Θα ξαναδίνατε πανελλήνιες;

Θα έδινες ξανά πανελλήνιες;
Multiple votes are allowed. Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 27)
  • Ναι

  • Όχι

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Μετανιώνω που παραμένω σε αυτήν την χώρα παρα τις παροτρύνσεις των δικών μου. Μετανιώνω που φοβόμουν να φύγω μακριά από τους φιλους μου και ολους τους δικουσ Μου ανθρώπους. Το ότι η πρώτη μου μέρα στην σχολη των «ονείρων» μου ήταν μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή είναι κάτι που με λυπεί αλλά δεν φταιω εγώ για να μετανιώσω. Σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο και να ήμουν στην ίδια κατάσταση θα βρισκόμουν.
υπομονη πιστευω του χρονου θα ειναι φυσιολογικα τα πραγματα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
Μετανιώνω που παραμένω σε αυτήν την χώρα παρα τις παροτρύνσεις των δικών μου. Μετανιώνω που φοβόμουν να φύγω μακριά από τους φιλους μου και ολους τους δικουσ Μου ανθρώπους. Το ότι η πρώτη μου μέρα στην σχολη των «ονείρων» μου ήταν μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή είναι κάτι που με λυπεί αλλά δεν φταιω εγώ για να μετανιώσω. Σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο και να ήμουν στην ίδια κατάσταση θα βρισκόμουν.

Δεν θα σου πω οτι δεν έχεις δίκιο, γιατί έχεις. Πέρα απο το οτι η εκπαιδευτική διαδικασία έχει αλλοιωθεί σε σημαντικό βαθμό, οι φοιτητές δεν είναι σε θέση να δημιουργήσουν αναμνήσεις. Δεν έχουν επαφή με τους συμφοιτητές ούτε τους καθηγητές τους.

Το μόνο το οποίο θα σου πω, γιατί έχει νόημα να εστιάσεις μόνο στα θετικά της υπόθεσης, είναι πως όταν με το καλό ανοίξουμε θα μάθεις να τα εκτιμάς αυτά καθώς και τον χρόνο σου στην σχολή περισσότερο απο όσο θα τα εκτιμούσες εαν είχες νορμάλ 1ο έτος.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
:'( Πραγματικά δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση των παιδιών που φέτος είναι 1ο έτος ή δεύτερο έτος για πρώτη φορά.
Το βλέπω από φίλους μου, ειδικά σε κάτι πολυτεχνικές, φυσικομαθηματικές, νταξ, απλά δεν γίνεται να δίνεις εξετάσεις "διαδικτυακά" σε τέτοια μαθήματα.
Και η κοινωνικοποίηση έφυγε από το παράθυρο.

Όχι ότι δεν είναι προβληματικό υπό τις υπάρχουσες συνθήκες, αλλά είναι καλή ευκαιρία η πανδημία για όσους θέλουν να πετύχουν κάτι διαφορετικό/καλύτερο να "μαντρωθούν" μέσα και να ξαναδώσουν..
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
εγω παντως στη θεση σας ειδικα αν ειχα περασει μακρυα απο κει που εμενα θα πανηγυριζα να τα κανω ολα μεσω λαπτοπ.δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα.ισα ισα λουφα και παραλλαγη!!!σε σπαστικες σχολες που θελουν εργαστηρια ολα μεσω κομπιουτερ και παλι λουφα!!επισης κατα τη γνωμη μου διαδικτυακα σε σχολες θεωρητικης στυλ ιατρικης δεν εχει καμια διαφορα το μαθημα απο αμφιθεατρο.ισα ισα στο αμφιθεατρο εκνευριζεσαι και κοιτας το ρολοι να τελειωσει.στο σπιτι σου ισως λεω ισως προσεξεις!!τωρα για παρεες κτλπ που θα κανες στο πανεπιστημιο ολα θεμα επιλογων ειναι!!
απο πλευρας εξεταστικης συμφωνω οτι ειναι απαραδεκτος ο τροπος της διαδικτυακης εξετασης.θα προσθετα και χυδαιος σε ορισμενες περιπτωσεις.οποτε για μενα το καλυτερο που πρεπει να καθιερωθει στο μελλον ειναι ολα τα μαθηματα εξ αποστασεως και εξεταστικη στο πανεπιστημιο οπως οταν δινεις πανελληνιες
 

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
εγω παντως στη θεση σας ειδικα αν ειχα περασει μακρυα απο κει που εμενα θα πανηγυριζα να τα κανω ολα μεσω λαπτοπ.δεν θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα.ισα ισα λουφα και παραλλαγη!!!σε σπαστικες σχολες που θελουν εργαστηρια ολα μεσω κομπιουτερ και παλι λουφα!!επισης κατα τη γνωμη μου διαδικτυακα σε σχολες θεωρητικης στυλ ιατρικης δεν εχει καμια διαφορα το μαθημα απο αμφιθεατρο.ισα ισα στο αμφιθεατρο εκνευριζεσαι και κοιτας το ρολοι να τελειωσει.στο σπιτι σου ισως λεω ισως προσεξεις!!τωρα για παρεες κτλπ που θα κανες στο πανεπιστημιο ολα θεμα επιλογων ειναι!!
απο πλευρας εξεταστικης συμφωνω οτι ειναι απαραδεκτος ο τροπος της διαδικτυακης εξετασης.θα προσθετα και χυδαιος σε ορισμενες περιπτωσεις.οποτε για μενα το καλυτερο που πρεπει να καθιερωθει στο μελλον ειναι ολα τα μαθηματα εξ αποστασεως και εξεταστικη στο πανεπιστημιο οπως οταν δινεις πανελληνιες
Νταξει αυτό με την εξεταστική πιστεύω δεν παίζει τόσο ρόλο γτ το θέμα είναι να βγεις στην αγορά εργασίας με 5-6 γνώσεις κακό στον εαυτό τους κάνουν... αυτοί δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν αργότερα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
Νταξει αυτό με την εξεταστική πιστεύω δεν παίζει τόσο ρόλο γτ το θέμα είναι να βγεις στην αγορά εργασίας με 5-6 γνώσεις κακό στον εαυτό τους κάνουν... αυτοί δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν αργότερα

Αυτό είναι σχετικό. Τις γνώσεις για την αγορά τις μαθαίνεις μόνος σου και μέσα απο εμπειρία. Στο πανεπιστήμιο διδάσκουν κυρίως θεωρία. Most of it είναι,τέλεια...για το πανεπιστήμιο. Άλλες γνώσεις είναι όντως χρήσιμες άμεσα για την αγορά. Πάντως στα Ελληνικά πανεπιστήμια θεωρώ οτι μόνο ένα 30%-40% της ύλης βγάζει νόημα για την πλειοψηφία των φοιτητών όπως διδάσκεται. Και ο λόγος είναι τα επόμενα είδη καθηγητών :

  • Πάντα υπάρχει ο "ασυνεπής". Κυριολεκτικά, αργεί σε κάθε μάθημα ή/και ανεβάζει σημειώσεις αφού τον παρακαλάνε όλοι οι φοιτητές για μήνες και εκείνος λέει οτι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουν ανέβει(και ανεβαίνουν 2-3 βδομάδες πριν την εξεταστική).

  • Υπάρχει ο "θα ανέβουν ασκήσεις για να εξασκηθείτε", και κάνει το πιο κουλό στην ιστορία του σύμπαντος. Δεν λύνει τις ασκήσεις ποτέ στο μάθημα και δεν ανεβάζει ούτε τις λύσεις. Τι νόημα έχει να προσπαθήσεις μια άσκηση, να αποτύχεις να την λύσεις ή ακόμα χειρότερα(γιατί εδώ μπορείς να ψάξεις και στο internet), να την λύσεις,να νομίζεις οτι είσαι σωστός και εν τέλει να την έχεις λύσει λάθος.

  • Υπάρχει ο "Δεν ανεβάζω σημειώσεις γιατί δεν μπαίνετε να παρακολουθείτε μετά" . Εδώ τι να πει κανείς...τι γίνετε ρε φίλε εαν ο άλλος δουλεύει ή δεν μπορεί να παρακολουθήσει για τον οποιοδήποτε λόγο; Ή μήπως θα κάτσεις να διαβάσεις τον τόμο για την εξέταση που είναι σε λίγες μέρες :P ;

  • Υπάρχει ο "ταυτόχρονα τυπικός & τεμπέλης",ο οποίος κάνει ακριβώς ότι λέει οτι θα κάνει. Συχνά έχεις την αίσθηση οτι είναι ρομπότ ή απλά οτι κοιμάται. Κάνει ένα μέρος του μυαλού σου να πεθαίνει για κάθε δευτερόλεπτο που τον παρακολουθείς γιατί αρέσκεται να περιορίζει το μάθημα του σε αυστηρή ανάγνωση διαφανειών. Δεν γράφει,δεν ρωτάει, δεν αλληλοεπιδρά.

  • Υπάρχει ο "πρακτικός"...Αυτός ουσιαστικά δεν εκτιμά ιδιαίτερα την θεωρία. Χρησιμοποιεί έτοιμους τύπους,το μάθημα του έχει έντονο τυπολόγιο και εστιάζει στην επίλυση ασκήσεων μόνο. Ουσιαστικά δεν μαθαίνεις τίποτα χρήσιμο, πέρα απο το πως να περάσεις το μάθημα του και να απαντάς συγκεκριμένες ασκήσεις. Αρκετές φορές αυτός είναι ο αγαπημένος πολλών γιατί δεν σπάει α...κεφάλια, δίνει θέματα και εαν είσαι και τυχερός μπορεί να μαθαίνεις κάποιο χρήσιμο skill για την αγορά και ας μην καταλαβαίνεις επακριβώς τι γίνεται. Αυτός έχει και πλάκα μερικές φορές γιατί είναι ικανός να λέει το 85% του χρόνου άσχετα πράγματα και στο τέλος να κατηγορήσει και τους φοιτητές για άγνωστες απορίες(που δεν έχουν κάνει γιατί αυτός ανοίγει το ένα θέμα μετά απο το άλλο).

  • Μετά υπάρχει ο "σαδιστής" . Ηδονίζεται μόνο απο την σκέψη οτι το μάθημα του είναι το πιο δύσκολο από όλα. Στην extreme μορφή του, πηδάει ολόκληρα κεφάλαια διότι τα θεωρεί εύκολα(ακόμα και εάν περιέχουν έννοιες που πρέπει να οριστούν προσεκτικά),και τρέχει σε όλο το μάθημα με την ταχύτητα του φωτός. Αρκετές φορές έχει τον ρόλο του "σαδιστή αγάπης" . Ισχυρίζεται οτι θέλει να διδάξει όσα πιο πολλά μπορεί γιατί θέλει να μορφωθείς, ταυτόχρονα έχει τρέλα με το αντικείμενο του, αλλά στην ουσία γίνεται τόσο δυσνόητος και τρέχει τόσο πολύ που το μάθημα αποκτά υπερβολικό βαθμό δυσκολίας ενώ με έναν νορμάλ καθηγητή θα ήταν της πλάκας.

  • Και ας μην ξεχνάμε και τον "γκρινιάρη". Κάνει μάθημα αλλά ταυτόχρονα σκούζει απίστευτα για το πόσο τεμπέληδες είναι οι νέοι φοιτητές σήμερα,καθώς όλη μέρα κάθονται στα κινητά και τρέχουν στα κλαμπάκια αλλά και επειδή βρίσκουν δικαιολογίες για τα πάντα. Εαν σου κάτσει σε εξέταση, την έβαψες, δεν θα βάλει γλώσσα μέσα και δεν θα συγκεντρωθείς ποτέ. Είναι ικανός κυριολεκτικά να φωνάζει σε ολόκληρο αμφιθέατρο γιατί ήρθε να γράψει αφού θα κοπεί καθώς δεν διάβασε, χωρίς να έχουν δοθεί καν τα θέματα ή να έχει εικόνα απο προόδους. Και εννοείται οτι εαν του κάνεις παρατήρηση η απάντηση θα είναι κάτι σε στυλ " Γιατί θα γράφατε τίποτα;" :hehe:.

Για αυτό λεω οτι κατά την γνώμη μου,το πανεπιστήμιο είναι πολύ πιο "τρομακτικό" μέρος από ότι το λύκειο και οι πανελλήνιες. Είσαι στο έλεος του καθένα, και στατιστικά οι καθηγητές που δεν ανήκουν στις προηγούμενες κατηγορίες ή τις σταθμίζουν όπως χρειάζεται, είναι ελάχιστοι. Πανελλήνιες αρπάζεις το βιβλιαράκι σου και διαβάζεις. Παίρνεις βοηθήματα, εξασκείσαι και βλέπεις και λύσεις. Εαν κολλήσεις σε κάτι υπάρχει ήδη κάποιο βίντεο στο youtube και ο τρόπος επίλυσης και αιτιολόγησης κοινός εφόσον η ύλη είναι οργανωμένη και συγκεκριμένη για όλους. Σε αντίθεση με το πανεπιστήμιο που είναι ότι καπνίσει στον καθηγητή και τι υποτμήμα θα σου κάτσει να είσαι βάσει του επιθέτου σου. Γενικά το πανεπιστήμιο κατά την γνώμη μου είναι πολύ περισσότερο ψυχοφθόρο γιατί έχει διάρκεια >1 χρόνου και είναι πιο στον αέρα για τους λόγους που ανέφερα. Όλα τα παραπάνω φαινόμενα δυστυχώς με τα online έχουν γίνει χειρότερα, επομένως μόνο άξιους για εργασία αυριανούς επαγγελματίες ή επιστήμονες δεν παράγουν αυτή την στιγμή.Πλέον είναι τι κάνεις και μαθαίνεις μόνος σου,πιο πολύ απο ποτέ :P.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Αυτό είναι σχετικό. Τις γνώσεις για την αγορά τις μαθαίνεις μόνος σου και μέσα απο εμπειρία. Στο πανεπιστήμιο διδάσκουν κυρίως θεωρία. Most of it είναι,τέλεια...για το πανεπιστήμιο. Άλλες γνώσεις είναι όντως χρήσιμες άμεσα για την αγορά. Πάντως στα Ελληνικά πανεπιστήμια θεωρώ οτι μόνο ένα 30%-40% της ύλης βγάζει νόημα για την πλειοψηφία των φοιτητών όπως διδάσκεται. Και ο λόγος είναι τα επόμενα είδη καθηγητών :

  • Πάντα υπάρχει ο καθηγητής ο οποίος είναι ασυνεπής. Κυριολεκτικά, αργεί σε κάθε μάθημα ή/και ανεβάζει σημειώσεις αφού τον παρακαλάνε όλοι οι φοιτητές για μήνες και εκείνος λέει οτι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουν ανέβει(και ανεβαίνουν 2-3 βδομάδες πριν την εξεταστική).

  • Υπάρχει ο "θα ανέβουν ασκήσεις για να εξασκηθείτε", και κάνει το πιο κουλό στην ιστορία του σύμπαντος. Δεν λύνει τις ασκήσεις ποτέ στο μάθημα και δεν ανεβάζει ούτε τις λύσεις. Τι νόημα έχει να προσπαθήσεις μια άσκηση, να αποτύχεις να την λύσεις ή ακόμα χειρότερα(γιατί εδώ μπορείς να ψάξεις και στο internet), να την λύσεις,να νομίζεις οτι είσαι σωστός και εν τέλει να την έχεις λύσει λάθος.

  • Υπάρχει ο "Δεν ανεβάζω σημειώσεις γιατί δεν μπαίνετε να παρακολουθείτε μετά" . Εδώ τι να πει κανείς...τι γίνετε ρε φίλε εαν ο άλλος δουλεύει ή δεν μπορεί να παρακολουθήσει για τον οποιοδήποτε λόγο; Ή μήπως θα κάτσεις να διαβάσεις τον τόμο για την εξέταση που είναι σε λίγες μέρες :P ;

  • Υπάρχει ο τυπικός και τεμπέλης,ο οποίος κάνει ακριβώς ότι λέει οτι θα κάνει. Συχνά έχεις την αίσθηση οτι είναι ρομπότ ή απλά οτι κοιμάται. Κάνει ένα μέρος του μυαλού σου να πεθαίνει για κάθε δευτερόλεπτο που τον παρακολουθείς γιατί αρέσκεται να περιορίζει το μάθημα του σε αυστηρή ανάγνωση διαφανειών. Δεν γράφει,δεν ρωτάει, δεν αλληλοεπιδρά.

  • Υπάρχει ο "πρακτικός"...Αυτός ουσιαστικά δεν εκτιμά ιδιαίτερα την θεωρία. Χρησιμοποιεί έτοιμους τύπους,το μάθημα του έχει έντονο τυπολόγιο και εστιάζει στην επίλυση ασκήσεων μόνο. Ουσιαστικά δεν μαθαίνεις τίποτα χρήσιμο, πέρα απο το πως να περάσεις το μάθημα του και να απαντάς συγκεκριμένες ασκήσεις. Αρκετές φορές αυτός είναι ο αγαπημένος πολλών γιατί δεν σπάει α...κεφάλια, δίνει θέματα και εαν είσαι και τυχερός μπορεί να μαθαίνεις κάποιο χρήσιμο skill για την αγορά και ας μην καταλαβαίνεις επακριβώς τι γίνεται.

  • Μετά υπάρχει ο "σαδιστής" . Ηδονίζεται μόνο απο την σκέψη οτι το μάθημα του είναι το πιο δύσκολο από όλα. Στην extreme μορφή του, πηδάει ολόκληρα κεφάλαια διότι τα θεωρεί εύκολα(ακόμα και εάν περιέχουν έννοιες που πρέπει να οριστούν προσεκτικά),και τρέχει σε όλο το μάθημα με την ταχύτητα του φωτός. Αρκετές φορές έχει τον ρόλο του "σαδιστή αγάπης" . Ισχυρίζεται οτι θέλει να διδάξει όσα πιο πολλά μπορεί γιατί θέλει να μορφωθείς, ταυτόχρονα έχει τρέλα με το αντικείμενο του, αλλά στην ουσία γίνεται τόσο δυσνόητος και τρέχει τόσο πολύ που το μάθημα αποκτά υπερβολικό βαθμό δυσκολίας ενώ με έναν νορμάλ καθηγητή θα ήταν της πλάκας.

Για αυτό λεω οτι κατά την γνώμη μου,το πανεπιστήμιο είναι πολύ πιο "τρομακτικό" μέρος από ότι το λύκειο και οι πανελλήνιες. Είσαι στο έλεος του καθένα, και στατιστικά οι καθηγητές που δεν ανήκουν στις προηγούμενες κατηγορίες ή τις σταθμίζουν όπως χρειάζεται, είναι ελάχιστοι. Πανελλήνιες αρπάζεις το βιβλιαράκι σου και διαβάζεις. Παίρνεις βοηθήματα, εξασκείσαι και βλέπεις και λύσεις. Εαν κολλήσεις σε κάτι υπάρχει ήδη κάποιο βίντεο στο youtube και ο τρόπος επίλυσης και αιτιολόγησης κοινός εφόσον η ύλη είναι οργανωμένη και συγκεκριμένη για όλους. Σε αντίθεση με το πανεπιστήμιο που είναι ότι καπνίσει στον καθηγητή και τι υποτμήμα θα σου κάτσει να είσαι βάσει του επιθέτου σου. Γενικά το πανεπιστήμιο κατά την γνώμη μου είναι πολύ περισσότερο ψυχοφθόρο γιατί έχει διάρκεια >1 χρόνου και είναι πιο στον αέρα για τους λόγους που ανέφερα. Όλα τα παραπάνω φαινόμενα δυστυχώς με τα online έχουν γίνει χειρότερα, επομένως μόνο άξιους για εργασία αυριανούς επαγγελματίες ή επιστήμονες δεν παράγουν αυτή την στιγμή.Πλέον είναι τι κάνεις και μαθαίνεις μόνος σου,πιο πολύ απο ποτέ :P.
Χαχαχα ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες!!απλά υπάρχουν μερικά μαθήματα (όπως πχ της λογιστικής)που άμα το περάσεις με κάποιο τσιτ 😛 που θα σκεφτείς η βάλεις άλλον θα φανούν αργότερα οι συνέπειες
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
Χαχαχα ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες!!απλά υπάρχουν μερικά μαθήματα (όπως πχ της λογιστικής)που άμα το περάσεις με κάποιο τσιτ 😛 που θα σκεφτείς η βάλεις άλλον θα φανούν αργότερα οι συνέπειες

Πίστεψε με σε όλα τα μαθήματα,υπάρχουν πάντα αυτοί οι τύποι που δεν ξέρουν την τύφλα τους και όμως βρίσκουν κάποιον ingenious τρόπο να αντιγράψουν. Και αργότερα στην δουλειά ομοίως, κάπως βρίσκουν ingenious τρόπο να μην δουλεύουν αλλά να πληρώνονται :laugh: .
 

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Πίστεψε με σε όλα τα μαθήματα,υπάρχουν πάντα αυτοί οι τύποι που δεν ξέρουν την τύφλα τους και όμως βρίσκουν κάποιον ingenious τρόπο να αντιγράψουν. Και αργότερα στην δουλειά ομοίως, κάπως βρίσκουν ingenious τρόπο να μην δουλεύουν αλλά να πληρώνονται :laugh: .
χαχαχα αυτο θα ηθελα να μου το δειξουν :laugh:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,338 μηνύματα.
χαχαχα αυτο θα ηθελα να μου το δειξουν :laugh:
Δεν ξέρω το μυστικό τους, αλλά κάτι μου λέει οτι έχουν εκπαιδευτεί στις δημόσιες σχέσεις του δρόμου παρά των εταιριών,εαν το σπουδάζουν κιόλας...φυλάξου :hehe: .
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top