Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
για την χημεια ισχυει,για ην φυσικη πολυ λιγοτερο ,οι αλλες ειναι εφαρμοσμενες κατα βαση επιστημες,η φυσικη ειναι θεωρητικη κατα βαση επιστημη,οχι οτι δεν υφισταται και πειραματικη φυσικη
βεβαιως πειραματα φυσικης μπορουν και πρεπει να διδασκονται,αλλα ετερον εκατερον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
για την χημεια ισχυει,για ην φυσικη πολυ λιγοτερο ,οι αλλες ειναι εφαρμοσμενες κατα βαση επιστημες,η φυσικη ειναι θεωρητικη κατα βαση επιστημη,οχι οτι δεν υφισταται και πειραματικη φυσικη
βεβαιως πειραματα φυσικης μπορουν και πρεπει να διδασκονται,αλλα ετερον εκατερον.

Δεν ξέρω και πολλά από φυσική αλλά για να γίνει κάτι νόμος δεν πρέπει πρώτα να αποδειχθεί πειραματικά??:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
για την χημεια ισχυει,για την φυσικη πολυ λιγοτερο ..... η φυσικη ειναι θεωρητικη κατα βαση επιστημη, οχι οτι δεν υφισταται και πειραματικη φυσικη βεβαιως πειραματα φυσικης μπορουν και πρεπει να διδασκονται,αλλα ετερον εκατερον.
Έλεος βρε Κομνηνέ!!! Από πότε η Φυσική έγινε ...θεωρητική κατά βάση επιστήμη; Πάλι σε λάθος Σύμπαν μεταπήδησες; Η Φυσική είναι βασικά πειραματική επιστήμη, χρησιμοποιεί τη θεωρία για να εξηγεί το πείραμα και στη συνέχεια με τη θεωρία οδηγείται σε νέες υποθέσεις, οι οποίες αν δεν επαληθευθούν από το πείραμα καταρρίπτονται. Μη λες λοιπόν ότι η Φυσική ...θέλει πολύ λιγότερο πείραμα από τη Χημεία, γιατί θα βγουν από τον τάφο τους Newton, Galileo, Oersted, Ohm, Rutherford, Thomson, Becquerel, Chadwick, Compton, Curie, Fermi, Millikan, Roentgen, Wilson και χιλιάδες άλλοι που με τα πειράματά τους έκαναν ανακαλύψεις και θα σε επισκεφτούν οργισμένοι στον ύπνο σου. Η Φυσική, στο δικό μου Σύμπαν, είναι κυρίως ΠΕΙΡΑΜΑ. Η Θεωρία και τα Μαθηματικά είναι τα εργαλεία της. Ναι, ο Higgs θεωρητικά ανακάλυψε το μποζόνιό "του". Όμως, αν δεν υπήρχε η επιβεβαίωση από το πείραμα με τον επιταχυντή, η ανακάλυψη θα ήταν σκέτη μούφα. Εκτός αν θεωρείς ότι το πείραμα του CERN είναι ...θεωρία. Έλεος!! (Με σύγχισες πάλι φίλε μου).:(

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ειναι διαφορετικο ομως αυτο που λεω.
εννοω πως στην φυσικη με εργαλειο τα μαθηματικα μπορεις να διδαξεις και να αποδειξεις τους νομους της φυσης και ακομα καλυτερα αν συμπληρωσεις και καποια απλοικα πειραματα.Η θεωρητικη φυσικη μπορει και προχωρα ανεξαρτητα και πρακτικα δινει τον βηματισμο στην επιστημη αυτη(μετα ερχονται βεβαια αλλοι φυσικοι για να αποδειξουν και πειραματικα αυτα που κατεβασαν οι ετεροι,αν και αυτο πλεον γινεται ολοενα και πιο δυσκολο και σε καποιους τομεις ισως και αδυνατον).Αυτος ειναι ο κανονας,βεβαιως υπαρχει και η αντιστροφη του,επιβεβαιωνεται κατι πειραματικα και ερχεται ο θεωρητικος να του δωσει μαθηματικη σαρκα
για την χημεια ομως (και για την βιολογια) το εργαστηρι ειναι ο ζωτικος χωρος,χωρις αυτον ειναι σαν να αφαιρεις τα μαθηματικα απο την φυσικη,βεβαιως παλι μπορει να γινει θεωρητικο μαθημα(και μαλιστα υπαρχουν και καποιοι τομεις που εξαντλουνται σε αυτο),ομως το θεωρητικο κομματι το λογικο και το σωστο ειναι να συνδυαζεται με το εργαστηρι.
θα μου πεις στο σχολειο τωρα τι διδασκουν; δεν εχω ιδεα για βιολογια διοτι οπως σου ειπα κατειχε διακοσμητικη θεση στα χρονια μου!θυμαμαι ομως την χημεια,να βλεπουμε αναριθμητες αντιδρασεις να παρελαυνουν στον πινακα και να μας λεει η καθηγητρια θα παρει το κοκκινο χρωμα επομενως!
για γελια εντελως
θυμιζε τις ασκησεις επι χαρτου των απολεμων στρατηγων,φυσικα η καθηγητρια δνε εφταιγε σε πττ,το παλευε...αυτοι που στελνουν τα παιδια τους στο κολεγιο κατα κανονα,οι υπουργοι παιδειας δηλαδη εχουν ακεραια την ευθυνη

edit Dias δεν καταλαβα τι εννοεις,εγω ειχα υποψιν μου τον Αινσταιν π.χ που εβγαλε την θεωρια της σχετικοτητας προσπαθωντας βεβαια να ερμηνευσει καποια νεξηγητα φαινομενα της εποχης και μετεπειτα εγινε και η πειραματικη επιβεβαιωση,οπως στον higgs δηλαδη..προσπαθω να πω πως η φυσικη μια χαρα διδασκεται στα σχολεια με εργαλειο τα μαθηματικα,αφου αυτο ακριβως ειναι η θεωρητικη φυσικη,απλα για εμπεδωση καλο ειναι χηρσιμοποιουνται και καποια πειραματα που δειχνουν τα φαινομενα(απλα,οπως π.χ με ενα πρισμα για την αναλυση του φωτος),τι εργαστηριο να βαλουν; να φερουν εργαστηριο λειζερ μεσα στα σχολεια;
ο βιολογος ομως και ο χημικος,ο φυσικος τους τοπος ειναι το εργαστηρι..και πραγματι η διδασκαλια
μπορει και πρεπει να συνδυαστει με τα εργαστηρια οπου χρειαζεται,μονο ετσι αποθεωνονται αυτες οι επιστημες. το βλεπεις και στα προγραμματα σπουδων των σχολων εξαλλου,συγκρινοντας τα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
..προσπαθω να πω πως η φυσικη μια χαρα διδασκεται στα σχολεια με εργαλειο τα μαθηματικα,αφου αυτο ακριβως ειναι η θεωρητικη φυσικη,απλα για εμπεδωση καλο ειναι χηρσιμοποιουνται και καποια πειραματα που δειχνουν τα φαινομενα(απλα,οπως π.χ με ενα πρισμα για την αναλυση του φωτος),τι εργαστηριο να βαλουν; να φερουν εργαστηριο λειζερ μεσα στα σχολεια;
Μάλιστα. Δηλαδή ο καθηγητής να γράφει στον πίνακα το νόμο του Ohm και ο μαθητής να μη μετράει με αμπερόμετρο και βολτόμετρο την τάση και την ένταση για να το αποδείξει; Και ο Τέλης σκέφτηκε θεωρητικά και είπε ότι αν αφήσουμε μια βαριά και μια ελαφριά πέτρα να πέσουν, η βαριά θα πέσει πιο γρήγορα γιατί την έλκει δυνατότερα η Γη. Έπρεπε μετά από αιώνες ο Galileo να αποδείξει πειραματικά ότι η επιτάχυνση της βαρύτητας είναι η ίδια για όλα τα σώματα ανεξάρτητα από τη μάζα τους. Γράφεις ειρωνικά για Laser στο σχολείο. Ξέρεις τι ωραία θα μπορούσαν με αυτό οι μαθητές να αποδείξουν και να κατανοήσουν φαινόμενα όπως ανάκλαση, διάθλαση και άλλα;
Θα μπορούσα να γράψω εκατοντάδες παραδείγματα. Όχι φίλε μου. Η Φυσική δεν είναι θεωρητική επιστήμη. Η Φυσική δεν διδάσκεται στον πίνακα αλλά στο εργαστήριο. Υπάρχουν πάρα πολλές εργαστηριακές ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στο σχολείο. Αυτή είναι η Φυσική και όχι οι ανόητες ασκήσεις υπερπαραγωγές που λύνονται στον πίνακα σε σχολεία και φροντιστήρια. Επίσης θεωρώ εντελώς άκυρο το ότι συγκρίνεις τη Φυσική με τη Χημεία και δεν θα το συζητήσω.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Σίγουρα βασίζεται σε πειράματα.
Από την στιγμή που σχετίζεται με την φύση, τους κανόνες και τις ιδιότητες της, είναι λογικό να είναι "πειραματική επιστήμη".
Όπως είπε ο Δίας, στον πίνακα η φυσική δεν σου δείχνει σε καμία περίπτωση (όλες) τις δυνατότητες της.
Άλλο να βλέπεις θεωρητικά τι γίνεται στην ανάκλαση π.χ κι άλλο να το κάνεις ο ίδιος μπροστά στα μάτια σου, πραγματικό και 3D.

Αυτή η φράση νομίζω πως είναι πέρα για πέρα εκτός πραγματικότητας. Αν δεν είναι η φυσική, τότε ποια είναι ;

οχι οτι δεν υφισταται και πειραματικη φυσικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
δηλαδη η φυσικη ειναι εργαστηριακη επιστημη στον βαθμο που ειναι η χημεια και η βιολογια;η βιολογια εχει πεντακοσιες φορες περισσοτερες ωρες στο εργαστηριο ακριβως επειδη πρεπει να δενει το θεωρητικο κομματι με το εργαστηριο,ακριβως επειδη ο χωρος τους ειναι το εργαστηρι(χωρις να σημαινει πως δεν υπαρχει και τομεας που να εξαντλειται στο θεωρητικο κοματι).να βαλουμε εργαστηριο στην κβαντοφυσικη π.χ ; πως ακριβως;
προσεξε δεν λεω ποιο θα ηταν το ιδεατο,ουτε πως δεν υπαρχουν εργαστηρια στην φυσικη ή δεν υφισταται η πειραματικη φυσικη.
λεω πως σε σχολικο επιπεδο μια χαρα μπορει να διδαχτει η φυσικη με εργαλεια τα μαθηματικα και καποια απλοικα πειραματα.
στην βιολογια καλο ειναι αυτο που λεγεται να το βλεπει κιολας ο μαθητης στην πραξη στο εργαστηρι,στην φυσικη εχουμε τα μαθηματικα και καποια πειραματα

αυτο που λες με τον γαλιλαιο ανηκει στο απλοικο πειραμα που λεω,παιρνεις δυο μπαλες μια μικρη και μια μεγαλη διαφορετικου βαρους και ανεβα σε μια σκαλα ή τελος παντων ριξτα απο το παραθυρο προς την αυλη(να μην περναει ομως κανεις ,really bad moment) ,μπαλες ωστε η αντισταση του αερα να ειναι ελαχιστη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
δηλαδη η φυσικη ειναι εργαστηριακη επιστημη στον βαθμο που ειναι η χημεια και η βιολογια;........... λεω πως σε σχολικο επιπεδο μια χαρα μπορει να διδαχτει η φυσικη με εργαλεια τα μαθηματικα και καποια απλοικα πειραματα.
1) Οι συγκρίσεις σου είναι εντελώς άκυρες και χωρίς νόημα.
2) Η Φυσική είναι πειραματική επιστήμη και τα Μαθηματικά είναι απλά εργαλείο της.
3) Η Φυσική δεν διδάσκεται σωστά χωρίς εργαστήριο και πειράματα (απλοϊκά ή σύνθετα).
4) Με κούρασες να λέω τα ίδια. Κράτα τις απόψεις σου κι εγώ θα πιστεύω όσα ισχύουν στο δικό μου Σύμπαν.
5) Καλό σου βράδυ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
δεν βλεπω να διαφωνουμε παντως καπου,απλα λεω πως η βιολογια ειναι περισσοτερο περιγραφικη και με ενα μικροσκοπιο κανεις αγγελους και πολλα απο αυτα που που λες τσ αποδεικνυεις και στην πραξη ,το εχει αναγκη το εργαστηρι,αναλογως και με την χημεια που αποκτουν νοημα τα ορνιθοσκαλισματα στον πινακα μεσα σε ενα ωραιο εργαστηρι.οι επιστημες αυτες στηριζονται πολυ περισσοτερο στο εργαστηριο.
στην φυσικη εχουμε το εργαλειο(το ειπα,το ειπες,συμφωνουμε) των μαθηματικων με το οποιο αυτα που λεμε μπορουμε να τα αποδειξουμε και με ωραια απλοικα πειραματα διαφορα φαινομενα να τα δειξουμε για μεγαλυτερη κατανοηση.πιστευω πως ενα εργαστηριο φυσικης οπως το φανταζεσαι στο σχολειο ειναι αφενος ουτοπια και δυσκολα υλοποιησιμο,αφετερου ιδιατερα δαπανηρο,για ΑΕΙ ειναι αυτα...Μαθηματικα και απλα πειραματα αρκουν στο σχολειο.

τελος παντων στο βαθμο που διαφωνουμε(αν δηλαδη),ας διαφωνουμε,δεν χαλασε ο κοσμος

καλο βραδυ να χεις :)

ΥΣ εννοειται πως ειναι πειραματικη επιστημη,με ποια εννοια; με την εννοια πως αυτο που απεδειξες στα μαθηματικα π.χ πρεπει να το επαληθευσουμε και πειραματικα,πως οντως ετσι γινεται στην φυση(κατι που πλεον γινεται ολοενα και πιο δυσκολα π.χ θεωρια χορδων που κανεις δεν ξερει αν ποτε πειραματικα επαληθευτει ή βλεπεις τωρα με το μποζονιο του λοξυγκα για να επαληθευτει πειραματικα τι στησανε ).δεν διαφωνησα ποτε σε αυτο!,αλλωστε το εγραψα και σε μηνυμα παραπανω,αλλα τελος παντων,οντως κουρασε η κουβεντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Demi_

Νεοφερμένος

Η Demi_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Καλησπερα, εδωσα φετος πανελληνιες και δυστυχως δεν μπποορεσα οπως πολλα παιδια να δειξουμε το διαβασμα και τον κοπο μας τους 10 αυτους μηνες με ταα θεματα τους. Με οτι εκανα τελος παντων.. εχω σκεφτει να συνδυασω τα οικονομικα με την "πληροφορικη". Επειδη ομως αυτο ειναι καπως γενικο να εξηγησω :P. Εχω δυο επιλογες. Αρχικα να περασω σε ενα οικονομικο τμημα ειτε του ΟΠΑ ειτε του ΕΚΠΑ και μετα να ασχοληθω με κατι περι της πληροφορικης (πχ εταιρειες ζητουν λογιστες που μπορουν να φτιαξουν οι ιδιοι λογιστικα προγραμματα). Η αλλη επιλογη ειναι να περασω πρωτα σε μια πληροφοριρκη..του ΟΠΑ, του ΠΑΠΕΙ η στο Τ.Ε.Ι (ΕΚΠΑ δεν πιανω) και μετα παλι να ασχοληθω με κατι που εχει σχεση με τα οικονομικα. Καποιοι μου λενε να κανω το δευτερο γιατι θα μου ερθει ευκολοτερα. Εγω σκεφτομαι οτι εστω περασω σε καποιο τμημα της πληροφορικης μεχρι να κανω αυτο που θελω με τα οικονομικα θα πρεπει να δουλευω και καπου..δεν ειναι ομως πολυ γενικη η πληροφορικη? Πως μπορω να βασιστω σε ενα απλο πτυχιο πληροφορικης Α.Ε.Ι η Τ.Ε.Ι ? Απο την αλλη σκεφτομαι οτι η πληροφορικη μετραει περισσοτερο ..εννοω οτι πιστευω πως θα ειναι καλυτερο σαν χαρτι ενα πτυχιο πληροφορικης με καλο βαθμο απο το ενα χαρτι οικονομολογου απο το ΕΚΠΑ :/: . Δεν ξερω, ειναι και τα δυο πραγματα που μαρεσουν...αν καποιος εχι μια ιδεα η ξερει τι ζητανε τωρα περισσοτερα ας βοηθησει την κατασταση :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nightmare++

Νεοφερμένος

Ο Nightmare++ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου ως "Πληροφορική", γιατί αν εννοείς Computer Science τότε είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό από την Οικονομική Επιστήμη.
Αν μιλάς για τον ευρύτερο κλάδο της Πληροφορικής, τότε μιλάς για εφαρμογές της στην Οικονομία και τη Διοικητική Επιστήμη, την διαχείριση έργων πληροφορικής, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την επιχειρηματική ευφυία και τα "Big Data", κλπ, αλλά όλα αυτά καθαρά ρέπουν προς την Επιστήμη των Υπολογιστών αλλά από μια υψηλότερου επιπέδου σκοπιά και πιο κοντά στην Επιστήμη της Πληροφορίας που επίσης καλύπτεται απ΄τα ΑΕΙ Πληροφορικής μας. (Οι όροι "Πληροφορική" και "Επιστήμη των Υπολογιστών" είναι συνώνυμοι)
The other way around, ως Οικονομολόγος/Μανατζαραίος πέραν του να γνωρίζεις να χειρίζεται προγράμματα, οι γνώσεις πάνω στα παραπάνω είναι πιο "διοικητικές", αν θες.
Το άλλο που μπορεί να εννοείς είναι ασχοληθείς με Οικονομικά, αλλά να ξέρεις και προγραμματισμό, αλλά ο προγραμματισμός δεν είναι Πληροφορική ούτε το ανάποδο. Όπως επίσης τα Μαθηματικά δεν είναι Πληροφορική ούτε το ανάποδο. Όλα αυτά είναι απλά εργαλεία της επιστήμης που ασχολείται με δικά της πράγματα.

Όλα αυτά καλύπτονται πλήρως από το τμήμα του ΔΕΤ στο ΟΠΑ (Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας). Δεν είναι απλά ένα Blend γνώσεων Πληροφορικής και Διοικητικής Επιστήμης/Οικονομικών, αλλά έχει πλέον έναν αρκετό δικό του χαρακτήρα και είναι αρκετά "hot". Επίσης, είναι εξαιρετικά οργανωμένο τμήμα (κι ας το κοροϊδεύουμε οι της Πληροφορικής επειδή δεν είναι trve kvlt).
Τσέκαρε να δεις αν το πιάνεις γιατί είναι αρκετά ψηλά.

Στην περίπτωση που είσαι, η πιο κοντινή λύση η Πληροφορική του ΟΠΑ, γιατί στο 3ο έτος θα έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις κατεύθυνση με εφαρμογές Πληροφορικής στα Οικονομικά και την Επιχειρισιακή Έρευνα (όχι επιχειρηματική, επιχειρησιακή) που θα κάνει διάφορα πιο κομπιουτερίστικα και μαθηματικουλίστικα πράγματα επάνω σε αξιολόγηση επενδύσεων, επιχειρησιακή έρευνα, network economics κλπ και λόγω της ελευθερίας επιλογών του ΟΠΑ μπορείς να πάρεις ΟΠΟΙΟ μάθημα θες από άλλα τμήματα ως ελεύθερη επιλογή, συνεπώς μπορείς να πάρεις μαθήματα από Οικονομικό, ΔΕΤ κλπ
Ασχέτως όμως από αυτά και ασχέτως από δυο υποχρεωτικά μαθήματα οικονομικών στο πρώτο έτος (οικονομία και λογιστική) ΔΕΝ θα έχεις απαραίτητες γνώσεις Οικονομικής όταν βγεις ακόμα κι αν γίνεις επίτιμο μέλος του ΟΕΕ. Υπάρχουν μεταπτυχιακά όμως που μπορείς να εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου και να στραφείς προς τα εκεί. Μπορείς εύκολα ενδεχομένως να κάνεις και καθαρό μεταπτυχιακό πάνω σε οικονομικά. Τα μαθηματικά σου θα τα ξέρεις.
Όσα είπα μπορεί να ισχύουν και για το ΠΑΠΕΙ αφού κι αυτό οικονομικό πανεπιστήμιο είναι.

Από την άλλη, το αντίστροφο θα είναι επίπονο και με δυσκολία θα πας προς Computer Science. Το πολύ πολύ να ασχοληθείς με Πληροφοριακά Συστήματα.

Ίσως ναι, λοιπόν, η μετάβαση από πληροφορική σε οικονομικά να είναι ομαλότερη (και πιο συνηθισμένη), αλλά επίπονη. Στην Πληροφορική ΟΠΑ υπάρχει και μεταπτυχιακό Μαθηματικά Αγοράς και Παραγωγής στο οποίο εκτός από την Πληροφορική, συμμετέχουν τα τμήματα Μαθηματικών και Οικονομικών του ΕΚΠΑ. Είναι η σύνηθης λύση σε περιπτώσεις όπως η δικιά σου, and if you ask me, μια πολύ καλή λύση. Ίσως η καλύτερη στην Ελλάδα σε ένα τέτοιο θέμα.

Απλά, όταν μπεις σε τμήμα Πληροφορικής, θα ασχοληθείς με Πληροφορική. Πολύ. Θα πρέπει να ματώσεις πάνω από πράγματα που εσένα δε θα σε ενδιαφέρουν αλλά έναν computer scientist θα τον ενδιαφέρουν εκ φύσεως, ενώ σε ένα τμήμα οικονομικών πάνω κάτω όλα θα σου αρέσουν, αν σου αρέσουν τέτοιου είδους πράγματα.
Αυτό που εννοώ εν ολίγοις, είναι παρόμοιο με αυτό που συμβαίνει σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με Πληροφορική και περνάνε ΗΜΜΥ, because why not, και μέχρι να φτάσουν στο σημείο να ασχοληθούν με αυτό πρέπει να υπερπηδήσουν ηλεκτρολογίες και τέτοια που ίσως να μην τους ενδιαφέρουν καν.

Χωρίς να θέλω να σε τρομάξω, συνήθως τα άτομα που έρχονται στο τμήμα "για να συνδυάσουν τα κομπιούτερς και τους αριθμούς με οικονομικά" τα βρίσκουν αρκετά σκούρα γιατί είναι καθαρόαιμο τμήμα Πληροφορικής που απλά δίνει μια ελαφριά οικονομική διέξοδο. Αν σου αρέσουν αυτά όμως, τότε κανένα πρόβλημα, και απλά θα έχεις να αντιμετωπίσεις την πανεπιστημιακή δυσκολία και όχι τη δυσκολία του να ασχολείσαι με κάτι διαφορετικό απ΄τα γούστα σου. (σ.σ. Πολλοί επίσης αντιλήφθηκαν το πόσο gtpk είναι τα οικονομιλίκια και τα μανατζεριλίκια και συμμορφώθηκαν στην ανωτερότητα της Πληροφορικής \m/ :devil:)

Αν θες να μάθεις προγραμματισμό, τότε δε χρειάζεται καν να πας σε τμήμα Πληροφορικής. Πάρε βιβλία, δες βιντεάκια, μπορείς να μάθεις και μόνη σου. Απλά στη σχολή "στα μαθαίνουν" και τα χρησιμοποιείς. Η σχολή δε σε κάνει προγραμματιστή, σε κάνει computer scientist. (πολύ κουλ ο τίτλος στα αγγλικά ε; )

---------

Ένα πτυχίο Πληροφορικής δεν είναι καλύτερο από ένα πτυχίο οικονομικών, ούτε το αντίστροφο. Αυτό που θα μετρήσει σε έναν εργοδότη είναι το πόσο καλός είσαι στ΄αλήθεια, το πόσο δούλεψες ως τώρα, το τι έχεις κάνει, το τι περιέχει το portfolio σου. Απλά τα κομπιουτερίστικα είναι το trend της εποχής και μπορείς να πεις πως έχεις by default περισσότερες επιλογές, αλλά πίστεψε με και περισσότερο ανταγωνισμό από καμένους πληροφορικούς με 1000 μυωπία, μακριά μαλλιά και Gorgoroth στο mp3 τους. Πέραν της πλακός όμως, και στα δύο τα ίδια προβλήματα θα συναντήσεις. Ζούμε στο Ελλαδιστάν του 21ου αιώνα. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε πράγματα με τόσες παραμέτρους.

Υπάρχει κι ένα αντίστοιχο του ΔΕΤ τμήμα στο ΠΑΠΕΙ, αλλά όταν είδα τον οδηγό σπουδών τους ούτε μου έμοιαζε με του ΔΕΤ πολύ, ούτε ενθουσιάστηκα με το περιεχόμενο. Αν κάποιος είναι από κει ας μας διαφωτίσει επ΄αυτού.

Δεν σου δίνω λύση το ξέρω, γιατί έτοιμη λύση δεν υπάρχει. Απλά σου λέω το τι συμβαίνει και τις επιλογές σου. Επίσης, καταλαβαίνω πως αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να γνωρίζεις επακριβώς το τι συμβαίνει και τι όχι και το τι σου αρέσει και το πως φαντάζεσαι το μέλλον σου, but oh well, life's tough.
Αν σου αρέσουν και τα δύο, λάθος δε θα κάνεις, απλά κάτσε και αναλογίσου τα βήματα σου, αλλά να ξέρεις πως, με μαθηματική ακρίβεια, θα αλλάξουν στο μέλλον.

λελ έκανα ένα τρισεκατομμύριο έντιτ.

Αν είσαι όμορφη, μην πας Πληροφορική. Θα σε φάνε :P Σε ένα τμήμα Μάρκετινγκ θα είσαι πιο ασφαλής :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Τσέκαρε ΔΕΤ στο ΟΠΑ και Βιομηχανική Δίοικηση στο ΠΑΠΕΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
θα σου προτεινα ΕΠ ΠΑΜΑΚ,ειναι οτι καλυτερο σε αυτον τον συνδυασμο που ζητας και δινει και τα διπλα επαγγελματικα πληροφορικου και οικονολογου(το τελευταιο οχι ομως στι ςπροκηρυξεις ΑΣΕΠ,αλλα κανονικα κατα τα αλλα στον ιδιωτικο τομεα),μαλιστα εχει δυο κατευθυνσεις Εφαρμοσμενης Πληροφορικης και Διοικηση τεχνολογιας,ενω με τα επιλογης αν δεις πως τελικα σου αρεσει περισσοτερο η πληροφορικη μπορεις να παρεις 10,12 μαθηματα πληροφορικης ή το αντιστροφο μιλωντας για οικονομικα . Μοναδικη περιπτωση για τα της ελλαδας,παλιοτερα υπηρχε και του ΟΠΑ και λεγοταν και εφαρμοσμενη πληροφορικη και αυτη,αλλα αλλαξε τα παντα.
Βεβαια ενα αρνητικο ειναι πως θα εχεις πολλα μαθηματα,καμια 50αρια,ομως εχε ποψιν σου παλια ειχαμε ακομα περισσοτερα! 56 ή 59 χωρις πτυχιακη
αλλα επειδη εισαι απο ΑΘηνα λογικα σε ενδιαφερουν μονο οι σχολες της πολης,ενημερωτικα ομως σου εγραψα τα παραπανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Demi_

Νεοφερμένος

Η Demi_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Code:
ακυρο :whistle: :P

Δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου ως "Πληροφορική", γιατί αν εννοείς Computer Science τότε είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό από την Οικονομική Επιστήμη.
Αν μιλάς για τον ευρύτερο κλάδο της Πληροφορικής, τότε μιλάς για εφαρμογές της στην Οικονομία και τη Διοικητική Επιστήμη, την διαχείριση έργων πληροφορικής, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, την επιχειρηματική ευφυία και τα "Big Data", κλπ, αλλά όλα αυτά καθαρά ρέπουν προς την Επιστήμη των Υπολογιστών αλλά από μια υψηλότερου επιπέδου σκοπιά και πιο κοντά στην Επιστήμη της Πληροφορίας που επίσης καλύπτεται απ΄τα ΑΕΙ Πληροφορικής μας. (Οι όροι "Πληροφορική" και "Επιστήμη των Υπολογιστών" είναι συνώνυμοι)
The other way around, ως Οικονομολόγος/Μανατζαραίος πέραν του να γνωρίζεις να χειρίζεται προγράμματα, οι γνώσεις πάνω στα παραπάνω είναι πιο "διοικητικές", αν θες.
Το άλλο που μπορεί να εννοείς είναι ασχοληθείς με Οικονομικά, αλλά να ξέρεις και προγραμματισμό, αλλά ο προγραμματισμός δεν είναι Πληροφορική ούτε το ανάποδο. Όπως επίσης τα Μαθηματικά δεν είναι Πληροφορική ούτε το ανάποδο. Όλα αυτά είναι απλά εργαλεία της επιστήμης που ασχολείται με δικά της πράγματα.

Όλα αυτά καλύπτονται πλήρως από το τμήμα του ΔΕΤ στο ΟΠΑ (Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας). Δεν είναι απλά ένα Blend γνώσεων Πληροφορικής και Διοικητικής Επιστήμης/Οικονομικών, αλλά έχει πλέον έναν αρκετό δικό του χαρακτήρα και είναι αρκετά "hot". Επίσης, είναι εξαιρετικά οργανωμένο τμήμα (κι ας το κοροϊδεύουμε οι της Πληροφορικής επειδή δεν είναι trve kvlt).
Τσέκαρε να δεις αν το πιάνεις γιατί είναι αρκετά ψηλά.

Στην περίπτωση που είσαι, η πιο κοντινή λύση η Πληροφορική του ΟΠΑ, γιατί στο 3ο έτος θα έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις κατεύθυνση με εφαρμογές Πληροφορικής στα Οικονομικά και την Επιχειρισιακή Έρευνα (όχι επιχειρηματική, επιχειρησιακή) που θα κάνει διάφορα πιο κομπιουτερίστικα και μαθηματικουλίστικα πράγματα επάνω σε αξιολόγηση επενδύσεων, επιχειρησιακή έρευνα, network economics κλπ και λόγω της ελευθερίας επιλογών του ΟΠΑ μπορείς να πάρεις ΟΠΟΙΟ μάθημα θες από άλλα τμήματα ως ελεύθερη επιλογή, συνεπώς μπορείς να πάρεις μαθήματα από Οικονομικό, ΔΕΤ κλπ
Ασχέτως όμως από αυτά και ασχέτως από δυο υποχρεωτικά μαθήματα οικονομικών στο πρώτο έτος (οικονομία και λογιστική) ΔΕΝ θα έχεις απαραίτητες γνώσεις Οικονομικής όταν βγεις ακόμα κι αν γίνεις επίτιμο μέλος του ΟΕΕ. Υπάρχουν μεταπτυχιακά όμως που μπορείς να εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου και να στραφείς προς τα εκεί. Μπορείς εύκολα ενδεχομένως να κάνεις και καθαρό μεταπτυχιακό πάνω σε οικονομικά. Τα μαθηματικά σου θα τα ξέρεις.
Όσα είπα μπορεί να ισχύουν και για το ΠΑΠΕΙ αφού κι αυτό οικονομικό πανεπιστήμιο είναι.

Από την άλλη, το αντίστροφο θα είναι επίπονο και με δυσκολία θα πας προς Computer Science. Το πολύ πολύ να ασχοληθείς με Πληροφοριακά Συστήματα.

Ίσως ναι, λοιπόν, η μετάβαση από πληροφορική σε οικονομικά να είναι ομαλότερη (και πιο συνηθισμένη), αλλά επίπονη. Στην Πληροφορική ΟΠΑ υπάρχει και μεταπτυχιακό Μαθηματικά Αγοράς και Παραγωγής στο οποίο εκτός από την Πληροφορική, συμμετέχουν τα τμήματα Μαθηματικών και Οικονομικών του ΕΚΠΑ. Είναι η σύνηθης λύση σε περιπτώσεις όπως η δικιά σου, and if you ask me, μια πολύ καλή λύση. Ίσως η καλύτερη στην Ελλάδα σε ένα τέτοιο θέμα.

Απλά, όταν μπεις σε τμήμα Πληροφορικής, θα ασχοληθείς με Πληροφορική. Πολύ. Θα πρέπει να ματώσεις πάνω από πράγματα που εσένα δε θα σε ενδιαφέρουν αλλά έναν computer scientist θα τον ενδιαφέρουν εκ φύσεως, ενώ σε ένα τμήμα οικονομικών πάνω κάτω όλα θα σου αρέσουν, αν σου αρέσουν τέτοιου είδους πράγματα.
Αυτό που εννοώ εν ολίγοις, είναι παρόμοιο με αυτό που συμβαίνει σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με Πληροφορική και περνάνε ΗΜΜΥ, because why not, και μέχρι να φτάσουν στο σημείο να ασχοληθούν με αυτό πρέπει να υπερπηδήσουν ηλεκτρολογίες και τέτοια που ίσως να μην τους ενδιαφέρουν καν.

Χωρίς να θέλω να σε τρομάξω, συνήθως τα άτομα που έρχονται στο τμήμα "για να συνδυάσουν τα κομπιούτερς και τους αριθμούς με οικονομικά" τα βρίσκουν αρκετά σκούρα γιατί είναι καθαρόαιμο τμήμα Πληροφορικής που απλά δίνει μια ελαφριά οικονομική διέξοδο. Αν σου αρέσουν αυτά όμως, τότε κανένα πρόβλημα, και απλά θα έχεις να αντιμετωπίσεις την πανεπιστημιακή δυσκολία και όχι τη δυσκολία του να ασχολείσαι με κάτι διαφορετικό απ΄τα γούστα σου. (σ.σ. Πολλοί επίσης αντιλήφθηκαν το πόσο gtpk είναι τα οικονομιλίκια και τα μανατζεριλίκια και συμμορφώθηκαν στην ανωτερότητα της Πληροφορικής \m/ :devil:)

Αν θες να μάθεις προγραμματισμό, τότε δε χρειάζεται καν να πας σε τμήμα Πληροφορικής. Πάρε βιβλία, δες βιντεάκια, μπορείς να μάθεις και μόνη σου. Απλά στη σχολή "στα μαθαίνουν" και τα χρησιμοποιείς. Η σχολή δε σε κάνει προγραμματιστή, σε κάνει computer scientist. (πολύ κουλ ο τίτλος στα αγγλικά ε; )

---------

Ένα πτυχίο Πληροφορικής δεν είναι καλύτερο από ένα πτυχίο οικονομικών, ούτε το αντίστροφο. Αυτό που θα μετρήσει σε έναν εργοδότη είναι το πόσο καλός είσαι στ΄αλήθεια, το πόσο δούλεψες ως τώρα, το τι έχεις κάνει, το τι περιέχει το portfolio σου. Απλά τα κομπιουτερίστικα είναι το trend της εποχής και μπορείς να πεις πως έχεις by default περισσότερες επιλογές, αλλά πίστεψε με και περισσότερο ανταγωνισμό από καμένους πληροφορικούς με 1000 μυωπία, μακριά μαλλιά και Gorgoroth στο mp3 τους. Πέραν της πλακός όμως, και στα δύο τα ίδια προβλήματα θα συναντήσεις. Ζούμε στο Ελλαδιστάν του 21ου αιώνα. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε πράγματα με τόσες παραμέτρους.

Υπάρχει κι ένα αντίστοιχο του ΔΕΤ τμήμα στο ΠΑΠΕΙ, αλλά όταν είδα τον οδηγό σπουδών τους ούτε μου έμοιαζε με του ΔΕΤ πολύ, ούτε ενθουσιάστηκα με το περιεχόμενο. Αν κάποιος είναι από κει ας μας διαφωτίσει επ΄αυτού.

Δεν σου δίνω λύση το ξέρω, γιατί έτοιμη λύση δεν υπάρχει. Απλά σου λέω το τι συμβαίνει και τις επιλογές σου. Επίσης, καταλαβαίνω πως αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να γνωρίζεις επακριβώς το τι συμβαίνει και τι όχι και το τι σου αρέσει και το πως φαντάζεσαι το μέλλον σου, but oh well, life's tough.
Αν σου αρέσουν και τα δύο, λάθος δε θα κάνεις, απλά κάτσε και αναλογίσου τα βήματα σου, αλλά να ξέρεις πως, με μαθηματική ακρίβεια, θα αλλάξουν στο μέλλον.

λελ έκανα ένα τρισεκατομμύριο έντιτ.

Αν είσαι όμορφη, μην πας Πληροφορική. Θα σε φάνε :P Σε ένα τμήμα Μάρκετινγκ θα είσαι πιο ασφαλής :P
Firsttt of all ευχαριστω για την εκθεση slash απαντηση σου :P . Τωρα, απο τη μια βοηθησες απο την αλλη μπερδεψες για το ΔΕΤ και το αντιστοιχο ΔΕΤ του ΠΑΠΕΙ. Τα δυο αυτα ουτε που τα χω καταλαβει..δλδ πχ βγαινες απο κει και? Τι εισαι? :confused: Επειδη μιλαω και λιγο με τον μαθηματικο μου, ουτε να τα αναφερερει δεν ηθελε λογω της αοριστιας τους για αυτο πραγματικα αν καποιος ξερει πλιζ χελπ!
Νταξει και το τελευταιο πρεπει να το λαβω σοβαρα υπόψη μου πιστευω χαχα :hmm:

Τσέκαρε ΔΕΤ στο ΟΠΑ και Βιομηχανική Δίοικηση στο ΠΑΠΕΙ
Μπορεις ειδικα το τμημα στο ΠΑΠΕΙ να μου ξεκαθαρισεις λιγο περι τινος προκειται? Μπηκα και ειδα τα μαθηματα και εχει κατι με χημεια με φυσικη..μπερδεμενα πραγματα! Αν εχεις ορεξη γινε λιγο ακομα συγκεκριμενος thanks! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ακυρο οταν λες,επειδη νοιαζεσαι μονο για σχολες αθηνας;
οκ πασο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Code:




Μπορεις ειδικα το τμημα στο ΠΑΠΕΙ να μου ξεκαθαρισεις λιγο περι τινος προκειται? Μπηκα και ειδα τα μαθηματα και εχει κατι με χημεια με φυσικη..μπερδεμενα πραγματα! Αν εχεις ορεξη γινε λιγο ακομα συγκεκριμενος thanks! :)

Συνδυάζει διοίκηση με πληροφορική, απλά στρέφεται προς την βιομηχανική διοίκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Firsttt of all ευχαριστω για την εκθεση slash απαντηση σου . Τωρα, απο τη μια βοηθησες απο την αλλη μπερδεψες για το ΔΕΤ και το αντιστοιχο ΔΕΤ του ΠΑΠΕΙ. Τα δυο αυτα ουτε που τα χω καταλαβει..δλδ πχ βγαινες απο κει και? Τι εισαι?
Λοιπόν Demi αν και ο Nightmare τα είπε άψογα να σου πω την γνώμη μου.
Αρχικά πρέπει να ξεμπερδέψεις στο μυαλό σου τις έννοιες,πληροφορική,οικονομικά,διοίκηση.Αποτελούν 3 εντελώς διαφορετικές επιστήμες.
Οπότε,ανέφερες πως θες να σπουδάσεις οικονομικά/οικονομικά πλέον λέμε π.χ και την λογιστική.Θες να σπουδάσεις διοικητική ή οικονομική επιστήμη,και να το συνδυάσεις με πληροφορική μετέπειτα?
Αν θες να ασχοληθείς με διοίκηση και έπειτα με πληροφορική,θα σου πρότεινα το ΔΕΤ στο ΟΠΑ,φανταστικό τμήμα,απαιτητικό αλλά πολύ σύχρονο για τα Ελληνικά δεδομένα και ταιριάζει στο προφίλ σου.
Έπειτα αν θες οικονομικά και μετά πληροφορική είναι κάπως παράξενα τα πράγματα,οι περισσότεροι που ακολουθούν αυτόν τον δρόμο,δουλεύουν πάνω σε οικονομετρικά μοντέλα μέσω προγραμμάτων και στρέφονται στον κλάδο των χρηματοοικονομικών.Επίσης μπορείς να ασχοληθείς με network/internet economics,που βασίζονται σε υπολογιστικά μοντέλα και επιχειρησιακή έρευνα(όπως τόνισε ο Nightmare) κοινώς σε εφαρμογές θεωρίας παιγνίων.
Αυτά από μένα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nightmare++

Νεοφερμένος

Ο Nightmare++ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Code:

Firsttt of all ευχαριστω για την εκθεση slash απαντηση σου :P . Τωρα, απο τη μια βοηθησες απο την αλλη μπερδεψες για το ΔΕΤ και το αντιστοιχο ΔΕΤ του ΠΑΠΕΙ. Τα δυο αυτα ουτε που τα χω καταλαβει..δλδ πχ βγαινες απο κει και? Τι εισαι? :confused: Επειδη μιλαω και λιγο με τον μαθηματικο μου, ουτε να τα αναφερερει δεν ηθελε λογω της αοριστιας τους για αυτο πραγματικα αν καποιος ξερει πλιζ χελπ!
Νταξει και το τελευταιο πρεπει να το λαβω σοβαρα υπόψη μου πιστευω χαχα :hmm:

Το ΔΕΤ είναι ένα τμήμα απ΄το οποίο βγαίνεις επιστήμονας της διοίκησης της τεχνολογίας, ούτε διοικητικός σκέτος, ούτε ΙΤ-τζής. Είναι μια τεχνολογική ειδίκευση της διοικητικής επιστήμης που αποσπάστηκε, γιατί πλέον η αγορά και η επιστήμη το είχε ανάγκη λόγω της ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης των τελευταίων ετών.
Η υψηλή του βάση (=υψηλή ζήτηση), το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του, η καταπληκτική του οργάνωση, το γεγονός ότι ακόμα και οι της Πληροφορικής γουστάρουμε μαθήματα από εκεί (Ειδικά Θέματα Τεχνολογίας Λογισμικού, Big Data, κ.ά.) παρόλο που είμαστε σνομπαρίες και "καμένοι επιστήμονες", το ότι το μεταπτυχιακό του σε Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι στα 50 καλύτερα της Ευρώπης (μην πω και πιο έξω), το ότι το 80% των ερασμιτών και μη ξένων πάνε εκεί : είναι ενδείξεις ότι όχι απλά ανθίζει, αλλά έχει ανθίσει ήδη και περιμένει να σου κάνει αγκαλίτσα.

Όλα αυτά τα των καθηγητών είναι γνωστά: "Όχι εκεί, δεν ξέρεις τι βγαίνεις.". Τι πάει να πει "δεν ξέρω τι βγαίνω"; Το νομικό αντίκρισμα των δικαιωμάτων; Το ότι εσύ δεν ξέρεις τι κάνεις; Κρίση ταυτότητας θα πάθεις στη σχολή; Μήπως θα έπρεπε όλοι πρώτα να σπουδάσουμε μαθηματικά και μετά μεταπτυχιακό σε ό,τι θέλουμε;

Πριν 20-30 χρόνια το ίδιο θα σου έλεγε αν έλεγες "θέλω να σπουδάσω Πληροφορική". "Όχι, όχι, εκεί όλο κάτι στατιστικές και μαθηματικά κάνουν και ηλεκτρονικά. Δεν θα ξέρεις τι βγήκες. Πήγαινε μαθηματικό και κάνε μεταπτυχιακό.".

Τι να κάνουμε όμως, τα πράγματα προχωράνε, εδώ στο εξωτερικό υπάρχει προπτυχιακό σε Τεχνητή Νοημοσύνη που αν το πεις σε κάποιον θα σου πει "ε καλά, δε γίνεται έτσι, κάνε πρώτα Πληροφορική και μετά εξειδικεύεσαι". Ναι, αλλά πλέον είναι απίστευτα μεγάλος κλάδος και τείνει να ανεξαρτητοποιηθεί κλπ κλπ

Μη σε φοβίζει η κρίση ταυτότητάς σου στο ΔΕΤ. Νομίζω είναι το τελευταίο που θα πρέπει να σε φοβίζει. Δεν μαχόμαστε για τις σχολές λες και είναι υπερατού και συγκρίνουμε ποια έχει το υψηλότερο trvekvlt-ιλίκι (= πιο... original κι αληθινή ;) ).

Η αγορά και η επιστήμη εδώ και χρόνια αποζητούν άτομα να γνωρίζουν για διοίκηση τεχνολογικών πόρων από κάθε άποψη, διοικητική, οικονομική, πληροφορική, και γι΄αυτό πουλάει.
Άλλωστε, ο συνδυασμός που επιδιώκεις εκεί καταλήγει, απλά στο ΔΕΤ φοκουσάρεται απευθείας και δε χρειάζεται πχ να ασχολήθεις με UNIX system programming ή με κάποιο αντίστοιχο βαθιά οικονομοθεωρητικό μάθημα, ώστε να καταλήξεις IT manager. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν το πας βήμα βήμα αποκτώντας πληθώρα γνώσεων, θα είναι κακό. Είναι θέμα χρόνου, μερακίου κλπ. Απλά θα γλιτώσεις πολλά πράγματα που δε θα ενδιαφέρουν εν τέλει εσένα και τους εργοδότες σου ή την επιχείρησή σου.

Όσο για του ΠΑΠΕΙ, απ΄ό,τι έχω καταλάβει στρέφεται περισσότερο προς τη βιομηχανική διοίκηση παρά προς την τεχνολογική, εξού και οι διαφορές, αλλά ξαναλέω, πως δεν γνωρίζω περισσότερα πράγματα.

https://www.dmst.aueb.gr/Documents/Odigos_Spoudwn_2014-2015.pdf
Ο οδηγός σπουδών του ΔΕΤ. Δες και τη σελίδα του γενικά. Έχει πολλά πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,804 μηνύματα.
H αναφορά στο Τμ.Μαθηματικών πως συνδέεται με την Επιστήμη του Management; Γιατί πάλι το φέρατε στη συζήτηση με λάθος εικόνα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Λοιπόν Demi αν και ο Nightmare τα είπε άψογα να σου πω την γνώμη μου.
Αρχικά πρέπει να ξεμπερδέψεις στο μυαλό σου τις έννοιες,πληροφορική,οικονομικά,διοίκηση.Αποτελούν 3 εντελώς διαφορετικές επιστήμες.
Οπότε,ανέφερες πως θες να σπουδάσεις οικονομικά/οικονομικά πλέον λέμε π.χ και την λογιστική.Θες να σπουδάσεις διοικητική ή οικονομική επιστήμη,και να το συνδυάσεις με πληροφορική μετέπειτα?
Αν θες να ασχοληθείς με διοίκηση και έπειτα με πληροφορική,θα σου πρότεινα το ΔΕΤ στο ΟΠΑ,φανταστικό τμήμα,απαιτητικό αλλά πολύ σύχρονο για τα Ελληνικά δεδομένα και ταιριάζει στο προφίλ σου.
Έπειτα αν θες οικονομικά και μετά πληροφορική είναι κάπως παράξενα τα πράγματα,οι περισσότεροι που ακολουθούν αυτόν τον δρόμο,δουλεύουν πάνω σε οικονομετρικά μοντέλα μέσω προγραμμάτων και στρέφονται στον κλάδο των χρηματοοικονομικών.Επίσης μπορείς να ασχοληθείς με network/internet economics,που βασίζονται σε υπολογιστικά μοντέλα και επιχειρησιακή έρευνα(όπως τόνισε ο Nightmare) κοινώς σε εφαρμογές θεωρίας παιγνίων.
Αυτά από μένα :D

Πολύ σημαντικό αυτό που λέει ο φίλος!

Είναι τρεις διαφορετικοί κλάδοι,και όλοι τους έχουν πάρα πολύ ενδιαφέρον.
Ψάξε προγράμματα σπουδών για να δεις τα διαφορετικά μαθήματα που υπάρχουν σε σχόλες διοίκησης/οικονομικών/διοικηιτκής επιστήμης και αναλόγως επέλεξε ;)
Εγώ πχ. που είμαι στο ΔΕΤ, "κερδίζω" όλα αυτά που είπαν παραπάνω,αλλά "χάνω" μαθήματα οικονομικής φύσεως.Παραδείγματος χάρη, δεν κάνουμε μαθήματος οικονομικής ιστορίας ή ευρωπαικών σπουδών(που κάνει το ΔΕΟΣ). Πρέπει να τα δεις όλα αυτά,να τα ζυγίσεις,να μας ρωτήσεις για τυχόν απορίες, να κάνεις ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού και μετά να αποφασίσεις. Δες και αυτή τη σχολή στο ΠΑΜΑΚ, Εφαρμοσμένη Πληροφορική. Αν την φτάνεις σε μόρια νομίζω θα σε ενδιέφερε,αλλά και αυτή στρέφεται προς τη διοικητική επιστήμη(δλδ διοίκηση,πληροφορική,στατιστική και πολλά άλλα).

H αναφορά στο Τμ.Μαθηματικών πως συνδέεται με την Επιστήμη του Management; Γιατί πάλι το φέρατε στη συζήτηση με λάθος εικόνα;

Δεν ξέρω πως το συνέδεσε ο φίλος παραπάνω, πάντως γενικά, η αναλυτική σκέψη που προσφέρουν μαθηματικά και φυσική πολλές φορές οδηγεί στην δημιουργία πολύ καλών στελεχών επιχειρήσεων ;)
(άκυρο με την όλη συζήτηση, απλά σαν σχόλιο το παραθέτω )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top