Ερευνητική εργασία

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Το δικο μου πρότζεκτ ειναι για τις γενοκτονίες στον κόσμο. Επέλεξα της Ρουάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ανθοπώλης

Νεοφερμένος

Ο Ανθοπώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Το δικο μου πρότζεκτ ειναι για τις γενοκτονίες στον κόσμο. Επέλεξα της Ρουάντα.


:stunned:
καλές αντοχές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Και είναι και στα Αγγλικά. -_-
Αλλα νταξει, θα αντέξουμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αβοκάντο

Νεοφερμένος

Ο Αβοκάντο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Είναι ένα δύσκολο θέμα και λίγο βαρετό μπορώ να πω σας το έβαλαν και στα αγγλικά. Καλό κουράγιο man. :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Στα αγγλικά; :eek:
How come? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Εμάς κάθε τμήμα θα είναι μια ομάδα και θα κάνει ένα διαφορετικό project.Το δικό μας θα κάνει ένα βίντεο με θέμα τα συναισθήματα:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Εμάς κάθε τμήμα θα είναι μια ομάδα και θα κάνει ένα διαφορετικό project.Το δικό μας θα κάνει ένα βίντεο με θέμα τα συναισθήματα:worry:


Ουυυυ. Θέλω και εγώωω. :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Χμ... Τα μέλη της ομάδας δεν με ευχαριστούν ιδιαίτερα μιας και τα 2 από τα 4 δεν δουλεύουν σχεδόν καθόλου και επιπλέον μας ενοχλούν :|
Εμείς πήραμε για θέμα τις γιορτές των ΗΠΑ ( Great celebrations in USA) και κάθε ομάδα θα παρουσιάσει 2 γιορτές συνολικά 1 σε κάθε τετράμηνο... Εμείς γι αυτό δουλεύουμε το Halloween ( :inlove: ) στο επόμενο εύχομαι να πάρουμε κάτι εξίσου καλό και επίσης κάτι που να έχει πολλές προοπτικές... Το αρνητικό είναι πως είναι στα αγγλικά :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Δεν πρόλαβα τα "Project" στο λύκειο, όμως η ιδέα που έχω για αυτά σχηματίσει, από όσα ακούω, είναι εντελώς αρνητική:
Όλα γίνονται με προχειρότητα, τα αναλαμβάνουν οι καθηγητές που τους περισσεύουν ώρες και βαριούνται, τις πιο πολλές φορές η ώρα περνάει με χαβαλέ, η πρόσβαση σε υπολογιστές είναι σπάνια, σε κάθε ομάδα δουλεύει ένας μ________ και οι άλλοι πουλοβαράνε, όλοι έχουν την απαίτηση να πάρουν μεγάλο βαθμό και το χατίρι τους αυτό γίνεται, οι εργασίες δεν είναι παρά μερικά copy-paste και τελικά η υπόθεση είναι σκέτη κοροϊδία.
Θα ήθελα οι μαθητές που έζησαν και ζουν τα Project να γράψουν αν έχω δίκιο ή κάνω λάθος.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Χμ... Τα μέλη της ομάδας δεν με ευχαριστούν ιδιαίτερα μιας και τα 2 από τα 4 δεν δουλεύουν σχεδόν καθόλου και επιπλέον μας ενοχλούν :|
Εμείς πήραμε για θέμα τις γιορτές των ΗΠΑ ( Great celebrations in USA) και κάθε ομάδα θα παρουσιάσει 2 γιορτές συνολικά 1 σε κάθε τετράμηνο... Εμείς γι αυτό δουλεύουμε το Halloween ( :inlove: ) στο επόμενο εύχομαι να πάρουμε κάτι εξίσου καλό και επίσης κάτι που να έχει πολλές προοπτικές... Το αρνητικό είναι πως είναι στα αγγλικά :|

Ρε παιδιά, πως κάνετε πρότζεκτ στα αγγλικά; :/:

Ενδιαφέρον αυτό με το Halloween πάντως.:P
Δεν πρόλαβα τα "Project" στο λύκειο, όμως η ιδέα που έχω για αυτά σχηματίσει, από όσα ακούω, είναι εντελώς αρνητική:
Όλα γίνονται με προχειρότητα, τα αναλαμβάνουν οι καθηγητές που τους περισσεύουν ώρες και βαριούνται, τις πιο πολλές φορές η ώρα περνάει με χαβαλέ, η πρόσβαση σε υπολογιστές είναι σπάνια, σε κάθε ομάδα δουλεύει ένας μ________ και οι άλλοι πουλοβαράνε, όλοι έχουν την απαίτηση να πάρουν μεγάλο βαθμό και το χατίρι τους αυτό γίνεται, οι εργασίες δεν είναι παρά μερικά copy-paste και τελικά η υπόθεση είναι σκέτη κοροϊδία.
Θα ήθελα οι μαθητές που έζησαν και ζουν τα Project να γράψουν αν έχω δίκιο ή κάνω λάθος.


Έχεις εν μέρει δίκιο. :)
Αλλά εμείς έχουμε συχνή πρόσβαση σε υπολογιστή, και επιπλέον σαν ομάδα δουλεύουμε αρκετά (καλά ακούσατε, ναι, δουλεύουμε).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Ρε παιδιά, πως κάνετε πρότζεκτ στα αγγλικά; :/:

Ενδιαφέρον αυτό με το Halloween πάντως.:P

Δεν θέλεις να ξέρεις:P . Να δω πως θα παρουσιάσουμε τις εργασίες auf Englisch... Εδώ στα ελληνικά και δεν μπορούμε:hmm::worry::confused:. Απλά η γλώσσα στην οποία φτιάχνονται οι παρουσιάσεις, η γλώσσα που βρίσκουμε πληροφορίες κλπ είναι η αγγλική ΜΟΝΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Θέλω και εγώ στα αγγλικά. :|
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν πρόλαβα τα "Project" στο λύκειο, όμως η ιδέα που έχω για αυτά σχηματίσει, από όσα ακούω, είναι εντελώς αρνητική:
Όλα γίνονται με προχειρότητα, τα αναλαμβάνουν οι καθηγητές που τους περισσεύουν ώρες και βαριούνται, τις πιο πολλές φορές η ώρα περνάει με χαβαλέ, η πρόσβαση σε υπολογιστές είναι σπάνια, σε κάθε ομάδα δουλεύει ένας μ________ και οι άλλοι πουλοβαράνε, όλοι έχουν την απαίτηση να πάρουν μεγάλο βαθμό και το χατίρι τους αυτό γίνεται, οι εργασίες δεν είναι παρά μερικά copy-paste και τελικά η υπόθεση είναι σκέτη κοροϊδία.
Θα ήθελα οι μαθητές που έζησαν και ζουν τα Project να γράψουν αν έχω δίκιο ή κάνω λάθος.


Στην Α' Λυκείου ήμουν στο Project "Γάλα και Γαλακτοκομικά Προϊόντα". Το είχε αναλάβει Πληροφορικάριος και, από την αρχή της χρονιάς μέχρι το Πάσχα ήμασταν στην αίθουσα Πληροφορικής. Κάναμε ότι ψάχναμε πληροφορίες για ένα δίλεπτο, επικολλούσαμε 5 σειρές στο word και μετά μπαίναμε facebook/friv για ποδοσφαιράκια.
Προς το τέλος άρχισαν να ξυπνάνε και οι υπόλοιποι, οπότε ζητούσαν την αίθουσα Πληροφορικής, και καλά "για να τελειώσουν και να δημοσιεύσουν σε blog την εργασία τους". Προς το τέλος της χρονιάς η υπεύθυνη είχε καταγχωθεί, ήθελε να τελειώσουμε την εργασία, γιατί θα γινόταν μια εκδήλωση και θα την παρουσιάζαμε. Εμείς δεν δείξαμε ενδιαφέρον, συννένωσε όλα τα κομμάτια που αντιγράψαμε από το wiki μόνη της και το καλύτερο? Στο τέλος δεν την παρουσιάσαμε καν!
Το καλύτερο, βέβαια, ήταν οι δύο εκδρομές που οργανώσαμε, μία στη Τυροκομική Σχολή στα Γιάννενα και μία σε ένα τοπικό Τυροκομείο. +2 μέρες χωρίς μάθημα, γιατί μπορούμε!:P

Β' Λυκείου μπήκα στο Project με θέμα "Ανάπτυξη Αλγορίθμων". Είμασταν πάλι στην αίθουσα της Πληροφορικής...:whistle:
Ο καθηγητής μας έκανε 10 λεπτά ΓΛΩΣΣΑ (προετοιμασία για την ΑΕΠΠ) και μας άφηνε ελεύθερους. Ομολογώ ότι ήταν αρκετά κουραστικό να κοπροσκυλιάζουμε fb για δεύτερη συνεχή χρονιά. Πάλι καλά που δεν είχε Project στην Γ', δεν θα άντεχα άλλη αποβλάκωση στο pc.:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Δεν πρόλαβα τα "Project" στο λύκειο, όμως η ιδέα που έχω για αυτά σχηματίσει, από όσα ακούω, είναι εντελώς αρνητική:
Όλα γίνονται με προχειρότητα, τα αναλαμβάνουν οι καθηγητές που τους περισσεύουν ώρες και βαριούνται, τις πιο πολλές φορές η ώρα περνάει με χαβαλέ, η πρόσβαση σε υπολογιστές είναι σπάνια, σε κάθε ομάδα δουλεύει ένας μ________ και οι άλλοι πουλοβαράνε, όλοι έχουν την απαίτηση να πάρουν μεγάλο βαθμό και το χατίρι τους αυτό γίνεται, οι εργασίες δεν είναι παρά μερικά copy-paste και τελικά η υπόθεση είναι σκέτη κοροϊδία.
Θα ήθελα οι μαθητές που έζησαν και ζουν τα Project να γράψουν αν έχω δίκιο ή κάνω λάθος.

Τσουκ. Δεν είναι έτσι,μάλιστα όποιος είναι υπέρ των "νέων" (δε θα προβώ σε απρεπή χαρακτηρισμό) συστημάτων οφείλει τουλάχιστον κατά τη δική μου γνώμη να παρέχει στους μαθητές 1 ή 2 ώρες που θα΄ναι πιο χαλαρές θα κάνουν κάτι πιο ευχάριστο και πιο πρωτότυπο από το "Αυτή είναι η μετάφραση να την μάθετε αύριο" ή "Να λύσετε με τη βοήθεια του τάδε τύπου την άσκηση τάδε στη σελίδα τάδε".Στο δικό μας το σχολείο τουλάχιστον το πράγμα ούτε φέτος αλλά ούτε και πέρυσι ήταν έτσι. Ήταν πολύ πιο ευχάριστο (ναι οκ,σαφώς και ήταν δύο ώρες χαβαλέ για πολλούς) και που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλουν να λένε πως εφαρμόζουν νέο σύστημα πρέπει να υπάρχει μία ερευνητική εργασία που να μη σε νοιάζει ο βαθμός,η ύλη,δεν ξέρω τι άλλο,αλλά να μπορείς να μάθεις να δουλεύεις μέσα σε μία ομάδα,διότι κακά τα ψέμματα στο πανεπιστήμιο υπάρχουν και οι ομαδικές εργασίες,όμως κανένας δε διδάχτηκε ποτέ το ομαδικό πνεύμα μέσα στην εργασία για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.:)
Στην Α' Λυκείου ήμουν στο Project "Γάλα και Γαλακτοκομικά Προϊόντα". Το είχε αναλάβει Πληροφορικάριος και, από την αρχή της χρονιάς μέχρι το Πάσχα ήμασταν στην αίθουσα Πληροφορικής. Κάναμε ότι ψάχναμε πληροφορίες για ένα δίλεπτο, επικολλούσαμε 5 σειρές στο word και μετά μπαίναμε facebook/friv για ποδοσφαιράκια.
Προς το τέλος άρχισαν να ξυπνάνε και οι υπόλοιποι, οπότε ζητούσαν την αίθουσα Πληροφορικής, και καλά "για να τελειώσουν και να δημοσιεύσουν σε blog την εργασία τους". Προς το τέλος της χρονιάς η υπεύθυνη είχε καταγχωθεί, ήθελε να τελειώσουμε την εργασία, γιατί θα γινόταν μια εκδήλωση και θα την παρουσιάζαμε. Εμείς δεν δείξαμε ενδιαφέρον, συννένωσε όλα τα κομμάτια που αντιγράψαμε από το wiki μόνη της και το καλύτερο? Στο τέλος δεν την παρουσιάσαμε καν!
Το καλύτερο, βέβαια, ήταν οι δύο εκδρομές που οργανώσαμε, μία στη Τυροκομική Σχολή στα Γιάννενα και μία σε ένα τοπικό Τυροκομείο. +2 μέρες χωρίς μάθημα, γιατί μπορούμε!:P

Β' Λυκείου μπήκα στο Project με θέμα "Ανάπτυξη Αλγορίθμων". Είμασταν πάλι στην αίθουσα της Πληροφορικής...:whistle:
Ο καθηγητής μας έκανε 10 λεπτά ΓΛΩΣΣΑ (προετοιμασία για την ΑΕΠΠ) και μας άφηνε ελεύθερους. Ομολογώ ότι ήταν αρκετά κουραστικό να κοπροσκυλιάζουμε fb για δεύτερη συνεχή χρονιά. Πάλι καλά που δεν είχε Project στην Γ', δεν θα άντεχα άλλη αποβλάκωση στο pc.:D
Δεν ισχύει παντού αυτό,μην γενικεύεις..:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τσουκ. Δεν είναι έτσι,μάλιστα όποιος είναι υπέρ των "νέων" (δε θα προβώ σε απρεπή χαρακτηρισμό) συστημάτων οφείλει τουλάχιστον κατά τη δική μου γνώμη να παρέχει στους μαθητές 1 ή 2 ώρες που θα΄ναι πιο χαλαρές θα κάνουν κάτι πιο ευχάριστο και πιο πρωτότυπο από το "Αυτή είναι η μετάφραση να την μάθετε αύριο" ή "Να λύσετε με τη βοήθεια του τάδε τύπου την άσκηση τάδε στη σελίδα τάδε".Στο δικό μας το σχολείο τουλάχιστον το πράγμα ούτε φέτος αλλά ούτε και πέρυσι ήταν έτσι. Ήταν πολύ πιο ευχάριστο (ναι οκ,σαφώς και ήταν δύο ώρες χαβαλέ για πολλούς) και που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλουν να λένε πως εφαρμόζουν νέο σύστημα πρέπει να υπάρχει μία ερευνητική εργασία που να μη σε νοιάζει ο βαθμός,η ύλη,δεν ξέρω τι άλλο,αλλά να μπορείς να μάθεις να δουλεύεις μέσα σε μία ομάδα,διότι κακά τα ψέμματα στο πανεπιστήμιο υπάρχουν και οι ομαδικές εργασίες,όμως κανένας δε διδάχτηκε ποτέ το ομαδικό πνεύμα μέσα στην εργασία για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.:)

Το ομαδικό πνεύμα ΔΕΝ χρειάζεται να στο διδάξουν. Θα έλεγα ότι είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσω του "ἐθισμού" έτσι ώστε να γίνει "ἕξιν", δηλαδή συνήθεια, αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αριστοτελικούς όρους. :P Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ομαδικό πνεύμα το αποκτά κανείς μέσα από διάφορες δραστηριότητες εντός και εκτός του σχολείου. Οπως δε γίνονται μαθήματα ηθικής στο σχολείο, έτσι δεν μπορεί να υπάρχει μάθημα που να διδάσκει το ομαδικό πνεύμα. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω. :redface:

Και για να είμαι εντός θέματος, τα project θα έπρεπε για μένα να διδάσκουν ορισμένες μεθόδους (αν όχι όλες) ερευνητικής προσέγγισης (ή ερευνητική μεθολογία, πείτε το όπως θέλετε :P) και φυσικά να καλλιεργεί το ομαδικό πνεύμα. Και κάποια άλλα πραγματάκια που δεν αναφέρω γιατί σχεδόν όποτε απαντώ σε κάτι τέτοια θέματα, ξεσπά ένας "πόλεμος" αντιλογίας χωρίς λόγο. :slourp:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,088 μηνύματα.
Τσουκ. Δεν είναι έτσι,μάλιστα όποιος είναι υπέρ των "νέων" (δε θα προβώ σε απρεπή χαρακτηρισμό) συστημάτων οφείλει τουλάχιστον κατά τη δική μου γνώμη να παρέχει στους μαθητές 1 ή 2 ώρες που θα΄ναι πιο χαλαρές θα κάνουν κάτι πιο ευχάριστο και πιο πρωτότυπο από το "Αυτή είναι η μετάφραση να την μάθετε αύριο" ή "Να λύσετε με τη βοήθεια του τάδε τύπου την άσκηση τάδε στη σελίδα τάδε".Στο δικό μας το σχολείο τουλάχιστον το πράγμα ούτε φέτος αλλά ούτε και πέρυσι ήταν έτσι. Ήταν πολύ πιο ευχάριστο (ναι οκ,σαφώς και ήταν δύο ώρες χαβαλέ για πολλούς) και που εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν θέλουν να λένε πως εφαρμόζουν νέο σύστημα πρέπει να υπάρχει μία ερευνητική εργασία που να μη σε νοιάζει ο βαθμός,η ύλη,δεν ξέρω τι άλλο,αλλά να μπορείς να μάθεις να δουλεύεις μέσα σε μία ομάδα,διότι κακά τα ψέμματα στο πανεπιστήμιο υπάρχουν και οι ομαδικές εργασίες,όμως κανένας δε διδάχτηκε ποτέ το ομαδικό πνεύμα μέσα στην εργασία για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού.:)

Δεν ισχύει παντού αυτό,μην γενικεύεις..:/:

Ναι,το βλέπω το ομαδικό πνεύμα. 2-3 συνεπείς μαθητές να προσπαθούν να βρουν πληροφορίες και γενικά,να..κάνουν κάτι,και οι υπόλοιποι να λένε "ναι,ναι,μην ανησυχείς, θα βοηθήσουμε και εμείς" και μετά να γυρίζουν πάλι την πλάτη για να μιλήσουν με τον διπλανό τους.
Και εγώ είχα πρότζεκτ και μόνο ένας καθηγητής από τους 4-5 που είχαμε ήθελε να κάνει καλή δουλειά. Αλλά και αυτός,μετά από πιέσεις μαθητών,"αφού οι άλλοι δεν κάνουν τιποτα και μονο εμεις κάνουμε", στα τελευταία μαθήματα μας...άφηνε να παίζουμε βόλλευ. Την επόμενη χρονιά, στη 2η λυκείου, η καθηγήτρια ασχολούταν λίγο την πρώτη ώρα,μετά τίποτα.
Εσείς το πρότζεκτ μπορείτε να το βλέπετε σαν κατι ευχαριστο, μια ώρα χαβαλέ που την περνάτε με τους φίλους σας. Ωραία, το ίδιο δεν θα γινόταν αν σχολούσαμε νωρίτερα για παράδειγμα και πηγαίναμε για καφέ; Ειδικά στη δευτέρα λυκείου όπου είχαμε πολύ περισσότερο διάβασμα, εγώ θα προτιμούσα να μας άφηναν νωρίτερα και να πάμε σπίτι μας να διαβάσουμε με την ησυχία μας ή να πάμε για καφέ να κάνουμε χαβαλέ στην τελική. Τα παιδιά δεν θα μάθουν ξαφνικά το ομαδικό πνεύμα στα 16 τους. Κάθε διαδικασία που έχει ως σκοπό να διδάξει στα παιδιά κάτι πρέπει να ξεκινά από μικρή ηλικία και όχι στα 16 να θυμόμαστε το πρότζεκτ. Ίσα ίσα που πετυχαίνει τον αντίθετο σκοπό. Όσοι είναι συνεπείς θα βγάλουν πάλι το φίδι από την τρύπα. Από την εμπειρία μου, ήταν απλά χάσιμο χρόνου.
Δεν γενικεύουμε εμείς,εσείς ήσασταν η εξαιρεση :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μια ψιλοάσχετη ερώτηση! :redface:

Τα project αντικαθιστούν λογικά κάποια μαθήματα του παλαιού συστήματος (είμαι του 95), σωστά; Ποια είναι αυτά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,088 μηνύματα.
Μια ψιλοάσχετη ερώτηση! :redface:

Τα project αντικαθιστούν λογικά κάποια μαθήματα του παλαιού συστήματος (είμαι του 95), σωστά; Ποια είναι αυτά;

Eμείς του '96 όταν κάναμε πρότζεκτ στην πρώτη λυκείου, δεν είχαμε πολιτική αγωγή (ή όπως αλλιώς το λένε αυτό) και μάθημα επιλογής. Κάναμε μόνο δύο 7ωρα θυμάμαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Eμείς του '96 όταν κάναμε πρότζεκτ στην πρώτη λυκείου, δεν είχαμε πολιτική αγωγή (ή όπως αλλιώς το λένε αυτό) και μάθημα επιλογής. Κάναμε μόνο δύο 7ωρα θυμάμαι.

Κατάλαβα... Ευχαριστώ!

Κρίμα όμως... ήταν ωραίο μάθημα η ... "κοινωνική και πολιτική αγωγή" (έτσι λεγόταν σίγουρα αυτό της γ' γυμνασίου :hehe:), η "αγωγή του πολίτη" ;;; :confused: Δε θυμάμαι πώς λεγόταν ακριβώς... :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top