Θα εφαρμοστεί φέτος η Τράπεζα Θεμάτων;

magiaantm

Νεοφερμένος

Η magiaantm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Δυστυχως η κ. Κεραμεως επιμενει στην τραπεζα θεματων. Δεν θα αναλυσω το θεμα εδω καθως θα νευριασω για αλλη μια φορα και θα βγω εκτος οριων. Τελικα ειναι 100% σιγουρο οτι θα εφαρμοστει φετος ή υπαρχει και ενδεχομενο να ακυρωθει λογω της πανδημιας;
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,558 μηνύματα.
Δυστυχως η κ. Κεραμεως επιμενει στην τραπεζα θεματων. Δεν θα αναλυσω το θεμα εδω καθως θα νευριασω για αλλη μια φορα και θα βγω εκτος οριων. Τελικα ειναι 100% σιγουρο οτι θα εφαρμοστει φετος ή υπαρχει και ενδεχομενο να ακυρωθει λογω της πανδημιας;
Βάσει των εξαγγελιών του Υπουργείου, η Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμοστεί. Παρ' όλ' αυτά, μην το δένεις και κόμπο. Έχουμε μάθει πλέον ότι οι οριστικές ανακοινώσεις μόνο οριστικές δεν είναι...

Νομίζω όμως ότι θα την εφαρμόσουν για να δείξουν ότι η τηλεκπαίδευση λειτουργεί "ρολόι"...
 

magiaantm

Νεοφερμένος

Η magiaantm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Με ανησυχει τρομερα το γεγονος πως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για τις πανελληνιες του 2023 να προσμετρηθουν τα ποσοστα μ.ο και των τριων ταξεων του λυκειου, περα απο τις επιδοσεις του καθε μαθητη αποκλειστικα για την εξεταση των 4 πανελλαδικων μαθηματων.
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Με ανησυχει τρομερα το γεγονος πως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για τις πανελληνιες του 2023 να προσμετρηθουν τα ποσοστα μ.ο και των τριων ταξεων του λυκειου, περα απο τις επιδοσεις του καθε μαθητη αποκλειστικα για την εξεταση των 4 πανελλαδικων μαθηματων.
Είναι όντως ανησυχητικό καθώς όπως ξέρουμε το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει αξιοπρέπεια! Παρόλα αυτά από ότι έχω καταλάβει (μπορεί και να κάνω λάθος) θα προσμετρηθεί ένα 10% των Μ.Ο. στον τελικό βαθμό των Πανελληνίων.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Συμφωνα με παλιοτερες δηλωσεις της κεραμεως η ελαχιστη βαση στις πανελληνιες και ο βαθμος λυκειου θα εφαρμοζοταν το 2023 και μαλιστα απο μια νεα κυβερνηση. Για την ελαχιστη βαση το μετανιωσαν και το εκαναν εφνιδιαστικα απο τωρα. Για την συμμετοχή του απολυτηριου δεν νομοθετησαν κατι διαφορετικο, ισως γιατι ειχαν πει οτι αυτο θα συνδεεται με την εφαρμογη της τραπεζας θεματων σε ολες τις ταξεις του λυκειου. Φετος παντως δεν συμμετεχει το απολυτηριο στις πανελλαδικες.
 

neurogirl

Νεοφερμένος

Η Ανδρονίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Το ερώτημα που θα θέσω ενδέχεται να είναι άσχετο με το θέμα της συζήτησης , αλλά μπορεί κάποιος που έχει εμπειρία να μου εξηγήσει πώς λειτουργεί η τράπεζα θεμάτων ; Σαν μαθήτρια Γ γυμνασίου , που με το πέρασμα του σχολικού έτους το Λύκειο πλησιάζει όλο και πιο γοργά , με ανησυχεί ιδιαίτερα η εκτενής αναφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα και η έμφαση που δίνεται στον βαθμό της δυσκολίας του.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά :)
 

το κοριτσι του μαη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η το κοριτσι του μαη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Το ερώτημα που θα θέσω ενδέχεται να είναι άσχετο με το θέμα της συζήτησης , αλλά μπορεί κάποιος που έχει εμπειρία να μου εξηγήσει πώς λειτουργεί η τράπεζα θεμάτων ; Σαν μαθήτρια Γ γυμνασίου , που με το πέρασμα του σχολικού έτους το Λύκειο πλησιάζει όλο και πιο γοργά , με ανησυχεί ιδιαίτερα η εκτενής αναφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα και η έμφαση που δίνεται στον βαθμό της δυσκολίας του.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά :)
Γεια σου!
Στην ουσία, είναι μία συλλογή θεμάτων που θέτει το Υπουργείο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. Είναι κάτι σαν το τζοκερ, δηλαδή ότι τύχει εκείνη τη μέρα σε κάθε σχολείο. Στην εξέταση δεν είναι όλα τα θέματα από τη τράπεζα, κάποια τα βάζουν οι καθηγητές (π.χ. στα θετικά μαθήματα, από τη τράπεζα είναι μόνο το 2ω και 4ω θέμα).
Εδώ μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα θέματα: Αναζήτηση θεμάτων - Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (iep.edu.gr)
Ελπίζω να βοήθησα :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

neurogirl

Νεοφερμένος

Η Ανδρονίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Γεια σου!
Στην ουσία, είναι μία συλλογή θεμάτων που θέτει το Υπουργείο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. Είναι κάτι σαν το τζοκερ, δηλαδή ότι τύχει εκείνη τη μέρα σε κάθε σχολείο. Στην εξέταση δεν είναι όλα τα θέματα από τη τράπεζα, κάποια τα βάζουν οι καθηγητές (π.χ. στα θετικά μαθήματα, από τη τράπεζα είναι μόνο το 2ω και 4ω θέμα).
Εδώ μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα θέματα: Αναζήτηση θεμάτων - Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (iep.edu.gr)
Ελπίζω να βοήθησα :)
Σε ευχαριστώ πολύ !! :)
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Δυστυχως η κ. Κεραμεως επιμενει στην τραπεζα θεματων. Δεν θα αναλυσω το θεμα εδω καθως θα νευριασω για αλλη μια φορα και θα βγω εκτος οριων. Τελικα ειναι 100% σιγουρο οτι θα εφαρμοστει φετος ή υπαρχει και ενδεχομενο να ακυρωθει λογω της πανδημιας;
Πιστεύω πως εαν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για την σχολική σου επίδοση, και μακροπρόθεσμα για τις πανελλήνιες, η μελέτη σου οφείλει να είναι καθολική και δεν πρέπει να βασίζεται σε αστάθμητους παράγοντες(όπως το αν εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων ή όχι). Στην Α' λυκείου, με ή χωρίς Τράπεζα Θεμάτων, στο τέλος του σχολικού έτους, κλίνεσαι να εξεταστείς στα περισσότερα μαθήματα, με αποτέλεσμα να είναι αναγκαία η αφομοίωση όλης της διδακτέας ύλης, χωρίς "περικοπές" ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον σύστημα αξιολόγησης και τις ιδιομορφίες του.
 

kalhkardia

Νεοφερμένος

Η kalhkardia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Πηγαίνω φέτος Α Λυκείου και έχω να πω ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις της υπουργού η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί κανονικότατα.
Ήδη η μισή σχολική χρονιά έχει γίνει μέσω του webex και όπως φαίνεται η κατάσταση αυτή θα τραβήξει για κανα μήνα ακόμη. Μάθημα της προκοπής ΔΕΝ γίνεται σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα, για να μην κοροϊδευόμαστε.
Η ψυχολογία όλων των μαθητών είναι ήδη σκατά, κλεισμένοι σε ένα σπίτι 4 μήνες (σε λίγο θα αρχίσουμε να διανύουμε τον πέμπτο), χωρίς καμία κοινωνικοποίηση, κοιτώντας μια οθόνη επι 7 ώρες την ημέρα.
Η κατάσταση αυτή δεν αντέχεται άλλο, έχουμε ήδη όλοι κουραστεί ψυχολογικά και η Κεραμεως θέλει να μας εξοντώσει για τα καλά με αυτον τον αντιπαιδαγωγικό και ΗΔΗ αποτυχημένο τρόπο εξέτασης.
Τι να πει κανείς....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο Θεος να την κανει υπουργό αυτήν την αχρηστη, μην την χαρακτηρισω και χειροτερα,...
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Πηγαίνω φέτος Α Λυκείου και έχω να πω ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις της υπουργού η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί κανονικότατα.
Ήδη η μισή σχολική χρονιά έχει γίνει μέσω του webex και όπως φαίνεται η κατάσταση αυτή θα τραβήξει για κανα μήνα ακόμη. Μάθημα της προκοπής ΔΕΝ γίνεται σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα, για να μην κοροϊδευόμαστε.
Η ψυχολογία όλων των μαθητών είναι ήδη σκατά, κλεισμένοι σε ένα σπίτι 4 μήνες (σε λίγο θα αρχίσουμε να διανύουμε τον πέμπτο), χωρίς καμία κοινωνικοποίηση, κοιτώντας μια οθόνη επι 7 ώρες την ημέρα.
Η κατάσταση αυτή δεν αντέχεται άλλο, έχουμε ήδη όλοι κουραστεί ψυχολογικά και η Κεραμεως θέλει να μας εξοντώσει για τα καλά με αυτον τον αντιπαιδαγωγικό και ΗΔΗ αποτυχημένο τρόπο εξέτασης.
Τι να πει κανείς....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο Θεος να την κανει υπουργό αυτήν την αχρηστη, μην την χαρακτηρισω και χειροτερα,...
Η γενιά του 03 δηλαδή που κλίνεται μετά απο δυο παρατεταμένες καραντίνες να δώσει Πανελλήνιες τι να πει; Είστε ακόμα σε μια τάξη που δεν θα έπρεπε ο αυτοσκοπός σας να είναι το 20, αλλά οι γνώσεις, η δημιουργία βάσεων τόσο στα μαθήματα όσο και στον ποιοτικό τρόπο διαβάσματος. Η τράπεζα θεμάτων της Α' Λυκείου θα διαδραματίσει μηδαμινό ποσοστό στο πανελλαδικό αποτέλεσμα. Προσωπική μου παράκληση θα ήταν να μην ανησυχείτε τόσο πολύ απο τώρα με όλα αυτά, καθώς έπονται δυο δύσκολες χρονιές, οι οποίες προυποθέτουν μεγάλα "εναποθέματα" υπομονής, δύναμης και κουράγιου.
 

kalhkardia

Νεοφερμένος

Η kalhkardia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
καλα εννοείται, η γενια του 03 είναι η πιο ταλαιπωρημένη indeed... :(
εχεις δικιο, ισως κι εμεις να το παίρνουμε πολύ στα σοβαρά λόγω του ότι ήμαστε η "πρώτη" γενιά που το "δοκιμάζει" (μετά από αρκετά χρόνια που σταμάτησε να εφαρμόζεται) σε μια περίοδο δύσκολη. Αλλα συμφωνώ απόλυτα, ότι οι δυο επόμενες τάξεις είναι πολύ πιο κρίσιμες και δεν χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια και να αγωνιούμε τόσο για τις φετινές εξετάσεις. Άλλωστε, θα έπρεπε να αισθανόμαστε τυχεροί που υποστήκαμε την καραντίνα πέρσι και φέτος, και όχι στη Β και στη Γ λυκείου που τα πράγματα σοβαρεύουν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ας κοιταμε και τη θετικη πλευρα του ζητηματος
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Όταν εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων το σχολικό έτος 2013-14 ήταν πολύ χειρότερα. Δίναμε όλα τα μαθήματα με τράπεζα και όχι μόνο τα βασικά (δλδ δίναμε ακόμα και θρησκευτικά και πολιτική παιδεία). Επιπλέον ίσχυε η βάση του 10 για τον κλάδο της ελληνικής γλώσσας (γλώσσα-λογοτεχνία-αρχαία),10 για τον κλάδο των μαθηματικών (άλγεβρα-γεωμετρία), 8 για τα υπόλοιπα μαθήματα και 10 γενικός μέσος όρος. Λογικό επακόλουθο ήταν να είχαν μείνει μετεξεταστέα για τον Σεπτέμβρη παιδιά που αν και είχαν γενικό μέσο όρο π.χ. 17,5 είχαν σε κάποιο μάθημα κάτω από την προβλεπόμενη βάση (νομίζω το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας ήταν στην άλγεβρα και την γεωμετρία). Τώρα απαιτείται απλά 10 γενικός μέσος όρος και εξετάσεις μόνο στα βασικά μαθήματα (κατά τη γνώμη μου ορθώς περιορίστηκαν οι εξετάσεις στα βασικά) χωρίς βέβαια να παραγνωρίζω ότι και πάλι υπό αυτές τις συνθήκες με την τηλεκπαίδευση είναι απαράδεκτη-τουλάχιστον για φέτος-η εφαρμογή της τράπεζας.
Προσωπικά δεν έχω πειστεί για την αναγκαιότητα εφαρμογής της τράπεζας. Ένα θετικό που έχει είναι ότι καλύπτεται η ύλη (θεωρητικά τουλάχιστον) σε όλα τα λύκεια της επικράτειας ενώ προωθεί την πιο συστηματική, μεθοδική και οργανωμένη μελέτη των μαθημάτων ήδη από την α λυκείου. Από την άλλη όμως έχει πολλά αρνητικά:
1)κανείς δεν είναι βέβαιος ότι βελτιώνεται η παρεχόμενη εκπαίδευση στα λύκεια αφού πολλοί καθηγητές απλώς στοχεύουν σε ένα επιφανειακό πέρασμα της ύλης. Έτσι τα παιδιά στρέφονται στα φροντιστήρια
2) τυποποιεί το μάθημα αφού καθηγητές, φροντιστές και μαθητές ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με τα θέματα της τράπεζας.
3)οι καθηγητές δεν είναι στη θέση τους από τον Σεπτέμβρη, απαραίτητη προϋπόθεση για την ορθή εφαρμογή της τράπεζας
4)Αν και ονομάζεται τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης (δηλαδή σταθμισμένης) δυσκολίας, υπάρχει διαφοροποίηση στη δυσκολία από θέμα σε θέμα
5) πολλές φορές τα θέματα ξεφεύγουν από τη φιλοσοφία των ασκήσεων του σχολικού (κυρίως στα θετικά)
6) στα θεωρητικά ζητούνται λεπτομέρειες που θα έπρεπε να αποφεύγονται
7) θα έπρεπε να είχε προηγηθεί αλλαγή στα προγράμματα σπουδών, εξορθολογισμός της ύλης και ουσιαστική επιμόρφωση των καθηγητών

Ανεξαρτήτως της εφαρμογής ή μη της τράπεζας πρέπει να διαβάζετε οργανωμένα, μεθοδικά και με σύστημα από την α λυκείου γιατί θα ανταποκριθείτε πολύ καλύτερα στις απαιτήσεις των πανελλαδικών εξετάσεων. Μην περιμένετε να πάτε γ λυκείου ώστε να ασχοληθείτε σοβαρά με τα μαθήματα σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,815 μηνύματα.
Υπάρχει το ενδεχόμενο ότι μπορεί να μην εφαρμοστει από φέτος η τράπεζα θεμάτων.

 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Ναι αρχισαν να φοβουνται τον εαυτο τους για αυτο το αλλαξαν. Τωρα θα κληρωνουν 6 θεματα απο την τραπεζα ανα σχολειο και ανα μαθημα και ο δασκαλος θα επιλεξει απο αυτα τα 2 που θα γραψουν τα παιδια.
Πετανε το μπαλακι της πιθανης αποτυχιας στον δασκαλο.
 

Ksenia. Ksenia77

Νεοφερμένος

Η Ksenia. Ksenia77 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αν όμως εφαρμοστεί το σύστημα να λαμβάνεται υπόψη και ο μ.ο των τριών τάξεων του λυκείου μαζί με τα μόρια των πανελλαδικών θα εφαρμοστεί και σε κάποιον που αποφάσισε να ξαναδώσει πανελλήνιες μετά από χρόνια?
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Αν όμως εφαρμοστεί το σύστημα να λαμβάνεται υπόψη και ο μ.ο των τριών τάξεων του λυκείου μαζί με τα μόρια των πανελλαδικών θα εφαρμοστεί και σε κάποιον που αποφάσισε να ξαναδώσει πανελλήνιες μετά από χρόνια?
Προς το παρόν δεν ισχύει. Η τράπεζα είναι μόνο για την προαγωγή και την απόλυση χωρίς να συνυπολογίζεται ο βαθμός των τάξεων. Στόχος στην παρούσα φάση είναι η κάλυψη μιας ελάχιστης ύλης από όλα τα λύκεια και η εξαγωγή αντικειμενικών συμπερασμάτων για την παρεχόμενη εκπαίδευση στο λύκειο.

Στο μέλλον το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί ο συνυπολογισμός των τάξεων.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top