Ιδιωτικά με Οικοτροφείο

anastasis06

Νεοφερμένος

Ο anastasis06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Είμαι μαθητής Γ' Γυμνασίου σε γυμνάσιο της επαρχίας, και θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρίες από σχολεία της Ελλάδος με οικοτροφείο (καθαρά λόγω τοποθεσίας) και ίσως να μου προτείνει κάποια. Επίσης θα το εκτιμούσα αν κάποιος έχει και γνώμη ως απόφοιτος από αυτά τα σχολεία και γενικά αν αξίζουν υπέρ των δημοσίων (δηλαδή αξίζει το να πληρώνεις δίδακτρα). Εγώ βρήκα πληροφορίες για το Κολλέγιο Ανατόλια που δίνει υποτροφίες και γενικά διάβασα ότι είναι καλό. Γενικά ενδιαφέρομαι κυρίως για σπουδές στο εξωτερικό και όχι τόσο για Πανελλήνιες, οπότε και ένα πρόγραμμα τύπου Μπακαλορεά θα ήταν καλό (αν και απ' ότι ξέρω είναι για τις αντίστοιχες Β'-Γ' λυκείου του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος)

Ευχαριστώ!
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γιατί να θέλει κάποιος να περάσει τα πιο ωραία του χρόνια εσώκλειστος σε οικοτροφείο; Ίσως γιατί δεν ξέρει ότι τα οικοτροφεία έχουν πολύ αυστηρούς κανονισμούς. Μοιάζουν πολύ με στρατόπεδα ή και φυλακές. Οι τρόφιμοι των οικοτροφείων βρίσκονται υπό συνεχή επιτήρηση με διαρκή καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους. Προσωπικά δεν θα άντεχα ούτε μια μέρα εκεί.

museum.jpg
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Γιατί να θέλει κάποιος να περάσει τα πιο ωραία του χρόνια εσώκλειστος σε οικοτροφείο; Ίσως γιατί δεν ξέρει ότι τα οικοτροφεία έχουν πολύ αυστηρούς κανονισμούς. Μοιάζουν πολύ με στρατόπεδα ή και φυλακές. Οι τρόφιμοι των οικοτροφείων βρίσκονται υπό συνεχή επιτήρηση με διαρκή καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους. Προσωπικά δεν θα άντεχα ούτε μια μέρα εκεί.