Εσείς αντέχετε τα διαδικτυακά μαθήματα;

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Δεν βολεύει καθόλου το διαδίκτυο μάθημα. Ειδικά οταν είναι 4 ώρες (δυστυχώς 4 ώρες είναι τα μάθηματα μας), μονος του μιλάει την περισσότερη ωρα ο καθηγητής και πολύ εύκολα αρχίζεις και κανεις άσχετα πράγματα. Δεν άκουσα κανένα να είναι υπέρ αυτού του τρόπου διδασκαλίας, ναι μεν βολεύει από άποψη χρόνου προετοιμασίας, αλλά διαφορετική αίσθηση να είσαι σε αίθουσα με φυσική παρουσία.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Δεν βολεύει καθόλου το διαδίκτυο μάθημα. Ειδικά οταν είναι 4 ώρες (δυστυχώς 4 ώρες είναι τα μάθηματα μας), μονος του μιλάει την περισσότερη ωρα ο καθηγητής και πολύ εύκολα αρχίζεις και κανεις άσχετα πράγματα. Δεν άκουσα κανένα να είναι υπέρ αυτού του τρόπου διδασκαλίας, ναι μεν βολεύει από άποψη χρόνου προετοιμασίας, αλλά διαφορετική αίσθηση να είσαι σε αίθουσα με φυσική παρουσία.
με φυσικη παρουσια απλα κοιτας το κινητο συνεχεια να τελειωσει η ωρα.τουλαχιστον διαζωσης μπορει να σαι και στο ιντερνετ και να χαζευεις λιγακι
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Τα μαθήματα μπορώ να τα ανεχτώ. Στην εξεταστική θα κάνω χαρακιρι...
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,815 μηνύματα.
Έχω ένα μάθημα συνεχόμενο 4 ώρες στη σχολή ευτυχώς μια φορά την εβδομάδα. Αυτό το 4ωρο με την ίδια καθηγητρια δεν παλεύεται με τίποτα όσο και διαλείμματακια να κανει. Προτιμώ να υπάρχουν εναλλαγές σε κάθε 2ωρο ώστε να μην γίνεται μονότονο το πρόγραμμα της μέρα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
@giannhs2001

Εσείς που κάνετε διαδικτυακά μαθήματα, το θέμα του ξυσίματος πώς το παλεύετε; Εννοώ όταν θέλετε να ξύσετε ότι προκαλεί φαγούρα στο ανθρώπινο σώμα (μύτη, αυτιά, κτλ). :smoke:
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Ρε παιδιά υπάρχουν όντως μαθήματα που γίνονται με ανοιχτές τις κάμερες των φοιτητών; Με τι δικαιολογία όλο αυτό;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Δεν παλεύεται με τίποτα. Έχω ξενερώσει άπειρα με αυτό το εξάμηνο. Ένας φίλος μου απλά τα παράτησε, δεν δήλωσε καν μαθήματα σε αυτό το εξάμηνο. Είναι πραγματικά αίσχος...

@giannhs2001

Εσείς που κάνετε διαδικτυακά μαθήματα, το θέμα του ξυσίματος πώς το παλεύετε; Εννοώ όταν θέλετε να ξύσετε ότι προκαλεί φαγούρα στο ανθρώπινο σώμα (μύτη, αυτιά, κτλ). :smoke:

κάμερα δεν ανοίγω ούτε με το να με πληρώνεις.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Δεν παλεύεται με τίποτα. Έχω ξενερώσει άπειρα με αυτό το εξάμηνο. Ένας φίλος μου απλά τα παράτησε, δεν δήλωσε καν μαθήματα σε αυτό το εξάμηνο. Είναι πραγματικά αίσχος...



κάμερα δεν ανοίγω ούτε με το να με πληρώνεις.
Μα αφού έχουν πει οτι ολο το έτος έτσι θα πάει, μακάρι να μιλούσαμε ακομα για εξάμηνο .
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,632 μηνύματα.
Μα αφού έχουν πει οτι ολο το έτος έτσι θα πάει, μακάρι να μιλούσαμε ακομα για εξάμηνο .

Το ξέρω. Αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση τότε ναι ό,τι και να λέμε είναι καλύτερα να συνεχίσει έτσι όλο το ακαδημαϊκό έτος. Απλά δεν παλεύεται αυτό το πράγμα. Είναι ψυχοφθόρο και τα μαθήματα χάνουν τελείως την αξία τους. Ενώ στο πρώτο εξάμηνο πήγαινα με χαρά στο πανεπιστήμιο ακόμα και σε μαθήματα που δεν με τραβούσαν τώρα όλα έγιναν μία αγγαρεία χωρίς νόημα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Γιαννη εσυ στην επιστημη σου ειστε ακουστικοι τυποι . Εγω εχω σιγουρη θεαση πινακα που πριν ηταν αμφιβολη.
Και οι εξετασεις καλες ειναι ριχνω και καμμια πολυ γρηγορη ματια σε κανενα βιβλιο. Ο χρονος ομως ειναι λιγος, πολυ λιγος δεν προλαβαινω , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ, σχεδον τα μισα. Ειναι που οι δασκαλοι ειναι αματερς στο ειδος και μαθητευομενοι ντετεκτιβς ,ελπιζω να προσαρμοστουν τον γεναρη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Δεν παλεύεται με τίποτα. Έχω ξενερώσει άπειρα με αυτό το εξάμηνο. Ένας φίλος μου απλά τα παράτησε, δεν δήλωσε καν μαθήματα σε αυτό το εξάμηνο. Είναι πραγματικά αίσχος...



κάμερα δεν ανοίγω ούτε με το να με πληρώνεις.

Στα τυφλά κάνετε το μάθημα; Ούτε νηπιαγωγείο να ήταν. :smoke: :loltooth:
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Η κατάσταση με τα διαδικτυακά μαθήματα είναι επιεικώς τραγική. Απαιτείται πολύ καλή ποιότητα δικτύου όχι μόνο από τους μαθητές, αλλά βασικά από τον καθηγητή. Όταν δεν υπάρχει, ο ήχος είναι διακεκομμένος, η εικόνα αλλοιωμένη, το μάθημα αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Αλλά βρίσκω ένα θετικό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ότι εξοικονομούμε σημαντικό χρόνο από τις, υπό άλλες συνθήκες, μετακινήσεις στη Σχολή και τον αξιοποιούμε καλύτερα για τις υποχρεώσεις μας ή και για ξεκούραση από την πολύωρη θέαση της οθόνης του υπολογιστή.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Η κατάσταση με τα διαδικτυακά μαθήματα είναι επιεικώς τραγική. Απαιτείται πολύ καλή ποιότητα δικτύου όχι μόνο από τους μαθητές, αλλά βασικά από τον καθηγητή. Όταν δεν υπάρχει, ο ήχος είναι διακεκομμένος, η εικόνα αλλοιωμένη, το μάθημα αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Αλλά βρίσκω ένα θετικό στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ότι εξοικονομούμε σημαντικό χρόνο από τις, υπό άλλες συνθήκες, μετακινήσεις στη Σχολή και τον αξιοποιούμε καλύτερα για τις υποχρεώσεις μας ή και για ξεκούραση από την πολύωρη θέαση της οθόνης του υπολογιστή.
Ειναι που το εκπα εχει πολλα τμηματα και δεν εχει λεφτα για γραμμες.
Εσεις εχετε και το αρνητικο οτι δεν βλεπετε τα ωραια κοριτσια που εχετε στην σχολη.
Παρεπιπτοντος ο αμφορεας ειναι masterpiece.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Ειναι που το εκπα εχει πολλα τμηματα και δεν εχει λεφτα για γραμμες.
Εσεις εχετε και το αρνητικο οτι δεν βλεπετε τα ωραια κοριτσια που εχετε στην σχολη.
Παρεπιπτοντος ο αμφορεας ειναι masterpiece.
Ισχύει αυτό για τις γραμμές, αλλά βλέπεις ότι και οι ίδιοι οι καθηγητές δεν προσπαθούν καν να μετακινηθούν κοντά στο ρούτερ ας πούμε. Απλά τα παρατάνε και το μάθημα είναι για κλάματα.

Μία μικρή διόρθωση: πρόκειται για κρατήρα :P
Είναι όντως ένα από τα αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Ισχύει αυτό για τις γραμμές, αλλά βλέπεις ότι και οι ίδιοι οι καθηγητές δεν προσπαθούν καν να μετακινηθούν κοντά στο ρούτερ ας πούμε. Απλά τα παρατάνε και το μάθημα είναι για κλάματα.

Μία μικρή διόρθωση: πρόκειται για κρατήρα :P
Είναι όντως ένα από τα αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης.
Οχι ο καθηγητης ειναι σπιτι και με την γραμμη του χτυπα τον server του πχ ms teams ,O server πολλαπλασιαζει την εικονα επι 200 και την δινει σε εσας . Εκει στην γραμμη που δινει σε εσας , το λεγομενο upload ειναι το θεμα , ειναι στενη.
Νο μανυ νο χανυ.
Κρατηρας ειναι αυτο που βαζανε οι αρχαιοι τις φωτιες και τα καρβουνα? Πω πω τι μαγγαλια φτιαχνανε οι ανθρωποι και μονο απο χωμα ε.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Οχι ο καθηγητης ειναι σπιτι και με την γραμμη του χτυπα τον server του πχ ms teams ,O server πολλαπλασιαζει την εικονα επι 200 και την δινει σε εσας . Εκει στην γραμμη που δινει σε εσας , το λεγομενο upload ειναι το θεμα , ειναι στενη.
Νο μανυ νο χανυ.
Κρατηρας ειναι αυτο που βαζανε οι αρχαιοι τις φωτιες και τα καρβουνα? Πω πω τι μαγγαλια φτιαχνανε οι ανθρωποι και μονο απο χωμα ε.
Κατάλαβα πώς λειτουργεί.

Ο κρατήρας χρησίμευε για την ανάμειξη κρασιού και νερού.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Κατάλαβα πώς λειτουργεί.

Ο κρατήρας χρησίμευε για την ανάμειξη κρασιού και νερού.
Α μαλιστα ... και μετα με την κουταλα γεμιζαν τους αμφορεις.
Τωρα οι αρχαιοι ή ειξεραν να πινουν και να μην γινονται ντιρλα ή δεν ειχαν πολυ κρασι.
Μαλλον το πρωτο γιατι αυτος ο κρατηρας ειναι ακριβο σκευος.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Εγκυκλοπαιδικά, με τον αμφορέα μετέφεραν το κρασί, μετά το έβαζαν στο κρατήρα όπου το αναμείγνυαν με νερό (ήξεραν να πίνουν βασικά: αναλογία 25% κρασί και 75% νερό χωρίς να είναι επιβεβαιωμένο), και μετά με κουτάλα τοποθετούσαν το μείγμα σε οινοχόες (κανάτες) με τις οποίες το σέρβιραν στο τραπέζι σε αγγεία πόσεως.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,501 μηνύματα.
Εγκυκλοπαιδικά, με τον αμφορέα μετέφεραν το κρασί, μετά το έβαζαν στο κρατήρα όπου το αναμείγνυαν με νερό (ήξεραν να πίνουν βασικά: αναλογία 25% κρασί και 75% νερό χωρίς να είναι επιβεβαιωμένο), και μετά με κουτάλα τοποθετούσαν το μείγμα σε οινοχόες (κανάτες) με τις οποίες το σέρβιραν στο τραπέζι σε αγγεία πόσεως.
ευχαριστω για το μαθημα της ιστοριας ,μαθαμε κατι σημερα.
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Αυτη τη στιγμη εχω διάλειμμα απο το διαδικτυακό μαθημα μου. Η ποιοτητα ειναι κατι χειροτερο απο κακή, ο καθηγητης εχει ενα λαπτοπ το οποιο γυριζει για να μας δειχνει την οθονη του αλλου του υπολογιστη, καθως δεν μπορει να κανει share screen γιατι εκεινος ειναι παλιος υπολογιστης..........
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top