Θέλω ιδέες σχετικά με το πως θα μπορέσω να βελτιωθώ σε εκθέσεις και περιλήψεις

den antexw allh apotyxia

Νεοφερμένος

Η den antexw allh apotyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Γεια, δίνω πανελλήνιες το 2021 και έχω τελειώσει τα θερινά. Είμαι 4ο πεδίο και με έχει πιάσει ένα τρελό άγχος για την έκθεση. Πιστεύω πως δεν θα γράψω καλά, και γενικά νιώθω ότι δεν έχω εμπλουτισμένο λεξιλόγιο. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει ιδέες σχετικά με το πως θα μπορέσω να εξελιχτώ σε εκθέσεις περιλήψεις κλπ;
 

equulei

Νεοφερμένος

Ο equulei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Έδινα φέτος πανελλαδικές, έκθεση έγραψα 15,4, δεν είναι τέλειο αλλά θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω : )
Έγραφα μια έκθεση τη βδομάδα (όχι πάντα, ειδικά τους τελευταίους μήνες βαριόμουν και αφέθηκα..) αφού πρώτα διάβαζα πέντε πράγματα σχετικά με το καθε θέμα. Σου προτείνω να πάρεις τα τεύχη του πειστικού λόγου του κ Κούτρα, και να διαβάζεις τα κείμενα από εκεί, παράλληλα υποθέτω ότι έχεις και σχεδιαγράμματα από τα οποία θα μπορούσες να σημειώσεις ωραίες λέξεις ή φράσεις και να τις περάσεις σε ένα τετράδιο (όχι πολλές δεν χρειάζεται). Αν δεν θες να δώσεις λεφτά για κάποιο εγχειρίδιο που τα έχει μαζεμένα, μπορείς απλά να βλέπεις κείμενα και σχεδιαγράμματα που έχει στο ιντερνετ. Πάντως μην τα διαβάζεις απλώς, δεν έχει νόημα, η έκθεση θέλει γράψιμο, πολύ γράψιμο.
Μην αγχώνεσαι για το αν θα σου έρθουν οι ιδέες εκεί μέσα, κάνε ένα γρήγορο brainstorming (στο πρόχειρο) 2-5 λεπτά (ή και 10 αν δεν σε πιέζει ο χρόνος) και θα σκεφτείς πολλά πράγματα. Το δύσκολο είναι δουλέψεις την δομή του κειμένου, να έχει πάντα καλη ροη, και να είναι τεκμηριωμένη καθε άποψη που γράφεις.
Αυτά σου εύχομαι καλη επιτυχία και πίστεψε με μόλις ξεκινήσει η σχολική χρονιά τον Σεπτέμβριο δεν θα καταλάβεις πως πέρασε ο χρόνος και έφτασε το καλοκαίρι.
 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 213 μηνύματα.
Τι ακριβώς ζητάνε με το νεο σύστημα εξετασης στο μαθημα της εκθεσης?? Γιατι οι περισσότερες βαθμολογιες ήταν κατω από 15?
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Τι ακριβώς ζητάνε με το νεο σύστημα εξετασης στο μαθημα της εκθεσης?? Γιατι οι περισσότερες βαθμολογιες ήταν κατω από 15?

εξεταζόταν η λογοτεχνια μαζι με την εκθεση. Οι ερωτησεις που τους ειχαν βαλει ηταν ανούσιες. Μια ασκηση ζητούσε την δικη σου γνωμη για ενα θεμα.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,769 μηνύματα.
Η πλάκα είναι πως το συγκεκριμένο μάθημα σε κριτική ικανότητα πρέπει να στηρίζεται και προσωπικές θέσεις, όχι τυπωποιημένες εύπεπτες απαντήσεις :P
 

equulei

Νεοφερμένος

Ο equulei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Τι ακριβώς ζητάνε με το νεο σύστημα εξετασης στο μαθημα της εκθεσης?? Γιατι οι περισσότερες βαθμολογιες ήταν κατω από 15?

Ούτε εμείς ξέραμε τι ήθελαν... Ήταν αρκετά υποκειμενικό το θέμα της έκθεσης φέτος, και ειδικά το πρώτο μέρος. Απλά επειδή πρώτη φορά ζητάνε να πούμε την προσωπική μας άποψη πάνω σε ένα θέμα και μάλιστα την προσωπική μας εμπειρία στην προκειμένη περίπτωση πολύ δεν το περίμεναν και μπερδεύτηκαν. Και εγω δυσκολεύτηκα, 10 λεπτά σκεφτόμουν τι να γράψω, αλλά προσαρμόστηκα και τελικά από ότι φαίνεται έγραψα. Για αυτό σας λέω δεν κολλάμε μόνο στο σχεδιάγραμμα, πρέπει να έχετε πολλά ερεθίσματα, να διαβάσετε πολλά κείμενα, και να γνωρίζετε σφαιρικά καθε θέμα. Εγώ από το σχεδιάγραμμα για το θέμα του βιβλίου που είχα, ζήτημα να πηρα 2 πράγματα, γιατί μόνο αυτό ταίριαζαν. Για αυτό δεν μαθαίνουμε θεωρητικά τίποτα, γράψιμο και ανάγνωση κειμένων, ΑΥΤΑ!

(ΥΓ Συμμαθητές μου άριστοι πάντα έγραψαν 17.700 και 17.500 στη θεωρητική με 12,8 και 13,3 έκθεση αντίστοιχα. Γενικά είναι απρόβλεπτο μάθημα οποτε μην αγχω αν δεν γραψεις τόσο καλά, έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν συντελεστές πλέον)
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.

και μια αλλη εκδοχη

 

T C

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο T C αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 213 μηνύματα.
Ούτε εμείς ξέραμε τι ήθελαν... Ήταν αρκετά υποκειμενικό το θέμα της έκθεσης φέτος, και ειδικά το πρώτο μέρος. Απλά επειδή πρώτη φορά ζητάνε να πούμε την προσωπική μας άποψη πάνω σε ένα θέμα και μάλιστα την προσωπική μας εμπειρία στην προκειμένη περίπτωση πολύ δεν το περίμεναν και μπερδεύτηκαν. Και εγω δυσκολεύτηκα, 10 λεπτά σκεφτόμουν τι να γράψουν, αλλά προσαρμόστηκα και τελικά από ότι φαίνεται έγραψα. Για αυτό σας λέω δεν κολλάμε μόνο στο σχεδιάγραμμα, πρέπει να έχετε πολλά ερεθίσματα, να διαβάσετε πολλά κείμενα, και να γνωρίζετε σφαιρικά καθε θέμα. Εγώ από το σχεδιάγραμμα για το θέμα του βιβλίου που είχα, ζήτημα να πηρα 2 πράγματα, γιατί μόνο αυτό ταίριαζαν. Για αυτό δεν μαθαίνουμε θεωρητικά τίποτα, γράψιμο και ανάγνωση κειμένων, ΑΥΤΑ!

(ΥΓ Συμμαθητές μου άριστοι πάντα έγραψαν 17.700 και 17.500 στη θεωρητική με 12,8 και 13,3 έκθεση αντίστοιχα. Γενικά είναι απρόβλεπτο μάθημα οποτε μην αγχω αν δεν γραψεις τόσο καλά, έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν συντελεστές πλέον)
Θα ξαναμπουν οι συντελεστες μεσα στα επομενα 2 χχρονια και αυτο ειναι καλο (ΓΙΑ ΜΕΝΑ) η εκθεση χωρις συντελεστη κοβει παρα πολυ. Καλυτερα να κοβει περισσοτερο η χημεια και η βιολογια πχ παρα η εκθεση που ειναι τοσο απροβλεπτη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top