Antonisbairac1

Νεοφερμένος

Ο Antonisbairac1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλησπέρα στη κοινότητα!
Είμαι μαθητής της Δευτέρας Λυκείου. Έχω επιλέξει θεωρητική κατεύθυνση, καθώς θεωρώ πως τα μαθήματα αυτού του κλάδου με αντιπροσωπεύουν. Βαθμολογικά βρίσκομαι κατά μέσο όρο στο 15-18 (γραπτά). Προβληματίζομαι για το μάθημα της ιστορίας της Γ' Λυκείου, που απ' όσο ακούω χρειάζεται αποστήθιση κατα λέξη, και θα το εξεταστω πανελλαδικά. Δεν τα πάω καθόλου καλα με την παπαγαλια. Δυσκολεύομαι, ταλαιπωρουμαι, βασανίζουμαι ακομα και όταν προσπαθώ να παπαγαλισω 4 γραμμές μαθήματος. Με δικά μου λόγια μπορώ να μάθω μια σελίδα μεσα σε ένα σαρανταπεντάλεπτο. Οπότε ερωτώ : Θα μου κοπούν πολλές μονάδες, αν στις πανελλαδικες ΔΕΝ γράψω τα γεγονότα κατά λέξη, αλλα συμπεριλάβω όλα όσα χρειάζονται στις απαντήσεις μου? Αν ναι μέχρι πόσες πόσες μονάδες?
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,455 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλώς μας ηρθες μιας και βλέπω μονο τρια μηνύματα.

Ομολογώ δεν έχω ιδέα, γιατι δεν ήμουν παιδί της θεωρητικής.

Απλα θα σου προτείνω να ρωτήσεις καποιον φιλόλογο στο σχολείο, ο οποίος διορθώνει γραπτά πανελλαδικών στο μάθημα της Ιστορίας. Φαντάζομαι αυτός θα ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας εδω μέσα, μιας και παιρνουν "γραμμή" για το πως και τι πρέπει να διορθώσουν.

Παράλληλα θα μπορούσες να ρωτήσεις τον φροντιστή σου, αλλα μαλλον αφου δεν ξέρεις ηδη την απάντηση, φαντάζομαι ότι δεν πας φροντιστήριο.(Σε καμία περίπτωση δεν υπονοω οτι ειναι κακο αν δεν πας φροντιστήριο απλα το αναφέρω)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.