Κάμερες στα σχολεία

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Αφού η κυβέρνηση προτείνει την χρήση κάμερας στις σχολικές αίθουσες για λόγους διαφάνειας, αξιολόγησης και καθολικής προσβασιμότητας, φαντάζομαι θα ήταν ανοικτή στο να προεκτείνει το συλλογισμό της και να τοποθετηθούν κάμερες στα υπουργικά γραφεία, το Μαξίμου, το κυλικείο της Βουλής κλπ. Τι όχι?
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Συζητείται στα σοβαρα ακόμα αυτό;

Είναι δυνατόν να επιτρέπουμε τόσο κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων(όσο βέβαια αυτό πλήττει τρίτους και όχι εμάς δεν μας νοιάζει...) και να ανατρέπουμε όλη τη δυναμική του σχολικού μαθήματος για να μπορούν λίγα 13χρονα να παρακολουθήσουν μιας εβδομάδας μάθημα, την ώρα που έχει χαθεί το 1/3 της σχολικής χρονιάς και δε θα δοθούν εξετάσεις; Και τη στιγμή που υπάρχουν ανώδυνα αλλά εξίσου πρόσφορα μέτρα, όπως η ασύγχρονη εκπαίδευση για αυτούς που δεν μπορούν να προσέλθουν;

Φαίνεται η πανδημία έχει δώσει άλλοθι να εκφράσουν αρκετοί τις πραγματικές απόψεις τους...
Μόνο διαδικτυακά τα μαθήματα στο Κέιμπριτζ ως το καλοκαίρι του 2021
Τα σοβαρά πανεπιστήμια αντιλαμβάνονται ότι η απειλή του κορονοϊού έχει μεγάλη πιθανότητα να επιστρέψει και προετοιμάζονται για αυτήν. Αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε είναι να προετοιμαζόμαστε και εμείς για το ενδεχόμενο να πρέπει να κάνουμε μια ολόκληρη χρονιά εξ αποστάσεως. Αντί αυτού, τα πανεπιστήμια λειτουργούν με τη λογική ότι από Σεπτέμβρη η ιστορία θα λήξει. Θυμηθείτε το, εάν δεν βρεθεί φάρμακο ή εμβόλιο μέχρι το φθινόπωρο, από τη νέα χρονιά θα πέσει άπειρη μίρλα, γιατί δεν θα υπάρχει τίποτα έτοιμο για διαδικτυακά μαθήματα/εξετάσεις, και θα είναι απόλυτα δικαιολογημένο.
Αφού η κυβέρνηση προτείνει την χρήση κάμερας στις σχολικές αίθουσες για λόγους διαφάνειας, αξιολόγησης και καθολικής προσβασιμότητας, φαντάζομαι θα ήταν ανοικτή στο να προεκτείνει το συλλογισμό της και να τοποθετηθούν κάμερες στα υπουργικά γραφεία, το Μαξίμου, το κυλικείο της Βουλής κλπ. Τι όχι?
Ας στήσουμε και λαϊκά δικαστήρια. Ιστορικά, βέβαια, οι μεγάλυτεροι ιδεολογικοί υποστηρικτές των άμεσων, δημοκρατικών, από τη βάση διαδικασιών, όταν ανέλαβαν εξουσία απέκλεισαν το Μαξίμου με κλούβες.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Συζητείται στα σοβαρα ακόμα αυτό;

Είναι δυνατόν να επιτρέπουμε τόσο κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων(όσο βέβαια αυτό πλήττει τρίτους και όχι εμάς δεν μας νοιάζει...) και να ανατρέπουμε όλη τη δυναμική του σχολικού μαθήματος για να μπορούν λίγα 13χρονα να παρακολουθήσουν μιας εβδομάδας μάθημα, την ώρα που έχει χαθεί το 1/3 της σχολικής χρονιάς και δε θα δοθούν εξετάσεις; Και τη στιγμή που υπάρχουν ανώδυνα αλλά εξίσου πρόσφορα μέτρα, όπως η ασύγχρονη εκπαίδευση για αυτούς που δεν μπορούν να προσέλθουν;

Φαίνεται η πανδημία έχει δώσει άλλοθι να εκφράσουν αρκετοί τις πραγματικές απόψεις τους...
Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις πως είναι παραβίαση προσωπικών δεδομένων να βρίσκεσαι διαδικτυακά σε μια διδακτική διαδικασία που προορίζεται για εσένα; Ποια είναι η διαφορά από το να είσαι στην ίδια την τάξη από την στιγμή που υπάρχουν κανονισμοί που απαγορεύουν οποιαδήποτε ηχογράφηση ή παρακολούθηση από τρίτους; Ισως εγώ να μην καταλαβαίνω σωστά αλλά προς το παρών μόνο για παραβιάσεις ακούω οι οποίες ποτέ δεν εξηγούνται. Ποιοι είναι οι τρίτοι που πλήττονται; Εμείς αδέλφια δεν έχουμε; Τόσοι γονείς δεν έχουν παιδιά; Τόσοι μαθητές δεν θα το βιώσουν;
Σε αυτό το σημείο νομίζω πως πρέπει να ξεχωρίσουμε κάποια πράγματα... αν διαφωνείς γενικότερα με το άνοιγμα των σχολείων, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Έχουν ανοίξει και αυτό είναι δεδομένο. Το επόμενο δεδομένο μας είναι οι κάμερες και αυτό συζητάμε τώρα.

Δεν μίλησε κανείς για καμιά ανατροπή του μαθήματος πάντως...για μια προσπάθεια στα πλαίσια της ισότιμης ευκαιρίας στην μάθηση γίνεται αυτό, σε μια κατάσταση που δεν έχει ξανασυμβεί. Όπως είπα και πιο πάνω, τουλάχιστον εγώ, από την στιγμή που ανοίξανε πιστεύω ότι είναι καλύτερο να υπάρχει έστω και με αυτόν τον τρόπο η πρόσβαση από το καθόλου.

Οι εξετάσεις δεν έχουν καμιά σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία έτσι και αλλιώς. Όπως επίσης το τι έχει χαθεί δεν έχει σημασία. Δεν νομίζω να σου άρεσε αν σου έλεγαν για το εξάμηνο, αα τώρα χάθηκε τόσο μεγάλο μέρος, αφήστε το, ότι μάθατε, μάθατε". Και επαναλαμβάνω έχει δοθεί μια υπουργική απόφαση και από εδώ και πέρα λέμε πως την αντιμετωπίζουμε. Παίρνουμε την όλη διαδικασία ως χάσιμο χρόνου ενισχύοντας την ήδη κακή νοοτροπία για το πόσο ασήμαντη είναι αυτή η εκπαίδευση ή κοιτάμε πως θα την βελτιώσουμε; Ακόμα και μια βδομάδα μαθήματος, είναι μια βδομάδα γνώσεων ή έστω επαναλήψεων. Που δεν είναι βδομάδα αλλά σχεδόν μήνας. Στο χέρι των καθηγητών και των μαθητών είναι στο να την κάνουν να έχει σημασία.
Επίσης, κάτι λιγότερο από μήνας είναι τώρα. Από την νέα σχολική χρονιά τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά και για να μην γίνουν λάθη πρέπει να γίνει σωστή οργάνωση από τώρα. Μπορεί να μην προλάβουν καν να αρχίσουν το σύστημα με την τηλεκπαίδευση (όπου τηλεκπαίδευση εννοείται σε οποιαδήποτε μορφή της) μέσα στις 3 εβδομάδες αλλά η οργάνωσή του αρχίζει από τώρα και αν θέλουμε να πετύχει τότε πρέπει να αλλάξουν αρκετά και μέσα σε αυτά είναι και τέτοιες νοοτροπίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αφού η κυβέρνηση προτείνει την χρήση κάμερας στις σχολικές αίθουσες για λόγους διαφάνειας, αξιολόγησης και καθολικής προσβασιμότητας, φαντάζομαι θα ήταν ανοικτή στο να προεκτείνει το συλλογισμό της και να τοποθετηθούν κάμερες στα υπουργικά γραφεία, το Μαξίμου, το κυλικείο της Βουλής κλπ. Τι όχι?
Την διαφάνια και την αξιολόγηση πότε την είπαν; Το ένα έχει το νόημα να υπάρχει πρόσβαση στην διδακτική διαδικασία από τους μαθητές(και κανέναν άλλον) και το άλλο ουσιαστικά ζητάει να ακούτε όλοι το τι λέει στις προσωπικές του συζητήσεις ο πρωθυπουργός και οι λοιποί της κυβέρνησης. Άσχετα όσο δεν πάει.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Μόνο διαδικτυακά τα μαθήματα στο Κέιμπριτζ ως το καλοκαίρι του 2021
Τα σοβαρά πανεπιστήμια αντιλαμβάνονται ότι η απειλή του κορονοϊού έχει μεγάλη πιθανότητα να επιστρέψει και προετοιμάζονται για αυτήν. Αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε είναι να προετοιμαζόμαστε και εμείς για το ενδεχόμενο να πρέπει να κάνουμε μια ολόκληρη χρονιά εξ αποστάσεως. Αντί αυτού, τα πανεπιστήμια λειτουργούν με τη λογική ότι από Σεπτέμβρη η ιστορία θα λήξει. Θυμηθείτε το, εάν δεν βρεθεί φάρμακο ή εμβόλιο μέχρι το φθινόπωρο, από τη νέα χρονιά θα πέσει άπειρη μίρλα, γιατί δεν θα υπάρχει τίποτα έτοιμο για διαδικτυακά μαθήματα/εξετάσεις, και θα είναι απόλυτα δικαιολογημένο.

Το Cambridge είναι πανεπιστήμιο, όχι σχολείο. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αλλά και ανάμεσα στα πανεπιστήμια δεν έχει νόημα η σύγκριση, όταν μιλαμε για το κορυφαίο ίδρυμα στον κόσμο(με φοιτητές από όλη την υφήλιο, φαντάσου τη διασπορά σε τυχόν άνοιγμά του) με endowment 7 δις. Και για αυτό μπόρεσε να ρίξει μισό εκατομμύριο για να αγοράσει τα καλύτερα λογισμικά και να κάνει αξιοπρεπείς εξ αποστάσεως εξετάσεις.

Δυστυχώς προβλέπω πολύ άσχημη χρονιά. Όση προετοιμασία να κάνουν τα δικά μας ΑΕΙ δεν πρόκειται να πιάσουνε ούτε στο δαχτυλακι τους τα ξένα, εκτός αν ρίξει χρήμα το Υπουργείο, αλλά υπό το άλλοθι τιυ αυτοδιοίκητου αδρανεί. Για τα σχολεία επίσης είναι πολύ δύσκολα, γιατί άλλο πανεπιστημιακή διάλεξη και αλλο σχολικό μάθημα. Πάντως, επειδή μιλούσαμε για σχολεία, δε νομίζω να έχει λάβει κάποια απόφαση ξένη χώρα για εξ αποστάσεως ούτε μπορεί να φανταστεί κάποιος πώς θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό είναι άστχοχη η αντιπαραβολή ενός πανεπιστημίου, και μάλιστα ενός από τα πιο πλούσια, προηγμένα και international στον πλανήτη.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το Cambridge είναι πανεπιστήμιο, όχι σχολείο. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αλλά και ανάμεσα στα πανεπιστήμια δεν έχει νόημα η σύγκριση, όταν μιλαμε για το κορυφαίο ίδρυμα στον κόσμο(με φοιτητές από όλη την υφήλιο, φαντάσου τη διασπορά σε τυχόν άνοιγμά του) με endowment 7 δις. Και για αυτό μπόρεσε να ρίξει μισό εκατομμύριο για να αγοράσει τα καλύτερα λογισμικά και να κάνει αξιοπρεπείς εξ αποστάσεως εξετάσεις.

Δυστυχώς προβλέπω πολύ άσχημη χρονιά. Όση προετοιμασία να κάνουν τα δικά μας ΑΕΙ δεν πρόκειται να πιάσουνε ούτε στο δαχτυλακι τους τα ξένα, εκτός αν ρίξει χρήμα το Υπουργείο, αλλά υπό το άλλοθι τιυ αυτοδιοίκητου αδρανεί. Για τα σχολεία επίσης είναι πολύ δύσκολα, γιατί άλλο πανεπιστημιακή διάλεξη και αλλο σχολικό μάθημα. Πάντως, επειδή μιλούσαμε για σχολεία, δε νομίζω να έχει λάβει κάποια απόφαση ξένη χώρα για εξ αποστάσεως ούτε μπορεί να φανταστεί κάποιος πώς θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό είναι άστχοχη η αντιπαραβολή ενός πανεπιστημίου, και μάλιστα ενός από τα πιο πλούσια, προηγμένα και international στον πλανήτη.
Κάτσε ρε συ, δηλαδή εμείς που δεν έχουμε τόσο γαμάτα Πανεπιστήμια, δεν πρέπει να κάνουμε προετοιμασία για τη χρονιά που έρχεται; Τόσο σε επίπεδο Γ'/Βάθμιας, όσο και Α'-Β'/Βάθμιας. Μια ζωή λέμε να ρίξει λεφτά το Υπουργείο. Όταν χτύπησε, ο ιός, βέβαια, ανακαλύψαμε ότι όλα εκείνα τα κονδύλια, που πήγαιναν "χαμένα", για συνεργασία με πλατφόρμες, όπως skype for business, microsoft teams, zooms, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν συνεργασία με το ΑΠΘ, για δωρέαν χρήση των premium υπηρεσιών τους, τελικά αξιοποιήθηκαν. Εκεί, ανακαλύψαμε ότι οι καθηγητές δεν ήξεραν να τα χρησιμοποιούν και δεν ήθελαν να μάθουν.

Σύμφωνοι, το θέμα των εξετάσεων θέλει κονδύλια. Αλλά η διδασκαλία μια χαρά μπορούσε να υποστηριχθεί με τα μέσα που διατείθονταν. Βέβαια, το ότι πολλοί καθηγητές είχαν απαρχαιωμένο υλικό ή παρέδιδαν μόνο με κιμωλία και μαυροπίνακα ή δίδασκαν συναρτήσεις πολλών μεταβλητών από τη ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, δεν νομίζω ότι ήταν ούτε θέμα του Υπουργείου, ούτε χρημάτων. Το ότι όλο το υποστηρικτικό λογισμικό δεν μπορούσε να το πάρει από τα πανεπιστήμια και να το δώσει στα σχολεία, ναι είναι λάθος Υπουργείου. Το ότι το ΕΑΠ πρόσφερε το υπόβαθρο τηλεκπαίδευσης τζάμπα και όλοι το γράψανε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, ναι είναι λάθος.

Το concept του άρθρου είναι ότι κάποιος, κάπου, αποφάσισε ότι του χρόνου θα διεξάγει κανονικά τις εκπαιδευτικές τους διαδικασίες ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ κορονοϊό. Αυτό λέγεται προετοιμασία. Και είναι κάτι που, όπως το Πανεπιστήμιο στην Αγγλία, έτσι και το σχολείο στην Ελλάδα, μπορεί να το κάνει. Εάν θέλει...

Ο σκοπός των "προσωπικών δεδομένων" είναι να διαφυλάσσει την ιδιωτικότητά μας από ανεπιθύμητη κατάχρηση στοιχείων από τρίτους, η οποία κατάχρηση μπορεί να μας βλάψει. Στην Ελλάδα, χάρης την εφευρητικότητά μας, ό,τι δεν αρέσει, το βαφτίζουμε "παραβίαση προσωπικών δεδομένων" και λήγει η συζήτηση εκεί. Να σου πω ένα απλό παράδειγμα;
Το Υπουργείο αποφάσισε να καταρτήσει του εκπαιδευτικούς στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης. Συνεργάστηκε με το ΕΑΠ. Το έργο πάγωσε, γιατί έγινε παραβίαση προσωπικών δεδομένων, καθώς οι καθηγητές δεν είχαν συγκαταθέσει να μοιραστεί το Υπουργείο τα ονοματεπώνυμά τους και το γεγονός ότι είναι καθηγητές με το ΕΑΠ. Το ονοματεπώνυμο και η ιδιότητα του καθηγητή Β'/Βάθμιας είναι προσωπικά δεδομένα. Οκ ως εδώ;
Από την ιστοσελίδα του ΤΕΕ, αναρτώνται, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, τα ονοματεπώνυμα, η ιδιότητα (πολιτικός, μηχανολόγος κτλπ), το εαν είναι ενεργοί ή συνταξιοδοτήθηκαν, και ο αριθμός μητρώου, ΟΛΩΝ των μηχανικών ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Και, σε αυτό, μπορεί να έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε. Μπορείς εσύ, ας πούμε, να βρεις τα ονοματεπώνυμα ΟΛΩΝ των πολιτικών μηχανικών στην Ελλάδα που είναι ενεργοί αυτή τη στιγμή.
Άρα, το επάγγελμα του μηχανικού ΔΕΝ αποτελεί προσωπικό, αλλά δημόσιο δεδομένο. Ενώ, το επάγγελμα του καθηγητή αποτελεί προσωπικό δεδομένο. Και, μάλιστα, τόσο προσωπικό, που το Υπουργείο πρέπει να ΡΩΤΗΣΕΙ του εκπαιδευτικούς, πριν ξεκινήσει μια διαδικασία που θα εξασφαλίσει ότι του χρόνου ΔΕΝ θα βγαίνει ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ στα κανάλια να κατηγορεί ότι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να χρησιμοποιήσουν υλικά για τα οποία δεν επιμορφώθηκαν. Αντιλαμβάνεσαι, νομίζω, με ποια συλλογιστική καταστρατηγούνται, τις περισσότερες φορές, τα "προσωπικά" δεδομένα.

Με την ίδια λογική, καταστρατηγείται το επιχείρημα των προσωπικών δεδομένων για τις κάμερες. Να τα λέμε όλα, είναι από τα χειρότερα μέτρα που μπορούμε να εφαρμόσουμε, σε περίπτωση έξαρσης το χειμώνα. Αλλά, δεν πιστεύω ούτε ένα λεπτό ότι οι καθηγητές και οι συνδικαλιστές τους σκέφτηκαν τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και όχι τα προσωπικά συμφέροντα του κλάδους τους, όταν αποφάσισαν να μπλοκάρουν το εν λόγω σχέδιο.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις πως είναι παραβίαση προσωπικών δεδομένων να βρίσκεσαι διαδικτυακά σε μια διδακτική διαδικασία που προορίζεται για εσένα; Ποια είναι η διαφορά από το να είσαι στην ίδια την τάξη από την στιγμή που υπάρχουν κανονισμοί που απαγορεύουν οποιαδήποτε ηχογράφηση ή παρακολούθηση από τρίτους; Ισως εγώ να μην καταλαβαίνω σωστά αλλά προς το παρών μόνο για παραβιάσεις ακούω οι οποίες ποτέ δεν εξηγούνται. Ποιοι είναι οι τρίτοι που πλήττονται; Εμείς αδέλφια δεν έχουμε; Τόσοι γονείς δεν έχουν παιδιά; Τόσοι μαθητές δεν θα το βιώσουν;
Σε αυτό το σημείο νομίζω πως πρέπει να ξεχωρίσουμε κάποια πράγματα... αν διαφωνείς γενικότερα με το άνοιγμα των σχολείων, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Έχουν ανοίξει και αυτό είναι δεδομένο. Το επόμενο δεδομένο μας είναι οι κάμερες και αυτό συζητάμε τώρα.

Screen recorder αλλάζεις ό,τι θες και βγαίνει yt(εδώ από φοιτητές έγινε αυτό και κατασυκοφάντησαν καθηγήτρια, τα ανώριμα 15χρονα δε θα το κάνουν; ), αλλοιώνεται πλήρως η συμμετοχή στο μάθημα υπό το φόβο της κάμερας, η καθηγήτρια φοβάται να επιβάλει την τάξη μην τυχόν και την περάσουν οι γονείς από πειθαρχικό επειδή τόλμησε να μιλήσει απότομα στον γιόκα τους κλπ κλπ. Δεν είναι ριάλιτυ η τάξη να μπορεί να χει πρόσβαση ο κάθε άσχετος, διαλύει όλη τη δυναμική και τη λογική του μαθήματος. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν δεν έχουν μιλήσει με καθηγητές φαίνεται. Και πλέον δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο, ο ιός έχει υποχωρήσει και τα παιδιά φαίνεται πως δεν μεταφέρουν τον ιό, οπότε όποιος δεν πηγαίνει κακό του κεφαλιού του, ενώ τα μαθήματα είναι μιας βδομάδας, όχι ενός μήνα, γιατί γίνονται εκ περιτροπής και επαναλαμβάνονται. Συνεπώς δεν υπάρχει καμία ανάγκη να γίνει κάτι τέτοιο τώρα, ενώ υπάρχουν εξίσου πρόσφορα μέτρα με ασύχρονες μεθόδους εκπαίδευσης.

Αν υπάρξει δεύτερο κύμα και παρουσιαστεί επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, το ξανασυζητάμε. Αυτοί που επιμένουν να γίνει τώρα το κάνουν λόγω των στερεοτύπων για τους δημόσιους υπάλληλους και τα κόμπλεξ επειδή παρέμειναν λίγο πολύ ανέγγιχτοι από την κρίση και θα ήθελαν πολύ να τους περάσουν από λαϊκό δικαστήριο, όχι επειδή νοιάζονται ο γιαννάκης νά χει πρόσβαση στο μάθημα, που κάνει πάρτυ που πήρε το απαλλακτικό χαρτί και θα κοιμάται μέχρι τις 12.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Την διαφάνια και την αξιολόγηση πότε την είπαν; Το ένα έχει το νόημα να υπάρχει πρόσβαση στην διδακτική διαδικασία από τους μαθητές(και κανέναν άλλον) και το άλλο ουσιαστικά ζητάει να ακούτε όλοι το τι λέει στις προσωπικές του συζητήσεις ο πρωθυπουργός και οι λοιποί της κυβέρνησης. Άσχετα όσο δεν πάει.

Ο σκοπός και η λειτουργία ενός νόμου δε φαίνεται από την εξαγγελία που τον συνοδεύει, αν ήταν έτσι, κάθε νόμος που θεσπίστηκε από καταβολής της ιστορίας θα είχε θετικό πρόσημο. Σημασία για να αξιολογήσουμε το σκοπό της τροπολογίας, έχει το πολιτικό σκεπτικό που οδηγεί σε αυτήν και το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα λειτουργήσει (=ποιες είναι οι υπόλοιπες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης σήμερα και πως επιδρά σε σχέση με αυτές?).

Ε λοιπόν, τώρα έχεις μια τροπολογία με τουλάχιστον ασαφείς ή ανεπαρκείς ασφαλιστικές δικλείδες σχετικά με τη χρήση όσων βιντεοσκοπούνται, από μια κυβέρνηση η οποία έχει θέσει ως προτεραιότητα την αξιολόγηση στη δημοσία εκπαίδευση και μάλιστα κινείται προς τη θεσμοθέτησή της με τα διάφορα μέρη του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου. Παράλληλα, υπάρχει πεισματική άρνηση σε όλες τις εναλλακτικές που πρότειναν οι εκπαιδευτικοί και το επιχείρημα "αν οι καθηγητές είναι καλοί, τι έχουν να φοβηθούν" από υποστηρικτές της χρήσης κάμερας (βλ. Μπαμπινιώτης).

Τώρα οκ αν εσένα δεν σου αρκούν αυτά, ώστε να συμπεράνεις πως σε αυτές τις συνθήκες η χρήση κάμερας μπορεί να συντελέσει με τον πιο ωμό τρόπο στην πραγματοποίηση του αφηγήματος περί αξιολόγησης και διαφάνειας (= μην παρεκκλίνει κανένας καθηγητής από την εκπαιδευτική γραμμή του υπουργείου και δεν το μάθουμε), μείνε στις εκάστοτε κυβερνητικές εξαγγελίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ας στήσουμε και λαϊκά δικαστήρια. Ιστορικά, βέβαια, οι μεγάλυτεροι ιδεολογικοί υποστηρικτές των άμεσων, δημοκρατικών, από τη βάση διαδικασιών, όταν ανέλαβαν εξουσία απέκλεισαν το Μαξίμου με κλούβες.

Έχω κουραστεί να μου λες για τον ΣΥΡΙΖΑ κάθε φορά που κάνω κριτική στην κυβέρνηση. Ενώ δεν ψηφίζω ούτε ψήφισα ποτέ ΣΥΡΙΖΑ...
 

Earendil

Νεοφερμένος

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Να βάλουμε καμέρες με σκοπό να διώξουμε επιτέλους αυτούς που μπήκαν δημόσιο μόνο για να εξασφαλισουν το χιλιαρικό το μήνα και το καθίσιο χωρις να τους ενδιαφέρει να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις ...
 

hirasawayui

Νεοφερμένος

Ο hirasawayui αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Θα κάνω copy paste ενα εύστοχο και έξυπνο σχόλιο από κάποια ανάρτηση στο fb.

"Ο νόμος της Κεραμέως για τη μαγνητοσκόπηση των μαθημάτων στις τάξεις θα είναι πραγματικά εκσυγχρονιστικός για την εκπαίδευση μόνο εάν μπορούν οι τηλεθεατές να ψηφίζουν από το σπίτι τους και να επιλέγουν πιο παιδάκι θα φύγει από το σχολείο και ποιο θα συνεχίσει μέχρι το πανεπιστήμιο. όπως στο Big Brother..." Yannis Androulidakis

Μακάρι να είχα όρεξη και να προσπαθούσα να αιτιολογήσω γιατί και πόσο κάθετος και αντίθετος είμαι σε ένα τέτοιο μέτρο. Όταν ξέρεις ότι παρακολουθείσαι, αλλάζει και η συμπεριφορά σου. Δεν είναι δα και κανένα μυστικό. Υπάρχουν και σχετικές μελέτες, τις οποίες ψιλοβαριέμαι να ψάχνω, για να τις παραθέσω τώρα. Προσπαθείς να φαίνεσαι όσο το δυνατόν καλύτερος/η γίνεται. Φοβάσαι να εκτεθείς, να διατυπώσεις μια αμφιβολία, μια απορία. Στη τάξη είσαι εσύ, ο/η δάσκαλός σου και οι συμμαθητές σου, είναι σαν δεύτερο σπίτι σου, νιώθεις οικεία, είναι το σχολείο Σου. Δεν φοβάσαι να τσαλακωθείς, να τεστάρεις τον εαυτό σου σε μια άσκηση, τη οποία ίσως δεν μπορείς να λύσεις μόνος/η σου, αλλά ξέρεις ότι θα σε καθοδηγήσει η δασκάλα σου ή ο καθηγητής σου. Θα κάνεις λάθη, θα γίνει συζήτηση και θα κάνεις ακόμη περισσότερα λάθη. Δεν τρέχει τίποτα. Φαντάσου τώρα, να γνωρίζεις πως παρακολουθείσαι....Ας μιλήσει ο Γιώργος ή Μαρία που είναι μαθητές του 20 και πάντα απαντούν σωστά, σιγά μη γίνω εγώ ρεζίλι μπροστά σε τρίτους. Σιγά μη πω την άποψή μου και να με κρίνουν άλλοι/ες, πέρα από την ομάδα μου. Τον καθηγητή/τριά μου και την τάξη μου. Αφού έτσι λέει το βιβλίο της ιστορίας, έτσι θα 'ναι. Σιγά μη ρωτήσω τη έγινε πριν ή μετά από αυτό και τι σχέση μπορεί να έχει το α' με το β'.
Για να μη μιλήσω για πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις.

Και γιατί όχι διάολε, ας ξεκινήσουμε και μεις την παραγωγή από στρατιωτάκια

Καλώς-ορίσατε στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Screen recorder αλλάζεις ό,τι θες και βγαίνει yt(εδώ από φοιτητές έγινε αυτό και κατασυκοφάντησαν καθηγήτρια, τα ανώριμα 15χρονα δε θα το κάνουν; ), αλλοιώνεται πλήρως η συμμετοχή στο μάθημα υπό το φόβο της κάμερας, η καθηγήτρια φοβάται να επιβάλει την τάξη μην τυχόν και την περάσουν οι γονείς από πειθαρχικό επειδή τόλμησε να μιλήσει απότομα στον γιόκα τους κλπ κλπ. Δεν είναι ριάλιτυ η τάξη να μπορεί να χει πρόσβαση ο κάθε άσχετος, διαλύει όλη τη δυναμική και τη λογική του μαθήματος. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν δεν έχουν μιλήσει με καθηγητές φαίνεται. Και πλέον δεν υπάρχει ανάγκη για κάτι τέτοιο, ο ιός έχει υποχωρήσει και τα παιδιά φαίνεται πως δεν μεταφέρουν τον ιό, οπότε όποιος δεν πηγαίνει κακό του κεφαλιού του, ενώ τα μαθήματα είναι μιας βδομάδας, όχι ενός μήνα, γιατί γίνονται εκ περιτροπής και επαναλαμβάνονται. Συνεπώς δεν υπάρχει καμία ανάγκη να γίνει κάτι τέτοιο τώρα, ενώ υπάρχουν εξίσου πρόσφορα μέτρα με ασύχρονες μεθόδους εκπαίδευσης.

Αν υπάρξει δεύτερο κύμα και παρουσιαστεί επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, το ξανασυζητάμε. Αυτοί που επιμένουν να γίνει τώρα το κάνουν λόγω των στερεοτύπων για τους δημόσιους υπάλληλους και τα κόμπλεξ επειδή παρέμειναν λίγο πολύ ανέγγιχτοι από την κρίση και θα ήθελαν πολύ να τους περάσουν από λαϊκό δικαστήριο, όχι επειδή νοιάζονται ο γιαννάκης νά χει πρόσβαση στο μάθημα, που κάνει πάρτυ που πήρε το απαλλακτικό χαρτί και θα κοιμάται μέχρι τις 12.
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει τα παραπάνω, έχουν ήδη συζητηθεί. Οτιδήποτε ανέβει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα είναι απλά παράνομο. Το ίδιο γίνεται σε κάθε μορφή τηλεκπαίδευσης αλλά μάλλον εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν είναι δυνατόν να μην κάνουμε τίποτα υπό τον φόβο ότι θα υπάρχουν παρανομίες.
Ριάλιτι φυσικά και δεν είναι. Δεν θα είναι καμιά κάμερα ανοιχτή 24/7 να παρακολουθούμε τι κάνουν σε πανοραμική θέα. Οι συμμαθητές σου θα σε ακούνε και θα τους ακούς όπως θα ήταν και μέσα στην τάξη. Πρόσβαση δεν θα έχει κανένας άσχετος αν οργανωθεί σωστά. Πως σας έχει κολλήσει κάτι τέτοιο δεν ξέρω.
Το πως θα λειτουργεί, βασικά το πως το έχει σκεφτεί το υπουργείο, δεν το ξέρω. Άλλα θέλω να το μάθω. Μπορεί να είναι μια αποτυχία, ίσως να πετύχει μόνο στο λύκειο που τα παιδιά είναι μεγαλύτερα, αλλά αν απορριφθεί να είναι για παιδαγωγικούς λόγους και όχι γιατί απλά νομίζουν ότι θα βλέπουμε το big brother και με το άκουσμα "κάμερες" σκέφτονται τα χίλια δυο κακά. Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος. Δεν έχει καν δοκιμαστεί και το κράζουμε. Βάλτε το πρόγραμμα να τρέξει δοκιμαστικά σε πειραματικά σχολεία ώστε να ξέρουμε από την καινούργια χρονιά.

Και με καθηγητές έχω μιλήσει (έτσι άλλαξε και η αρχική μου γνωμή και πλέον είμαι ανοιχτός στο να δω πως θα λειτουργήσει) και με την παιδαγωγική ασχολούμαι και στην σχολική τάξη έχω μπει. Καταλαβαίνω τον φόβο γιατί προσθέτει ένα εξτρά άγχος στους καθηγητές και ίσως και στους μαθητές. Το καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ θα είχα στην θέση τους πολλές απορίες και ανησυχίες για το πως θα λειτουργήσει αλλά δεν βλέπω και καμιά προθυμία να μάθουν. Μόνο φωνές. Δεν βλέπω προτάσεις από ανθρώπους που ξέρουν τις δυσκολίες. Η τεχνολογία υπάρχει για να μας βοηθάει, αν μπορεί και εδώ γιατί όχι;
Τώρα έτσι και αλλιώς δεν βλέπω να υπάρχει χρόνος να λειτουργήσει σωστά. Για τον Σεπτέμβριο δεν το ξανασυζητάμε "αργότερα", τα αργότερα φέρνουν βιαστικές αποφάσεις. Κάποια πράγματα συζητιούνται τώρα και τροποποιούνται αν χρειάζεται. Άλλωστε και τότε τα ίδια θα λέγονται.
Ακόμα δεν έχεις διαχωρίσει τα θέματα... Μιλάμε για κάμερες σε είδη ανοιχτά σχολεία χωρίς απουσίες. Και ΕΓΩ συμφωνώ στο ότι μπορούν να πάνε και έχεις δίκαιο κανείς δεν νοιάζεται για τους μαθητές όπως και κανείς εδώ δεν νοιάζεται για το αν όντως θα δημιουργηθεί θέμα στην διδασκαλία. Αλλά σε αυτό φταίνε οι γονείς που υπογράφουν ψεύτικες δηλώσεις για ευπαθείς ομάδες για να κάθονται τα παιδιά να κοιμούνται... Άμα δηλώνεις ότι φοβάσαι αλλά ταυτόχρονα παραπονείσαι ότι το παιδί σου μένει εκτός τότε τι περιμένεις να κάνει το κράτος; Ποια είναι η λύση σε κάτι τέτοιο; Πως μπορεί να πει ότι όσοι δεν μπορούν να πανε θα μείνουν εκτός;
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Το concept του άρθρου είναι ότι κάποιος, κάπου, αποφάσισε ότι του χρόνου θα διεξάγει κανονικά τις εκπαιδευτικές τους διαδικασίες ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ κορονοϊό. Αυτό λέγεται προετοιμασία. Και είναι κάτι που, όπως το Πανεπιστήμιο στην Αγγλία, έτσι και το σχολείο στην Ελλάδα, μπορεί να το κάνει. Εάν θέλει...

Φυσικά χρειάζεται να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο σενάριο. Αλλά δεν χρειάζεται να δεσμευτούμε από τώρα πως θα κάνουμε τα πάντα εξ αποστάσεως. Το Cambridge το έκανε, αλλά αυτό είναι πολύ διαφορετικό.

Καταρχάς, έχει ρίξει απίστευτο χρήμα σε λογισμικά, έτσι ώστε τα εξ αποστάσεως του, τόσο μαθήματα όσο και εξετάσεις, να είναι καλύτερα και από τα δικά μας δια ζώσης. Γι’ αυτό δεν του καίγεται καρφί που θα τα κάνει έτσι. Εμείς είμαστε ακόμα απολιθώματα, λεφτά δεν υπάρχουν και άλλοι κάνουν από yt, άλλοι από ζουμ χωρίς πρίμιουμ που χωρά 100 άτομα, εξετάσεις δεκάλεπτες μέσω σκάιπ και με πολλαπλής. Το Cambridge γελάει. Πιθανότατα να προτιμούσε να χαθεί η χρονιά παρά να ευτελίσει τόσο το επίπεδο.

Επίσης, δέχεται φοιτητές κυρίως από άλλες χώρες από όλο τον πλανήτη, και μάλιστα επί πληρωμή. Σωστά ανακοίνωσε από τώρα εξ αποστάσεως, για να μην έχει σε τυχόν καραντίνα να απολογείται σε όσους έδωσαν τα λεφτά τους περιμένοντας δια ζώσης εμπειρία. Επιπλέον, δέχεται φοιτητές από παντού, άρα τυχόν άνοιγμά του θα είναι υγειονομική βόμβα. Παράλληλα, κι ας μην έχει πρόβλημα η Βρετανία, μπορεί πχ το Μπαγκλαντές να έχει επιβάλει καραντίνα και να μην μπορεί να έρθει ο φοιτητής, που ζει εκεί, Βρετανία. Εξάλλου, το πρώτο μέτρο που παίρνουν όλες οι χώρες, πριν κλείσουν σχολεία, μαγαζιά κλπ, είναι να αναστέλουν τις διεθνείς πτήσεις. Σκέψου τι πρόβλημα θα δημιουργούταν στο Cambridge που έχει δεκάδες χιλιάδες διεθνείς φοιτητές.

Έπειτα, η Βρετανία έχει καθημερινά διεθνείς πτήσεις και είναι πολύ πιθανό να ξεφύγει δραματικά πάλι ο ιός. Η Ελλάδα από Οκτώβρη θα έχει μακράν λιγότερες και τυχόν εξωγενή κρούσματα θα είναι πιο ελέγξιμα.

Με λίγα λόγια, για ένα διεθνές και ηλεκτρονικά προηγμένο πανεπιστήμιο σε μια από τις πιο δικτυωμένες και ευάλωτες χώρες του κόσμου η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μονόδρομος και μάλιστα όχι τόσο επώδυνος. Στην Ελλάδα δεν είναι έτσι.

Σκέψου το ΑΠΘ να ανακοινώσει από τώρα πως για τον επόμενο χρόνο τα πάντα θα γίνουν εξ αποστάσεως, χιλιάδες φοιτητές να ξενοικιάσουν(με τις αντίστοιχες οικονομικές επιπτώσεις), τελικά να βρεθεί αντιική θεραπεία το καλοκαίρι ή να μεταλλαχθεί ο ιός σε κάτι αδύναμο, ή η Ελλάδα να εξουδετερώσει γρήγορα τα νέα κρούσματα ή ή ή.. Αν μετά το ΑΠΘ πει τελικά θα τα κάνω δια ζώσης, θα πέσουν μηνύσεις, και δικαιολογημένα.

Οπότε, ναι, προετοιμαζόμαστε, αλλά δε χρειάζονται βιαστικές ανακοινώσεις. Η περίπτωση του Cambridge είναι εντελώς ιδιάζουσα.


Με την ίδια λογική, καταστρατηγείται το επιχείρημα των προσωπικών δεδομένων για τις κάμερες. Να τα λέμε όλα, είναι από τα χειρότερα μέτρα που μπορούμε να εφαρμόσουμε, σε περίπτωση έξαρσης το χειμώνα. Αλλά, δεν πιστεύω ούτε ένα λεπτό ότι οι καθηγητές και οι συνδικαλιστές τους σκέφτηκαν τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και όχι τα προσωπικά συμφέροντα του κλάδους τους, όταν αποφάσισαν να μπλοκάρουν το εν λόγω σχέδιο.

Δεν ήξερα αυτή τη διαφοροποίηση σε μηχανικούς και καθηγητές, αλλά και πάλι είναι άλλο να δημοσιεύεται το όνομά σου σε μια ιστοσελίδα και άλλο ο ήχος και η εικόνα σου κατά την άσκηση των καθηκοντων σου. Η διαφορά είναι τεράστια. Και δεν είναι μόνο τα προσωπικά δεδομένα, αλλά και η διάβρωση που θα επέλθει στο σχολικό μάθημα υπό το φόβο μιας κάμερας.

Οι συνδικαλιστές πάντα αντιδρούν με βάση τα συμφέροντά τους, αλλά εν προκειμένω υπάρχουν αντικειμενικά προβλήματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Ο σκοπός και η λειτουργία ενός νόμου δε φαίνεται από την εξαγγελία που τον συνοδεύει, αν ήταν έτσι, κάθε νόμος που θεσπίστηκε από καταβολής της ιστορίας θα είχε θετικό πρόσημο. Σημασία για να αξιολογήσουμε το σκοπό της τροπολογίας, έχει το πολιτικό σκεπτικό που οδηγεί σε αυτήν και το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα λειτουργήσει (=ποιες είναι οι υπόλοιπες εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης σήμερα και πως επιδρά σε σχέση με αυτές?).

Ε λοιπόν, τώρα έχεις μια τροπολογία με τουλάχιστον ασαφείς ή ανεπαρκείς ασφαλιστικές δικλείδες σχετικά με τη χρήση όσων βιντεοσκοπούνται, από μια κυβέρνηση η οποία έχει θέσει ως προτεραιότητα την αξιολόγηση στη δημοσία εκπαίδευση και μάλιστα κινείται προς τη θεσμοθέτησή της με τα διάφορα μέρη του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου. Παράλληλα, υπάρχει πεισματική άρνηση σε όλες τις εναλλακτικές που πρότειναν οι εκπαιδευτικοί και το επιχείρημα "αν οι καθηγητές είναι καλοί, τι έχουν να φοβηθούν" από υποστηρικτές της χρήσης κάμερας (βλ. Μπαμπινιώτης).

Τώρα οκ αν εσένα δεν σου αρκούν αυτά, ώστε να συμπεράνεις πως σε αυτές τις συνθήκες η χρήση κάμερας μπορεί να συντελέσει με τον πιο ωμό τρόπο στην πραγματοποίηση του αφηγήματος περί αξιολόγησης και διαφάνειας (= μην παρεκκλίνει κανένας καθηγητής από την εκπαιδευτική γραμμή του υπουργείου και δεν το μάθουμε), μείνε στις εκάστοτε κυβερνητικές εξαγγελίες
Μόνος σου προσθέτεις σκεπτικά. Ούτε που ξες πως θα λειτουργήσει. Να αξιολογηθούν από ποιον; Από την κυρά Σούλα που δεν έχει καμιά παιδαγωγική γνώση; Παρακαλώ να μου πεις ποιες είναι οι προτάσεις. Θέλω πραγματικά να τις μάθω και αν υπάρχει κάτι σωστό θα το υπερασπιστώ αμέσως. Δεν είμαι καν υπερ των καμερών για λόγους αξιολόγησης. Δεν ξέρω καν αν είμαι υπερ για παιδαγωγικούς λόγους. Αλλά ξέρω ότι είμαι κατά των συνομωσιών και φυσικά κατά των σκεπτικών ότι θα είναι ριάλιτι και θα μπαίνουν τρίτοι ενώ αυτά μπορούν να ρυθμιστούν και ακόμα και αν αποτύχουν θα ξέρουμε τι πρέπει να αλλάξει.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Μόνος σου προσθέτεις σκεπτικά. Ούτε που ξες πως θα λειτουργήσει. Να αξιολογηθούν από ποιον; Από την κυρά Σούλα που δεν έχει καμιά παιδαγωγική γνώση; Παρακαλώ να μου πεις ποιες είναι οι προτάσεις. Θέλω πραγματικά να τις μάθω και αν υπάρχει κάτι σωστό θα το υπερασπιστώ αμέσως. Δεν είμαι καν υπερ των καμερών για λόγους αξιολόγησης. Δεν ξέρω καν αν είμαι υπερ για παιδαγωγικούς λόγους. Αλλά ξέρω ότι είμαι κατά των συνομωσιών και φυσικά κατά των σκεπτικών ότι θα είναι ριάλιτι και θα μπαίνουν τρίτοι ενώ αυτά μπορούν να ρυθμιστούν και ακόμα και αν αποτύχουν θα ξέρουμε τι πρέπει να αλλάξει.

1. Δεν προσέθεσα σκεπτικό. Το πολιτικό σκεπτικό της ΝΔ σχετικά με την αξιολόγηση στη δημόσια παιδεία παρέθεσα το οποίο αποτυπώνεται σε μέτρα που έχει ήδη πάρει μέχρι στιγμής, δηλώσεις και εξαγγελίες βουλευτών και υπουργών της.
2. Τι σχέση έχει η κυρά Σούλα? Έχεις μπερδευτεί νομίζω, εγώ δεν έγραψα πουθενά δική μου άποψη για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
3. Ναι δεν ξέρω πως θα λειτουργήσει, ξέρω πως με τον τρόπο που παρουσιάζεται η τροπολογία, υπάρχει ασάφεια σε ορισμένα σημεία (πχ προσωπικά δεδομένα) και ανεπάρκεια σχετικά με την (τεχνική) διασφάλιση άλλων ζητημάτων, όπως με το πως εν τέλει θα είμαστε σίγουροι ότι δεν καταγράφονται όσα βιντεοσκοπούνται.
4. Δεν πρόκειται για θεωρία συνομωσίας. Δεν είπα πως σήμερα μπαίνουν, αύριο αρχίζει κρυφή αξιολόγηση. Αλλά ότι η τοποθέτηση τους, δεδομένης της θέσης της κυβέρνησης για την αξιολόγηση και της τάσης που ήδη υπάρχει, μαζί με την ασάφεια/ανεπάρκεια που έγραψα παραπάνω, ανοίγει το δρόμο προς κάτι τέτοιο και η θέση μου είναι πως δεν πρέπει να το διακινδυνέψουμε.
5. Εκπαιδευτικοί έχουν τονίσει πως είναι πρόθυμοι να εργαστούν διπλά και να κάνουν τηλεκπαίδευση εκ των υστέρων σε όσους χρειαστεί, χωρίς τις κάμερες εντός της αίθουσας, με όσα αυτή συνεπάγεται.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Να βάλουμε καμέρες με σκοπό να διώξουμε επιτέλους αυτούς που μπήκαν δημόσιο μόνο για να εξασφαλισουν το χιλιαρικό το μήνα και το καθίσιο χωρις να τους ενδιαφέρει να μεταλαμπαδεύσουν γνώσεις ...
Ξέρεις τι είναι χάνεις σταθερό χιλιάρικο το μήνα; Πρέπει να βρεις ένα τρόπο να βιοπορίσεις μετά... :hmm: :gamer:
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Σωστά τα λες, το δια ζώσης σαφώς έχει πλεονεκτήματα που δεν θα μπορούν να έχουν όσοι είναι στο σπίτι και σίγουρα θα είναι πολύ δύσκολο και για έναν καθηγητή να κάνει ένα τέτοιο μάθημα αλλά εδώ νομίζω πως μιλάμε για την κατάσταση που επικρατεί τώρα. Είμαστε σε ένα πολύ περίεργο στάδιο και είτε το κάνει η κυβέρνηση σαν σόου επιστροφής όπως λες είτε γιατί όντως θεωρεί ότι αυτό είναι το σωστό για την εκπαίδευση δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι επέστρεψαν και πρέπει στο παρών σύστημα να βρεθεί ένας τρόπος να μην μείνουν εκτός οι υπόλοιποι μαθητές και κυρίως να μην παραπονιούνται οι γονείς που θεωρώ ότι είναι πάντα και το μεγαλύτερο εμπόδιο. Για να είμαστε ειλικρινείς, οι περισσότεροι καθηγητές έτσι και αλλιώς δυστυχώς κάνουν το τυπικό παραδοσιακό μάθημα, οπότε για λίγο καιρό δεν νομίζω ότι θα δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Γενικά πιστεύω ότι άμα θέλει ο καθηγητής μπορεί να βρει κάποιους τρόπους να φέρει ως ένα βαθμό την διαδραστικότητα και στην τηλεκπαίδευση αλλά δεν θέλουν ή δεν μπορούν. Αντί λοιπόν να φωνάζουμε για τις κάμερες (και καλά για τα πνευματικά δικαιώματα), νομίζω ότι είναι φρονιμότερο το να δούμε πως θα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα αυτό το σύστημα. Κανένας καθηγητής από ότι είδα δεν διαμαρτυρήθηκε για το άνοιγμα ως άνοιγμα. Για τις κάμερες θίχτηκαν.
Γενικώς, όπως είπες πρέπει να δούμε πως θα δημιουργηθεί ένα λειτουργικό πλαίσιο τηλεκπαίδευσης. Η τηλεκπαίδευση όμως απαιτεί κάμερες. Για να είναι λειτουργικό πρέπει να γίνουν δραστικές αλλαγές στην νοοτροπία και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Με το να μείνουν κλειστές και να συνεχίσει το μάθημα δια ζώσης ενώ τα υπόλοιπα παιδιά κοιμούνται σπίτια τους με τις ευλογίες γονιών και κράτους είναι χειρότερο από το να γίνεται το μάθημα και να μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι, ακόμα και αν δεν είναι η ίδια διδακτική εμπειρία. Με αυτά που έχουμε ως δεδομένα τώρα ίσως να είναι καλύτερα να σκεφτόμαστε τις επόμενες κινήσεις.

Μα, από τη μία αναγνωρίζεις ότι δε δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε παιδιά με το να έχουμε παρακολούθηση δύο ταχυτήτων - άρα η προσέγγιση του υπουργείου είναι εξ αρχής προβληματική - από την άλλη όμως ζητάς να τη δοκιμάσουμε. Αντιφατικό. Κι όλα αυτά για 7-8 μέρες μαθήματος που απομένουν για κάθε παιδί στις 3 εβδομάδες μέχρι τις 12 Ιουνίου. Όπως κι εσύ αναφέρεις, ακόμα και για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο, χρειάζεται σκέψη και προετοιμασία - που τίποτα από τα δύο δεν έγινε.

Η κυβέρνηση μπορούσε πολύ απλά να ακολουθήσει ο,τιδήποτε από τα παρακάτω που δεν θίγει καμία ομάδα ούτε δημιουργεί προβλήματα:
  • να μην ανοίξει τα σχολεία και να βάλει απουσίες στα μαθήματα που γίνονται εξ αποστάσεως,
  • να ανοίξει τα σχολεία για όλα τα παιδιά.
Ωστόσο, προτίμησε μία λύση που δημιουργεί προβλήματα και απλώς πολώνει την κοινή γνώμη, κι όλα αυτά πάνω σε ένα διάστημα 10 διδακτικών ημερών.

Επίσης, το σκεπτικό «Για να είμαστε ειλικρινείς, οι περισσότεροι καθηγητές έτσι και αλλιώς δυστυχώς κάνουν το τυπικό παραδοσιακό μάθημα» δεν το θεωρώ σοβαρή προσέγγιση στο ζήτημα, μιας και η ουσία είναι να πάμε την παιδεία μας ένα βήμα παρακάτω κι όχι να επικαλούμαστε τα κακώς κείμενα όποτε μας βολεύουν για να στηρίξουμε μία θέση μας. Ναι, σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει αυτό που λες, αλλά γιατί να το διαιωνίσουμε ακόμα περισσότερο; Επίσης, για τη χρονιά που έρχεται, κάλλιστα μπορούμε να προετοιμαστούμε για όλα τα ενδεχόμενα καταρτίζοντας το διδακτικό προσωπικό των σχολείων στη χρήση πλατφορμών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν μάθημα όλα μαζί είτε τα σχολεία είναι ανοικτά είτε κλειστά.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Φυσικά χρειάζεται να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο σενάριο. Αλλά δεν χρειάζεται να δεσμευτούμε από τώρα πως θα κάνουμε τα πάντα εξ αποστάσεως. Το Cambridge το έκανε, αλλά αυτό είναι πολύ διαφορετικό.
Η δέσμευσή του ότι θα διεξάγει διαδικτυακά μαθήματα ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ότι έχει στήσει και το αντίστοιχο σύστημα.
Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες, αλλά κάπου, ανάμεσα σε μία απάντησή σου εδώ, έγραψες μέσα στα άλλα:
"Εάν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα το δούμε".

Μπορούμε να μαλώνουμε επ' άπειρο για δευτευέοντα ζητήματα, όπως το πώς θα γίνουν οι εξετάσεις, εάν προσβάλλονται προσωπικά δεδομένα κτλπ. Τα οποία προσωπικά δεδομένα, παρεπιπτόντως, τα θυμήθηκαμε πρόπερσι, που ανανεώθηκε η νομοθεσία GDPR. Μέχρι το 2017 στα τέτοια μας τα προσωπικά δεδομένα....


Με λίγα λόγια, για ένα διεθνές και ηλεκτρονικά προηγμένο πανεπιστήμιο σε μια από τις πιο δικτυωμένες και ευάλωτες χώρες του κόσμου η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μονόδρομος και μάλιστα όχι τόσο επώδυνος. Στην Ελλάδα δεν είναι έτσι.

Προφανώς. Εάν δεν αρχίσουμε, όμως, να λειτουργούμε από τώρα σε συνθήκες κορονοϊού, το χειμώνα θα τρέχουμε.

Σκέψου το ΑΠΘ να ανακοινώσει από τώρα πως για τον επόμενο χρόνο τα πάντα θα γίνουν εξ αποστάσεως, χιλιάδες φοιτητές να ξενοικιάσουν(με τις αντίστοιχες οικονομικές επιπτώσεις), τελικά να βρεθεί αντιική θεραπεία το καλοκαίρι ή να μεταλλαχθεί ο ιός σε κάτι αδύναμο, ή η Ελλάδα να εξουδετερώσει γρήγορα τα νέα κρούσματα ή ή ή.. Αν μετά το ΑΠΘ πει τελικά θα τα κάνω δια ζώσης, θα πέσουν μηνύσεις, και δικαιολογημένα.
Το ΑΠΘ δεν μπορεί να ανακοινώσει τώρα για την εξεταστική του εαρινού, θα ανακοινώσει για του χρόνου;
Τι να πω, εάν έχουμε φτάσει σε αυτό το μαύρο χάλι, να ψάχνει ο καθένας τι και πώς θα κάνει την εξεταστική του και αυτό δεν μας κινητοποιεί να οργανώσουμε την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά, έστω ρε παιδί μου στη λογική ότι θα χρειαστούν διαδικτυακά μαθήματα και εξετάσεις, δεν ξέρω, ας πάμε γιούρα και όποιος κολλήσει, κόλλησε.
Που, αντικειμενικά, εάν οργανώσουμε το διαδικτυακό και βρεθεί θεραπεία, είναι απείρως εύκολο να πάμε πίσω στα δια ζώσης...

Δεν ήξερα αυτή τη διαφοροποίηση σε μηχανικούς και καθηγητές, αλλά και πάλι είναι άλλο να δημοσιεύεται το όνομά σου σε μια ιστοσελίδα και άλλο ο ήχος και η εικόνα σου κατά την άσκηση των καθηκοντων σου. Η διαφορά είναι τεράστια. Και δεν είναι μόνο τα προσωπικά δεδομένα, αλλά και η διάβρωση που θα επέλθει στο σχολικό μάθημα υπό το φόβο μιας κάμερας.

Οι 8/10 καθηγητές που έκαναν καλό μάθημα στο μεταπτυχιακό, έγραφαν μόνοι τους τα διαδικτυακά μαθήματα, ώστε να είναι διαθέσιμα για μετέπειτα μελέτη. Οι 2/10 που έκαναν μάθημα καφενείου, επικαλέστηκαν προσωπικά δεδομένα και αντισυνταγματικότητατα της εγγραφής.

Και να το θέσω διαφορετικά:
Εάν του χρόνου έχουμε ιό και τα σχολεία δεν λειτουργούν και του Υπουργείο θέσει σε διαθεσιμότητα τους καθηγητές, μέχρι να ξεκινήσουν τα μαθήματα, ΜΙΑ ΧΑΡΑ θα βρει τρόπο η ΟΛΜΕ να γίνονται εξ αποστάσεως, με κάμερα και ό,τι άλλες μεθόδους δύναται, τα μαθήματα. Απλά, όλοι ξέρουμε, ότι η δεύτερη παράμετρος είναι αδύνατο να εφαρμοστεί, οπότε έχουμε βρει.

Ξαναλέω, ούτε εγώ συμφωνώ με τις κάμερες στην αίθουσα. Αλλά το ζήτημα με τις κάμερες και τα προσωπικά δεδομένα είναι το δέντρο που κρύβει, εξαιρετικά τολμώ να πω, το υπόλοιπο δάσος.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ξαναλέω, ούτε εγώ συμφωνώ με τις κάμερες στην αίθουσα. Αλλά το ζήτημα με τις κάμερες και τα προσωπικά δεδομένα είναι το δέντρο που κρύβει, εξαιρετικά τολμώ να πω, το υπόλοιπο δάσος.

Προφανώς και τα συνδικαλιστικά όργανα, σε μεγάλο βαθμός αυτές τις μέρες, καπηλεύονται την όποια ειλικρινή ανησυχία από μερίδα του κλάδου των εκπαιδευτικών σε σχέση με το live streaming των μαθημάτων. Έτι μία φορά, υπουργείο και συνδικαλιστικά όργανα πλακώνονται για δικά τους πολιτικά συμφέροντα με μόνη χαμένη την παιδεία.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,458 μηνύματα.
Μα, από τη μία αναγνωρίζεις ότι δε δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε παιδιά με το να έχουμε παρακολούθηση δύο ταχυτήτων - άρα η προσέγγιση του υπουργείου είναι εξ αρχής προβληματική - από την άλλη όμως ζητάς να τη δοκιμάσουμε. Αντιφατικό. Κι όλα αυτά για 7-8 μέρες μαθήματος που απομένουν για κάθε παιδί στις 3 εβδομάδες μέχρι τις 12 Ιουνίου. Όπως κι εσύ αναφέρεις, ακόμα και για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο, χρειάζεται σκέψη και προετοιμασία - που τίποτα από τα δύο δεν έγινε.

Αυτή η προσέγγιση θεωρώ ότι είναι καλύτερη από το να μην υπάρχει καθόλου όπως το τωρινό ημίμετρο. Αν θέλουμε ανοιχτά σχολεία με τηλεκπαίδευση δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Με αυτό το σκεπτικό δηλαδή δοκιμάζουμε και βλέπουμε. Άμα από Σεπτέμβρη είμαστε στην ίδια κατάσταση τι θα γίνει; Αν δηλαδή πουν να πάνε σχολείο πάλι μόνο όσα δεν έχουν ευπαθείς ομάδες γιατί ο κόσμος φοβάται (όπως τώρα), δεν πρέπει να είναι έτοιμο ένα μικτό σύστημα; Αν πουν μόνο ανοιχτά ή μόνο τηλεκπαίδευση δεν υπάρχει καν το θέμα με τις κάμερες.
Η κυβέρνηση μπορούσε πολύ απλά να ακολουθήσει ο,τιδήποτε από τα παρακάτω που δεν θίγει καμία ομάδα ούτε δημιουργεί προβλήματα:
  • να μην ανοίξει τα σχολεία και να βάλει απουσίες στα μαθήματα που γίνονται εξ αποστάσεως,
  • να ανοίξει τα σχολεία για όλα τα παιδιά.
Ωστόσο, προτίμησε μία λύση που δημιουργεί προβλήματα και απλώς πολώνει την κοινή γνώμη, κι όλα αυτά πάνω σε ένα διάστημα 10 διδακτικών ημερών.

Συμφωνώ αλλά αυτός δεν είναι ο λόγος που εξάπτονται όλοι. Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν οι κάμερες παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα ή όχι. Απλά δεν θέλουν τις κάμερες, όλα τα άλλα δεν βλέπω να συζητιούνται.
Επίσης, το σκεπτικό «Για να είμαστε ειλικρινείς, οι περισσότεροι καθηγητές έτσι και αλλιώς δυστυχώς κάνουν το τυπικό παραδοσιακό μάθημα» δεν το θεωρώ σοβαρή προσέγγιση στο ζήτημα, μιας και η ουσία είναι να πάμε την παιδεία μας ένα βήμα παρακάτω κι όχι να επικαλούμαστε τα κακώς κείμενα όποτε μας βολεύουν για να στηρίξουμε μία θέση μας. Ναι, σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει αυτό που λες, αλλά γιατί να το διαιωνίσουμε ακόμα περισσότερο; Επίσης, για τη χρονιά που έρχεται, κάλλιστα μπορούμε να προετοιμαστούμε για όλα τα ενδεχόμενα καταρτίζοντας το διδακτικό προσωπικό των σχολείων στη χρήση πλατφορμών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να κάνουν μάθημα όλα μαζί είτε τα σχολεία είναι ανοικτά είτε κλειστά.
Έχεις δίκαιο, απλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα και το είπα πιο πολύ για αυτούς που παραπονιούνται για την εκπαιδευτική διαδικασία ενώ δεν θα επηρεαστεί από τις κάμερες σε θέματα διαδραστικότητας. Γράψε λάθος σε αυτό πάνω στο θέμα. Συμφωνώ απόλυτα στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών (που και πάλι δυστυχώς δεν θα γίνει)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

2. Τι σχέση έχει η κυρά Σούλα? Έχεις μπερδευτεί νομίζω, εγώ δεν έγραψα πουθενά δική μου άποψη για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Ναι και σε ρώτησα ποιος θα τους αξιολογεί; Πως θα λειτουργεί αυτή η αξιολόγηση; Από γονείς; Όχι. Από το κράτος; Θα βλέπουν ένας ένας τι κάνει; Πως;
5. Εκπαιδευτικοί έχουν τονίσει πως είναι πρόθυμοι να εργαστούν διπλά και να κάνουν τηλεκπαίδευση εκ των υστέρων σε όσους χρειαστεί, χωρίς τις κάμερες εντός της αίθουσας, με όσα αυτή συνεπάγεται.
Αυτό πρέπει να το δεχθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτοί που είναι πρόθυμοι να δουλέψουν εξτρά δεν φτάνουν. Επίσης πρέπει να το δέχονται και οι μαθητές. Να είναι πρόθυμοι να κάτσουν όποτε τους πουν. Αν τα λύσουν όλα αυτά είμαι μέσα. Αλλά δεν το βλέπω.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,555 μηνύματα.
Αυτό πρέπει να το δεχθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί γιατί είμαι σίγουρος ότι αυτοί που είναι πρόθυμοι να δουλέψουν εξτρά δεν φτάνουν.
Προφανώς γιατί θα είναι ελάχιστοι αυτοι που θα δεχτουν πρόθυμα να κανουν έξτρα μαθήματα χωρίς να πληρωθουν εξτρά.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Οτιδήποτε ανέβει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα είναι απλά παράνομο.
Θα ήταν πολύ ωραίος ο κόσμος αν κάθετι παράνομο ήταν ανέφικτο ή έστω εύκολο να βρεις το δράστη :P


Το ίδιο γίνεται σε κάθε μορφή τηλεκπαίδευσης αλλά μάλλον εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα.
Παραβιάζονται πολύ περισσότερο τα προσωπικά δεδομένα. Ο καθηγητής δεν ελέγχει την κάμερα όπως από το σπίτι του, αλλά είναι κάτι το εξωτερικό. Επίσης, καταγράφεται όλη η αλληλεπίδραση με τους μαθητές στο πλαίσιο της τάξης, που είναι ακόμα πιο ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Παράλληλα, ανατρέπεται όλη η δυναμική του μαθήματος υπό το φόβο της κάμερας, όπως ξαναείπα. Πού γίνεται το «ίδιο»;


Αν είναι δυνατόν να μην κάνουμε τίποτα υπό τον φόβο ότι θα υπάρχουν παρανομίες.
Έχει ειπωθεί 100 φορές πως υπάρχουν εξίσου πρόσφορα μέτρα. Γιατί κάποιοι έχετε κολλήσει στην κάμερα; Λες και αυτή υποκαθιστά την ατμόσφαιρα της σχολικής αίθουσας, την άμεση αλληλεπίδραση, τον διάλογο και την κοινωνικοποίηση. Τα θετικά αποτελέσματα της κάμερας θα είναι λίγα και εύκολα υποκαταστήσιμα με άλλες μορφές εκπαίδευσης, ενώ συχρόνως θα προκαλέσει μύρια κακά.


Η δέσμευσή του ότι θα διεξάγει διαδικτυακά μαθήματα ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ότι έχει στήσει και το αντίστοιχο σύστημα.
Δεν ξέρω εάν το κατάλαβες, αλλά κάπου, ανάμεσα σε μία απάντησή σου εδώ, έγραψες μέσα στα άλλα:
"Εάν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα το δούμε".

Προφανώς είναι άλλο η προετοιμασία για εξ αποστάσεως στα αει και άλλο η προετοιμασία της κάμερας στα σχολεία. Τα αει είναι βέβαιο πως θα συνεχίσουν τα εξ αποστάσεως, σιγά μη γεμίζουν τα αμφιθέατρα 500 φοιτητές, οπότε το ζήτημα είναι να τηλεκαταρτιστούν οι καθηγητές, που είναι προϊούσα διαδικασία και άρα θέλει προετοιμασία, ενώ δεν παραβιάζει προσωπικά δεδομένα ούτε ανατρέπει το χαρακτήρα του μαθήματος. Η κάμερα στα σχολεία δε θέλει προετοιμασία, απλώς την τοποθετείς, ενώ αν είναι να τη δοκιμάσουμε πιλοτικά απο τώρα θα πρέπει να αγοράσουμε εκατοντάδες χιλιάδες κάμερες, με απίστευτο κόστος, τη στιγμή που απο του χρόνου παίζει να μη χρειαστούν. Παράλληλα, είπαμε παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα και ανατρέπουν όλη τη δυναμική του σχολικού μαθήματος, που διαφέρει από τη διάλεξη των αει, οπότε ίσως να μην είναι το πιο κατάλληλο μέτρο. Οπότε μην κοιτάς τι είπα συγκεκριμένα για τις κάμερες στα σχολεία, για να συναγάγεις πως θέλω να αδρανήσουμε για τη βελτίωση της πανεπιστημιακής τηλεκπαίδευσης, είναι ξέχωρα ζητήματα και το ξέρεις.


Τα οποία προσωπικά δεδομένα, παρεπιπτόντως, τα θυμήθηκαμε πρόπερσι, που ανανεώθηκε η νομοθεσία GDPR. Μέχρι το 2017 στα τέτοια μας τα προσωπικά δεδομένα....

Μπα, ο gdpr βγήκε ακριβώς λόγω της ανεξέλγκτης δύναμης που σου δίνει το διαδίκτυο για να δημοσιοποιείς και αλλοιώνεις τα πάντα. Πριν μια δεκαετία δεν ήταν κοινή γνώση το screen recorder, το μοντάζ, η διακίνηση βίντεο σε ομαδικές στο μέσσεντζερ, το λούμπεν, το τσίλι καφενείο κλπ κλπ. Ό,τι καταγράφεται σε κάμερα είναι πλέον επικίνδυνο για το κύρος σου, την τιμή σου κλπ.


Προφανώς. Εάν δεν αρχίσουμε, όμως, να λειτουργούμε από τώρα σε συνθήκες κορονοϊού, το χειμώνα θα τρέχουμε.

Σύμφωνοι, να προετοιμαστούμε. Αυτό δεν προϋποθέτει πως πρέπει να δεσμευτούμε από τώρα να γίνουν όλα εξ αποστάσεως. Θέλω να ελπίζω πως υπογείως οι πρυτάνεις θα προετοιμάζονται.

Και να το θέσω διαφορετικά:
Εάν του χρόνου έχουμε ιό και τα σχολεία δεν λειτουργούν και του Υπουργείο θέσει σε διαθεσιμότητα τους καθηγητές, μέχρι να ξεκινήσουν τα μαθήματα, ΜΙΑ ΧΑΡΑ θα βρει τρόπο η ΟΛΜΕ να γίνονται εξ αποστάσεως, με κάμερα και ό,τι άλλες μεθόδους δύναται, τα μαθήματα. Απλά, όλοι ξέρουμε, ότι η δεύτερη παράμετρος είναι αδύνατο να εφαρμοστεί, οπότε έχουμε βρει.

Ναι όποιον κι αν εκβιάσεις ή να κάνει κάτι υποτιμητικό ή να χάσει τη δουλειά του, κατά πάσα πιθανότητα θα επιλέξει το υποτιμητικό, χωρίς αυτή η επιλογή να το νομιμοποιεί :P Είναι αυτό επιχείρημα; You re better than that.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top