Ιατρική vs Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,842 μηνύματα.
δηλαδή οι εξισώσεις είναι κάτι μη χειροπιαστό; πώς το εννοείς το χειροπιαστό;

παρακαλώ να ανοίξει sub-topicάκι με θέμα: «Χειροπιαστές VS Μη Χειροπιαστές Επιστήμες»
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Αν σου αρέσουν ΜΟΝΟ τα μαθηματικά, μαθηματικό δηλώνεις, συνήθως...

Προφανώς αυτός που θα πάει ΗΜΜΥ επειδή του αρέσουν τα μαθηματικά θα το κάνει επειδή κοιτά και λίγο παραπέρα... τι εύρος επαγγελματικών επιλογών έχει ο μαθηματικός και τι ο ΗΜΜΥ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,842 μηνύματα.
ενώ ένας Μαθηματικός κοιτάζει λίγο παραδώθε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
δηλαδή οι εξισώσεις είναι κάτι μη χειροπιαστό; πώς το εννοείς το χειροπιαστό;

παρακαλώ να ανοίξει sub-topicάκι με θέμα: «Χειροπιαστές VS Μη Χειροπιαστές Επιστήμες»

Ο γεωπόνος, φυτεύει , ο οδηγός οδηγάει, ο ιατρός ιατρεύει, ο μηχανικός φτιάχνει και δημιουργει. Ο μαθηματικός όμως προσφέρει μέσω της έρευνας και τα δεδομένα του θα βοηθήσουν τους άλλους κλάδους. Οι εξισώσεις βεβαίως και είναι σημαντικές για την ζωή μας αφού προσφέρουν βοήθεια σε πολλούς κλάδους (είναι κάτι σαν μοντελοποίηση της ζωής) παρόλα αυτά από μόνες τους δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Θα έλεγα τα μαθημστικά μια θεωρητική σχολή και όχι πρακτινή (θεωρητική και μαθηματικά ακούγεται οξύμορο αλλά είναι αλήθεια).
Ένας Μηχανικος ξερει λιγότερα μαθηματικά από έναν μαθηματικό παρόλα αυτά ο μηχανικός έχει τις γνώσεις να τα εφαρμόζει πρακτικά.
Το ίδιο και ένας βιολόγος , ένας βιοχημικός και ένας ιατρός, ενας διατροφολόγος
Οι 2 πρώτοι ξερουν καλύτερη χημεία και βιολογία από τους δεύτερους παρόλα αυτά ο ιατρις και ο διατροφολόγος τα εφαρμόζουν πρακτικά


Γενικά θα μου άρεσει η άμεση προσφορα παρά ή εμμεση
Θα προτιμούσα π.χ. να σπτδασω γεωπονος παρά βιολόγος. Θα προτιμούσα νοσηλευτική παρά κοινωνιολογία, θα προτιμούσα μηχανικός παρά φυσικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Savonius

Νεοφερμένος

Ο Savonius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
(μιλω ως αποφοιτος ημμυ)

Ιατρική ή ΗΜΜΥ μου φαινεται αρκετα ατοπο ως διλλημα. Αναγεται στη νοοτροπια της μεταπολιτευτικης οικογενειας που θελει το παιδι της να σπουδασει σε μια σχολη υψηλων μοριων γιατι νομιζει οτι ετσι θα ερθει η κοινωνικη αναγνωριση και καταξιωση ή (ανεξαρτητα απο βασεις σχολων) να ασκησει το επαγγελμα που προσφερει κοινωνικη καταξιωση. Αυτες οι νοοτροπιες προκαλεσαν το γεγονος της υπερπληθωρας ιατρων και μηχανικων φαρμακειων κτλ. Η νοοτροπια εχει μεταδωθει στα παιδια. Ειναι ηδη αργα. Ειστε ατυχοι. Κοινωνικη καταξιωση επιτυγχάνεται μεσω αντιστοιχων πραξεων/κατορθωματων που δεν προκειται να τα πραγματοποιησετε (κανεις) στα επομενα 30 χρονια λογω κρισης. Ασε που τι να την κανεις την καταξιωση σε μια διαλυμενη κοινωνια.

Πρακτικα, οι δυο σχολες δεν εχουν καμια σχεση. Αλλα στην ΗΜΜΥ θα συναντησεις αρκετα αρνητικα πραγματα. Πρωτον και κυριοτερο δεν μπορεις να καταληξεις αν σου αρεσει το αντικειμενο γιατι τα πρωτα 2 χρονια θα κανεις μαθηματικα και φυσικη κυριως και προγραμματισμο. Δεν θα ξερεις τι δουλεια θα κανεις μετα. Μονο οταν πας καπου να δουλεψεις θα καταλαβεις.Αν το μετανοιωσεις στη μεση, ειναι αργα. Χεσε ψηλα και αγναντευε που λεμε. Δευτερον, πλεον δεν εχει δουλειες. Η ανυπαρκτη οικοδομικη δραστηριοτητα εχει επηρεασει ολους τους κλασικους κλαδους μηχανικων. Γιατι μην νομιζετε οτι θα ασχοληθειτε με τιποτα σημαντικοτερο. Αν α) δεν εχεις πατερα μηχανικο να δουλεψεις μαζι του, να παραλάβεις έτοιμη δουλειά ή να σε προωθήσει στην πιάτσα ή β) δεν έχεις γνωστό να σε προωθήσει στην πιάτσα ή γ) δεν εχεις λεφτα να ανοιξεις γραφειο (που δεν σημαινει οτι ανοιγοντας θα επιτυχεις) την εχεις βαψει ασχημα.Ετσι ειμαι και εγω.

Στην Ελλαδα η υψηλη βαση των σχολων ΗΜΜΥ αντικατοπριζει το παραμυθιασμα που εφαγε η κοινωνια τα τελευταια 20 χρονια. Οι ΗΜΜΥ χωριζονται σε ενεργειακους, ηλεκτρονικους και τηλεπικοινωνιακους. Οταν υπηρχαν δουλειες το πιο πιθανο ηταν να δουλεψεις ως πληροφορικαριος (πραγμα που ειναι πολυ μειωτικο πιστεψτε με, σε υποβαθμιζει) ειτε ως σχεδιαστης ΕΗΕ (Εσωτερικης Ηλεκτρικης Εγκαταστασης), που ειναι τα κλασσικα εδω και δεκαετιες ηλεκτρολογικο σχεδιο, πινακας κτλ.

Στην ιατρική θα μαθεις θες δεν θες την δουλεια μεσα στη σχολη και θα κανεις πρακτικη εξασκηση σε αγροτικο ιατρειο θες δεν θες. Δυσκολα θα χαθεις. Αν ηταν να διαλεξω σημερα αναμεσα στα δυο θα διαλεγα ιατρικη γιατι γουσταρα και βιολογια και χημεια αν αυτο θεωρειται το κριτηριο για να αρεσει σε καποιον το επαγγελμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ο συνάδελφος Savonius τα λέει πολύ σωστά και με βρίσκει στα περισσότερα σύμφωνο. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά για τους νέους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ενώ ένας Μαθηματικός κοιτάζει λίγο παραδώθε;
Ξεκόλλα ρε npb δε συγκρίνω επιστήμες, συγκρίνω επαγγελματικές προοπτικές.

(μιλω ως αποφοιτος ημμυ)
Ιατρική ή ΗΜΜΥ μου φαινεται αρκετα ατοπο ως διλλημα. Αναγεται στη νοοτροπια της μεταπολιτευτικης οικογενειας που θελει το παιδι της να σπουδασει σε μια σχολη υψηλων μοριων γιατι νομιζει οτι ετσι θα ερθει η κοινωνικη αναγνωριση και καταξιωση ή (ανεξαρτητα απο βασεις σχολων) να ασκησει το επαγγελμα που προσφερει κοινωνικη καταξιωση. Αυτες οι νοοτροπιες προκαλεσαν το γεγονος της υπερπληθωρας ιατρων και μηχανικων φαρμακειων κτλ. Η νοοτροπια εχει μεταδωθει στα παιδια. Ειναι ηδη αργα. Ειστε ατυχοι. Κοινωνικη καταξιωση επιτυγχάνεται μεσω αντιστοιχων πραξεων/κατορθωματων που δεν προκειται να τα πραγματοποιησετε (κανεις) στα επομενα 30 χρονια λογω κρισης. Ασε που τι να την κανεις την καταξιωση σε μια διαλυμενη κοινωνια.

Πρακτικα, οι δυο σχολες δεν εχουν καμια σχεση. Αλλα στην ΗΜΜΥ θα συναντησεις αρκετα αρνητικα πραγματα. Πρωτον και κυριοτερο δεν μπορεις να καταληξεις αν σου αρεσει το αντικειμενο γιατι τα πρωτα 2 χρονια θα κανεις μαθηματικα και φυσικη κυριως και προγραμματισμο. Δεν θα ξερεις τι δουλεια θα κανεις μετα. Μονο οταν πας καπου να δουλεψεις θα καταλαβεις.Αν το μετανοιωσεις στη μεση, ειναι αργα. Χεσε ψηλα και αγναντευε που λεμε. Δευτερον, πλεον δεν εχει δουλειες. Η ανυπαρκτη οικοδομικη δραστηριοτητα εχει επηρεασει ολους τους κλασικους κλαδους μηχανικων. Γιατι μην νομιζετε οτι θα ασχοληθειτε με τιποτα σημαντικοτερο. Αν α) δεν εχεις πατερα μηχανικο να δουλεψεις μαζι του, να παραλάβεις έτοιμη δουλειά ή να σε προωθήσει στην πιάτσα ή β) δεν έχεις γνωστό να σε προωθήσει στην πιάτσα ή γ) δεν εχεις λεφτα να ανοιξεις γραφειο (που δεν σημαινει οτι ανοιγοντας θα επιτυχεις) την εχεις βαψει ασχημα.Ετσι ειμαι και εγω.

Στην Ελλαδα η υψηλη βαση των σχολων ΗΜΜΥ αντικατοπριζει το παραμυθιασμα που εφαγε η κοινωνια τα τελευταια 20 χρονια. Οι ΗΜΜΥ χωριζονται σε ενεργειακους, ηλεκτρονικους και τηλεπικοινωνιακους. Οταν υπηρχαν δουλειες το πιο πιθανο ηταν να δουλεψεις ως πληροφορικαριος (πραγμα που ειναι πολυ μειωτικο πιστεψτε με, σε υποβαθμιζει) ειτε ως σχεδιαστης ΕΗΕ (Εσωτερικης Ηλεκτρικης Εγκαταστασης), που ειναι τα κλασσικα εδω και δεκαετιες ηλεκτρολογικο σχεδιο, πινακας κτλ.

Στην ιατρική θα μαθεις θες δεν θες την δουλεια μεσα στη σχολη και θα κανεις πρακτικη εξασκηση σε αγροτικο ιατρειο θες δεν θες. Δυσκολα θα χαθεις. Αν ηταν να διαλεξω σημερα αναμεσα στα δυο θα διαλεγα ιατρικη γιατι γουσταρα και βιολογια και χημεια αν αυτο θεωρειται το κριτηριο για να αρεσει σε καποιον το επαγγελμα.

εξηγείς μια λίγο το έντονο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Savonius

Νεοφερμένος

Ο Savonius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Ξεκόλλα ρε npb δε συγκρίνω επιστήμες, συγκρίνω επαγγελματικές προοπτικές.



εξηγείς μια λίγο το έντονο;

Υποτιθεται οτι βγαινεις απο τη σχολη Ηλεκτρολογος Μηχανικος και προοριζεσαι για κατι αλλο απο το να φτιαχνεις ιστοσελιδες, να χρησιμοποιεις εφαρμογες για να βγαλεις λεφτα απο αυτες, εν συντομια εργασιες αποφοιτων πληροφορικης ΙΕΚ, ΤΕΙ. Οχι οτι κατι τετοιο ειναι βεβαια υποτιμητικο. Αλλα σε υποβαθμιζει ως προς αυτα που σπουδασες, τον οποιο κοπο εκανες για το διπλωμα.

Ο ορος "Μηχανικων Υπολογιστων" στο ονομα της σχολης ειναι παραπλανητικος. Μηχανικοι Υπολογιστων δηλαδή μηχανικοί hardware είναι πολλοι λιγοι στον κοσμο. Δουλευουν στην Intel, AMD και λιγες τετοιες εταιρίες, δηλαδη δεν ειναι ενα ευρυτερο αντικειμενο με πολύ απασχόληση. Για αυτό και χρησιμοποιείται ο όρος "Computer Science" παντού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,842 μηνύματα.
Ξεκόλλα ρε npb δε συγκρίνω επιστήμες, συγκρίνω επαγγελματικές προοπτικές

Το «ξεκόλλα» πες το σε καμία χαζογκόμενα. Τέσπα. Ούτε εγώ αναφέρθηκα στις επιστήμες. Ξαναρωτάω, ένας που επιδιώκει να γίνει φοιτητής Φυσικοθετικών επιστημών (π.χ. Μαθηματικός, Βιολόγος,..) σε σχέση με έναν που επιδιώκει να γίνει φοιτητής Τεχνολογικών επιστημών (π.χ. ΗΜΜΥ, Πολιτικός Μηχανικός,..) δεν είναι συνειδητοποιημένος; :hmm:Δεν θέλει να εργαστεί στην ζωή του; Αν δεχτούμε την λογική που στηρίζεται στο ischool και στο μηχανογραφικό, υπάρχει μια "στοά" από συγκεκριμένες επιστήμες που μπορούν και συντηρούν τους πτυχιούχους τους και οι υπόλοιπες απλά αδιαφορούν. Είναι έτσι; Γίνεται όμως ο εργασιακός χώρος σε μια κοινωνία ανθρώπων, να χρειάζεται μόνο τις συγκεκριμένες επιστήμες; :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Είναι κάτι που το λέω πολύ συχνά και όλοι νομίζουν ότι τρολάρω. Πολλοί λένε ότι στην ιατρική διαβάζεις 12+ χρόνια και εγώ απαντώ και εσείς τι λέτε ένας μηχανικός, ένας δικηγόρος διαβαζει μονο 4 και 5 χρόνια ; φυσικά και όχι με τον ανταγωνισμό που υπάρχει για να πετυχει καποιος απο το 0 πρέπει να διαβάζει συνεχώς και πάντα. Τι διαφέρει λοιπόν η ιατρική από τις άλλες σχολές; Η πρακτική γίνεται από το δημόσιο, σου εξασφαλίζεται δουλειά για τουλάχιστον 7 χρόνια (με μισθό αρκετά καλό). Ο ιατρός με ειδικότητα έχει πολύ καλές προοπτικές για εργασία. Συνεπώς η ιατρική ΄σε αντίθεση από αυτό που λεει η πλειοψηφία έχει καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές από καθε άλλο κλάδο.

Ένας μηχανικός που τελειώνει το ΕΜΠ κακά τα ψέματα δε μπορεί χωρίς πρακτική να δουλέψει (ως μηχανικός) πολλοί καταλήγουν ως προγραμματισρες πληροφορικοί γιατί δε μπορουν να βρουν κάπου να μάθουν την δουλειά.
Η πρακτική δυστυχώς δεν αναλαμβάνει το δημόσιο πολλοί καταλήγ=γουν σε μια εταιρία που πολλές φορές δουλεύουν χωρίς μισθό ή με αστείο μισθό (αυτό το πράγμα στην ιατρική δε συμβαίνει). Ένας φιλόλογος μαθηματικός στα 4 χρόνια το μόνο που μπορεί να κάνει ουσιαστικά μόνος του είναι ιδιαίτερα (μαύρα) ή να διοριστεί ως υπάλληλος σε ένα φροντιστήριο (και τα 2 τα θεωρώ κατάντια).

Ένας δικηγόρος κανει πρακτική σε ιδιωτικά γραφεία και παίρνει 600 ευρώ. Ένας ιατρός στην πρακτική του παίρνει 1100 καθαρά (πέρα από τυα τυχερά).

Ας δούμε όμως και το άλλο :)
Ένας μηχανικός για να ανοίξει γραφείο πρέπει να έχει σοβαρό κεφάλαιο ένας ιατρός μπορεί να ανοίξει ιατρείο με πραγματικά πολύ λιγα χρήματα (ακόμα και οι εργαστηριακές ειδικότητες υπάρχει ενίσχυση από τις φαρμακευτικές), επίσης είναι και τα ταμεία που στην ουσία ωθούν τον κόσμο να πηγαίνει στον ιατρό με το παραμικρό.


Διαφωνώ με το απόφοιρο ημμυ Σαβονιους υπάρχουν πολλοί ιατροί που δεν ξέρουν να ασκούν ιατρική (οι περισσότεροι) παρόλα αυτά περνάνε απαρατήρητοι (εφαρμόζουν πρωτόκολλα ) με αποτέλεσμα πολλοί άσχετοι που έχουν κεφάλαιο να έχουν πολύ καλό όνομα. Μη ξεχνάτε ότι κατά καιρούς πιάνονται πολλοί ιατροί που δεν έχουν πτυχίο ιατρικής (δε νομίζοω να συμβαίνει το ίδιο σε δικηγόρους ή μηχανικούς).

Επίσης η ιατρική έχει παρα πολλές επαγγελματικές διεξόδους. Μπορεί να ασχοληθείς με τα πάντα (το ημμυ και η νομική έχει και αυτα παρα πολλούς επαγγελματικούς διεξόδους παρόλα αυτά κανένα επάγγελμα δε συγκρίνεται σε αυτόν τον τομέα με την ιατρικής.


Πολλοί λένε ότι για να ασκήσεις ιατρικη πρέπει να έχει κάποια προσοντα (μέχρι και εδώ υπάρχει θέμα για αυτό) εγώ σας το λέω καθαρά όποιος και αν ειναι ο χαρακτήρας (ακόμα και τα αίματα να φοβάσαι) υπάρχει μια ειδικότητα ιατρική πλασμένη για σένα.

Επίσης πολλοί πληροφορικοί λένε ότι στην σχολη του μπορείς να γίνεις προγραμματιστής, στέλεχος επιχειρήσεων και κάτι τέτοια κλασικά εικονογραφημένα (αυτά τα πράγματα μπορεί να τα κάνεις όμως και χωρίς πτυχίο) αυτό που μετράει είναι τα αποκλειστικά επαγγελματικά δικαιώματα (που στην πληροφορική είναι μόνο καθηγητης στο δημόσιο και τιποτα άλλο )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Υποτιθεται οτι βγαινεις απο τη σχολη Ηλεκτρολογος Μηχανικος και προοριζεσαι για κατι αλλο απο το να φτιαχνεις ιστοσελιδες, να χρησιμοποιεις εφαρμογες για να βγαλεις λεφτα απο αυτες, εν συντομια εργασιες αποφοιτων πληροφορικης ΙΕΚ, ΤΕΙ. Οχι οτι κατι τετοιο ειναι βεβαια υποτιμητικο. Αλλα σε υποβαθμιζει ως προς αυτα που σπουδασες, τον οποιο κοπο εκανες για το διπλωμα.

Ο ορος "Μηχανικων Υπολογιστων" στο ονομα της σχολης ειναι παραπλανητικος. Μηχανικοι Υπολογιστων δηλαδή μηχανικοί hardware είναι πολλοι λιγοι στον κοσμο. Δουλευουν στην Intel, AMD και λιγες τετοιες εταιρίες, δηλαδη δεν ειναι ενα ευρυτερο αντικειμενο με πολύ απασχόληση. Για αυτό και χρησιμοποιείται ο όρος "Computer Science" παντού.

Μερικές παρατηρήσεις.

Το web programming είναι μόνο ένα μικρό μέρος της πληροφορικής και μιλάμε μάλιστα και για εύκολο τομέα, οποιοσδήποτε με 5 γνώσεις παραπάνω ξέρει και φτιάχνει ιστοσελίδες, δεν μπορείς λοιπόν να το ταυτίσεις εύκολα με τη δουλειά ενός πληροφορικού.

Άλλο ΙΕΚ, και άλλο ΑΕΙ/ΤΕΙ. Υπάρχει διαφορά νομίζω, τόσο στη διάρκεια, όσο και στο περιεχόμενο και το επίπεδο των σπουδών.

Στο θέμα του τίτλου συμφωνώ, από τα προγράμματα σπουδών συμπεραίνω ότι το αντικείμενο και των σχολών πληροφορικής και των ΗΜΜΥ μάλλον η επιστήμη υπολογιστών είναι παρά οτιδήποτε άλλο. Αυτό το πρόβλημα νομίζω όμως ότι το έχουν και άλλοι τομείς.

Λες πρώτα "Οχι οτι κατι τετοιο ειναι βεβαια υποτιμητικο" για να συμπληρώσεις "Αλλα σε υποβαθμιζει ως προς αυτα που σπουδασες, τον οποιο κοπο εκανες για το διπλωμα. " δε βγάζω νόημα. Πρώτα απ' όλα δεν σπουδάζεις για την ψυχή της μάνας σου αλλά γιατί το γουστάρεις πάνω απ' όλα αυτό που κάνεις και θες να εμβαθύνεις. Αν ήθελες απλά να βγάλεις λεφτά υπάρχουν πολύ πιο αποδοτικοί τρόποι να το κάνεις, εξάλλου κι εσύ έχεις υπ' όψη σου φαντάζομαι ότι για την επαγγελματική σου ανέλιξη πιο πολύ επαγγελματικές δεξιότητες απαιτούνται παρά ακαδημαϊκές γνώσεις.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται υποτιμητικό για έναν ΗΜΜΥ να απασχοληθεί στον τομέα της πληροφορικής. ΗΜΜΥ σημαίνει ηλεκτρολόγος μηχανικός ΚΑΙ μηχανικός υπολογιστών. Το CS λοιπόν είναι απλά η μία πλευρά του ΗΜΜΥ. Μπορείς κάποιος να θέλει να πάει ΗΜΜΥ κυρίως για αυτό το κομμάτι δεν είναι ότι ντε και καλά θα ασχοληθείς με ενέργεια. Αυτά εκτός κι αν το λες με την έννοια ότι μπορεί να απασχοληθείς σε κάτι που θα απέφευγες (ξέρω γω να ήθελες ενέργεια και να κατέληξες εκεί για αυτό το λόγο). Σε αυτήν την περίπτωση όμως θα πρέπει να δεχτούμε και το αντίθετο, ότι δηλαδή μπορεί να υπάρχουν και ΗΜΜΥ/πληροροφικοί για τους οποίους να θεωρείται υποτιμητικό να εργαστούν στη διαχείριση ενέργειας.

Το «ξεκόλλα» πες το σε καμία χαζογκόμενα. Τέσπα. Ούτε εγώ αναφέρθηκα στις επιστήμες. Ξαναρωτάω, ένας που επιδιώκει να γίνει φοιτητής Φυσικοθετικών επιστημών (π.χ. Μαθηματικός, Βιολόγος,..) σε σχέση με έναν που επιδιώκει να γίνει φοιτητής Τεχνολογικών επιστημών (π.χ. ΗΜΜΥ, Πολιτικός Μηχανικός,..) δεν είναι συνειδητοποιημένος; :hmm:Δεν θέλει να εργαστεί στην ζωή του; Αν δεχτούμε την λογική που στηρίζεται στο ischool και στο μηχανογραφικό, υπάρχει μια "στοά" από συγκεκριμένες επιστήμες που μπορούν και συντηρούν τους πτυχιούχους τους και οι υπόλοιπες απλά αδιαφορούν. Είναι έτσι; Γίνεται όμως ο εργασιακός χώρος σε μια κοινωνία ανθρώπων, να χρειάζεται μόνο τις συγκεκριμένες επιστήμες; :confused:

Άχου τον θίχτηκε. Npb ο καθένας σήμερα κάνει τις επιλογές του. Δεν υπάρχουν καλές και κακές επιλογές, υπάρχουν μόνο διαφορετικές αντιλήψεις. Είναι πια κοινό μυστικό πως ο απόφοιτος σχολής επιστημών όπως μαθηματικά, βιολογία, χημεία έχει στενό εύρος εργασιακών επιλογών ό,τι και να λέμε. Στην ψωροκώσταινα τουλάχιστον. Για αυτό άλλωστε και τις λένε και "καθηγητικές σχολές". Επειδή λοιπόν οι σχολές αυτές έχουν συσχετιστεί από τον κόσμο με το επάγγελμα του καθηγητή έτσι διαμορφώνονται και οι προτιμήσεις των παιδιών. Πολλοί (όπως κι εγώ) σκέφτονται ναι οκ ωραία και τα μαθηματικά πχ αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου σε ένα λύκειο να διδάσκω τριώνυμα. Για αυτό θα στοχεύσω προς μια πολυτεχνική σχολή η οποία χρησιμοποιεί μεν και μαθηματικοφυσικές που μ' αρέσουν αλλά παράλληλα έχει και ένα καλό μερίδιο στην αγορά εργασίας. Τώρα σου λέω έτσι θα σκεφτεί αυτός που θα πάει πχ ΗΜΜΥ επειδή του αρέσουν τα μαθηματικά και η φυσική. Δεν λέω ότι υπάρχουν μόνο τέτοιοι. Αλλά αυτοί είναι η πλειονότητα. Από εκεί και πέρα προφανώς και υπάρχουν άτομα που δεν σκέφτονται έτσι και βάζουν τις σχολές αυτές για την κάβλα τους. Γιατί φυσικά αν αγαπάς τόσο μια επιστήμη δεν θα έχεις πρόβλημα να εργαστείς πουθενά αφού θα ασχολείσαι με το αντικείμενο που αγαπάς. Μαγκιά τους, εγω όμως δεν σου μιλάω για αυτούς. Για αυτό λέω πως ο καθένας είναι διαφορετικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,842 μηνύματα.
Μα ποιος σου είπε ότι και ο ΗΜΜΥτης χρησιμοποιεί αντίστροφους μετασχηματισμούς Fourier μέσω της μαθηματικής θεωρίας κατανομών (προχωρημένα μαθηματικά) στην ...δουλειά του; Εξάλλου γνωρίζει κανένας φοιτητής σε ποιον τομέα θα εργαστεί ως πτυχιούχος; Γιατί όλα θα πρέπει να γίνονται για κάποιον συγκεκριμένο λόγο και όχι για την επιστημονική μόρφωση; Εξάλλου τα Παν/κά Μαθηματικά αυτά είναι. Είναι περισσότερο μια επιστήμη της σκέψης και όχι επιστήμη με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Γίνεται τα ανώτερα μαθηματικά να διδαχτούν στο σχολείο; Όχι. Γι' αυτό και διδάσκεται μια μικρή εισαγωγή της εισαγωγής. Επίσης σε ένα Μαθηματικό Τμήμα η παιδεία δεν περιορίζεται στο σχολειοκεντρικό πλαίσιο. Προσφέρεται μια σειρά από μαθήματα διαφορετικών κλάδων ώστε ο υποψήφιος να έχει κάποιες "βάσεις" μετά το πτυχίο. Στο Πανεπιστήμιο τουλάχιστον σε προπτυχιακό επίπεδο γίνεται μια εισαγωγή στην κάθε επιστήμη πτυχίου (π.χ. φυσική, χημεία, γεωλογία, χημ.μηχανική,..κτλ).

Στο Πανεπιστήμιο δίνονται τα εφόδια για μια περαιτέρω καριέρα σε όποιον το επιθυμεί αλλά και έχει τις ανάλογες βαθμολογικές επιδόσεις, κίνητρα,..κτλ. Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν κάποιο από αυτά τα στοιχεία και περιορίζονται στον επαγγελματικό τομέα της μέσης εκπαίδευσης ή ετεροαπασχολούνται αλλού. Το άσχημο είναι ότι η ίδια η Ελληνική αγορά εργασίας δεν έχει διαμορφώσει επαγγελματικές κατευθύνσεις ώστε οι φοιτητές χωρίς ποιοτικά κριτήρια (στο ερήμην) να μην ξεκινούν με ουτοπικά οράματα για ερευνητές και να καταλήγουν όλοι στο τέλος να εργαστούν στην μέση εκπαίδευση..από ανάγκη. Γεμίσαμε από επαγγελματίες "από ανάγκη"..και χρεωκοπήσαμε. Που να φανταστείς ότι ακόμη και στις "μουρ.." επιστήμες, παρ' όλο που δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο να λέει ότι δεν δήλωσε το Τμήμα του λόγω μορίων κτλ αλλά αντιθέτως ότι του αρέσει πολύ αυτό που επέλεξε, οι περισσότεροι σπουδάζουν κατ' ανάγκην, με το ζόρι. Δεν ήταν αυτό που ήθελαν, ας είχε μόρια εισαγωγής 19.999.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Με τι μπορεί να ασχοληθεί αραγε ένας πληροφορικός (εκτος απο καθηγητής πληροφορικής στην δευτεροβάθμιας) που δε μπορεί ένας άλλος απόφοιτος οποοισδήποτε άλλης σχολης; ή ιεκ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μα ποιος σου είπε ότι και ο ΗΜΜΥτης χρησιμοποιεί αντίστροφους μετασχηματισμούς Fourier μέσω της μαθηματικής θεωρίας κατανομών (προχωρημένα μαθηματικά) στην ...δουλειά του; Εξάλλου γνωρίζει κανένας φοιτητής σε ποιον τομέα θα εργαστεί ως πτυχιούχος; Γιατί όλα θα πρέπει να γίνονται για κάποιον συγκεκριμένο λόγο και όχι για την επιστημονική μόρφωση; Εξάλλου τα Παν/κά Μαθηματικά αυτά είναι. Είναι περισσότερο μια επιστήμη της σκέψης και όχι επιστήμη με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών. Γίνεται τα ανώτερα μαθηματικά να διδαχτούν στο σχολείο; Όχι. Γι' αυτό και διδάσκεται μια μικρή εισαγωγή της εισαγωγής. Επίσης σε ένα Μαθηματικό Τμήμα η παιδεία δεν περιορίζεται στο σχολειοκεντρικό πλαίσιο. Προσφέρεται μια σειρά από μαθήματα διαφορετικών κλάδων ώστε ο υποψήφιος να έχει κάποιες "βάσεις" μετά το πτυχίο. Στο Πανεπιστήμιο τουλάχιστον σε προπτυχιακό επίπεδο γίνεται μια εισαγωγή στην κάθε επιστήμη πτυχίου (π.χ. φυσική, χημεία, γεωλογία, χημ.μηχανική,..κτλ).

Στο Πανεπιστήμιο δίνονται τα εφόδια για μια περαιτέρω καριέρα σε όποιον το επιθυμεί αλλά και έχει τις ανάλογες βαθμολογικές επιδόσεις, κίνητρα,..κτλ. Δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν κάποιο από αυτά τα στοιχεία και περιορίζονται στον επαγγελματικό τομέα της μέσης εκπαίδευσης ή ετεροαπασχολούνται αλλού. Το άσχημο είναι ότι η ίδια η Ελληνική αγορά εργασίας δεν έχει διαμορφώσει επαγγελματικές κατευθύνσεις ώστε οι φοιτητές χωρίς ποιοτικά κριτήρια (στο ερήμην) να μην ξεκινούν με ουτοπικά οράματα για ερευνητές και να καταλήγουν όλοι στο τέλος να εργαστούν στην μέση εκπαίδευση..από ανάγκη. Γεμίσαμε από επαγγελματίες "από ανάγκη"..και χρεωκοπήσαμε. Που να φανταστείς ότι ακόμη και στις "μουρ.." επιστήμες, παρ' όλο που δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο να λέει ότι δεν δήλωσε το Τμήμα του λόγω μορίων κτλ αλλά αντιθέτως ότι του αρέσει πολύ αυτό που επέλεξε, οι περισσότεροι σπουδάζουν κατ' ανάγκην, με το ζόρι. Δεν ήταν αυτό που ήθελαν, ας είχε μόρια εισαγωγής 19.999.

Δεν διαφωνώ γενικά με αυτά που λες. Ο σκοπός των πανεπιστημιακών σχολών σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι η προετοιμασία προς την αγορά εργασίας. Εγώ όμως δεν σου λέω για το τι τους μαθαίνουν ξεχωριστά. Φυσικά τα ίδια μαθηματικά/φυσική μαθαίνουν παντού. Σου λέω τι επαγγελματικές προοπτικές μπορεί να έχει κάποιος βάσει του αντικείμενού του. Τα μαθηματικά ως αντικείμενο δεν σου ξεκλειδώνουν πολλές πόρτες επαγγελματικά. Ψάξε πόσες αγγελίες από εταιρείες ζητούν μαθηματικούς. Θα πας μεθαύριο να ψάξεις για δουλειά σε μια εταιρεία και θα σου πουν φίλε τι επαγγέλεσαι; μαθηματικός θα τους πεις. Και ο άλλος θα μείνει μαλάκας, γιατί τα μαθηματικά έχουν 154 διαφορετικές προεκτάσεις δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Χωρίς έστω ένα μεταπτυχιακό λοιπόν δεν βοηθούν. Αντίθετα κάποιος που έχει τελειώσει πχ ηλεκτρολόγος/μηχανολόγος θεωρητικά τουλάχιστον και στο εξωτερικό αν χρειαστεί έχει ένα αντικείμενο ή μία κατεύθυνση. Οι πολυτεχνικές είναι εξ ορισμού εφαρμοσμένες επιστήμες. Μπορείς από την αρχή δηλαδή πχ να πεις ο πολιτικός μηχανικός κάνει αυτό, αυτό κι αυτό. Αυτό δεν μπορείς να το πεις τόσο εύκολα για τις θεωρητικές επιστήμες όπως τα μαθηματικά. Σου λέω τώρα ποια λογική ακολουθείται από πολλούς, δεν λέω ότι αυτή είναι η σωστή ( αφού σωστά λες πως γεμίσαμε από κατ' ανάγκη φοιτητές) αλλά είναι βάσιμη.

Με τι μπορεί να ασχοληθεί αραγε ένας πληροφορικός (εκτος απο καθηγητής πληροφορικής στην δευτεροβάθμιας) που δε μπορεί ένας άλλος απόφοιτος οποοισδήποτε άλλης σχολης; ή ιεκ;

προγραμματισμό συστήματος, πληροφοριακά συστήματα και ανάλυση συστημάτων αν μιλάμε για εσωτερικό τουλάχιστον. Αλλιώς υποθέτω πάμε και σε άλλα πιο εξειδικευμένα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Με τι μπορεί να ασχοληθεί αραγε ένας πληροφορικός (εκτος απο καθηγητής πληροφορικής στην δευτεροβάθμιας) που δε μπορεί ένας άλλος απόφοιτος οποοισδήποτε άλλης σχολης; ή ιεκ;
Στην Πληροφορικη δεν μαθαινεις μονο προγραμματιστικες τεχνικες σε οποιαδηποτε γλωσσα ή π.χ web programming/design οπως κανουν στα ΙΕΚ. Το να σπουδασεις Πληροφορικη σε Πανεπιστημιο το κανεις γιατι σε ενδιαφερει ο συγκεκριμενος τομεας και οχι επειδη αναγκαστικα εχεις περισσοτερα δικαιωματα (τα οποια στο εξωτερικο οντως τα εχεις). Και ο τομεας δεν ειναι απλα "προγραμματιζω". Αμφιβαλλω κατα ποσο μπορει ενας αποφοιτος ΙΕΚ να ασχοληθει με AI (artificial intelligence) σε υψηλο επιπεδο ή ακομα να ασχοληθει με Machine Learning και αναλυση ή αναπτυξη αποδοτικοτερων αλγοριθμων ή ακομα και σχεδιαση ψηφιακων κυκλωματων. Αν ρωτησεις εναν πτυχιουχο ΙΕΚ Πληροφορικης για το αν ο αλγοριθμος του εχει ταξη χρονικης πολυπλοκοτητας (n), αμφιβαλλω αν θα μπορει να απαντησει. Επισης, απο σχολη Πληροφορικης δεν χρειαζεται αναγκαστηκα να ασχοληθεις με το software. Ειναι πολυ ευκολο με ενα μεταπτυχιακο να γινεις μηχανικος κυκλωματων κ.τ.λ. (προσοχη δεν μιλαω για διπλωμα μηχανικου). Το αν θα πας ΙΕΚ ή ΑΕΙ/ΤΕΙ εχει να κανει καθαρα με τους στοχους που εχεις βαλει. Αν καποιου του αρκει να παρει καποιες ΠΟΛΥ βασικες γνωσεις για να βρει απλα μια σχετικα "ευκολη" δουλεια πιθανοτατα και να επιλεξει ΙΕΚ. Καποιος που θελει να εμβαθυνει στην επιστημη την οποια του αρεσει και θελει να κανει και ενα μεταπτυχιακο που συνδιαζει και αλλους τομεις των επιστημων πιστευω θα καταληξει σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Τωρα οσο αναφορα το HMMY vs Ιατρικη νομιζω ειναι ενα απο τα πιο χαζα θεματα. Γιατι οι επιστημες δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση μεταξυ τους, οποτε μιλαμε καθαρα για θεμα : "Ποια θεωρειτε πιο μουρατη σχολη για καποιον που εγραψε 22000 μορια : Ιατρικη ή ΗΜΜΥ;".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,842 μηνύματα.
Για να απαντήσει ο ΙΕΚτζής... αν ο αλγόριθμός του έχει τάξη χρονικής πολυπλοκότητας (n) ... θα πρέπει να έχει γνώσεις 3ετή φοιτητή Πληροφορικής ή Μαθηματικών τουλάχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

targaryen

Νεοφερμένος

Ο targaryen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Μετά το καλοκαίρι θα είμαι μαθητής της Γ λυκείου και οι σχολές που με ενδιαφέρουν είναι Ηλεκτρολόγων μηχανικών&μηχανικών Η/Υ ΑΠΘ και Ιατρική ΑΠΘ. Στο σχολείο έχω άριστους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα που αφορούν τις 2 σχολές (μαθηματικά,φυσική, χημεία, βιολογία, έκθεση) όμως πρέπει να διαλέξω μαθηματικά για να έχω πρόσβαση σε θετικές σπουδές (ημμυ) ή βιολογία για τις επιστήμες υγείας (ιατρική). Και τα δύο μου αρέσουν πολύ (λίγο παραπάνω τα μαθηματικά), αλλά ο συνδυασμός τους πιστεύω θα με εξουθενώσει. Από το τμήμα ιατρικής με ενδιαφέρει η χειρουργική (συγκεκριμένα νευροχειρουργική ή ορθοπαιδική χειρουργική) ενώ από ημμυ μου αρέσουν όλες οι διέξοδοι που αφορούν την ενέργεια και τις τηλεπικοινωνίες. Θα ήθελα τη βοήθειά σας για το ποιο από τα δύο επαγγέλματα έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση εδώ και στο εξωτερικό. Επιπλέον μήπως γνωρίζει κανείς αν ένας απόφοιτος ημμυ μπορεί να ασχοληθεί με τομείς της ενέργειας όπως το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο; Ή αυτό είναι αποκλειστικά αντικείμενο των χημικών μηχανικών; Τέλος, πόσα είναι τα ελάχιστα χρόνια σπουδών για κάθε σχολή χωρις μεταπτυχιακά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανασης Α.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θανασης Α. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Μουράτη 1 VS Μουράτη 2. Συγκρίνεις τώρα δύο άσχετες μεταξύ τους σχολές..
Πήγαινε απλά εκεί που πραγματικά το θέλεις και αφού είσαι και άριστος θα τα καταφέρεις! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

targaryen

Νεοφερμένος

Ο targaryen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Δεν τις ξεχωρίζω επειδή είναι μουράτες απλά πιστεύω ότι έχουν την καλύτερη αποκατάσταση.. Δηλαδή το ότι μου αρέσουν περισσότερο τα μαθηματικά σημαίνει ότι πρέπει να πάω ημμυ;; Γιατί πέρα από αυτό το θέμα μου αρέσουν και τα 2 το ίδιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Δεν τις ξεχωρίζω επειδή είναι μουράτες απλά πιστεύω ότι έχουν την καλύτερη αποκατάσταση.. Δηλαδή το ότι μου αρέσουν περισσότερο τα μαθηματικά σημαίνει ότι πρέπει να πάω ημμυ;; Γιατί πέρα από αυτό το θέμα μου αρέσουν και τα 2 το ίδιο

1.Δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους οπότε ξεκαθάρισε τι πραγματικά σου αρέσει!
2.Δεν έχουν την καλύτερη αποκατάσταση:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top