Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο;

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Προτιμώ τα ιδιαίτερα.
Υπάρχει πιστεύω πιο στενή σχέση καθηγητή και μαθητή και μπορούν να λυθούν όλες οι απορίες πιο εύκολα, χωρίς ο μαθητής να ντρέπεται να ρωτήσει κάτι. Έχω ακούσει ότι στα ομαδικά οι καθηγητές, προχωρούν πολύ γρήγορα χωρίς να στέκονται για να καλύψουν ακόμα και τις πιο "μικρές" απορίες των μαθητών.
Πάντως, σχετικά με τα ιδιαίτερα, είναι καλύτερο πιστεύω να υπάρχει ένα μικρό γκρουπάκι, το πολύ 4 ατόμων για να λειτουργούν καλύτερα.

Βασικα, ναι εχεις ακουσει...
Κοιτα δεν ειναι ωραιο να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... και να γενικευουμε λεγοντας φροντιστηριο Vs ιδιαιτερο! Εξαρταται απο το φροντιστηριο, εξαρταται και απο το ιδιαιτερο. Προσωπικα, φυσικη εκανα με μια αλλη κοπελα στη β λυκειου. Και οχι μονο δεν εμεινα ευχαριστημενη, αλλά ειχα και προβλημα στην υλη κατα καποιο τροπο. Αντιθετα, στο φροντιστηριο που πηγα στη γ δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα, ισα ισα μαλιστα.
Διαθεση για διαβασμα να υπαρχει απο την πλευρα του μαθητη, μερακι απο την πλευρα του καθηγητη και το καταλληλο περιβαλλον, και όλα γινονται.:D
Στο δικο μου τουλαχιστον φροντιστηριο οι καθηγητες ηταν προθυμοι να βοηθησουν με επιπλεον ωρες η να σου λυσουν αποριες σου στα διαλειμματα...δεν ειναι ολα τα φροντιστηρια ετσι, οπως δεν ειναι και ολα τα ιδιαιτερα ιδανικα

12 ατομα???πως γινοταν μαθημα με 12 ατομα??

μια χαρα γινοταν... δεν ξερω τι ερωτηση ειναι αυτη:P:P:P
υπηρχε και αμιλλα με τους αλλους, ανταλλασαμε ασκησεις κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Μονο με τα ιδιαιτερα σωζεσαι?? Με συγχωρεις αλλα εδω θα διαφωνησω καθετα!! Το αν θα κανεις ιδιαιτερα η ομαδικο μαθημα ειναι καθαρα στη φυση καθε παιδιου... Τωρα αν καποιος μπορει να αποδωσει καλυτερα κανοντας μονος του μαθημα αυτο ειναι δικο του θεμα, αλλα δεν πρεπει να ξεχναμε και το οικονομικο!! Αν καποιος ειναι αποφασισμενος να πετυχει, τοτε πιστευω πως θα τα καταφερει οπως και να χει!! Εγω προσωπικα επελεξα να κανω μαθημα σε τμημα, και μαλιστα 10 ατομων, για πολλους και διαφορους λογους... Πρωτα απ'ολα τα λεφτα ηταν πολυ λιγοτερα, το τμημα αποτελουνταν απο μαθητες που εκαναν συστηματικη προσπαθεια και το σημαντικοτερο, απο τις αποριες των αλλων μαθαινα και γω!! Ειχαμε μια κοπελα στο τμημα, πραγματικο αστερι, 19618 εβγαλε τελικα, που ειχα τοσο ευστοχες αποριες και ερωτησεις, με αποτελεσμα να μας βοηθησει ολους αφανταστα... Ασε που μεσα σε μια ομαδα υπαρχει η αλληλουποστηριξη και ο υγιης ανταγωνισμος!! Και οσο γελοιο και αν ακουγεται, δε θα ντεχα να καθομαι ολη τη μερα στο σπιτι για να κανω μαθημα... Πηγαινοντας στο φροντιστηριο εκανα και τη βολτα μου!! Τελικα εβγαλα 18228 και για το διαβασμα που εριξα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος...
ειπες ολα οσα ηθελα να πω...συμφωνω απολυτα
-----------------------------------------
Την πρωτη χρονια πηγα σε φροντιστηριο και δεν εμεινα καθολου ικανοποιημενος. Το επιπεδο του τμηματος ηταν παρα πολυ χαμηλο. 10 παιδια ημασταν, τα 2 εβγαλαν κατω απ' τη βαση, 7 εβγαλαν 9.000-11.000 κι εγω 16.900. :P Ο μονος που εκανε ουσιαστικη προσπαθεια ημουν εγω, αλλα πολλες φορες δεν μπορουσε να γινει μαθημα γιατι εκαναν φασαρια οι αλλοι, προχωρουσαμε παρα πολυ αργα στην υλη κλπ...

Την δευτερη φορα εκανα ιδιαιτερα και μπορω να πω οτι ειδα τεραστια διαφορα. Πραγματικα θεωρω οτι καλυφθηκαν ολα τα κενα που ειχα σε ολα τα μαθηματα (και ειδα και μεγαλη διαφορα στο βαθμο, σχεδον 2.000 μορια ανοδο).
κοιταξε προφανως ΔΕΝ φταιει το κακο μαθημα στο φροντηστηριο και το καλο ιδιαιτερο ωστε να πετυχεις καλυτερα τη δευτερη χρονια...εγραψες καλυτερα γιατι ειχες ηδη αποκομιση σημαντικη εμπειρια απο την πρωτη χρονια...συμφωνα με οσα ειπες μαλλον το φροντ ηταν γτπ...στα σωστα φροντηστηρια υπαρχουν ομοιογενοι τμηματα...στο δικο μου για να μην χαλασεις η ομοιγενεια μπηκα σε τμημα τεσσαρων ατομων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Έχει σχέση με το τι ταιριάζει σε κάθε παιδί... Εμένα μου ταιριάζει το ιδιαίτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos123>>>>>

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
εκανα ιδιαιτερα:
βιολογια:2 ωρες
φυσικη:2 ωρες
χημεια:3ωρες
μαθ κατ:3 ωρες
μαθ γεν:8 μαθηματα ολη τη χρονια
εκθεση:1 ωρα
και εβγαλα 19526 κυριως διοτι δεν ειχα την πιεση του ομαδικου(αλλα φυσικα με αρκετο διαβασμα οχι μονο στη γ αλλα και σε ολες τις ταξεις του λυκειου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
κοιταξε προφανως ΔΕΝ φταιει το κακο μαθημα στο φροντηστηριο και το καλο ιδιαιτερο ωστε να πετυχεις καλυτερα τη δευτερη χρονια...εγραψες καλυτερα γιατι ειχες ηδη αποκομιση σημαντικη εμπειρια απο την πρωτη χρονια...συμφωνα με οσα ειπες μαλλον το φροντ ηταν γτπ...στα σωστα φροντηστηρια υπαρχουν ομοιογενοι τμηματα...στο δικο μου για να μην χαλασεις η ομοιγενεια μπηκα σε τμημα τεσσαρων ατομων
Στο συγκεκριμενο φροντιστηριο ημουν με διαφορα ο καλυτερος μαθητης. :P Απλα τον ιδιοκτητη και τους καθηγητες τους ηξερα χρονια, και επελεξα να παω εκει. Ισως λαθος μου. Παντως ετυχε η φουρνια να ειναι κακη, γιατι οι περισσοτεροι μαθητες της φετινης Γ' τα πηγαν πολυ καλα (μια μαθητρια μαλιστα εβγαλε 19.000+).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annmary

Νεοφερμένος

Η annmary αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
ω εκανα ιδιαιτερα φυσικη 3 ωρες,μαθηματικα 3 ωρες,. χημεια 2 ωρες,εκθεση 2 ωρες και βιολογια εκανα κατευθυνση με αλλα 2 κοριτσια και γενικης με τη μια μονο ...εχω να πω οτι εμενα σαν ατομο με ευνοησε το ιδιαιτερο διοτι στη 2α λυκειου που εκανα μαθηματικα σε γκρουπ εμενα πισω..ενω στο ιδιαιτερο δουλευα στους ρυθμους μου..σχετικα με τις βιολογιες που εκανα και με τα αλλα κοριτσαια...καταλαβα οτι επειδη δεν ηταν οπως εγω σε θεμα διαβασματος μεναμε λιγο πισω με αποτελεσμα να αγχωθω το πασχα..αλλα οκ..τελος καλο ολα καλα..19598..τωρα ιδιαιτερα η φροντιστηριο επιλογη του καθενος αναλογα με το πως αποδιδει καλυτερα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

falegk

Νεοφερμένος

Ο Αντωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
ιδιαίτερα.
Στα φροντιστήρια δεν βλέπω την διαφορά απο το σχολείο...με 20 παιδια μεσα

Εγω προσωπικά εκανα μαζι με ενα αλλο φιλο μου σε εναν δασκαλο και στα χρήματα με βόλευε περισσότερο και τα καταλάβαινα πιο καλα.

edit: Μιλάω για μαθηματικά καθος στα αλλα δεν εκανα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Βασικά εξαρτάται από το φροντιστήριο & τους καθηγητές του και όχι από τον αρι8μό των παιδιών που υπάρχει σε κάθε τάξη. Εγώ την πρώτη χρονια έκανα μάθημα σε ένα φροντιστήριο που αν και είμασταν μόλις 5 παιδιά δν γινόταν πάντα μάθημα στην τάξη, δν καταλαβαίναμε, δν υπήρχαν καλές σημειώσεις . Στην 2η χρονιά άλλαξα φροντιστήριο και είδα τεράστια διαφορά. Αν και ειμασταν πιο πολλοι κάναμε πραγματικά καλό μάθημα!!!

Εγώ προσωπικά προτιμώ το φροντιστήριο διότι δημιουργει ένα μικρό ανταγωνισμο για να γράψεις καλύτερα, επίσης μπορεί οι υπόλοιποι μπορούν να θέσουν απορίες που δν έχεις σκεφτεί εσύ, και το σημαντικότερο υπάρχουν άτομα που μπορούν να σε εμψυχώσουν διότι περνάνε ακριβώς και ότι εσύ. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos123>>>>>

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
φαλεγκ εισαι πολυ σωστος.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avramopoulos N

Νεοφερμένος

Ο Avramopoulos N αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Εγώ έχω κάνει μαθήματα σε φροντιστήριο καθώς και ιδιαίτερα και κατέληξα ότι πιο οργανωμένη δουλειά γίνεται στο φροντιστήριο. Η εκπαίδευση στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης είναι σαφώς πιο ποιοτική από αυτή που παρέχεται στα ιδιαίτερα μαθήματα. Κατ' αρχάς στα φροντιστήρια οι διδάσκοντες έχουν επιλεγεί σύμφωνα με αυστηρά κριτήρια και το έργο τους ελέγχεται σχολαστικά από τη διεύθυνση, ενώ στα ιδιαίτερα μαθήματα δεν υπάρχει αυτό. Ο καθηγητής δεν ελέγχεται και υπάρχει περίπτωση να είναι αμφίβολης επιστημονικής και παιδαγωγικής ποιότητας και επομένως ακατάλληλος να διδάξει. Επομένως, ο φροντιστηριακή εκπαίδευση είναι πιο αξιόπιστη. Επίσης τα φροντιστήρια διεξάγουν διαγωνίσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα με διαρκώς ανανεωμένα θέματα και ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες σχετικά με την πορεία των παιδιών τους. Ο μαθητής, ακόμη, βρίσκεται μαζί με άλλους συνομήλικους συμμαθητές του και έτσι κοινωνικοποιείται, μοιράζεται προβληματισμούς και γνώσεις με αυτούς. Το φροντιστήριο ενημερώνει το μαθητή τακτικά για όλη την εκπαιδευτική επικαιρότητα και τις εξετάσεις (κυρίως τις Πανελλήνιες όταν πρόκειται για μαθητές 3ης Λυκείου ή μετεξεταστέους) και έχει μεγαλύτερη ικανότητα και εμπειρία σε θέματα καθοδήγησης και επαγγελματικού προσανατολισμού. Στα ιδιαίτερα μαθήματα όλα αυτά δε συμβαίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Εγώ έχω κάνει μαθήματα σε φροντιστήριο καθώς και ιδιαίτερα και κατέληξα ότι πιο οργανωμένη δουλειά γίνεται στο φροντιστήριο. Η εκπαίδευση στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης είναι σαφώς πιο ποιοτική από αυτή που παρέχεται στα ιδιαίτερα μαθήματα. Κατ' αρχάς στα φροντιστήρια οι διδάσκοντες έχουν επιλεγεί σύμφωνα με αυστηρά κριτήρια και το έργο τους ελέγχεται σχολαστικά από τη διεύθυνση, ενώ στα ιδιαίτερα μαθήματα δεν υπάρχει αυτό. Ο καθηγητής δεν ελέγχεται και υπάρχει περίπτωση να είναι αμφίβολης επιστημονικής και παιδαγωγικής ποιότητας και επομένως ακατάλληλος να διδάξει. Επομένως, ο φροντιστηριακή εκπαίδευση είναι πιο αξιόπιστη. Επίσης τα φροντιστήρια διεξάγουν διαγωνίσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα με διαρκώς ανανεωμένα θέματα και ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες σχετικά με την πορεία των παιδιών τους. Ο μαθητής, ακόμη, βρίσκεται μαζί με άλλους συνομήλικους συμμαθητές του και έτσι κοινωνικοποιείται, μοιράζεται προβληματισμούς και γνώσεις με αυτούς. Το φροντιστήριο ενημερώνει το μαθητή τακτικά για όλη την εκπαιδευτική επικαιρότητα και τις εξετάσεις (κυρίως τις Πανελλήνιες όταν πρόκειται για μαθητές 3ης Λυκείου ή μετεξεταστέους) και έχει μεγαλύτερη ικανότητα και εμπειρία σε θέματα καθοδήγησης και επαγγελματικού προσανατολισμού. Στα ιδιαίτερα μαθήματα όλα αυτά δε συμβαίνουν.
;) (Συγνώμη!!! Αλλά διαβάζοντας το μήνυμα αισθάνθηκα ότι διάβαζα την 1η σελίδα από το διαφημιστικό φυλλάδιο φροντιστηρίου!!!) Λοιπόν να απαντήσω:
1) Το σημαντικό στην προετοιμασία για τις πανελλήνιες δεν είναι ούτε το φροντιστήριο ούτε το ιδιαίτερο, αλλά η δουλειά που θα κάνει ο μαθητής μόνος του. Το ιδιαίτερο ή το φροντιστήριο είναι καθοδήγηση και συμπλήρωμα.
2) Στο ιδιαίτερο δεν νομίζω κανείς να προσλαμβάνει έναν καθηγητή γιατί είδε το χαρτάκι με τη διαφήμιση του κολλημένο στην κολόνα έξω από το σχολείο. Σου τον συστείνει κάποιος γνωστός που του έκανε μάθημα και τον εμπιστεύεσαι. Όποιος λοιπόν θέλει ιδιαίτερο διαλέγει τον καθηγητή να έχει όλα αυτά τα προσόντα που έγραψες ότι υπάρχουν στα φροντιστήρια (μην τα ξαναλέω). Το ίδιο αξιόπιστα είναι και τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια.
3) Αυτά τα τελευταία που λες ότι στα ιδιαίτερα δεν συμβαίνουν κάνεις μεγάλο λάθος. Οι καλοί ιδιαιτεράδες (τους χρυσοπληρώνεις δε λέω) και διαγωνίσματα έχουν και ενημερώνουν κλπ. (Μεταξύ μας, οι ίδιοι καθηγητές που είναι στα φροντιστήρια και τα σχολεία δεν κάνουν και τα ιδιαίτερα? Μην κοροιδευόμαστε).
4) Όσο γιαυτό το επιχείρημα της κοινωνικοποίησης δεν είναι σοβαρό. Τη μισή μέρα στο σχολείο με συνομηλήκους μας είμαστε και όταν βγάινουμε επίσης. Δεν μας λείπει ο παραπάνω χαβαλές στο φροντιστήριο. (Βέβαια έχω μια συμμαθήτρια που δεν την αφήνουνε να βγαίνει και θα πάει φροντιστήριο για να έχει παραπάνω εξόδους, αλλά δεν φαντάζομαι να εννοείς αυτό).
5) Δηλαδή βάζεις λάθος το θέμα. Και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα αξιόπιστα είναι. Το θέμα είναι τι είναι καλύτερο για το μαθητή. Το βασικό μείον του ιδιαίτερου είναι το κόστος (φαντάζομαι οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων με την οικονομική κρίση τρίβουν τα χέρια τους). Στα βασικά συν του ιδιαίτερου βλέπω: λιγότερος χρόνος μαθημάτων και καθόλου στο δρόμο (άρα περισσότερος χρόνος για μελέτη και ψυχαγωγία) και προσαρμογή του μαθήματος ακριβώς στο συγκεκριμένο μαθητή και τις ανάγκες του. (Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ίσως κάποιοι να μην μπορούν το ιδιαίτερο).
6) Και κάτι ακόμα: όλοι εδώ έχουμε γράψει την ηλικία μας και την ιδιότητα μας. Εσύ τι είσαι? (μαθητής, φοιτητής, απόφοιτος, καθηγητής, πατέρας, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, κάτι άλλο?).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Εγω παντως απο την μερια του διδασκοντος, θα ελεγα οτι μπορω να αποδωσω καλυτερα αν σε ενα φροντιστηριο εχω παιδια που ειναι μετριοι μαθητες και σε ιδιαιτερο με παιδια που ειναι ειτε κακοι ή πολυ καλοι μαθητες. Αν επρεπε να το θεσω με νουμερο, θα ελεγα οτι οι μαθητες του 13 εως 17 θα εχουν καλυτερα αποτελεσματα σε φροντιστηριο, ολοι οι αλλοι σε ιδιαιτερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
μην ξεχναμε. Μετα το φροντηστηριο μπορεις να πας για καφε :D
Τεσπα η αποτελεσματικοτητα του φροντηστιριου εξαρτατε απο τους μαθητες πιο πολυ απο τον καθηγητη. Αμα ερχονται οι μαθητες για να στελνουν σμσ και να κανουν χαβαλε δεν προκειται να μαθουν τπτ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
λογικα τα ιδιαιτερα ειναι πιο αποτελεσματικα αλλα κοστιζουν περισοοτερο!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ShatteredIce

Δραστήριο μέλος

Η ShatteredIce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 573 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου, είναι καλύτερα τα ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί έχει διαφορετικές απορίες που ίσως δεν καλυφθούν όσο πρέπει σε ένα φροντιστηριακό τμήμα. Επιπλέον ο καθηγητής εντοπίζει τα αδύναμα σημεία σου στο μάθημα πιο εύκολα από το να έχει και άλλους 4 ή 5 μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

banis

Νεοφερμένος

Ο manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
αν και δεν με συμφέρει,γιατί μελλοντικά θα εντάξουν στον κλάδο αυτό,τίποτα από τα δυο....
το σύστημα βλέπω έχει κάνει καλά τη δουλειά του,έχει πείσει το μαθητή ότι χωρίς φροντιστήρια έχει χάσει το παιχνίδι,και μολονότι μια οικογένεια δεν αντέχει το τεράστιο αυτό βάρος,στερείται τα χρήματα,από αλλα καθημερινά έξοδα,ώστε να το πάει φροντιστήριο.πόσοι φίλοι δεν έδωσαν τόσα χιλιάρικα εκεί,και απέτυχαν...
ο καθηγητής δεν θα σου περάσει τίποτα αν εσύ ο ίδιος δεν έχεις διάθεση ας το θυμηθούμε αυτό πριν ξεκινήσουμε ιδιαιτερα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris_v

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Προσωπικα μεχρι φετος εκανα σε ομαδικο σε μαθηματικα,φυσικη και χημεια και σε ξενες γλωσσες ιδιαιτερα!Κατα τη γνωμη μου ειναι καλυτερο το ιδιαιτερο γιατι ξερεις οτι ό,τι και αν γίνει δεν θα γλιτωσεις την εξεταση(και μιλαω κυριως γι αυτους που βαριουνται να διαβασουν)!Ασε που στο ιδιαιτερο με τον καθηγητη θα αναπτηξεις αλλους δεσμους,πιο οικειους(δηλαδη θα μπορεις να πεις και κατι αστειο για να περασει η ωρα).Θα θεσω ενα παραδειγμα απο προσωπικη μου εμπειρια!στα αγγλικα εκανα σε ομαδικο!Έδωσα λοουερ και κόπηκα!Όταν αλλαξα καθηγητρια και ξεκινησα ιδιαιτερο τοτε το πηρα!Και αυτο γιατι η καθηγητρια με αυτα που μου ελεγε με βοηθησε στο να ξεπερασω το σοκ που ειχα παθει,με εκανε να αγαπησω τα αγγλικα και περασα!Επι προσθετως δεν κομπλαρα στο να της πω καποια βλακεια και να την ρωτησω κατι που στο ομαδικο καποια παιδια ισως και να με κοροιδευαν πισοπλατα που ειχα τοσο κουλη απορια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eliza..

Νεοφερμένος

Η Eliza.. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά! Τι σκέφτεστε να επιλέξετε φέτος? Ιδιαίτερα ή φροντηστήριο? Και για ποιό λόγο?

Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα 74 και 75 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο θέμα συζήτηαης με το παρόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λέω να επιλέξω ένα γκρουπάδικο, που είναι πολύ υψηλού επιπέδου από ότι έχω ακούσει. Έτσι προσπαθώ να συνδυάσω χαρακτηριστικά και του φροντιστηρίου και των ιδιαιτέρων. Τώρα, τα έχουμε ξαναπεί: ποιότητα: ιδιαίτερα οικονομικά: φροντιστήριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Κατ'εμε τα φροντιστηρια στη Γ'Λυκειου ειναι πολυ καλυτερα απο τα ιδιαιτερα....Και ειναι και πιο οικονομικα και βγαινεις και λιγο απο το σπιτι να να πεις καμια κουβεντα με κανα φιλο σου......Και αυτο που λενε οτι στα ιδιαιτερα ο καθηγητης προσεχει τις προσωπικες σου αδυναμιες εγω πιστευω ειναι μυθος....
Ισα ισα που στο φροντιστηριο μπορει να κανει καμια ερωτηση κανενα αλλο παιδι που εσυ δεν την ειχες σκεφτει, να την απαντησει ο καθηγητης και ετσι να σου λυθει και εσενα η απορια που δεν ηξερες οτι ειχες.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top