Θέματα "έξω από το τετράγωνο"

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Με αφορμή το ερώτημα Γ4 της Φυσικής, έκανα μια σκέψη, που την θέτω προς συζήτηση στην κοινότητα του ischool.

Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".

Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.

Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
Οχι,ο μαθητης του 20 απο αυτον του 18 υποτιθεται οτι ξεχωριζει,μεσα απο τα θεματα κλιμακουμενης δυσκολιας που μπαινουν.Θα ηταν ανοητο να μπει θεμα εκτος υλης,δεν κανουμε διαγωνισμο ευφυίας.Υπαρχουν και τα ''εξυπνα θεματα-παγιδες'',για βαθμολογικο διαχωρισμο των μαθητων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Να μπαίνει επίτηδες δηλαδή ένα θέμα - σπαζοκεφαλιά κάθε φορά?

Λιγάκι τραβηγμένο, don't you think? :P Μάλλον βλακεία της επιτροπής ήταν αυτό στη φυσική και όχι κάτι εσκεμμένο θαρρώ.

Ήδη τα θέματα (θεωρητικά θα πρέπει) να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας ώστε να ξεχωρίσουν οι άριστοι όπως λες. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κάτι κουλό απαραίτητα, αρκεί μια πληροφορία ή λεπτομέρεια που αναγράφεται στο εγχειρίδιο αλλά είναι πολύ δευτερεύουσα και διαφεύγει της πλειοψηφίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Μα υποτίθεται οτι τα θέματα πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, έτσι ώστε να υπάρξει κάποιο ερώτημα το οποίο θα ξεχωρίσει τον πραγματικά καλό μαθητή! Αλλό που τις τελευταίες 2 χρονιες τουλάχιστον δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ε και όχι να κάθονται τα παιδιά να λύνουν κάτι παράλογο:/: Εντάξει βέβαια και αυτά που μαθαίνουν στη Βιολογία κατεύθυνσης έχουν ορισμένα λάθη, αλλά αυτή είναι η ύλη τους τι να κάνουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Με βαση αυτου που λεγεται πως ''δεν προκειται για διαγωνισμο ταλεντων Φυσικης, αλλα για πανελλαδικες εξετασεις'' θα επρεπε απλα να ειναι κλιμακουμενης δυσκολιας και ισως ενα ερωτημα στο 4ο θεμα να ξεχωριζει τον πολυ καλο απο τον αριστο!(διαβασμενο παντα...)
Υπαρχουν και παιδια που επειδη δεν στοχευουν σε πολυ υψηλες σχολες υπολογιζουν πριν πανε να δωσουν μεχρι ποιο θεμα θα γραψουν και κανουν και το αναλογο διαβασμα...αυτο ''καταστρεφεται'' με τα μη κλιμακουμενης δυσκολιας θεματα...-.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ας μας μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται κι όχι να λύνουν μηχανικά και ας το βάλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Όλες οι απαντήσεις, κυριολεκτικά ΟΛΕΣ εκτός της sozi, είναι copy-paste η μια της άλλης. Ρε, κλιμακούμενη δυσκολία σας τάιζαν μικρά? God, help the poor folks (get the hint??)

Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε βασικά όλοι είναι ότι, κυρίες-κύριοι, ΧΑΣΑΤΕ . το . POINT . του . θέματος . και/η . των . εξετάσεων . γενικά . (και το περίεργο εδώ είναι ότι 3 απ' τους 4 σας έχετε ήδη δώσει πανελλήνιες). Γιατί καταλαβαίνετε φαντάζομαι (read: ελπίζω) ότι η κλιμακούμενη δυσκολία ΔΕΝ αναιρεί την ιδέα που έπεσε εδώ. Το ότι ένα θέμα δεν έχει λύση --και διαφωνώ και με τον OP εδώ-- δε σημαίνει ότι είναι παράλογο. Hell, ούτε ότι δεν έχει λύση ισχύει, όχι, καθόλου. Έχει λύση, και πολύ καλή μάλιστα: δεν έχει νόημα/δεν ισχύει αυτό που ρωτάτε/προτείνετε ΓΙΑΤΙ blah blah blah. Τεκμηριώνεις επιστημονικά τη σκέψη σου και καταρρίπτεις, στην ουσία, την υπόθεση της εκφώνησης. Στο σωστό ή λάθος τι κάνετε, τα βάζετε όλα Σωστά? Μπαα, ακριβώς επειδή κάποιες απ' τις προτάσεις δεν ισχύουν (και θέλουν κι αιτιολόγηση πολλά, κενή την αφήνατε?)

Κι άρα, το θέμα μας είναι περισσότερο ηθικό/διαδικαστικό παρά βλακείες με τη δυσκολία. --διαβαθμισμένα θέματα θες, όχι προβλέψιμα (read: περιμένεις οπωσδήποτε λύση με πράξεις και νούμερα), αυτό μπερδεύουμε μου φαίνεται-- Κι άρα αυτό που πρέπει να ρωτάς στην τελική είναι αν είναι ηθικά αποδεκτό να πειραματιστείς μια χρονιά με τις εξετάσεις και να βάλεις θέματα τέτοιας φιλοσοφίας τη στιγμή που οι πανελλήνιες έχουν τόσο φουσκώσει απ' τον έναν και τον άλλο που όλοι πάνε να γράψουν περιμένοντας πράγματα σε συγκεκριμένο εύρος. Αναγκαστικά κάποιος θα 'ναι ο πρώτος, προφανώς, κάποιος θα πέσει τη χρονιά που θα προσπαθήσεις ν' αλλάξεις προσεγγίσεις, άρα ναι, απαραίτητο κακό αυτό ίσως. Αλλά κι απ' την άλλη μπορείς να το κάνεις με τέτοιο τρόπο ώστε αυτός που θα πάει να γράψει να 'χει κάνει χοντρό reset στο τι περιμένει να δει.

Παράδειγμα: αλλάζεις τις εξετάσεις. Ανακοινώνεις ξερωγώ ότι του χρόνου αλλάζει το σύστημα/αλλάζει ο τρόπος εξέτασης/αλλάζουν τα μαθήματα/αλλάζουν τα θέματα/δεν ξέρω, βρες τι θες, δε με νοιάζει, αλλά ξεκαθαρίζεις σ' αυτόν που θα πάει να γράψει ότι αυτά που θα δει θα 'ναι άλλα απ' τα περσινά. Με την ιδέα να πέσει ανακοίνωση πριν το μάθημα ότι υπάρχει κάποιο θέμα που δε λύνεται παραδοσιακά, ψάξε βρες το και λοιπα, διαφωνώ εντελώς γιατί δίνεις στην ουσία τη μισή λύση. Το θέμα είναι να σκεφτείς επιστημονικά και ν' απαντήσεις, κι απ' τη στιγμή που τονίζεις πάντα ότι "Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή" δεν υπάρχει λόγος να πεις τίποτα στην αρχή.

Αλλά το θέμα που προκύπτει τώρα είναι ότι δεν κάνουμε επιστήμη στο σχολείο, άρα τι επιστημονική απάντηση? Yup, with you on that and so it all comes down to this:

Ας μας μάθουν τα παιδιά να σκέφτονται κι όχι να λύνουν μηχανικά και ας το βάλουν.

Γι' αυτό και χρειάζεσαι στην τελική κάτι καινούριο για να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο, ένα νέο πλαίσιο όπου μαθητές, καθηγητές, τύποι-που-βάζουν-θέματα ΚΑΙ διορθωτές (για τους περσινούς/φετινούς της ΒιοΓεν λέω, ναι) ξέρουν ότι όντως, κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι δεκτή. *

* εντός ύλης σχολείου προφανώς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
Οκ,χρηστη απο πανω,αν και επαναλαμβανω οτι ο ικανος υποτιθεται οτι ξεχωριζει μεσα απο τα κλιμακουμενης δυσκολιας θεματα,εντελει ενας τετοιος πειραματισμος θα ηταν αθεμιτος,θεωρω,γιατι προυποθετει την αποτομη αλλαγη σκεψης των μαθητών,που διαμορφωνεται απο πριν,οχι μονο κατα την Γ Λυκειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
σωστα ειναι αυτα που λες αλλα θα πρεπει ισως να αναπτυχθει απο μικροτερες ταξεις η ικανοτητα που αναφερεις....
αρα το συμπερασμα?το συστημα χανει απο την αρχη! και με το που πανε να κανουν μια αλλαγη ή βγαινουν ολοι και διαμαρτυρονται ή ...αλλαζει η κυβερνηση....-.-

Οκ,χρηστη απο πανω,αν και επαναλαμβανω οτι ο ικανος υποτιθεται οτι ξεχωριζει μεσα απο τα κλιμακουμενης δυσκολιας θεματα,εντελει ενας τετοιος πειραματισμος θα ηταν αθεμιτος,θεωρω,γιατι προυποθετει την αποτομη αλλαγη σκεψης των μαθητών,που διαμορφωνεται απο πριν,οχι μονο κατα την Γ Λυκειου.
το ανεβασαμε ταυτοχρονα,δεν αντεγραψα!:P ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Με αφορμή το ερώτημα Γ4 της Φυσικής, έκανα μια σκέψη, που την θέτω προς συζήτηση στην κοινότητα του ischool.

Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".

Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.

Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;
Συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Άσκηση: Σωστό ή Λάθος. Ένα απ' τα δύο, τεκμηριώνετε τις λανθασμένες, τα γνωστά μην τα ξαναλέμε.

1) Βιολογικά, οι χιμπατζήδες εξελίχθηκαν σε ανθρώπους. (Λάθος, τεκμηρίωση μπλα μπλα)

2) Insert, don't care.

3) Insert, don't care.

4) Insert, don't care.

5) Το αμινοξύ αργινίνη έχει πλευρική ομάδα με όξινες ιδιότητες. (Λάθος, τεκμηρίωση μπλα μπλα)

Ένα απλό παράδειγμα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ερωτήσεις που ΔΕΝ ισχύουν επιστημονικά. Κύκλους θα κάνουμε τώρα? Δες τι λέω, δες τι λες. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, εκτός κι αν άντε να 'χουμε να λέμε για να κάνουμε (κάνεις) ότι συζητάμε.

edit: @ρέθυμνο btw, ούτε που κατάλαβα ότι το 'στειλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SiMoS43710

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς μας έκανε ο φυσικός μας στα διαγωνίσματα...
Αν και συμφωνώ με την ιδέα, δε νομίζω πως θα φτάνει ο χρόνος...

Πάντως η ιδέα είναι εξαιρετική...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
πιστευω πως και ο χρονος εξετασης θα επρεπε ισως να μεγαλωσει κατα 0.30-1 ωρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZeglisX

Νεοφερμένος

Ο ZeglisX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Με αφορμή το ερώτημα Γ4 της Φυσικής, έκανα μια σκέψη, που την θέτω προς συζήτηση στην κοινότητα του ischool.

Τι θα έλεγαν οι μαθητές, αν στις επόμενες πανελλήνιες, ανακοίνωνε το Υπουργείο Παιδείας, ότι σε κάθε μάθημα που αυτό θα ήταν δυνατό, θα υπήρχε ένα ερώτημα μέσα στα θέματα που θα ήταν επίτηδες λάθος ή παράλογο; Για σκεφτείτε να υπήρχε ένα ερώτημα, που θα έπιανε 4 ή 5 ή 6 μονάδες στις 100, στο οποίο η σωστή απάντηση να ήταν "δεν υπάρχει αυτό που ρωτάτε".

Πιστεύετε ότι θα ήταν θεμιτό κάτι τέτοιο, ώστε να ξεχωρίσει ο πανέξυπνος μαθητής από τους υπόλοιπους; Εννοείται φυσικά ότι όλοι οι μαθητές θα είχαν την αντίστοιχη ενημέρωση από πριν.

Ή μήπως μια τέτοια μεταβλητή θα αποτελούσε πραγματική βόμβα στις Πανελλήνιες;

Το Γ4 ΔΕΝ ήταν λάθος αφού μπορούσε να απαντηθεί.
Αν η σωστή απάντηση διαφέρει από αυτήν που περίμενε η επιτροπή που έβαλε τα θέματα ΤΗΝ ΩΡΑ που τα έβαλε... αυτό είναι άλλο θεμα...

Sourotiri τι καθηγητής είσαι αν επιτρέπεται ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marelpt

Νεοφερμένος

Ο Marelpt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Το Γ4 ΔΕΝ ήταν λάθος αφού μπορούσε να απαντηθεί.

Ήταν λάθος! Όταν σε ρωτάει βρες τη γωνία που μεγιστοποιείται η K, παίρνει δεδομένο ότι κάπου μεγιστοποιείται.
Η απάντηση "κάνει ανακύκλωση και η Κ απειρίζεται" σίγουρα δεν απαντάει στην ερώτηση "βρες τη γωνία", οπότε η ερώτηση αυτή καθ' αυτή είναι λάθος και δεν έχει απάντηση.

Όσο για την πρόταση του Sourotiri, πιστεύω ότι θα ξεχώριζε όντως τους πραγματικά καλούς.
Όμως θα έπρεπε να είναι προηγουμένως γνωστό, γιατί όταν εμένα παίζεται η είσοδος μου σε μια σχολή, δεν θα κάτσω να το παίξω μάγκας και να πω "κάνετε λάθος κύριοι" αλλά θα συμβιβαστώ και θα απαντήσω στο λάθος ερώτημα, αφού έτσι έχω πιο πολλές πιθανότητες να πάρω τις μονάδες. Οπότε, πιστεύω πολλοί που θα έβλεπαν ότι είναι λάθος, δεν θα το έλεγαν αν δεν ήταν προηγουμένως υποψιασμένοι. Και δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου.

Βέβαια, τέτοιες προτάσεις μόνο σε φόρουμ μπορούν να διατυπώνονται με τη γκρίνια που μας δέρνει. Φανταστείτε τις αντιδράσεις αν γινόταν κάτι τέτοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

helion

Νεοφερμένος

Η tulip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Εγκρίνω...θα πρέπει όμως το λάθος να είναι φυσικό, να μη σχετίζεται με λεπτομέρειες. Επίσης, να μην είναι εντελώς 'χύμα' το λάθος στο διαγώνσιμα γιατί θα γίνει πανζουρλισμός!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cookies&chips

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Στη θεωρητικη νομιζω θα χρησιμευε παρα πολυ να υπηρχαν μονο τα εξης ειδη ερωτησεων:

1) Αντιστοιχια γεγονοτων/συνθηκων με χρονολογιες

2) Αντιστοιχια προσωπων με γεγονοτα

3) Πολλαπλης επιλογης

3) Σωστα - Λαθος και με και χωρις αιτιολογηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θα το θέσω αλλιώς, στις πανελλήνιες θα πρέπει να αναμείβεται ο έξυπνος ή αυτός που διάβασε/προσπάθησε περισσότερο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Άφησα επίτηδες κάποιες μέρες χωρίς να απαντήσω, όντας πολύ περίεργος για τις αντιδράσεις σας.

Η αλήθεια είναι ότι ένα επίτηδες λάθος θέμα ΔΕΝ επηρεάζει την διαβάθμιση των θεμάτων, που πολλοί σπεύσατε να εκθειάσετε. Ή τουλάχιστον, δεν την επηρεάζει αρνητικά. Αντιθέτως, νομίζω ότι ένα επίτηδες λάθος θέμα ενισχύει την διαβάθμιση των θεμάτων, και πραγματικά απορώ με αυτούς που τέθηκαν στην απέναντι μεριά!!!

Ρωτάει ο φίλος vassilis498 από πάνω, ποιον θα έπρεπε να επιβραβεύουν οι πανελλήνιες, τον πιο εργατικό ή τον πιο έξυπνο. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει από την όποια πείρα μου, είναι ότι οι πανελλήνιες επιβραβεύουν με πολύ μεγάλη πιθανότητα τον πιο εργατικό και πολύ σπάνια επιβραβεύουν τον πιο έξυπνο. Ποιος μας λέει ότι ένα λάθος θέμα επιβραβεύει μόνο τον πιο έξυπνο; Το πιο έξυπνο παιδί του κόσμου να είσαι, αν δεν έχεις διαβάσει, δεν πρόκειται όχι το λάθος θέμα να καταλάβεις, αλλά ούτε τα σωστά. Δεν αποκλείει το ένα το άλλο!

Γιατί να μην επιβραβεύσουμε λοιπόν την έξυπνη σκέψη, την πονηρή, την σκέψη που είναι "έξω από το τετράγωνο" λοιπόν;

Στην τελική, αυτό ελάχιστα θα επηρεάσει τις βάσεις, δεδομένου ότι μια τέτοια "ρύθμιση" θα επηρεάσει μόνο τους ψηλούς "ορόφους" των βαθμολογιών.

Και για τον φίλο που ρώτησε πιο πάνω, είμαι οικονομολόγος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top