Efi1994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Efi1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
ασχοληθηκες καθολου και οριστικα την απερριψες;

Παρακολούθησα σχεδόν συστηματικά τουλάχιστον το 1ο εξάμηνο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ε ειναι τοτε γνωστες νομιζω οι διεξοδοι ή τελειωνεις την σχολη και κατατακτηριες ή ξανα πανελληνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Efi1994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Efi1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
ε ειναι τοτε γνωστες νομιζω οι διεξοδοι ή τελειωνεις την σχολη και κατατακτηριες ή ξανα πανελληνιες

Για καταταρκτήριες χρειάζεται να τη τελειώσω τη σχολή ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obito

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Obito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Για καταταρκτήριες χρειάζεται να τη τελειώσω τη σχολή ε?

Προφανως... Εαν παλι 1) δεν σε ενδιαφερει ουτε στο ελαχιστο το Ιστορικο /Αρχαιολογικο, 2)θες οπωσδηποτε Νομικη και 3)το αποφασισεις να πας μεσω κατακτηριων θα σου ελεγα καλυτερα να πας Πολιτικες Επιστημες. Δεν θα εχεις την διεξοδο που εχουν οι αποιφοιτοι Ιστορικου να κανεις φιλολογικα μαθηματα, αλλα θα εχεις πιο γερες βασεις για Νομικη γενικοτερα και σε ενα απο τα 3 μαθηματα των κατατακτηριων που συνηθως αφορα Πολιτικη Επιστημη/Δημοσιο Δικαιο θα τα πας αριστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Efi1994

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Efi1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Προφανως... Εαν παλι 1) δεν σε ενδιαφερει ουτε στο ελαχιστο το Ιστορικο /Αρχαιολογικο, 2)θες οπωσδηποτε Νομικη και 3)το αποφασισεις να πας μεσω κατακτηριων θα σου ελεγα καλυτερα να πας Πολιτικες Επιστημες. Δεν θα εχεις την διεξοδο που εχουν οι αποιφοιτοι Ιστορικου να κανεις φιλολογικα μαθηματα, αλλα θα εχεις πιο γερες βασεις για Νομικη γενικοτερα και σε ενα απο τα 3 μαθηματα των κατατακτηριων που συνηθως αφορα Πολιτικη Επιστημη/Δημοσιο Δικαιο θα τα πας αριστα.

Αυτές τι πολιτικές επιστήμες δεν τις λάμβανα ποτέ σοβαρά υπόψη...Αυτό που περιγράφεις θα μπορούσα να το είχα κάνει από πέρσι... βέβαια ούτε καν το είχα σκεφτεί ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος...Ευχαριστώ σε πολύ πάντως...θα το σκεφτώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obito

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Obito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Αυτές τι πολιτικές επιστήμες δεν τις λάμβανα ποτέ σοβαρά υπόψη...Αυτό που περιγράφεις θα μπορούσα να το είχα κάνει από πέρσι... βέβαια ούτε καν το είχα σκεφτεί ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος...Ευχαριστώ σε πολύ πάντως...θα το σκεφτώ...

Ναι ιδεα ειπα απλα, σε περιπτωση που δεν αντεχεις το Ιστορικο. Πολλα παιδια δικηγορων αμα δεν περασουν Νομικη με την 1η ή την 2η αυτο κανουν, πανε Πολιτικες Επιστημες και μετα Νομικη. Οχι οτι δεν γινεται βεβαια και αμα βγαλεις αλλη Σχολη.
Anyway καλη επιτυχια, ο,τι και αν αποφασισεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Ναι ιδεα ειπα απλα, σε περιπτωση που δεν αντεχεις το Ιστορικο. Πολλα παιδια δικηγορων αμα δεν περασουν Νομικη με την 1η ή την 2η αυτο κανουν, πανε Πολιτικες Επιστημες και μετα Νομικη. Οχι οτι δεν γινεται βεβαια και αμα βγαλεις αλλη Σχολη.
Anyway καλη επιτυχια, ο,τι και αν αποφασισεις.

Obito, μήπως γνωρίζεις εάν γίνεται να γλιτώσεις κάποια μαθήματα στην νομική (π.χ. συνταγματικό δίκαιο), σε περίπτωση που είσαι απόφοιτος τμήματος πολιτικών επιστημών; Σε ρωτάω γιατί σε περίπτωση που δεν πιάσω νομική, σκέφτομαι να δηλώσω του χρόνου και πολιτικές επιστήμες στο μηχανογραφικό με σκοπό να πάω αργότερα στην νομική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Obito, μήπως γνωρίζεις εάν γίνεται να γλιτώσεις κάποια μαθήματα στην νομική (π.χ. συνταγματικό δίκαιο), σε περίπτωση που είσαι απόφοιτος τμήματος πολιτικών επιστημών; Σε ρωτάω γιατί σε περίπτωση που δεν πιάσω νομική, σκέφτομαι να δηλώσω του χρόνου και πολιτικές επιστήμες στο μηχανογραφικό με σκοπό να πάω αργότερα στην νομική.

Δες στη σελίδα 156 του θέματος "Πανελλήνιες 2014"".΄Εχει γίνει σχετική συζήτηση εκεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuXu-MuXu

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SuXu-MuXu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Τι δουλειά κάνει ο Πολιτικός Μηχανικός: Χτίζει δρόμους, γέφυρες, οικοδομές. Κι άμα λάχει, βγάζει καμιά ενεργειακή ή αρχιτεκτονική μελέτη.
Τι θα περίμενε, επομένως, να δει κανεί, μπαίνοντας ως πρωτοετής ΠολΜηχ? Μα να δει άτομα που θέλουν να βγουν σε 5 χρόνια και να γίνουν μπετατζήδες. Όχι να πάνε στην οικοδομή και να ρίχνουν τα μπετά οι ίδιοι, αλλά εν πάση περιπτώση.

Τι γίνεται στην πραγματικότητα:

Καταρχήν, το 1/3 από τα παιδιά εκεί μέσα προέρχονται από τη Θετική. Και, ως γνωστόν, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν βάζει στόχο το Πολυτεχνείο από την Θετική. Όσο και αν λένε αυτά τα παιδιά ότι γουστάρουν να γίνουν μπετατζήδες, άμα τους πιέσεις θα μάθεις ότι πήγαιναν για Ιατρική/Φαρμακευτική. Όλοι τους. Άντε και καμιά Κτηνιατρική στο τσακίρ κέφι, αλλά ως εκεί.

Επομένουν 2/3 των εισακτέων, οι οποίοι και προέρχονται από την Τεχνολογική. Ένα σεβαστό ποσοστό αυτών είναι άτομα που ήθελαν να γίνουν ΗΜΜΥτες ή ΜηχΜηχ, αλλά δεν τα κατάφεραν. Δεδομένου ότι εξαρχής ήθελαν Πολυτεχνείο μεν, η ζήτηση (και άρα η βάση) στους ΠολΜηχ έχει πέσει την τελευταία 5ετία δε, δήλωσαν το συγκεκριμένο τμήμα. Κάποιοι από αυτούς σκέφτονται να ήδη να κάνουν 10% το καλοκαίρι για να φύγουν.

Και πάμε σε αυτούς που απέμειναν: Δηλαδή, άτομα της Τεχνολογικής που δεν ήθελαν ΗΜΜΥ ή ΜηχΜηχ. Ένα πράμα κοινό μας ενώνει όλους και είναι..... Ότι όλοι έχουμε πατέρα (ή σπανιότερα μητέρα, υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις) Πολιτικό Μηχανικό.
Για κάποιο περίεργο λόγο, το να έχεις πατέρα (ή μητέρα) εργολάβο καθιστά όνειρο ζωής σου να γίνεις και εσύ το ίδιο. Το οποίο μου φαίνεται απόλυτα λογικό, καθώς ένας φιλός μου, που ο πατέρας του σπούδαζε Πληροφορική δήλωσε το ίδιο τμήμα ως πρώτη επιλογή, ενώ άλλοι 2, που έχουν γονείς λογιστές (ο ένας τον πατέρα του, ο άλλος την μητέρα του), πήραν ΑΟΘ και δήλωσαν όλα τα Οικονομικά τμήματα της Ελλάδας (και τελικάν πέρασαν όλοι στα αντίχτοιχα τμήματα).... Δεν ξέρω αν γίνεται διακριτή η ειρωνεία...

Ποιο είναι το ζουμί της υπόθεσης?
Από τη γεννιά του '96, Πολιτικός Μηχανικός γίνεσαι αν:
α) Έχεις γονέα ΠολΜηχ
β) Αποτύχεις να περάσεις στην πρώτη σχολή της επιλογής σου (Ιατρική, Φαρμακευτική, ΗΜΜΥ, ΜηχΜηχ)

Λίγα σχόλεια από τα παραπάνω. Μπορώ να σου βρω 100 λόγους που δεν είσαι ευχαριστημένος με τη σχολή σου, αλλά το τσουβάλιασμα και οι βιαστηκές σούμες μόνο καταφέρνουν να αποπροσανατολίσουν τα παιδιά που ψάχνονται αυτή την περίοδο που θα πάνε.

Αρχικά ο συνδιασμός Πολ Μηχ ίσον μπετά στην οικοδομή είναι ίσος με το τσουβάλιασμα μηχανολόγος ίσον κλιματιστικά και θερμοσύφωνα και ηλεκτρολόγος ίσων μπρίζες και ηλεκτρικοί πίνακες. Καταλαβαίνω ότι σε λίγους τους σηκώνεται με την ιδέα ότι θα σχεδιάζουν οικοδομές και θα υπολογίζουν σίδερα όπως όμως ελάχιστοι πάλι έχουν όνειρα να υπολογίζουν λέβητες ή να κάνουν μελέτες θέρμανσης για μονοκατοικίες.

Αυτό που θέλω να πω, ότι σαν αντικείμενο, οι ΠολΜηχ , είναι πολύ πιο ευρύ απ' ότι το έχουμε στο μυαλό μας. Το ίδιο βέβαια ισχύει και με τις υπόλοιπες σχολές του πολυτεχνείου. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω λοιπόν πως μετά τη σχολή μπορείς να ασχοληθείς με 100 πράγματα και να μην ξανασχοληθείς ποτέ με μπετό αν έχεις τέτοια αλεργία. Παραδείγματα φίλων πολλά.

Επίσης για να μην φοβούνται τα παιδιά το ότι πρέπει να έχεις γονιό πολ μηχ για να πας στη σχολή είναι μεγάλη μπαρούφα. Κυκλοφορούσε από όταν μπήκα και πράγματι πολλοί συμφοιτητές ήταν σε αυτή την κατηγορία αλλά όπως είναι είναι έτσι η κατάσταση στην ελλάδα αυτό πλέον δεν έχει πρακτικά καμία σημασία. Αν είσαι νέος και πρωτοξεκινάς, εκτός από ελάχιστες εξερέσεις, οι ευκαιρίες είναι ελάχιστες. Αν συμφωνήσουμε ότι κοιτάς προς τα έξω λοιπόν το σόι σου δεν έχει καμία σημασία.

Το άλλο που λες ότι όλοι προτιμάνε άλλες σχολες του πολυτεχνείου πάλι δεν ίσχυει, τουλάχιστον μέχρι πέρσι που ήμουν ακόμα ελλάδα.

Μπορεί σαν αντικείμενο να μην είναι φαινομενικά τόσο σέξι όσο τα υπόλοιπα για μερικούς, αλλά το αντικείμενο είναι πάρα πολύ πιο ευρύ απ' όσο το παρουσιάζεις.

Φιλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Εγώ αυτό που θέλω να πω στα παιδιά που σκέφτομαι τώρα να δηλώσουν σχολές, είναι να αποφασίσουν με βάση ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ τις κλίσεις τους. Δηλαδή, ακούμε συνέχεια για τα "τοπ επαγγέλματα" τύπου γιατρός/δικηγόρος/μηχανικός.Ποιο είναι το αποτέλεσμα εν τέλει; Οι "τοπ" μαθητές επιλέγουν σχολές με βάσει την απόδοσή τους στα μαθήματα και ΟΧΙ με βάση τα έμφυτα ταλέντα. Έτσι,ένα άτομο το οποίο θα μπορούσε να κάνει θραύση και του αρέσει ο τομέα της γεωπονίας, επιλέγει να περάσει πχ πολιτικός μηχανικός ή γιατρός. Κλασσικά, τα μαθήματα του φαίνονται παλούκια και χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, η κοινωνία όμως του έμαθε ότι αν πει στους δικούς του ότι θέλει "γεωπονία",εκείνοι θα γυρίσουν με ένα απορημένο βλέμμα του στυλ: "Μα καλά,έκανες τόσο κόπο για να γίνεις κηπουρός"; Καταλήγει λοιπόν να κάνει μια δουλειά που δεν του αρέσει τόσο ή ακόμα και να μην τελειώσει την σχολή(όπως γίνεται πολύ συχνά στα πολυτεχνεία). Κατ' αυτό το τρόπο, ο φοιτητής δεν χρησιμοποίησε στο έπακρο τις ικανότητες του και θα κάνει κάτι για μια ζωή, το οποίο (κάτι) δεν του αρέσει.

Αγαπητοί (μελλοντικέ) συνάδελφε:


ΕΠΙΛΕΞΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

Απαγκιστρώσου από προκαταλήψεις, ψάξε καλύτερα τις σχολές αλλά κυρίως, ψάξε μέσα σου,στον εαυτό σου,τι σουαρέσει,τι σε γεμίζει.
Βλέπω και έρχομαι καθημερινά σε επαφή με άτομα τα οποία ΔΕΝ κάνουν κάτι που τους αρέσει,κάτι που τους ευχαριστεί. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Η πορεία τους είναι προδιαγεγραμμένη: Σε αυτόν τον τομέα θα είναι πάντα μέτριοι,γιατί πολύ απλά δεν είναι για αυτούς. Δες με πολύ προσοχή τις σχολές,μίλησε με φοιτητές (οποιοδήποτε παιδί σκέφτεται οικονομικά/διοίκηση μπορώ να προσφέρω μια γνώμη),κάνε τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού (με βοήθησε 100% και είμαι τώρα σε σχολή που δεν ήξερα ότι υπήρχε) και πήγαινε και μια βόλτα (αν αυτό είναι εφικτό) μέχρι τα πανεπιστήμια.

Όσο για προοπτικής απασχόλησης σε καλώ να σκεφτείς το εξής:
Πού έχεις πιθανότητα να εργαστείτε πιο εύκολα; Σε έναν τομέα(έστω και αν είναι σε κρίση) που είσαι "τοπ" επειδή το γουστάρεις, ή σε έναν που είσαι "μέτριος" (έστω και αν έχει καλύτερες προοπτικές απασχόλησης);
πχ. Μην επιλέξεις πληροφορική αν δεν έχεις κάτσει ποτέ από μόνος σου να ασχοληθείς με τους υπολογιστές,αν ποτέ δεν σε ενθουσίαζαν και αν δεν σου άρεσε το ΑΕΠΠ και απλά ήσουν καλό/καλή σε αυτο ή σου φτάνουν τα μόρια ;)



Τέλος μια συμβουλή:

Όσο ακόμα ψάχνεις για σχολή, κάθισε στο δωμάτιο σου και σκέψου: Τι είναι αυτό που σε πάθιαζε από τότε που ήσουν μικρός; Τι είναι αυτό που έκανες πάντα με μεγάλη ευκολία; Ρώτα τους συγγενείς σου την αποψή τους σχετικά με τα χαρίσματα σου,τι πιστεύουν εκείνοι για σένα και (πίστεψέ με),ίσως εκπλαγείς!!



.
.
.
Και αν δεν τα καταφέρεις,και πάλι του χρόνου ;)





*Στο ποστ ήμουν λίγο απόλυτος σχετικά με το "προδιαγεγραμμένο μέλλον", αλλά πολλές φορές δεν αποκλίνει αυτό από την πραγματικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
( Με αφορμη συζητηση που ειχα με γνωστο που εδινε φετος)
Καντε ο,τι τραβαει η καρδια σας ρε :P Δεν μπορει, κατι θα υπαρχει στο μηχανογραφικο να σας κανει κλικ. Ψαξτε καλα, ρωτηστε και προσπαθηστε να μαθετε πως ειναι μια μερα στη δουλεια απο καθε σχολη που σας ενδιαφερει ( το καλυτερο ειναι να το ζησετε αλλα λιγο δυσκολο). Και μην ακουτε ΚΑΝΕΝΑΝ. Εξετασεις ΔΕΝ δωσατε για να ικανοποιησετε τα βιτσια και τις φιλοδοξιες γονεων-συγγενων-καθηγητων κλπ. Δωσατε για τον ΕΑΥΤΟ σας και ειστε οι μονοι που αποφασιζετε για σας. Γιατι στο κατω κατω εσεις θα κανετε τη δουλεια που διαλεξατε, κανενας αλλος. Ολοι απο μικροι ειχαμε καποιο ονειρο, καποιοι πιο συγκεκριμενο ( θελω να γινω δικηγορος), καποιοι πιο φλου ( μου αρεσουν οι μηχανες, μου αρεσουν τα φιλολογικα και κατι τετοιο θελω να κανω). Ακουστε το και ακολουθηστε το. Μονο κερδισμενοι θα βγειτε.

ΥΓ οι γονεις δυστυχως σε αυτη τη διαδικασια πολλες φορες ειναι κακοι συμβουλοι. Εχουν ονειρα για μας, που μπορει να ειναι διαφορετικα απο τα δικα μας και για να μας πεισουν προσπαθουν να τα μειωσουν στα ματια μας ( πχ εμενα ηθελαν να γινω γιατρος ντε και καλα, αμα ελεγα για πολυτεχνειο " α και τι γρασας θα γινεις να επισκευαζεις αυτοκινητα? μπριζες θα φτιαχνεις?" ). Μην μασατε, να τους ξεκαθαρισετε ποια ειναι τα δικα σας ονειρα και θελω και που θα παει στο τελος θα σταθουν διπλα σας ;-)

Καλη επιτυχια ο,τι και να κανετε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Είχα πάει πριν κανά μήνα(ίσως και παραπάνω) στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής και μίλησαν άνθρωποι από διάφορους
κλάδους. Στο 90% των ομιλιών μας τόνιζαν πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε κάτι που μας αρέσει αλλιώς δεν θα πετύχουμε!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Λίγα σχόλεια από τα παραπάνω. Μπορώ να σου βρω 100 λόγους που δεν είσαι ευχαριστημένος με τη σχολή σου, αλλά το τσουβάλιασμα και οι βιαστηκές σούμες μόνο καταφέρνουν να αποπροσανατολίσουν τα παιδιά που ψάχνονται αυτή την περίοδο που θα πάνε.

Αρχικά ο συνδιασμός Πολ Μηχ ίσον μπετά στην οικοδομή είναι ίσος με το τσουβάλιασμα μηχανολόγος ίσον κλιματιστικά και θερμοσύφωνα και ηλεκτρολόγος ίσων μπρίζες και ηλεκτρικοί πίνακες. Καταλαβαίνω ότι σε λίγους τους σηκώνεται με την ιδέα ότι θα σχεδιάζουν οικοδομές και θα υπολογίζουν σίδερα όπως όμως ελάχιστοι πάλι έχουν όνειρα να υπολογίζουν λέβητες ή να κάνουν μελέτες θέρμανσης για μονοκατοικίες.

Αυτό που θέλω να πω, ότι σαν αντικείμενο, οι ΠολΜηχ , είναι πολύ πιο ευρύ απ' ότι το έχουμε στο μυαλό μας. Το ίδιο βέβαια ισχύει και με τις υπόλοιπες σχολές του πολυτεχνείου. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω λοιπόν πως μετά τη σχολή μπορείς να ασχοληθείς με 100 πράγματα και να μην ξανασχοληθείς ποτέ με μπετό αν έχεις τέτοια αλεργία. Παραδείγματα φίλων πολλά.

Επίσης για να μην φοβούνται τα παιδιά το ότι πρέπει να έχεις γονιό πολ μηχ για να πας στη σχολή είναι μεγάλη μπαρούφα. Κυκλοφορούσε από όταν μπήκα και πράγματι πολλοί συμφοιτητές ήταν σε αυτή την κατηγορία αλλά όπως είναι είναι έτσι η κατάσταση στην ελλάδα αυτό πλέον δεν έχει πρακτικά καμία σημασία. Αν είσαι νέος και πρωτοξεκινάς, εκτός από ελάχιστες εξερέσεις, οι ευκαιρίες είναι ελάχιστες. Αν συμφωνήσουμε ότι κοιτάς προς τα έξω λοιπόν το σόι σου δεν έχει καμία σημασία.

Το άλλο που λες ότι όλοι προτιμάνε άλλες σχολες του πολυτεχνείου πάλι δεν ίσχυει, τουλάχιστον μέχρι πέρσι που ήμουν ακόμα ελλάδα.

Μπορεί σαν αντικείμενο να μην είναι φαινομενικά τόσο σέξι όσο τα υπόλοιπα για μερικούς, αλλά το αντικείμενο είναι πάρα πολύ πιο ευρύ απ' όσο το παρουσιάζεις.

Φιλικά.

Δεν είπα ότι θέλεις γονιό μηχανικό για να μπεις ΠολΜηχ. Είπα ότι, για κάποιον περιέργο λόγο, η πλειονότητα των συμφοιτητών έχει πατέρα μηχανικό. Aka, ο γονιός σπρώχνει το παιδί του να ακολουθήσει το επάγγελμα του. Aka, τα παιδιά διαλέγουν σχολή, όχι γιατί αρέσει στα ίδια, αλλά γιατί ο μπαμπάκας γουστάρει να βγαίνει στο καφενείο και να παινεύεται για το γιόκα του που πέρασε πολυτεχνείο.

Και δεν είναι όλοι που θέλουν ΜηχΜηχ και ΗΜΜΥ. Αλλά ένα μεγάλος μέρος ναι, το θέλει. Εκτός αν θέλεις να μας πείσεις ότι είναι μικρή η μερίδα της πίτας των υποψηφίων που διαλέγει σχολή με βάση τα μόρια και τις περσινές βάσεις, όποτε και το βουλώνω.

Και ένα μεγάλο υστερόγραφο, δεν έγραψα ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση οδηγό για το πού θα/πρέπει να πάει ο καθένας, ούτε πληροφοριακό υλικό για το τι εστί ΠολΜηχ. Αντλώντας στοιχεία από το περιβάλλον της σχολή έγραψα σχόλια που τονίζουν τα 2 μεγάλα λάθη που γίνονται από τους υποψηφίους των πανελληνίων, σχετικά με τον τρόπο επιλογής σχολών:

Α) Σχολές-γκαβάτζα, που έχουν πολλά μόρια, αλλά απέχουν πολύ από το αντικείμενο της πρώτης επιλογής, γιατί τι θα πει η γειτονιά αν περάσω Βιολογικό αντί για Πολυτεχνείο?
Β) Ο γονιός πιέζει (χωρίς κακές προθέσεις, προφανώς, αλλά το κάνει) το παιδί να συνεχίσει το επάγγελμα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πολύ το κάνουν, έστω και ασυνείδητα. Και τα παιδιά υποκύπτουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Obito

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Obito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Obito, μήπως γνωρίζεις εάν γίνεται να γλιτώσεις κάποια μαθήματα στην νομική (π.χ. συνταγματικό δίκαιο), σε περίπτωση που είσαι απόφοιτος τμήματος πολιτικών επιστημών; Σε ρωτάω γιατί σε περίπτωση που δεν πιάσω νομική, σκέφτομαι να δηλώσω του χρόνου και πολιτικές επιστήμες στο μηχανογραφικό με σκοπό να πάω αργότερα στην νομική.

Πιθανον αλλα δεν ειναι σιγουρο, γιατι εξαρταται μετα απο τον καθηγητη στη Νομικη αν θα σου αναγνωρισει το μαθημα.
Αποψη αυτη που θα σου πω αλλα νομιζω πως για βασικο μαθημα οπως Συνταγματικο, δυσκολα θα σου το αναγνωρισει καθηγητης, ξερω περιπτωσεις που δεν αναγνωριζαν βασικα μαθηματα σε παιδια απο μετεγγραφη απο αλλες Νομικες.

Σε επιλογης μαθηματα ειναι πιο πιθανο πχ Πολιτειολογια ή καμια Πολιτκη και Συνταγματικη Ιστορια.

Σιγουρο παντως ειναι (αυτο δεν ειναι μονο δικη μου αποψη). οτι ηδη θα εχεις καλο background ειδικα σε μαθηματα Δημοσιου Δικαιου, οποτε και να μην σου τα αναγνωρισουν θα τα περνας πιο ανετα μετα στη Νομικη, γιατι μεγαλο μερος της υλης ηδη θα το εχεις καλυψει.



Εγώ αυτό που θέλω να πω στα παιδιά που σκέφτομαι τώρα να δηλώσουν σχολές, είναι να αποφασίσουν με βάση ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ τις κλίσεις τους. Δηλαδή, ακούμε συνέχεια για τα "τοπ επαγγέλματα" τύπου γιατρός/δικηγόρος/μηχανικός.Ποιο είναι το αποτέλεσμα εν τέλει; Οι "τοπ" μαθητές επιλέγουν σχολές με βάσει την απόδοσή τους στα μαθήματα και ΟΧΙ με βάση τα έμφυτα ταλέντα. Έτσι,ένα άτομο το οποίο θα μπορούσε να κάνει θραύση και του αρέσει ο τομέα της γεωπονίας, επιλέγει να περάσει πχ πολιτικός μηχανικός ή γιατρός. Κλασσικά, τα μαθήματα του φαίνονται παλούκια και χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, η κοινωνία όμως του έμαθε ότι αν πει στους δικούς του ότι θέλει "γεωπονία",εκείνοι θα γυρίσουν με ένα απορημένο βλέμμα του στυλ: "Μα καλά,έκανες τόσο κόπο για να γίνεις κηπουρός"; Καταλήγει λοιπόν να κάνει μια δουλειά που δεν του αρέσει τόσο ή ακόμα και να μην τελειώσει την σχολή(όπως γίνεται πολύ συχνά στα πολυτεχνεία). Κατ' αυτό το τρόπο, ο φοιτητής δεν χρησιμοποίησε στο έπακρο τις ικανότητες του και θα κάνει κάτι για μια ζωή, το οποίο (κάτι) δεν του αρέσει.

Αγαπητοί (μελλοντικέ) συνάδελφε:


ΕΠΙΛΕΞΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.

Απαγκιστρώσου από προκαταλήψεις, ψάξε καλύτερα τις σχολές αλλά κυρίως, ψάξε μέσα σου,στον εαυτό σου,τι σουαρέσει,τι σε γεμίζει.
Βλέπω και έρχομαι καθημερινά σε επαφή με άτομα τα οποία ΔΕΝ κάνουν κάτι που τους αρέσει,κάτι που τους ευχαριστεί. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Η πορεία τους είναι προδιαγεγραμμένη: Σε αυτόν τον τομέα θα είναι πάντα μέτριοι,γιατί πολύ απλά δεν είναι για αυτούς. Δες με πολύ προσοχή τις σχολές,μίλησε με φοιτητές (οποιοδήποτε παιδί σκέφτεται οικονομικά/διοίκηση μπορώ να προσφέρω μια γνώμη),κάνε τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού (με βοήθησε 100% και είμαι τώρα σε σχολή που δεν ήξερα ότι υπήρχε) και πήγαινε και μια βόλτα (αν αυτό είναι εφικτό) μέχρι τα πανεπιστήμια.

Όσο για προοπτικής απασχόλησης σε καλώ να σκεφτείς το εξής:
Πού έχεις πιθανότητα να εργαστείτε πιο εύκολα; Σε έναν τομέα(έστω και αν είναι σε κρίση) που είσε "τοπ" επειδή το γουστάρεις, ή σε έναν που είσαι "μέτριος" (έστω και αν έχει καλύτερες προοπτικές απασχόλησης);
πχ. Μην επιλέξεις πληροφορική αν δεν έχεις κάτσει ποτέ από μόνος σου να ασχοληθείς με τους υπολογιστές,αν ποτέ δεν σε ενθουσίαζαν και αν δεν σου άρεσε το ΑΕΠΠ και απλά ήσουν καλό/καλή σε αυτο ή σου φτάνουν τα μόρια ;)

*Στο ποστ ήμουν λίγο απόλυτος σχετικά με το "προδιαγεγραμμένο μέλλον", αλλά πολλές φορές δεν αποκλίνει αυτό από την πραγματικότητα.


Και λιγα ειπες, κι εγω το βλεπωνα συμβαινει παρα πολυ συχνα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nightmare++

Νεοφερμένος

Ο Nightmare++ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Εάν ρωτάς για τον κλάδο της Πληροφορικής γενικά, κανένα τμήμα δε θα σου προσφέρει "καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση" από κάποιο άλλο. Αυτό εξαρτάται από τη δικιά σου προσπάθεια και το δικό σου μεράκι. Αν πας στο ΤΕΙ Κωλοπετινίτσας και ενδιαφερθείς για την επιστήμη σου, θα αποκατασταθείς πιο εύκολα επαγγελματικά απ΄ότι αν πας σε ένα Αθηναϊκό τμήμα ΑΕΙ και η τσουγκράνα γίνει προέκταση του χεριού σου και των γεννητικών σου οργάνων. Ο εργοδότης σου θέλει να μπορείς να κάνεις τη δουλειά και τέλος.

Αν θες μια σύγκριση ανάμεσα σε τμήμα "Πληροφορικής" και "Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών" (ή και Μηχανικών Υπολογιστών/Πληροφορικής σε επόμενη βάση.... ή και Ψηφιακών Συστημάτων), θα απογοητευτείς για δεν υπάρχει διαφορά επαγγελματικά. Κανείς δεν θα σε προτιμήσει επειδή είσαι "trve kvlt πληροφορικός" ή επειδή έχεις και το "τηλεπικοινωνίες" στο χαρτί σου, ΕΚΤΟΣ κι αν πας να εργαστείς στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, που και πάλι προϋποθέτει να έχεις ασχοληθεί με τηλεπικοινωνίες κάτι που δεν είναι εξαναγκαστικό στις σχολές Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.

Η διαφορά μεταξύ των σχολών σε ακαδημαϊκό επίπεδο είναι πως στις τελευταίες έχεις την επιλογή να ασχοληθείς με τις τηλεπικοινωνίες πιο ειδικά και ο λόγος που αναφέρεται ρητά στον τίτλο τους το "τηλεπικοινωνίες" είναι γιατί δεν είναι αμιγώς κομμάτι της Επιστήμης των Υπολογιστών, αλλά παντρεύεται με επιτυχία. Μια σχολή "Τηλεπικοινωνιών" σκέτο, μάλλον δεν θα είχε νόημα στην παρούσα φάση.

Τελείως περιληπτικά, μιας και δεν ρωτάς, στις σχολές Μηχανικών Υπολογιστών και Μηχανικών Πληροφορικής το "Μηχανικών" είναι αυτό που δικαιολογεί το 5ετές πρόγραμμα σπουδών τους και την μεγαλύτερη έμφαση τους σε hardware και ηλεκτρονικά κομμάτια. Ειδικά σε σχολές Ηλεκτρολόγων ή/και Ηλεκτρονικών αυτά είναι πιο πολύ στο επίκεντρο απ΄ότι το software κομμάτι. Με παρόμοια ονόματα θα βρεις και ΤΕΙ, με αντίστοιχη λογική συνήθως, αλλά 4ετές πρόγραμμα.

Το Ψηφιακών Συστημάτων (στο ΠΑ.ΠΕΙ.), είναι αρκετά πιο κοντά στο "Πληροφορικής" σαν φιλοσοφία, αλλά η εξειδίκευση του ονόματός του γίνεται σαφής απ΄το 3ο έτος και μετά. Για περισσότερες πληροφορίες μπορώ να πω περισσότερο, αλλά ακόμη καλύτερο θα ήταν να μιλήσεις με έναν του τμήματος για το πως αντιλαμβάνεται την διαφοροποίηση.

Αφού μιλάς για επαγγελματική αποκατάσταση σημαίνει πως το κομμάτι της αγοράς σε ενδιαφέρει αρκετά. Η Πληροφορική στο ΠΑ.ΠΕΙ. είναι ένα τμήμα αρκετά πιο "αγορα-κεντρικό", αν μου επιτραπεί ο όρος, από τα αντίστοιχα στο ΟΠΑ ή στο ΕΚΠΑ. Εκεί έχεις τη δυνατότητα να ασχοληθείς αν θες με πιο "hot" θέματα που αφορούν την αγορά όπως web development (με την έννοια ότι υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα), Microsoft εργαλεία, κλπ.
Όλα αυτά μη σου φανούν απόλυτα και πως το ΠΑΠΕΙ ευαγγελίζεται την αγορά, ενώ οι άλλοι είναι νέρντουλες ακαδημαϊκοί ή κάτι τέτοιο. Ίδιες ευκαιρίες προσφέρουν κατά 99%, απλά αυτή τη στιγμή ψειρίζουμε τη μαϊμού. Με αντίστοιχα πράγματα μπορείς να ασχοληθείς και αλλού.

Όπου και να πας θα έχεις τις ίδιες ευκαιρίες να μάθεις, να προσπαθήσεις, να πονέσεις σε οποιονδήποτε κλάδο της Πληροφορικής.

Αν θες να κάνεις κάτι ουσιώδες ως προς τη σύγκριση τμημάτων ώστε να καταλήξεις κάπου, κάνε αυτό που είπε ο φίλος Harken.
Δες τα προγράμματα σπουδών και ιδιαίτερα τις λεπτομέρειες τους. Δες τα μαθήματα, τους καθηγητές, τις επιλογές, τη φιλοσοφία, ΑΛΛΑ μην αναλωθείς μόνο εκεί.
Το πρόγραμμα σπουδών είναι structural κομμάτι του τμήματος και η καλή δομή του δεν προϋποθέτει απαραίτητα και "καλά υλικά". Θα συναντήσεις ανακρίβειες, φανφάρες, αποκρυμμένη πληροφορία κλπ χωρίς να θέλω να τα δαιμονοποιήσω σε καμία περίπτωση. Πήγαινε και δες τι κάνουν στην πράξη. Μπες στο eclass ή στην οποιαδήποτε ηλεκτρονική πλατφόρμα μαθημάτων του κάθε τμήματος και δες πώς διδάσκεται το κάθε μάθημα, τι εργασίες μπαίνουν (οι εργασίες είναι υπερβολικά σημαντικές καθώς θα είναι το πρώτο σου βήμα στο προσωπικό σου portfolio), αν οι καθηγητές ασχολούνται, αν διδάσκονται μαθήματα (!!! πολύ πιθανό να μην διδάσκονται κάποια, αλλά να αναφέρονται). Δες βιογραφικά καθηγητών κι ερευνητικό έργο, δες πτυχιακές. Αν μπορείς δες και τις εγκαταστάσεις, δες τα εργαστήρια, τις αίθουσες, δες και τους ίδιους τους καθηγητές να κάνουν μάθημα. Λάβε υπόψιν σου και τον ενδεχόμενο ανταγωνισμό του κάθε τμήματος εσωτερικά. Δες την φοιτητική κοινότητα μέσω της δράσης της στη σχολή. Η έρευνα που θα κάνεις πρέπει να είναι εις βάθος.

Το ξέρω πως είναι δύσκολο γιατί αν τώρα τελείωσες με το σχολείο δεν μπορείς να μπεις σε αυτήν την διαδικασία ως τρίτος, δεν γνωρίζεις τα κατατόπια, δεν γνωρίζεις τις προοπτικές, τους όρους, κλπ, αλλά πίστεψε με καλύτερα να επηρεαστείς από τα θέλω σου και την έρευνα σου παρά να ακούς τον καθέναν στο ίντερνετ που, στατιστικά, θα σου λέει αρλούμπες ή θα σε οδηγήσει σε πράγματα που δεν σου ταιριάζουν (including me). Φυσικά και να ρωτάς και να παίρνεις απόψεις, αλλά να τις φιλτράρεις πολύ καλά. Και να ξέρεις πως σχεδόν πάντα οι απόλυτες απόψεις κρύβουν τρελές ανακρίβειες και μηδενική βάση.

Ξέφυγα απ΄την ερώτηση μόνο και μόνο για να αναπτύξω αυτό που σκέφτεσαι περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kmamp

Νεοφερμένος

Ο kmamp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Καλησπέρα, ποιο απο τα παραπάνω πανεπιστήμια θεωρηται καλύτερο για επαγγελματική αποκατάσταση και ποια η διάφορα τους;
εξαρτάται από το είδος της επαγγελματικής κατάστασης που επιθυμείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,795 μηνύματα.
Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά πως μπορεί να ξέρει κάποιος αν του αρέσει το πολυτεχνείο??
Αν σου αρέσουν τα μαθηματικά->μαθηματικό
Αν σου αρέσει η φυσική->φυσικό
Αν σου αρέσουν τα αρχαία->φιλοσοφική
Αν σου αρέσει ( τι ) ->πολυτεχνείο???
Δεν είναι κάτι σαφές ούτε ξέρει ένα παιδί 18 χρονών τι κάνει ο ναυπηγός μη/κός

Δεν είναι τόσο μονομερείς οι επιστήμες ώστε να συνδέονται με σχολικά μαθήματα π.χ. Μαθηματικά -> Μαθηματικό, Φυσική-> Φυσικό κλπ. Γενικά στη ΣΘΕ όπου υπάγονται τα Τμήματα αυτά, το πρόγραμμα σπουδών είναι αρκετά ευρύ σε επιστήμες. :) Για παράδειγμα σε ένα Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής του 21ου αιώνα, μια καλή σχολική γνώση σε Μαθηματικά-Φυσική-Πληροφορική είναι χρήσιμη. Σε κάποια Τμήματα Φυσικής ίσως χρειάζεται και κάποια Χημεία / Βιολογία. Βέβαια τα στεγανά της Ελληνικής κοινωνίας ακόμη και μαθητές, φοιτητές αναπαράγουν τη βλακεία της κακής πληροφόρησης με εκθετικό ρυθμό. Οι περισσότεροι Έλληνες έχουν μια λάθος εικόνα για πολλές επιστήμες ίσως μπερδεμένοι από την αγορά εργασίας στην Ελλάδα ή/και από τον τίτλο του κάθε Τμήματος. Συνήθως ένας τίτλος δεν είναι σαφής ως προς το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία των σπουδών που παρέχει το εκάστοτε Τμήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Δεν είναι τόσο μονομερείς οι επιστήμες ώστε να συνδέονται με σχολικά μαθήματα π.χ. Μαθηματικά -> Μαθηματικό, Φυσική-> Φυσικό κλπ. Γενικά στη ΣΘΕ όπου υπάγονται τα Τμήματα αυτά, το πρόγραμμα σπουδών είναι αρκετά ευρύ σε επιστήμες. :) Για παράδειγμα σε ένα Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής του 21ου αιώνα, μια καλή σχολική γνώση σε Μαθηματικά-Φυσική-Πληροφορική είναι χρήσιμη. Σε κάποια Τμήματα Φυσικής ίσως χρειάζεται και κάποια Χημεία / Βιολογία. Βέβαια τα στεγανά της Ελληνικής κοινωνίας ακόμη και μαθητές, φοιτητές αναπαράγουν τη βλακεία της κακής πληροφόρησης με εκθετικό ρυθμό. Οι περισσότεροι Έλληνες έχουν μια λάθος εικόνα για πολλές επιστήμες ίσως μπερδεμένοι από την αγορά εργασίας στην Ελλάδα ή/και από τον τίτλο του κάθε Τμήματος. Συνήθως ένας τίτλος δεν είναι σαφής ως προς το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία των σπουδών που παρέχει το εκάστοτε Τμήμα.

Δεν λέω ότι τα λυκειακά μαθηματικά σου δίνουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα μαθηματικά αλλά πότε ένα παιδί πρέπει να δηλώσει μαθηματικό????? Μόνο όταν δει ότι δεν μπαίνει ΗΜΜΥ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.
Δεν λέω ότι τα λυκειακά μαθηματικά σου δίνουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα μαθηματικά αλλά πότε ένα παιδί πρέπει να δηλώσει μαθηματικό????? Μόνο όταν δει ότι δεν μπαίνει ΗΜΜΥ???

Όταν έχει συνειδητοποιήσει πως θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με τα μαθηματικά, κι όχι να αποκτήσει απλώς ένα πτυχίο να κάθεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,795 μηνύματα.
Δεν λέω ότι τα λυκειακά μαθηματικά σου δίνουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα μαθηματικά αλλά πότε ένα παιδί πρέπει να δηλώσει μαθηματικό????? Μόνο όταν δει ότι δεν μπαίνει ΗΜΜΥ???

Πιστεύεις ότι υπάρχει άλλη χώρα όπου μαθητές που θέλουν Ιατρική να καταλήγουν Βιολογία ή όσοι θέλουν Μηχανικοί να καταλήγουν Μαθηματικό ή Γεωλογικό; Άρα και μόνη σου διατυπώνεις την παράνοια του υπάρχοντος εκπαιδευτικού συστήματος. Κανονικά στις άλλες χώρες οι μαθητές είναι σαφείς ως προς τις επιλογές τους και δεν επιλέγουν με βάση τι θα πει ο καθηγητής του φροντιστηρίου, το σόι κ.α. Δεν ρίχνω αποκλειστικό φταίξιμο στην έλλειψη ΣΕΠ όσο στην στεγανή σκέψη που προκαταλαμβάνει τελικά τη μη αποδοχή ανοιχτόμυαλων ιδεών. Ακόμη και εδώ στο φόρουμ που τα έχουμε αναλύσει χιλιάδες φορές, πάλι ρωτάνε τα ίδια σαν να μην ειπώθηκαν ποτέ ή ακόμη και μέλη του φόρουμ που τα κατηγορούν κάνουν ακριβώς τα ίδια. Για παράδειγμα, στη χώρα μας είναι σχεδόν ταυτόσημο ένας καλός μαθητής να επενδύει σε μια Ιατρική και όχι σε μια Γεωλογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top