Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
https://www.minedu.gov.gr/news/4152...tos-2019-2020-dilosi-tou-ypourgoy-k-gavroglou
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Ευτυχώς τελειώνω φέτος, +4 κεφάλαια ΑΟΘ ούτε καν! :alljumpy:
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
https://www.minedu.gov.gr/news/41528-31-05-19-i-didaktea-eksetastea-yli-gia-to-etos-2019-2020-dilosi-tou-ypourgoy-k-gavroglou


Χαχαχα ευτυχως που αποφοιτω/τελειωνω συντομα εγω απο το λυκειο (ναι χθες τελειωσα απο τις ενδοσχολικες απολυτηριες εξετασεις).
Και το +1 ακομα ενα κεφαλαιο της ιστοριας κατευθυνσης, αντε γεια!
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Νομίζω ότι για την κατεύθυνση των οικονομικών, η αλλαγές στην ύλη του ΑΟΘ είναι ξαφνικές και μη αναμενόμενες. Αν δε κάνω λάθος, πριν καμιά 15ρια χρόνια οι υποψήφιοι είχαν αυτή την ύλη.

Σίγουρα, οι πιο ''άτυχοι'' είναι εκείνοι, οι οποίοι θα δώσουν το 2020 πανελλήνιες και θα έχουν 5 επιπλέον κεφάλαια συγκριτικά με τους προηγούμενους υποψήφιους. Επίσης, αρκετοί ίσως να ξεκίνησαν προετοιμασία από φέτος που ήταν Β' Λυκείου και σίγουρα είναι υπέρ τους αυτό, καθώς θα βγει πιο έγκαιρα η ύλη. Αυτό ωστόσο, δε σημαίνει ότι αν κάποιος ξεκινήσει φροντιστήρια τώρα τον Ιούνιο, δε θα τα καταφέρει. Απλά ίσως πιεστεί λίγο παραπάνω γιατί ουσιαστικά η ύλη διπλασιάστηκε.
 

ChrisFromGreece

Νεοφερμένος

Ο ChrisFromGreece αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?
 

Praxis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Praxis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 224 μηνύματα.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?
Αν αν δίνεις φέτος και του χρόνου θέλεις να ξαναδώσεις τότε θα ακολουθήσεις τη νέα ύλη που αναφέρεται σε αυτό το θέμα...
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Μπήκαν ηλεκτρικές ταλαντώσεις και μαγνητικά πεδία στην ύλη της φυσικής λολολολολ
 

Guest 675594

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν μου φαίνεται πως η ύλη αυξήθηκε τρομερά. Δεδομένου ότι οι ώρες διπλασιάστηκαν, ο όγκος της προστιθέμενης ύλης είναι δικαιολογημένος. Γενικά ως μαθητής της επερχόμενης Γ' Λυκείου χαίρομαι με τις αλλαγές αυτες διότι και θα μάθω κάτι παραπάνω στα μαθήματα που έχω επιλέξει και δεν θα σπαταλάω την ώρα μου κάνοντας μαθήματα γενικής παιδείας για τα οποία κανένας δεν ενδιαφέρεται.
 

ChrisFromGreece

Νεοφερμένος

Ο ChrisFromGreece αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Γραφω φετος αλλα σε περιπτωση που ξαναδωσω του χρονου θα γραφω με την νεα υλη? κακοοοοοο
 

BlueIvy_

Νεοφερμένος

Η BlueIvy_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ευτυχώ που δεν γεννήθηκα 2002, μόνο αυτό έχω να πω:girl_angel: Καλή επιτυχία σ'όλους παιδιά!

Γραφω φετος αλλα σε περιπτωση που ξαναδωσω του χρονου θα γραφω με την νεα υλη? κακοοοοοο


Όχι, αν θες να ξαναδώσεις θα πας με το παλαιό σύστημα,δηλαδή το φετινό!
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν καποιος θελει να ξαναδωσει πανελληνιες γραφει με την τωρινή υλη ή με την καινουργια?

Γραφω φετος αλλα σε περιπτωση που ξαναδωσω του χρονου θα γραφω με την νεα υλη? κακοοοοοο


Υπάρχει περίπτωση για όσους δώσουν φέτος και τους αποφοίτους προηγούμενων ετών που θέλουν να ξαναδώσουν του χρόνου, να ισχύσει κάτι παρόμοιο με αυτό που ίσχυσε στις πανελλαδικές του 2016. Τότε έγιναν οι πανελλαδικές για πρώτη χρονιά με το νέο σύστημα και είχαν δώσει στους αποφοίτους τη δυνατότητα να εξεταστούν, αν επιθυμούσαν, με το παλιό σύστημα διεκδικώντας κάποιο ποσοστό επί των προσφερόμενων θέσεων. Δες εδώ https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/171215_enimerosi.pdf
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 475402

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν μου φαίνεται πως η ύλη αυξήθηκε τρομερά. Δεδομένου ότι οι ώρες διπλασιάστηκαν, ο όγκος της προστιθέμενης ύλης είναι δικαιολογημένος. Γενικά ως μαθητής της επερχόμενης Γ' Λυκείου χαίρομαι με τις αλλαγές αυτες διότι και θα μάθω κάτι παραπάνω στα μαθήματα που έχω επιλέξει και δεν θα σπαταλάω την ώρα μου κάνοντας μαθήματα γενικής παιδείας για τα οποία κανένας δεν ενδιαφέρεται.

Προσεγγίζεις το θέμα ιδεαλιστικά. Κάθε άλλο παρά πρόσφορες μπορούν να χαρακτηριστούν οι γνώσεις που θα αποκομίσει ο μέσος μαθητής υπό πρίσμα ανταγωνιστικό, και δη υπό την οπτική ενός δημοσίου διαγωνισμού. Η εντατικοποίηση της μελέτης και η ανάλωση του ελεύθερου χρόνου σε περαιτέρω ενασχόληση με τα εξεταζόμενα μαθήματα βαθμιαία θα διασκεδάσουν το ενδιαφέρον για τις επιστήμες καθ’ εαυτές. Βεβαίως και θα επικουρήσει την πνευματική μεταρσίωση η αντικατάσταση των Λατινικών με την Κοινωνιολογία, οξύνοντας την κριτική σκέψη. Θα επιτείνει, ωστόσο, το άγχος και την αγωνία χιλιάδων από εμάς εφόσον πρόκειται για μια δεύτερη Ιστορία, με οτιδήποτε άλλο αυτό συνεπαγέται.

Σε ό,τι άπτεται της αναμόρφωσης της διδακτέας ύλης, αυτή, τουλάχιστον στον προσανατολισμό των Ανθρωπιστικών Σπουδών, διέπεται πράγματι από λελογισμένες προσθαφαιρέσεις. Οπωσδήποτε εγείρονται ερωτήματα αναφορικά με τα νέα εγχειρίδια για τα οποία δεν έχει υπάρξει ανακοίνωση. Εντούτοις, οι ώρες που διατίθενται για προσωπική ενασχόληση με τα υπ’ εξέταση αντικείμενα παραμένουν ίδιες. Σε αυτό ακριβώς το σημείο εδράζεται ο προβληματισμός μου. Σε γενικές γραμμές κρίνεται αξιόλογη η προσπάθεια της Κυβέρνησης να επιτύχει ριζοσπαστικές αλλαγές στην Εκπαίδευση, όπως άλλωστε αποτυπώνεται στην αναμόρφωση της τελευταίας τάξης του Λυκείου σε ένα αμιγώς προσπαρασκευαστικό έτος, οβελίζοντας μαθήματα με πρακτικά μηδενικό αντίκρισμα.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τα 38 τμήματα που δεν θα λειτουργήσουν από φέτος αλλά θα είναι διαθέσιμα στο μηχανογραφικό του 2020.

- Μετάφρασης και Διερμηνείας (Ηγουμενίτσα)

- Επιστημών Τροφίμων και Διατροφής ('Αρτα)

- Μηχανολόγων Μηχανικών (Ιωάννινα)

- Εθνομουσικολογίας (Ληξούρι)

- Περιφερειακής Ανάπτυξης (Λευκάδα)

- Διατροφής και Διαιτολογίας (Ψαχνά Ευβοίας)

- Τουριστικών Σπουδών και Εναλλακτικού Τουρισμού (Ψαχνά Ευβοίας)

- Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Αθήνα)

- Υδροβιολογίας και Υδατοκαλλιεργειών (Αθήνα)

- Πληροφορικής στη Γεωργία και το Περιβάλλον (Αθήνα)

- Διαιτολογίας και Ποιότητας Ζωής (Αθήνα)

- Πολιτισμού και Αγροτικού Τουρισμού ('Αμφισσα)

- Ψυχολογίας (Βόλος)

- Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (Καρδίτσα)

- Λογοθεραπείας (Λαμία)

- Δημόσιας Διοίκησης (Θεσσαλονίκη)

- Ανατολικών Γλωσσών και Πολιτισμών (Θεσσαλονίκη)

- Μουσειολογίας (Έδεσσα)

- Γεωλογίας (Καβάλα)

- Μάρκετινγκ (Γρεβενά)

- Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής (Φλώρινα)

- Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων (Κοζάνη)

- Κινηματογράφου (Φλώρινα)

- Λογοθεραπείας (Πτολεμαΐδα)

- Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (Καστοριά)

- Νομικής (Πάτρα)

- Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Πύργος)

- Γεωργικής Βιοτεχνολογίας (Αγρίνιο)

- Δημόσιας Υγείας (Τρίπολη)

- Αγροτικής Οικονομίας ('Αργος)

- Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης (Σπάρτη)

- Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (Ηράκλειο)

- Μηχανικών Βιοϊατρικής (Ηράκλειο)

- Μουσικών Σπουδών (Ρέθυμνο)

- Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ('Αγιος Νικόλαος)

- Φυσικοθεραπείας (Ιεράπετρα)

- Χημικών Μηχανικών (Χανιά)

- Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Αθήνα)
 

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Η Ιστορία έχει μικρή αύξηση, αλλά νομίζω πώς είναι δυσκολάκι το κομμάτι. Από πότε έχει να εξεταστεί στις Πανελλαδικές;
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Ευτυχώς τελειώνω φέτος, +4 κεφάλαια ΑΟΘ ούτε καν! :alljumpy:
Είχε ανοίξει το σχολικό βιβλίο η καθηγήτρια του ΑΟΘ στο φροντιστήριο και μας έδειχνε κάτι γκουμούτσες θεωρίας από αυτά τα extra 4 κεφάλαια που γλυτώσαμε οι φετινοί!!
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Ευτυχώ που δεν γεννήθηκα 2002, μόνο αυτό έχω να πω:girl_angel: Καλή επιτυχία σ'όλους παιδιά!




Όχι, αν θες να ξαναδώσεις θα πας με το παλαιό σύστημα,δηλαδή το φετινό!

2002 έβλεπα τελικό Βραζιλία - Γερμανία.

Γεράσαμε ρε μλκ
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Μια συνέπεια του εξοστρακισμού της ύλης των μαθηματικών γεν. παιδείας από το πρόγραμμα της Γ λυκείου είναι η παρακάτω.
Είναι γνωστό ότι μια πληθώρα σχολών έχουν εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους τη Στατιστική ή (και) τις Πιθανότητες. Δεν μιλάμε μόνο για μαθηματικές ή οικονομικές, αλλά για ένα ευρύ φάσμα σχολών, όπως των επιστημών υγείας, γεωπονικών, ακόμα και θεωρητικών (όπως Ψυχολογίας και Φ.Π.Ψ.). Οι μαθητές που θα αποφοιτήσουν από το λύκειο το 2020 (φετινή Β λυκείου) θα έρθουν αντιμέτωποι με τα αντικείμενα αυτά στις σχολές τους χωρίς ίσως να τα έχουν διδαχτεί ποτέ στο σχολείο. Και αυτό γιατί, μετά την αφαίρεσή τους από την ύλη της Γ λυκείου, αυτά διδάσκονται μόνο στο Γυμνάσιο: η μεν Στατιστική στο κεφ.4 των μαθηματικών της Β Γυμνασίου, οι δε Πιθανότητες στο κεφ. 5 της Γ Γυμνασίου. Όμως δεν είναι λίγοι οι διδάσκοντες του Γυμνασίου που παρακάμπτουν τα κεφάλαια αυτά λόγω πληθώρας της διδακτέας ύλης.
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
χαιρετώ την παρέα του ischool!
Έχει πολύ ενδιαφέρον η νέα ύλη του αοθ. Μπήκαν πολύ ωραία κεφάλαια και χρήσιμα για τα πρώτα μαθήματα μακροοικονομίας που θα δουν οι μαθητές στο πανεπιστήμιο που μέχρι πρόσφατα δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα από μάκρο στην γ λυκείου .
τουλάχιστον ελπίζω τώρα που θα έχει σοβαρή ύλη να μην το αντιμετωπίζουν οι μαθητές σαν το γελοίο μάθημα που γράφουν όλοι 19+
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top