Θα έπρεπε να νομιμοποιηθεί στην Ελλάδα το προσπέρασμα σχολικών τάξεων;

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,689 μηνύματα.
Με αφορμή την είδηση Πέλλα: 8χρονο παιδί - «θαύμα» με υψηλό IQ φεύγει για ειδικό σχολείο στην Γερμανία, που μπορούμε επίσης να συζητήσουμε σε αυτό το θέμα, διάβασα στο facebook από την ειδικό που εξέτασε το παιδί ότι φεύγει για Γερμανία καθώς στην Ελλάδα δεν είναι νόμιμο να υπερ πηδήσει κάποιος μαθητής τάξη στο σχολείο. Κι όπως αναφέρεται στην είδηση, το παιδί βαριέται στη σχολική τάξη εδώ στην Ελλάδα καθώς διδάσκονται πράγματα που ήδη γνωρίζει (θέλουν να πουν ότι δεν είναι του επιπέδου του).

Θα έπρεπε να υπάρξει πρόβλεψη να μπορεί ένας μαθητής να προσπερνάει τάξεις στο σχολείο, εδώ στην Ελλάδα;
Στη Γερμανία επιτρέπεται αυτό ή το παιδί απλά θα πάει σε "ειδικό σχολείο";
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Στην Ολλανδία από όσο γνωρίζω ισχύει και στα δημόσια σχολεία. Βέβαια αν σκεφτείς ότι στην Ελλάδα επικρατεί βαθμολαγνεία μεταξύ των μαθητών, θα είχε ενδιαφέρον τι μέσον θα επιστράτευαν μετά οι γονείς για να πηδήξει το παιδί τους τάξη. Η νοοτροπία των Ελλήνων και των Ολλανδών ή Γερμανών γονέων είναι τελείως διαφορετική.

Στην κακή Ολλανδία σε σχέση με την καλή Ελλάδα που πριμοδοτεί 20άρια της πλάκας, από την 1η γυμνασίου οι βαθμοί καθορίζουν την πορεία του μαθητή και το σχολείο ανάλογα κατευθύνει το μαθητή στο γενικό (ακαδημαϊκό) ή τεχνικό λύκειο ή ακόμη, σε τεχνικές σχολές.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Δεν θεωρω πως είναι πρόβλημα που θίγει κάποια μερίδα μαθητων. Μπορεί υπερβολικά μεμονωμένα περιστατικά ίσως. Επίσης για να ξέρει ένας μαθητής αυτά που διδάσκονται στο σχολείο σημαίνει ότι έχει βάλει και το χέρι του κάποιος γονιός.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Η απάντηση είναι απλή:ΟΧΙ.Το ότι κάποιο παιδί ειβαι διάνοια δεν σημαίνει ότι πρέπει μα περνάει τις τάξης του σχολείου χωρίς προσπάθεια.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Η απάντηση είναι απλή:ΟΧΙ.Το ότι κάποιο παιδί ειβαι διάνοια δεν σημαίνει ότι πρέπει μα περνάει τις τάξης του σχολείου χωρίς προσπάθεια.

Aκριβώς. Το αστείο είναι ότι έχουμε λύσει όλα τα θέματα της Ελληνικής εκπαίδευσης και μας έχει μείνει μόνο αυτό. :dash1:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,774 μηνύματα.
Αυτές οι εξετάσεις δεν λένε τίποτα καθώς το παιδί μπορεί να εκπαιδευτεί να γράφει καλά σε αυτές ειδικά σε επίπεδο δημοτικού σχολείου που απαιτήσεις είναι χαμηλές. Δεν πιστεύω ότι το παιδί χωρίς προετοιμασία έγραψε τόσο καλά σε αυτές τις εξετάσεις.

Δεν λέω ότι είναι χαζό αλλά ο έξυπνος από το φαινόμενο έχει μεγάλη διαφορά.

Λογικά κάποιος οργανισμός εισάγει αυτές τις εξετάσεις που είναι επί πληρωμή και το "παιδί" θαύμα είναι ο καλύτερος για marketing.

Είμαι υπέρ του πηδήματος τάξης αλλά από το Γυμνάσιο και μετά.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν θέλω να σας χαλάσω τη ζαχαρένια, αλλά κοιτάτε το μικρό δέντρο και χάνετε το δάσος.
20% των μαθητών του ΕΠΑΛ κρίνονται μετεξεταστέοι στην Έκθεση. Δεν μπορούν να κατανοήσουν και να παράξουν λόγο επαρκώς για να προχωρήσουν στην επόμενη τάξη. 40% των μαθητών στα ΓΕΛ δεν αντιλαμβάνονται βασικά Μαθηματικά και 50% δεν μπορεί να καταλάβει Φυσική.

Και επειδή το Ελληνικό Δαιμόνιο είναι μεγάλο, όλοι μπορούμε να αναλογιστούμε πώς η θεσμοθέτηση του class-skip θα βρει πολύ γρήγορα τους φανατικούς υποστηρικτές που έχουν ένα "γνωστό" που "σου βγάζει ένα χαρτί" και σε ξαφικά ο 10χρονος γιος ή κόρη ψάχνει να νοικιάσει το φοιτητικό σπίτι των ονείρων του.
 

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
 

Συνημμένα

  • Capture17.PNG
    Capture17.PNG
    174.7 KB · Εμφανίσεις: 684
Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 585 μηνύματα.
ΝΑΙ ξεκαθαρα. Αν καποιος ειναι ικανος να κατεχει την υλη δυο ταξεων σε μια χρονια γιατι να βαριεται και να μην προχωραει οσο γηργορα μπορει?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
ΝΑΙ ξεκαθαρα. Αν καποιος ειναι ικανος να κατεχει την υλη δυο ταξεων σε μια χρονια γιατι να βαριεται και να μην προχωραει οσο γηργορα μπορει?

Και αν τελειώσει το λύκειο πιο νωρίς; Τι θα κάνει; Μια φοιτήτρια του Μαθηματικού Πατρών επειδή τελείωσε το Μαθηματικό Τμήμα στα 2.5 έτη με άριστα, το Τμήμα δεν της έδινε το πτυχίο μετά από ομόφωνη απόφαση του Προέδρου και του Συλλόγου των Καθηγητών του Τμήματος. Μάλιστα της χρέωσαν επιπλέον μαθήματα για να "γεμίσει" τα 2 επόμενα έτη και να τελειώσει στα 4 χρόνια ακριβώς. :xtipao: Μου αρέσει πολύ η εμμονή του Ελληνικού Δημοσίου στην νομοθεσία όταν δεν πρέπει και όταν πρέπει κάνουν τον Κινέζο. ;)
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
ΝΑΙ ξεκαθαρα. Αν καποιος ειναι ικανος να κατεχει την υλη δυο ταξεων σε μια χρονια γιατι να βαριεται και να μην προχωραει οσο γηργορα μπορει?


Άρα τι συμπέρασμα βγάζουμε εδώ;Περναμε τις τάξεις χωρίς προσπάθεια!!!Μπραβο.

Και εγώ είμαι πολύ καλός στα οικονομικά άρα να γίνω κατευθείαν διευθυντής στην τράπεζα;Γιατί να κάθομαι με τον μισθό ενως απλού υπαλλήλου αφού είμαι ανώτερος.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Άρα τι συμπέρασμα βγάζουμε εδώ;Περναμε τις τάξεις χωρίς προσπάθεια!!!Μπραβο.

Και εγώ είμαι πολύ καλός στα οικονομικά άρα να γίνω κατευθείαν διευθυντής στην τράπεζα;Γιατί να κάθομαι με τον μισθό ενως απλού υπαλλήλου αφού είμαι ανώτερος.

Γίνου Καρατσίπρας. ;) Καρανίκας + Τσίπρας σε μια συσκευασία δώρο. Στην Ελλάδα οι περισσότεροι διευθυντές υποκαταστημάτων τράπεζας δεν είναι απαραίτητα πτυχιούχοι, πόσο μάλλον οικονομολόγοι. ;) Αχ Φώτη ρομαντικέ... <3
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
Γίνου Καρατσίπρας. ;) Καρανίκας + Τσίπρας σε μια συσκευασία δώρο. Στην Ελλάδα οι περισσότεροι διευθυντές υποκαταστημάτων τράπεζας δεν είναι απαραίτητα πτυχιούχοι, πόσο μάλλον οικονομολόγοι. ;) Αχ Φώτη ρομαντικέ... <3


Και να φανταστώ η προσπέραση των τάξεων θα γίνει από τους δασκάλους τους δημοτικού οι οποίοι κάθε Χριστούγεννα φεύγουν με 20 πακέτα δώρα από τους γονείς των μαθητών;;;Μιλάμε για αξιοκρατία όχι πλακα.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 585 μηνύματα.
Και αν τελειώσει το λύκειο πιο νωρίς; Τι θα κάνει; Μια φοιτήτρια του Μαθηματικού Πατρών επειδή τελείωσε το Μαθηματικό Τμήμα στα 2.5 έτη με άριστα, το Τμήμα δεν της έδινε το πτυχίο μετά από ομόφωνη απόφαση του Προέδρου και του Συλλόγου των Καθηγητών του Τμήματος. Μάλιστα της χρέωσαν επιπλέον μαθήματα για να "γεμίσει" τα 2 επόμενα έτη και να τελειώσει στα 4 χρόνια ακριβώς. :xtipao: Μου αρέσει πολύ η εμμονή του Ελληνικού Δημοσίου στην νομοθεσία όταν δεν πρέπει και όταν πρέπει κάνουν τον Κινέζο. ;)

σε αυτο εχεις απολυτο δικιο. δεν καταλαβαινω γτ υπαρχει αυτη η επιμονη των ελληνικων πανεπιστημιων να πρεπει να κατσεις 4 χρονια απαραιτητα για να παρεις πτυχιο. προφανως και αυτο πρεπει να αλλαξει και να δινει πτυχιο σε καποοιον ο οποιος εχει περασει ολα τα μαθηματα, ακομα και αν το εχει κανει σε 2 χρονια. τετοιο προβλημα btw ειχα αντιμετωπισει και εγω καθως στο φυσικο εκπα δεν μπορεις να δηλωσεις μαθηματα μεγαλυτερο ετους, και αναγκαζομουν να συνεννοουμαι με τους καθηγητες καθε φορα για να μου κρατανε τους βαθμους για οταν φτασω στο εξαμηνο που θα μπορω να τα δηλωσω.

Άρα τι συμπέρασμα βγάζουμε εδώ;Περναμε τις τάξεις χωρίς προσπάθεια!!!Μπραβο.

Και εγώ είμαι πολύ καλός στα οικονομικά άρα να γίνω κατευθείαν διευθυντής στην τράπεζα;Γιατί να κάθομαι με τον μισθό ενως απλού υπαλλήλου αφού είμαι ανώτερος.

κατσε αυτο δε βγαζει νοημα που λες. και εγω τις ταξεις του σχολειου χωρις προσπαθεια τις περναγα σε σχεση με αλλους.θα με τιμωρησετε για αυτο? αμα ο αλλος ειναι ικανος να μαθει την απαραιτητη υλη στο μισο χρονο και μπορει να το αποδειξει ποιο το προβλημα σου?
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,689 μηνύματα.
Καλά εννοείται ότι όταν μιλάμε για προσπέρασμα τάξεων, αυτό θα έπρεπε να γίνει με σχετικές εξετάσεις που θα πιστοποιούσαν ότι γνωρίζεις την ύλη των τάξεων που προσπερνάς! Κανείς δεν μίλησε για απουσία κόπου :)
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
σε αυτο εχεις απολυτο δικιο. δεν καταλαβαινω γτ υπαρχει αυτη η επιμονη των ελληνικων πανεπιστημιων να πρεπει να κατσεις 4 χρονια απαραιτητα για να παρεις πτυχιο. προφανως και αυτο πρεπει να αλλαξει και να δινει πτυχιο σε καποοιον ο οποιος εχει περασει ολα τα μαθηματα, ακομα και αν το εχει κανει σε 2 χρονια. τετοιο προβλημα btw ειχα αντιμετωπισει και εγω καθως στο φυσικο εκπα δεν μπορεις να δηλωσεις μαθηματα μεγαλυτερο ετους, και αναγκαζομουν να συνεννοουμαι με τους καθηγητες καθε φορα για να μου κρατανε τους βαθμους για οταν φτασω στο εξαμηνο που θα μπορω να τα δηλωσω.



κατσε αυτο δε βγαζει νοημα που λες. και εγω τις ταξεις του σχολειου χωρις προσπαθεια τις περναγα σε σχεση με αλλους?θα με τιμωρησετε για αυτο? αμα ο αλλος ειναι ικανος να μαθει την απαραιτητη υλη στο μισο χρονο και μπορει να το αποδειξει ποιο το προβλημα σου?


Πάμε ξανά.Τι παράδειγμα δίνεις στο παιδί;Περνάει τα πάντα χωρίς προσπάθεια.Οχι καλε μου φίλε το σχολείο είναι μια αλυσίδα και ΕΙΣΑΙ υποχρεωμένος να το ακολουθήσεις.Με την λογική αυτή να να του δώσουν κατευθείαν απολυτήριο λυκείου και στο πανεπιστήμιο πτυχίο στον 1 χρόνο.Ισα ίσα αν είναι τόσο καλός θα το δείχνει κάθε μέρα για 12 χρόνια.Τι καλύτερο;Όλα στην ζωή έχουν ένα κύκλο.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 585 μηνύματα.
Πάμε ξανά.Τι παράδειγμα δίνεις στο παιδί;Περνάει τα πάντα χωρίς προσπάθεια.Οχι καλε μου φίλε το σχολείο είναι μια αλυσίδα και ΕΙΣΑΙ υποχρεωμένος να το ακολουθήσεις.Με την λογική αυτή να να του δώσουν κατευθείαν απολυτήριο λυκείου και στο πανεπιστήμιο πτυχίο στον 1 χρόνο.Ισα ίσα αν είναι τόσο καλός θα το δείχνει κάθε μέρα για 12 χρόνια.Τι καλύτερο;Όλα στην ζωή έχουν ένα κύκλο.


παμε ξανα. ο καθενας κανει οση προσπαθεια θελει και χρειαζεται. τι κερδιζει ενα παιδι που ειναι δευτερα γυμνασιου ενω ξερει την υλη της τριτης αριστα? γιατι το κραταμε αυτο το παιδι πισω και δεν το βοηθαμε να παει οσο πιο ψηλα μπορει? προφανως και εννοουμε να μπορει να αποδειξει οτι ξερει την υλη δινοντας τις εξετασεις που δινει και τα αλλα παιδια. αν δηλαδη ενας 15χρονος ξερει αναλυση και γραμμικη αλγεβρα εμεις θα τον κραταμε στην τριτη γυμνασιου/πρωτη λυκειου επειδη εσυ πιστευεις οτι υπαρχει καποια υποχρεωση περα απο τη λογικη? Ναι ακριβως αμα ειναι ικανος να του δωσουν και πτυχιο στον 1 χρονο. αν δηλαδη εσυ καταφερεις να περασεις ολα τα μαθηματα της σχολης σου τον πρωτο χρονο γιατι να περιμενεις αλλα τρια και να καθεσαι στην κυριολεξια ενω μπορεις να προχωρησεις παρακατω. ισα ισα με τη λογικη σου το παιδι μαθαινει μονο να "καθεται χαλαρος" και να μην προσπαθει για κατι περισσοτερο. και για να δειτε οτι υπαρχουν και ανθρωποι εκτος ελλαδας οι οποιοι δεν εμμενουν σε παραλογες "υποχρεωσεις" οριστε και ο terence tao, ενας απο τους μεγαλυτερους μαθηματικους εν ζωη. Στα 15 μπηκε στο πανεπιστημιο, στα 20 ειχε ηδη διδακτορικο. Απο οτι φαινεται μια χαρα τα εχει καταφερει και σε καλο του βγηκε που πηδηξε ΠΟΛΛΕΣ ΤΑΞΕΙΣ. παλι καλα σε καποιες χωρες του εξωτερικου δεν ειναι απαραιτητο να ακολουθηθει αυτη η υποχρεωτικη "αλυσιδα" και προτιμουν να ακολουθειται η λογικη.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terence_Tao
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά διαφωνώ να γίνεται με εξετάσεις τύπου να δώσω εξετάσεις της δευτέρας γυμνασίου αντί της πρώτης. Αυτό θα ενισχύσει την παραπαιδεία ακόμα περισσότερο χωρίς να σημαίνει ότι το παιδί τα παίρνει, απλά έκανε την ύλη ένα χρόνο νωρίτερα στα ιδιαίτερα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,968 μηνύματα.
παμε ξανα. ο καθενας κανει οση προσπαθεια θελει και χρειαζεται. τι κερδιζει ενα παιδι που ειναι δευτερα γυμνασιου ενω ξερει την υλη της τριτης αριστα? γιατι το κραταμε αυτο το παιδι πισω και δεν το βοηθαμε να παει οσο πιο ψηλα μπορει? προφανως και εννοουμε να μπορει να αποδειξει οτι ξερει την υλη δινοντας τις εξετασεις που δινει και τα αλλα παιδια. αν δηλαδη ενας 15χρονος ξερει αναλυση και γραμμικη αλγεβρα εμεις θα τον κραταμε στην τριτη γυμνασιου/πρωτη λυκειου επειδη εσυ πιστευεις οτι υπαρχει καποια υποχρεωση περα απο τη λογικη? Ναι ακριβως αμα ειναι ικανος να του δωσουν και πτυχιο στον 1 χρονο. αν δηλαδη εσυ καταφερεις να περασεις ολα τα μαθηματα της σχολης σου τον πρωτο χρονο γιατι να περιμενεις αλλα τρια και να καθεσαι στην κυριολεξια ενω μπορεις να προχωρησεις παρακατω. ισα ισα με τη λογικη σου το παιδι μαθαινει μονο να "καθεται χαλαρος" και να μην προσπαθει για κατι περισσοτερο. και για να δειτε οτι υπαρχουν και ανθρωποι εκτος ελλαδας οι οποιοι δεν εμμενουν σε παραλογες "υποχρεωσεις" οριστε και ο terence tao, ενας απο τους μεγαλυτερους μαθηματικους εν ζωη. Στα 15 μπηκε στο πανεπιστημιο, στα 20 ειχε ηδη διδακτορικο. Απο οτι φαινεται μια χαρα τα εχει καταφερει και σε καλο του βγηκε που πηδηξε ΠΟΛΛΕΣ ΤΑΞΕΙΣ. παλι καλα σε καποιες χωρες του εξωτερικου δεν ειναι απαραιτητο να ακολουθηθει αυτη η υποχρεωτικη "αλυσιδα" και προτιμουν να ακολουθειται η λογικη.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terence_Tao


Αρχικά για ενημέρωση στο πανεπιστήμιο έχουμε 43 μαθήματα άρα έχουμε πιθανότητα 0% κάποιος να περάσει τα μαθήματα σε λιγότερο από 2 χρόνια καθώς αν πάρουμε το ΜΟ της ύλης (400 σελίδες) μιλάμε για 17.500 σελίδες.Πιθανοτητα να γνωρίζει και τις 17.500 σελίδες P=0 .Προσγειωση στην πραγματικότητα Νο1

Αν ένα παιδί ξέρει την ύλη του λυκείου όπως λες απλά δεν πάει λύκειο(δεν είναι υποχρεωτικό) και πάει σε ένα πανεπιστήμιο στο εξωτερικό.

Οι εξετάσεις θα γίνονται από το σχολείο όπου η αξιοκρατία είναι υπό του μηδέν (δώρα σε καθηγητές,χαριστικοι βαθμοί,συμπάθειες κτλ).

Είναι στατιστικά αδύνατον ένας μαθητής να ξέρει από όλα τα μαθήματα όλη την ύλη 100% (εννοώ και από μαθήματα όπως η Ιστορία κτλ που είναι σημαντικά για τον άνθρωπο).

Δεν νομίζω να κάνει την διαφορά αν ένας πάρει πτυχίο στα 20 η στα 22.Εχει 40 χρόνια έργασιας Μπροστά του χαλαρά για να αποδείξει ποιος είναι.

Έχεις δει πολλά παραδείγματα εσυ άτομα στον χώρο εργασίας να πηγαίνουν στην κορυφή τις κλίμακας κατευθείαν;Γιατί να γίνει αυτό στο σχολείο;


Για να κλείσει η συζήτηση στην παιδική ηλικία η υποχρέωση του παιδιού είναι το σχολείο.Επισης είναι γέλιο που συζητάμε ένα τόσο ανούσιο ζήτημα όταν η Ελληνική εκπαίδευση δεν έχει λύσει όλα τα βασικά.

Συμπέρασμα:Αν υπάρχει κάποιος μαθητής που να ξέρει τα ΠΑΝΤΑ (και εννοώ από όλα τα μαθήματα και ολα τα γεγονότα )χωρίς να τα έχει κάνει και εφόσον τα γραπτά ελεγχθούν από έγκυρο οργανισμό και όχι από το τοπικό σχολείο,τότε τα ξαναλέμε.Προς το παρόν αν προσγειωθούμε στην πραγματικότητα και ο κάθε τεμπέλης που θέλει να περνάει τάξεις έτσι να κάτσει να διαβάσει (σίγουρα θα είναι χρήσιμος στην υπόλοιπη τάξη και σίγουρα υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζει).Ειναι το τελευταίο πρόβλημα του ελληνικού συστήματος.

Ένα κτήριο το κτίζεις όροφο όροφο.Οι μεγαλύτεροι επιστήμονες του κόσμου πήγαν κανονικά και σχολείο και πανεπιστήμιο δεν πήδηξαν τάξεις.

Όλα αυτά φιλικά!!!Δεν έχω κάτι μαζί σου φίλε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top