Ισοδυναμία πτυχίων Κολεγίων με των AEI

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Σοβαρά μιλάς, εσύ δηλαδή που πήγαινες φροντιστήριο πέρναγες όπου ήθελες; Δεν είναι πάω φροντιστήριο/κάνω ιδιαίτερα και σίγουρα περνάω κι εκεί που θέλω και το ξέρεις πολύ καλά. Το πρόβλημά μου είναι ότι τα κολέγια αυτό είναι αμφιβόλου ποιότητας, τους κάνουν όλους δεκτούς από τη στιγμή που πληρώνουν και τους δίνουν πτυχία, χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις. Εδώ ένας γνωστός μου που δεν ξέρει καθόλου αγγλικά γράφτηκε στο Μητροπολιτικό που υποτίθεται τα μαθήματα είναι στα αγγλικά. Και μετά ρωτάς που είναι το πρόβλημά μου;


Ωραία και πτυχίο να πάρουν σημαίνει ότι λύθηκε το οικονομικό τους πρόβλημα?Αν ένας είναι τούβλο τι πτυχίο από το Cambridge να έχει τι από το το Παδα τι ίδια τύχη θα έχει.
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Ωραία και πτυχίο να πάρουν σημαίνει ότι λύθηκε το οικονομικό τους πρόβλημα?Αν ένας είναι τούβλο τι πτυχίο από το Cambridge να έχει τι από το το Παδα τι ίδια τύχη θα έχει.


Εντάξει νομίζω ότι δεν έχω να συζητήσω κάτι άλλο μαζί σου, χαμένος χρόνος είναι..
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Εντάξει νομίζω ότι δεν έχω να συζητήσω κάτι άλλο μαζί σου, χαμένος χρόνος είναι..


Ναι όντως εγώ και πολλά αλλά παιδιά χάσαμε τον χρόνο μας.Κατσε και πίστευε ότι με ένα πτυχίο βρίσκεις δουλειά άνετα.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στη φωτογραφία που επισυνάπτω φαίνεται η διεθνής κατάταξη ελληνικών δημόσιων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολεγίων σύμφωνα με τις διεθνείς αξιολογήσεις το 2018. Παρατηρήστε πόσο χαμηλότερα βρίσκονται στην πλειοψηφία τους τα κολέγια αυτά σε σχέση με τα δημόσια Πανεπιστήμια και μην ξεχάσετε να δώσετε τα εύσημα στην καλή μας την κυβέρνηση και την κ. Κεραμέως για την αναγνώριση των κολεγίων αυτών ως ισότιμα με αυτά..


Ξέρεις πώς μπαίνουν εν προκειμένω τα κριτήρια; Πληροφοριακά στις λίστες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων υπολογίζονται ο αριθμός αποφοίτων, το ποσοστό των citations, το ποσοστό χρηματοδότησης ή η ιστορία του ιδρύματος. Τα κολλέγια τη στιγμή που δεν ξέρεις σε τι καθεστώς λειτουργούν με ποιο σκεπτικό κοτσάρεις έναν πίνακα που συγκρίνει δύο ανόμια πράγματα. Ο καλύτερος πίνακας θα ήταν να συγκρίνεις τα πανεπιστήμια που συνεργάζονται τα κολλέγια σε σύγκριση με τα ελληνικά. Αλλά διαβάζοντας διακρίνω και μια θεοποίηση του συστήματος των πανελληνίων και επιβεβαίωνομαι.

Η ισοδυναμία ισχύει γιατί τα κολλέγια έχουν το πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων του εξωτερικού και λειτουργούν ως παραρτήματα αυτών, άλλα έχουν στενότερο άλλα χαλαρότερο δεσμό.

Αν θες να συγκρίνεις ιδιωτικά με δημόσια δες της Κύπρου, που ναι προφανώς τα ιδιωτικά της Κύπρου είναι σε χαμηλότερη θέση, λόγω της μικρής πανεπιστημιακής ζωής του, αλλά τουλάχιστον είναι πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Ξέρεις πώς μπαίνουν εν προκειμένω τα κριτήρια; Πληροφοριακά στις λίστες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων υπολογίζονται ο αριθμός αποφοίτων, το ποσοστό των citations, το ποσοστό χρηματοδότησης ή η ιστορία του ιδρύματος. Τα κολλέγια τη στιγμή που δεν ξέρεις σε τι καθεστώς λειτουργούν με ποιο σκεπτικό κοτσάρεις έναν πίνακα που συγκρίνει δύο ανόμια πράγματα. Ο καλύτερος πίνακας θα ήταν να συγκρίνεις τα πανεπιστήμια που συνεργάζονται τα κολλέγια σε σύγκριση με τα ελληνικά. Αλλά διαβάζοντας διακρίνω και μια θεοποίηση του συστήματος των πανελληνίων και επιβεβαίωνομαι.

Η ισοδυναμία ισχύει γιατί τα κολλέγια έχουν το πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων του εξωτερικού και λειτουργούν ως παραρτήματα αυτών, άλλα έχουν στενότερο άλλα χαλαρότερο δεσμό.

Αν θες να συγκρίνεις ιδιωτικά με δημόσια δες της Κύπρου, που ναι προφανώς τα ιδιωτικά της Κύπρου είναι σε χαμηλότερη θέση, λόγω της μικρής πανεπιστημιακής ζωής του, αλλά τουλάχιστον είναι πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.


Η ισοτιμία εν τέλει ισχύει μόνο για τα Κολέγια τα οποία λειτουργούν ως παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων;
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
https://www.et.gr/idocs-nph/search/p...IuTyxcNC4jyD2IRVAS_921rg8cLdC1b-Y4YhSEi5TPSvm
Άρθρο 168
Τροποποιήσεις του π.δ. 38/2010 (Α΄ 78)
Στο π.δ. 38/2010 επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις:
α) Οι παράγραφοι 3 και 4 του άρθρου 2, οι οποίες καταργήθηκαν με την παράγραφο 2 του άρθρου 98 του
ν. 4610/2019 (Α΄ 70), επαναφέρονται σε ισχύ ως εξής:
«3. Οι διατάξεις περί αναγνώρισης επαγγελματικής
ισοδυναμίας, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του παρόντος διατάγματος, εφαρμόζονται σε
κάθε υπήκοο κράτους - μέλους ή τρίτης χώρας ο οποίος,
έχοντας αποκτήσει τίτλο τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης
άλλου κράτους - μέλους ή τρίτης χώρας, δεν πληροί τις
προϋποθέσεις εφαρμογής της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.
4. Εξαιρούνται της εφαρμογής των διατάξεων περί
αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου τα επαγγέλματα του
Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ για τα οποία, όταν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του Κεφαλαίου ΙΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ
(αναγνώριση βάσει του συντονισμού των ελάχιστων προϋποθέσεων εκπαίδευσης), εφαρμόζονται αποκλειστικά
οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ι του Τίτλου ΙΙΙ περί γενικού
συστήματος αναγνώρισης των τίτλων εκπαίδευσης.».
β) Η παράγραφος 5 του άρθρου 3, όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με την περίπτωση α΄ της
παραγράφου 28 του άρθρου 30 ν. 4111/2013 (Α΄ 18),
αντικαθίσταται ως εξής: «5. Για τους σκοπούς της παραγράφου 3 του άρθρου 2 νοείται ως «τίτλος τυπικής
ανώτατης εκπαίδευσης» ο αναγνωρισμένος τίτλος του-
λάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης,
όταν πρόκειται για πτυχίο πρώτου κύκλου σπουδών,
μικρότερο τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης
όταν πρόκειται για μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης και
τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης
όταν πρόκειται για διδακτορικό κύκλο σπουδών, που
απονέμεται από ίδρυμα τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης,
σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία κράτους - μέλους της
Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτης χώρας.».
γ) Η παράγραφος 3 του άρθρου 4, η οποία καταργήθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 98 του ν. 4610/2019,
επαναφέρεται σε ισχύ ως εξής:
«3. Η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου
τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης κράτους - μέλους της
Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτης χώρας με αυτόν που απονέμεται στο πλαίσιο του ημεδαπού εκπαιδευτικού συστήματος, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 2
του παρόντος, παρέχει στο δικαιούχο τη δυνατότητα
να αποκτήσει στην Ελλάδα πρόσβαση και να ασκήσει
συγκεκριμένη οικονομική δραστηριότητα ως μισθωτός
ή αυτοαπασχολούμενος με τις ίδιες προϋποθέσεις και
όρους με τους κατόχους συγκρίσιμων τίτλων του ημεδαπού εκπαιδευτικού συστήματος, εκτός των περιπτώσεων
που απαιτούνται αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και
ιδίως για θέσεις καθηγητών Α.Ε.Ι., ερευνητών και ειδικού
επιστημονικού προσωπικού.».
δ) Η παράγραφος 1 του άρθρου 14, όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 12 του άρθρου 1 του
π.δ. 51/2017 (Α΄ 82), αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Το άρθρο 13 δεν κωλύει την αρμόδια αρχή του
άρθρου 54, σε περίπτωση αίτησης αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων, να απαιτεί από τον αιτούντα την
πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης προσαρμογής επί
τρία έτη, κατ’ ανώτατο όριο, ή την υποβολή σε δοκιμασία
επάρκειας σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις εάν:
α) η εκπαίδευση που έχει λάβει ο αιτών αφορά τομείς
γνώσεων ουσιωδώς διαφορετικούς από εκείνους που
καλύπτονται από την εκπαίδευση στην Ελλάδα,
β) το νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα στην Ελλάδα περιλαμβάνει μία ή περισσότερες νομοθετικά ρυθμιζόμενες επαγγελματικές δραστηριότητες, οι οποίες
δεν υπάρχουν στο αντίστοιχο επάγγελμα στο κράτος
μέλος καταγωγής του αιτούντος, και η εκπαίδευση που
απαιτείται στην Ελλάδα αφορά τομείς γνώσεων ουσιωδώς διαφορετικούς από εκείνους που καλύπτονται από
τη βεβαίωση επάρκειας ή τον τίτλο εκπαίδευσης που
διαθέτει ο αιτών.».
ε) Η παράγραφος 6 του άρθρου 14, όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 4 του
άρθρου 98 του ν. 4610/2019, αντικαθίσταται ως εξής:
«6. Η δοκιμασία επάρκειας ή η πρακτική άσκηση προσαρμογής για την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων, διενεργείται από την οικεία επαγγελματική οργάνωση, εφόσον αυτή είναι οργανωμένη ως νομικό πρόσωπο
δημοσίου δικαίου. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας
και Θρησκευμάτων μπορεί να καθορίζονται οι λεπτομέρειες της διαδικασίας πρακτικής άσκησης ή της δοκιμασίας.».
στ) Η παράγραφος 1 του άρθρου 54, όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 5 του
άρθρου 98 του ν. 4610/2019, αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Αρμόδια αρχή για να δέχεται τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων και να εκδίδει τις αποφάσεις αναγνώρισης
επαγγελματικών προσόντων και αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων σπουδών των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών είναι το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας
(Α.Τ.Ε.Ε.Ν.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων συνοδεύονται από παράβολο υπέρ του Δημοσίου ποσού εκατό (100) ευρώ.».
ζ) Η παράγραφος 5 του άρθρου 54, όπως η παράγραφος αυτή προστέθηκε με την παράγραφο 5 του άρθρου
98 του ν. 4610/2019, αντικαθίσταται ως εξής:
«5. Αρμόδιες αρχές για την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων είτε επί τη βάσει του γενικού συστήματος αναγνώρισης των τίτλων εκπαίδευσης, σύμφωνα
με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ι του Τίτλου Ι, είτε επί
τη βάσει της αναγνώρισης της επαγγελματικής πείρας,
σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου ΙΙ του Τίτλου ΙΙΙ
είναι οι οικείες επαγγελματικές οργανώσεις, εφόσον είναι
οργανωμένες ως νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.».
η) Ύστερα από την παράγραφο 5 του άρθρου 54, όπως
η παράγραφος αυτή προστέθηκε με την παράγραφο
5 του άρθρου 98 του ν. 4610/2019 (Α΄ 70) και αντικαθίσταται με την περίπτωση ζ΄ του παρόντος άρθρου,
προστίθεται παράγραφο 6 ως εξής:
«6. Εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις, η
απόφαση αναγνώρισης της αρμόδιας, σύμφωνα με τις
παραγράφους 1 και 5, αρχής εκδίδεται εντός προθεσμίας
τεσσάρων (4) μηνών από την υποβολή ή την περιέλευση
της αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών. Εφόσον
απαιτείται πρακτική άσκηση ή δοκιμασία, εκδίδεται
εντός της ίδιας προθεσμίας απόφαση της αρμόδιας αρχής που ορίζει τα σχετικά με την πρακτική άσκηση ή τη
δοκιμασία. Μετά την ολοκλήρωση της δοκιμασίας ή της
πρακτικής άσκησης, η απόφαση αναγνώρισης εκδίδεται
από την αρμόδια αρχή εντός αποκλειστικής προθεσμίας
τριάντα (30) ημερών από την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων της δοκιμασίας ή της πρακτικής άσκησης
σε αυτή.».
θ) Η παράγραφος 8 του άρθρου 57, η οποία καταργήθηκε με την παράγραφο 9 του άρθρου 98 του ν. 4610/
2019, επαναφέρεται σε ισχύ ως εξής:
«8. Ο ενδιαφερόμενος δύναται να ασκήσει άπαξ ενδικοφανή διοικητική προσφυγή ενώπιον του Α.Τ.Ε.Ε.Ν. και
να ζητήσει την ακύρωση ή την τροποποίηση της απόφασης της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου εντός
αποκλειστικής προθεσμίας εξήντα (60) ημερών από την
κοινοποίησή της. Η προσφυγή συνοδεύεται από παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους πενήντα (50) ευρώ. Το
Α.Τ.Ε.Ε.Ν. γνωστοποιεί στον προσφεύγοντα την απόφαση
του το αργότερο μέσα σε τρεις (3) μήνες.».
ι) Το άρθρο 57Α, το οποίο καταργήθηκε με την παράγραφο 10 του άρθρου 98 του ν. 4610/2019, επαναφέρεται σε ισχύ ως εξής:
«Άρθρο 57 Α
Γραπτή δοκιμασία επαγγελματικής ισοδυναμίας
1. Ο προϊστάμενος του Α.Τ.Ε.Ε.Ν. κατόπιν εξέτασης
του φακέλου και της αίτησης, μπορεί να εκδώσει απόφαση για πρακτική άσκηση προσαρμογής ή δοκιμασία
επάρκειας, στη περίπτωση αιτήσεων αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο
άρθρο 14. Στην περίπτωση αιτήσεων αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας, ο προϊστάμενος του Α.Τ.Ε.Ε.Ν.,
κατόπιν εξέτασης της αίτησης και του φακέλου μπορεί
να εκδώσει απόφαση για γραπτή δοκιμασία επαγγελματικής ισοδυναμίας, εφόσον από την εξέταση της αίτησης
και του φακέλου προκύπτουν ουσιώδεις διαφορές μεταξύ του προγράμματος σπουδών που παρακολούθησε
ο αιτών και του προγράμματος σπουδών συγκρίσιμου
τίτλου σπουδών Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος
(Α.Ε.Ι.) της ημεδαπής.
2. Η γραπτή δοκιμασία επαγγελματικής ισοδυναμίας
σε επιστημονικά αντικείμενα - μαθήματα του Α.Τ.Ε.Ε.Ν.
λαμβάνει χώρα σε κάθε εξεταστική περίοδο που ορίζεται
για το συγκεκριμένο μάθημα - επιστημονικό αντικείμενο
σε Τμήμα Α.Ε.Ι. της ημεδαπής. Ο ενδιαφερόμενος έχει
δικαίωμα να επιλέξει το Τμήμα Α.Ε.Ι. της ημεδαπής όπου
επιθυμεί να εξεταστεί στο συγκεκριμένο μάθημα - επιστημονικό αντικείμενο και υποβάλει σχετική αίτηση στη
Γραμματεία του Tμήματος. Η αίτηση συνοδεύεται από
την απόφαση του Α.Τ.Ε.Ε.Ν. για την επιβολή αντισταθμιστικών μέτρων. Ο Πρόεδρος του Τμήματος εκδίδει
ειδική άδεια συμμετοχής στις εξετάσεις, οι οποίες μπορεί να είναι γραπτές ή/και προφορικές, ανάλογα με το
πρόγραμμα σπουδών του τμήματος ή της σχολής των
συγκεκριμένων αντικειμένων. Μετά την εξέταση, η Γραμματεία του Τμήματος εκδίδει βεβαίωση αποτελέσματος,
με ένδειξη «επιτυχώς» ή μη και χωρίς βαθμολόγηση, την
οποία ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει στο Α.Τ.Ε.Ε.Ν. προκειμένου να διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι όροι για την
αναγνώριση που αποφασίστηκαν με την προηγούμενη
απόφαση του Α.Τ.Ε.Ε.Ν..».
Άρθρο 169
Μεταβατικές διατάξεις
1. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος, παύει η λειτουργία του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.), το οποίο καταργήθηκε με το
άρθρο 98 του ν. 4610/2019 και το οποίο διατηρήθηκε
μεταβατικά σε λειτουργία, δυνάμει της παραγράφου 1
του άρθρου 99 του ίδιου νόμου.
2. Αιτήσεις αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων
και αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων
σπουδών των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ή τρίτων χωρών που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν υποβληθεί για εξέταση από το Σ.Α.Ε.Π., καθώς
και ενδικοφανείς προσφυγές κατά των αποφάσεων του
Σ.Α.Ε.Π. που έχουν ασκηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του
παρόντος, εξετάζονται από το Α.Τ.Ε.Ε.Ν. του Υπουργείου
Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις
του π.δ. 38/2010 (Α΄ 78), όπως τροποποιείται με τον παρόντα νόμο.
3. Οι αιτήσεις και τα υποβληθέντα δικαιολογητικά για
την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων που έχουν
υποβληθεί στο Σ.Α.Ε.Π. μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος επιστρέφονται από το Α.Τ.Ε.Ε.Ν. στους αιτούντες
και υποβάλλονται με μέριμνα των αιτούντων στις οικείες
επαγγελματικές οργανώσεις. Το Α.Τ.Ε.Ε.Ν. ενημερώνει,
με κάθε πρόσφορο μέσο, τους αιτούντες για την ως άνω
μεταβολή της αρμοδιότητας εξέτασης, εντός τριάντα
(30) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.
4. Στην περίπτωση που με απόφαση του Σ.Α.Ε.Π.
έχουν έως την έναρξη ισχύος του παρόντος επιβληθεί
αντισταθμιστικά μέτρα για την αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων σπουδών ή επαγγελματικών προσόντων, η βεβαίωση για την ολοκλήρωση των
αντισταθμιστικών μέτρων υποβάλλεται στο Α.Τ.Ε.Ε.Ν. ή
στην αρμόδια επαγγελματική οργάνωση, η οποία είναι
οργανωμένη ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου,
και η σχετική διαδικασία ολοκληρώνεται με την έκδοση
της απόφασης αναγνώρισης από την κατά περίπτωση
Αρμόδια Αρχή.
5. Οι διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 57Α του
π.δ. 38/2010 εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση που έχει οριστεί γραπτή δοκιμασία επαγγελματικής
ισοδυναμίας σε επιστημονικά αντικείμενα - μαθήματα
με απόφαση του Σ.Α.Ε.Π.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ουσιαστικά το μόνο που άλλαξε είναι η επαναφορά της αναγνώρισης πτυχίων από πανεπιστήμια εκτός ΕΕ μέσω κολεγίων, που είχε ψηφίσει η ΝΔ και είχε καταργήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Πράγμα ανήθικο λέω, παρανομία ας πάει κανείς στο ΣτΕ να μάθουμε, εκ μέρους της ΝΔ, καθώς το πδ αφορά ευρωπαϊκή οδηγία που αναφέρεται στα κράτη μέλη της ΕΕ.

Όλα τα υπόλοιπα ισχύουν όπως και πριν. Με τον 4610/19 ο Γαβρογλου είχε ήδη "φτιάξει" το ΑΤΕΕΝ.

Τέλος, δεν υπάρχει ισοτιμία. Ισοτιμία δίνει ο δοαταπ όταν σπουδάζει κάποιος εξολοκλήρου στο εξωτερικό. Ισοδυναμία είναι το θέμα με τα παραρτηματα ξένων πανεπιστημίων.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Κρίσιμο ερώτημα.Εκανε ο ΣΥΡΙΖΑ έστω και ένα πράγμα για την βελτίωση των είδη υπαρχόντων πανεπιστημίων.Γιατι να κράζεις μια κυβέρνηση σημαίνει ότι το κόμμα σου βελτίωσε την κατάσταση πράγμα που δεν έγινε .


Που κολλάει ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτό ;;; Ναι την βελτίωσε την κατάσταση και η νδουλα σου τα ισοπεδώνει.
Που είδατε ιδιωτικά να πληρώνουν φόρους ;; Που είδατε αξιόπιστα ιδιωτικά ιδρύματα εκτός Αγγλίας και Αμερικής ;
Ή μήπως μιλάμε για ιδιωτικά που θα δέχονται χρηματοδοτήσεις από το κράτος ;;;


Γιατί δεν στηρίζονται τα τωρινά ιδρύματα ; Γιατί αγοράζουμε φρεγάτες ;



Ιδιωτικό πανεπιστήμιο έχει η Ελλα΄δα το ανοιχτό

Ξέρεις πώς μπαίνουν εν προκειμένω τα κριτήρια; Πληροφοριακά στις λίστες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων υπολογίζονται ο αριθμός αποφοίτων, το ποσοστό των citations, το ποσοστό χρηματοδότησης ή η ιστορία του ιδρύματος. Τα κολλέγια τη στιγμή που δεν ξέρεις σε τι καθεστώς λειτουργούν με ποιο σκεπτικό κοτσάρεις έναν πίνακα που συγκρίνει δύο ανόμια πράγματα. Ο καλύτερος πίνακας θα ήταν να συγκρίνεις τα πανεπιστήμια που συνεργάζονται τα κολλέγια σε σύγκριση με τα ελληνικά. Αλλά διαβάζοντας διακρίνω και μια θεοποίηση του συστήματος των πανελληνίων και επιβεβαίωνομαι.

Η ισοδυναμία ισχύει γιατί τα κολλέγια έχουν το πρόγραμμα σπουδών των πανεπιστημίων του εξωτερικού και λειτουργούν ως παραρτήματα αυτών, άλλα έχουν στενότερο άλλα χαλαρότερο δεσμό.

Αν θες να συγκρίνεις ιδιωτικά με δημόσια δες της Κύπρου, που ναι προφανώς τα ιδιωτικά της Κύπρου είναι σε χαμηλότερη θέση, λόγω της μικρής πανεπιστημιακής ζωής του, αλλά τουλάχιστον είναι πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα.


Περιμένω με αγωνία 10 κολέγια της Ευρώπης ( εκτός ξανά Αγγλίας) που είναι καλύτερα από δημόσια.

Η ιστορία του ιδρύματος ;;; Τώρα σοβαρά ;
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Που κολλάει ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτό ;;; Ναι την βελτίωσε την κατάσταση και η νδουλα σου τα ισοπεδώνει.
Που είδατε ιδιωτικά να πληρώνουν φόρους ;; Που είδατε αξιόπιστα ιδιωτικά ιδρύματα εκτός Αγγλίας και Αμερικής ;
Ή μήπως μιλάμε για ιδιωτικά που θα δέχονται χρηματοδοτήσεις από το κράτος ;;;


Γιατί δεν στηρίζονται τα τωρινά ιδρύματα ; Γιατί αγοράζουμε φρεγάτες ;



Ιδιωτικό πανεπιστήμιο έχει η Ελλα΄δα το ανοιχτό




Περιμένω με αγωνία 10 κολέγια της Ευρώπης ( εκτός ξανά Αγγλίας) που είναι καλύτερα από δημόσια.

Η ιστορία του ιδρύματος ;;; Τώρα σοβαρά ;
Όταν τα κολλέγια λειτουργούν με συνεργασία πανεπιστημίου της αλλοδαπής λειτουργούν ως παραρτήματα. Παύουν να είναι μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γιατί δεν παίρνεις πτυχίο από κολλέγιο, αλλά από πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Θες λοιπόν να σου πω τι ακριβώς όταν δεν μιλάμε για πραγματικά ξεχωριστά ιδρύματα, αλλά για συνέχεια των πανεπιστημίων του εξωτερικού;

Ναι η ιστορία του ιδρύματος. Σοβαρά.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Όταν τα κολλέγια λειτουργούν με συνεργασία πανεπιστημίου της αλλοδαπής λειτουργούν ως παραρτήματα. Παύουν να είναι μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γιατί δεν παίρνεις πτυχίο από κολλέγιο, αλλά από πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Θες λοιπόν να σου πω τι ακριβώς όταν δεν μιλάμε για πραγματικά ξεχωριστά ιδρύματα, αλλά για συνέχεια των πανεπιστημίων του εξωτερικού;

Ναι η ιστορία του ιδρύματος. Σοβαρά.


Όταν τα κολέγια στις περισσότερες των περιπτώσεων λειτουργούν με αμφιβόλου ποιότητας αγγλικά πανεπιστήμια δεν υπάρχει σύγκριση. Η αποτυχία των κολεγίων συναντάται στην Ευρώπη που δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν. Στην Ελλάδα δεν έχω καταλάβει γιατί έχει θεοποιηθεί το κολέγιο, δεν έχω καταλάβει καθόλου γιατί γίνεται η περίφημη συζήτηση ότι φεύγουν τα παιδιά μας και σπουδάζουν στις Βουλγαρίες αντί να έχουμε ιδιωτικά εδώ, δεν έχω καταλάβει γιατί δεν στηρίζει τα δημόσια με περισσότερη χρηματοδότηση. Πιστεύω ότι ο μέσος πολίτης έχει καταλάβει ότι τμήματα δημοσίων πανεπιστημίων θα είναι επί πληρωμή .


Για την ιστορία των πανεπιστημίων , διαψεύδεται από πανεπιστήμια της Σιγκαπούρης και της Κορέας , της Ασίας γενικότερα
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τι σημασία έχει πόσο καλό είναι ένα τμήμα ώστε να δέχεται την αντίστοιχη ισοτιμία;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Τι σημασία έχει πόσο καλό είναι ένα τμήμα ώστε να δέχεται την αντίστοιχη ισοτιμία;

Άρα δεν έχει σημασία ....

Μάλλον χαζοί ήταν οι Άγγλοι που στην αρχή τους 2000 έδιναν εκατομμύρια στα πανεπιστήμια για να αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών τους, τους καθηγητές και τος εγκαταστάσεις τους , κάποια το έκαναν και κάποια άλλα όχι . Για αυτό το λόγο στην Αγγλία έχουμε πανεπιστήμια δύο άκρων .

Αλλά στον μέσο Έλληνα δεξιό αυτό δεν είναι γνωστό ....που να ήταν κιόλας όταν η ενημέρωση του είναι πρώτο θέμα και Σκάι .
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Άσχετο τελείως αυτό που λες τώρα.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Άσχετο τελείως αυτό που λες τώρα.


Καθόλου άσχετο .

Το DEI College έχει από πίσω το Πανεπιστήμιο του Νόρθαμπτον. Οφείλουμε να ανατρέξουμε πίσω για να δούμε τι συμβαίνει με αυτό το πανεπιστήμιο.

Πάλι καλά που δεν συμβαίνουν αυτά στο καλό-αγνό δημόσιο!!! :rofl:

https://amp.cnn.gr/news/ellada/story/153112/tei-serron-akyrothikan-ta-apotelesmata-ton-exetaseon-toy-kathigiti-me-ta-fakelakia


Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχουν Ιδιωτικά πανεπιστήμια μόνο στην Ελλάδα τα βλέπετε μερικοί σαν τους δαίμονες.


Περιμένω να μου γράψει σε ποιες χώρες και ποια .

Περιμένω επίσης να μου γράψεις αν στην Ελλάδα έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια

Πραγματικά αρνούμαι να πιστέψω ότι αυτά τα γράφει μια μορφωμένη κοπέλα 38 χρόνων.Himela μην φοβάσαι κανείς δεν είπε ότι με την δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων θα σταματήσουν να υπάρχουν τα δημόσια η ότι θα υποβιβαστούν ακόμα περισσότερο.Επισης κανείς δεν απαξιώνει τα δημόσια πανεπιστήμια απλά λέμε την αλήθεια όσο αυτή και αν πονάει μερικούς.Ειναι τραγικό εν έτη 2019 να υπάρχουν φοιτητικές παρατάξεις,καταλήψεις,έλλειψης εξοπλισμών κτλ.Οσο για την δημιουργία ιδιωτικών αν κάποιος έχει έστω και βασικές γνώσεις οικονομικών θα δει ότι μόνο θετικά θα έχει.Χιλιαδες φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια φεύγουν στο εξωτερικό,γιατί να μην σπουδάσουν εδώ σε ιδιωτικά και έτσι να έχει έσοδα το Ελληνικό κράτος;Ξέρω ότι το ΣΥΡΙΖΑ αντιπαθεί το ιδιωτικό τομέα όμως καθίστε να δείτε τα θετικά που θα έχει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο και μην κράζετε συνέχεια.


Πληρώνουν φόρους τα πανεπιστήμια ; (ρητορική ερώτηση)
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν τα κολέγια στις περισσότερες των περιπτώσεων λειτουργούν με αμφιβόλου ποιότητας αγγλικά πανεπιστήμια δεν υπάρχει σύγκριση. Η αποτυχία των κολεγίων συναντάται στην Ευρώπη που δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν. Στην Ελλάδα δεν έχω καταλάβει γιατί έχει θεοποιηθεί το κολέγιο, δεν έχω καταλάβει καθόλου γιατί γίνεται η περίφημη συζήτηση ότι φεύγουν τα παιδιά μας και σπουδάζουν στις Βουλγαρίες αντί να έχουμε ιδιωτικά εδώ, δεν έχω καταλάβει γιατί δεν στηρίζει τα δημόσια με περισσότερη χρηματοδότηση. Πιστεύω ότι ο μέσος πολίτης έχει καταλάβει ότι τμήματα δημοσίων πανεπιστημίων θα είναι επί πληρωμή .


Για την ιστορία των πανεπιστημίων , διαψεύδεται από πανεπιστήμια της Σιγκαπούρης και της Κορέας , της Ασίας γενικότερα

Κατ' αρχάς, μιλάς με γενικολογίες. Δεύτερον, το πιο πιθανό αυτά τα αμφιβόλου ποιότητας πανεπιστήμια που αναφέρεις τα αναγνωρίζει ο ΔΟΑΤΑΠ κανονικά, δηλαδή αν πλήρωνε εισιτήρια για να πάει εκεί, να νοίκιαζε σπίτι, να ενίσχυε την τοπική αγορά για να σπουδάσει ο φοιτητής ο ΔΟΑΤΑΠ θα του αναγνώριζε το πτυχίο ως ισότιμο. Στην Ελλαδάρα μας, μας πειράζει η γεωγραφία, αλλά όταν σπουδάζουν στο ΕΑΠ ή στο ΑΠΚΥ εξ' αποστάσεως και δεν βρίσκονται στον χώρο του πανεπιστημίου είναι όλα μέλι.

Κατ' αρχάς στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο υπάρχει το σύστημα της συνεργασίας. Υπάρχουν πανεπιστήμια όπως το Assas ή το P13 που έχουν παραρτήματα στο εξωτερικό. Αλλά προφανώς αυτό γίνεται όχι γιατί υπάρχει ανάγκη όπως εδώ που δεν επιτρέπεται να υπάρχουν αυτόνομα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Οπότε γιατί να αναζητήσουμε την επιτυχία ενός θεσμού που δεν είναι αναγκαίος στο εξωτερικό; Αν εννοείς επιτυχημένα ιδιωτικά πανεπιστήμια έχω απαντήσει παραπάνω για αυτό...

Δεν έχεις καταλάβει γιατί φεύγουν τα παιδιά και πάνε στην Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων; Χμμμ κάτσε λίγο γιατί φεύγουν κατά χιλιάδες;

Τα κολλέγια δεν έχουν θεοποιηθεί... Είναι η μόνη επιλογή της μεσοαστικής τάξης που δεν έχει τα λεφτά να στείλει τα παιδιά της στην Αγγλία ή στην Κύπρο ή σε κάποια άλλη χώρα, γιατί δεν πέτυχαν στις πανελλήνιες ή γιατί το να σπουδάσει το ίδιο πράγμα 4 χρόνια σε μία άλλη πόλη της Ελλα΄δας προτιμάει να τα κρατήσει στο σπίτι της (Συνήθως Αθήνα) και να μην πληρώνει τα έξοδα της άλλης πόλης.

Το 5% παιδεία το λένε από τον Παπανδρέου το 80 δεν λες κάτι καινούριο δεν λένε κάτι καινούριο οι νεάτερνταλ στις καταλήψεις.

Κάτσε μείνε στη σπηλιά σου, που δεν θες αγγλόφωνα προπτυχιακά. Γιατί μεταπτυχιακά υπάρχουν ήδη μια δεκαετία. Και αυτό που βγάζουν τώρα στην φιλοσοφική είναι αστείο, όταν δεν επιτρέπεις πολίτες της ΕΕ να εγγραφούν. Στο εξωτερικό δεν κάνουν τέτοιο διαχωρισμό. Πάλι για κλάματα είμαστε...

Γαλλία, Σουηδία, Σκωτία και Ελλάδα... Έτσι θες να το πάμε για να στηρίξεις ένα ανεδαφικό επιχείρημα περί ιστορικότητας; Το ότι σε δείκτες αξιολόγησης προσμετράται η ιστορικότητα των πανεπιστήμιων δεν το κατέβασα από το μυαλό μου. Και λογικά (αν μπορείς) να το σκεφτείς αν ένα πανεπιστήμιο λειτουργεί περισσότερα χρόνια, δεν έχει μεγαλύτερο χρόνο επέκτασης, αναδιαμόρφωσης και απόκτησης κύρους;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,549 μηνύματα.
Κατ' αρχάς, μιλάς με γενικολογίες. Δεύτερον, το πιο πιθανό αυτά τα αμφιβόλου ποιότητας πανεπιστήμια που αναφέρεις τα αναγνωρίζει ο ΔΟΑΤΑΠ κανονικά, δηλαδή αν πλήρωνε εισιτήρια για να πάει εκεί, να νοίκιαζε σπίτι, να ενίσχυε την τοπική αγορά για να σπουδάσει ο φοιτητής ο ΔΟΑΤΑΠ θα του αναγνώριζε το πτυχίο ως ισότιμο. Στην Ελλαδάρα μας, μας πειράζει η γεωγραφία, αλλά όταν σπουδάζουν στο ΕΑΠ ή στο ΑΠΚΥ εξ' αποστάσεως και δεν βρίσκονται στον χώρο του πανεπιστημίου είναι όλα μέλι.

Κατ' αρχάς στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο υπάρχει το σύστημα της συνεργασίας. Υπάρχουν πανεπιστήμια όπως το Assas ή το P13 που έχουν παραρτήματα στο εξωτερικό. Αλλά προφανώς αυτό γίνεται όχι γιατί υπάρχει ανάγκη όπως εδώ που δεν επιτρέπεται να υπάρχουν αυτόνομα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Οπότε γιατί να αναζητήσουμε την επιτυχία ενός θεσμού που δεν είναι αναγκαίος στο εξωτερικό; Αν εννοείς επιτυχημένα ιδιωτικά πανεπιστήμια έχω απαντήσει παραπάνω για αυτό...

Δεν έχεις καταλάβει γιατί φεύγουν τα παιδιά και πάνε στην Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων; Χμμμ κάτσε λίγο γιατί φεύγουν κατά χιλιάδες;

Τα κολλέγια δεν έχουν θεοποιηθεί... Είναι η μόνη επιλογή της μεσοαστικής τάξης που δεν έχει τα λεφτά να στείλει τα παιδιά της στην Αγγλία ή στην Κύπρο ή σε κάποια άλλη χώρα, γιατί δεν πέτυχαν στις πανελλήνιες ή γιατί το να σπουδάσει το ίδιο πράγμα 4 χρόνια σε μία άλλη πόλη της Ελλα΄δας προτιμάει να τα κρατήσει στο σπίτι της (Συνήθως Αθήνα) και να μην πληρώνει τα έξοδα της άλλης πόλης.

Το 5% παιδεία το λένε από τον Παπανδρέου το 80 δεν λες κάτι καινούριο δεν λένε κάτι καινούριο οι νεάτερνταλ στις καταλήψεις.

Κάτσε μείνε στη σπηλιά σου, που δεν θες αγγλόφωνα προπτυχιακά. Γιατί μεταπτυχιακά υπάρχουν ήδη μια δεκαετία. Και αυτό που βγάζουν τώρα στην φιλοσοφική είναι αστείο, όταν δεν επιτρέπεις πολίτες της ΕΕ να εγγραφούν. Στο εξωτερικό δεν κάνουν τέτοιο διαχωρισμό. Πάλι για κλάματα είμαστε...

Γαλλία, Σουηδία, Σκωτία και Ελλάδα... Έτσι θες να το πάμε για να στηρίξεις ένα ανεδαφικό επιχείρημα περί ιστορικότητας; Το ότι σε δείκτες αξιολόγησης προσμετράται η ιστορικότητα των πανεπιστήμιων δεν το κατέβασα από το μυαλό μου. Και λογικά (αν μπορείς) να το σκεφτείς αν ένα πανεπιστήμιο λειτουργεί περισσότερα χρόνια, δεν έχει μεγαλύτερο χρόνο επέκτασης, αναδιαμόρφωσης και απόκτησης κύρους;


Το επιχείρημα περί ιστορικότητας καταρρίπτεται από σχεδόν όλα τα ασιατικά πανεπιστήμια, πχ. KAIST.

Ο ΔΟΑΤΑΠ δεν αναγνωρίζει όλα τα πανεπιστήμια της Αγγλίας και ειδικότερα για πολυτεχνεία τέτοιου είδους.
Το ΕΑΠ είναι ιδιωτικό πανεπιστήμιο ή δημόσιο ; Λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση ; Επίσης τα ιδιωτικά πανεπιστήμια σε Αγγλία και Αμερική λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση ;

Επιτυχημένα ιδιωτικά δεν υπάρχουν . Υπάρχουν δημόσια πανεπιστήμια με δίδακτρα επιτυχημένα. Ο θεσμός των διδάκτρων έχει καρποφορήσει μόνο στην Αγγλία που η εκπαίδευση είναι μπίζνα. Στις υπόλοιπες χώρες στηρίχθηκαν μέχρι τέλους τα δημόσια, βλέπε Γερμανία , όπου τα ιδιωτικά έχουν εξαφανιστεί.

Ας πάνε να τονώσουν την οικονομία της Βουλγαρίας...αλλά ξέχασα ότι τα πανεπιστήμια δεν πληρώνουν φόρους.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το επιχείρημα περί ιστορικότητας καταρρίπτεται από σχεδόν όλα τα ασιατικά πανεπιστήμια, πχ. KAIST.

Ο ΔΟΑΤΑΠ δεν αναγνωρίζει όλα τα πανεπιστήμια της Αγγλίας και ειδικότερα για πολυτεχνεία τέτοιου είδους.
Το ΕΑΠ είναι ιδιωτικό πανεπιστήμιο ή δημόσιο ; Λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση ; Επίσης τα ιδιωτικά πανεπιστήμια σε Αγγλία και Αμερική λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση ;

Επιτυχημένα ιδιωτικά δεν υπάρχουν . Υπάρχουν δημόσια πανεπιστήμια με δίδακτρα επιτυχημένα. Ο θεσμός των διδάκτρων έχει καρποφορήσει μόνο στην Αγγλία που η εκπαίδευση είναι μπίζνα. Στις υπόλοιπες χώρες στηρίχθηκαν μέχρι τέλους τα δημόσια, βλέπε Γερμανία , όπου τα ιδιωτικά έχουν εξαφανιστεί.

Ας πάνε να τονώσουν την οικονομία της Βουλγαρίας...αλλά ξέχασα ότι τα πανεπιστήμια δεν πληρώνουν φόρους.


Αλλά σου λέω εγώ αλλά μου λες εσύ.

Πήγαινε να το πεις στους οργανισμούς αξιολόγησης τότε...

Όπως μιλούσες γενικά έτσι μιλάω και εγώ γενικά. Την πλειοψηφία αν όχι όλα των πανεπιστημίων που συνεργάζονται τα κολέγια είναι αναγνωρισμενα από δοαταπ.

Το ΕΑΠ το ανέφερα γιατί είναι αστείο ενώ τα κολέγια λειτουργούν ως παραρτήματα το ΕΑΠ ενώ δεν σπουδάζεις με φυσική παρουσία στον χώρο του πανεπιστημίου θεωρείται ισότιμο.

Προφανώς όταν έχεις δείκτες όπως αριθμό φοιτητών τα ιδιωτικά μειονεκτουν. Το θέμα δεν είναι καλύτερα το θέμα είναι γιατί να μην υπάρχουν;

Στην Γερμανία και στις άλλες χώρες που αναφέρεσαι υπάρχει και σύστημα μεταπηδησης από μια σχολή στην άλλη. Γιατί να πάει κάποιος σε κάποιο οποιοδήποτε ιδιωτικό ενώ του προσφέρεται η ίδια εκπαίδευση σε ένα δημόσιο στη σχολή που θέλει;

Στις βαλκανικές χώρες είναι αγγλόφωνα τα προγράμματα που πάνε. Οπότε πληρώνουν. Στην Κύπρο είναι ιδιωτικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top