαίδευση από το σπίτι όλα αυτά είναι να είχαμε να λέγαμε και θα συνεχίσουμε όπως τόσους μήνες. Υποκαταστήσιμα και μάλιστα εύκολα δεν είναι γιατί υπάρχει το θέμα της απόστασης. Η απόσταση απαιτεί διαδικτυακή επικοινωνία. Το μάθημα φυσικά και δεν θα είναι το ίδιο αλλά τι είναι ποια το ίδιο; Γίνεται και να είναι σπίτι και να μαθαίνουν ταυτόχρονα με κάποιον άλλο τρόπο; Αν υπάρχει πείτε τον.

Τα μέτρα τα έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα ποστ και δεν έχουν να κάνουν με αυτές τις 7-8 μέρες για τις οποίες το υπουργείο δεν είχε καμία ουσιαστική διάθεση να προχωρήσουν τα μαθήματα απλά ήθελε να στήσει μία «Επιστροφή στην ακανόνιστη κανονικότητα». Διότι, δε γίνεται να ήθελε να πείσει παιδιά που δύο μήνες κάθονται και μπαίνουν - ειδικά στα λύκεια - εκ περιτροπής στα μαθήματα να επιστρέψουν στο μάθημα, είτε διά ζώσης είτε από το σπίτι τους ενώ ταυτόχρονα τους δίνει την επιλογή να μπαίνουν όποτε θέλουν στα σχολεία άνευ απουσιών με ένα χαρτί που μπορούν οριακά να υπογράψουν μόνα τους.

Το θέμα για φέτος έληξε αισίως χωρίς κάμερες και σχεδιάζουμε για του χρόνου όπου πρέπει να διεκδικήσουμε μία ενιαία λύση για την εκπαίδευση και όχι λύσεις του ποδαριού όπως οι κάμερες κ.λπ. Για αυτά έχουμε μιλήσει και παραπάνω.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Άλλα λες όμως στο θέμα για τις διαδικτυακές εξετάσεις. :p

Ρε μαν προφανώς άλλο οι διαδικτυακές διαλέξεις και άλλο διαδικτυακές εξετάσεις 10λεπτες με σκάιπ «και αν χαθεί η σύνδεση, ένα μήνα μετά έχουμε σεπτέμβρη», όπως αυτολεξεί είπε καθηγητής μας. Τα μαθήματα μια χαρά γίνονται διαδικτυακά, εξετάσεις ή δια ζώσης θα κάνεις με τα μέτρα του εοδύ ή εξ αποστάσεως γραπτές με τα κατάλληλα λογισμικά που χρησιμοποιούν τα ξένα πανεπιστήμια, όχι προφορικές στο σκάιπ.


Ο GDPR καλά έκανε και βγήκε. Η παρενέργεια του είναι ότι η φράση "παραβίαση προσωπικών δεδομένων" έχει καταντήσει καραμέλα. Σε λίγο θα ζητάμε υπεύθυνη δήλωση για να προσφωνούμε χρήστες με τα πραγματικά τους ονόματα μέσα στο forum, γιατί είναι και αυτό προσωπικό δεδομένο! ;)

Και πολλοί έχουν κάνει καραμέλα τον σεξισμό, αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν σεξιστικές διακρίσεις, απλώς κάποιες υπερβολές. Στην περίπτωση των καμερών στα σχολεία, δεν υπάρχει καμία υπερβολή.


Και, μεταξύ μας, δεν γίνεται από την μία να λες τι προβλήματα δημιουργούν οι διαδικτυακές εξετάσεις σε πρακτικές, υποτροφίες και βραβεία, να ζητάς τα ρέστα για την ανοργανωσιά (και καλά κάνεις βέβαια) και από την άλλη πλευρά να λες, "ντάξει μωρέ, εάν του χρόνου γίνουν πάλι σκάτα, βλέπουμε".

Πάλι γενικεύεις αυθαίρετα το σχόλιό μου συγκεκριμένα για τις κάμερες και βγάζεις συμπέρασμα γενικά για την εκπαίδευση. Εξήγησα πως οι καμερες είναι κοστοβόρες και δεν χρειάζεται να δώσουμε εκατομμύρια από τώρα για να τις δοκιμάσουμε πειραματικά, ενώ δε θέλουν καν προετοιμασία ιδιαίτερη αν είναι να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο από σεπτέμβρη. Αντίθετα, στα αει πρέπει να υπάρξει προετοιμασία, γιατί η τηλεκαταρτσιση των καθηγητών θέλει χρόνο, δεν κοστίζει ενώ θα είναι γενικα χρήσιμη γιατί θα τους εξοικειώσει με τις σύγχρονες μορφές εκπαίδευσης που θα χρειαστούν και μετά την πανδημία. Αν από αυτό ακόμα συνάγεις πως θέλω να αδρανήσουμε εντελώς για την τηλεκπαίδευση, τι να πω, δεν μπορώ να το εξηγήσω πιο απλοϊκά:P
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Το θέμα για φέτος έληξε αισίως χωρίς κάμερες και σχεδιάζουμε για του χρόνου όπου πρέπει να διεκδικήσουμε μία ενιαία λύση για την εκπαίδευση και όχι λύσεις του ποδαριού όπως οι κάμερες κ.λπ. Για αυτά έχουμε μιλήσει και παραπάνω
Να βρεθεί μια καλύτερη λύση, δεν αντιλέγω, αλλά να είναι για παιδαγωγικούς λόγους (για να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο το μάθημα) και όχι για δικαιολογίες του τύπου "θα είναι ριάλιτι" γιατί αυτό δεν ισχύει και ρυθμίζεται.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Να βρεθεί μια καλύτερη λύση, δεν αντιλέγω, αλλά να είναι για παιδαγωγικούς λόγους (για να είναι όσο το δυνατόν καλύτερο το μάθημα) και όχι για δικαιολογίες του τύπου "θα είναι ριάλιτι" γιατί αυτό δεν ισχύει και ρυθμίζεται.

Κοίτα, τεχνικά, από δεδομένα που streamάρονται μπορείς να υποκλέψεις σχετικά εύκολα οπότε, αν υπάρχει πρόθεση να υποκλαπούν αυτά τα δεδομένα, θα υποκλαπούν. Οι παιδαγωγικοί λόγοι για την κάμερα έχουν αναλυθεί παραπάνω όπως και τα όποια ζητήματα διασφάλισης των ΠΔ των παιδιών και του διδακτικού προσωπικού. Όσες άλλες λύσεις έχουν συζητηθεί εδώ νομίζω ότι δεν επηρεάζουν προσωπικά δεδομένα των μαθητών ούτε παρεμποδίζουν ουσιαστικά την ελεύθερη διεξαγωγή του μαθήματος. Το θέμα είναι αν θα ακούσει το υπουργείο.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Κοίτα, τεχνικά, από δεδομένα που streamάρονται μπορείς να υποκλέψεις σχετικά εύκολα οπότε, αν υπάρχει πρόθεση να υποκλαπούν αυτά τα δεδομένα, θα υποκλαπούν. Οι παιδαγωγικοί λόγοι για την κάμερα έχουν αναλυθεί παραπάνω όπως και τα όποια ζητήματα διασφάλισης των ΠΔ των παιδιών και του διδακτικού προσωπικού. Όσες άλλες λύσεις έχουν συζητηθεί εδώ νομίζω ότι δεν επηρεάζουν προσωπικά δεδομένα των μαθητών ούτε παρεμποδίζουν ουσιαστικά την ελεύθερη διεξαγωγή του μαθήματος. Το θέμα είναι αν θα ακούσει το υπουργείο.
Συνεχίζω να λέω ότι αυτά μπορούν να ρυθμιστούν σχετικά εύκολα, όποιος μπαίνει αφήνει το στίγμα του. Πιο δύσκολα τους έπιαναν πριν που τραβούσαν με τις κάμερες μέσα στα σχολεία παρά σε ένα stream που ο καθηγητής ξέρει ποιος μαθητής είναι μέσα. Μπορούν ακόμα να έχουν και ανοιχτές κάμερες από το σπίτι όπου θα βλέπουν αν υπάρχουν τρίτοι. Αυτή τις φοβίες προσπαθώ να αντικρούσω τόσες μέρες. Από παιδαγωγική εννοώ αυτό που ανέφερες και εσύ ότι δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με αυτές της τάξης, αλλιώς είναι το ίδιο με την τηλεκπαίδευση που γινόταν τόσο καιρό, το ότι θα υπάρχει φόβος της ελευθερίας του λόγου είναι τρομερά θεωρητικό και ως ένα σημείο ανούσιο καθώς θα τους ακούνε μόνο συμμαθητές και όχι ξένοι. Μην ξαναλέμε τα ίδια :P
Ποιες λύσεις συζητήθηκαν; Το να είναι όλα τα παιδιά στην τάξη δεν είναι στο χέρι μας, εγώ μαζί σου αλλά αν συνεχιστεί αυτή η μεσοβέζικη κατάσταση που έχουμε τώρα, πάνε όσα παιδιά θέλουν, το μεικτό σύστημα δεν είναι παρά αδιέξοδος. Αλλιώς προτείνετε κάτι πάνω σε αυτό, όχι το ιδανικό (να πάνε όλα τα παιδιά σχολείο) αλλά το καλύτερο σε τέτοιες απροσδιόριστες καταστάσεις. Είμαι υπερ των καμερών -τηλεκπαίδευση μόνο σε αυτή την περίπτωση, όχι βάλτε κάμερες έτσι για το αδιάβλητο ή για αξιολόγηση όπως λένε μερικοί, το έχω ήδη ξεκαθαρίσει, αν πάνε τα παιδιά κανονικά όλα ή κάτσουν όλα σπίτι δεν υπάρχει λόγος για κάμερες εξ' αρχής.
 

edweimaste

Πολύ δραστήριο μέλος

Η edweimaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.


Από μένα είναι όχι.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Συνεχίζω να λέω ότι αυτά μπορούν να ρυθμιστούν σχετικά εύκολα, όποιος μπαίνει αφήνει το στίγμα του. Πιο δύσκολα τους έπιαναν πριν που τραβούσαν με τις κάμερες μέσα στα σχολεία παρά σε ένα stream που ο καθηγητής ξέρει ποιος μαθητής είναι μέσα. Μπορούν ακόμα να έχουν και ανοιχτές κάμερες από το σπίτι όπου θα βλέπουν αν υπάρχουν τρίτοι. Αυτή τις φοβίες προσπαθώ να αντικρούσω τόσες μέρες. Από παιδαγωγική εννοώ αυτό που ανέφερες και εσύ ότι δεν έχει τις ίδιες δυνατότητες με αυτές της τάξης, αλλιώς είναι το ίδιο με την τηλεκπαίδευση που γινόταν τόσο καιρό, το ότι θα υπάρχει φόβος της ελευθερίας του λόγου είναι τρομερά θεωρητικό και ως ένα σημείο ανούσιο καθώς θα τους ακούνε μόνο συμμαθητές και όχι ξένοι. Μην ξαναλέμε τα ίδια :P
Ποιες λύσεις συζητήθηκαν; Το να είναι όλα τα παιδιά στην τάξη δεν είναι στο χέρι μας, εγώ μαζί σου αλλά αν συνεχιστεί αυτή η μεσοβέζικη κατάσταση που έχουμε τώρα, πάνε όσα παιδιά θέλουν, το μεικτό σύστημα δεν είναι παρά αδιέξοδος. Αλλιώς προτείνετε κάτι πάνω σε αυτό, όχι το ιδανικό (να πάνε όλα τα παιδιά σχολείο) αλλά το καλύτερο σε τέτοιες απροσδιόριστες καταστάσεις. Είμαι υπερ των καμερών -τηλεκπαίδευση μόνο σε αυτή την περίπτωση, όχι βάλτε κάμερες έτσι για το αδιάβλητο ή για αξιολόγηση όπως λένε μερικοί, το έχω ήδη ξεκαθαρίσει, αν πάνε τα παιδιά κανονικά όλα ή κάτσουν όλα σπίτι δεν υπάρχει λόγος για κάμερες εξ' αρχής.

Θα επαναλάβω ότι δεδομένα που streamάρονται εύκολα υποκλέπτονται από τρίτα προς την εκπαιδευτική διαδικασία άτομα. Αυτό δεν έχει να κάνει με το ποια παιδιά θα συνδεθούν στο μάθημα - ακριβώς όπως υποκλέπτονται και streamάρονται live αθλητικά γεγονότα, για παράδειγμα.

Το ζήτημα της ελευθερίας του λόγου δεν είναι καθόλου θεωρητικό, αν σκεφτείς ότι καθημερινά μεταβάλλουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τη γλώσσα μας και το πώς επικοινωνούμε ανάλογα με την περίσταση. Επομένως, μου φαίνεται προφανές ότι η ύπαρξη μίας κάμερας στην τάξη θα μεταβάλλει τον τρόπο αλληλεπίδρασης μέσα σε αυτή.

Σε επίπεδο προτάσεων, το κεντρικό που έχει ειπωθεί στις προηγούμενες σελίδες είναι ότι είτε όλα τα παιδιά στο σχολείο είτε, όταν είναι ανέφικτο, όλα τα παιδιά στο σπίτι, με κανονικό πλαίσιο λειτουργίας - απουσίες κ.λπ..
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Θα επαναλάβω ότι δεδομένα που streamάρονται εύκολα υποκλέπτονται από τρίτα προς την εκπαιδευτική διαδικασία άτομα. Αυτό δεν έχει να κάνει με το ποια παιδιά θα συνδεθούν στο μάθημα - ακριβώς όπως υποκλέπτονται και streamάρονται live αθλητικά γεγονότα, για παράδειγμα.

Το ζήτημα της ελευθερίας του λόγου δεν είναι καθόλου θεωρητικό, αν σκεφτείς ότι καθημερινά μεταβάλλουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τη γλώσσα μας και το πώς επικοινωνούμε ανάλογα με την περίσταση. Επομένως, μου φαίνεται προφανές ότι η ύπαρξη μίας κάμερας στην τάξη θα μεταβάλλει τον τρόπο αλληλεπίδρασης μέσα σε αυτή.

Σε επίπεδο προτάσεων, το κεντρικό που έχει ειπωθεί στις προηγούμενες σελίδες είναι ότι είτε όλα τα παιδιά στο σχολείο είτε, όταν είναι ανέφικτο, όλα τα παιδιά στο σπίτι, με κανονικό πλαίσιο λειτουργίας - απουσίες κ.λπ..
Νομίζω λίγο πολύ απλά παίζουμε την κολοκυθιά πλέον :P
Θα πω μόνο αυτά: τα αθλητικά γεγονότα δεν είναι μαθήματα, δεν έχουν την ίδια απήχηση και μπορείς να βρεις πολύ εύκολα ποιος το έκανε αν το δημοσιεύσουν. Το πολύ πολύ αν γίνει κάτι τέτοιο να το στέλνουν στα μεταξύ τους, κάτι που θα μπορούσαν να κάνουν και έχουν κάνει και μέσα στις τάξεις. Όπως και εσύ είχες πει δεν απορρίπτουμε προτάσεις επειδή κάποιος κάνει κάτι λάθος, με το να γίνεται έλεγχος το ποιος μπαίνει στα μαθήματα είναι αρκετό, από εκεί και πέρα ο καθένας αν το φτάσει στα άκρα μπορεί να κάνει πολλές παρανομίες. Πάνω σε αυτό δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, αν διαφωνούμε καλώς αλλά σκέψου ότι με αυτή την λογική δεν θα υπήρχε ποτέ εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Είναι θεωρητικό και θα σου κάνω τις εξής ερωτήσεις:
Όσο έκαναν τηλεκπαίδευση, είχαν ΟΛΟΙ πρόσβαση στο πρόσωπο του καθηγητή και στις φωνές των παιδιών εφόσον αυτά ήθελαν να μιλήσουν; Ναι είχαν
Όσο είναι στην τάξη και με την προϋπόθεση ότι θα τους ακούνε άλλοι συμμαθητές και όχι ξένοι, θα έχουν πρόσβαση στο πρόσωπο του καθηγητή/πίνακα και θα ακούνε ότι λένε οι συμμαθητές εφόσον θέλουν να πάρουν τον λόγο; Ναι θα το έχουν
Μπορείς να μου πεις την διαφορά; Η κάμερα δεν θα είναι από ξένους. Αυτό που λες είναι ολόσωστο αν η κάμερα τους έδειχνε και δεν ξέρω και εγώ που. Από την στιγμή που δεν φαίνονται τα ίδια τα παιδιά είναι όπως και σε κάθε τηλεκπαίδευση με την διαφορά ότι μερικοί θα είναι σπίτια τους και άλλοι στην τάξη. Σε 2 μέρες ούτε που θα το σκέφτονται άλλο. Ποιο μεγάλο θα είναι το άγχος των καθηγητών να τα προσέχουν όλα παρά των μαθητών που θα έχουν τους ίδιους τους συμμαθητές τους απλά σε ηλεκτρονική μορφή. Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε δεν ξέρω πως αλλιώς να το εξηγήσω, νομίζω τοποθετήθηκα αρκετά(υπέρ αρκετά θα έλεγα και συγγνώμη αν κούρασα :P)

Συμφωνώ απόλυτα με το να πάνε όλα στο σχολείο αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα τώρα. Ας μην μιλάμε με το ιδανικό αλλά με το πλάνο που πάει το υπουργείο. Σύμφωνα με αυτό και μόνο αυτό, έτσι όπως είναι το τωρινό σύστημα είναι η κατάσταση μια κοροϊδία και αυτό που εξηγώ είναι ότι από το τωρινό τίποτα, καλύτερα να έχουν μια πρόσβαση για το σπίτι. Δεν νομίζω κανένας (εκτός από αυτούς που ονειρεύονται αξιολογήσεις και λαϊκά δικαστήρια) να θέλει κάμερες ενώ μπορούν να πάνε όλοι στο σχολείο. Και θα δείτε ότι από Σεπτέμβριο δεν θα έχει αλλάξει τίποτα. Μακάρι το υπουργείο να πάρει την σωστή απόφαση και να πάνε όλα ή κανένα, αλλά αν βγουν και πουν ότι είναι επικίνδυνο για τις ευπαθείς ομάδες κτλ κτλ και ότι πάνε όσοι μόνο μπορούνε τότε προτιμώ το μικτό με μια σωστή κατάρτιση των καθηγητών από το καθόλου.
Αυτά :P
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top