Ιδιαίτερα ή φροντιστήριο πάνω στις ξένες γλώσσες;

dIm@kIs14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΔΗΜΟς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Γεια σε ολους. πιστευω οτι αυτο τ θεμα ενδιαφερει πολλους.Ας ακουσουμε τις γνωμες σας περι αυτου. πιστευετε οτι λιγες ωρες κ καλες μ ενα καθηγητη κ ενα μονο μαθητη (η εστω μικρο τμημα) η φροντηστηριο ξενων γλωσσων μ οτι συνεπαγεται?? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BritGreek

Νεοφερμένος

Ο BritGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Αν θέλεις τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό απ' όλα είναι να επιλέξεις το κατάλληλο άτομο για να σε διδάξει, καθώς έχεις πολλές εναλλακτικές λύσεις. Το ιδιαίτερο στο σπίτι έχει μερικές φορές και ένα βαθμό επικινδυνότητας, καθώς ο καθηγητής δεν μπορεί να ελεγθεί εύκολα. Τι εννόω; Είναι απλό. Δεν αναφέρεται σε διευθυντές σπουδών, δεν ελέγχεται η ύλη που διδάσκει και στην ουσία μπαίνει στο σπίτι σου, στον προσωπικό σου χώρο.

Από την άλλη, πηγαίνοντας σε ένα φροντιστήριο είναι πολλά αυτά που πρέπει να ρωτήσεις πριν αποφασίσεις να γραφτείς. Δεν αρκεί να πηγαίνουμε σε ένα φροντιστήριο, επειδή εκεί πηγαίνουν οι κολλητοί μας.

Μπαίνοντας στην τάξη για να σας κάνουμε μάθημα, είναι πολλά αυτά που εσείς "δεν βλέπετε", γιατί δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε. Εκτός από τις γνώσεις που απαιτούνται για να διδάξουμε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο σπουδών, είναι απόλυτα αναγκαίο να γνωρίζουμε μεθοδολογία, ψυχολογία (η απόδοσή σας είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και αλλάζει αρκετές φορές), διδακτική και πολλά άλλα πράγματα.

Φαντάσου τον εαυτό σου με proficiency. Την άλλη μερα θεωρητικά μπορείς να βρεις δουλειά σε κάποιο φροντιστήριο, και μάλιστα νόμιμα (έχοντας πάρει επάρκεια, και άδεια διδασκαλίας). Εσύ, πιστεύεις ότι θα είσαι έτοιμος να δώσεις στους μαθητές σου να καταλάβουν αυτά που θα τους διδάσκεις, χωρίς τίποτα άλλο; Πίστεψέ με, δεν θα είσαι.

Στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλοί που κάνουν μάθημα έχοντας μόνο proficiency. Ε λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι - με τους οποίους δεν έχω απολύτως τίποτα να χωρίσω - δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να είναι ίδιοι σε απόδοση με κάποιον που έχει αφιερώσει 4 χρόνια στο Πανεπιστήμιο και έχουν κάνει και μεταπτυχιακές σπουδές στη διδασκαλία της γλώσσας.

Το ίδιο πιστεύω και για τους native speakers ή εκείνους που έχουν σπουδάσει στην Αγγλία ή τις ΗΠΑ και επιστρέφοντας δικαιούνται επάρκεια διδασκαλίας. Γιατί απλά, μπορεί να έχουν σπουδάσει αρχιτεκτονική, ή οικονομικά (ή τίποτα οι native speakers), άρα δεν έχουν καμία απολύτως επαφή με τη διδασκαλία της γλώσσας. Το ότι μπορεί να μιλάνε άριστα αγγλικά, σε καμία περίπτωση δεν τους κάνει καθηγητές. Διαφωνείς;

Από την άλλη, υπάρχουν και στην Ελλάδα ιδρύματα τα οποία εκπαιδεύουν κατόχους proficiency σε όλα τα παραπάνω προσόντα που σου ανέφερα. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να είναι σωστός και να δουλεύει συνειδητά, για μενα πρέπει να παρακολουθεί αυτά τα μαθήματα (teacher training courses) για να μπορεί να κάνει μαθήματα και να είναι αποδοτικός και σωστός στη δουλειά του. Τότε ναι, με αρκετό κόπο μπορεί να τα καταφέρει και να σε προετοιμάσει και εσένα όπως απαιτείται. Εγώ έχω φίλους με proficiency οι οποίοι, όμως έχουν παρακολουθήσει teacher training courses, και είναι πάρα πολύ καλοί γιατί έκαναν τα απαιτούμενα βήματα για να μάθουν να διδάσκουν.

Η άποψή μου λοιπόν είναι η εξής:

1. Ζητάς να δεις τα πτυχία του ατόμου που θα σε διδάξει.
2. Κοιτάς τα αποτελέσματα των προηγούμενων ετών σε επίσημες εξετάσεις (μην ξεχνάς ότι μπορεί ο άλλος να είχε μόνο 2 μαθητές, και να σου λέει ότι έχει 100% επιτυχία στις εξετάσεις)
3. Ζητάς να δεις τις πιστοποιήσεις από τα σεμινάρια που παρακολουθούμε εμείς οι καθηγητές, τα οποία μας εξειδικεύουν στις εξετάσεις γλωσσομάθειας.
4. Αν αρχίσεις μαθήματα και δεις ότι δεν κάνεις σε κάθε μάθημα προφορικά, παραπονιέσαι, και αν δεν αλλάξει αυτό, το λες στους γονείς σου.
5. Να ξέρεις ότι τα θρανία ΔΕΝ είναι ο ιδανικός τρόπος εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας. Για να μάθεις πρέπει να εξασκείσαι στη γλώσσα με τους συμμαθητές σου και να μαθαίνεις επικοινωνώντας. Είναι σημαντικό να κάθεστε σε τραπέζι ή κυκλικά για να επικοινωνείτε πιο εύκολα.
6. Αν το μάθημα είναι "σας λέω τον κανόνα, κάνουμε 2 ασκήσεις, σας βάζω λέξεις, κάνουμε και ένα listening και σχολάσαμε", τότε να ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα. Είναι αναγκαίο να μαθαίνετε επικοινωνώντας, για να μαθαίνετε πιο εύκολα και πιο σωστά.
7. Αν οι μαθητές σε μια τάξη είναι υπερβολικά πολλοί (σε καμία περίπτωση πάνω από 10), τότε υπάρχει πρόβλημα γιατί ο καθηγητής έχει πολύ λίγο χρόνο για να εστιάσει σε εσένα και τις ανάγκες σου.
8. Αν δεν χρησιμοποιούνται εκπαιδευτικά στο μάθημα, τότε η σχολή σου δεν έχει τις γνώσεις να καταλάβει το πόσο σημαντικά είναι, άρα δεν σου κάνει.

Να θυμάσαι ότι δεν υπάρχουν δύσκολα τεστ στα επίπεδα μέχρι το B2 (FCE, ECCE, κλπ). Αν έχεις μάθει Αγγλικά με τρόπο που να σε βοηθά παρά να σε "πνίγει" και έχεις προσπαθήσει κι εσύ στο βαθμό που χρειάζεται, οι εξετάσεις θα σου φανούν αρκετά εύκολες.

Κλείνοντας θα σου πω ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα έχουν αρκετά πλεονεκτήματα, αρκεί να βρεις το σωστό καθηγητή, ο οποίος θα ασχοληθεί συνειδητά μαζί σου. Αυτό είναι πιο δύσκολο αν πας σε φροντιστήριο γιατί τους λόγους που σου ανέφερα πριν, χωρίς να υπονοώ ότι δεν υπάρχουν καλά φροντιστήρια. Σημασία έχει το άτομο που θα σε διδάξει και το πόσο προσπαθείς εσύ. Σε ότι αφορά τα ιδιαίτερα μαθήματα, να ξέρεις ότι υπάρχουν νόμιμοι καθηγητές οι οποίοι κάνουν μαθήματα εν γνώσει του Υπουργείου Παιδείας, κόβουν αποδείξεις και είναι ελεγμένοι από Υγειονομική Επιτροπή.

Κανονικά θα έπρεπε το σχολείο να σε μαθαίνει σωστά Αγγλικά και μια άλλη γλώσσα. Αφού όμως δεν γίνεται αυτό, και αφού η αγορά εργασίας γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη, εσύ πρέπει να κάνεις τις σωστές επιλογές που θα σου επιτρέψουν να γίνεις ανταγωνιστικός, με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες.

Είναι ίδιαίτερα ευχάριστο για μενα να συζητώ με μαθητές για τους προβληματισμούς και τις απορίες τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dIm@kIs14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΔΗΜΟς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 208 μηνύματα.
wow;) αυτο ηταν κατατοπιστικοτατο!!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

newyork

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Nancy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Ήταν όντως κατατοπιστικό και πολύ ακριβές...
Η δική μου άποψη είναι ότι στο φροντιστήριο γίνετε καλύτερο μάθημα,ανάλογα βέβαια το φροντιστήριο....
Πίστεύω πώς σε άντιθεση με έναν καθηγητή για ιδιαίτερα-χωρίς να λέω βέβαια ότι αυτοί δε αποδίδουν καλά-η ευθύνη απέναντι σε ένα μεγαλύτερο αριθμό μαθητών προηποθέτει έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας.
Ίσως να έχω αυτή την άποψη γιατί το δικό μου φροντιστήριο με βοήθησε πολύ σσπερισσότερο από τον καθηγητή που είχα στην αρχή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Nansy, και τα φροντιστήρια βασίζονται σε καθηγητές :) Κανείς δεν είναι τέλειος. Ο συνάδελφος σας έδωσε αρκετά στοιχεία και επιχειρήματα και τόνισε πως υπάρχουν και καλά φροντιστήρια μα και καλοί καθηγητές για ιδιαίτερα :)

Θα συμφωνήσω πως επειδή το ιδιαίτερο είναι προσαρμοσμένο 100% στις δικές σου ανάγκες και δυνατότητες, εξοικονομείς χρόνο, είναι πιο αποδοτικό γιατί ο χρόνος διδασκαλίας αφιερώνεται όλος αποκλειστικά σε σένα και σίγουρα μπορεί να ενσωματωθεί στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα πολύ πιο εύκολα.

Απο κει και πέρα με βάση κάποια βασικά στοιχεία που αναφέρει ο BritGreek πιο πάνω + τις δικές σας παρατηρήσεις / απόψεις / εμπειρίες μπορείτε να βρείτε την καλύτερη λύση για εσάς προσωπικά :)


Υ.Γ Μην λαμβάνεις ως δεδομένο ότι η ευθύνη των φροντιστηρίων απέναντι σε έναν μεγαλύτερο αριθμό μαθητών εξασφαλίζει ότι θα είναι και πιο ποιοτικό το μάθημα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράμετροι που επηρεάζουν το διδακτικό αποτέλεσμα που είναι δύσκολο να βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα τόσο απλά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αγγλικά, μέχρι lower πήρα σε φροντιστήριο. Δεν θα έλεγα όμως οτι εκεί έμαθα ουσιαστικά Αγγλικά. Αγγλικά εγώ έμαθα λόγω Internet. Και εννοώ Αγγλικά στην ουσία τους, να τα μιλάω και να τα καταλαβαίνω με άνεση από οποιονδήποτε τα μιλάει. Μέχρι τότε περιοριζόμουνα στα κλασικά που ξέρουν όλοι για να πάρουν το lower, άντε και ελαφρώς παραπάνω. Βέβαια ομολογώ οτι το φροντιστήριο μου δεν ήταν και το καλύτερο. Ήταν ένα κλασικό φροντιστήριο.

Γαλλικά έμαθα με τον καθηγητή μου, ιδιαίτερα. Ο συγκεκριμένος καθηγητής μου έμαθε Γαλλικά μέσω της χρήσης τους και ποτέ δε μου δίδαξε στείρα Γραμματική ή άλλους γλωσσικούς κανονισμούς. Τα πάντα μου τα έκανε μέσω της χρήσης των Γαλλικών και είχε τεράστια επιτυχία, καθώς έχω φτάσει σε επίπεδο να τα μιλάω σχεδόν όπως τα Αγγλικά σε 4 χρόνια μόνο, ενώ τα Αγγλικά χρειάστηκαν περίπου 6. Φυσικά βέβαια είναι στον άνθρωπο. Ο συγκεκριμένος καθηγητής, πέρα από καταπληκτικός στη δουλειά του, είναι και Βέλγος, από τη γαλλόφωνη περιοχή, οπότε τα γαλλικά που μου δίδασκε ήταν τα γαλλικά στην ουσία τους και όχι τα γαλλικά των διπλωμάτων μόνο.


Πάντως το γενικό μου συμπέρασμα είναι οτι μια γλώσσα τη μαθαίνεις στην ουσία της μόνο όταν τη χρειαστείς. Δε μπορούν να σου τη μάθουν καθηγητές πέρα από ένα α' επίπεδο διπλωμάτων. Εγω Αγγλικά έμαθα μόνο όταν ανακάλυψα τη wikipedia, οπότε και έκανα κάθε εργασία του σχολείου αφού πρώτα μετέφραζα τις πολλές πληροφορίες από τα αγγλικά. Και φυσικά μέσω chat...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Αν θέλεις να απεγνωσμενα αποτύχεις,απλά κάνε ιδιαίτερα.Ειδικά όσον αφορά τα προφορικά,η συμβουλή μου εχει 100% επιτυχία.:PΠέρα απο την πλάκα,η στερηση της τάξης ειναι καθοριστικης σημασιας στη γλωσσα,γιατι ποιο είναι το ζητουμενο της τελευταιας?Μα φυσικα η τριβη,κι η επικοινωνια με αλλους,γι'αυτο μαθαινουμε γλωσσες.Χωρια που μαθαινουμε και πολλα απο τα λάθη των τελευταιων.Ας μην αναφερω καθολου επισης,τα οφελη αναπτυξης δεσμων αναμεσα στους μαθητες σε μια ταξη,αλλα και ενος υγειους ανταγωνισμου.Εχεις τους αλλους ως μετρα συγκρισης απο τη στιγμη που ολοι παιρνετε τα ιδια,και διαμορφωνεις θετικα κι αρνητικα προτυπα.Η ομαδα πάντα βοηθαει.Και σε θεματα απόδωσης,αλλα και ψυχολογιας.Χωρια που οι καθηγητες των ιδιαιτερων δεν αποτελουν πάντα την ιδια εγγυηση με αυτους ενός φροντιστηριου με ονομα και αποδεδειγμενα αποτελέσματα.Ενα φροντιστηριο γλωσσων επισης συνηθως έχει περισσοτερους πορους να διαθεσει για την καλυτερη εκμαθηση της γλωσσας,με διαφορους τροπους,ισως καλυτερη οργανωση και μερικες φορες μεγαλυτερη προσβαση σε καινουρια βιβλια/παλια θεματα,κι επισης τα φροντιστηρια συνηθως παρακολουθουν τις εξελιξεις πιο δυναμικα κατα τη γνωμη μου απο μεμονομενους καθηγητες.Βεβαια,υπαρχουν περιπτωσεις αι περιπτωσεις.Με βαση την εγγυηση,την ψυχολογια,το κοστος,αλλα και πολλα ακόμα,εγω ψηφιζω φροντιστηριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εμενα μου αρεσαν τα Αγγλικα απο μικρη και ημουν καλη, τα περισσοτερα ομολογουμενως τα εμαθα απο την ξενη μουσικη και το ιντερνετ αν και στο σχολειο καναμε καλη δουλεια. Φροντιστηριο πηγα μονο κανα διμηνο πριν δωσω για advanced (cambridge) και ειμασταν μονο 2 παιδια. Μπορω να πω οτι ηταν ωραιο το κλιμα και με βοηθουσε να καλυψω κενα και να εξασκηθω στο speaking.

Απο ιδιαιτερα εκανα γερμανικα για 1-2 χρονια και τουλαχιστον στο θεμα της ομιλιας δε με βοηθησε καθολου. Δε ξερω αν εφταιγε που ηταν ιδιατερο ή απλως εγω δεν εδινα πολλη σημασια αλλα να μιλησω γερμανικα δε μπορεσα ποτε :P Χαρη μου εκαναν που μου το εδωσαν το πτυχιο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
εγώ λέω φροντιστήριο, σίγουρα. Αρχικά είναι το αίσθημα της τάξης, είναι όλοι μαζί, ο ένας μαθαίνει από τα λάθη του άλλου. Επίσης συμφέρει και πιο πολύ οικονομικά...
Βέβαια από την άλλη μερικές φορές δεν μπορούν κάποια παιδιά να πάνε φροντιστήριο γιατί έχουν παραπάνω μπαλέτα, αγγλικά, τένις, βόλευ και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Έτσι δεν μπορούν να συμβιβαστούν με το ωράριο του φροντιστηρίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Απο ιδιαιτερα εκανα γερμανικα για 1-2 χρονια και τουλαχιστον στο θεμα της ομιλιας δε με βοηθησε καθολου. Δε ξερω αν εφταιγε που ηταν ιδιατερο ή απλως εγω δεν εδινα πολλη σημασια αλλα να μιλησω γερμανικα δε μπορεσα ποτε :P Χαρη μου εκαναν που μου το εδωσαν το πτυχιο!


Ιδιαιτερα το speaking το τονισα πριν.Εγω proficiency ειχα μπει με μια ενηλικη η οποια ηταν λιγο αδυναμη και την ειχε πιασει τετοιο αγχος που ελεγα παει,στο διαλογο(τελευταιο μερος) θα καουμε κι οι δυο.:'(Οποτε αρχισα κι ελεγα βλακειες και γελασαν κι οι εξεταστες κι αυτη και περασαμε κι οι δυο τελικα.Απ'ο,τι εμαθα απο τριτο προσωπο,για καμια δυο μερες μετα τις εξετασεις γελουσε ακομα.Αυτη η τριβη ομως που ειπα πριν ηταν που δινει στον καθενα αυτη την ανεση,ακομη και να κανει τον αλλο να γελασει αν τα βρει σκουρα.Οπως κι οταν σε αλλες εξετασεις οταν ειχα μπει με ενα συμμαθητη του φροντιστηριου ειχαμε περασει καλα στα προφορικα.:PΓιατι ενα φροντιστηριο δεν αρκει,το ζητουμενο ειναι ενα καλο φροντιστηριο.Οσο για το οτι χαρη σου εκαναν που σου εδωσαν το πτυχιο...Βρε!Ελπίζω να μην χρησιμοποιησες κανενα αθέμητο μεσο!:P:P:P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν θέλεις να απεγνωσμενα αποτύχεις,απλά κάνε ιδιαίτερα.Ειδικά όσον αφορά τα προφορικά,η συμβουλή μου εχει 100% επιτυχία.:PΠέρα απο την πλάκα,η στερηση της τάξης ειναι καθοριστικης σημασιας στη γλωσσα,γιατι ποιο είναι το ζητουμενο της τελευταιας?Μα φυσικα η τριβη,κι η επικοινωνια με αλλους,γι'αυτο μαθαινουμε γλωσσες.Χωρια που μαθαινουμε και πολλα απο τα λάθη των τελευταιων.Ας μην αναφερω καθολου επισης,τα οφελη αναπτυξης δεσμων αναμεσα στους μαθητες σε μια ταξη,αλλα και ενος υγειους ανταγωνισμου.Εχεις τους αλλους ως μετρα συγκρισης απο τη στιγμη που ολοι παιρνετε τα ιδια,και διαμορφωνεις θετικα κι αρνητικα προτυπα.Η ομαδα πάντα βοηθαει.Και σε θεματα απόδωσης,αλλα και ψυχολογιας.Χωρια που οι καθηγητες των ιδιαιτερων δεν αποτελουν πάντα την ιδια εγγυηση με αυτους ενός φροντιστηριου με ονομα και αποδεδειγμενα αποτελέσματα.Ενα φροντιστηριο γλωσσων επισης συνηθως έχει περισσοτερους πορους να διαθεσει για την καλυτερη εκμαθηση της γλωσσας,με διαφορους τροπους,ισως καλυτερη οργανωση και μερικες φορες μεγαλυτερη προσβαση σε καινουρια βιβλια/παλια θεματα,κι επισης τα φροντιστηρια συνηθως παρακολουθουν τις εξελιξεις πιο δυναμικα κατα τη γνωμη μου απο μεμονομενους καθηγητες.Βεβαια,υπαρχουν περιπτωσεις αι περιπτωσεις.Με βαση την εγγυηση,την ψυχολογια,το κοστος,αλλα και πολλα ακόμα,εγω ψηφιζω φροντιστηριο.


Εγώ είχα ήδη εμπειρία από φροντιστήριο και στη δεδομένη στιγμή δεν είχα καμία όρεξη να τραβιέμαι σε φροντιστήριο με ελληνίδα καθηγήτρια και να πάρω τη B2 σε 5-6 χρόνια. Στα προφορικά όχι, δεν έχεις δίκιο. Ειδικά όταν ο καθηγητής έχει σα μητρική του τη γαλλική νομίζω οτι με βοήθησε 10 φορές περισσότερο απ'οτι αν είχα την τριβή με άλλους συμμαθητές σε κάποιο φροντιστήριο. Και σε θέματα ορθής έκφρασης και φυσικά σε θέματα προφοράς που και ρόλο παίζουν στη γλώσσα, αλλά επίσης βαθμολογούνται και στα διπλώματα. Μέτρο σύγκρισης φυσικά και είχα βέβαια, αφού σχεδόν όλη η παρέα μου είναι στο ίδιο επίπεδο γαλλικά, πολλοί από αυτούς με τον ίδιο καθηγητή και δεν χάναμε ευκαιρία να μιλάμε γαλλικά, μεταξύ αστείου και σοβαρού. Ο συγκεκριμένος δικός μου αποτελεί εγγύηση βέβαια, γιατί ήταν συστημένος από φίλο μου που είχε και την αδερφή του παλαιότερα, ενώ ο ίδιος είχε κόρες με αρκετά πτυχία γαλλικών. Εντάξει, σχετικά με τους πόρους και την πρόσβαση σε θέματα δεν είχα κανένα πρόβλημα γιατί ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι και στο IFA και συνεργάτης του Διευθυντή Εξετάσεων του IFA, οπότε συνήθως είχα πάντα τα θέματα γρήγορα, ενώ πολλά από τα φροντιστήρια που ξέρω τα είχα ακόμη και μετά απο μένα. Τέλος πάντων, θα συμφωνήσω ότι η ομάδα αποδίδει συνήθως καλύτερα, αλλά αφού έχεις εμπειρία στην πρώτη γλώσσα, νομίζω στη δεύτερη μπορείς να το κάνεις και μόνος σου με προτερήματα την ταχύτητα και την προσωποποίηση. Εντάξει, θα μου πεις έπεσα στον τέλειο, αλλά δε νομίζω οτι είναι έτσι. Υπάρχουν κι άλλοι αξιόλογοι καθηγητές και όχι, δε νομίζω οτι το φροντιστήριο αποτελεί εγγύηση οτι οι καθηγητές του είναι κορυφαίοι, εκτός κι αν είναι από τα λίγα πολύ καλά. Από άποψη κόστους πάντως μη νομίζεις. Τα ίδια λεφτά μου έπαιρνε και ο καθηγητής στα ιδιαίτερα.
Πάντως σε γενικές γραμμές, όσο προλαβαίνω πάντα να συγκρίνομαι με παιδιά φροντιστηρίων έξω από τα εξεταστικά των γαλλικών, συνήθως είμαι αρκετά επίπεδα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
δεν είχα καμία όρεξη να τραβιέμαι σε φροντιστήριο με ελληνίδα καθηγήτρια και να πάρω τη B2 σε 5-6 χρόνια.

Το δικο μας φροντιστηριο εχει ψυχωση με το χρονο που θα κατσεις.Ειναι ο πρωτος του στοχος.Απο τη στιγμη που θα εγγραφει ενα παιδι,οι γονεις ξερουν πως στο γυμνασιο θα του βγει το λαδι κυριολεκτικα,αλλα ξεκινώντας πρωτη λυκειου θα εχει στα χερια του Proficieny Michigan και Edexcel,Mittelstufe και κρατικο Γ1 στα γερμανικα.Εκτος κι αν τα παρατησει ή του αρεσει να ξοδευει αδικα τα χρηματα των γονιων του.Τριτη γυμνασιου τα ειχα φτυσει,χωρις αστεια,αλλα νιωθω καλυτερα οταν βλέποντας τους αλλους να τραβιουνται ακομα,εγω ξερω πως μπορω να επικεντρωθω μονο στο σχολειο και τις προπονησεις μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Το θεμα ειναι να μαθαινεις την γλωσσα στην ουσια της ομως, οχι να παρεις γρηγορα ενα πτυχιο...θελει βαθος χρονου για να εμπεδωσεις μια γλωσσα πιστευω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BritGreek

Νεοφερμένος

Ο BritGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Αν θέλεις να απεγνωσμενα αποτύχεις,απλά κάνε ιδιαίτερα.Ειδικά όσον αφορά τα προφορικά,η συμβουλή μου εχει 100% επιτυχία.:PΠέρα απο την πλάκα,η στερηση της τάξης ειναι καθοριστικης σημασιας στη γλωσσα,γιατι ποιο είναι το ζητουμενο της τελευταιας?Μα φυσικα η τριβη,κι η επικοινωνια με αλλους,γι'αυτο μαθαινουμε γλωσσες.Χωρια που μαθαινουμε και πολλα απο τα λάθη των τελευταιων.Ας μην αναφερω καθολου επισης,τα οφελη αναπτυξης δεσμων αναμεσα στους μαθητες σε μια ταξη,αλλα και ενος υγειους ανταγωνισμου.Εχεις τους αλλους ως μετρα συγκρισης απο τη στιγμη που ολοι παιρνετε τα ιδια,και διαμορφωνεις θετικα κι αρνητικα προτυπα.Η ομαδα πάντα βοηθαει.Και σε θεματα απόδωσης,αλλα και ψυχολογιας.Χωρια που οι καθηγητες των ιδιαιτερων δεν αποτελουν πάντα την ιδια εγγυηση με αυτους ενός φροντιστηριου με ονομα και αποδεδειγμενα αποτελέσματα.Ενα φροντιστηριο γλωσσων επισης συνηθως έχει περισσοτερους πορους να διαθεσει για την καλυτερη εκμαθηση της γλωσσας,με διαφορους τροπους,ισως καλυτερη οργανωση και μερικες φορες μεγαλυτερη προσβαση σε καινουρια βιβλια/παλια θεματα,κι επισης τα φροντιστηρια συνηθως παρακολουθουν τις εξελιξεις πιο δυναμικα κατα τη γνωμη μου απο μεμονομενους καθηγητες.Βεβαια,υπαρχουν περιπτωσεις αι περιπτωσεις.Με βαση την εγγυηση,την ψυχολογια,το κοστος,αλλα και πολλα ακόμα,εγω ψηφιζω φροντιστηριο.


Για τους κινδύνους που μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει κάνοντας ιδιαίτερο, τους είπα στην αρχική μου δημοσίευση. Να ξέρεις όμως ότι υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις στις οποίες το ιδιαίτερο είναι περισσότερο αποδοτικό, όχι μόνο από άποψη κατανομής ωρών. Η συνεργασία καθηγητή που ξέρει τι κάνει, τι λέει και πως το λέει με μαθητή - μαθήτρια που έχει πραγματική θέληση και αυτογνωσία είναι μάλλον σίγουρο ότι θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Δεν γίνεται σε φροντιστήρια με πολλούς μαθητές ανά τμήμα να έχει ο κάθε σπουδαστής την ίδια προσοχή σε σχέση με το χρόνο που θα διαθέσει γι'αυτόν ένας καθηγητής ή μια καθηγήτρια που θέλει να βοηθήσει. Είναι απλό θέμα κατανομής χρόνου. Αν μιλάς κυρίως αγγλικά στο μάθημα, αν επικοινωνείτε με mail στη γλώσσα που μαθαίνεις, αν βλέπεις ταινίες χωρίς υπότιτλους, αν ακούς στο ραδιόφωνο το BBC στην Ελλάδα (104.4 για Αθήνα, για συγκεκριμένες ώρες την ημέρα), αν ενημερώνεσαι από το internet ή διαβάζεις εφημερίδες στα αγγλικά τότε βοηθάς τον εαυτό σου πολύ. Ναί, βοηθά η επικοινωνία με τους συμμαθητές σου στη γλώσσα που μαθαίνεις, αλλά αυτό γίνεται και με τον καθηγητή σου. Αντισταθμίζεις λοιπόν τους παράγοντες, τα υπέρ και τα κατά. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν πολλά φροντιστήρια στα οποία δεν μιλούν ποτέ πχ αγγλικά, άρα εκμηδενίζεται η επικοινωνία στη γλώσσα με τους συμμαθητές σου. Και ίσως ακόμα περισσότερα φροντιστήρια, όπου οι μαθητές ανά τάξη δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο. Αυτό το τελευταίο είναι απόλυτα σημαντικό από εκπαιδευτικής άποψης. Για να είναι ιδανικό το περιβάλλον μάθησης, οι μαθητές πρέπει να βρίσκονται περίπου στο ίδιο επίπεδο.

Οι καθηγητές στα φροντιστήρια δεν ενημερώνονται απαραίτητα περισσότερο από τους καθηγητές που διδάσκουν κατ' οίκον. Οι μισθοί των καθηγητών στα φροντιστήρια είναι συχνά πολύ χαμηλοί, με αποτέλεσμα αυτό να μειώνει το ενδιαφέρον μερικών από αυτούς, που απλά δουλεύουν σε φροντιστήρια μέχρι να διοριστούν. Τονίζω, όμως, ότι αυτό δεν είναι απόλυτο, ούτε έχω σκοπό να θίξω κανένα συνάδελφο. Απλά είναι η πραγματικότητα της αγοράς εργασίας, χωρίς να θέλω να απογοητεύσω τους μελλοντικούς συναδέλφους μας. Τα ιδιαίτερα μαθήματα κοστίζουν περισσότερο και συνεπώς πρέπει ο καθηγητής να είναι πιο ανταγωνιστικός για να έχει καλό όνομα και περισσότερους μαθητές. Και πάλι, όμως τονίζω ότι αυτό δεν είναι απόλυτο.

Και σχετικά με τις επιτυχίες στις εξετάσεις, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω σχετικά με το ότι πολλοί από εσάς συμμετέχετε σε εξετάσεις οι οποίες δεν αναγνωρίζονται από κανένα φορέα, είναι ιδιαίτερα εύκολες σε σχέση με Cambridge, Michigan κλπ, και συχνά αποσκοπούν στο στόχο κάποιων σχολών να διαφημίζουν 100% επιτυχία, εννοώντας τις εξετάσεις αυτές. Μόνο συγκεκριμένα πιστοποιητικά αναγνωρίζονται και αυτά μπορεί κανείς να τα βρει εύκολα στο διαδίκτυο. Το να συμμετέχεις σε εξετάσεις που δεν αναγνωρίζονται από κανένα δεν έχει κατά την αποψή μου κανένα απολύτως όφελος, εκτός ίσως από το να συμμετάσχετε μια φορά (το πολύ δύο) για να εξοικειώνεστε με τις διαδικασίες των εξετάσεων. Αλλά για την εξοικείωση, θα μπορούσαν τα φροντιστήρια απλά να διεξάγουν εικονικές εξετάσεις, χωρίς εξέταστρα. Διαφωνείτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Για τους κινδύνους που μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει κάνοντας ιδιαίτερο, τους είπα στην αρχική μου δημοσίευση. Να ξέρεις όμως ότι υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις στις οποίες το ιδιαίτερο είναι περισσότερο αποδοτικό, όχι μόνο από άποψη κατανομής ωρών. Η συνεργασία καθηγητή που ξέρει τι κάνει, τι λέει και πως το λέει με μαθητή - μαθήτρια που έχει πραγματική θέληση και αυτογνωσία είναι μάλλον σίγουρο ότι θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα. Δεν γίνεται σε φροντιστήρια με πολλούς μαθητές ανά τμήμα να έχει ο κάθε σπουδαστής την ίδια προσοχή σε σχέση με το χρόνο που θα διαθέσει γι'αυτόν ένας καθηγητής ή μια καθηγήτρια που θέλει να βοηθήσει. Είναι απλό θέμα κατανομής χρόνου. Αν μιλάς κυρίως αγγλικά στο μάθημα, αν επικοινωνείτε με mail στη γλώσσα που μαθαίνεις, αν βλέπεις ταινίες χωρίς υπότιτλους, αν ακούς στο ραδιόφωνο το BBC στην Ελλάδα (104.4 για Αθήνα, για συγκεκριμένες ώρες την ημέρα), αν ενημερώνεσαι από το internet ή διαβάζεις εφημερίδες στα αγγλικά τότε βοηθάς τον εαυτό σου πολύ. Ναί, βοηθά η επικοινωνία με τους συμμαθητές σου στη γλώσσα που μαθαίνεις σίγουρα βοηθά πάρα πολύ, αλλά αυτό γίνεται και με τον καθηγητή σου. Αντισταθμίζεις λοιπόν τους παράγοντες, τα υπέρ και τα κατά. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν πολλά φροντιστήρια στα οποία δεν μιλούν ποτέ πχ αγγλικά, άρα εκμηδενίζεται η επικοινωνία στη γλώσσα με τους συμμαθητές σου.

Και σχετικά με τις επιτυχίες στις εξετάσεις, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω σχετικά με το ότι πολλοί από εσάς συμμετέχετε σε εξετάσεις οι οποίες δεν αναγνωρίζονται από κανένα φορέα, είναι ιδιαίτερα εύκολες σε σχέση με Cambridge, Michigan κλπ, και συχνά αποσκοπούν στο στόχο κάποιων σχολών να διαφημίζουν 100% επιτυχία, εννοώντας τις εξετάσεις αυτές. Μόνο συγκεκριμένα πιστοποιητικά αναγνωρίζονται και αυτά μπορεί κανείς να τα βρει εύκολα στο διαδίκτυο. Το να συμμετέχεις σε εξετάσεις που δεν αναγνωρίζονται από κανένα δεν έχει κατά την αποψή μου κανένα απολύτως όφελος, εκτός ίσως από το να συμμετάσχετε μια φορά (το πολύ δύο) για να εξοικειώνεστε με τις διαδικασίες των εξετάσεων. Αλλά για την εξοικείωση, θα μπορούσαν τα φροντιστήρια απλά να διεξάγουν εικονικές εξετάσεις, χωρίς εξέταστρα. Διαφωνείτε;


Καθόλου δεν διαφωνώ. Το edexcel εγώ το πήρα μόνο σε επίπεδο Β1 για εξοικείωση. Απο κει και πέρα, το Β2 το πήρα με τα δύο αναγνωρισμένα βασικά πτυχία. Το ίδιο κάνω και με τα γαλλικά που παίρνω DELF.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sonia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η sonia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Το edexcel γίνεται αποδεκτό όπως και τα άλλα 2. :)
Θα συμφωνήσω απόλυτα πως ότι και να επιλέξει κανείς θα πρέπει βασικά να γνωρίζει τα προσόντα του καθηγητή που θα διδάξει. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BritGreek

Νεοφερμένος

Ο BritGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Αυτό που δεν ξέρω είναι κατά πόσο είναι αναγνωρισμένες οι εξετάσεις του Europalso. Αν μπορεί, ας μας διαφωτίσει κάποιος συνάδελφος καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Tα πιστοποιητικά της Palso & Europalso(ειναι ξεχωριστα) δεν αναγνωρίζονατι απο το ΑΣΕΠ και απο πουθενα αλλου! Είναι απλά εξετασεις για το επίπεδο γνωσης σου σε μικρα levels)A1,A2 etc.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ε ναι εντάξει. Τα Α1, Α2 δεν υπάρχουν καν για τον ΑΣΕΠ, ανεξαρτήτως φορέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hey Joy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Hey Joy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Ιδιαίτερα all the way βασικά.
Στα ιδιαίτερα ο καθηγητής επικεντρώνεται μόνο στις δικές σου αδυναμίες και όχι και σε άλλων 10 μαθητών για παράδειγμα.Έτσι το μάθημα είναι πιο αποτελεσματικό.
Μια καλή προυπόθεση(δεν ξέρω και πως μπαίνουν τα διαλυτικά!)είναι το μάθημα να γίνεται στην διδασκόμενη γλώσσα.

(Καλώς σας βρήκα!):xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top