[Θερινή Προετοιμασία] Πανελλήνιες 2017

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Panagiotis09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 208 μηνύματα.
πιστευω ήδη έχεις κανει πολλά...συνηθως βγάζουν 1 κεφάλαιο max το καλοκαιρι στα φροντιστηρια..

Είχαμε ξεκινήσει από Μάρτιο προετοιμασία,γι αυτό κάναμε τόσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nasos007

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nasos007 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Είχαμε ξεκινήσει από Μάρτιο προετοιμασία,γι αυτό κάναμε τόσα.

Είσαι μια χαρά μην αγχώνεσαι...
Όσο περισσότερο αγχώνεσαι τόσα περισσότερα εγκεφαλικά κύτταρα σκοτώνεις και τόσα περισσότερα πράγματα ξεχνάς..
Απέβαλε,λοιπόν,εντελώς το άγχος και δούλεψε όσο πιο σκληρά μπορείς για να αναπληρώσεις τα κενά που θεωρείς ότι έχεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 001921

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλημέρα στους "συναγωνιστές" :-)

Έχω μία απορία για τους των ανθρωπιστικών. Αν και μού έχουν πει από πέρυσι πως δεν πρόκειται να ρωτηθεί, έχετε μάθει εσείς την πρώτη παράγραφο του Δ2 της εισαγωγής του Σωκράτους; Είναι το απόσπασμα που έχει στην αρχή. Σε εσάς τί έχουν πει πάνω σε αυτό το θέμα; Ευχαριστώ.

Βαγγέλης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

semi

Νεοφερμένος

Η semi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά!Πήγαινα φροντιστήριο χημεία και κάναμε όλη την οργανική χημεία,σχεδόν όλη την οξειδοαναγωγη και λίγο από θερμοχημεια.Το πρόβλημα μου είναι πως θα σταματήσω και θα κάνω ιδιαίτερα με διαφορετικό καθηγητή και δεν ξέρω αν θα προλάβω να βγάλω την ύλη.Θελω να τα κάνουμε από την αρχή διότι δεν τα εμπεδωσα καλά τα προηγούμενα(Ίσως φταίει ο καθηγητής ίσως κι εγώ) αλλά με αγχώνει το γεγονός πως σε 10 μήνες περίπου δίνω πανελλήνιες και τα κεφάλαια που πρέπει να κάνουμε είναι αρκετά.Πιστευετε πως είναι εφικτό σε τέτοιο χρονικό διάστημα να βγει η ύλη και να κάνω επαναλήψεις;Εχω αγχωθει πολύ με αποτέλεσμα να μην έχω καμία αισιοδοξία για κανένα μάθημα.Ειδικα στο 3ο πεδίο,που επέλεξα μετα από μεγάλο χρονικό διάστημα,αν δεν γράψεις καλά δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Καλημέρα!! Εγώ έδωσα φέτος πανελλήνιες στο τρίτο πεδίο. Ξεκίνησα φροντιστήριο στη χημεία το Σεπτέμβρη (ξέχασαν να με βάλουν στο τμήμα το καλοκαίρι :wacko: ) ενώ παράλληλα είχα αρχίσει ιδιαίτερο στη φυσική. Φυσική όλα οκ, χημεία αφοδεύματα!!! Όλα έβαιναν κακώς λοιπόν μέχρι που μια μέρα ένας από τους μαθητές φυσικής του χημικού μου στο φροντιστήριο τον ρώτησε κάτι για τη φυσική. Ακούγοντας την απάντηση συνειδητοποίησα ότι καμία ευθύνη δεν είχα εγώ που δεν καταλάβαινα τίποτα στη χημεία. Άρχισα κανονική χημεία (όλα από την αρχή με άλλο καθηγητή*) το Δεκέμβριο του 2015 και την ύλη την τελείωσα το Φεβρουάριο του 2016. Τελικό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες 19,8. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αν έχεις στόχο μπορείς να πετύχεις αυτό που θες :spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Καλημέρα στους "συναγωνιστές" :-)

Έχω μία απορία για τους των ανθρωπιστικών. Αν και μού έχουν πει από πέρυσι πως δεν πρόκειται να ρωτηθεί, έχετε μάθει εσείς την πρώτη παράγραφο του Δ2 της εισαγωγής του Σωκράτους; Είναι το απόσπασμα που έχει στην αρχή. Σε εσάς τί έχουν πει πάνω σε αυτό το θέμα; Ευχαριστώ.

Βαγγέλης

Εννοείς αυτό που είναι γραμμένο σε α ενικό στο κομμάτι του εν οιδα σωστά;
Εμείς το μάθαμε κανονικά. Η καθηγήτριά μου μας είπε πως πρέπει να το μάθουμε όπως μαθαίνουμε όλα τα άλλα αλλά μας τόνισε ότι έχει μικρότερες πιθανότητες καθώς δεν είναι και κάτι ουσιαστικό. Αν είναι πχ να βάλουν κάτι από το Δ2 θα βάλουν τις μεθόδους κατ εμέ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 001921

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εννοείς αυτό που είναι γραμμένο σε α ενικό στο κομμάτι του εν οιδα σωστά;
Εμείς το μάθαμε κανονικά. Η καθηγήτριά μου μας είπε πως πρέπει να το μάθουμε όπως μαθαίνουμε όλα τα άλλα αλλά μας τόνισε ότι έχει μικρότερες πιθανότητες καθώς δεν είναι και κάτι ουσιαστικό. Αν είναι πχ να βάλουν κάτι από το Δ2 θα βάλουν τις μεθόδους κατ εμέ

Μάλιστα... Πάντως εντελώς χαζό αυτό το πράγμα. Αλλά τί λέω, όλη η κατάσταση άραγε χαζή δεν είναι;
Ευχαριστώ πολύ.

Βαγγέλης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Μάλιστα... Πάντως εντελώς χαζό αυτό το πράγμα. Αλλά τί λέω, όλη η κατάσταση άραγε χαζή δεν είναι;
Ευχαριστώ πολύ.

Βαγγέλης

Εμένα μου λες:P

Καλή δύναμη:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Καλημέρα!! Εγώ έδωσα φέτος πανελλήνιες στο τρίτο πεδίο. Ξεκίνησα φροντιστήριο στη χημεία το Σεπτέμβρη (ξέχασαν να με βάλουν στο τμήμα το καλοκαίρι :wacko: ) ενώ παράλληλα είχα αρχίσει ιδιαίτερο στη φυσική. Φυσική όλα οκ, χημεία αφοδεύματα!!! Όλα έβαιναν κακώς λοιπόν μέχρι που μια μέρα ένας από τους μαθητές φυσικής του χημικού μου στο φροντιστήριο τον ρώτησε κάτι για τη φυσική. Ακούγοντας την απάντηση συνειδητοποίησα ότι καμία ευθύνη δεν είχα εγώ που δεν καταλάβαινα τίποτα στη χημεία. Άρχισα κανονική χημεία (όλα από την αρχή με άλλο καθηγητή*) το Δεκέμβριο του 2015 και την ύλη την τελείωσα το Φεβρουάριο του 2016. Τελικό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες 19,8. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αν έχεις στόχο μπορείς να πετύχεις αυτό που θες :spasiklas:

Και εγώ δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην καθηγήτρια χημείας στο φροντιστήριο αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάνει κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Κάναμε στα καλοκαιρινά οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, χημική ισορροπία και χημική κινητική. Ας πούμε δεν θυμάμαι να μας έχει πει κάτι για το αν πρέπει να μάθουμε απ'έξω αντιδράσεις από την οξειδοαναγωγή (νομίζω είναι 2-3 απ'ότι είπαν και άλλα παιδιά). Πάντως πιστεύω και με σχολείο που έχουμε καλό καθηγητή αλλά και με ασκήσεις από Σαλτερή δεν θα έχω θέμα, αφού και τα συνδυαστικά του Σαλτερή που έκανα στην χημική κινητική δεν με δυσκόλεψαν ιδιαίτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παν16

Νεοφερμένος

Η Παν16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά!Πήγαινα φροντιστήριο χημεία και κάναμε όλη την οργανική χημεία,σχεδόν όλη την οξειδοαναγωγη και λίγο από θερμοχημεια.Το πρόβλημα μου είναι πως θα σταματήσω και θα κάνω ιδιαίτερα με διαφορετικό καθηγητή και δεν ξέρω αν θα προλάβω να βγάλω την ύλη.Θελω να τα κάνουμε από την αρχή διότι δεν τα εμπεδωσα καλά τα προηγούμενα(Ίσως φταίει ο καθηγητής ίσως κι εγώ) αλλά με αγχώνει το γεγονός πως σε 10 μήνες περίπου δίνω πανελλήνιες και τα κεφάλαια που πρέπει να κάνουμε είναι αρκετά.Πιστευετε πως είναι εφικτό σε τέτοιο χρονικό διάστημα να βγει η ύλη και να κάνω επαναλήψεις;Εχω αγχωθει πολύ με αποτέλεσμα να μην έχω καμία αισιοδοξία για κανένα μάθημα.Ειδικα στο 3ο πεδίο,που επέλεξα μετα από μεγάλο χρονικό διάστημα,αν δεν γράψεις καλά δεν έχεις και πολλές επιλογές.

Λοιπον, εγω εδινα φετος πανελληνιες κ την υλη της χημειας τη βγαλαμε αρχες Νοεμβρη.Θελω να πω πως αυτο δεν ειναι και πολυ καλο, γιατι μετα πολυ ευκολα μπορει καποιος να χαλαρωσει, να επαναπαυτει κ να ''ξεχασει'' ορισμενα πραγματα που τα θεωρουσε αυτονοητα.Το πιο σημαντικο ειναι οι συχνες επαναληψεις των προηγουμενων κφαλαιων!!Πραγματικα πιστεψε με δεν εχει καμια σημασια ποτε θα βγαλεις την υλη, αν βεβαια την εχεις εμπεδωσει σε βαθος... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wonderfullife

Νεοφερμένος

Η wonderfullife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Παιδιά, έχει αλλάξει τίποτα στις΄ύλες: χημεία, φυσική, βιολογία; Ευχαριστώ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Μάλιστα... Πάντως εντελώς χαζό αυτό το πράγμα. Αλλά τί λέω, όλη η κατάσταση άραγε χαζή δεν είναι;
Ευχαριστώ πολύ.

Βαγγέλης

Χαζό ξεχαζό μάθε το παπαγαλία. Τα βιβλία έχουν να αλλάξουν από το 99 και τα θέματα έχουν αρχίσει να εξαντλούνται. Κατά συνέπεια, δεν θα διστάσουν να ζητήσουν κάτι το οποίο δεν έχει ζητηθεί τόσο καιρό, ακόμα κι αν είναι ψιλοσαχλαμάρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Χαζό ξεχαζό μάθε το παπαγαλία. Τα βιβλία έχουν να αλλάξουν από το 99 και τα θέματα έχουν αρχίσει να εξαντλούνται. Κατά συνέπεια, δεν θα διστάσουν να ζητήσουν κάτι το οποίο δεν έχει ζητηθεί τόσο καιρό, ακόμα κι αν είναι ψιλοσαχλαμάρα.

Ακριβώς!Οτιδήποτε είναι στην ύλη έχει πιθανότητες να ζητηθεί.

Παιδιά, έχει αλλάξει τίποτα στις΄ύλες: χημεία, φυσική, βιολογία; Ευχαριστώ:)

Επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί η ύλη ακόμα αλλά λογικά ή δεν θα υπάρξουν αλλαγές ή θα είναι μικρές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wonderfullife

Νεοφερμένος

Η wonderfullife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Ακριβώς!Οτιδήποτε είναι στην ύλη έχει πιθανότητες να ζητηθεί.



Επίσημα δεν έχει ανακοινωθεί η ύλη ακόμα αλλά λογικά ή δεν θα υπάρξουν αλλαγές ή θα είναι μικρές.
Οκ. Ευχαριστώ:) Αν είναι θα ξαναρωτήσω αφού ξεκινήσει η σχολική χρονιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ria99

Νεοφερμένος

Η Ria99 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
γεια σας!ειμαι νεο μελος και θα δωσω πανελληνιες απο θεωρητικη αγοινοντας σιγουρα το πρωτο πεδιο και ειμαι αναμεσα στο αν θα ανοιξω και το τριτο η το τεταρτο.

που ειστε στην υλη μεχρι τωρα;κανετε μαθηματα στο γνωστο και στην ιστορια;
ωστοσο εχω προβλημα με το αγνωστο και ειδικα με τη γραμματικη,διαβαζω τους κανονες καλα αλλα στις ασκησεις μπερδευομαι και κανω λαθη περισσοτερο ομως στα ρηματα.πως μπορω να διορθωθω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
γεια σας!ειμαι νεο μελος και θα δωσω πανελληνιες απο θεωρητικη αγοινοντας σιγουρα το πρωτο πεδιο και ειμαι αναμεσα στο αν θα ανοιξω και το τριτο η το τεταρτο.

που ειστε στην υλη μεχρι τωρα;κανετε μαθηματα στο γνωστο και στην ιστορια;
ωστοσο εχω προβλημα με το αγνωστο και ειδικα με τη γραμματικη,διαβαζω τους κανονες καλα αλλα στις ασκησεις μπερδευομαι και κανω λαθη περισσοτερο ομως στα ρηματα.πως μπορω να διορθωθω;

Ρια καλημέρα!
Θεωρητική εδώ. Βέβαια θα ανοίξω μόνο το 1ο πεδίο. Σκεφτόμουν να πάρω και μαθηματικά για τα παιδαγωγικά αλλά τελικά με την προετοιμασία του ειδικού μαθήματος ( θα δώσω γερμανικά για γερμανική φιλολογία) δεν μου μένει χρόνος και για τα μαθηματικά.
Στο γνωστό έχουμε βγάλει εμείς ολόκληρη την Πολιτεία και από τον Πρωταγόρα μέχρι την ενότητα 4.
Ιστορία έχουμε τελειώσει το κρητικό ζήτημα και σχεδόν όλο το 1ο.

ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Έχω ακριβώς και εγώ το ίδιο θέμα. Με το συντακτικό δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά με την γραμματική τεράστιο:/: . Και να πεις ότι δεν διαβάζω; Και τις ασκήσεις τις κάνω, και για το διαγώνισμα διαβάζω και για τα τέστ και ότι μας βάζει να μάθουμε το μαθαίνω αλλά όταν έρθει η ώρα να κάνω πχ μια χρονική μόνη μου, νομίζω πως τα κάνω σωστά αλλά τα περισσότερα είανι πάντα λάθος:P . Ευτυχώς με τα ουσιαστικά και τα επίθετα δεν έχω θέμα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Panagiotis09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Καλημέρα!! Εγώ έδωσα φέτος πανελλήνιες στο τρίτο πεδίο. Ξεκίνησα φροντιστήριο στη χημεία το Σεπτέμβρη (ξέχασαν να με βάλουν στο τμήμα το καλοκαίρι :wacko: ) ενώ παράλληλα είχα αρχίσει ιδιαίτερο στη φυσική. Φυσική όλα οκ, χημεία αφοδεύματα!!! Όλα έβαιναν κακώς λοιπόν μέχρι που μια μέρα ένας από τους μαθητές φυσικής του χημικού μου στο φροντιστήριο τον ρώτησε κάτι για τη φυσική. Ακούγοντας την απάντηση συνειδητοποίησα ότι καμία ευθύνη δεν είχα εγώ που δεν καταλάβαινα τίποτα στη χημεία. Άρχισα κανονική χημεία (όλα από την αρχή με άλλο καθηγητή*) το Δεκέμβριο του 2015 και την ύλη την τελείωσα το Φεβρουάριο του 2016. Τελικό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες 19,8. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αν έχεις στόχο μπορείς να πετύχεις αυτό που θες :spasiklas:

Σε ευχαριστώ πολύ μου δίνεις πολύ κουράγιο.Σιγα σιγά ελπίζω να μπω στο πρόγραμμα για τα καλά και συγχαρητήρια για την επίδοση σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Helen123

Νεοφερμένος

Η Helen123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπερα!

Εδωσα φετος πανελληνιες, στο πεδιο των ανθρωπιστικων σπουδων και σκεφτηκα να μοιραστω μαζι σας καποιες "συμβουλες".
Αρχικα οι βαθμοι μου ηταν:
Εκθεση: 17,5
Αρχαια: 18,1
Ιστορια: 19,8
Λατινικα: 20

Συνολο:18819


ΕΚΘΕΣΗ

-Μην μαθαινετε απ'εξω τα σχεδιαγραμματα. Ακομη κι αν ειστε τελειοι στην αποστηθιση οταν ερχεται η ωρα να γραψεις και δε θυμηθεις καποια "ιδεα" που εχεις παπαγαλισει, το πιθανοτερο ειναι να πελαγωσεις και να θεωρησεις οτι καταστραφηκες. Λαθος. Φυσικα και πρεπει να διαβαζεις τα σχεδιαγραμματα, αλλα με μια κριτικη ματια, να κρατας αυτα που σου ταιριαζουν και απο εκει και περα να βαζεις το μυαλο σου να δουλεψει.
-Οσο για τη θεωρια, μεγαλη προσοχη σε ΟΛΗ την εκταση της, και στις 3 ταξεις του λυκειου. Εχουν υπαρξει χρονιες που εχουν ζητηθει πραγματα της πρωτης λυκειου και πολλοι δεν τα εχουν κανει στο φροντιστηριο και μετα παραπονιουνται οτι ηταν "εκτος υλης". Το ιδιο ισχυει και για τα θεματα της εκθεσης, να εχετε δει ολα τα θεματα και των τριων ταξεων ( φετος επεσε η φιλια - θεμα πρωτης λυκειου - και πολλοι γκρινιαζαν οτι δεν υπηρχε στην υλη, αλλη χρονια ειχε πεσει το γελιο - θεμα δευτερας λυκειου ).
-Η περιληψη χρειαζεται μεγαλη εξασκηση και φυσικα βοηθεια απο τον καθηγητη.
- Μην χανεται χρονο μαθαινοντας απ'εξω προλογους-επιλογους. Ναι, καποιες φρασεις η τεχνικες ειναι χρησιμες, αλλα αν εχετε στο μυαλο σας 3 συγκεκριμενους προλογους-επιλογους ειναι πολυ πιθανο τη στιγμη της εξετασης ειτε να τους ξεχασετε ειτε να μην ταιριαζουν με το συγκεκριμενο θεμα.


ΑΡΧΑΙΑ

-Γνωστο: Δυστυχως η ευτυχως, τις εισαγωγες πρεπει να τις ξερετε νερο. Αλλα αυτο δε θα γινει ουτε απο τον Σεπτεμβρη ουτε απο τον Δεκεμβρη. Προσωπικα τις εισαγωγες καταλαβα οτι τις κατειχα γυρω στον Φεβρουαριο-Μαρτιο. Και αυτο μετα απο παρα πολλες επαναληψεις. Δεν υπαρχει αλλος τροπος να τις μαθεις. Ειδικα οταν σου βαζουν τεστακια συχνα, ειναι μια καλη ευκαιρια για επαναληψη. Αλλα και μονος σου πρεπει μια φορα την εβδομαδα να κανεις επαναληψη καποια απο τις εισαγωγες. Εμενα με βοηθουσε παρα πολυ να τη λεω σε καποιον, στη μητερα μου συνηθως, γιατι οταν ακουγα τα λαθη μου και τις διορθωσεις μου εμεναν στο μυαλο. Τα σχολια του βιβλιου πρεπει να τα ξερετε πολυ καλα, αν οχι απ'εξω, τουλαχιστον να μην ξεχνατε κανενα στοιχειο, συνηθως μια ερωτηση του γνωστου ειναι σχολιο του βιβλιου. Για επιπροσθετα σχολια, μπορειτε να διαβαζετε ειτε απο βοηθηματα ειτε απο το study4exams. Τωρα αν θα τα μαθαινετε κι αυτα απ'εξω, εξαρταται αποκλειστικα απο εσας. Εγω δεν εμαθα ποτε απ'εξω κατεβατα ολοκληρα, το θεωρουσα ανουσιο, εφοσον ειχα καταλαβει το κειμενο και μπορουσα μονη μου να απαντησω στις ερωτησεις. Μαθαινα καποια key points, καποια στανταρ πραγματα που πρεπει να γραψεις, αλλα μεχρι εκει, και ολα αυτα σαν σημειωσεις οχι σαν κατεβατα. Με ολη την παπαγαλια που ειχα σε ιστορια,λατινικα και εισαγωγες μου ηταν αδυνατον να χωρεσω κι αλλα πραγματα απ'εξω, τουλαχιστον εξαρχης. Ξερω και παιδια που μαθαιναν απ'εξω σελιδες ολοκληρες με σχολια και εγραψαν καλα, αλλα στη διαρκεια της χρονιας στις απαντησεις τους τυχαινε να ξεφευγουν απο το θεμα της ερωτησης, ακριβως επειδη παπαγαλιζαν. Κρινετε εσεις κατα ποσο μπορειτε να αντεπεξελθετε στις ερωτησεις του γνωστου. Οσο για τα λεξιλογικα, δωστε προσοχη στα λεξιλογικα σχολια του βιβλιου και να λυνετε τις ασκησεις στο study4exams. Μεταφραση εννοειται πολυ καλα, ειναι κριμα να χασετε εστω και 0,5. Και δεν ειναι απαραιτητο να τη μαθαινετε απ'εξω, αν ξερετε συντακτικο τη βγαζετε και μονοι σας.

-Αγνωστο: Συχνες επαναληψεις στη γραμματικη, ακομη και το λυω-λυομαι φροντιστε να το επαναλαμβανετε συχνα, μην το προσπερνατε, τα περισσοτερα λαθη γινονται στα πιο απλα πραγματα. Μην αφησετε αδιαβαστα πραγματα που δεν ειναι sos, η γραμματικη ειναι σημαντικη οχι μονο για τις ασκησεις αλλα και για το ιδιο το κειμενο, σε βοηθαει να καταλαβεις συντακτικα πραγματα, πχ ενα υποκειμενο. Συντακτικο προσοχη στα αντικειμενα με γενικη, να ξερετε καλα τη θεωρια (με παπαγαλια η οχι, δικο σας θεμα) και να την εφαρμοζετε σε ασκησεις για να την εμπεδωσετε. Γενικα το αγνωστο θελει μεγαλη εξασκηση σε κειμενα, με τον καιρο θα δειτε οτι θα αποκτησετε αυτοπεποιθηση οσο περισσοτερα κειμενα κανετε.


ΙΣΤΟΡΙΑ

-Ναι, η παπαγαλια ειναι η ασφαλεστερη λυση. Ναι, δεν σου παιρνουν το κεφαλι αν αλλαξεις μια λεξη. Ξεκολληστε ομως απο εκει και δωστε βαση στο ιδιο το μαθημα. Να κατανοειτε τα γεγονοτα, να κανετε ερωτησεις, να μαθαινετε καθε κεφαλαιο οσο πιο πιστα μπορειτε αρχικα, και στην πορεια με τις επαναληψεις θα μενετε ολο και πιο πιστοι στο κειμενο. Δεν γινεται απο την αρχη να το παπαγαλισεις, ειναι λογικο. Και εδω θα σας προτεινα να λετε το μαθημα σε καποιον τριτο οσο πιο συχνα γινεται. Να βρισκετε πλαγιοτιτλους και να προσεχετε τις επικεφαλιδες του βιβλιου, πολλες φορες αποτελουν την ερωτηση.
-Στις πηγες μπορει να γραψει καλα μονο οποιος εχει καταλαβει τι του ζητανε, και φυσικα αν εχει κατανοησει το μαθημα. Οχι απαραιτητα να το εχει αποστηθισει 100%, αλλα να εχει αντιληφθει τα γεγονοτα. Αν ξερεις απ'εξω το βιβλιο χωρις να εχεις καταλαβει τιποτα, το πιθανοτερο ειναι να τα θαλασσωσεις. Η συνδυαστικη μεθοδος ειναι η καλυτερη, δηλαδη να γραφετε ο,τι λεει το βιβλιο και ενδιαμεσα να παρεμβαλετε τα στοιχεια του παραθεματος. Και αυτο χρειαζεται εξασκηση και προσοχη στις εκφωνησεις.

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

-Μην συμβιβαστειτε με κατι λιγοτερο απο 95. Ειδικα τωρα που τα μαθηματα ειναι μονο 4, και ενα λαθος στα λατινικα ειναι μεγαλο κριμα.
-Οι μεταφρασεις δυστυχως ειναι για παπαγαλια, αλλα επειδη καποιες εχουν πλακα ειναι πιο διασκεδαστικη η ολη διαδικασια. Δειτε τες σαν μικρες ιστοριουλες.
-Το λεξιλογιο και οι αρχικοι χρειαζονται συχνες επαναληψεις, εμενα με βοηθουσε να τα γραφω, το ιδιο και την γραμματικη, μια και στα λατινικα ενα γραμμα αλλαζει ολον τον τυπο.
-Το συντακτικο - αν εχετε βασικες γνωσεις συντακτικου στα αρχαια - δε θα σας δυσκολεψει. Να υπογραμμιζεται σε καθε κειμενο τις λεξεις που σας φαινονται περιεργες συντακτικα ωστε να πεφτει το ματι σας εκει σε καθε επαναληψη, εχοντας βεβαια εξασφαλισει οτι ξερετε ολα τα υπολοιπα. Μεγαλη προσοχη στις δευτερευουσες, ενα δυσκολο κομματι, στις μετατροπες και στις ευθειες ερωτησεις


Γενικα μην πανικοβαλλεστε, οι πανελληνιες δεν ειναι το τελος του κοσμου. Αντιμετωπιστε τες σαν μια προκληση, οχι σαν αγγαρεια. Να εχετε θετικη διαθεση, να διασκεδασετε την τελευταια σας χρονια στο σχολειο, να κοιμαστε (προσωπικα δεν ξενυχτησα πανω απο 5-6 φορες), να μην κανετε υπερβολες, να εχετε προγραμμα, να βαζετε ορια, να επιβραβευετε αλλα και να "τιμωρειτε" τον εαυτο σας οταν ξεφευγετε. Δειτε τη φετινη χρονια σαν μια περιπετεια, δειτε τα μαθηματα σαν γνωσεις που σας πανε παραπερα!

Καλη τυχη! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TombRaiderLover

Νεοφερμένος

Ο TombRaiderLover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Θα ήθελα να συμπληρώσω για την Έκθεση πως για να γράψετε καλά πρέπει να γράφετε με όσο πιο basic τρόπο γίνεται. Υποκείμενο - Ρήμα - Αντικείμενο - Τελεία - Υποκείμενο - Ρήμα - Αντικείμενο - Τελεία. Είναι πιο εύκολο για τους διορθωτές να το διαβάσουν, γιατί έχουν να δουν τόσα γραπτά. Αν θέλετε τη γνώμη μου, για να είστε ασφαλείς πρέπει να είστε εντελώς προβλέψιμοι, με το σπουδαιότερο να είναι ο απλός, φορμουλαϊκός λόγος. Ξεχάστε τη σύνθετη και δομημένη επιχειρηματολογία, με λίγα λόγια. Ένα και ένα κάνει δύο. Αυτή είναι η έκθεση στις πανελλαδικές!

Τα λέω αυτά για να είμαστε ρεαλιστές. Παιδιά που παίρνουν 17 και 18 στο φροντιστήριο καταλήγουν με 11 πανελλαδικά (χωρίς να ξέρω αν φταίει το φροντιστήριο ή τα παιδία ή οι διορθωτές). Αυτό που έχει σημασία είναι να συμφωνείς με αυτό που θέλουν να δουν. Οι οδηγίες περί αποδεκτών απαντήσεων είναι αρλούμπες. Η μόνη υποκειμενικότητα που όντως υπάρχει είναι στην κρίση του διορθωτή.
(Αυτά τα λέω αντιγράφοντας και τα λεγόμενα ενός παλιού υποψηφίου που πλέον αρθρογραφεί σε γνωστό site και στις Πανελλήνιες είχε... 16!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Σε ποιό site;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wannabeconomist

Νεοφερμένος

Ο wannabeconomist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Θα ήθελα να συμπληρώσω για την Έκθεση πως για να γράψετε καλά πρέπει να γράφετε με όσο πιο basic τρόπο γίνεται. Υποκείμενο - Ρήμα - Αντικείμενο - Τελεία - Υποκείμενο - Ρήμα - Αντικείμενο - Τελεία. Είναι πιο εύκολο για τους διορθωτές να το διαβάσουν, γιατί έχουν να δουν τόσα γραπτά. Αν θέλετε τη γνώμη μου, για να είστε ασφαλείς πρέπει να είστε εντελώς προβλέψιμοι, με το σπουδαιότερο να είναι ο απλός, φορμουλαϊκός λόγος. Ξεχάστε τη σύνθετη και δομημένη επιχειρηματολογία, με λίγα λόγια. Ένα και ένα κάνει δύο. Αυτή είναι η έκθεση στις πανελλαδικές!

Τα λέω αυτά για να είμαστε ρεαλιστές. Παιδιά που παίρνουν 17 και 18 στο φροντιστήριο καταλήγουν με 11 πανελλαδικά (χωρίς να ξέρω αν φταίει το φροντιστήριο ή τα παιδία ή οι διορθωτές). Αυτό που έχει σημασία είναι να συμφωνείς με αυτό που θέλουν να δουν. Οι οδηγίες περί αποδεκτών απαντήσεων είναι αρλούμπες. Η μόνη υποκειμενικότητα που όντως υπάρχει είναι στην κρίση του διορθωτή.
(Αυτά τα λέω αντιγράφοντας και τα λεγόμενα ενός παλιού υποψηφίου που πλέον αρθρογραφεί σε γνωστό site και στις Πανελλήνιες είχε... 16!)

Φίλε TombRaiderLover έχεις δίκιο σε αρκετά σημεία(έχουμε μιλήσει πολλάκις για αυτή την "ρημάδα την έκθεση στις πανελλαδικές).Παρόλα αυτά θα διαφωνήσω μαζί σου(μάλλον θα διαφωνήσω με τα λεγόμενα του παλιού υποψηφίου:P).Το "Ξεχάστε τη σύνθετη και δομημένη επιχειρηματολογία" και γράψτε φορμαλιστικά ακολουθώντας τις νόρμες των φυλλαδίων ,θεωρώ πως είναι ο λαθος τρόπος αντιμετώπισης του μαθήματος.Η υποκειμενικότητα "σκοτώνει" πολλές φορές δυστυχώς.Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κάποιος υποψήφιος πρέπει να μπει στα "καλούπια" και τα "έτοιμα" που του "πλασάρονται".Αν είναι δυνατόν!Διατηρείστε το προσωπικό στοιχείο στο κείμενο σας.Αν ένα κείμενο είναι τεκμηρίωμένο άρτια και αιτιολογημένο να είστε σίγουροι πως δεν θα χάσετε.Απελευθερωθείτε στην έκθεση..."Έκθεση σημαίνει Εκτίθεμαι":clapup:.
(και για την "ιστορία" ,αν και το έχω ξαναπεί,έχοντας στις πανελλήνιες του 2016(φιλία) γράψει μόνο αρνητικά στο δεύτερο ζητούμενο έγραψα 17.7)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top