ΗΜΜΥ ΕΜΠ

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ισχυει physicscrazy...να παρουμε προσωπικα παραδειγματα αφου βλεπω με αυτα καταπιανομαστε,εγω εδωσα πανελληνιες στις απαιτητικες δεσμες παλια και εγραψα το απολυτο στα μαθηματικα,απειροελαχιστοι το γραψανε τοτε(εχω και τα στατιστικα της χρονιας),επισης περασα πολλα μαθηματα πανω απο 50 για να παρω το πτυχιο (παλια ηταν καπου 56,τωρα λιγο λιγοτερα αν δεν κανω λαθος,δεν το εχω ψαξει το τωρινο,περασε καιρος)+πτυχιακη. εκανα εκτος απο πληροφορικη και μπολικη οικονομετρια και ξερουμε ποσα μαθηματικα χρειαζεται η τελευταια
ειχα καπου 5,6 καθαρα μαθηματικα στο τοτε προγραμμα σπουδων.Και στα τοσα μαθηματα πληροφορικης και οικονομιας προφανως πολλα βασιζονταν σε μαθηματικες αρχες ή θελανε μαθηματικα.

με την λογικη του τραπεξ συναγωνιζομαι ισαξια στις γνωσεις στα μαθηματικα τον Npb π.χ ! ουδεν αναληθεστερο.
επισης ειχα την αισθηση πως ο τραπεξ ειχε βγαλει κεντρικο τμημα,αυτο του ΕΜΠ οπου φανταζομουν πως οκ προφανως ο ανθρωπος πηρε την ροη φυσικης,τα επιλογης κ.λπ τελος παντων ειχε καμια 12αρια καθαρα μαθηματα φυσικης γι αυτο και ο λογος(οπως ειπα για να μην παρεξηγουμαι με τους αποφοιτους φυσικης,προφανως και παλι λιγα συγκριτικα με τα προγραμματα σπουδων θετικων επιστημων),αλλα εδω μιλαμε και για περιφερειακο τμημα!με πολυ λιγοτερα δηλαδη καθαρα μαθηματα φυσικης ακομα και απο αυτα,λογω απουσιων σχετικων ροων!δεν υφισταται λογος να συνεχισουμε την κουβεντα,ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.Συμφωνούμε σε κάτι με τον τράπεξ δηλαδή :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
ισχυει physicscrazy...να παρουμε προσωπικα παραδειγματα αφου βλεπω με αυτα καταπιανομαστε,εγω εδωσα πανελληνιες στις απαιτητικες δεσμες παλια και εγραψα το απολυτο στα μαθηματικα,απειροελαχιστοι το γραψανε τοτε(εχω και τα στατιστικα της χρονιας),επισης περασα πολλα μαθηματα πανω απο 50 για να παρω το πτυχιο (παλια ηταν καπου 56,τωρα λιγο λιγοτερα αν δεν κανω λαθος,δεν το εχω ψαξει το τωρινο,περασε καιρος)+πτυχιακη. εκανα εκτος απο πληροφορικη και μπολικη οικονομετρια και ξερουμε ποσα μαθηματικα χρειαζεται η τελευταια
ειχα καπου 5,6 καθαρα μαθηματικα στο τοτε προγραμμα σπουδων.Και στα τοσα μαθηματα πληροφορικης και οικονομιας προφανως πολλα βασιζονταν σε μαθηματικες αρχες ή θελανε μαθηματικα.

Συγχαρητήρια αλλά δεν καταλαβαίνω τι ρόλο παίζουν τα μόρια εισαγωγής και γενικά οι επιδόσεις στο Λύκειο ; #Αναφερθήκαμε ποτέ σε τέτοιες εξονιχιστικές λεπτομέρειες ή κάνουμε επίδειξη ; Αν εσυ δεν αισθάνεσαι να έχεις γερές βάσεις σε μαθηματικά/φυσική δεν ευθύνομαι εγω ή το τμήμα σου , άλλοι ενδεχομένως και πρώην συμφοιτητές σου να νιώθουν ! Τώρα όμως μιλάμε κυρίως για το ΗΜΜΥ και όχι για το εφαρμοσμένης πληροφορικής !

με την λογικη του τραπεξ συναγωνιζομαι ισαξια στις γνωσεις στα μαθηματικα τον Npb π.χ ! ουδεν αναληθεστερο.
επισης ειχα την αισθηση πως ο τραπεξ ειχε βγαλει κεντρικο τμημα,αυτο του ΕΜΠ οπου φανταζομουν πως οκ προφανως ο ανθρωπος πηρε την ροη φυσικης,τα επιλογης κ.λπ τελος παντων ειχε καμια 12αρια καθαρα μαθηματα φυσικης γι αυτο και ο λογος(οπως ειπα για να μην παρεξηγουμαι με τους αποφοιτους φυσικης,προφανως και παλι λιγα συγκριτικα με τα προγραμματα σπουδων θετικων επιστημων),αλλα εδω μιλαμε και για περιφερειακο τμημα!με πολυ λιγοτερα δηλαδη καθαρα μαθηματα φυσικης ακομα και απο αυτα,λογω απουσιων σχετικων ροων!δεν υφισταται λογος να συνεχισουμε την κουβεντα,ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.Συμφωνούμε σε κάτι με τον τράπεξ δηλαδή :)
Σου ανέφερα προηγουμένως τι παίζει με τομείς & ροές και τα αντίστοιχα μαθήματα αλλά το πέρασες στο ντούκου και επιμένεις. Ξαναδές το και μελέτησε τις διαφορές τομέα & ροής για να καταλάβεις τι παίζει.
Έπειτα δεν γνωρίζεις τι μαθήματα επιλογής έχω πάρει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

john.the

Νεοφερμένος

Ο john.the αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Συγγνώμη που επεμβαίνω έτσι άκομψα, αλλά:


H πλειοψηφία των αποφοιτων του Πολυτεχνείου ή ακόμα και των φοιτητών έχουν μεγάλη σιγουριά στον εαυτό τους σε θέματα φυσικής/μαθηματικών και αυτό πηγάζει απο το γεγονος ότι έχουν καλές βάσεις απο το λύκειο (για να περάσουν γράψαν σε αυτα τα 2 18 +) αλλά και επειδή στη σχολή μέσα η τριβή είναι συνεχής με αυτα τα 2 αντικείμενα...


Να τι ρόλο παίζουν τα μόρια εισαγωγής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Συγγνώμη που επεμβαίνω έτσι άκομψα, αλλά:





Να τι ρόλο παίζουν τα μόρια εισαγωγής...

Δεν αναφέρθηκα σε προσωπικό επίπεδο πόσο εγραψα σε κάποιο μάθημα ή τι σειρά καταταξης ήμουν , ούτε έκανα επίδειξη , Αυτό εννοώ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

EngineSp

Νεοφερμένος

Ο EngineSp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Ακόμα το συνεχίζετε το παραμμύθι;

Ναι, trapex κάνουμε αρκετά από τα μαθηματικά που κάνουν στο μαθηματικό με τη διαφορά πως μας ενδιαφέρει η ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ τους μεριά. Πχ. Λογισμό Ι ποτέ δε κάναμε θεωρητική άσκηση ολοκληρωμάτων. Αν νομίζεις οτι επειδή ξέρεις να βρίσκεις μια παράγωγο κατά κατεύθυνση ή ένα επιφανειακό ολοκλήρωμα έχεις τις ίδιες γνώσεις με έναν απόφοιτο μαθηματικού, τότε πραγματικά δεν έχεις ιδέα ΤΙ και ΠΩΣ το διδάσκονται εκεί.
Όσο για τη φυσική, εκεί ναι έχουμε παραπάνω γνώσεις απ'τους φυσικούς αλλά μόνο πάνω στα αντικείμενα του Ηλ/Μηχ, δηλαδή στα Πεδία, Κυκλώματα, Ηλεκτρονικές, οπτικοακουστικές (ίσως) κοκ. Σε καμία περίπτωση δε μαθαίνεις κβαντομηχανική στη σχολή.
Αυτά για τα υλικά τα ακούω βερεσέ. Σ'εμάς είναι απ'τα πιο γελοία μαθήματα, όπως και η επιλεγόμενη Κβαντική Φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ποια διαφορα κανει ολο το post απ οσα υποστηριζες.θα μας τρελανεις;
οκ μια μικροδιορθωσουλα στο μηνυμα," οι εισαχθεντες της σχολης ειχαν πολυ υψηλη βαθμολογια στα μαθηματικα και το τμήμα υψηλη βαση".Το υπολοιπο κειμενο μενει ως εχει

τωρα εχεις ενα πανομοιοτυπο μηνυμα με τα αρχικά δικα σου.ευχαριστημενος;
(παρεπιπτόντως συνάδελφός σου ρωτούσε τι σπούδασα,ενώ και εσύ με ρώτησες αν έχω σπουδάσει σε πολυτεχνική σχολή,ώστε να μπορώ να επιβεβαιώσω ή να απορρίψω τα λεγομενά σου και σου έφερα το ανάλογο παράδειγμα της σχολής μου για τα μαθηματικά)

γινεται μια συζητηση πανω σε εντελως αυτονοητα πραγματα.ειναι σκετος παραλογισμος..ξεκινας μια θεση την υποστηριζεις με σαθρα επιχειρηματα,σου αντικρουουν με λογικα(και δεν αναφερομαι μονο σε εμενα ασφαλως ) και αρχίζεις την μετωπική...Οταν τα δικα σου μηνυματα ηταν αυτα που εξ αρχης ηταν υπερφιαλα και προσβλητικα ,ίσως,απεναντι στα παιδια θετικων επιστημων.Μπορει να σταματησει αυτη η κουβεντα καπου εδω;δεν νομιζω πως μπορει να προσφερει κατι αλλο σε επιπεδο επιχειρηματων.
Και τέλος πάντων ακόμα και δίκιο να έχεις η όλη κουβέντα ουδεμία σχέση έχει με το νήμα
να 'σαι καλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

trapex

Νεοφερμένος

Ο trapex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
ποια διαφορα κανει ολο το post απ οσα υποστηριζες.θα μας τρελανεις;
οκ μια μικροδιορθωσουλα στο μηνυμα," οι εισαχθεντες της σχολης ειχαν πολυ υψηλη βαθμολογια στα μαθηματικα και το τμήμα υψηλη βαση".Το υπολοιπο κειμενο μενει ως εχει

τωρα εχεις ενα πανομοιοτυπο μηνυμα με τα αρχικά δικα σου.ευχαριστημενος;
(παρεπιπτόντως συνάδελφός σου ρωτούσε τι σπούδασα,ενώ και εσύ με ρώτησες αν έχω σπουδάσει σε πολυτεχνική σχολή,ώστε να μπορώ να επιβεβαιώσω ή να απορρίψω τα λεγομενά σου και σου έφερα το ανάλογο παράδειγμα της σχολής μου για τα μαθηματικά)

Μα εδώ συζητάμε για το ΗΜΜΥ , τι παράδειγμα μου λες για τη σχολή σου ; Σε ρώτησα αν εχεις σπουδάσει σε πολυτεχνική γιατί μιλάμε για τις πολυτεχνικές και το ΠΣ αυτών για να δω αν έχεις προσωπική εμπειρία απο αυτό ! Προφανώς δεν γνωρίζεις , εκφέρεις γνώμη απ'έξω, δεν γνωρίζεις τι ισχύει περί τομέων&ροών και ενώ σου δίνω πληροφορίες τις παραβλέπεις και επιμένεις.Εκτός των άλλων μου φέρνεις σαν παράδειγμα το δικό σου τμήμα για να στηρίξεις τις απόψεις σου, ενω η συζήτηση αφορά το ΗΜΜΥ !

γινεται μια συζητηση πανω σε εντελως αυτονοητα πραγματα.ειναι σκετος παραλογισμος..ξεκινας μια θεση την υποστηριζεις με σαθρα επιχειρηματα,σου αντικρουουν με λογικα(και δεν αναφερομαι μονο σε εμενα ασφαλως ) και αρχίζεις την μετωπική...Οταν τα δικα σου μηνυματα ηταν αυτα που εξ αρχης ηταν υπερφιαλα και προσβλητικα ,ίσως,απεναντι στα παιδια θετικων επιστημων.Μπορει να σταματησει αυτη η κουβεντα καπου εδω;δεν νομιζω πως μπορει να προσφερει κατι αλλο σε επιπεδο επιχειρηματων.
Και τέλος πάντων ακόμα και δίκιο να έχεις η όλη κουβέντα ουδεμία σχέση έχει με το νήμα
να 'σαι καλα.
Μπορείς να μου πεις πώς προσέβαλα τους φοιτητές θετικών σχολών ; τους είπα μήπως κατώτερους ; ή χαζους ; ή βλάκες ; Σε πείραξαν μήπως οι λέξεις "παραυγουν" που ηταν μέσα σε εισαγωγικά ή η λέξη συναγωνιστουν που εμπεριέχει ευγενή άμιλλα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

john.the

Νεοφερμένος

Ο john.the αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Μα εδώ συζητάμε για το ΗΜΜΥ , τι παράδειγμα μου λες για τη σχολή σου ; Σε ρώτησα αν εχεις σπουδάσει σε πολυτεχνική γιατί μιλάμε για τις πολυτεχνικές και το ΠΣ αυτών για να δω αν έχεις προσωπική εμπειρία απο αυτό ! Προφανώς δεν γνωρίζεις , εκφέρεις γνώμη απ'έξω, δεν γνωρίζεις τι ισχύει περί τομέων&ροών και ενώ σου δίνω πληροφορίες τις παραβλέπεις και επιμένεις.Εκτός των άλλων μου φέρνεις σαν παράδειγμα το δικό σου τμήμα για να στηρίξεις τις απόψεις σου, ενω η συζήτηση αφορά το ΗΜΜΥ !


Μπορείς να μου πεις πώς προσέβαλα τους φοιτητές θετικών σχολών ; τους είπα μήπως κατώτερους ; ή χαζους ; ή βλάκες ; Σε πείραξαν μήπως οι λέξεις "παραυγουν" που ηταν μέσα σε εισαγωγικά ή η λέξη συναγωνιστουν που εμπεριέχει ευγενή άμιλλα ;



Trapex, έχεις σπουδάσει σε κάποιο τμήμα θετικών επιστημών, για να γνωρίζεις ότι μπορείς, εσύ, και κάθε απόφοιτος ΗΜΜΥ,
να ξεπεράσεις σε γνώσεις τους αποφοίτους αυτών των σχολών; Όπως εσύ σχολιάζεις για το τι μαθαίνουν στο μαθηματικό και το φυσικό, έτσι και οι υπόλοιποι σχολιάζουν για το τι μαθαίνετε στο ΗΜΜΥ.


Όσο για το 2ο σκέλος, όχι δε προσέβαλες τους φοιτητές θετικών σχολών, αλλά είναι κάπως αλλαζονικό για σένα, και υποτιμητικό για αυτούς, να λές ότι οι απόφοιτοι της σχολής σου, έχουν περισσότερες γνώσεις, από τους αποφοίτους του μαθηματικόυ, του φυσικού και της πληροφορικής, συνολικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
σου εφερα παραδειγμα την σχολη μου,γιατι εφερες αναλογα επιχειρηματα για την δικη σου συγκρινοντας την με σχολες θετικων επιστημων.
επισης σου ανεφερα πως συγκρινοντας το προγραμμα της σχολης σου στην πατρα με αυτο του ΕΜΠ εχεις πολυ λιγοτερα καθαρα μαθηματα φυσικης
παρολαυτα επιμενεις
σαν να μην εφτανε αυτο αρκετοι συναδελφοι σου παλι αντικρουουν τα επιχειρηματα σου,αλλα ουτε αυτο σου αρκει.

κουρασε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
σου εφερα παραδειγμα την σχολη μου,γιατι εφερες αναλογα επιχειρηματα για την δικη σου συγκρινοντας την με σχολες θετικων επιστημων.
επισης σου ανεφερα πως συγκρινοντας το προγραμμα της σχολης σου στην πατρα με αυτο του ΕΜΠ εχεις πολυ λιγοτερα καθαρα μαθηματα φυσικης
παρολαυτα επιμενεις
σαν να μην εφτανε αυτο αρκετοι συναδελφοι σου παλι αντικρουουν τα επιχειρηματα σου,αλλα ουτε αυτο σου αρκει.

κουρασε!


οντως, αυτό το τελευταιο....trapex αν στο λεγανε μονο ατομα εκτος ημμυ να πεις παει στο καλο.....ακομα και ατομα που σπουδαζουν σε τημμυ στο λενε......ημαρτον.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,807 μηνύματα.
Eπειδή βλέπω ότι το θέμα έχει καταλήξει σε φαρσοκωμωδία θα ήθελα να ξαναπώ ότι το Τμήμα ΗΜΜΥ αφορά συγκεκριμένο τομέα της επιστήμης που χρησιμοποιεί Μαθηματικά, Φυσική και Πληροφορική σε γενικές γραμμές. Φυσικά και αυτή η ιδιαιτερότητα συμβάλλει σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών, όπως οποιοδήποτε πρόγραμμα που έχει σε μεγάλο ποσοστό περιεχόμενα Μαθηματικά, Φυσική και Πληροφορική. Από εκεί και πέρα, κάποιο Τμήμα που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στα Μαθηματικά, Φυσική ή Πληροφορική (μια εκ των τριών) λογικό είναι να κάνει πράγματα σε μεγαλύτερη έκταση και εξειδίκευση. Είχα ακούσει κύκλους Πανεπιστημιακών καθηγητών να μιλούν για διάσπαση του Τμήματος Μαθηματικών σε Σχολή Μαθηματικών Επιστημών εφόσον τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών είναι αρκετά εκτενή, μη ευέλικτα και δυσπρόσιτα από τους φοιτητές. Συγκεκριμένα, οι σπουδές και για έναν φοιτητή Μαθηματικών ή Φυσικής ή οποιασδήποτε επιστήμης που ανήκει στη ΣΘΕ, διαρθρώνονται σε 3 άξονες:

- μαθήματα βασικά (κορμού)

- μαθήματα κύριας εξειδίκευσης ή γενικής εξειδίκευσης : αυτοδύναμο πρόγραμμα σπουδών με μαθήματα υποχρεωτικά και επιλογής πάνω σε συγκεκριμένη περιοχή (με τα διεθνή πρότυπα) από τη βασική επιστήμη που αναγράφεται στο πτυχίο
(έχω απορίες με τη λογική της γενικής κατεύθυνσης)

- μαθήματα επιλογής (ή δεύτερης εξειδίκευσης)

Η κοινή παιδεία των πτυχιούχων της βασικής επιστήμης περιορίζεται μόνο στα μαθήματα κορμού. Όπως καταλαβαίνεται, ο καθένας στο είδος του. Συγκρίνουμε πτυχιούχους ΗΜΜΥ στο σινάφι τους. Το ίδιο και για πτυχιούχους Μαθηματικούς, Φυσικούς,...κλπ. Δεν έχει να κάνει με τη δυσκολία του προγράμματος ή ποιος μαθαίνει πιο πολλά ή δεν ξέρω τι άλλο σκέφτεστε. Είναι θέμα συνάφειας επιστημονικών στόχων. Οι φοιτητές Φυσικής μαθαίνουν τη Φυσική σαν επιστήμη από τα θεμέλια σε όλες τις εκδόσεις της. Χρησιμοποιούν τη Φυσική για την μελέτη φυσικών φαινομένων. Οι φοιτητές του Πολυτεχνείου μαθαίνουν τη Φυσική της επιστήμης τους για να δώσουν απαντήσεις στην συγκεκριμένη εφαρμογή που μελετούν. Βλέπετε κάπου να υπάρχει ταύτιση διδακτικών στόχων;

Αναφέρω το παράδειγμα του Τμήματος Μαθηματικών του Παν.Πατρών με βάση το αναμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών:

Α. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΡΜΟΥ (κοινή Μαθηματική παιδεία)
Β. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (Μαθηματική εξειδίκευση)

- Γενική Κατεύθυνση
- Κατεύθυνση Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
- Κατεύθυνση Θεωρητικών Μαθηματικών
- Κατεύθυνση Στατιστικής, Θεωρίας Πιθανοτήτων και Επιχειρησιακής Έρευνας
- Κατεύθυνση Υπολογιστικών Μαθηματικών και Πληροφορικής

C. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ελεύθερο προφίλ πτυχιούχου)
ή δυνατότητα επιλογής 2ης Κατεύθυνσης

Από τον Ιστότοπο του Τμ.ΗΜΜΥ του ΕΜΠ:

Σύμφωνα με το ΦΕΚ καθορισμού της ονομασίας της Σχολής (1991), αποστολή της είναι η κατάρτιση επιστημόνων μηχανικών, οι οποίοι ασχολούνται με τη μελέτη και την κατασκευή συστημάτων για την παραγωγή, μεταφορά, διανομή, αποθήκευση, επεξεργασία, έλεγχο και χρησιμοποίηση ενέργειας και πληροφορίας. Το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών συνδυάζει με γόνιμο τρόπο ένα ευρύ σύνολο περιοχών της επιστήμης και της τεχνολογίας, όπως η πληροφορική, οι τηλεπικοινωνίες, η ηλεκτρονική, ο αυτόματος έλεγχος και η ενέργεια.


Από τον Ιστότοπο του Τμ.Μαθηματικών του Παν.Κρήτης:

Πρωταρχικός στόχος του είναι η προαγωγή, μέσω της έρευνας και της διδασκαλίας, των διαφόρων κλάδων της Μαθηματικής Επιστήμης, συμπεριλαμβανομένων και ποικίλων εφαρμογών της. Η επίτευξη του στόχου αυτού συνεπάγεται τη δημιουργία ικανών επιστημόνων, απαραίτητων για σημαίνοντες τομείς της εκπαιδευτικής πολιτικής και της οικονομικής ανάπτυξης του τόπου...Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών του Τμήματος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα περιοχών των Θεωρητικών και των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, της Μαθηματικής Φυσικής και της Στατιστικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Κανείς στον τομέα ηλεκτρονικής ? Μια βοήθεια με κάποιες ασκήσεις θέλω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

norbit

Νεοφερμένος

Ο norbit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
παιδια η ερωτηση θα φανει λιγο ακυρη αλλα ειμαι βαθια προβληματισμενος μετα απο μια συζητηση που ειχα με εναν καθηγητη οικονομικων στο εμπ:καταρχας αυτο που θελω να ασχοληθω ειναι η οικονομικη θεωρια ερευνητικα και σε ακαδημαικο επιπεδο.Ο εν λογω καθηγητης μου προτεινε σε περιπτωση που κανω 10% να αποφυγω την ασοεε (το αντιστοιχο τμημα λογω αρκετης φιλολογιας συμφωνα με τα λεγομενα του) την σχολη ημμυ καθως 1)βρηκε πολλα μαθηματα που με καταλληλο τροπο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στα οικονομικα(μαλιστα ο ιδιος χρησιμοποιει γνωσεις απο μαθηματα ημμυ σε καποια μεταπτυχιακα που κανει)2)λογω του υψηλου επιστημονου υποβαθρου και σκεψης των αποφοιτων απο τοους ημμυ 3) ροης οικονομικων στην σχολη..κλπ πιστευετε οτι αξιζει να επενδυσω χρονο σε μια σχολη που αντικειμενικα ειναι πολυ δυσκολη και με μαθηματικα οικονομικων 7 απο τα 60 για να αποκτησω τα εργαλεια που ελεγε? εχετε καποια αναλογη εμπειρια δικια σας η φιλου σας? να σημειωσω οτι απο τις υπολοιπες ροες με ενδιαφερουν η Λ και η Σ αρκετα ενω οι αλλες οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 148 μηνύματα.
εχω την εντυπωση οτι το ημμυ συνδεεται με τα οικονομικα μεσω του ισχυρου μαθηματικου υποβαθρου που παρεχει. αν θελεις να αποφυγεις την ασσοε δεν ειναι απαραιτητο να φας στη μαπα ολα τα τεχνολογικα/ηλεκτρολογικα κλπ για να ασχοληθεις με τα οικονομικα. Προσωπικα θα προτιμουσα το μαθηματικο της Αθηνας που εκτος απο το ισχυρο υποβαθρο παρεχει και την δυνατοτητα παρακολουθησης οικονομικων μαθημαμτων προπτυχιακα και μεταπτυχικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
παιδια η ερωτηση θα φανει λιγο ακυρη αλλα ειμαι βαθια προβληματισμενος μετα απο μια συζητηση που ειχα με εναν καθηγητη οικονομικων στο εμπ:καταρχας αυτο που θελω να ασχοληθω ειναι η οικονομικη θεωρια ερευνητικα και σε ακαδημαικο επιπεδο.Ο εν λογω καθηγητης μου προτεινε σε περιπτωση που κανω 10% να αποφυγω την ασοεε (το αντιστοιχο τμημα λογω αρκετης φιλολογιας συμφωνα με τα λεγομενα του) την σχολη ημμυ καθως 1)βρηκε πολλα μαθηματα που με καταλληλο τροπο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στα οικονομικα(μαλιστα ο ιδιος χρησιμοποιει γνωσεις απο μαθηματα ημμυ σε καποια μεταπτυχιακα που κανει)2)λογω του υψηλου επιστημονου υποβαθρου και σκεψης των αποφοιτων απο τοους ημμυ 3) ροης οικονομικων στην σχολη..κλπ πιστευετε οτι αξιζει να επενδυσω χρονο σε μια σχολη που αντικειμενικα ειναι πολυ δυσκολη και με μαθηματικα οικονομικων 7 απο τα 60 για να αποκτησω τα εργαλεια που ελεγε? εχετε καποια αναλογη εμπειρια δικια σας η φιλου σας? να σημειωσω οτι απο τις υπολοιπες ροες με ενδιαφερουν η Λ και η Σ αρκετα ενω οι αλλες οχι
καθαρο μαθηματικο ,η καλυτερη επιλογη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
παιδια η ερωτηση θα φανει λιγο ακυρη αλλα ειμαι βαθια προβληματισμενος μετα απο μια συζητηση που ειχα με εναν καθηγητη οικονομικων στο εμπ:καταρχας αυτο που θελω να ασχοληθω ειναι η οικονομικη θεωρια ερευνητικα και σε ακαδημαικο επιπεδο.Ο εν λογω καθηγητης μου προτεινε σε περιπτωση που κανω 10% να αποφυγω την ασοεε (το αντιστοιχο τμημα λογω αρκετης φιλολογιας συμφωνα με τα λεγομενα του) την σχολη ημμυ καθως 1)βρηκε πολλα μαθηματα που με καταλληλο τροπο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στα οικονομικα(μαλιστα ο ιδιος χρησιμοποιει γνωσεις απο μαθηματα ημμυ σε καποια μεταπτυχιακα που κανει)2)λογω του υψηλου επιστημονου υποβαθρου και σκεψης των αποφοιτων απο τοους ημμυ 3) ροης οικονομικων στην σχολη..κλπ πιστευετε οτι αξιζει να επενδυσω χρονο σε μια σχολη που αντικειμενικα ειναι πολυ δυσκολη και με μαθηματικα οικονομικων 7 απο τα 60 για να αποκτησω τα εργαλεια που ελεγε? εχετε καποια αναλογη εμπειρια δικια σας η φιλου σας? να σημειωσω οτι απο τις υπολοιπες ροες με ενδιαφερουν η Λ και η Σ αρκετα ενω οι αλλες οχι
Λοιπόν Norbit επειδή το ζήτημα το έχω ψάξει λίγο,αρχικά η οικονομική θεωρία σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο είναι μαθηματικά και τίποτα παραπάνω.Άρα η σκέψη σου για παραμονή στην σχολή σου ή για μαθηματικό είναι ορθή.Απλά να ξέρεις οτι τμήμα οικονομικής επιστήμης σίγουρα δεν θα σου προσφέρει τόσα τεχνικά μαθηματικά εργαλεία όσο θα σου πρόσφερε το τμήμα μαθηματικών λ.χ. αλλά θα σου προσφέρει τρόπο σκέψης,και το βλέπω και από τον εαυτό μου,δηλαδή το πόσο διαφορετικά σκεφτόμουν στο 1ο έτος και πόσο τώρα στο 2ο,που πλέον όταν δω μια μαθηματική σχέση θα μπορώ σχεδόν αμέσως να κάνω την σύνδεση με το αντίστοιχο κομμάτι της οικονομικής θεωρίας,αυτή η μετάβαση θέλει δουλειά.
Λοιπόν,ΗΜΜΥ δεν ξέρω αν υπάρχουν ροές που ανταποκρίνονται στην οικονομική θεωρία.Οι προτάσεις μου είναι οι εξής
-Μαθηματικό/υπάρχουν κάποια μαθήματα οικονομικής θεωρίας στο ΕΚΠΑ.
-Οικονομικής επιστήμης ΟΠΑ/για λόγους που ανέφερα παραπάνω
-ΣΕΜΦΕ/Νομίζω οτι είναι βέλτιστη λύση αν έχεις το κουράγιο να επενδύσεις 5 χρόνια δύσκολων σπουδών.

Οτιδήποτε χρειαστείς,στείλε μου pm :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

norbit

Νεοφερμένος

Ο norbit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
ευχαριστω για τις απαντησεις! θεωρω και εγω το μαθηματικο οτι μου δινει απευθειας αυτο που θελω σε συνδυασμο με καποιο μεταπτυχιακο στα οικονομικα. το μαθηματικο τη απηχηση εχει στο εξωτερικο?(για ενδεχομενα μεταπτυχιακα) και σε σχεση με το εμπ?γενικα δεν κολλαω σε ονοματα φημες και τα λοιπα , αλλα μηπως τελικα επηρεασει αρκετα καποια πραγματα στο μελλον?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Φυσικά και κάνει το ΗΜΜΥ για οικονομικά. Υπάρχει και κατάλληλη ειδίκευση άλλωστε ( όπως και για κάθε άλλο τομέα ). Τα πάντα βγαίνεις από κει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Φυσικά και κάνει το ΗΜΜΥ για οικονομικά. Υπάρχει και κατάλληλη ειδίκευση άλλωστε ( όπως και για κάθε άλλο τομέα ). Τα πάντα βγαίνεις από κει.
Βασίλη αν αναφέρεσαι στην ροή αυτή https://www.ece.ntua.gr/el/education/undergraduate?view=ugcoursesflow&id=9
Απ'ότι βλέπω και μπορώ να κρίνω δεν περιέχει και τόσο βαρβάτα μαθήματα οικονομικής θεωρίας,μάλλον ετοιμάζει και προορίζει τους απόφοιτους για κάποιο MBA και οχι MSc στην οικονομική θεωρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
χαβαλε κανει,σαρκαζει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Top