[Θερινή Προετοιμασία] Πανελλήνιες 2017

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

nick

Νεοφερμένος

Ο nick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Έχω τελειώσει το κρητικό και στο αγροτικό είμαι στα ορυχεία.

ααα εσεις προχωρατε καλα!!! εμεις εχουμε 10 μερες που αρχισαμε κ ιστορια μπαινουμε εμπορικη ναυτιλια κ γνωστο στον πλατωνα:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Όντας πλέον γεροντάκι, αναλογίζομαι κι ενθυμούμαι τη δική μου θερινή προετοιμασία για τις πανελλήνιες. Κι ανακράζω με θλίψη κι οργή: γιατί; :P


Καλή δύναμη σ' όσες κι όσους αναμετρηθούν με το θεριό των πανελληνίων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει λίγο στην Χημεία την απόδοση της αντίδρασης; Βρίσκω ποιο αντιδρών είναι σε έλλειμμα και βρίσκω τον λόγο της ουσίας
(mol που αντέδρασαν)/(αρχικά mol) ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει λίγο στην Χημεία την απόδοση της αντίδρασης; Βρίσκω ποιο αντιδρών είναι σε έλλειμμα και βρίσκω τον λόγο της ουσίας
(mol που αντέδρασαν)/(αρχικά mol) ?

Χώρις να είμαι και ειδικός! Η απόδοση δίνεται απο τον τύπο πρακτικό ποσό/θεωρητικό ποσό. Πρακτικό ποσο ειναι αυτό που παράγεται πρακτικά,δηλ. η ποσοτητα του προιοντος που παράγεται! Θεωρητικό ποσό είναι η ποσότητα που θα οαραγόταν εάν η αντίδραση ήταν μονόδρομη! Αυτό σημαίνει πως εσύ υπολογίζεις την ποσότητα ενός προίοντος (με τους συντελεστές) από την ουσία που βρίσκεται σε έλλειμμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Χώρις να είμαι και ειδικός! Η απόδοση δίνεται απο τον τύπο πρακτικό ποσό/θεωρητικό ποσό. Πρακτικό ποσο ειναι αυτό που παράγεται πρακτικά,δηλ. η ποσοτητα του προιοντος που παράγεται! Θεωρητικό ποσό είναι η ποσότητα που θα οαραγόταν εάν η αντίδραση ήταν μονόδρομη! Αυτό σημαίνει πως εσύ υπολογίζεις την ποσότητα ενός προίοντος (με τους συντελεστές) από την ουσία που βρίσκεται σε έλλειμμα.

Δηλαδή έστω ότι έχω την: Α+3B<--->2Γ . Το πιο πιθανό είναι να είναι σε έλλειμμα το Β. Άρα θα υπολογίσω πόσα mol απ'το Γ έχω στην Χ.Ι. και μετά πόσα mol θα είχα αν αντιδρούσε όλο το Β; και θα βρω τον λόγο; δεν γίνεται και με κάποιο από τα αντιδρώντα να υπολογίσεις την απόδοση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Δηλαδή έστω ότι έχω την: Α+3B<--->2Γ . Το πιο πιθανό είναι να είναι σε έλλειμμα το Β. Άρα θα υπολογίσω πόσα mol απ'το Γ έχω στην Χ.Ι. και μετά πόσα mol θα είχα αν αντιδρούσε όλο το Β; και θα βρω τον λόγο; δεν γίνεται και με κάποιο από τα αντιδρώντα να υπολογίσεις την απόδοση;

1)Δεν είναι πιο πιθανό το Β να είναι σε έλλειμμα! 2) Έστω ότι είχες χ moles Β(προσοχή στην αρχή ΟΧΙ ΣΤΗΝ Χ.Ι), και έστω οτι βρικσεται σε έλλειμμα, τότε το θεωρητικο ποςό(δηλ. ο παρονομαστης στον λόγο της απόδοσης) θα ήταν στην παραπάνω αντίδραση: θεωρτηικο ποσό=2x/3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
1)Δεν είναι πιο πιθανό το Β να είναι σε έλλειμμα! 2) Έστω ότι είχες χ moles Β(προσοχή στην αρχή ΟΧΙ ΣΤΗΝ Χ.Ι), και έστω οτι βρικσεται σε έλλειμμα, τότε το θεωρητικο ποςό(δηλ. ο παρονομαστης στον λόγο της απόδοσης) θα ήταν στην παραπάνω αντίδραση: θεωρτηικο ποσό=2x/3.[/QUOTE

Πιθανό είπα όχι σίγουρο..
Και αν έχω 2 προϊόντα τι γίνεται με ποιο υπολογίζω την απόδοση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
1)Δεν είναι πιο πιθανό το Β να είναι σε έλλειμμα! 2) Έστω ότι είχες χ moles Β(προσοχή στην αρχή ΟΧΙ ΣΤΗΝ Χ.Ι), και έστω οτι βρικσεται σε έλλειμμα, τότε το θεωρητικο ποςό(δηλ. ο παρονομαστης στον λόγο της απόδοσης) θα ήταν στην παραπάνω αντίδραση: θεωρτηικο ποσό=2x/3.[/QUOTE

Πιθανό είπα όχι σίγουρο..
Και αν έχω 2 προϊόντα τι γίνεται με ποιο υπολογίζω την απόδοση;

Με όποιο θέλεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
3 φορες ακομα φροντ και μετα αρχιζει το καλοκαιρι!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Με όποιο θέλεις!

Επειδή το διάβασα πάλι σήμερα αρκετά, κατάλαβα ότι μπορείς να υπολογίσεις την απόδοση βρίσκοντας το αντιδρών σε έλλειμμα και μετά να βρεις τον λόγο mol που αντέδρασαν/αρχική ποσότητα. Πιστεύω έτσι είναι πιο εύκολο καθώς δεν είναι πάντα εύκολο να έχεις στο μυαλό σου τα προϊόντα αν η αντίδραση ήταν μονόδρομη..

Επίσης είναι υποχρεωτικό στην Χ.Ι. 2 ουσίες (είτε προϊόν είτε αντιδρών) να έχουν ίδια συγκέντρωση;

Και στην χημική κινητική, κατά την πορεία της αντίδρασης τόσο οι ταχύτητες διάσπασης των αντιδρώντων, όσο και οι ταχύτητες παραγωγής των προϊόντων μειώνονται; δηλαδή την t->0 όλες οι ουσίες έχουν την μέγιστη ταχύτητα; Και οι ταχύτητες που βρίσκουμε εμείς π.χ. Ua=-Δ[Α]/Δt είναι σαν να λέμε η μέση ταχύτητα διάσπασης του Α;

3 φορες ακομα φροντ και μετα αρχιζει το καλοκαιρι!!!!!!

Καλά δεν θα είναι και ατελείωτο, αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα φροντιστήρια λένε το αργότερο μετά το 15αύγουστο να ξεκινήσεις επαναλήψεις!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανασης Α.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θανασης Α. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Επειδή το διάβασα πάλι σήμερα αρκετά, κατάλαβα ότι μπορείς να υπολογίσεις την απόδοση βρίσκοντας το αντιδρών σε έλλειμμα και μετά να βρεις τον λόγο mol που αντέδρασαν/αρχική ποσότητα. Πιστεύω έτσι είναι πιο εύκολο καθώς δεν είναι πάντα εύκολο να έχεις στο μυαλό σου τα προϊόντα αν η αντίδραση ήταν μονόδρομη..

Επίσης είναι υποχρεωτικό στην Χ.Ι. 2 ουσίες (είτε προϊόν είτε αντιδρών) να έχουν ίδια συγκέντρωση;

Και στην χημική κινητική, κατά την πορεία της αντίδρασης τόσο οι ταχύτητες διάσπασης των αντιδρώντων, όσο και οι ταχύτητες παραγωγής των προϊόντων μειώνονται; δηλαδή την t->0 όλες οι ουσίες έχουν την μέγιστη ταχύτητα; Και οι ταχύτητες που βρίσκουμε εμείς π.χ. Ua=-Δ[Α]/Δt είναι σαν να λέμε η μέση ταχύτητα διάσπασης του Α;

Στη Χ.Ι οι ουσιες δεν ειναι αναγκαστικο να εχουν την ιδια συγκεντρωση,απλως οι ποσοτητες τους διατηρουνται σταθερες..
Στη χημικη κινητικη τη χρονικη στιγμη t=0 οι ταχυτητες των αντιδρωντων ειναι μεγιστη(U=Umax)
Oι ταχυτητες των αντιδρωντων μειωνονται με φθινοντα ρυθμο και οι ταχυτητες των προιοντων αυξανονται με φθινοντα ρυθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Επειδή το διάβασα πάλι σήμερα αρκετά, κατάλαβα ότι μπορείς να υπολογίσεις την απόδοση βρίσκοντας το αντιδρών σε έλλειμμα και μετά να βρεις τον λόγο mol που αντέδρασαν/αρχική ποσότητα. Πιστεύω έτσι είναι πιο εύκολο καθώς δεν είναι πάντα εύκολο να έχεις στο μυαλό σου τα προϊόντα αν η αντίδραση ήταν μονόδρομη..

Επίσης είναι υποχρεωτικό στην Χ.Ι. 2 ουσίες (είτε προϊόν είτε αντιδρών) να έχουν ίδια συγκέντρωση;

Και στην χημική κινητική, κατά την πορεία της αντίδρασης τόσο οι ταχύτητες διάσπασης των αντιδρώντων, όσο και οι ταχύτητες παραγωγής των προϊόντων μειώνονται; δηλαδή την t->0 όλες οι ουσίες έχουν την μέγιστη ταχύτητα; Και οι ταχύτητες που βρίσκουμε εμείς π.χ. Ua=-Δ[Α]/Δt είναι σαν να λέμε η μέση ταχύτητα διάσπασης του Α;

Στη Χ.Ι οι ουσιες δεν ειναι αναγκαστικο να εχουν την ιδια συγκεντρωση,απλως οι ποσοτητες τους διατηρουνται σταθερες..
Στη χημικη κινητικη τη χρονικη στιγμη t=0 οι ταχυτητες των αντιδρωντων ειναι μεγιστη(U=Umax)
Oι ταχυτητες των αντιδρωντων μειωνονται με φθινοντα ρυθμο και οι ταχυτητες των προιοντων αυξανονται με φθινοντα ρυθμο



Άρα και οι ταχύτητες διάσπασης ή παραγωγής είναι και αυτές μέσες ταχύτητες για τα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Οι στιγμιαίες ταχύτητες υπολογίζονται μόνο με την εφαπτομένη και την κλίσης της καμπύλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Χαχαχα τυφων εχεις δικαιο αλλα μην μας το θυμιζεις ........:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τυφών

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τυφών αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 229 μηνύματα.
Χαχαχα τυφων εχεις δικαιο αλλα μην μας το θυμιζεις ........:P

Βασικά πιο πολύ για να το εμπεδωσω εγώ το έγραψα :p

Στην χημεία απο το πρώτο κεφάλαιο την οξειδοαναγωγη είναι καμιά αντίδραση εντός ύλης; γιατί στο φροντιστήριο δεν κάναμε καμιά απ'εξω αλλά νομίζω ότι κάπου ειδα πως είναι 2-3 οξειδωσεις εντός ύλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΓιωργοςM

Νεοφερμένος

Ο ΓιωργοςM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Θα ηθελα λιγο την συμβουλη σας.Φετος δινω απο το πεδιο οικονομιας και πληροφορικης και εκανα τα θερινα τους μαθηματα.Παρολο που μου ειναι ευκολα ακομα και τα μαθηματικα,λυνοντας πολλες ασκησεις,πιστευω πως πρεπει να αλλαξω και να παω στην θετικη.Ο λογος η σχολη.Εχοντας πλεον μαθει τι μαθηματα εχει η σχολη και την οργανωση της αρχισα να το μετανιωνω.Πιστευεται ειναι πολυ αργα;Η σχολη αυτη εχει περιπου 16050 αλλα ειναι απροβλεπτη και μπορει να φτασει και τα 17000.Γενικα δεν τα παω καλα με την φυσικη ουτε με την χημεια για αυτο και αλλαξα.Αμα παραμείνω στο 5 πεδιο πιστευω μπορω να γραψω πανω απο 18000 γιατι ειμαι επιμελης και θα δινω βαρυτητα στα μαθηματικα και μονο,αλλιως μετα πρεπει να δινω βαρυτητα και στην φυσικη και στην χημεια.

Πως ειναι η φυσικη και η χημεια.Χρειαζομαι οπωσδηποτε εξειδικευμενες γνωσεις και μπαινουν θεματα απο προηγουμενες χρονιες ή μπορω διαβαζοντας την τριτη λυκειου να γραψω πανω απο 15.Στην δευτερα λυκειου προσεχα καποια πραγματα παντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Θα ηθελα λιγο την συμβουλη σας.Φετος δινω απο το πεδιο οικονομιας και πληροφορικης και εκανα τα θερινα τους μαθηματα.Παρολο που μου ειναι ευκολα ακομα και τα μαθηματικα,λυνοντας πολλες ασκησεις,πιστευω πως πρεπει να αλλαξω και να παω στην θετικη.Ο λογος η σχολη.Εχοντας πλεον μαθει τι μαθηματα εχει η σχολη και την οργανωση της αρχισα να το μετανιωνω.Πιστευεται ειναι πολυ αργα;Η σχολη αυτη εχει περιπου 16050 αλλα ειναι απροβλεπτη και μπορει να φτασει και τα 17000.Γενικα δεν τα παω καλα με την φυσικη ουτε με την χημεια για αυτο και αλλαξα.Αμα παραμείνω στο 5 πεδιο πιστευω μπορω να γραψω πανω απο 18000 γιατι ειμαι επιμελης και θα δινω βαρυτητα στα μαθηματικα και μονο,αλλιως μετα πρεπει να δινω βαρυτητα και στην φυσικη και στην χημεια.

Πως ειναι η φυσικη και η χημεια.Χρειαζομαι οπωσδηποτε εξειδικευμενες γνωσεις και μπαινουν θεματα απο προηγουμενες χρονιες ή μπορω διαβαζοντας την τριτη λυκειου να γραψω πανω απο 15.Στην δευτερα λυκειου προσεχα καποια πραγματα παντως

Σε ποια σχολή αναφέρεσαι;
Αν επιλέξεις θετική κατεύθυνση ,η μεγάλη αλλαγή θα είναι η προσθήκη της φυσικής που σαφώς θα δυσκολέψει φέτος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΓιωργοςM

Νεοφερμένος

Ο ΓιωργοςM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Πρωτα απο ολα μου αρεσει ο στρατος.Στο 5 πεδιο ΣΣΑΣ οικονομικο επειδη μου αρεσουν και τα οικονομικα αλλα περισσοτερο μου αρεσει η ευελπιδων λογο της καλυτερης σταδιοδρομιας στις ενοπλες δυναμεις.

Μπορει να αποφασισω να μεινω 5 πεδιο και αμα δεν περασω να παω δευτερο αλλα δεν ξερω αν μπορω να ανταπεξελθω για δευτερη χρονια συν οτι πρεπει να ειμαι στο 10% δηλαδη σιγουρα πανω απο 17500 αν και στα μαθηματικα μπορω να γραψω μεγαλο βαθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Πρωτα απο ολα μου αρεσει ο στρατος.Στο 5 πεδιο ΣΣΑΣ οικονομικο επειδη μου αρεσουν και τα οικονομικα αλλα περισσοτερο μου αρεσει η ευελπιδων λογο της καλυτερης σταδιοδρομιας στις ενοπλες δυναμεις.

Μπορει να αποφασισω να μεινω 5 πεδιο και αμα δεν περασω να παω δευτερο αλλα δεν ξερω αν μπορω να ανταπεξελθω για δευτερη χρονια συν οτι πρεπει να ειμαι στο 10% δηλαδη σιγουρα πανω απο 17500 αν και στα μαθηματικα μπορω να γραψω μεγαλο βαθμο

Αν θελεις ΣΣΕ πηγαινε 2ο
Περισσοτερες πιθανοτητες εισαγωγης θα εχεις εν σχεσει με το Οικονομικο ΣΑΣΣ
(τα μαθηματικα για πολυ ευκολακι τα εχεις παρει νομιζω:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Πηγαινε στο 2ο πεδιο αν εισαι οντως 100% σιγουρος οτι σου αρεσει η ΣΣΕ
Ποτε δν ειναι αργα ,ειδικα αν προσπαθεις πολυ και κανεις και κανα ιδιαιτερο για να σου καλυψει τα κενα το εχεις
It's up to you!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick

Νεοφερμένος

Ο nick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
παιδια η υλη για τις πανελληνιες του 17 θα ειναι ιδια με αυτη του 16;; pleaseeee....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top